Alla kategorier Städhjälp Västerbotten Umeå Älvis Städ AB

Älvis Städ AB

Formvägen 10 B, 906 21 Umeå — Visa karta

Välkommen till Älvis Städ!

För oss på Älvis Städ handlar det om att få hjälpa dig i vardagen med ett rent och fräscht hem. Så att du kan få tid över till annat helt enkelt. Vårt mål är 100% nöjd kund garanti.
De tjänster vi erbjuder är bland annat flyttstädning, veckostädning, lokalstädning, byggstädning, golvvård, kontorsstädning, restaurangstädning, sanering, trappstädning och mycket mer.
Vi på Älvis Städ värnar om vår personal och ser därför till att den personal vi anställer är kompetent - därigenom får vi nöjda kunder.
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 7 kunder tycker om Älvis Städ AB

• Benny
    Benny skrev om Älvis Städ AB
    Köpte flyttstädning av Elvis städ och jag är jättenöjd med mottagande och städning. Benny 👍 Läs mer
  • Elisabeth
    Elisabeth skrev om Älvis Städ AB
    Flyttstäd som vi är mycket nöjda med. Bra bemött och bra att ha att göra med. Inget att klaga på. Läs mer
  • Eva Marie
    Eva Marie skrev om Älvis Städ AB
    Bra städning, svårt att kommunicera med de som fanns på plats, dock mycket vänliga och hjälpsamma. Chefen lätt att tala med. Läs mer
  • Pia E
    Pia E skrev om Älvis Städ AB
    Jag beställde flyttstädning och fick väldigt snabbt svar på offertförfrågan. Väldigt trevligt bemötande och väldigt nöjd med den professionellt utförda städningen.
    Jag kommer att rekommendera Älvis till mina kompisar och kollegor. Läs mer
  • Siw
    Siw skrev om Älvis Städ AB
    Jag köpte en flyttstädning.
    Jag blev bemött mycket bra. Jag hade gärna fått träffa någon på företaget, men det blev bara över telefon.
    Jag har aldrig anlitat någon städfirma så jag ingen aning om hur dom fungerade. Jag har hört både gott och dåligt om städfirmor (inget om er).
    Jag måste säga att jag blev nöjd och dom som köpte lägenheten har inte klagat till mig alltså måste det vara ok.
    Flyttar jag själv någon gång framöver kommer jag att anlita städhjälp. Läs mer
  • Robin
    Robin skrev om Älvis Städ AB
    Vi möttes av väldigt duktiga och snabba städare som lämnade lägenheten i strålande skick! Läs mer
  • Elisabeth
    Elisabeth skrev om Älvis Städ AB
    Beställde flyttstädning. Mycket trevligt bemötande och tillmötesgående trots att jag i stressen glömt bort att meddela dem ang en nyckel vid ett tillfälle. Väl utfört jobb. Läs mer

Formvägen 10 B, 906 21 Umeå