Älvis Städ AB

Älvis Städ AB

www.alvisstad.se
  • BadgeFourYears
4.3

Älvis Städ är ett familjeföretag som utför städtjänster åt privatpersoner, företag och fastighetsägare. Älvis Städ utför tjänster i hela Västerbotten och har sedan 2016 vuxit till att bli ett populärt val för bl.a. bokning av professionell flyttstädning och hemstädning. Städbolaget erbjuder ett stort antal tjänster och har...

457 omdömen om Älvis Städ AB

Sedan starten hos Reco 2018

Curt B
Skrev om Älvis Städ AB

Mycket bra bemötande o upplägg o genomförande. Tyvärr glömde de koppla in frysen efter utförd flytt städning, vilket medförde att köparen var arg o trodde frysen var trasig....

Robert S
Skrev om Älvis Städ AB

Kom i tid och levererade! Klart godkänt!

Rolf S
Skrev om Älvis Städ AB

Bra bemötande. Önskade flyttstädning av kök och toalett och jag blev nöjd med städningen.

Anna Greta Emilia P
Skrev om Älvis Städ AB

Mycket serviceminded firma men städningen lämnade en del övrigt att önska. Efter påpekande åtgärdades allt till full belåtenhet. Jag är absolut villig att anlita dem igen!

Jessica R
Skrev om Älvis Städ AB

Flyttstädning. Mycket nöjd med Älvis städ.

Lars V
Skrev om Älvis Städ AB

Snabb trevligt bemötande ordning. Och reda bra städat av personalen

Sandra T
Skrev om Älvis Städ AB

Professionella och duktiga! Bra att ha och göra med. Vi är supernöjda över att välja dom!

Sara Maarit M
Skrev om Älvis Städ AB

Sökte en firma som kunde sanera en lägenhet som var i misär, rent äcklig. Fick ett otroligt bra prisförslag av Älvisen städ. Anlitade dom och är över min förväntan nöjd. Dom fraktade även bort möbler som var äckliga och trasiga. Kan varmt rekommendera dom. Trevligt bemötande och hela tiden en kommunikation om vad jag ville att dom skulle göra. Tusen tack för er snabba och kundvänliga hjälp. 😁🙏 Sara Markström

Mona N
Skrev om Älvis Städ AB

Mycket bra städat. Aldrig varit så rent.

Felix L
Skrev om Älvis Städ AB

Förväntat resultat till ett bra pris.

Arvid L
Skrev om Älvis Städ AB

Väldigt bra städat tillsammans med smidig och flexibel kommunikation inför städningen angående överlämning av nycklar och andra frågor.

Thomas R
Skrev om Älvis Städ AB

Funkade bra, rent och snyggt En sak att tänka på att när man gör rent golvbrunnen i duschen att man skruvar åt insatsen i vattenlåset ordentligt annars blir det avlopps lukt i hela huset Mvh Thomas

Angelica L
Skrev om Älvis Städ AB

Ett mycket professionellt och trevligt bemötande. De var noggranna och snabba. Var också enkelt att få kontakt med dem både via telefon och mejl. Ett stort plus är att de följer kollektivavtal och är noggranna med att följa den för medarbetarnas skull.

Anders B
Skrev om Älvis Städ AB

Trevlig personal som gör ett utmärkt jobb

Ulrika R
Skrev om Älvis Städ AB

Det användes väldigt smutsiga trasor, det kändes inte fräscht. Det blev inte rent i hörnen, jag hade önskat att det gjordes mer noggrant. Salning mm på fönstren torkades inte förrän jag sa till. Jag hade väntat mig att tömma flugor i lamporna hade ingått

Annéa N
Skrev om Älvis Städ AB

Bra bemött men missade att dammtorka vissa ytor

Wilma O
Skrev om Älvis Städ AB

Väldigt bra bemötande. Nöjd med flyttstädningen de utförde i min lägenhet.

Lars H
Skrev om Älvis Städ AB

Särskilt bra rengöring av spis, kyl/frys och diskmaskin viket är väldigt viktigt.

Anna G
Skrev om Älvis Städ AB

Beställde fönsterputs. De kom på utsatt tid, jättetrevlig kille som gjorde jobbet och fönstren blev skinande rena! Rekommenderas

Dödsbo M
Skrev om Älvis Städ AB

Tillmötesgående och de gjorde ett bra jobb vid tömning o städning av dödsbo. Väldigt vänligt bemötande

Linda J
Skrev om Älvis Städ AB

Rena fönster, två fönsterbrädor kunde torkats bättre.

Thord O
Skrev om Älvis Städ AB

Bra bemötande. Och professionella.

Naomi P
Skrev om Älvis Städ AB

Bra bemötaden. Men väldigt rörigt vart jag skulle lämna in nyckeln bara. Ni kanske bör skriva rätt adress istället. Och inte sitta på ett annat kontor än där det står adressen. För som kund fattar man inte hur man ska gå osv.

Mathilda J
Skrev om Älvis Städ AB

Professionella och lätt att ha kontakt med! Blev ett superbra resultat i min lägenhet och inga konstigheter när nästa person skulle flytta in! Kan varmt rekommendera!

Jim V
Skrev om Älvis Städ AB

Dök ej upp på angiven tid Svarade ej gällande ankomst Utför ej arbete enl offert Städar ej hela lägenheten som utlovat Otroligt okompetent ej tillmötesgående kundtjänst… Kommer ej rekommendera till företags vännerna eller mina nära o kära Fyfan så dåligt

Ella F
Skrev om Älvis Städ AB

Bra bemötande, smidigt att boka in tjänsterna. I mitt fall flyttstäd som utfördes med högsta betyg, både jag som utflyttande och den inflyttande var riktigt nöjda med resultatet. Rekommenderar verkligen.

Henrik W
Skrev om Älvis Städ AB

Serviceinriktade, flexibla och tillmötesgående. Lätt att få kontakt med. Mycket bra dialog kring frågor. Upplevs professionella, kompetenta och framförallt vart städningen mycket bra. Mitt boende blev strålande rent👍👍👍.

Dödsbo D
Skrev om Älvis Städ AB

Enkla att kommunicera med, utförde flyttstädningen på ett bra sätt.

Petter B
Skrev om Älvis Städ AB

Väl genomförd flyttstädning, bra pris. Allting fungerade smidigt och utan problem!

Ditte E
Skrev om Älvis Städ AB

Gott och proffsigt bemötande. Välstädad lägenhet som blev godkänd i städbesiktning. Prisvärt.

Lena O

Bra bemötande trevliga killar Förväntningarna uppfylldes Storstädning

Karin S
Skrev om Älvis Städ AB

Är mycket nöjd med Älvis städ då vet man det är rengjort överallt Vi köpte en flyttstädning och mer rengjort kan man inte få Det var värt varenda krona Ett stort tack till er

Alexandra B
Skrev om Älvis Städ AB

Flyttstädningen blev godkänd av hyresvärden. De tog även hand om nyckeln som skulle lämnas tillbaka till hyresvärden efter att vi flyttat ut. Lite krångel med var och när nyckeln skulle hämtas upp och lämnas tillbaka, men löstes efter kontakt med kundtjänst.

Nils-Erik J
Skrev om Älvis Städ AB

Hej! Är mycket nöjd med Älvis Städ AB:s bemötande, både möte med säljare och utförare. Jag köpte tjänsten fönsterputs som utfördes mycket noggrant.. Kan rekommendera dem och kommer att köpa deras tjänster flera ggr. Hälsningar Marie

Irem O
Skrev om Älvis Städ AB

Bra bemötande, superbra städning. Tackar!

Lars henrik W

Tydligt, informativt och seriöst. Mkt nöjd 👍

Stefan T
Skrev om Älvis Städ AB

Bra bemötande , fort att få tid och proffsigt utfört arbete

Maj-Britt L
Skrev om Älvis Städ AB

Mycket trevligt bemötande! Vänlig och lugn. Vi hade beställt städning åt mamma 89 år!

Emelie V
Skrev om Älvis Städ AB

Är mycket nöjd med allt, perfekt städning, enkel bokning, bra bemötande 👌🏻

Anna-Karin C
Skrev om Älvis Städ AB

Flyttstäd, mycket nöjd med både resultatet av tjänsten och bemötandet. Bra flexibilitet när vi behövde ändra dag.

Sofia H
Skrev om Älvis Städ AB

Smidig bokning och perfekt utfört flyttstäd! Rekommenderar.

Nicklas L
Skrev om Älvis Städ AB

Bra bemötande men jag är besviken på att hur ni rengör vattenlåset. I huset vi köpte var det helt stopp i röret mellan tvättstället o vattenlåset, vilket slutade med att jag fick rengöra det. I kontakt med er uppger ni att ni bara rengör själva vattenlåsen, vilket jag tycker är en helt meningslös tjänst. Antingen rengör man hela eller inte alls

Karin H
Skrev om Älvis Städ AB

Städningen var mycket bra utförd men fakturan överensstämde inte med offerten. Vi gjorde en överenskommelse som var 9000kr lägre än den första fakturan. Vilket också var för mycket. Dessutom var det problem vid nyckel återlämning.

Helena F
Skrev om Älvis Städ AB

Bra bemötande och trevliga städare men slarvigt städat.

Shannon M
Skrev om Älvis Städ AB

Fint bemötande. Resultatet blev väldigt bra.

Sonja R
Skrev om Älvis Städ AB

Enkelt att boka, bra kontakt med de som städade. Överlag väl utförd städning en mindre miss kring köksfläkten som jag fixade själv. Bra pris!

Inge A
Skrev om Älvis Städ AB

Bra service. Gott resultat av fönsterputs.

Birgitta A
Skrev om Älvis Städ AB

Bemötande: Positivt Förväntningar: Väldigt nöjd. Vi köpte städ och fick våra höga köksskåp torkade som vi inte själva vill klättra upp till. Plus mkt annat

Thomas R
Skrev om Älvis Städ AB

Företaget håller vad man lovar och utför städningen på ett mycket bra sätt. Lyhörd och flexibilitet är exempel på företagets styrkor

Cecilia G
Skrev om Älvis Städ AB

Bra bemötande, trots påskledighet och väl utfört jobb.