Alla kategorier Flyttfirma Östergötland Norrköping Flytt & Städ Sverige AB

Flytt & Städ Sverige AB

Malmgatan 25, 602 23 Norrköping — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Be om offert
Vi på Flytt & Städ Sverige AB är ett företag som älskar städning och kontakten med människor som den medför. All vår personal är välutbildad inom flytt och städ och ger både snabb service, noggrannhet och ett gott bemötande.

Vilka städjänster behöver du? Eller ska du flytta? Hos oss kan du få hjälp med allt från hemstädning till storstädning eller flyttstädning, och vi kan även bistå med trädgårdsskötsel eller byggstädning för dig som behöver. Vi utför våra tjänster på flera orter och är självklart försäkrade och har trafiktillstånd. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 1 kund tycker om Flytt & Städ Sverige AB

• Nils
    Nils skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Det här företaget verkar vara nybörjare på bohagsflytt.

Jag beställde hela paketet - packning, transport, uppackning och flyttstädning.

De använde inte riktiga flyttkartonger utan små tunna förvaringskartonger från IKEA. De släpade grusiga kartonger på parkettgolv, hade för lite personal, för liten lastbil, hade sönder saker och argumenterade sedan och skylde ifrån sig, packade fel, jobbade ineffektivt, packade bara upp några av alla kartongerna och dessa få kartonger packade de dessutom upp fel, antecknade inte när de packade, antecknade inte när kunden instruerade, glömde saker och personalen kunde dessutom väldigt väldigt dålig svenska.
    När de sent på kvällen ansåg sig klara har jag fortfarande 43 ouppackade flyttkartonger i lägenheten och säkert lika många i ett knökfullt vindsförråd. De kom tillbaka dagen efter med mina soffben som de glömt, släppte ut minsta katten, monterade soffan fel, sket i att låsa dörren efter sig, åkte iväg igen och vägrade sedan svara på telefon och sms. Nu är de åtminståne äntligen borta men vi hittar inte speciellt många av våra saker bland alla flyttkartonger, familjen gråter och jag kokar av ilska.

Total missär.

Vill de att jag ska betala fakturan så får de lämna in en stämningsansökan i tingsrätten och berätta vart mina kontorsgrejer är, med min koddosa till internetbanken.

Rekommenderas ej.
    Linda Ö gillar detta