Flytt & Städ Sverige AB

Snittbetyg
4.1
Ring 0101-08 96 27 Dela

Om företaget

Vi på Flytt & Städ Sverige AB är ett företag som älskar städning och kontakten med människor som den medför. All vår personal är välutbildad inom flytt och städ och ger både snabb service, noggrannhet och ett gott bemötande. Vilka städjänster behöver du? Eller ska du flytta? Hos oss kan du få hjälp med allt från hemstädning...

527 omdömen om Flytt & Städ Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 527 omdömen med 4.1 i snittbetyg
Salah A
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Väldigt tillmötesgående och hjälpsamma.

Bayan A
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Vi är nöjd med tjänsterna som Flytt & Städ Sverige AB har tillhandahållit. Flytten gick smidigt och effektivt tack vare deras professionella och hjälpsamma personal. Vi är mycket tacksamma för deras hjälp och skulle definitivt rekommendera deras tjänster till andra.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

ack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att flytten gick smidigt och att vår personal kunde hjälpa till på ett professionellt och effektivt sätt. Det betyder mycket för oss att ni är nöjda med våra tjänster. Vi uppskattar verkligen att ni rekommenderar oss till andra och ser fram emot att få hjälpa er igen i framtiden. Om ni har några fler frågor eller behöver ytterligare hjälp är ni alltid välkomna att kontakta oss! Med vänliga hälsningar,

Matilda J
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Gjorde ett bra jobb med flytten och fick hjälp att pussla in bohaget i magasineringen så att det skulle få plats. De dök dock upp 2 timmar innan utsatt tid trots att jag ringt och dubbelkollat ankomsten innan och jag fick inget gehör för det utan de började flytta grejer ändå.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack för din feedback och för att du tog dig tid att skriva en recension. Vi är glada att höra att vårt team gjorde ett bra jobb med flytten och hjälpte till att optimera utrymmet i magasineringen. Vi beklagar verkligen att vi kom tidigare än planerat och för eventuella besvär det kan ha orsakat. Det är viktigt för oss att hålla oss till de överenskomna tiderna och vi kommer att se över vår rutiner för att undvika liknande situationer i framtiden. Din feedback är värdefull och hjälper oss att förbättra vår service. Om...

Mk A
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Trevligt och professionellt bemötande väldigt smidigt att samarbeta med de Linn jassin Mary Michelle ni är bäst

Tack för fina ord :) Mvh Michelle

Sigrid K
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Efter ett trög början blev det till slut mycket bra och jag är jätte nöjd med flytten och även städning!

Tack för fina omdömet! Mvh Michelle

Simon N
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Det gick snabbt och smidigt, inga bekymmer.

Kul att höra! Tack för omdömet :) Mvh Michelle

Carl R
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Jag hade en trevlig bemötelse från Flytt & Städ. Väldigt trevlig personal som var förstående och hjälpsamma! Hjälpte mig med flyttstädningen på ett väldigt proffesionellt sätt. Blev lite strul med nycklar från både mitt håll och deras men det löstes utan några problem.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Det låter fantastiskt att du hade en trevlig upplevelse med Flytt & Städ Sverige AB! :)

Philip J
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

2 trevliga killar kom på utsatt tid. Bar snabbt och smidigt ut det som skulle flyttas. Körde möbler som dem plastat in till angiven adress, resterade till förrådet där möbler och kartonger skulle magasineras. Mycket välorganiserat i förrådet !. Lätt att hitta. Jag och min mamma är supernöjda. Tack!

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack så mycket för det fina omdömet! Det glädjer oss att höra att ni är nöjda med vår service. Om det är något mer vi kan hjälpa er med i framtiden är ni varmt välkomna att höra av er igen. Ha en fortsatt trevlig dag! Mvh Michelle

Linda S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Anlitade detta företag för flytt från villa till lägenhet. 2 super trevliga killar kommer och lastar lastbilen på ett bra och smidigt sett så att hur mycket som helst fick plats i en ”liten” lastbil (ca 18 kubik) dom gjorde det verkligen super bra. Dom lyssnade på våra önskemål. Jag kan varmt rekommendera detta företag. Vi fick hjälp av Alex och hans kollega (osäker på namn). Ska jag någonsin flytta igen, kommer jag boka detta. Och priset kunde matcha andra, perfekt. Från 09-17 tog allt, och då flyttade dom en villa...

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme och för att du valde att anlita oss för er flytt från villa till lägenhet. Det gläder oss att höra att du är så nöjd med vår service och att Alex och hans kollega kunde göra er flytt så smidig och effektiv. Vi strävar alltid efter att lyssna på våra kunders önskemål och att leverera en högkvalitativ service till ett konkurrenskraftigt pris. Vi är tacksamma för att ni uppskattade vårt arbete trots de utmaningar som uppstod med nycklar och andra detaljer. Att ni känner er trygga med att...

Carina B
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Jag flyttade för några veckor sedan och fick hjälp av tre glada, trevliga och uthålliga killar. Muhammed, Kaled och Yosuf (med reservation för ev. felskrivning) gjorde ett bra jobb och kämpade med flytt från två adresser till en tredje. Allt kom fram och det var på det stora hela bara några få små skador. Jag är nöjd och glad, stort tack! :) Carina

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Hej Carina, Tack så mycket för dina vänliga ord och för att du delar din positiva upplevelse med oss! Det glädjer oss att höra att Muhammed, Kaled och Yosuf levererade en bra service och att de gjorde flytten smidig för dig trots att det var från två olika adresser till en tredje. Vi är glada att höra att allt kom fram väl och att skadorna var minimala. Ditt tack betyder mycket för oss och vi kommer att se till att vidarebefordra dina fina ord till vårt team. Tack igen för att du valde våra tjänster och för att du tog...

Grzegorz K
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

A frivolous company. The apartment looked worse after cleaning than before. After the complaint, there was a cleaning fix. The subcontractor told me to clean the windows myself, because he was far away. And then that he will leave me one rag to clean if I notice something. After another complaint, they were told that I would be compensated for the extra time and commuting that resulted from cleaning the apartment. Unfortunately. To this day, I have not received anything and no one responds to e-mails. The cleaning was on...

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Thank you for your feedback. We are truly sorry that your experience with us has not lived up to your expectations. We always strive to offer high quality services and it is clear that we have failed in your case. We take your comments very seriously and want to immediately investigate what has gone wrong. We appreciate you taking the time to provide us with this feedback, as it is invaluable in improving our services going forward. We hope we can get a chance to correct this and regain your trust. Sincerely, Flytt & Städ Sweden AB

Rebecka A
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Sämsta jag varit med om! Och ingenstans kan jag läsa mig till att dom använder sig av underleverantörer. Dom var väldigt snabba att svara och höra av sig när jag bokade både flytt och städ. Men när dagen väl var framme så började det med att dom inte tog med sig allt. När jag kollade igenom alla saker efter flytten så var det mycket skador och repor. Dom städade samtidigt som dom bar och sprang in och ut. Väldigt mycket anmärkningar på städet! Och när jag sedan hörde av mig till kvinnan jag hade bokat allt med så fick...

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Hej, Vi beklagar djupt att din upplevelse med oss har varit så negativ. Vi strävar alltid efter att erbjuda bästa möjliga service, och det är uppenbart att vi inte har levt upp till detta i ditt fall. För att tydliggöra använder vi ibland underleverantörer för att kunna erbjuda våra tjänster i tid, men det är ingen ursäkt för den dåliga upplevelse du beskriver. Det är vårt ansvar att säkerställa att allt utförs professionellt och tillfredsställande. Vi är verkligen ledsna för skadorna på dina möbler och de brister i städningen...

Klas I
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Bra städat dock minus att de hade sönder en fönsterruta i samband med städningen

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Hej, Tack för din feedback. Vi är glada att höra att du var nöjd med städningen överlag, men vi beklagar djupt att en fönsterruta blev sönder under städprocessen. Vi tar sådana incidenter på stort allvar och vill gärna lösa detta för dig så snabbt och smidigt som möjligt. Vänligen kontakta oss direkt med detaljerna kring händelsen så att vi kan vidta åtgärder och kompensera dig för den uppkomna skadan. Tack för din förståelse och din feedback. Vi ser fram emot att höra från dig och att få möjligheten att åtgärda detta. Med vänliga hälsningar, Flytt & Städ Sverige AB

Anna-Lena M
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Lätt att ha att göra med. Den yngre mannen som utförde jobbet var både trevlig, snabb och effektiv.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack så mycket för din vänliga feedback! Vi är glada att höra att du hade en positiv upplevelse med vår tjänst och att den yngre mannen som hjälpte till var trevlig, snabb och effektiv. Det betyder mycket för oss att våra kunder är nöjda med våra tjänster och vår personal. Om du någonsin behöver hjälp igen är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att kunna hjälpa dig i framtiden. Med vänliga hälsningar, Flytt & Städ Sverige AB

Sanjoat S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Bra,städat av trevlig personal.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du var nöjd med städningen och att vår personal var trevlig. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativ service med ett vänligt bemötande. Om du har några fler frågor eller om det är något annat vi kan hjälpa dig med är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Tack igen för ditt förtroende och din feedback! Vänliga hälsningar, Flytt & Städ Sverige AB

Lina S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Alla jag varit i kontakt med har varit trevliga. Flytten gick snabbt men blev ifrågasatt varför jag inte plastat in mina möbler fast detta skulle ingå. Dagen efter hade jag bokat städning men ingen dök upp, det gick inte att få tag på någon på hela företaget eftersom det var en söndag. Två saker blev förstörda under flytten men detta ska bli kompenserat. Jag fick ingen kompensation för städaren som ej dök upp.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Hej, Tack för din feedback. Vi beklagar verkligen att din upplevelse med oss inte var som förväntat, trots att vår personal var trevlig och flytten gick snabbt. Vi ber om ursäkt för missförståndet kring inplastningen av dina möbler. Det är vår skyldighet att se till att all information är tydlig och korrekt. Det är mycket beklagligt att städningen inte genomfördes som planerat och att du inte kunde nå oss på söndagen. Vi förstår hur frustrerande det måste ha varit och att detta har orsakat dig extra besvär. Vi är också...

Birgitta L
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

BEMÖTANDET PÅ TOPP. KÖPTE FLYTT + STÄD, FLYTTEN UTAN PROBLEM MEN FÅR BAKLÄXA PÅ STÄDNING. HAR HAFT KONTAKT MED FIRMAN FÖR OMSTÄDNING, SÅ HOPPAS DOM LÖSER DET.

Anna M
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Allt var belåtenhet. Fick städa lite efter er men inget märkbart . Ovanför garderober var det inte tagit . Mvh Elisabet Meijer o Helena Meijer

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack för din feedback. Vi är glada att du uppskattade vårt bemötande och att flytten gick smidigt. Samtidigt beklagar vi djupt de problem du upplevt med städningen. Vi tar ditt klagomål på största allvar och jobbar aktivt för att lösa situationen. Tack igen för din förståelse och för att du valde våra tjänster. Med vänliga hälsningar, Flytt & Städ Sverige AB

Sara M
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

0 betyg rekommenderar inte alls. För två veckor före bokat flytt hjälpen för 10:30 dom var på plats 13:00.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Heja Tack för din feedback. Vi beklagar verkligen att vi inte levde upp till dina förväntningar och att vår personal anlände så sent på flyttdagen. Punktlighet är mycket viktigt för oss, och vi förstår hur frustrerande det måste ha varit att vänta i flera timmar. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra vår planering och kommunikation för att säkerställa att sådana förseningar inte inträffar. Vi vill gärna kompensera dig för detta och se till att din nästa upplevelse med oss blir betydligt bättre. Vänligen kontakta...

Ellen E
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Väldigt trevliga, snabba, supereffektiva. Stort tack för flytthjälpen!

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Det var fantastiskt att höra att du uppskattade vår service! Vi är glada att vi kunde vara till hjälp med din flytt och att vår personal var trevlig, snabb och supereffektiv. Tack så mycket för ditt vänliga ord och för att du valde att använda våra tjänster. Om det är något mer vi kan göra för dig i framtiden är du varmt välkommen att höra av dig. Vi uppskattar din feedback enormt mycket. Med vänliga hälsningar, Flytt & Städ Sverige AB

Ruth L
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Så duktiga och energiska personer. Så fort den första klivit innan för dörren så var det full fokus

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Det låter fantastiskt att höra att du uppskattade våra medarbetares professionalitet och energi! Vi strävar alltid efter att leverera en service med hög kvalitet och engagemang från början till slut. Tack så mycket för din feedback och för att du valde våra tjänster. Om du någonsin behöver hjälp igen är du varmt välkommen att kontakta oss. Med vänliga hälsningar, Flytt & Städ Sverige AB

Susanne G
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Allt gick bra, var en del saker. Miss i kommunikation när flyttgubbarna kom och lite stressigt med betalning mitt upp i all flytt.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack för din feedback och vi är glada att höra att flytten i stort sett gick bra. Vi beklagar dock om det var några missförstånd i kommunikationen när våra medarbetare kom och att det var lite stressigt med betalningen mitt i allt. Vi tar din feedback på största allvar och kommer att se över våra processer för att förbättra vår service och göra det mer smidigt för våra kunder i framtiden. Om det är något mer vi kan göra för att rätta till detta eller om du har andra frågor är du välkommen att kontakta oss direkt. Tack...

Britt-Marie P
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Hej jag är hittills nöjd med er men de stora resultatet är inte färdigt än jag tror fortfarande på ett fint arbete och ett fint jobb och jag har ett stort förtroende till er alla som kommer lägga ner så mycket arbete..jag vet att alla som städar gör ett bra jobb

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack för din feedback och din tillit! Vi kommer att fortsätta att arbeta hårt för att uppfylla dina förväntningar!

Helena S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Erbjöd tjänsten väldigt snabbt ett stort plus. Trevlig och bra personal som kom i tid och var noga med att plasta in och skydda möbeln under flytten.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Vi är glada att ha kunde hjälpa dig med din flytt och hoppas att vi kan fortsätta att vara ditt val när du behöver städnings- och flytttjänster i framtiden. Tack igen för din feedback!

Ayham A
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

De har varit jättebra och flyttningen gick bra.

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack för fina ord! Ni är varmt välkomna i framtiden :)

Inger N
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

JAG ÄR MYCKET NÖJD ME d ALLT BEMÖTANDE HOPPAS ATT NI KAN KOMMA I HÖST MVH INGER NORDENBERG

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack för din recension! Vi är glada att höra att du var nöjd med allt bemötande du fick vid vår städning. Vi strävar efter att alla våra kunder ska känna sig nöjda med vår service och våra resultat. Vi kommer att dela din feedback med våra anställda och ge dem kredit för ett bra jobb. Vi hoppas verkligen att du kommer att använda våra städningstjänster igen i framtiden!

Kenneth E
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Svårt att sätt betyg på en tjänst som inte är utförd än. Men än så länge bara positiva betyg.

Ida N

Trevligt bemött Nöjd med städningen

Kathrin S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Good was only their quick reply to make an offer and contract for my move. Seemingly good service to make it to the time l wanted. But when this day came, the crew pressured me to start 3 hours earlier. I had not finished packing because of that, and had to carry these things alone after they where gone. They also didn't help me to move all furniture and we had to do that alone while they just stood in the hall waiting. And they didn't bring the promised floorprotection, made much dirt with their shoes what should have been...

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Hello Thank you for sharing your experience with us. We are deeply sorry that your moving experience was not satisfactory and that you encountered several problems along the way. It is unacceptable that you felt pressured to start earlier than planned and that this resulted in you having to pack alone after we had left. We also regret that we could not help move all the furniture that was planned and that the floor covering was not included, which led to unnecessary dirt. Regarding the second invoice and the delay in correcting...

Bent J
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Mycket bra både flytt och städningen. Trevligt folk som kom och hjälpte oss Stort Tack !

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack för din review! Vi är så glada att höra att du var nöjd med vår flytt- och städtjänst. Vår personal arbetar hårt för att leverera en högkvalitativ service och vi är stolta över att du tyckte om deras arbete. Vi ser fram emot att ha dig som kund igen i framtiden!

Mariana S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Blev bra bemött via mail . Vi har anlitat dem för flytt den 2 augusti. Jag har inga åsikter än gällande flytten. Med vänlig hälsning Marie Sabel

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Hej Marie! Tack för din feedback! Vi är glada att du har anlitat oss för flytten den 2 augusti och att du har inga åsikter än gällande flytten. Vi kommer att se till att allt går smidigt och effektivt den dagen. Om du har några frågor eller bekymmer, kontakta oss gärna före den 2 augusti. Vi är här för att hjälpa dig!

Marianne M
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Riktigt Urusel städning skulle kommit 2 ggr för att åtgärda bristerna kan inte ens kalla detta städning hörde ej av sej att dom inte kunde komma ringde o maila 3 ggr ingen återkoppling Senast 15/6 skulle personal komma 9.00 Lovade komma frågade kan jag lita på det ville att dom skulle ringa innan dom åkte därifrån så jag fick besikta hörde inget Borde stå på svarta listan har medd företaget att jag ej bet fakt inget svar hyrde en ozonmaskin som skulle ställas in efter städningen

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Hej, Vi beklagar djupt den otillfredsställande upplevelsen du har haft med vår städservice. Det är uppenbart att vi har misslyckats med att leverera den standard på service som vi strävar efter. Vi förstår din frustration över att städningen inte var tillräckligt bra och att vi inte lyckades åtgärda bristerna trots lovade åtgärdsbesök. Det är oacceptabelt att du inte fick något svar trots upprepade försök att kontakta oss via telefon och e-post. När det gäller den överenskomna tiden för besöket den 15 juni och bristen...

Nils S

Bemötande, mkt bra. Städningen var klart över förväntan. Utsökt

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Tack för ditt positiva omdöme! Vi är så glada att höra att du var nöjd med bemötande och städningen! Vår mål är alltid att ge våra gäster en utmärkt upplevelse och det är fantastiskt att höra att vi lyckades göra det.

Anders M
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Lojalt och bra bolag med en god serviceanda att lösa planerade jobb och vara flexibla med uppkommande arbeten.

Yamen B
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Vi valde Flytt och städ Sverige ab Som hjälpte oss med flytt och städ Vi kunde inte vara mer nöjd Från första bemötande till klargjort flytt och städ Trevlig personal och effektiva Rekommenderar starkt

Adam P
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Stabila och bra pris. Jag har använt bolaget iaf 3 gånger och de hittar lösningar istället för problem.

Belmir B
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Fantastiskt bemötande och service!

Michalina aleksandra S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Utmärkt från start till slut. Kan starkt rekommendera!

Erik marcus jonas W
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Att hitta ett tillförlitligt flytt- och städföretag kan vara en utmaning, men Flytt & Städ Sverige AB överträffar alla förväntningar. Från första kontakt till det sista utförda jobbet, var min upplevelse med dem inget annat än exceptionell. Kundservice: Teamet på Flytt & Städ Sverige AB var otroligt vänliga och hjälpsamma. De svarade snabbt på alla mina frågor och gav tydlig information om hela processen. Bokningen var smidig och enkel, och de var flexibla med tiderna vilket verkligen underlättade min flyttplanering....

Gunvor S
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Vi bokade flytthjälp till den 29/3 kl 13.00, i Oskarshamn. Ni dök upp den 29/2 kl 13.00, i Oskarshamn. När det sedan blev den 29/3, kl 13.00 dök ni inte upp. Klockan 14.00 ringde jag och då befann ni er i Norrköping!!! När ni insåg att ni var i fel stad, tyckte ni vi skulle vänta till dagen efter. Det vägrade vi att acceptera. Vi fick själva hyra släp för att börja flytta innan ni till slut dök upp kl 19.00, stressade och irriterade. Det enda ni rabatterade för vårt stora besvär var 400kr. KATASTROF!

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Jag beklagar verkligen det inträffade och den besvärliga situationen ni hamnade i på grund av vårt misstag. Det är helt oacceptabelt att ni fick uppleva detta och att vi inte levererade den service ni förtjänar och förväntar er av oss. Vi tar detta på största allvar och kommer att göra allt vi kan för att förhindra att liknande incidenter inträffar i framtiden. Jag förstår om ni är mycket besvikna och jag ber om ursäkt för allt besvär ni har fått utstå. Vi tar till oss av er feedback och vi kommer att se över våra rutiner...

Gunborg Elisabeth C
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Flytten gick superbra, städet missades några småsaker enligt mig, men i det stora hela blev jag nöjd.

Amanda H
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Kom två timmar för tidigt och ville ändra på starttiden som vi kommit överens om. Tog lång tid på sig och skyllde på att de inte hittat en bra parkering. Min sambo fick bära lådorna åt dem nedför trapporna. Sedan ville de lägga på 1000 kronor extra för att det ”tog lång tid”. Inte alls nöjd!

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Jag är väldigt ledsen över den besvärliga upplevelsen ni hade med vår service. Det låter verkligen inte acceptabelt att vi kom för tidigt, ändrade på överenskommen tid och sedan inte kunde hantera situationen smidigt. Att era lådor fick bäras nedför trapporna av er sambo är helt oacceptabelt och vi ber om ursäkt för det. Vi tar kritiken på största allvar och vi ska se över våra rutiner för att förbättra vårt kundbemötande och säkerställa att sådana här problem inte uppstår igen. Tack för att ni tar er tid att ge oss er feedback, den är värdefull för oss att kunna förbättra vår service.

Gunnel C
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Jag beställde flytt, städ och ett stopp på vägen. Det blev något missförstånd med tiden, de skulle komma 8 och när jag ringde sa de 10. Sen var det nåt med trafiken så de kom 10.40. Flytten gick bra men det tog tid innan de var framme, nåt problem med bilen. Städningen fungerade alldeles utmärkt. Nöjd med det hela.

Johanna H
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Dom ringde dagen innan och sköt på tiden från 9 till 14.30. Dök sedan upp 14.50.. Under flyttens gång ringer dom och säger att vi måste betala 2000:- till då dom behöver köra en vända till. Noll kompensation eller förståelse för att vi redan är upprörda över förseningen. Även krossade glas i samband med flytt värde över 2500:-, fick ersättnig för knappa hälften, inte ens det jag begärde på 1300:-. Kvinnan jag haft kontakt med under hela "affären" lyste med sin frånvaro när det kom till att jag ville ha ersättning för glasen,...

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Vi är oerhört ledsen över det som hänt och den otillfredsställande upplevelsen ni haft med vår service. Det låter verkligen inte som den standard vi strävar efter att hålla och jag beklagar djupt för alla förseningar, missförstånd och skador som uppstått under er flytt. Vi tar er feedback på största allvar och kommer att undersöka vad som gått fel för att säkerställa att det inte upprepas i framtiden. Att ni inte fått tillräcklig ersättning för de skadade glasen är inte acceptabelt och jag beklagar att vår kontakt inte...

Isabel B
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Det var uruselt! Först och främst de krävde att jag skulle betala fullt konstnader och betala faktura i innan arbete skulle utföra för att jag inte hade någon inkomst.och det innebar att jag inte fick RUT avdrag. Jag får min pension här i Sverige sedan 2008 Dessutom vi hade kommit överens att städning skulle ske den 26 februari (det står å¨bekräftelse de skickade till mig). . Jag betalade faktura den 21 februari trots att utbealningsdatum var den 22 februari.. Den22 februari runt kl 08 började min mobil att...

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Det är oerhört beklagligt att ni upplevde sådana problem med vår service. Vi förstår att situationen med betalningskrav och missförstånd kring städdatumet var mycket frustrerande för er. Vi beklagar djupt för att vi inte levde upp till era förväntningar och för de besvär ni drabbades av. Vi tar er feedback på största allvar och vi ska se över våra rutiner för att förbättra vår kommunikation och säkerställa att sådana här misstag inte händer igen. Er erfarenhet är viktig för oss och vi vill göra allt vi kan för att rätta...

Vård O
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Kom inte på avsatt tid, gav heller ingen information om det. Vid telefonkontakt kunde ingen svara på vad som hänt eller varför ingen kommer. Bokas om 3 gånger pga att inge kommer. Verkar som uppdragen delas ut till olika underleverantörer som inte har fått rätt information Vi telefonkontakt ges svävande svar Upplevs oseriöst

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Vi beklagar djupt för den besvikelse och det besvär ni upplevde med vår service. Att inte komma på avsatt tid och bristen på information är fullständigt oacceptabelt. Vi förstår att att behöva boka om tre gånger på grund av utebliven ankomst är frustrerande och att få svävande svar vid telefonkontakt inte bidrar till att bygga förtroende. Vi tar er feedback på största allvar och vi kommer att utvärdera våra processer för att förbättra kommunikationen och säkerställa att alla våra underleverantörer är väl informerade och...

Tuija K
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Har inte flyttat än! Men hittills bra.

Jasmin Z
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Trevliga och gjorde sitt bästa för ett bra pris.

Ibrahim A I A
Skrev om Flytt & Städ Sverige AB

Bästa företag börjar samma arbete jag och han men bästa visionär också.

Ndd A

DOM HAR SKICKAT FAKTURAN PÅ 200 000 VET EJ FÖR VAD

Svar från Flytt & Städ Sverige AB

Vi beklagar för eventuell förvirring kring fakturan. Vi fakturerar enligt det avtal som har accepterats, och vi skulle gärna förklara mer detaljerat vad de olika kostnaderna täcker om ni har frågor eller funderingar. Vänligen kontakta oss så hjälper vi gärna till att reda ut situationen

Filtrera omdömen