Flytt & Städ Sverige AB

Malmgatan 25, 602 23 Norrköping — Visa karta

Vi på Flytt & Städ Sverige AB är ett företag som älskar städning och kontakten med människor som den medför. All vår personal är välutbildad inom flytt och städ och ger både snabb service, noggrannhet och ett gott bemötande.

Vilka städjänster behöver du? Eller ska du flytta? Hos oss kan du få hjälp med allt från hemstädning till storstädning eller flyttstädning, och vi kan även bistå med trädgårdsskötsel eller byggstädning för dig som behöver. Vi utför våra tjänster på flera orter och är självklart försäkrade och har trafiktillstånd. Varmt välkommen till oss!
Öppet just nu
Lör: 09:00-16:00
Sön: 10:00-18:00

Läs vad 122 kunder tycker om Flytt & Städ Sverige AB

• 2019-10-10

Lina Elisabet B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Killarna som gjorde jobbet var riktigt ordentliga och trevliga. Dom gjorde ett bra jobb. Det enda var att det hade misstagits på tiden men det löste sig ändå :). Läs mer
  • Sandra Terese E

2019-10-09

Sandra Terese E skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt och städ - lägenhet till hus - från Dalarna till Östergötland. Tre superduktiga (STARKA!!) och trevliga killar som kom till en pga sjukdom dåligt förberedd flytt. Killarna anpassade sig utan att gnälla och hjälpte till med sista packningen samt tömning och avfrostning av frys och kyl etc. Pga detta blev allt försenat och de var inte klara med städningen (som var exceptionellt väl utförd) för än vid 18 på kvällen (10 timmars arbete!) varpå de mellanlandade i Norrköping över natten - det tyckte vi var HELT ok med tanke på omständigheterna. 2500 kronor extra för dessa oplanerade extrauppgifter anser vi vara helt i sin ordning, och tackar för väl utfört arbete - vi rekommenderar företaget varmt..! /Pelle & Sandra Läs mer
  • 2019-10-07

Nina Birgitta T skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Köpte flytthjälp av tunga möbler. Snabbt, trevligt och effektiv hjälp Läs mer
  • 2019-10-03

Malin B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Härliga och snabba gubbar som hjälpte till, för dom var inget omöjligt. Kommer varmt rekommendera er. Läs mer
  • 2019-10-02

Andreas Per Kristofer U skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Mycket bra och effektiv flytthjälp. Flyttstäd behövde kompletteras de kom åtgärdade samma dag. Läs mer
  • 2019-09-29

Monica Inger Gunilla M skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt av bohag. Allt gick som smort tills de körde fel, inte förstod mina instruktioner och sa att de bara hittade i Norrköping. Verkade som de tyckte det var mitt fel... Glömde en tavla på väggen, tappade grejor ut badrumsskåpet som låg kvar på golvet. Tyvärr så sprack en lampkupa på min nya fina lampa trots att jag talade för dem att det var det mest ömtåliga. Har dock inte packat upp allt än... De frågade hela tiden ska det här också packas och jag svarade ja allt utom det som stod i ett separat hörn... Hör av mig när jag packat upp allt. Mvh Monika Läs mer
  • 2019-09-29

Eva Idmark L skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Mkt trevligt bemötande, tydlig kommunikation och allt fungerade utmärkt. Läs mer
  • 2019-09-28

Sara Victoria L skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt
    Toppen bra bemötande och all hantering av mina saker var verkligen bra!
    Enda negativa var att allt inte kom med i lastbilen så jag fick ta endel själv . Läs mer
  • 2019-09-26

Annette Elisabet W skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Beställde både flytt och städhjälp. Blev bra bemött av företaget vid beställning. Trevliga killar som utförde jobbet. Läs mer
  • 2019-09-17

Viveka Susanne F skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Allt gick snabbt och enkelt.
    Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-09-16

Anna-Lena M skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Trevliga killar nogranna och försiktiga, snabba också. Läs mer
  • 2019-09-14

Lena P skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt och flyttstädning.
    Jag blev bra bemött.
    Flyttningen gick ok. Flyttstädningen är jag inte nöjd med.
    Damm och fläckar kvar på golvet. Spindelnät i taket. I Garderoberna fanns papper kvar och de var inte urtorkade.
    Så flytt gick ok, men städningen är inte helt ok. Läs mer
  • 2019-09-09

Johan Axel Fredrik B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Väldigt snabb och smidig flytt. Även trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • 2019-09-09

Karl Torny L skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Trevliga och snabba killar, allt gick toppenbra. Läs mer
  • 2019-09-06

Argyrios A skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flyttning, duktiga och snälla! Kanonbra!!! Väldig effektiva och snabba!!! Läs mer
  • 2019-09-06

Sandra Maria E skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Jag köpte flytthjälp. Killarna som kom till mig bar proffsiga och snabba. Var försiktiga med allting och la några slags filtar på allting i lastbilen så ingenting skulle bli förstört. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-09-05

Bo Daniel J skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bra bemötande, snabb och proffsig flytthjälp. Dock skulle jag önskat bättre information innan fyttdagen. För er är det säkert bara ytterligare en flytt, men för mig är det inte varje dag det sker. Det är mycket som ska ske samtidigt så då är det skönt att få bekräftat vilken tid flytthjälpen ska dyka upp några dagar tidigare än dagen innan. Läs mer
  • 2019-09-05

Mona S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt & städ Sverige AB, var deras jobb utmärkt både flytt och städ.
    Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-09-01

Jens Fröjd G skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Beställde flytt från lägenhet till lägenhet. Trevligt bemötande av kundtjänst och även väldigt trevlig och varsam flyttpersonal. Jag var i kontakt med kundtjänst två veckor innan flytten och meddelade dels att vår soffa var svår att få in i hissen, men att det gick om man gjorde på ett speciellt sätt som vi gärna visade. Meddelade även att vi hade hisstid från kl 13 i det nya boendet. På flyttdagen kom personalen en och en halv timme efter avtalad tid, hade inte fått information om hisstiden och hade med sig en för liten bil. Jag hade uppget att vi bodde på 79 kvm och de beräknade bilen till max 80 kvm. Till saken hör att ett av våra rum i princip var omöblerat. Jag fick ett samtal från kontoret där de frågade om det kunde köra ett andra lass dagen efter och att det då skulle innebära en merkostnad för mig eftersom det blev två körningar. Detta vägrade jag och då fick de med en del trixande in det mesta i bilen och vi fick trycka in resten i vår egen bil och lämna kvar två cyklar som vi inte ved vad vi ska göra med nu.
    Eftersom personalen var sena och det tog tid för dem att packa in kom vi sent till det nya boendet och det var då kö till hissen. Jag var då tacksam att jag beställt med fast pris då personalen fick jobba över drygt två timmar.
    Angående soffan som jag på förhand meddelat var svår att få in i hissen så gav den ena flyttkillen upp och sa att det inte gick. Då fick jag och min sambo bära in och ut soffan ur hissen vilket visst gick. Skulle inte rekommendera denna flyttfirma. Läs mer
  • 2019-09-01

Carl Anders S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt från lägenhet till lägenhet.
    Bra bemött ända i från offertförfrågan till färdig flytt.
    Överlag uppfyllde dom mina förväntningar dock trodde jag flyttarbetarna skulle använda sig av hjälpmedel såsom tex säckkärra, bärselar mm. Dom bar allting i 30 graders värme och var bara två stycken. Jag hade förväntat mig att dom var 3-4 stycken personer. Läs mer
  • Malin Charlott P

2019-08-26

Malin Charlott P skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bra och hjälpsamt bemötande, service minded med hög arbetsmoral. Läs mer
  • 2019-08-22

Christer R skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Det var otroligt duktiga, arbetssamma och snabba killar. Läs mer
  • 2019-08-21

Josefine K skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Jag behövde hjälp med flytta ifrån en villa. Mitt första möte var med Lina och hon var mycket trevlig och flexibel det behövde jag eftersom jag inte visste hur mycket hjälp vi behövde. Sedan kom två män Ali och jag tror han hette Hazim. De var mycket trevliga och effektiva. Noggranna att ta hand om våra möbler och saker.
    Jag kommer att rekommendera er till andra och även ta hjälp av er nästa gång. Tack.
    Dessutom gillar jag det där med barncancerfonden, toppen! Läs mer
  • 2019-08-19

Birgitta K skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Beställt flytt,packning och städ. Mycket bra bemötande och är mycket nöjd med tjänsten Läs mer
  • Patrik B

2019-08-16

Patrik B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Jag bokade flytt av alla tunga möbler från våning tre utan hiss.
    Grabbarna gjorde ett snabbt och bra jobb.
    Jag är mycket nöjd.
    Patrik Läs mer
  • 2019-08-15

Anastasia E skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Great service! They arrived in time and were very helpful! Läs mer
  • 2019-08-07

Johan K skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Allt gick enligt planerna utan problem Läs mer
  • 2019-08-06

Samuel J skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Oerhört snabba och tillmötesgående Läs mer
  • 2019-08-05

Ulf Peter Magnus B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Beställde bortforsling av piano och en soffa ifrån landstället på kort varsel
    Trots att deras bli pajade tlll beställd tid så kom dom dagen efter och hämtade grejorna
    Jag blev av med grejorna innan det var dags att åka hem
    Bra jobbat på så kort varsel och trevliga killar som gjorde ett snabbt jobb Läs mer
  • 2019-08-05

Sophia J skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Jag köpte flytthjälp av er, då en vän rekommenderade er firma. Bemötandet har varit jättebra genom hela bokningen. Det krånglade lite från min sida med byte av tider och dagar, men det var inga problem för er utan ni bemötte mig på ett toppensätt när jag krånglade. Mina förväntningar var att jag skulle få hjälp av glada och trevliga flytthjälpare! Och Ammar och Ali som kom till mig levde verkligen upp till det. Trevliga, positiva, effektiva & det märktes att de ville jobba & ta i. Inget var problem för dem & de packade bilen full på ett proffsigt sätt utan att trycka ihop grejer. Jag är jättenöjd & kommer absolut att rekommendera er till alla jag möter!🙌😁 Läs mer
  • MARKUS G

2019-08-03

MARKUS G skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Hade flytthjälp inom Västerås. Snabba, trevliga. Rekommenderas, skulle använda igen vid behov Läs mer
  • 2019-08-01

Evelina H skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Jag är jätte nöjd med det här företaget.
    Hade flytthjälp.
    Värt varenda krona och snabba och trevliga killar Läs mer
  • 2019-08-01

Jozo B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Snabbt ock effektivt servis och trevligt personal ! Kundbemötande var toppen ! Läs mer
  • 2019-07-27

Alaa D skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Allt gick smidigt samt som planerat Läs mer
  • 2019-07-13

Eva Annika B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Anlitade er både förra året och nu för flytthjälp. Båda ggr har allt gått både smidigt och snabbt. Trevliga flyttkillar har det också varit. Läs mer
  • 2019-07-12

Moa Maria B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Vi är mer än nöjda! Supertrevliga killar som hjälpte oss att tömma ett bohag och transportera det till en second hand-affär. Hjälpsamma när det krånglade till sig. Väldigt snabba. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-08

Eva-Lena L skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Köpte flytt bil och det fungerade bra.
    Bra killar som jobbade på och var kanontrevlig. Läs mer
  • 2019-07-05

Mikael H skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Utflyttning, transport, inflyttning o
    städning. Jag packade själv 30
    kartonger, samt markerade med
    siffra 1 till 5 vilket rum de skulle
    till på nya adressen. På samma
    sätt med möbler.

Mycket väl bemött av alla!
    Peter som jag förhandlade fram
    offert 1211 med, Lina som jag löpande haft kontakt med samt
    flytt/städkillarna.

Förväntningarna var att allt skulle
    skötas snabbt o smidigt till
    överenskommet pris.
    Vilket det också gjorde.

Sammanfattningsvis kan jag, med
    facit i hand säga; Era städkillar
    hade gärna fått städa min nya
    lägenhet. Det hade behövts.

Mikael Hellkvist Läs mer
  • 2019-07-05

Marie H skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Köpt flytt av villa till lägenhet. Tre unga män kommer på utsatt tid och gör ett utmärkt jobb. Trevliga artiga och snabba. Utmärkt bemötande vid bokningen och under flyttdagen med kontakt innan personalen kom. Det enda som "skavde" lite var när flyttkillarna berättar att de gjort tre jobb samma dag och totalt jobbat nästan 14 timmar. Under tiden de var hos oss, ca 5 timmar, tog de två raster på 15 min vardera. Läs mer
  • 2019-07-03

Susanne H skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Anlitade företaget för flytthjälp. Alla jag var i kontakt med var mycket professionella och sammarbetsvilliga. Snabb kommunikation. Svarade till och med på mejl på helgen inom några minuter! Flyttkarlarna gjorde ett effektivt och utmärkt jobb. De tog väl hand om allt, var varsamma och hänsynsfulla! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-07-03

Mikaela J skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Snabba, effektiva och noggranna! Läs mer
  • 2019-07-01

Mikael L skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flyttade från Stockholm till Katrineholm och allt flöt på smidigt. Snabb och trevlig service. Läs mer

Caroline Lindgren C skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bokade 3 timmars körning och kunde under flytten lägga till en timme utan några konstigheter, kändes toppen!
    Trevliga och noggranna! Läs mer

Daniel H skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Lite rörigt angående körning. Sen ökade dom priser fast dom körde med samma lastbil. Läs mer

Christer M skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytta från villa till lägenhet.Snabbt och bra jobb.Trevliga killar gjorde jobbet. Läs mer

Oskar T skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Snabba, effektiva, trevliga; jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-06-26

Vasvi S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Trevliga killar som gjorde sitt jobb på ett utmärkt sätt... Läs mer
  • 2019-06-25

Lil Wiik S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Trevligt bemötande vid första kontakt. Nu flytt sen städ.
    Ali och Ahmed var såå lugna och jobbade på friskt. Nu är resten mitt eget jobb😬
    Mvh Lil Läs mer
  • Karin N

2019-06-24

Karin N skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Hittills funkade allt perfekt: trevlig personal som kom i utsatt tid, packade, lastade och körde allt till slutdestinationen - allt som avtalat. Nu är det bara slutstädningen av gamla boendet kvar! Fakturan har också hunnit komma och är enligt offerten. Ett litet minus är att man redan fakturera städningen som inte är utförd än - men den blir säkert lika bra som själva flytten.
    Tack för ett bra jobb 👍! Läs mer
  • 2019-06-23

Ralf Ö skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bortforsling av skräp på fritidstomt. Grabbarna gjorde ett mycket bra jobb, trots värmen, och att det var ett tungt arbete. Läs mer

Malmgatan 25, 602 23 Norrköping