Flytt & Städ Sverige AB

Flytt & Städ Sverige AB

Vi på Flytt & Städ Sverige AB är ett företag som älskar städning och kontakten med människor som den medför. All vår personal är välutbildad inom flytt och städ och ger både snabb service, noggrannhet och ett gott bemötande.

Vilka städjänster behöver du? Eller ska du flytta? Hos oss kan du få hjälp med allt från hemstädning till storstädning eller flyttstädning, och vi kan även bistå med trädgårdsskötsel eller byggstädning för dig som behöver. Vi utför våra tjänster på flera orter och är självklart försäkrade och har trafiktillstånd. Varmt välkommen till oss!

350 omdömen om Flytt & Städ Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2017
    2023-02-05 Verifierad kund
    - De var jätte snälla.
    - Att klara uppdraget i tid vilket de gjorde.
    - Jag beställde flyttstädning och den var som jag förväntade mig.
  • Stefan H
    skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    2023-02-01 Verifierad kund
    Bokade flyttstädning.
    Bokning och förberedande kontakt fungerade utmärkt. När städarna kom fick vi frågan om vi även ville ha frysen avfrostad, vilket vi tackade ja till. Detta arbete urfördes dock aldrig. När jag hörde av mig och bad att få detta samt en mer noggrann rengöring av golven som inte lämnats helt rena åtgärdat så fick jag först ett svar om att de skulle undersöka vad som hänt. Därefter fick jag ingen återkoppling utan endast en slutfaktura. Därmed behövde jag få hjälp från annat håll för att få lägenheten helt ren.
    2023-01-29 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött. De var mycket hjälpsamma.
    Informationen om att man inte flyttar blommor och krukor behöver bli tydligare. Jag uppfattade inte detta.
    2023-01-29 Verifierad kund
    Städningen var inte färdig och en del var väldigt slarvigt gjort, annat var jättebra. Vi begärde omstäd, de kom omedelbart med chef och allt och fixade till allt perfekt.
    2023-01-29 Verifierad kund
    Proffesionella, trevliga och lyhörda.
    2023-01-24 Verifierad kund
    Hello,
    I can speak only in superlatives about Flytt & Städ Sverige AB.
    Starting with initial contact, discussion on the details through the offer preparation and finalization of the deal, the complete process was very straightforward and clear.
    The FS person that has led me through the whole process, Ms. Lina was very responsive, communicative and acting very professionally, as well as demonstrating a great deal of patience with me. :)
    I was feeling that Ms. Lina and the rest of the company will do everything to make me feeling safe and fully relying on how they will perform the job agrred between them and me.

A highly recommended company!

Kind regards,
    Aleksandar Gutesa
    2023-01-21 Verifierad kund
    Trevlig bemötande, snabb respons, bra utfört arbete.
    Har sällan stött på ett företag som har en lika bra service till sina kunder, 10 av 10 skulle anlita igen
    2023-01-20 Verifierad kund
    Kontak med företaget har varit bra snabba och konkreta svar. Våra förväntningar stämde överens med uppdraget de fick.

Bra och smidigt allt fungerade utmärkt 😊
    2023-01-19 Verifierad kund
    Har fungerat mycket bra. Kom i tid och var duktiga.
    2023-01-19 Verifierad kund
    Flyttstädning.
    Allt mycket bra förutom att vi fick städningen en dag senare än beställt på grund av sjukdom.
    2023-01-16 Verifierad kund
    Trevlig personal, tillmötesgående och snabba. Rekommenderar!!
    2023-01-16 Verifierad kund
    Very fast and professional. It went calm and peacefully plus stress-free. Thank you! I'll order this service from them again when I need to! Excellent job!

Regards, Alexandra V.
    2023-01-14 Verifierad kund
    Allt fungerade från början till slut.
    När det gäller "flyttgubbarna" så jobbade de på hela tiden.
    Kan tänka mig att använda denna firma igen.
    Flytten gick smidigt
    Städningen också
    2023-01-14 Verifierad kund
    Bra flyttfirma, duktiga flyttkillar JAg kan rekommendera företaget .
    2023-01-13 Verifierad kund
    Hej!
    Jag är jättenöjd över tjänsten. Dock hade informationen kring att vi behövde vara färdiga på en timme inte gått fram till de som hjälpte mig. Hade jag inte hjälpt till att bära hade vi inte hunnit bli färdiga.
    2023-01-09 Verifierad kund
    Mycket bra kommunikation.
    Trevliga flyttkillar.
    Duktiga på att packa
    2023-01-01 Verifierad kund
    De var mycket trevliga. Beställde både flytt och städ tjänst i lägenhet i Göteborg precis innan flytt & besiktning. Flytten gick väldigt smidigt. Städet var 99%... förutom lite småslarv i gummikanterna på kylskåpet. Annars mycket bra! Tumme upp!
    2022-12-28 Verifierad kund
    Städ av ett dödsbo.Lätta att komma i kontakt med både telefon och sms. Bra pris. Trevliga tjejer som kom och städade. Allt gick smidigt och lätt. Jättefint städat. Ska rekommendera till andra.
    2022-12-28 Verifierad kund
    Jättebra service, jättetrevlig flyttpersonal.
    Rekommenderar starkt!
    2022-12-28 Verifierad kund
    Fick hjälp av två väldigt trevliga kvinnor som städade superfint. 10/10!
    2022-12-27 Verifierad kund
    Priset och kvalitet är i balans.
    2022-12-18 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Flytt och Städ.
    2022-12-17 Verifierad kund
    Jag anlitade flytthjälp och jag är väldigt nöjd! Väldigt bra pris och supertrevliga och professionella flyttkillar som hjälpte mig!
    2022-12-16 Spontant omdöme
    Rekommenderas starkt! Jätte trevliga och sjukt snabba 😃
    2022-12-15 Verifierad kund
    Vi köpte både flytt och städ och flytten var mycket bra är mycket nöjd.
    Städet ska bli klart den 28/12.
    Alla på företaget som vi pratat med har varit mycket hjälpsamma och trevliga.
    Vi hade försenad flytt datum 2 gånger men det var inga problem vi flyttade bara datum utan diskution.
    2022-12-15 Verifierad kund
    Flytt och flyttstäd

Bra service och bemötande.
    2022-12-09 Verifierad kund
    Very good service. On time and professional
    2022-12-04 Verifierad kund
    Jag fick städ- och flyttservice. Jag är nöjd med båda tjänsterna. Personalen arbetade mycket rent och uppmärksamt. Jämförelsen av pris och servicekvalitet är mycket bra
    2022-11-30 Verifierad kund
    Trevliga killar, omtänksamma, snabba gjorde ett jättebra jobb
    2022-11-25 Verifierad kund
    Flyttade från en etta till en tvåa lägenheterna låg ca 1 km ifrån varandra tog dom ca 6 timmar att flytta (rast in räknad). Tyckte de var lite långsamma, otydliga i kontakten och en del grejer gick sönder i flytten som jag tycke borde ha hållt. Men annars ok😅
    2022-11-24 Verifierad kund
    I requested moving and cleaning. Both services were of a high standard. The people who helped were nice and friendly. The office staff, especially lina, were so nice to me. I would recommend this company for moving and cleaning.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Smidigt och bra i sin helhet! Hade önskat lite mer skriftlig bekräftelse/ info inför flytten men när jag ringde fick jag bra bemötande.
    2022-11-23 Verifierad kund
    Det var jättebra. Tack så mycket.

Simon P
    2022-11-23 Verifierad kund
    Det var trevligt bemötande och jobbet blev utfört till vår belåtenhet.
    2022-11-23 Verifierad kund
    Lätt att komma i kontakt med firman, bra bemötande. Folk från firman ringde flera gånger innan och under städet för att ställa frågor=bra kommunikation. Tjafsade om kvm och utrymmen på plats vilket jag tycker är orimligt när det inte har utförts besiktning innan avtal skrevs. Jag hade redan flyttat och var inte på plats för att se resultatet, men den nya ägaren var nöjd.
    Kanon
    2022-11-23 Verifierad kund
    Flytt och städ använde vi oss av.
    2022-11-23 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande av Lina!
    ”Flyttgubbarna” var utmärkta.
    Flytt från Göteborg till Strängnäs.
    Rekommenderar er gärna!
    Mvh,
    Monica Sandesjö
    2022-11-21 Verifierad kund
    Två mycket duktiga killar från Pakistan fixade flytten väldigt smidigt.
    2022-11-21 Verifierad kund
    det mesta var bra och smidigt. om flyttkarlarna har med sig verktyg underlättar det. alltid någon möbel som behöver skruvas isär eller en Whiteboard som ska tas
    2022-11-13 Verifierad kund
    Håller tiderna, håller vad de lovar. Prisvärda. Topp betyg!
    2022-11-10 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande av flyttkillarna!
    2022-11-04 Verifierad kund
    Snabbt svar på offertförfrågan och snabbt svar på önskemål om flyttfirma.
    Bra/rimligt pris. .
    Flytt av visst specificerat bohag. Två möbler hade vi redan flyttat men fick hjälp med flytt av 2 andra objekt. Dessutom att bära upp en besvärlig soffa en våning. Positiva, starka och snabba.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Bra bemötning

Jag är nöjd

Flyttning
    2022-11-01 Verifierad kund
    Trevliga, noggranna och försiktiga.
    Vi anlitade dem för flytt och städ.

Dock lite svåra att få tag i när man ringde och behövde komma i kontakt med dem
    2022-10-28 Verifierad kund
    Tog in offerter som omfattade både städ och flytt, inkl nedmontering av taklampor, lån av flyttkartonger m m. Gav det bästa priset. Både flytt och städning genomfördes utan tidsspillan och som avtalat. Att det inte blir toppbetyg beror inte på de medarbetare som gjorde sitt jobb, utan på små missar i administrationen. Kan rekommenderas.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Anlitade Flytt&Städ för flytt av ett äldre tungt linneskåp. En alltigenom positiv upplevelse 😀
    2022-10-25 Verifierad kund
    Jätte bra kan tänka mej att anlita er igen
    2022-10-22 Verifierad kund
    Flyttstäd beställt. De ansåg att dammtussar, spår av kryddor i kryddskåpet mm var grov smuts och att det då skulle ta 4 timmar extra och då en kostnad på 3000kr extra. Ifrågasatte detta i mejlkonversationen, fick då inget svar.
    Dock fint städat