Alla kategorier Flyttfirma Östergötland Norrköping Flytt & Städ Sverige AB

Flytt & Städ Sverige AB

Malmgatan 25, 602 23 Norrköping — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Vi på Flytt & Städ Sverige AB är ett företag som älskar städning och kontakten med människor som den medför. All vår personal är välutbildad inom flytt och städ och ger både snabb service, noggrannhet och ett gott bemötande.

Vilka städjänster behöver du? Eller ska du flytta? Hos oss kan du få hjälp med allt från hemstädning till storstädning eller flyttstädning, och vi kan även bistå med trädgårdsskötsel eller byggstädning för dig som behöver. Vi utför våra tjänster på flera orter och är självklart försäkrade och har trafiktillstånd. Varmt välkommen till oss!
Lör: 09:00-16:00
Sön: 10:00-18:00

Läs vad 7 kunder tycker om Flytt & Städ Sverige AB

• Gunnel W
    Gunnel W skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bemötandet mycket bra. Packning och flytt utan skador
    städningen utan anmärkning Läs mer
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Vi har fått hjälp med att flytta delar av ett bohag till två olika adresser och det har fungerat utmärkt.
    Det började mycket bra med snabbt svar och professionellt bemötande från kundtjänst. Snabbt fick jag en offert som jag blev nöjd med. De som kom och utförde själva jobbet var mycket trevliga och lyssnade på hur vi ville ha det. Sammanfattningsvis är vi supernöjda Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Punktliga och trevliga. Körde sakerna till rätt ställe. Bar in på ett bra sätt. Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    De var sena och visste inte hur gps fungerar. Vilket resulterade i att de åkte vilse påväg till min gamla lägenhet och åkte vilse till min nya. Jag hade en inbokad hisstid som vi gick över tiden med pågrund av bristen i gps kunskaper. Men de var duktiga på att städa Läs mer
  • Jochim F
    Jochim F skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bra bemötande hela vägen från första kontakt till avslutat jobb Läs mer
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Trevligt bemötande från företaget, speciellt Hilda på kontoret.

Flyttgubbarna gjorde så gott det kunde.
    Första gänget som flyttade mellan två adresser i Västerås var väldigt duktiga.

Andra gänget var det lite si och så med. De hade svårt att förstå svenska och engelska.

Missade att packa ganska mycket, som jag och min fru fick göra själva. Vilket inte var meningen

Jag hjälpte dem genom att betälla fyra st 22 fots containrar, som jag betalade själv.

Meningen var att de skulle köra det som kastades till återbruket. Vilket jag betalade för.

Så blev det inte. På slutet tappade gubbarna stinget och slängde det som skulle sparas och sparade det som skulle slängas. Kastade delar av möbler så att det inte gick att montera ihop dessa.

Vi hade två pianon som vi informerat om men när det var dags att slänga så blev det argumentation. Till slut så flyttade gubbarna dessa, med följd att ett furugolv på 50m2 skadades.

För övrigt så var alla gubbarna glada och trevliga, utom på slutet då de verkade ha tröttnat. Då blev det lite hur som helst.

Vi fick hjälpa till en hel del jag och min fru. Sista gänget var dåliga på att passa tider.

De ville vi skulle vara på plats kl 9: 00. Vilket vi var. Själva kom den framåt 11 tiden.

Sammanfattningsvis så gick det bra till slutet. Både jag och min fru var duktigt mörbultade efter allt extra arbete för oss.

Med vänlig hälsning
    Monica och Tommy Sunvisson Läs mer
  • Nils
    Nils skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Det här företaget verkar vara nybörjare på bohagsflytt.

Jag beställde hela paketet - packning, transport, uppackning och flyttstädning.

De använde inte riktiga flyttkartonger utan små tunna förvaringskartonger från IKEA. De släpade grusiga kartonger på parkettgolv, hade för lite personal, för liten lastbil, hade sönder saker och argumenterade sedan och skylde ifrån sig, packade fel, jobbade ineffektivt, packade bara upp några av alla kartongerna och dessa få kartonger packade de dessutom upp fel, antecknade inte när de packade, antecknade inte när kunden instruerade, glömde saker och personalen kunde dessutom väldigt väldigt dålig svenska.
    När de sent på kvällen ansåg sig klara har jag fortfarande 43 ouppackade flyttkartonger i lägenheten och säkert lika många i ett knökfullt vindsförråd. De kom tillbaka dagen efter med mina soffben som de glömt, släppte ut minsta katten, monterade soffan fel, sket i att låsa dörren efter sig, åkte iväg igen och vägrade sedan svara på telefon och sms. Nu är de åtminståne äntligen borta men vi hittar inte speciellt många av våra saker bland alla flyttkartonger, familjen gråter och jag kokar av ilska.

Total missär.

Vill de att jag ska betala fakturan så får de lämna in en stämningsansökan i tingsrätten och berätta vart mina kontorsgrejer är, med min koddosa till internetbanken.

Rekommenderas ej. Läs mer
    Linda Ö gillar detta