Flytt & Städ Sverige AB

Malmgatan 25, 602 23 Norrköping — Visa karta

Vi på Flytt & Städ Sverige AB är ett företag som älskar städning och kontakten med människor som den medför. All vår personal är välutbildad inom flytt och städ och ger både snabb service, noggrannhet och ett gott bemötande.

Vilka städjänster behöver du? Eller ska du flytta? Hos oss kan du få hjälp med allt från hemstädning till storstädning eller flyttstädning, och vi kan även bistå med trädgårdsskötsel eller byggstädning för dig som behöver. Vi utför våra tjänster på flera orter och är självklart försäkrade och har trafiktillstånd. Varmt välkommen till oss!
Öppet just nu
Lör: 09:00-16:00
Sön: 10:00-18:00

Läs vad 139 kunder tycker om Flytt & Städ Sverige AB

• 2019-12-12

Karin B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt av bohag. Allt fungerade bra och efter våra önskemål. Professionellt bemötande från alla inblandade. Läs mer
  • 2019-12-10

Kristina S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt av möbler. Smidigt och glatt. Gick i bra fart. Läs mer
  • Mohit S

2019-12-09

Mohit S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    The employees were gentle yet quick with the apartment moving haul. There was a misunderstanding where the company told the workers that we could have an elevator on both apartments despite our clarification that we would have it in only one, but the workers made a split second call to haul the boxes and items manually anyway - quite tiring for them but they got the job done. They were communicative regarding instructions wanted for specific items such as fragile items or unboxed potted plants.

All in all a great moving experience, would recommend and call again! :) Läs mer
  • 2019-12-09

Ingegerd G skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Mycket trevlig personal, snabbt och smidigt Läs mer
  • 2019-12-08

Anders N skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt med två flyttgubbar och skåpbil i tre timmar.
    Proffsigt och artigt.
    Förväntningarna uppfylldes på pricken och
    snabba och noggranna.
    Trevliga killar. Tjejerna likaså i beställningen. Läs mer
  • 2019-12-06

Marie Susanne Å skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Trevlig personal och mycket hjälpsamma! Läs mer
  • Ulf E

2019-12-03

Ulf E skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Super trevlig personal både per telefon men även flyttkillarna. Snabba, försiktiga med saker de fraktar och hjälpsamma!
    varmt rekommenderat Läs mer
  • Biljana L

2019-11-20

Biljana L skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Trevlig och effektiv personal. Jätteduktiga! Läs mer
  • 2019-11-20

Andreas Henrik B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt och städ. Något försenade med flytten, men väl på plats ett utmärkt jobb. Snabb och effektiv flytt. Läs mer
  • 2019-11-15

Anisa Abulkadir M skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bra bemötande, trevliga,samarbetsinriktade. Tack till Ali och Hazem. Rekommenderar starkt!👍🏼 Läs mer
  • 2019-11-06

Emma A skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Så himla fint bemötande och super trevlig personal!
    Otroligt flexibla och tillmötesgående, mycket bra service! Läs mer
  • 2019-11-04

Laila Sharon S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Det vär en underbart upplevelse. Jag fick väldig mycket hjälp av tjänsten och jag skulle rekommendera företaget till någon annan. Tack! Läs mer
  • 2019-11-03

Sanna Maria Eila K skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Beställde flyttstäd. Oseriöst bemötande och svårt att få kontakt med rätt person angående när de skulle komma. Kommer inte att anlita igen. Läs mer
  • 2019-11-02

Grace J skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Fick flytthjälp av Ali och Hazem som var så effektiva! Rekommenderas varmt! Kommer definitivt att anlita dem igen! Läs mer
  • 2019-11-01

Seth Birger Z skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Allt var tillbelåtenhet!
    Vi hade bärhjälp in från en container . Läs mer
  • 2019-10-30

Eleonor K skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Köpte både flytt och städa. Bland det absolut bästa vi gjort. Så duktiga och trevliga. Kommer garanterat att anlita dem igen. Läs mer
  • 2019-10-23

Annika T skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flyttade från lägenhet i Enköping till lägenhet i Upplands Väsby. Killarna som hjälpte med flytten var kunniga, duktiga och trevliga. Allt gick mycket bra. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2019-10-10

Lina Elisabet B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Killarna som gjorde jobbet var riktigt ordentliga och trevliga. Dom gjorde ett bra jobb. Det enda var att det hade misstagits på tiden men det löste sig ändå :). Läs mer
  • Sandra Terese E

2019-10-09

Sandra Terese E skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt och städ - lägenhet till hus - från Dalarna till Östergötland. Tre superduktiga (STARKA!!) och trevliga killar som kom till en pga sjukdom dåligt förberedd flytt. Killarna anpassade sig utan att gnälla och hjälpte till med sista packningen samt tömning och avfrostning av frys och kyl etc. Pga detta blev allt försenat och de var inte klara med städningen (som var exceptionellt väl utförd) för än vid 18 på kvällen (10 timmars arbete!) varpå de mellanlandade i Norrköping över natten - det tyckte vi var HELT ok med tanke på omständigheterna. 2500 kronor extra för dessa oplanerade extrauppgifter anser vi vara helt i sin ordning, och tackar för väl utfört arbete - vi rekommenderar företaget varmt..! /Pelle & Sandra Läs mer
  • 2019-10-07

Nina Birgitta T skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Köpte flytthjälp av tunga möbler. Snabbt, trevligt och effektiv hjälp Läs mer
  • 2019-10-03

Malin B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Härliga och snabba gubbar som hjälpte till, för dom var inget omöjligt. Kommer varmt rekommendera er. Läs mer
  • 2019-10-02

Andreas Per Kristofer U skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Mycket bra och effektiv flytthjälp. Flyttstäd behövde kompletteras de kom åtgärdade samma dag. Läs mer
  • 2019-09-29

Monica Inger Gunilla M skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt av bohag. Allt gick som smort tills de körde fel, inte förstod mina instruktioner och sa att de bara hittade i Norrköping. Verkade som de tyckte det var mitt fel... Glömde en tavla på väggen, tappade grejor ut badrumsskåpet som låg kvar på golvet. Tyvärr så sprack en lampkupa på min nya fina lampa trots att jag talade för dem att det var det mest ömtåliga. Har dock inte packat upp allt än... De frågade hela tiden ska det här också packas och jag svarade ja allt utom det som stod i ett separat hörn... Hör av mig när jag packat upp allt. Mvh Monika Läs mer
  • 2019-09-29

Eva Idmark L skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Mkt trevligt bemötande, tydlig kommunikation och allt fungerade utmärkt. Läs mer
  • 2019-09-28

Sara Victoria L skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt
    Toppen bra bemötande och all hantering av mina saker var verkligen bra!
    Enda negativa var att allt inte kom med i lastbilen så jag fick ta endel själv . Läs mer
  • 2019-09-26

Annette Elisabet W skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Beställde både flytt och städhjälp. Blev bra bemött av företaget vid beställning. Trevliga killar som utförde jobbet. Läs mer
  • 2019-09-17

Viveka Susanne F skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Allt gick snabbt och enkelt.
    Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-09-16

Anna-Lena M skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Trevliga killar nogranna och försiktiga, snabba också. Läs mer
  • 2019-09-14

Lena P skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt och flyttstädning.
    Jag blev bra bemött.
    Flyttningen gick ok. Flyttstädningen är jag inte nöjd med.
    Damm och fläckar kvar på golvet. Spindelnät i taket. I Garderoberna fanns papper kvar och de var inte urtorkade.
    Så flytt gick ok, men städningen är inte helt ok. Läs mer
  • 2019-09-09

Johan Axel Fredrik B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Väldigt snabb och smidig flytt. Även trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • 2019-09-09

Karl Torny L skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Trevliga och snabba killar, allt gick toppenbra. Läs mer
  • 2019-09-06

Argyrios A skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flyttning, duktiga och snälla! Kanonbra!!! Väldig effektiva och snabba!!! Läs mer
  • 2019-09-06

Sandra Maria E skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Jag köpte flytthjälp. Killarna som kom till mig bar proffsiga och snabba. Var försiktiga med allting och la några slags filtar på allting i lastbilen så ingenting skulle bli förstört. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-09-05

Bo Daniel J skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bra bemötande, snabb och proffsig flytthjälp. Dock skulle jag önskat bättre information innan fyttdagen. För er är det säkert bara ytterligare en flytt, men för mig är det inte varje dag det sker. Det är mycket som ska ske samtidigt så då är det skönt att få bekräftat vilken tid flytthjälpen ska dyka upp några dagar tidigare än dagen innan. Läs mer
  • 2019-09-05

Mona S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt & städ Sverige AB, var deras jobb utmärkt både flytt och städ.
    Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-09-01

Jens Fröjd G skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Beställde flytt från lägenhet till lägenhet. Trevligt bemötande av kundtjänst och även väldigt trevlig och varsam flyttpersonal. Jag var i kontakt med kundtjänst två veckor innan flytten och meddelade dels att vår soffa var svår att få in i hissen, men att det gick om man gjorde på ett speciellt sätt som vi gärna visade. Meddelade även att vi hade hisstid från kl 13 i det nya boendet. På flyttdagen kom personalen en och en halv timme efter avtalad tid, hade inte fått information om hisstiden och hade med sig en för liten bil. Jag hade uppget att vi bodde på 79 kvm och de beräknade bilen till max 80 kvm. Till saken hör att ett av våra rum i princip var omöblerat. Jag fick ett samtal från kontoret där de frågade om det kunde köra ett andra lass dagen efter och att det då skulle innebära en merkostnad för mig eftersom det blev två körningar. Detta vägrade jag och då fick de med en del trixande in det mesta i bilen och vi fick trycka in resten i vår egen bil och lämna kvar två cyklar som vi inte ved vad vi ska göra med nu.
    Eftersom personalen var sena och det tog tid för dem att packa in kom vi sent till det nya boendet och det var då kö till hissen. Jag var då tacksam att jag beställt med fast pris då personalen fick jobba över drygt två timmar.
    Angående soffan som jag på förhand meddelat var svår att få in i hissen så gav den ena flyttkillen upp och sa att det inte gick. Då fick jag och min sambo bära in och ut soffan ur hissen vilket visst gick. Skulle inte rekommendera denna flyttfirma. Läs mer
  • 2019-09-01

Carl Anders S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt från lägenhet till lägenhet.
    Bra bemött ända i från offertförfrågan till färdig flytt.
    Överlag uppfyllde dom mina förväntningar dock trodde jag flyttarbetarna skulle använda sig av hjälpmedel såsom tex säckkärra, bärselar mm. Dom bar allting i 30 graders värme och var bara två stycken. Jag hade förväntat mig att dom var 3-4 stycken personer. Läs mer
  • Malin Charlott P

2019-08-26

Malin Charlott P skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bra och hjälpsamt bemötande, service minded med hög arbetsmoral. Läs mer
  • 2019-08-22

Christer R skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Det var otroligt duktiga, arbetssamma och snabba killar. Läs mer
  • 2019-08-21

Josefine K skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Jag behövde hjälp med flytta ifrån en villa. Mitt första möte var med Lina och hon var mycket trevlig och flexibel det behövde jag eftersom jag inte visste hur mycket hjälp vi behövde. Sedan kom två män Ali och jag tror han hette Hazim. De var mycket trevliga och effektiva. Noggranna att ta hand om våra möbler och saker.
    Jag kommer att rekommendera er till andra och även ta hjälp av er nästa gång. Tack.
    Dessutom gillar jag det där med barncancerfonden, toppen! Läs mer
  • 2019-08-19

Birgitta K skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Beställt flytt,packning och städ. Mycket bra bemötande och är mycket nöjd med tjänsten Läs mer
  • Patrik B

2019-08-16

Patrik B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Jag bokade flytt av alla tunga möbler från våning tre utan hiss.
    Grabbarna gjorde ett snabbt och bra jobb.
    Jag är mycket nöjd.
    Patrik Läs mer
  • 2019-08-15

Anastasia E skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Great service! They arrived in time and were very helpful! Läs mer
  • 2019-08-07

Johan K skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Allt gick enligt planerna utan problem Läs mer
  • 2019-08-06

Samuel J skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Oerhört snabba och tillmötesgående Läs mer
  • 2019-08-05

Ulf Peter Magnus B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Beställde bortforsling av piano och en soffa ifrån landstället på kort varsel
    Trots att deras bli pajade tlll beställd tid så kom dom dagen efter och hämtade grejorna
    Jag blev av med grejorna innan det var dags att åka hem
    Bra jobbat på så kort varsel och trevliga killar som gjorde ett snabbt jobb Läs mer
  • 2019-08-05

Sophia J skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Jag köpte flytthjälp av er, då en vän rekommenderade er firma. Bemötandet har varit jättebra genom hela bokningen. Det krånglade lite från min sida med byte av tider och dagar, men det var inga problem för er utan ni bemötte mig på ett toppensätt när jag krånglade. Mina förväntningar var att jag skulle få hjälp av glada och trevliga flytthjälpare! Och Ammar och Ali som kom till mig levde verkligen upp till det. Trevliga, positiva, effektiva & det märktes att de ville jobba & ta i. Inget var problem för dem & de packade bilen full på ett proffsigt sätt utan att trycka ihop grejer. Jag är jättenöjd & kommer absolut att rekommendera er till alla jag möter!🙌😁 Läs mer
  • Markus G

2019-08-03

Markus G skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Hade flytthjälp inom Västerås. Snabba, trevliga. Rekommenderas, skulle använda igen vid behov Läs mer
  • 2019-08-01

Evelina H skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Jag är jätte nöjd med det här företaget.
    Hade flytthjälp.
    Värt varenda krona och snabba och trevliga killar Läs mer
  • 2019-08-01

Jozo B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Snabbt ock effektivt servis och trevligt personal ! Kundbemötande var toppen ! Läs mer

Malmgatan 25, 602 23 Norrköping