Flytt & Städ Sverige AB

Flytt & Städ Sverige AB

Vi på Flytt & Städ Sverige AB är ett företag som älskar städning och kontakten med människor som den medför. All vår personal är välutbildad inom flytt och städ och ger både snabb service, noggrannhet och ett gott bemötande.

Vilka städjänster behöver du? Eller ska du flytta? Hos oss kan du få hjälp med allt från hemstädning till storstädning eller flyttstädning, och vi kan även bistå med trädgårdsskötsel eller byggstädning för dig som behöver. Vi utför våra tjänster på flera orter och är självklart försäkrade och har trafiktillstånd. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 213 kunder tycker om Flytt & Städ Sverige AB 2

2021-04-20
    Det var en jättebra flytt!
    Killarna var artiga, snabba och duktiga.
  • MARIA S
    2021-04-12
    Vänligt bemötande i telefon och bra problem lösning. Snabba svar. Grabbarna som skötte flytten var otroligt proffsiga. Och plastade in allt som jag inte plastat in. De visade stor respekt och det kändes tryggt.
    2021-03-18
    I staden för jag bor finns det egentligen BARA en flyttfirma?? Som man är IFK supporter . Tog in offer från alla som fanns även dom och Flytt & Städ Sverige ab. Tyvärr var supporter firman DYRAST men Flytt och Städ Sverige ab INTE BILLIGAST men nästan. Och vilken hjälp vi har fått ALLT från kartonger, packningspappet till att svara snabbt på Mail och Telefonsamtal. Kommer rekommendera dom till min vänner. Tack Lina med personal 18/3-2021 Norrköping
    2021-03-18
    Skulle inte rekommendera detta bolag. Pga de sa att de finns på Gotland och att de har flyttgubbar på ön. Det visade sig att de har ingen personal på Gotland. De finns bara på fastlandet.
    Anlitade detta bolag och betalde en Orderbekräftelse som de ansåg var en faktura. Krävde pengar på en Orderbekräftelse.
    Ett annat bolag från Gotland fick ta över min flytt pga de kunde inte utföra den flytt jag beställt och betalt.
    Tydligen så är detta inte första gången de gör så här.
    I 3månader hade detta bolaget på sig att fixa min flytt.
    Sista sekund så blev min flytt av iallafall. Deras kundtjänst är riktigt dålig, ingen som svarar, de parkerar samtalen och skickar vidare samtalen till att klicka bort en.
    2021-03-12
    Snabb och effektiv flytt. Hjälpsamma och ordningsamma.
    2021-03-12
    Kan bara varmt rekommendera Flytt & Städ Sverige AB Norrköping!
    Suveränt duktiga trevliga killar som utförde min flytt. Noggranna och snabba!
    2021-03-12
    Fungerade super bra, flytten gick snabbt och städningen var prima!
    2021-03-12
    En utmärkt flytt genomfördes . Trevliga,snabba och punktliga.
    2021-02-01
    Jag har köpt en flytt.
    Tyvärr var de försenade med 2,5 timme utan att meddela mig så det blev en tråkig start.
    De två unga männen hade ett trevligt bemötande.
    Jag har skickat bilder på ett skadat bord till platschefen efter rekommendation utan att få återkoppling. Nu har jag gjort en skadeanmälan och hoppas på att få hjälp.
    "Summan av kardemumman" blir social personal men väldigt dålig information och uppföljning!
    2021-01-30
    Flyttfirman kom för sent på ankomstdagen, skadade flera möbler, hade sönder hissen flyttadressen vilket resulterade i att flytten tog flertalet timmar extra. Rökpauser hela tiden... katastrof.

Städfirman ändrade tiden när de skulle komma 3 ggr. Men det blev godkänt.
    2021-01-30
    Trevliga, snabba och effektiva.
    Hej Martina Tack snälla ❤ grattis till nya bostaden! Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2021-01-24
    Jag kan INTE rekommendera detta företag, välj en annan firma när ni ska flytta!
    De tog tre dgr att flytta från en 3:a till en 3:a med 1,6km avstånd. Jag hade varit mycket tydlig med att det var Mycket saker, men 3 dagar!!!
    De håller inte tiderna, packar jättesakta och fyller inte kartongerna för att samla timmar, pratar mkt i telefonen på ”vår” tid. Packar ömtåligt i svarta sopsäckar!!! Tappar kartonger och tar inte ansvar för det som går sönder. Handlar mat och äter utan att dra av tid för det. Och om man ifrågasätter fakturan så finns det inget att hämta där. Denna flytt var en katastrof, akta er!
    2020-12-19
    Det här företaget går inte att lita på, de ger offerter med lockpriser och sen när fakturan kommer så är det ett mycket högre belopp. Jag har varit i kontakt med VD:n och andra chefer på företaget och de påstår sig förstå situationen men säger att de inte kan göra något åt saken. De vet exakt vilket lurebedrägeri som försegår. Finns många andra flytt firmor, välj de för att det är inte okej att lura folk på pengar, speciellt inte under en pandemi och försöka suga ut så mycket pengar som möjligt. Välj en annan flyttfirma som inte försöker lura folk!

Flytt & städ ni bör eller skall skämmas på riktigt!
    Hej Adde, Jättetråkigt att du känner så! Däremot så fick du offert och bokade ett timpris utav oss, där vi även informerat dig att det är en minsta beställning på 3h och att det sedan tillkommer en timkostnad efter dem 3h. Inget vi har dolt eller lurat någon med, då det även står med i offerten som vi skickade ut till dig från början, även i orderbekräftelsen så står detta med! Om du önskar så kan vi även fördela betalningen i två fakturor ifall du ej har möjligheten att betala hela direkt, då vi självklart har förståelse för den rådande pandemin som är God jul & gott nytt år 🥳 Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
  • MALIN-EVELINA L
    2020-12-16
    Väldigt effektiva och med stor respekt för sakerna de flyttade
    Hej Malin Tack för din recension! :) God Jul! Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-12-10
    Super trevliga killar som hjälpte oss på ett föredömligt vis
    Hej Susanne Kul att du är nöjd Lycka till med ditt nya boende (✿◠‿◠) Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-12-09
    Flytt och Städ hjälpte mig flytta från Västerås till Stockholm.
    Vänligt och proffsigt bemötande, skicklig service och som plus i kanten skjutsade de mig till Stockholm.
    Levde upp till förväntningarna, riktigt trevliga killar, och jag rekommenderar varmt att anlita.
    Wow 😃 Tack för ditt härliga och positiva omdöme Johan🙏🏼 Lycka till med ditt nya boende. Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-12-09
    Allt var mycket bra! Enkelt att boka och flytten gick snabbt. Finns inget att klaga på.
    Hej Moa Tack för ditt omdöme :) Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-12-03
    Ett utmärkt företag med tjänstvillig personal med trevligt bemötande.
    Anlitade företaget för flytt och allt fungerade bra.
    Stort tack, bra service!
    Kommer gärna åter!
    Härligt o höra Solveig🙂 Tack för ditt omdöme. Alltid välkommen åter ;) Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
  • Annica S
    2020-12-02
    Jag beställde flytthjälp. Bra bemötande vid beställning. Helt igenom jätte trevliga killar som gjorde flytten. Duktiga på det de gjorde. Riktiga proffs. Tog hand om möblerna riktigt bra. Hade egentligen inga förväntningar. Men blev väldigt imponerad av dessa killar. Rekommenderar dem gärna.
    Annica Sjöström Oxelösund
    Hej Annica Vi på Flytt & Städ Sverige AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. :) Tack så hemskt mycket! ❤ Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-11-30
    Det jag har köpt för tjänst är att de från flytt och städ ska hjälpa mig med flytt. De från företagen mötte oss på ett trevligt sätt under tiden som de hjälpte oss i var de också väldigt trevliga. Mina förväntningar var att mina möbler inte skulle skadas eller att väggen skulle skadas men företaget gjorde ett härligt jobb med det.
    Jag tyckte att allting gick bra och de som jobbade gjorde ett väldigt bra jobb.
    Hej Malak Tack för topp betyget samt rekommendationen, du är alltid vart välkommen åter till oss när du behöver våra tjänster igen ❤️ Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-11-02
    Beställde flytt av möbler med bortforsling. Är nöjd, allt gick snabbt och smidigt. Kan absolut rekommenderas.
    2020-11-02
    Fik från vänner höra talas om er var duktiga killar jobbade mycket bra skulle anlita dom igen
    2020-10-31
    De kom visserligen för sent, men de var duktiga, professionella och ohyggligt hjälpsamma. 5/5!
    2020-10-28
    Ni är så bra. Allt har fungerat bra. Ni är på plats o tid. Respektfulla och hjälpsamma personal. Trevliga är ni.
  • Kim P
    2020-10-28
    Alltså vilka flyttningar från en bra flyttfirma noga packat starka som aldrig klagade dem slet som djur så då fick dem 20 pack cola rekommenderar starkt flytt och städ Halmstad så noga perfekt inga söndriga saker ni vet vilka ni e som hjälpte oss med jasmine Johansson värt summan alla dagar om året
    2020-10-26
    Proffsigt!bra killar,snabba o alerta.bra flyttat inget sönder
    2020-10-13
    En sådan smidig flytt ni gjorde och vilket bra arbete med flyttstädningen. Jag dvs ni fick beröm, det var länge sedan bovärden sett en sådan bra städad lägenhet sa hen. Jag kommer absolut att använda mej av er igen.
    2020-10-10
    Tusen tack för en jättebra flytt planering och service. Verkligen duktiga killar och arbetet utfördes smidigt, professionellt.
    Tidsschema höll även om det var finsk och svensk tid.
    Har flyttat många gånger ca 22 gånger med olika flytt företag och denna är den bästa av alla.
    Tack till er fortsätt på samma sätt blir ni störst i Norden. Tack Maria
    2020-09-29
    Utmärkt utfört arbete och bemötande. Goda tips och suverän service under dagen. Vi hade lyckats boka en bil för lite men detta löste man omgående. Mycket nöjd med Flytt och Städ Sverige AB, rekommenderas varmt!
    Hej Simon Tack för din fina rekommendation om oss. Det glädjer oss att du återigen är nöjd med vår service och vi hoppas att vi ses igen i framtiden om du behöver vår hjälp! Du är alltid varmt välkommen : ) Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-09-10
    Fantastisk service! Duktiga och professionela killar som hjälpte med flytten och städningen. Jag är supernöjd och kan absolut rekommendera!
    2020-08-14
    Tack vare William, Mohanad & städteamet gick min flytt från Sthlm till Örebro hur smidigt som helst! Väldigt professionellt bemötande. Reko 👍🏻
    2020-07-27
    Snabb flytt väl utförd med mycket kort varsel!
    Tack snälla :) Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-06-29
    Flytt hjälp och det var trevlig personal.
    2020-06-15
    Snabbt, effektivt och trevligt. Lådor på inflyttningsort stod sorterat i rum de troligtvis tillhörde.
  • Arja J
    2020-06-02
    Flytt av bohag. Väldigt trevliga duktiga killar som utförde jobbet. Är mycket nöjd
    2020-06-02
    Flytt. Killarna var bra och okomplicerade. Var svårt att få respons innan på när ni skulle komma på flyttdagen. Det vart svårt att planera.
    2020-05-31
    Snabba, servicemainded och artiga killar, som tog hänsyn till att andra/ äldre ville ha hissen och en av dom sprang uppför 4 trappor, för att berätta för kollegan, så hissen blev ledig för pensionären.

En eloge för de två killarna OCH jag vore tacksam för att de får höra vad jag skrivit här.
    2020-05-29
    Hej! Beställde en flytt åt min mor och de två killarna som fixade flytten i Köping den 27 maj var helt suveräna och mycket trevliga och kundvänliga. Gjorde ett proffsigt intryck och arbete trots att lastbilen gick sönder på morgonen. Hälsa dem detta och även från min mor.
    2020-05-18
    Min flytt gick riktigt smidigt. Två trevliga killar som gjorde ett mycket bra jobb 👍
    Rekommenderas
    Hej Marianne Tack för att du tog dig tid att svara. Jätte bra att du var nöjd med våra tjänster. :) Du är välkommen åter! Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
  • Tapani N
    2020-05-16
    Mycket bra service från kundtjänst, tydliga svar och info,
    Och sen grabbarna som bar alla våra möbler, Wow vilket tempo och noggranna,
    Kommer lätt rekommendera er firma!
    Mvh Tapani Tappe Nikula
    Hej Tapani Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi är väldigt glada att du blev nöjd med tjänsten som du beställde! :) Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-05-06
    Flytt
    Vi är nöjda, trevliga o ordentliga killar som flyttade.
    2020-05-04
    Vi kunde inte vara nöjdare. Från första samtalet, då vi bad om offert till att sista flyttlådan lämnades, flöt allting på hur smidigt som helst. Flyttkillarna var punktliga, effektiva och det var ständigt ett vänligt bemötande från deras sida. Toppbetyg rakt igenom och rekommenderas varmt.
    Hej Jorge Tack för ditt omdöme! :) Vi är glada att ni är nöjda med vår service :). Vi hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad! Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-05-04
    Mycket nöjd med både flytt och städ. Det enda är att jag hade velat ha besked om klockslag lite tidigare, annars mycket nöjd.
    Hej Anna Tack så mycket för din recensionen :) Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-04-24
    Beställde flytt och städ. 2 st (inte så stora) killar packade hela 72kvm bohag på 1 timme! Imponerande med tanke på att det var 1 trappa upp utan hiss. Dem till o med skruvade isär köksbordet då de va stor o tung o satte ihop den på nya stället. Vi flyttade från Skultuna till Västerås, killar komm kl.8.00 till Skultuna o varit klara redan 10.30 i Västerås.
    Dem visste vad de skulle göra, dröjde inte på tiden, packade bilen kompakt o vi är jätte nöjda.
    Absolut skulle vi anlita dem igen. Plus att de är billiga :)
    Hej Abbas Tack för din bra recension! :) Ni är alltid välkommen åter till oss Önskar er en trevlig helg! :) Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-04-02
    Fått hjälp vid 2 tillfällen. Tack för utmärkt service och bemötande. Kan varmt rekommendera er.
    Hej Karin :) Tack så mycket Mvh Anastasiia Flytt & Städa Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-03-30
    Flytthjälp blev bra bemött . Jag fick det jag önskade mig . Kommer att rekomendera er . Tack så mycket .
    2020-03-30
    Kom på utsatt tid.
    Trevliga och serviceinriktade.
    Försiktiga och noggranna.
    I alla avseenden toppenbra. Rekommenderas starkt!
    Hej Jan Tusen tack för din rekommendationen :) Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-03-05
    Köpte flyttstädning. Var inga problem att få tid. Företaget ringde upp för att stämma av att allt stämde och bekräftade tid och datum.
    Städningen var så bra att jag lite ångrar att jag skulle flytta. Hade ingen aning att det kunde bli så rent #90talist.
    Gjorde ett besök under städningen och det var fullt ös i hela lägenheten. Utmärkt städning tack!
    Hej Patrik Tack så mycket för ert fina omdöme. Varmt välkommen åter! :) Mvh Anastasiia Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-02-18
    Jag har anlitat er för flytthjälp. 3 fantastiskt duktiga grabbar. Som var trevliga och slet som galningar.
    Hej Ronny Tack så mycket för din rekommendation! :) Mvh Flytt & Städ Sverige AB Flytt & Städ Sverige AB
    2020-02-12
    Snabba och trevlig personal!
    Inga problem.