Alla kategorier Kontorsstädning Östergötland Norrköping Flytt & Städ Sverige AB

Malmgatan 25, 602 23 Norrköping — Visa karta

Vi på Flytt & Städ Sverige AB är ett företag som älskar städning och kontakten med människor som den medför. All vår personal är välutbildad inom flytt och städ och ger både snabb service, noggrannhet och ett gott bemötande.

Vilka städjänster behöver du? Eller ska du flytta? Hos oss kan du få hjälp med allt från hemstädning till storstädning eller flyttstädning, och vi kan även bistå med trädgårdsskötsel eller byggstädning för dig som behöver. Vi utför våra tjänster på flera orter och är självklart försäkrade och har trafiktillstånd. Varmt välkommen till oss!
Lör: 09:00-16:00
Sön: 10:00-18:00

Läs vad 71 kunder tycker om Flytt & Städ Sverige AB

• 2019-06-20

Anna Maria N skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Köpt trädgårdsskötsel. Mycket bra bemötande o slutresultat. Kan rekommendera flytt o städ! Det jag reflekterade över var feluppskattningen i tid av arbetsledaren. Tog mkt längre tid än de sa, men jag fick betala vad vi kommit överens om så Ok! Läs mer
  • 2019-06-19

Lisbeth Johanna H skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Jag köpte flytthjälp av er. Det kom två jättetrevliga killar och flyttade allt åt mig. Deras bemötande var jättebra, de pratade och skojade med mig. De kändes trygga. Hade inga förväntningar då det var första gången jag använde en flyttfirma. Men jag blev glatt överraskad av er proffession.
    Tusen tack för att ni kom och hjälpte mig med min flytt! Allt flöt på mycket bra utan några problem. Kommer att rekommendera er till vänner! Läs mer
  • 2019-06-19

Jessica A skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytthjälp från linköping till Norrköping 15/6 -19. Det var en otroligt varm dag för grabbarna som kom och hjälpte oss med flytten men de skötte det bra. Flytten gick smidigt. Grabbarna behövde ta många pauser pga värmen men trots det så gick det på lite drygt 3h att tömma lgh på möbler, köra till nkpg och flytta dem till nya lägenheten.
    Vi valde flytt & städ ab för att de var absolut snabbast gällande offert och kundservice och var trevligast i bemötandet. Rekommenderade dom till min pappa som också anlitade flytt och städ för en mindre flytt 16/6. Läs mer
  • 2019-06-17

Inesa S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Jag fick nyligen hjälp med flytten. Har bokat tid utan problem.
    Killarna var trevliga, snabba, omtänksamma. Skulle rekommendera andra. Tack för ett bra jobb! Läs mer
  • 2019-06-16

Johan A skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Beställde flyttning. Funkade perfekt. De kom i tid, var trevliga och varsamma med möblerna. Läs mer
  • 2019-06-15

Leif G skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytthjälp.
    Glada och positiva "flyttkillar". Bästa tänkbara. Rekommenderar dem till andra som står i begrepp att flytta.
    Jättefin personal. Tack.
    Mvh Leif Grimberg Läs mer
  • 2019-06-13

Cecilia K skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Vi hade flytthjälp. Väldigt proffsiga och vänliga. Effektivt arbete. Kommer rekommendera samma forma till vänner och familj! Läs mer
  • 2019-06-13

Karin N skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bra bemötande och snabb service. Läs mer

Claudia S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Vi hade både hjälp med själva flytten och flyttstädning.
    Bokningen gick smidigt, alla önskemål kunde uppfyllas och alla svar blev besvarade. Vi bokade förresten med kort varsel - inga problem.

Flyttkillarna kom i tid, jobbade hård och var supersnabba - allt flöt på jättebra.
    Städpersonalen var också jätteduktig. Lägenheten har aldrig varit lika ren och fin. Väldig noggranna. Fanns absolut ingenting att klaga på.
    Dessutom så bra bemötande från alla inblandade.
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Thomas H skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt av möbler.
    Mycket trevliga och tillsmötesgående personal både vid beställning och utförande hälsa killarna som flyttade Läs mer

Mei L skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bra jobbat. Lugn och försiktig.Att ha erföranhet. Jag är jätte nöjd. Läs mer

Gustaf H skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Problemfritt och bra killar. Läs mer
  • 2019-06-10

Birgitta J skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Hämta gamla möbler som skulle till återvinning. Bemötandet var mycket bra. Utföra ett bra jobb som företaget levde upp till på alla sätt. Sammanfattningsvis kommer jag att rekommendera företaget till familj och vänner! Läs mer
  • 2019-06-08

Alexandra D skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Supertrevliga och effektiva killar! Underlättade vår flytt något enormt :) Läs mer
  • 2019-06-08

Daniel A skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    30 grader medelhavsvärme och killarna körde på! Trevliga och effektiva! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-07

Kristina J skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytthjälp.blev bemött av schysta killar.hade inga förväntningar då det var första gången men blev imponerad av deras skicklighet.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-06-07

BIOMETRIA Ekonomisk förening F skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Snabb och enkel bokning med tydlig offert.

Snabbt ordnat och säkert jobbat i flytten.

Flytt av kontor. Läs mer
  • 2019-06-06

Göran S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Skicka denna undersökning tidigast 2 veckor efter uppdraget. Man blir stressad av erat tjat, har annat att göra efter en flytt än att svara på enkäter. ☹️ Läs mer
  • 2019-06-05

Natalia D skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Duktiga och snabba killar som hjälpte oss med flytt. Tack så mycket! Läs mer
  • 2019-06-03

Kristina J skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Köpte flytthjälp. Killarna var effektiva och snabba. Läs mer
  • 2019-06-02

Tanja K skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flytt. Mycket trevligt bemötande vid bokning och av personalen som kom och utförde jobbet. Hann inte klart jobbet riktigt på den tid jag bokat, men gjorde ändå klart, vilket jag är glad för. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-06-01

Darya N skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Väldigt duktiga pojkar , jobbar snabbt och effektivt, men lastbilen var inte så stort. Läs mer
  • 2019-05-31

Mikael E skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bra och smidig flytt, gick mycket snabbare än förväntat. Kunde inte ha blivit bättre! Läs mer
  • 2019-05-31

Ulrika A skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Mycket trevlig personal och trevligt flytt killar så jag recomendera er till vänner bekanta och släktingar. Läs mer
  • Pirjo E

2019-05-31

Pirjo E skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Super duktiga killar som gjorde ett super bra flytt , alla sakerna hela, rekommenderas varmast. Läs mer
  • LINDA M

2019-05-31

LINDA M skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Är väldigt nöjd med dem! Snabba, trevliga och noggranna på både flytt och städ. Läs mer
  • 2019-05-29

Cera L skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Nöjd med flyttuppdraget som helhet. Läs mer

Mats O skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Min mamma flyttade och då anlitade vi dom, bra bemötande och det gick snabbt och bra med städningen, vi är mycket nöjda. Mats Olofsson 28/5-2019 Läs mer

Bo B skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Trevligt bemötande.Jobbade lungt och effektivt Läs mer

Margreth Boel Elisabeth W skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bortforsling av piano till återvinning Läs mer
  • 2019-05-27

Tobias J skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Enkel och helt okej flytt, inget krångel. Vi hade otur och förlorade ett sängben, men bra återkoppling från personalen när det behövdes.
    Snabb kundservice via e-post, lite mer frågetecken kring de som svarar i telefon. Läs mer
  • 2019-05-23

AMY W skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Supertrevliga killar som hjälpte både min mor och mig med en flytt mitt i högsommarvärmen förra året. De kämpande på för fullt, slog ihop två flyttar och gjorde jobbet till fullo och enligt tidsplan. Kan rekommendera dem varmt! Läs mer
  • 2019-05-22

Liselott P skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Vi fick fönstren putsade av två killar som gjorde ett toppenjobb :) Supernöjd! Läs mer
  • Johanna W

2019-05-21

Johanna W skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Superbra service ifrån Peter som fixa med allt så flytten för min granne som hamnade i snabb hast på ett servicehem, trots lite olyckor under flytten så ställde flytt och städ upp med Allt runt omkring detta
    En offert och superbra service ifrån ALLA runt omkring
    Underbar chef och underbara Peter ❤️ Läs mer
  • 2019-05-20

Joacim F skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Det funkade bra med flytt och städ.
    Men jag är väldigt besviken på att jag fick betala en halv flytt till för att det fick inte plats i en bil, jag anser att det är inte kunden som ska veta hur mycket som får plats i en flyttbil.
    Jag beställde en flytt på 80 kvm och då ska det inte spela någon roll vad jag har i lägenheten.
    Detta gör att upplevelsen blev negativ. Läs mer
    2019-05-21 Flytt & Städ Sverige AB svarar Joacim F
    Hej Joacim
    Du får gärna höra av dig till oss så får vi lösa detta!
  • 2019-05-19

SAHAR M skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Tog hjälp av flytt& Städ Sverige AB med både nedpackning och flytt. Riktig bra service och professionella killar som gjorde vår flytt möjlig och väldigt smidig. Mycket bra flyttfirma ,noggranna ,snabba och trevliga. Mycket fint bemötande hela vägen.Kan varmt rekommendera 👌😍detta företag om ni har planer på att flyttar m.m MVH Sahar Mazoji Läs mer
  • 2019-05-19

Afsheen J skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    "Jag ger Flytt & Städ Sverige AB mina allra bästa rekommendationer" Läs mer
  • Shaar M

2019-05-19

Shaar M skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Utmärkt företag och jag rokmmenderas m.m Läs mer
  • 2019-05-18

Britt-Marie S skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Hittade på nätet. Blev mycke nöjd med 2 trevliga och hjälpsamma grabbar. Läs mer
    2019-05-19 Flytt & Städ Sverige AB svarar Britt-Marie S
    Hej
    Vad härligt!
    MVH
  • 2019-05-18

MALIK M skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Fantastiskt fin service , trevligt bemötande och proffsig Läs mer

Wida W skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Jag har fått hemstädning och flytt av denna företag.
    Mycket nöjd! Trevlig personal. Välbemötande och bra service. Seriösa till 100% vid arbeten.

Rekomenderar denna företag till alla! :) Läs mer

2019-05-17

Anmar A skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Bästa som finns, ordning o reda. 😃 Läs mer

Erik L skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Punktliga, vänliga och snabba i sitt utförande. Allt fungerade perfekt. Läs mer
    2019-05-19 Flytt & Städ Sverige AB svarar Erik L
    Tack för din rekommendation :)
    Mvh,

Jessica R skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    flytt samt flyttstädning beställde jag. jag är nöjd med båda Inga problem eller strul alls. Läs mer
    2019-05-19 Flytt & Städ Sverige AB svarar Jessica R
    Hej Jessica
    Kul att ni är nöjda med flytten. :)

Anderson K skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Flyttstädning 2 gånger! Mycket bra på alla vis. Punktligt och trevligt bemötande! Läs mer
    2019-05-19 Flytt & Städ Sverige AB svarar Anderson K
    Hej
    Vad roligt!

Johan E skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Trevligt bemötande från personal och dem gjorde riktig bra städning! 👍🏻 Läs mer

Anastasiia Z skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Riktig bra städat igår hos oss!
    Rekommenderar Flytt & Städ Sverige AB! Läs mer
  • EVELINA P

2019-03-26

EVELINA P skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Otroligt oprofessionella. Hade preliminärbokat ett datum innan jag fick priset. När dom mailade offerten svarade jag att dom var för dyra.
    Blir upprigt dagen innan det preliminära datumet för att dom ville bekräfta flytten. Jag talar om att jag aldrig bokat. Han jag pratar med är otroligt otrevlig och kallar mig flera gånger för lögnare. Jag tar fram mailet och skickar till honom som en skärmdump men han säger att det inte spelar någon roll, jag måste ändå betala. Under samtalet där jag givetvis är otroligt upprörd säger han till mig "vad är det för fel på dig". Jag ber att få nr till hans chef vilket jag inte får, han vägrar ge mig det.

Boka inte denna otroligt oseriösa och oprofessionella firma. Inte ens preliminärt eftersom dom vägrar se deras misstag trots att jag kunde visa mitt mail svart på vitt.

MEN! Själva flytten som jag blev påtvingad fungerade perfekt. Flyttkillarna var i tid, otroligt bra bemötande och väldigt effektiva.
    Fick skriva på ett papper efter där jag även skulle fylla i om något gått sönder under flytten, är ju omöjligt att avgöra då. Läs mer
  • 2019-03-10

Pierre A skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Anlitade dessa för både flytt och städning.

* Vid flytt var de 4 timmar sena, ok tycker jag då vädret var riktigt dåligt men värt att nämna i alla fall.

* De tog inte med allt i bostaden då de inte fick in allt på ett lass, lite tråkigt speciellt när det inte var mer än några minuter mellan bostäderna men de fick med sig allt stort och tungt i alla fall.

* De skadade en del möbler och saker, inte några dyra grejer visserligen (kanske högst 500kr) men de hetsade med att man skulle skriva på deras lista med skador och sa att detta skulle vara rapporten som behövdes för att få ersättning för skadorna. De kontaktade mig aldrig om detta eller på något sätt kompenserade mig inte, när de sedan skickade en faktura på det fulla beloppet kontaktade jag dem men den jag talade med vägrade ens diskutera detta då vi var för sena med rapporten, flyttarnas egna skaderapport var tydligen inget de "kunde stå för". Han var överlag mycket aggresiv.

* Flyttstädning blev inte godkänd av hyresvärden, när jag sedan direkt kontaktade företaget efter att jag fått reda på detta blev jag bemött av samma aggressiva person som tidigare som först bråkade om att det var utanför 2 veckors perioden som de hade garanti för (det hade i själva verket bara gått 6 dagar sedan städningen). När jag påpekade att de hade fel så började han gråta argt om hur orättvist det var men gick sedan med på att göra en omstädning.

* Omstädningen blev inte heller godkänd. Hyresvärden kontaktade städarna direkt denna gång istället för att gå genom mig eller företaget i sig och de kom och städade en tredje gång (möjligen även en fjärde? Hyresvärden var inte riktigt klar kring detta). Det blev tillslut godkänt i alla fall. Läs mer
  • 2018-11-08

Lena F skrev om Flytt & Städ Sverige AB
    Toppenbemötande av chef såväl som flyttkillar! Flexibla, hjälpsamma, vänliga. Läs mer

Malmgatan 25, 602 23 Norrköping