Västerorts Städservice AB

Västerorts Städservice AB

Välkommen till Västerorts Städservice AB!

Vi är din städfirma med över 50 års erfarenhet inom städbranschen. Har du inte tid för städning eller känner att du vill få ut annat av din vardag än att bara städa? Då är du inte ensam. Det blir allt vanligare med städhjälp och många av våra kunder har insett nyttan och hur billigt det faktiskt är med städhjälp om du sedan jämför med hur mycket fritid som blir över. Detta gäller såväl privat som företag. Glöm inte att det alltid är 50% RUT-avdrag också.

Våra tjänster: Företagsstädning, strykning, fönsterputsning, hemstädning, sjukhusstädning med mera.

Varmt välkommen att höra av dig till oss om du undrar över någonting!

Läs vad 135 kunder tycker om Västerorts Städservice AB 2

2021-07-25
    Jag köpte städhjälp och är helt nöjd med resultatet
    2021-07-19
    Blev mycket väl bemött.

Förväntningarna var normala, men företaget levde upp till ett stort+.

Var en härlig känsla när uppdraget var utfört. Köpte städning av hela lägenheten förutom damning.
    2021-06-24
    Ett fantastiskt bemötande där det inte fanns några problem utan bara lösningar.
    Jag ser fram emot en fortsatt städning.
    2021-06-18
    Hej. Fick ett bra intryck redan från början. Jag beställde städning av min lägenhet. Blev så nöjd. Kan verkligen rekommendera. Ska fortsätta med städning en gång i veckan
    2021-06-16
    Fönsterputs och det gick galant! Har kontaktat dem i flera år. Innan jag blev pensionär anlitade vi de dem för städning och det gick också vanligtvis bra. Ett bra företag med personer i ledningen som man kan tala med.
    2021-06-03
    Började med fönsterputs en gång om året när vi bodde i lägenhet och var nöjd. När vi flytta beställde vi flyttstäd och det blev tipptopp. Så sen i nya huset efter en renovering beställde vi storstädning och de städa verkligen allt från golv till tak och gjorde fint. Efter det boka vi in varannan vecka städning för vi är så nöjda med servicen och tycker det är ett bra pris. Så när vänner frågar om jag vet någon flyttstäd/fönsterputsning/storstädning så har det varit Västerort Städservice jag rekommenderat.
    2021-05-07
    jag har städhjälp varannan vecka. Jag är mycket nöjd med bemötandet från bolaget i sig och av den som hjälper oss i hemmet. Ni är alltid lösningsorienterade.
    Städningen av kök och badrum är mycket bra. När det gäller andra rum kan jag ibland tänka att det går att förbättra. Ex skakning mattor.
    Överlag är jag dock nöjd!
    2021-05-02
    Städerskan är glad och pigg varje gång hon kommer. Arbetar med det jag ber henne om. Har jag inget extra för henne att arbeta med, gör hon en vanlig städning av lgh.. Extra rent vid disk spis och badrum.Har inte haft kontakt med ledning eftersom de endast svarar med dator. Jag vill inte prata med maskiner.. Städerskan lever upp till mina förväntningar
    Kul att du är nöjd med städningen. Du kan alltid nå oss på arbetsdagar med telefonnummer 08-761 20 60. Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-29
    1. Städtjänst
    2. Alldeles utmärkt. Trevligt och bra svar.
    3. Alla förväntningar uppfylldes med råge.
    Har haft dem som städat här i flera år utom nu vid coronan.
    Har tagit tillbaka dem igen nu när vi fått motgift.
    Tack för fin feedback! Bra att ni fått vaccin nu :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-26
    Bra och seriös städfirma som passar perfekt för våra behov. Lätt att komma i kontakt med. Väl utförd tjänst.
    Tack för fin feedback! Kul att ni är nöjda :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-26
    Städning i hemmet var fjärde vecka. Är jättenöjd med städningen. Alltid punktlig, bra utfört, trevlig.
    Kul att ni är nöjda! Tack för bra feedback :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-26
    Tillmötesgående ett väl utfört jobb
    Tack för bra feedback! Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-25
    Städningen och bemötandet är alltid väldigt proffsigt.
    Tack för bra feedback! Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-25
    Västerorts Städservice är väl OK, men det intryck den ger är ju helt avhängigt den personal kunden möter. Hoppas att företaget inser att deras städare/städerskor egentligen var och en är deras dagliga ambassadörer. Personligen har vi tur som för närvarande har en både trevlig, duktig och noggrann sådan.
    Tack för bra feedback. Självklart, därför är det så viktigt för oss att alla i personalen trivs :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-25
    Vi har städning var tredje vecka och det är alltid väldigt väl utfört.
    Jag har jobbat hemma senaste året och städningen har anpassats efter mina behov, mycket uppskattat.
    Fantastiskt trevlig städerska och även från administrationen.
    Bra med påminnelser på sms dagen innan och har alltid fått bra information eller förfrågning vid ändring.
    Vi är mer än nöjda!
    Tack för fin recension. Kul att ni är nöjda! :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-25
    Väldigt flexibla då jag ngn gång behöver ändra tiden, har aldrig haft ngt att anmärka på med städningen
    2021-04-24
    Vi köper städ varannan vecka. Alltid rent och fint efteråt! Så lyxig känsla!
    Kul att ni är nöjda! :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-24
    3 timmar städning var 3:e vecka .
    Man blir alltid vänligt bemött och de är noggranna med tider och löften.
    Förväntningarna var att de skulle ta golv och lister och det som är tungt att utföra själv.
    Jag tycker att det är över förväntan. Här städas hela huset på 3 timmar och efteråt är det rent och snyggt överallt. När jag städar själv blir det aldrig så effektivt och snabbt. Det är samma person som kommer hela tiden vilket känns tryggt och bra.
    2021-04-23
    Västerorts Städservice vill jag gärna rekommendera p.g.a. kvaliteten på arbetet och den flexibla inställningen.
    2021-04-23
    Pålitliga, om någon är sjuk så hittar de alltid en ny.
    Duktiga städare överlag
    Städning av vårt hus.
    Trevligt.
    Jag är helt nöjd med resultatet.
    Både in man och jag är helnöjda!
    Kul att ni är nöjda! :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-23
    Flexibla och bra att ha och göra med.
    2021-04-23
    Bästa kvalitet och service sedan många år.
    2021-04-23
    Mycket bra service och bra personal.
    Bra start på helgen att komma hem till nystädat.
    Kul att ni är nöjda! Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-23
    Köper hemtjänster. Har aldrig några problem att få tag i ledningen när jag ringe upp.
    De är flexibla när man vill ändra tider etc.

Min städerska gör ett bra jobb.
    2021-04-23
    Vår städerska är trevlig, omtänksam och gör ett bra arbete. Även kontoret är trevliga och lösningsfokuserade och vill ge god service. All personal jag har haft kontakt med har varit trevlig och tillmötesgående.
    Tack för bra feedback! Kul att ni är nöjda :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-23
    Bra jobb och trevlig personal som kommer punktligt med ett leende på läpparna
  • Charlotta W
    skrev om Västerorts Städservice AB
    2021-04-23
    Pålitliga och städar väldigt noggrant. Mycket nöjd
    Kul att ni är nöjda! Tack för fin feedback. Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-23
    Trevligt och flexibelt bemötande!
    2021-04-23
    Vi har städning i hemmet var 14:e dag. Vi har anlitat Västerorts städservice i mer än 10 år. Det har varit ett nöje att vara kund i alla år och vi har bra kontakt och dialog med både vår städservice och arbetsledning. Särskilt uppskattar vi de långa relationerna. Vi har rekommenderat Västerorts städservice till vänner och bekanta i Västerort.
    Tack för den fina feedbacken! Kul att ni är så nöjda! :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-23
    Vi har haft städhjälp från Västerorts Städservice i ett antal år nu, med flera olika städare.
    Arbetsledaren är alltid snabb på att svara och hjälpa till när det behöver bokas om eller liknande, väldigt bra bemötande.
    Kvaliteten på städningen varierar lite från gång till gång och från person till person, men lägstanivån är absolut alltid godkänd.
    Jag har ibland önskat att få göra avstämningar en gång i halvåret eller liknande för att gå igenom vad vi önskar få städat mm.
    Jag är absolut nöjd och planerar inte att byta städföretag.
    2021-04-23
    Kund i över 10 år, städning. Bara trevliga duktiga tjejer! Liksom Eva och Anita. Har rekommenderat företaget till vänner och bekanta.
    Städning
    bra
    Bra städning ok förväntningarna
    Tack för feedback! :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-23
    Städning, allt till belåtenhet!
    2021-04-23
    Köpt städning till hemmet i över 10 år. Västerort städ är kunniga, pålitliga, flexibla o har städat utmärkt under alla år.
    Tack för bra och fin feedback! :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-23
    Modernt städbolag som är heltäckande inom städ och service.
    Städ 1 ggr/mån
    Mycket bra bemött av företaget
    Städningen var mycket bra de första tillfällena. Sedan har jag märkt en försämring där städningen känns slarvigt utförd.
    Hej Pia, Tråkigt att höra om försämringen.Jag pratar med vår personal och ser vad som hänt. Hör av mig till dig efter nästa städtillfälle. Mvh Eva Västerorts Städservice AB
    Jag har städning hemma.
    Bemötandet var mycket bra, Glatt och trevligt, inget svammel utan raka och riktiga svar.
    Jag förväntade mig att få ett städat hus och det får gag.
    Städningen jag får varannan vecka är utmärkt jag har ingenting att klaga på.
    Städar mycket bra!
    Alltid trevligt bemötande och lätt att få kontakt med ansvariga.
    Proffsiga och pålitliga!
    2021-04-23
    Vi har precis startat ett städabonnemang. Lätt att få kontakt, trevligt och proffsigt bemötande, och jättefin städning. Vi är jättenöjda och glada att vi bytte till Västerorts städservice!
    Vad kul att ni är nöjda! Tack för fin feedback :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-23
    Jag har köpt veckostädning varannan vecka och är mycket nöjd med städningen. Bemötandet från företaget var mycket bra och har alltid varit så. Vill man få något särskilt udda städat en vecka är det bara att säga det, så blir det gjort den veckan. Allting är också flexibelt om man behöver ställa in eller flytta en städning, vilket jag uppskattar mycket. Väldigt ofta går detta att ordna antingen precis till den dag man önskar eller dagen efter om ändring behövs tillfälligt en vecka.
    När vi startade upp städningen hade jag inte egentligen några förväntningar, eftersom jag inte köpt städning alls tidigare.
    Men nu efter många år med samma företag är jag väldigt väldigt nöjd med den städning vi får!
    Tack för fin och bra feedback! :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    Fantastisk, personlig service.
    2021-04-23
    Toppen bra service och använder tiden bra!
    2021-04-23
    Städning 1 gång / 14 dagar.
    Kommer när de skall, sker det ngn förändring så får man höra det i god tid innan. Snyggt och rent när man kommer hem :)
    Städning
    Mk bra bemött
    Företaget lever upp till mina förväntningar. Som oftast landar det på den person som utför städningen
    Bra städföretag Jag är nöjd
  • Siv L
    skrev om Västerorts Städservice AB
    2021-04-23
    Mycket bra städning. Bra bemötande från både kontor och städare. Så dom levde upp till förväntningarna med råge.
    Tack för fin feedback :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-23
    Vill känna oss trygga med de som städar vårt hem . Det är också viktigt för oss att det blir städat på bestämda dagar ( att det inte ställs in vid sjukdom )
    Vi är jättenöjda med städningen !
    Det är städat precis på det sättet vi önskar oss !!
    Och det är imponerande att ni alltid lyckas skicka vikarier om våran ordinarie är sjuk !
    Vad bra att ni känner er trygga med oss! Tack för fin feedback :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-23
    Mycket god och noggrann städning. Bra kontakt med ägare , lätt att få tag på för frågor, info, snabb och bra kommunikation
    Tack för fin och bra feedback! :) Mvh Tilda Västerorts Städservice AB
    2021-04-23
    Mycket nöjd. Jag blev väl bemött och jag är mycket nöjd med servicen.
    2021-04-11
    Super smidigt och jättetrevliga
    Dem hjälpte mig med min flyttstäding.
    Stort tack