Lokalvårdare i Göteborg

16 rekommenderade lokalvårdare i Göteborg

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
    Eric L
    Eric L: Toppenbra service och proffsigt bemötande! De rundade av neråt tio minuter så att vi inte kom över fyratimmarsspärren.

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Mattias E
    Mattias E: Ingen bra städning första gången. Åtgärdades dock snabbt efter anmärkning!

MakeClean AB

Ringögatan 2, Göteborg
    Vi erbjuder en rad städtjänster och andra hushållsnära tjänster i Göteborg. Vi är flexibla och arbetar efter dina villkor. Välkommen till MakeClean!
    Emma L
    Emma L: Jag är nöjd med tjänsten flyttstäd. Genomfört enligt uppgift och med gott resultat.

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Maria D
    Maria D: En toppen firma! Fantastiskt bemötande från precis alla och de som städar hemma hos oss är SÅ duktiga! Jag kan mer än gä...

Studentstäd

Säterigatan 27, Göteborg
    Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan vara bäst på allt, därför valde vi att vara den städfirma som är bäst på hushållsnära tjänster! Vi har inga bindningsti...
    Ksenia S
    Ksenia S: Jättebra service! Överträffade alla förväntningar och jag kan inte föreställa mig ett liv utan dem nu!

Pro Home Service

Ovädersgatan 3A, Göteborg
    Pro Home Service i Göteborg tar de hand om ditt hem åt dig, det hjälper dig spara energi och fokusera på det du vill göra istället!
    Göran K
    Göran K: Punktliga, trevliga och väl genomfört - några små missar men det rättades snabbt till vid påpekande.

Sverige & Co HB

Hildedalsgatan 2, Göteborg
    Anders K
    Anders K: Håller vad dom lovar. Bra pris, bra service - rekomenderas.

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, Göteborg
    Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.

Vital Home AB

Datavägen 14 B, Göteborg
    Vital Home AB erbjuder hemstädning med kvalitetsgaranti och hög service för maximal kundnöjdhet.
    Rebecca W
    Rebecca W: Jättenöjda med fönsterputsen! Bra resultat och trevlig personal.

Göteborgs Städ & Service

Vasaplatsen 9A, Göteborg
    johan n
    johan n: Köpte Belstaff Townmaster, jättetrevlig och kunnig personal. Johan.

V-Städ AB

Anders Carlssons Gata 14, Göteborg
    Steve C
    Steve C: Jag har anlitat V-Städ för städning av mitt kontor. De arbetar regelbundet enligt vårt avtal och gör ett mycket bra jobb...

Caretaker Göteborg AB

Lantmätaregatan 11, Göteborg
    martin j
    martin j: Första gången jag rekommenderar något företag på internet.. Men dessa är värda detta! De har nu hjälp våra familj öve...

Städalliansen Göteborg

Säterigatan 27, Göteborg
    Välkommen till Städalliansen Göteborg! Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård.
    Agneta W
    Agneta W: Godkänd flyttstädning! Allt gick mycket smidigt. Rekommenderar

Ruthjälpen Göteborg AB

Källviksvägen 33, Västra frölunda

Ellys Städservice

Draggensgatan 7, Göteborg
    Darko V
    Darko V: Mycket bra service ingen kund är för lite värd.Såna små firmor vi ska gynna i dagens samhälle.Dom jobbar för kunderna.Ly...

Pro Assistans Sverige AB

Gruvgatan 33, Västra frölunda