Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Göteborg Kvalitetsflytt
Rekommenderat företag 2016 - Kvalitetsflytt
Rekommenderat företag 2015 - Kvalitetsflytt

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg — Visa karta

Kvalitetsflytt är en flyttfirma med höga ambitioner och brett utbud inom packning, flytt, städning och magasinering. Vi är verksamma i Västra-Götaland, Halland samt Skåne län.

Tillsammans med dig hittar vi en lösning utifrån dina behov. Du kanske behöver hjälp med exempelvis nedmontering, packning av porslinet eller hela bohaget. Vår erfarenhet sträcker sig till början av 1960-talet och vi har mött de flesta problem.

Våra kontor runt om i landet:

Göteborg

Lagergatan 5, 261 35 Landskrona

Varberg
Gamla Kyrkbacken 2A, Varberg

Regelbundna turer till Mälardalen

Ska du flytta till Stockholm, Uppsala, Örebro, Västerås eller Norrköping? Vi har regelbundna körningar till dessa regioner. Behöver du hjälp med städning, packning, flytt eller magasinering är du välkommen att kontakta oss. Vi anpassar oss utifrån dina önskemål.

Vårt mål är att du som kund känner dig fullständigt nöjd - då är vi nöjda. Man kan kalla det ett nytt sätt att leda företag men för oss är det helt naturligt.

Läs vad 384 kunder tycker om Kvalitetsflytt

• Isabella G
    Isabella G skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket bra bemötande och service! Rekommenderas varmt!
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Kvalitetsflytt
    Vi är nöjda med Kvalitetsflytt. Det gick snabbt och enkelt och personalen var trevlig. Vi skulle gärna anlita dem igen.
  • Mark S
    Mark S skrev om Kvalitetsflytt
    En perfekt flytt! Kommer använda dem igen
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Kvalitetsflytt
    Helt Ok...Lite otydligt vad som ingick och inte...t.ex Flyttkartongerna som jag fattade som att dom ingick i flyttpaketet...men dom fick jag betala extra för att låna dom...
    Lite tydlighet Tack...annars helt Ok...
    Vänligen/ H.
  • Ann K
    Ann K skrev om Kvalitetsflytt
    Proffsigt och vänligt bemötande. Flytt till annan bostad som blev försenad pga yttre omständigheter hos Kvalitetsflytt. Fick en liten kompensation för detta! Mycket hjälpsamma och trevliga killar.
  • Petra F
    Petra F skrev om Kvalitetsflytt
    Mkt bra och pålitlig flyttfirma! Kan verkligen rekommendera den! Hjälper till med "det där lilla extra"
  • Robin W
    Robin W skrev om Kvalitetsflytt
    Kan rekommendera dem! Toppen service och koll på läget och gjorde en snabb och bra flytt. En tavla var lite trasig i glaset men det kunde man ju gjort själv också.
  • Karin H
    Karin H skrev om Kvalitetsflytt
    Anlitade Kvalitetsflytt för hjälp med flytt och flyttstädning. Allt fungerade perfekt.
  • Peter K
    Peter K skrev om Kvalitetsflytt
    Hej
    Hade en fantastisk flytt, dom kom i tid, var ordningsamma och mycket snabba.
    Bara bla en massagestol, klumpig och väger 80 kg upp för två trappor.
    Mycket trevliga och priset var det inget snack utan det var fast pris.
    Kanonnöjd - högsta betyg
    Peter
  • Pär E
    Pär E skrev om Kvalitetsflytt
    Klockren flyttfirma, supertrevliga och duktiga. Allt fungerade utan problem med både flytten och hämtning och lämning av flyttlådor. Kom på utsatt tid och utförde arbetet med bravur. Kan verkligen rekommendera Kvalitetsflytt.
    Pär & Nina Eklund
  • Hillevi W
    Hillevi W skrev om Kvalitetsflytt
    Kom på avtalad tid. Första tillfället väldigt bra, arbetade snabbt och var rädda om mina möbler. Andra gången mer snack och mindre verkstad, inte heller så rädda om mina möbler. Olika personal vid dr båda tillfällena.
  • Olof C
    Olof C skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket nöjd med kvalitetsflytt. Höll överenskommelsen både m a p tid och kostnad.
  • Elfate S
    Elfate S skrev om Kvalitetsflytt
    Duktig flyttpersonal, va väldigt måna om mina saker, sånt uppskattas då man hör en del negativa grejer om andra firmor som bara slänger å ha sig.
  • Christina N
    Christina N skrev om Kvalitetsflytt
    Trevliga effektiva lätta att ha att göra med
  • Martin S
    Martin S skrev om Kvalitetsflytt
    Vi anlitade Kvalitetsflytt från Malmö till Norrköping för att flytta delar av vårt bohag och hade från början bra kontakt. De svarade snabbt, höll tiderna, var hela tiden tydliga i kommunikationen. Inga som helst problem och inget att klaga på. Vi skulle anlita dem igen.
  • Erik D
    Erik D skrev om Kvalitetsflytt
    Suverän service och mycket trevlig personal. Vi flyttade från Hus till lägenhet och offerten samt servicen var exceptionellt bra och jag och min fru kan absolut rekommendera detta flyttföretag till andra. ++++++++++
    Erik D gillar detta
  • Jim
    Jim skrev om Kvalitetsflytt
    Extremt nöjd med flytten! Flyttade från Göteborg till annan ort. Ett av de billigaste alternativen, men har inga synpunkter på flytten. Allt gick väldigt smidigt, alla jag har haft kontakt med har varit otroligt trevliga och tillmötesgående, och flyttstädningen var fläckfri. Rekommenderar dem varmt!
  • Lotti A
    Lotti A skrev om Kvalitetsflytt
    Jättebra! Jag är jättenöjd. Med kort varsel kunde de hjälpa mig, på lite tid med mycket glädje och rymlig lastbil, arbetsamma killar trevliga människor och bra pris. Jättebra!
  • Johanna
    Johanna skrev om Kvalitetsflytt
    Bra service och tillmötesgående under flytten. Flytten gick smidigt och effektivt till ett bra pris!
  • Felicia N
    Felicia N skrev om Kvalitetsflytt
    Snabba, hjälpsamma och bra pris!
  • Ebba P
    Ebba P skrev om Kvalitetsflytt
    De var i tid, arbetssamma, flexibla och serviceminded. Riktigt bra jobb!
  • Ebba P
    Ebba P skrev om Kvalitetsflytt
    De var i tid, arbetssamma, flexibla och serviceminded. Riktigt bra jobb!
  • Cecila H
    Cecila H skrev om Kvalitetsflytt
    De tog hand om min flytt från Norge till Sverige. Professionella, trevliga och supereffektiva. Dessutom hjälpte de mig med alla blanketter och liknande som skulle lämnas in till tullverket.
  • Ann Christine O
    Ann Christine O skrev om Kvalitetsflytt
    Snabba, trevliga killar och väldigt försiktiga med våra möbler .kan rekommenderas varmt
  • Johan B
    Johan B skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket prisvärd och smidig flytt av ett mindre bohag från Göteborg till Stockholm.
  • Mia W
    Mia W skrev om Kvalitetsflytt
    Snabba med att svara på offert. Flexibla när vi behövde byta dag. 2 ramar gick sönder, jag sa att det inte spelade någon roll när vi blev erbjudna ersättning. Fick senare 500 kr i kompensation när man ringde upp efter ett par månader och hörde om vi var nöjda med flytten. Städningen var helt otrolig! Inte ens den suraste av alla bovärdar hittade en enda fläck att klaga på
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Kvalitetsflytt
    Vi är jättenöjda med Kvalitetsflytt!
    Det gäller från första telefonkontakten till att sista lådan stod på rätt ställe i Värmland, 35 mil längre bort!
    Killarna var punktliga, trevliga, pigga och ingenting tycktes omöjligt! De var snabba och effektiva, men samtidigt mycket varsamma och aktsamma om våra möbler och alla andra ”saker och ting”.
    Vi anlitade Kvalitetsflytt efter rekommendationer från kollegor och vi kan i vår tur varmt rekommendera dem vidare till andra som ska flytta!
  • Bodil H
    Bodil H skrev om Kvalitetsflytt
    Fick en mycket bra och trevlig kontakt på telefon och de höll vad de lovade. Flytten från a till ö var proffsig, trygg och effektiv. Jag kan varmt rekommendera dom.
  • Peter R
    Peter R skrev om Kvalitetsflytt
    Av 7 flyttar på de senaste 15 åren så är Kvalitetsflytt lätt den bästa flyttfirma vi har anlitat. Anledningen är dels omsorg vid beställningen, där säljaren tog sig tid och hade den kunskap som gjorde att vår beställning och packning blev rätt redan från början, sedan i genomförandet av flytten där det hela gick lätt, allting gjordes som avtalat med överlämning av nycklar för flyttstädning, betalning etc, flytten gjordes snabbt trots 3,8 ton bohag - och inget gick sönder. Inte minst flyttledaren Peter skall ha en stor eloge för hans stora kunskap och inkännande humor, som var befriande för oss i familjen i den pressade situation det alltid är att flytta. /Peter i Malmö
  • Alexandra R
    Alexandra R skrev om Kvalitetsflytt
    Lite försenade, men kompenserade med en extra man och ingen utkörningsavgift.

Trevliga och hjälpsamma. Snabbt gick det också! Rekommenderas.
  • Jan-Olov G
    Jan-Olov G skrev om Kvalitetsflytt
    Flytten gick mycket smidigt och inga problem snabbt var det också fast det var många mil
  • Maivor L
    Maivor L skrev om Kvalitetsflytt
    Ja,det kunde inte bli bättre ! Snabbt å smidigt, allt helt och mycket trevliga flyttkillar. Så självklart Kvalitetsflytt! Majvor o Lennart Lindström
  • F
    F skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket snabb packning och uppackning! Någon låda lite slarvigt packad, men i övrigt bra.
  • Tove P
    Tove P skrev om Kvalitetsflytt
    Vi har haft två flyttar och ett flyttstäd med Kvalitetsflytt - helnöjd med allt!!
  • Siv G
    Siv G skrev om Kvalitetsflytt
    Är mycket nöjd med flytten. Trevlig personal och bra bemötande. Tog väl hand om våra flyttsaker.
    Kan varmt rekommenderas
  • Jane B
    Jane B skrev om Kvalitetsflytt
    Andvände mig av dessa när jag flyttade. Mycket trevlig personal och duktiga. Bra bemötande. Kan varmt rekommendera dessa.
  • Johannes K
    Johannes K skrev om Kvalitetsflytt
    Vi fik hjælp til vores flytning fra København til Stockholm.
    Flyttefolkene var enormt venlige og håndterede det hele meget professionelt.
    Flyttelæsset ankom lidt forsinket i forhold til planen, men det var på grund af trafikken. Alle ejendele var i god behold ved ankomst og afregningen skete helt uproblematiskt. Vi havde på forhånd fået en fast pris, og det var betryggende at vide eksakt hvad hele flytningen ville komme til at koste, uafhængigt af hvor lang tid det ville komme til at tage. En stor anbefaling herfra.
  • Sara D
    Sara D skrev om Kvalitetsflytt
    Supernöjd med min flytt, personlig och bra service. Rekommenderas verkligen!!
  • Mikeal A
    Mikeal A skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket bra bemötande från första kontakt. Flytten gick väldigt smidigt och precis som utlovats. När möblerna bars in i det nya boendet påpekade flyttkillarna att skinnet på en stol gått sönder. Detta löste Kvalitetsflytt ypperligt genom att laga stolen och sen köra hem den till oss. Enda negativa var att det tog några månader, hur som helst mycket snyggt skött!

Kan definitivt rekommendera Kvalitetsflytt.
  • Rodrigo A
    Rodrigo A skrev om Kvalitetsflytt
    Vi använde kvalitetsflytt för transport mellan Gbg och Sthlm. Allt gick smidigt transport, inflytt samt betalning. Allt under en och samma dag, perfekt!
  • Emma H
    Emma H skrev om Kvalitetsflytt
    Företaget hjälpte mig med flyttstädning och det gick att lösa på väldigt kort varsel, så tummen upp för det!
  • Björn L
    Björn L skrev om Kvalitetsflytt
    Bra bemötande via telefon med möjlighet att direkt klargöra lite speciella omständigheter kring flytten.
  • Johan S
    Johan S skrev om Kvalitetsflytt
    Nöjda och glada med vår flytt. Bra kommunikation och trevlig personal. Har och kommer fortsätta rekommendera Kvalitetflytt.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Kvalitetsflytt
    Trevligt bemötande och trevlig personal men tyvärr så höll inte priset som sagts vid besiktning av bostad före flytt utan besiktarna hade missbedömt kubikmeter mängden. Inte så kul att få höjt pris på själva flyttdagen och rena turen att de kom med större bil än bokat så allt fick plats.
  • Örjan O
    Örjan O skrev om Kvalitetsflytt
    Packning, flytt, magasinering och städning allt proffsigt fixat av Kvalitetsflytt.
    Ingångna överenskommelser hölls med rimliga priser så vi är 100% nöjda.
    Kommunen godkände inte inflyttning så flytten från magasinet fick avbrytas när bilen var halvfull. Även detta hanterades på bästa sätt av Kvalitetsflytt.
    Känns skönt att anlita ett bolag med fast anställda som har avtal.
    Örjan och Margitta
  • Eva C
    Eva C skrev om Kvalitetsflytt
    Helt ok, de var lätta att ha med att göra
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitetsflytt hjälpte mig med både flytt och flyttstädning. Fick bra bemötande och snabbt svar på mina frågor. Rimliga priser. De var väldigt snabba och arbetade effektivt. Möjligen kunde de ha varit lite mer noggranna och täckt över en o annan möbel (som de lovat).
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Kvalitetsflytt
    Trevligt bemötande, humana priser och väl utfört arbete!
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Kvalitetsflytt
    Fungerade perfekt. Helt nöjd med min flytt.
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Kvalitetsflytt
    Hela flytten gick superbra!Otroligt hjälpsam personal.Är helnöjd!Har rekommenderat Kvalitetsflytt till andra!

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg