Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Göteborg Kvalitetsflytt

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg — Visa karta

Kvalitetsflytt är en flyttfirma med höga ambitioner och brett utbud inom packning, flytt, städning och magasinering. Vi är verksamma i Västra-Götaland, Halland samt Skåne län. Vi utför 15-20 flyttar dagligen med våra 25 lastbilar. Det gör att vi har ca 7000 flyttar årligen och 1500 flyttstäd.

Tillsammans med dig hittar vi en lösning utifrån dina behov. Du kanske behöver hjälp med exempelvis nedmontering, packning av porslinet eller hela bohaget. Vår erfarenhet sträcker sig till början av 1960-talet och vi har mött de flesta problem.

Våra kontor runt om i landet:

Göteborg

Gasverksgatan 9 Landskrona

Varberg
Gamla Kyrkbacken 2A, Varberg

Regelbundna turer till Mälardalen

Ska du flytta till Stockholm, Uppsala, Örebro, Västerås eller Norrköping? Vi har regelbundna körningar till dessa regioner. Behöver du hjälp med städning, packning, flytt eller magasinering är du välkommen att kontakta oss. Vi anpassar oss utifrån dina önskemål.

Vårt mål är att du som kund känner dig fullständigt nöjd - då är vi nöjda. Man kan kalla det ett nytt sätt att leda företag men för oss är det helt naturligt.
Lör-Sön: 09:00-17:00

Läs vad 767 kunder tycker om Kvalitetsflytt

• 2019-04-03

Marcus Kozlowski N skrev om Kvalitetsflytt
    Trevliga! Snabb offert med bra rekommendationer angående bil, antal flyttkarlar och vilken prisplan. Beräknade sex timmar. Tog fyra och en halv! Läs mer
  • ANITA D

2019-03-31

ANITA D skrev om Kvalitetsflytt
    Kom punktligt. Mycket trevligt gäng - glada och serviceinriktade. Läs mer
  • 2019-03-30

Karl Herbert Y skrev om Kvalitetsflytt
    Flytten från Skåne till Uppland fungerade perfekt. Tiderna för packning, lastning och avlastning hölls och personalen var mycket effektiv och trevlig. Läs mer
  • 2019-03-30

AGNES K skrev om Kvalitetsflytt
    Anlitade företaget för en flyttstädning genom att be om en offert. Fick återkoppling snabbt och enkelt med trevligt bemötande. Inget att anmärka på gällande personalen som utförde jobbet. Punktliga, trevliga något svårt att förstå varann pga lite språksvårigheter. Dock är vi ej så nöjda med utfört arbete. Städningen utfördes inte på detaljnivå. Plastlist i kylskåp smutsigt, dekororlist på köksluckor ej tillräckligt rent. Vasken i köket lämnades ej ren. Vi har tidigare anlitat andra firmor för just städning och det är en märkbar skillnad på hur väl arbetet utförs. Men det mest märkliga var, att trots ök att skicka faktura där jag redan lämnat detaljer. Blir jag uppringd av en man från företaget och undrar om jag kan Swisha pengarna för utfört arbete. När jag frågar varför och att vi redan kommit överens, svarar han att då får vi in pengarna direkt. Kändes helt plötsligt ej seriöst. Prismässigt är de ej billigast- men inte heller dyrast. Dock hade jag hellre utfört flyttstädningen själv. Läs mer
    2019-04-12 Peter K svarar AGNES K
    Hej Agnes ! vi har sökt dig , mailat dig utan respons .
    Ring oss eller svara oss på mail , vi vill naturligtvis lösa detta .
    Önskar dig en trevlig dag
    Tel 0771 210101
  • DANIEL O

2019-03-29

DANIEL O skrev om Kvalitetsflytt
    Supernöjd! Awaz och Tareq som skötte vår flytt var punktliga, mötte oss med ett leende och gjorde flytten snabbt som attan! Jag fattar inte hur dem hann så mycket på så kort tid. Rekommenderas varmt och kommer garanterat anlita Kvalitetsflytt i framtiden! Läs mer
  • 2019-03-25

THOMAS B skrev om Kvalitetsflytt
    Bra bemötande under hela processen. Flyttade alla möbler snabbt och utan skador. Kan verkligen rekommendera kvalitetsflytt! Läs mer
  • 2019-03-04

Karin E skrev om Kvalitetsflytt
    Snabb återkoppling vid offertförfrågan. Punktliga och effektiva vid själva flytten. Läs mer
  • 2019-02-25

Patrik L skrev om Kvalitetsflytt
    Kan rekommendera kvalitetsflytt . Snabb och trevliga sen att priset var kanon😀 Läs mer
  • Ann-Kristin K

2019-02-24

Ann-Kristin K skrev om Kvalitetsflytt
    Snabbt, proffsigt och med ett leende. Rekommenderat till bekanta som sökte flyttbolag Läs mer
  • Helena D

Rekomderas starkt! Snabb service och snabba flyttkillar. Mycket nöjda.. Läs mer
  • 2019-02-17

Omdömet är under granskning
    Kerstin Johansson skrev om Kvalitetsflytt
    Anlitade Kvalitetsflytt för flytt och flyttstädning och allt var till full belåtenhet, kan starkt rekommenderas. Trevlig tjej som ringde upp och kollade så att allt gått bra också , det uppskattas
    Kerstin Läs mer

Mycket trevligt bemötande och hög servicenivå. Jättenöjda!.) Läs mer
  • Anna G

2019-02-11

Anna G skrev om Kvalitetsflytt
    Jag är nöjd med kvalitet flytt. allt gick snabbt och smydigt Läs mer

Klara O skrev om Kvalitetsflytt
    Snabbt, noggrann, tävlinga människor.
    Kan rekommendera varmt.
    Klara Läs mer

Birgitta C skrev om Kvalitetsflytt
    Snabb flytt, tog bara 2,5 timma. Trevliga killar som var mycket hjälpsamma. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Karin A

2019-02-08

Karin A skrev om Kvalitetsflytt
    Flytten gick snabbt och smidigt, verkligen prisvärt, så flytthjälpen får högsta betyg! Blev fel med bokning av städ, så ingen dök upp på avsatt tid. De försökte lösa det och skickade någon dagen efter, vilket var ok men tyvärr kom de sent den dagen ändå, där av får de inte full pott. Läs mer
  • Marie Å

2019-02-08

Marie Å skrev om Kvalitetsflytt
    Vi är väldigt nöjda med både flytt och städ och ett mycket trevligt bemötande från samtliga! Tusen tack! Läs mer
  • Annette F

2019-02-07

Annette F skrev om Kvalitetsflytt
    Fantastiskt smidig och snabb flytt till kanonbra pris! Tog inkl. flyttstäd. Rekommenderar varmt! Vi flyttade dessutom till en ny stad, men detta gick supersmidigt. Kommer anlita samma igen om det bmska flyttas fler gånger. Läs mer
  • Linnéa Therese A

2019-02-07

Linnéa Therese A skrev om Kvalitetsflytt
    Fick hjälp av två mycket duktiga killar att flytta mitt bohag inom Göteborg. Snabbt och effektivt arbetade de. Kan varmt rekommendera denna firma, har redan gjort så också.
    Bra jobbat! 👍 Läs mer
  • Agnes K

2019-02-02

Agnes K skrev om Kvalitetsflytt
    Supertrevligt bemötande, bra pris, flyttkillarna började med en helhetsbild av huset, och kommunicerade med oss hela tiden om var allt skulle stå. Försiktiga med grejerna och proffsiga. Rekommenderas varmt.
    Flyttade 300 km mellan Hbg och liten ort i Östergötland. Mycket bra fast pris. Fick även olika alternativ att välja på men fast pris passade bäst. Läs mer
  • Björn B

2019-02-01

Björn B skrev om Kvalitetsflytt
    Flyttade den 1/2 2019 och är så nöjd med precis allt.
    Trevliga människor och snabba som bara den. Rekommenderar denna firma enbart! Läs mer

Jimmie L skrev om Kvalitetsflytt
    En superbra firma! Redan vid första kontakt vid offerten och samtalen fick vi ett bra intryck, de var uppmärksamma och hjälpsamma när det gällde planeringen av flytt. De hjälpte oss organisera att slå ihop två bostäder i olika kommuner, var väldigt professionella i utförandet och oerhört effektiva. De var dessutom väldigt trevliga och tog sig an flytten med glatt humör (trots att det var drygt 30 grader och strålande solsken). Det rådde inget tvivel om att de var duktiga på det de gjorde. Helt klart mer än prisvärt, och vi skulle definitivt använda dem igen! Läs mer

Kamilla P skrev om Kvalitetsflytt
    Använt vid två flyttar! Flutit helt smärtfritt från bokning till avslut! Underbara och pålitliga killar! (jag är JÄTTEPEDANT med ALLT) Läs mer

Charlotte A skrev om Kvalitetsflytt
    Simon och hans gäng var super trevliga, artiga, snabba, och kunniga. Allt gick super smidigt även om de flyttade upp 4 trappor utan hiss! De tog hand om mina antika möbler väl och var lättsamma att ha med. Rekommenderar starkt! Tack killar! Läs mer
  • Hülya Ö

2019-01-29

Hülya Ö skrev om Kvalitetsflytt
    They were careful fast and helpful! Will absolutely go to them if I need it again! Läs mer
  • 2019-01-29

Jonas L skrev om Kvalitetsflytt
    Starka, snabba och effektiva. Gick som ett nafs ända från Göteborg till Örebro! Läs mer
  • 2019-01-28

Fanny K skrev om Kvalitetsflytt
    Observera!
    Tänk på att denna firma ger fastpris baserat på deras uppskattning av hur mycket saker du har. Priset kan därmed höjas dessutom tillkommer andra kostnader t.ex. något som de kallar driftkostnader. Läs mer
    2019-01-28 Peter K svarar Fanny K
    Hej Fanny , när utförde vi din flytt ? gjorde vi ett rutavdrag på ditt personnummer ?
    Fastpriset baseras på kundens information , vi gör då en tidsuppskattning/volym bedömning.
    trevlig dag Med vänlig hälsning Peter Kvalitetsflytt
    2019-02-06 Fanny K svarar Peter K
    Jag köpte flytt av er förra året och ja ni har gjort rutavdrag på mitt personnummer. Vad har det med saken att göra?
    Jag fick ett fastpris som höjdes först med en tusenlapp sedan tillkom driftkostnader på 200 kronor till. Jag upplever er som ett väldigt omoget företag som bland annat inte förstår att ni tjänar på att vara ärliga mot era kunder. Vidare så känns det oseriöst att era anställda flyttkillar inte får utbildning i hur de ska bära utan att skada sig. Jag hoppas för deras skull att det finns kollektivavtal och försäkring.
    2019-02-06 Peter K svarar Fanny K
    Hej Fanny , driftkostnaden måste hållas utanför rutavdraget & det är skattemyndigheterna som bestämmer detta och det är med i alla våra offerter , annars går det inte att göra ett rutavdrag på ditt personnummer.
    Här har du ett utdrag från Skatteverkets egen hemsida ( se nedan )
    Flyttjänster:

Inget avdrag ges för
    flyttbil, drivmedel, flyttkartonger eller magasinhyra
    transporttjänster där inga andra flyttmoment ingår i arbetet
    flyg- eller båttransport

Vi är med i transports fackförbund det finns kollektivavtal & försäkring , avtalsenlig lön , vi har alltid utbildningar för vår personal och min personal skall du veta dom är jag extremt rädd om och tar hand om , vi har ett 20 tal killar som jobbat heltid för mig i 10 år.

Om du upplever att du blivit felinformerad om det fasta priset är du välkommen att ringa mig så kan säkert reda ut detta ärende.

Önskar dig en trevligt dag vänligen Peter Karlsson Kvalitetsflytt 0733 602927 ( direkt )
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-01-26

Mireille B skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitésflytt håller vad de lovar. De var snabba och effektiva ok detta betyder mycket för oss som har en son som har grav autism att allt gick så fort ok smidigt så han blev inte alls påverkad av det. Mycket nöjd med servicen de visste också exakt vart allt skulle vara när de kom upp med lådorna så vi slapp till och med röra runt med de tunga lådorna till rummen. Super bra trevliga ok slösade inte med vår tid utan gjorde snabbt ok effektivt och var inte ocker priser utan helt rimligt pris. Mvh från en familj som är beroende av tiden och att allt flyter på Läs mer
  • 2019-01-25

Hans-Bertil I skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket service medvetna .
    Fick hjälp med mycket. Läs mer
  • Pontus L

2019-01-25

Pontus L skrev om Kvalitetsflytt
    Inte billigaste firman som finns men snabba och lätta att ha o göra med. Rekommenderar! Läs mer
  • Jenny K

Jenny K skrev om Kvalitetsflytt
    Bra och snabb offert, punktlig start på morgonen, noggranna flyttkillar. De även skötte flyttstädningen som fungerade bra. Rekommenderar detta företag.
    Jenny Läs mer
  • Oskar H

Oskar H skrev om Kvalitetsflytt
    Allt fungerade bra, när det drog up på tiden pga en jobbig trappa anslöt ett helt gäng till och hjälpte till utan något kostnadspåslag. Fungerade klockrent. Inget gick sönder. Ev kunde man tänkt sig en kontakt dagen eller dagarna innan för att konstatera att allt var som det ska. Nu tog jag själv kontakt istället. Läs mer
  • Oskar L

Oskar L skrev om Kvalitetsflytt
    Bra hjälp, använt deras tjänster två gånger. Flytten i sig perfekt fast flyttstädet kan bättras tycker jag. Förstående arbetare som hade tålamod att avvakta tills vi fångat in katterna som vägrade att gå in i burarna. Läs mer
  • Sven B

2019-01-16

Sven B skrev om Kvalitetsflytt
    Jag begärde offert, och fick snabbt tydliga besked via telefon och mejl om vad som gällde. Inga problem där.
    På flyttdagen kom Awaz och James och flyttade de saker vi behövde hjälp med. Jag pekade ut vissa grejer som är extra ömtåliga, och dessa blev insvepta i filtar och bubbelplast. Väldigt proffsigt! Killarna var vänliga, försiktiga och noggranna och jobbade på snabbt. De hann faktiskt med att flytta mycket fler grejer än vi hade räknat med på de fyra timmarna.
    Anna och jag vill tacka våra vänner för all fin hjälp. Vi kan med varm hand rekommendera Kvalitetsflytt, och sänder en vänlig och tacksam tanke till Awaz och James! /Sven Bornemark, Landskrona. Läs mer
  • Jörgen P

2019-01-04

Jörgen P skrev om Kvalitetsflytt
    Vilken flyttfirma👍👍👍! Ska ni ha hjälp med flytten, använd då denna firman. Fick igår hjälp av ett härligt , proffsigt och hjälpsamt gäng killar här i Landskrona. De slet som djur, och snabbt gick det. Beundransvärt !! All eloge till alla på företaget , Ni får jobbet igen, hoppas dock det dröjer ett tag... Med vänliga hälsningar Jörgen/ Helle Läs mer
  • Mattias C

2019-01-04

Mattias C skrev om Kvalitetsflytt
    Grymt bra bemötande vid bokning.
    Hjälpsamma och anpassningsbara till vår lite senare lagda flytt då vi hadde en sen hiss tid.
    3 stycken väldigt trevliga flyttkillar som kom trots deras redan långa dag och att detta var deras tredje flytt den dagen så flyttade dom vårt hem snabbt och lätt utan det minsta gnäll.
    Kvalitetsflytt rekomenderas varmt som flyttfirma. Läs mer
  • 2019-01-03

Alice P skrev om Kvalitetsflytt
    Jag varnar de som bor i Göteborgsområdet för att anlita denna firma. Vi anlitade dem för flyttstäd i somras. Först var den som skulle städa jättesen. Sen kom han körandes och hade inte alls städutrustning mm. Eftersom det blivit vad han påstod ”ett missförstånd” med städningen där han inbillade sig att en lägenhet mitt i centrala gbg skulle stå olåst för honom att komma att städa när som helst det passade honom så antog jag att de skulle få svårt att hinna klart (eftersom en normal städning tar iaf 8h av en tvåa)... erbjöd därför att IFALL han inte hinner klart så är det ok... och I SÅ FALL så är det inte avgörande att vi faktiskt får den städad just nu utan det räcker att den är städad inom en vecka. Detta eftersom vi skulle visa upp lgh för spekulant kl 16 eller dylikt och efter det skulle vi inte hinna åka in och visa upp lgh förrän en vecka senare. Detta ”missuppfattar” han naturligtvis till att han inte ens behöver FÖRSÖKA bli klar samma dag utan han struntar helt blankt i att påbörja städningen. Detta insåg jag efterhand och då påbörjade han städet... Efter att jag berättat att vi skulle flyttstädet inför visning för uthyrning började han dessutom tjata på mig att hyra ut till HONOM.

Jag pratade sedan i telefon med själva kontoret och nämnde detta för dem. Upplevde att de omedelbart skulle gå i försvarsposition och han sa att chefen skulle ringa upp mig. Jag som redan dragit historien en gång pratade snabbt för chefen när han ringde upp och DÅ började mardrömmen. Denna man visar sig vara totalt icke serviceminded, värdelös på att ta folk, vansinnigt otrevlig och bara ENORMT osmidig. Det som skulle vara något som underlättade blev bara en total flopp och stress. Det visade sig dessutom senare att de underkontrakterat städet. Mannen som städade envisades med att jag skulle inspektera lgh eftersom jag uttalat tveksam inställning till att de underkontrakterar utan att informera om detta... när jag kom uppkörande framför lägenheten stod ett helt GÄNG framför porten. Mannen som mött mig för att ta nyckeln skröt med att de städat lgh på 10 min och att de för en liten stund sedan var 15 pers i lgh...! Det var sandigt på golvet vilket jag anmärkte på. Då kallade han upp en kvinna (som inte kunde svenska - var detta människor som utnyttjas???) som drog över en gång till med samma vatten som var kolsvart av smuts. Jag orkade inte ens klaga - ville inte ha med dessa människor att göra... de som städade var inte otrevliga även om de inte vet hur man städar... men firman ville jag bara få ett avslut med. Andrahandshyresgästen som hyrde uppgav sedan stt hon fått städa själv. Det var inte städat...

Ovanpå allt letade jag och letade efter att få fakturan i e-posten så som jag bett om. Jag hade även hört av mig till dem och frågat om detta utan svar (och tänkte att de kanske tog sitt förnuft till fånga och underlät att ta betalt)... men sedan kom plötsligt en INKASSOfaktura. De är enorma klantar, oprofessionella, otrevliga och gjorde ett dåligt städjobb.

Det är ett flertal här i tråden som haft liknande upplevelser och den på firman som går in och svarar visar så TYDLIGT att han över huvud taget inte fattar hur man tar till sig konstruktiv kritik och gör en ändring istället för att inbilla sig att folk tex vill ha samma dåliga stödfolk rännandes i sitt hus en vecka senare. Det var en rent chockerande upplevelse att ha kontakt med den mannen (gissar att det var honom jag talade med...) de borde sätta någon annan på kundkontakter. De som utför flytt verkar oftast ha varit ok... men städet verkar mest vara underkontrakterat till andra som inte vet hur man städar. Och nåde den som måste tala med den mannen som jag talade med. Han förstörde verkligen min dag. Han var rätt ut sagt inte riktigt klok.

Anlita någon annan!!! :( Läs mer
    2019-01-11 Peter K svarar Alice P
    Hej kära Kund,
    Vi gör ca 20 flyttstädningar i veckan och uppdragen läggs ut ibland på underleverantörer, men oftast gör vi städen av vår egna personal & då är det sällan problem. I ditt fall har ditt städ hanterats väldigt oprofessionellt av den externa städfirman, vi har avslutat allt samarbete med den städfirman och dom kommer inte få utföra mer städuppdrag åt Kvalitetsflytt.
    Sedan har händelsen blivit fel från första stund när vår inhyrda städfirma inte ger oss rätt information och arbetar inte professionellt.
    Ber om ursäkt för detta.
    Gällande fakturan så har den adresserats Till fel adress och den har sedan kommit en påminnelse till er, något inkasso finns det inte, men om denna skulle skickas på mail istället har det och det missats av oss får vi be om ursäkt för det, vi är en flyttfirma i första hand som tar betalt för flytt&städ direkt med kortläsare eller swish.

Om du känner att du är sårad över denna händelsen så är du välkommen att ringa mig personligen så kan vi säkert lösa en ersättning som plåster på såret.

TEL 0771 -21 01 01 Peter Karlsson Kvalitetsflytt i Sverige AB
    2019-01-10 Alice P svarar Peter K
    Att ni avslutat samarbetet med en underleverantör som var dålig förändrar ingenting. Ert problem är att ni inte inser att ni inte kan skylla ifrån er. Jag anlitade ER inte denna underleverantör. När jag frågade er varför ni inte informerade om att ni anlitar underleverantörer och hur ni säkerställer att underleverantören är kompetent för arbetet så sa personen jag pratade med att: ”vet du vad vi vill inte arbeta med personer som dig och vi tänker inte städa åt dig”. Personen jag talade med var rent ut sagt inte riktigt klok! Det var som någon slags spel för honom alltihop. Där satt jag och hade offrat en solig dag för att åka tidigt till Göteborg för att få lgh städad.

Jag skrev till er och bad er att få fakturan via mail redan samma dag som flytten var avslutad. Ni skickade fakturan till inkasso. Ni har en kompetent person på företaget, en kvinna, som för säkerhets skull ringde upp mig och informerade om att ni skickat fakturan till inkasso. Då kontaktade jag er med skärmdumpar av mina mail där jag efterfrågat fakturan... jag vet inte om ni skickade till inkasso eller ej men det var vad hon sa till mig.

Och kan ni snälla ta bort min hemadress ur er kommentar. Jag är inte bekväm med att mina initialer och hemadress nämns på forumet.

Det största problemet var inte den oseriösa underleverantören (även om det naturligtvis inte är roligt att inte få den tjänst levererad som man beställt) utan det bemötande jag fick av den person som skulle tala med kunderna. Det var högst oangenämt.

Jag vill inte ta risken att uppleva den typen av bemötande igen. Det är inte riktigt värt det för att få kompensation. Jag har aldrig varit med om något liknande i någon annan situation där jag beställt tjänster eller dylikt. Jag är inte sårad, vi har ingen personlig relation som det går att ”såra” någon i. Det var bara ett högst oangenämt samtal och bemötande som jag helst undviker.

Dessutom skrev jag följande till er i samband med betalningen och ni erbjöd ingen rabatt:
    ”Tack! Har lagt in betalningen nu. :-)

Hade gärna tagit emot rabatt för så många oangelägenheter faktiskt. Sammantaget är den upplevelse jag fått av att leja ut städet inte värd det pris som jag betalat. Det fick följdeffekter för mig att jag bemöttes så otrevligt, hela dagen blev helt förstörd. Hyresgästen jag skulle visa för uppfattade mig som kort eftersom jag smsade med henne samtidigt som denna man hos er ringde och hyresgästen ångrade sig så hela syftet med att städa just den dagen, åka till Göteborg osv förfelades, (hittade som tur var en ny men det blev mycket merarbete) städet levde inte upp till rimlig nivå och min

Utöver det var det inte särskilt smidigt att jag fick gå upp kl 06 och göra detta men sedan få så mycket krångel och problem helt i onödan. När man anlitar städ så är det ju för att det ska vara lätt och bli bra. Inte ens städningen blev bra...

Och nu ovanpå detta så bör det krångel med fakturan.

Jag förstår att det inte är ditt fel och inte var ditt ansvarsområde. Men det var ju inte värt 2000kr. ”

Varför erbjuder ni rabatt först NU?!

Ni har mycket arbete att göra för att bli det ni påstår er vara.
    2019-01-10 Peter K svarar Alice P
    Bara kontakta mig så reder vi ut detta ärende , som jag skriver kan vi naturligtvis ersätta dig för denna händelse , så bara ta kontakt med mig / du kan maila mig om du vill. peter@kvalitetsflytt.se eller ringa mig direkt 0733 602927.
    Trevlig Dag Peter Kvalitetsflytt
    2019-01-10 Alice P svarar Peter K
    Tack för ditt svar Peter men jag har redan gått vidare. Mitt syfte med att recensera var att varna andra så de slipper samma upplevelse som jag.

Återigen: Vill du vara så snäll och ta bort min gatuadress ur din första kommentar. Att ni redogör för min hemadress i en kontext där mina initialer presenteras är knappast förenligt med GDPR.

Lycka till med att förbättra er i framtiden så ni inte får fler såhär missnöjda kunder!
    2019-01-10 Peter K svarar Alice P
    Hej igen , Som jag skriver kan vi naturligtvis ersätta dig för denna händelse , så bara ta kontakt med mig / du kan maila mig om du vill. peter@kvalitetsflytt.se eller ringa mig direkt 0733 602927. Trevlig Dag Peter Kvalitetsflytt
    2019-01-10 Alice P svarar Peter K
    Du har lagt ut min adress på nätet. Mina initialer finns med. För tredje gången: ta bort min adress ur din första kommentar!
    2019-01-10 Peter K svarar Alice P
    Att jag nämner gatan anser jag är att vara saklig i detta ärende men din adress har jag väl ändå inte skrivit ,
    ta bort delar av min respons på din kritik får du undersöka vad reco har för policy kring det? Jag försöker bara vara behjälplig & ställa detta till rätta och erbjuda ersättning ??
    Då får jag be om ursäkt för detta också att din gata nämns i texten.
    Bor det inte över 900 personer på den gatan ??
    Ha en fin dag mvh Peter Kvalitetsflytt Göteborg
    2019-01-10 Alice P svarar Peter K
    Det är inte på något sätt nödvändigt för dig att skriva ut vilken gata jag har min lägenhet på. Du visar nu för hela allmänheten exakt vad som är problematiskt med ert kundbemötande. Nu är jag inte folkbokförd där för jag bor tillfälligt på annan ort. Den dagen jag folkbokför mig där igen och någon får för sig att efter att de läst min kommentar googla mitt namn och min första initial och den aktuella gatan så kommer hela mitt namn och min adress och mitt telefonnummer upp. Det blir sammantaget en personuppgift. Det kan härledas till mig en fysisk person.

Eftersom ni är ett företag så är ni skyldiga att vara försiktiga med folks personuppgifter. Det är inte ansvarsfullt att lägga ut vilken gata jag bor på. Istället för att inse att ni återigen har fel och så ska du argumentera emot. Du har fortfarande valt att inte ta bort gatunamnet. Jag får väl ändra mitt namn till ett fejkamn här på forumet istället.

Som jag skrev tidigare så efterfrågade jag rabatt i samband med betalning och fick ingen respons. Är inte intresserad av mer kontakt.

Återigen lycka till med att förbättra ert kundbemötande och sätta rätt personer på rätt plats. Kvinnan som ringde upp mig och informerade om att ni skickade fakturan till inkasso var trevlig. Tips: sätt henne på att svara i denna tråden och ta alla kontakter med kunder. ;)
    2019-01-11 Peter K svarar Alice P
    Jag har varit kontakt med recos kundtjänst , adress borttagen .
    Som sagt , kontakta mig om du ändrar dig , så betalar jag ut en ersättning.
    MVH Peter Kvalitetsflytt
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-12-26

Tony O skrev om Kvalitetsflytt
    Flytthjälp
    Positivt bemötande i alla led. Lösningar fanns för alla våra behov.
    Flytten gick snabbt och smidigt utan några missöden.
    Mycket valuta för pengarna. Läs mer
  • Peter F

2018-12-23

Peter F skrev om Kvalitetsflytt
    Vi la in en förfrågan på en ”offertsida” på nätet. Ganska omgående blev vi kontaktade av en supertrevlig säljare från Kvalitetsflytt. Per tel gick vi igenom alla detaljer och efter några minuter hade vi fått en offert och en genomgång av hur allt skulle gå till. Supersmidit och till bra pris. Killarna som dök upp på flyttdagen var trevliga och snabba. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2018-12-21

Elena B skrev om Kvalitetsflytt
    Jag fått hjälp med flytt. Jätte trevliga kilar, bra service, snabbt och utan problem alls, jätte nöjd, rekommenderar till alla!!! Om jag flyttar igen då blir det definitivt KVALITETSFLYTT!!
    Tack så hemskt mycket! Läs mer
  • Bitte A

2018-12-20

Bitte A skrev om Kvalitetsflytt
    Fantastiskt hjälpsam och duktiga och artiga killar och arbetsledaren var fantastisk!
    De handskades försiktigt med godset, och satte möbler och kartonger exakt där jag ville ha dem🤩 kan och har varmt rekommenderat kvalitetsflytt. De kom på utsatt tid och var effektiva! Läs mer
  • Jenny L

2018-12-19

Jenny L skrev om Kvalitetsflytt
    Nöjd från början till slut! Mycket trevlig kontakt med kontoret vid offert, smidig leverans av flyttlådor, snabb och effektiv flytt, trevliga flyttgubbar och bra pris. Flyttade från tredje våningen utan hiss, till fjärde våningen utan hiss. 60 lådor, möbler och otalet sopsäckar. Tre man med stor bil, de var klara på 2,5 timmar! Läs mer

Nina R skrev om Kvalitetsflytt
    Grabbarna som hjälpte mig och flytta var toppen bra. Jag behöver deras hjälp snart igen. Mvh Nina. Bra service. Läs mer

Martin R skrev om Kvalitetsflytt
    Köpte flytt och flyttstädning. Allt funkade snabbt och smidigt. Perfekt! Läs mer

Veronica P skrev om Kvalitetsflytt
    Bra och snabb flytt. Prisvärt! Läs mer

Andreas F skrev om Kvalitetsflytt
    Gött gäng. Flyttade tunga saker. Läs mer
  • Björn H

2018-12-13

Björn H skrev om Kvalitetsflytt
    Tack! Stoffe, Manteo och Timmi. Ni gjorde ett fantastiskt bra jobb i dag med flytt från Göteborg till Uddevalla😎 Fantastisk bra killar och trevliga dessutom🤗 Läs mer
    Peter K, Björn H gillar detta
  • Claes G

2018-12-12

Claes G skrev om Kvalitetsflytt
    Allt gick så smidigt och bra! Bra kontakt med Erik på kontoret och flyttkillarna Jonas +2st gjorde ett kanonjobb! Kan starkt rekommenderas! Läs mer

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg