Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg — Visa karta

Kvalitetsflytt är en flyttfirma med höga ambitioner och brett utbud inom packning, flytt, städning och magasinering. Vi är verksamma i Västra-Götaland, Halland samt Skåne län. Vi utför 15-20 flyttar dagligen med våra 25 lastbilar. Det gör att vi har ca 7000 flyttar årligen och 1500 flyttstäd.

Tillsammans med dig hittar vi en lösning utifrån dina behov. Du kanske behöver hjälp med exempelvis nedmontering, packning av porslinet eller hela bohaget. Vår erfarenhet sträcker sig till början av 1960-talet och vi har mött de flesta problem.

Våra kontor runt om i landet:

Göteborg

Gasverksgatan 9 Landskrona

Varberg
Gamla Kyrkbacken 2A, Varberg

Regelbundna turer till Mälardalen

Ska du flytta till Stockholm, Uppsala, Örebro, Västerås eller Norrköping? Vi har regelbundna körningar till dessa regioner. Behöver du hjälp med städning, packning, flytt eller magasinering är du välkommen att kontakta oss. Vi anpassar oss utifrån dina önskemål.

Vårt mål är att du som kund känner dig fullständigt nöjd - då är vi nöjda. Man kan kalla det ett nytt sätt att leda företag men för oss är det helt naturligt.
Lör-Sön: 09:00-17:00

Läs vad 891 kunder tycker om Kvalitetsflytt

• 2019-10-12

Caroline L skrev om Kvalitetsflytt
    Flyttade mina grejer mellan Göteborg och Stockholm, samt städade ur den gamla lägenheten. Det fungerade supersmidigt och kvalitetsflytt höll mig uppdaterad genom hela processen. Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-10-01

Simon S skrev om Kvalitetsflytt
    Allt funkade fint med vår flytt, inklusive piano. Läs mer
  • 2019-09-28

Maria H skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitetsflytt hjälpte oss att flytta från en lägenhet i Malmö till ett hus i Uppsala. Både lastningen i Malmö och lossningen i Uppsala gick snabbt och smidigt. Alla möbler kom dit dom skulle och under hela processen hade vi en bra kommunikation. Var det något vi undrade över hur vi skulle packa fick vi alltid snabba svar på mail och Örs som vi hade kontakt med var väldigt mån om att vi skulle få all information vilket kändes tryggt. Kan varmt rekommendera Kvalitetsflytt Läs mer
  • HELENE W

2019-09-25

HELENE W skrev om Kvalitetsflytt
    Trevliga killar som hjälpe mig med flytten... Gick snabbt och lätt.. Ordentligt lastat Läs mer
  • 2019-09-25

Ann-Louise S skrev om Kvalitetsflytt
    Trevligt bemött. De var dock stressade och man fick dubbelkolla några gånger så att allt klickade.
    Jättetrevliga och duktiga flytt killar. Kunde sitt jobb. Nöjd kund 😁 Läs mer
  • 2019-09-25

Robert W skrev om Kvalitetsflytt
    Vår flytt gick mycket smidigt.
    Hissen i fastigheten vi flyttade från la av efter hälften. Men killarna bar resterande möblemang ned 1trappa utan gnäll 👍 Läs mer
  • 2019-09-22

Camilla W skrev om Kvalitetsflytt
    De gjorde inte bara det vi avtalat om flytt och städ från början. De kunde med mycket kort varsel hjälpa oss ytterligare!
    GULD värt för oss till en mycket rimlig kostnad, så tack för er SUVERÄNA service! Läs mer
  • 2019-09-22

Jesper S skrev om Kvalitetsflytt
    Tog in offerter och Kvalitetsflytt hade det överlägset mest attraktiva budet. Mycket proffsigt överlag. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-09-21

Vanja L skrev om Kvalitetsflytt
    Bra kontakt inför och efter bokningen och snabb flytt. Proffsiga. Mycket bättre upplevelse än vid ett annat företag som vi anlitade för drygt 4 år sen. Konkurrenskraftig pris. Rekommenderar Läs mer
  • 2019-09-21

Karoline B skrev om Kvalitetsflytt
    Proffsigt innan, under och efter flytt Läs mer

Victor J skrev om Kvalitetsflytt
    Vi är generellt jättenöjda och förvånade över hur billigt det blev trots att vi valde firman med bäst betyg, arbetsvillkor osv.

Positivt:
    - Fick större lastbil än bokat då den var ledig.
    - Superbra bemötande av "flyttgubbarna"
    - Extremt effektiv flytt. Utflytt från 3a, flyttsträcka 1 mil och inflytt i hus tog totalt 4 timmar och ingenting var trasigt.
    - Jättefin service att låna ut flyttkartonger som både lämnades och hämtades vid bostad utan problem.

Mindre positivt:
    - Lite svårt/struligt att boka under semestertider.
    - Städpersonalen glömde posta nycklarna efter avslutad flytt men det löste sig ganska enkelt. Läs mer

Christian L skrev om Kvalitetsflytt
    Proffsiga och trevliga! 5/5.
    Kan rekommendera bolaget! Läs mer

Hanna B skrev om Kvalitetsflytt
    Smidigt och snabbt. Trevligt bemötande och flexibla medarbetare. Läs mer

sören Q skrev om Kvalitetsflytt
    Snabbt och helt som avtalat och inte en enda skada på varken flyttgods eller inredning. Jag är faktiskt helnöjd. Läs mer

Anna-Lena W skrev om Kvalitetsflytt
    Kan varmt rekommendera Kvalitetsflytt! Läs mer

Sofie B skrev om Kvalitetsflytt
    Jag fick hjälp med att flytta mitt i sommaren-30grader- 3:e våningen utan hiss. Killarna som flyttade var glada, hälsade på alla grannar i trappen och hade en positiv inställning. Flytten tog sammanlagt 2,5 inräknat 1h körtid.
    Väldigt serviceminded och effektiva. Rekommenderar starkt! Läs mer

Miku G skrev om Kvalitetsflytt
    Bra flyttfirma. Snabba, bra pris och trevligt bemötande, Läs mer

Anna B skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt från villa till villa.
    Bra bemötande och hjälpsamma. Läs mer

Ellen E skrev om Kvalitetsflytt
    Jag har flyttat med Kvalitetsflytt tre gånger och de är lika bra varje gång. Lätta att kommunicera med, arbetar väldigt snabbt och effektivt utan att något skadas. Kan varmt rekommendera Kvalitetsflytt! Läs mer

Daniella D skrev om Kvalitetsflytt
    Flytthjälp. Supersnabba och effektiva. Samarbetar super bra! Läs mer

Johanna L skrev om Kvalitetsflytt
    Beställde flytthjälp från ena sidan stan till den andra. Killarna som kom för att hjälpa var väldigt trevliga och otroligt snabba! Flytten tog mycket kortare tid än vi hade förväntat oss.
    Tyckte absolut att företaget levde upp till mina förväntningar.

Det enda negativa var att de var ca 2 timmar tidiga men de ringde i förväg och förvarnad så det var inga problem, mer en chock. Läs mer

pär j skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket bra, enkelt, flexibelt och trevligt. Läs mer

David W skrev om Kvalitetsflytt
    Bra pris, mycket väl utförd flytt av killarna. Läs mer

Frida S skrev om Kvalitetsflytt
    Proffsigt bemötande både inför, under och efter vår långflytt. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Pauline J

2019-09-17

Pauline J skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt & Magasinering

En helt fantastiskt upplevelse 😃
    Att anlita Er är ett av de bästa beslut jag tagit i mitt liv, hittills.

Två superstarka, mycket hjälpsamma och vänliga flyttkillar hjälpte mig med att flytta mitt bohag. Jag tycker det flöt på väldigt bra. Jag är mycket nöjd! Läs mer

my j skrev om Kvalitetsflytt
    Fick sms kvällen innan som bekräftade att de skulle komma. Allt gick smidigt och smärtfritt. Läs mer

Markus E skrev om Kvalitetsflytt
    Bra och snabbt. Bara kolla så du inte behöver en extrabil. Då kostar det en del extra. Läs mer

lillan l skrev om Kvalitetsflytt
    Jag kan varmt rekommendera Kvalitetsflytt. Punktliga, snabba, ordningssamma. De levde mer än väl upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Rebecca Nicklasson N

2019-09-17

Rebecca Nicklasson N skrev om Kvalitetsflytt
    Fick hjälp med flytt av möbler och dvs från 1 bostad till en annan. Kanon trevliga flyttkillar. Gick snabbt och smidigt! Kan varmt rekommendera Läs mer
  • 2019-09-16

• SHANI R

2019-09-07

SHANI R skrev om Kvalitetsflytt
    Hej
    Jag gjorde en flytt till tredje våningen utan hiss och de två flyttkillar som utförde flytten hanterade allt på ett mycket bra, smidigt, och effektivt sätt och visade prov på styrka och beslutsamhet. Trots ihållande regnväder och allmänt skit väder så höll de ångan uppe och ett glatt humör och jobbade på stenhårt.
    Ett stort tack till Fox leader med crew och hans inställning till att göra kunden nöjd. Priset var också enligt det som blev enligt offert så inga överraskningar där heller.
    Bra jobbat allihop! Läs mer
  • 2019-09-04

Björn B skrev om Kvalitetsflytt
    Trevlig personal det lilla jag såg av dom för det gick fanimej undan!
    Bra pris och som sagt var väldigt flinka killar.
    Rekommenderar denna firma för alla som behöver leja hjälp med flytt. Läs mer
  • 2019-09-02

Pia Helén D skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket, mycket nöjda med Kvalitetsflytt. Använt oss av dem 2 gånger och allt har gått galant -rekommenderar å det varmaste! Läs mer
  • 2019-08-30

NICLAS L skrev om Kvalitetsflytt
    Riktigt bra! Kommunikationen innan flytt var tydlig och snabb. Själva flyttdagen dök de upp exakt i tid och var verkligen hjälpsamma på alla sätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-26

MATHIAS W skrev om Kvalitetsflytt
    Använde Kvalitetsflytt för både pack av bohag + flytt. Personlig och proffsig hjälp både innan och under pack/flytt-dagarna.
    Dag 1 packade gubbarna hela bohaget på under 6 timmar. allt var packat fint och försiktigt. Inget trasigt! Dag 2 var det dags för flytt till ny lägenhet (ingen hiss) även här under 6 timmar! Gubbarna som utförde tjänsten var trevliga, proffsiga och effektiva. Rekommenderar verkligen Kvalitetsflytt, utan dem hade aldrig vår inflytt vart så smidig. Stort tack till er! #Foxleader FTW! Läs mer
  • Lars Å

2019-08-26

Lars Å skrev om Kvalitetsflytt
    Flyttning från lägenhet till hus.
    Mycket trevliga, tillmötesgående killar som var snabba och effektiva. Kändes seriöst. Läs mer
  • 2019-08-26

Sofia A skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt. Fick bra bemötande både vid bokning och av de som flyttade. Snabbt effektivt. Var noggranna att inte göra åverkan på golv och väggar.
    Inget var omöjligt att flytta el bära upp. Läs mer
  • 2019-08-23

Anders H skrev om Kvalitetsflytt
    Trots kort varsel fick vi hjälp med att bära in ett SPA-bad på tomten. Allt gick snabbt och smidigt. Blev väldigt väl bemött och alla var trevliga och hjälpsamma.
    Rekommenderar varmt Kvalitetsflytt och ångrar inte att jag tog in proffs istället för att försöka bära in det själv med vänner och bekanta.
    /Anders Läs mer
  • 2019-08-21

Stina A skrev om Kvalitetsflytt
    Allt gick väldigt smidigt och väldigt snabbt. Flyttade från en fyra i Malmö till ett hus i Småland. Vi hade packat allt i ett rum så gjorde de lätt för killarna.

Väldigt nöjda är vi.
    Dom kunde eventuellt vara mindre stressade Läs mer
  • 2019-08-19

Kalle A skrev om Kvalitetsflytt
    Snabba och utan krångel, precis det vi förväntade oss. Läs mer
  • 2019-08-19

Sandra M skrev om Kvalitetsflytt
    Jag skulle flytta från en 2:a till en annan. Flyttlådor och packmaterial kom i god tid innan. Personalen kom på tiden vi hade bestämt. De var väldigt noggranna med alla möbler som plastades in. Vädret var inte med oss men de löste det med mer plast och filtar. Trots en tragisk olycka för fösta flyttgänget löste de att ny personal kom och körde klart sista. Trevligt bemötande från bokning av flytten tills allt var klart. Rekommenderar denna firma om du själv ska flytta! Läs mer
  • Mattias F

2019-08-18

Mattias F skrev om Kvalitetsflytt
    Bokade en flytt med Kvalitetsflytt inom Skåne och den sköttes mycket professionellt. Allt mellan bokning, tömning av lägenheten, mellanlagring, och inflyttning flöt på bra. Jag jämförde flera firmor innan jag valde och Kvalitetsflytt hade ett av de bättre priserna. Läs mer
  • 2019-08-17

Sahra P skrev om Kvalitetsflytt
    Snabb, enkel och okomplicerad flytt från start till slut. Läs mer

Dorota J skrev om Kvalitetsflytt
    Snabbt, effektivt, bra kvalité Läs mer

Markus & Olivia I skrev om Kvalitetsflytt
    Allt gick väldigt smidigt med flytten Läs mer

Ulf P skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt av möbler.De var vänliga och gjorde sitt jobb utmärkt. Läs mer
  • 2019-08-12

Valentina T skrev om Kvalitetsflytt
    Trevliga flyttgubbar som jobbade så de slet. Allt flöt på smidigt med bokningen och flyttdagen. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-11

Ebba U skrev om Kvalitetsflytt
    Jag har använt mig av flytthjälp och flyttstädning två gånger och blivit jättenöjd båda gånger! Läs mer
  • 2019-08-11

Pia S skrev om Kvalitetsflytt
    Blev en timme sena men dom ringde och sa det, duktiga och snabba allt upp för 3 våningar, kan verkligen rekommendera dom till andra
    Pia Schüler Läs mer

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg