Läs vad 1043 kunder tycker om Kvalitetsflytt 2

• 2021-01-24
    flytt av bohag till annan ort
    bra bemötelse, trevlig personal
    om jag behöver flytta igen så får dom en signal
  • 2021-01-23
    Fick hjälp med flytt. Allt gick smidigt och väldigt fort! Vi är supernöjda och skulle rekommendera Kvalitetsflytt till alla. Smidigt att låna flyttlådor, som de både lämnar och hämtar hemma hos en
  • 2021-01-23
    Fast, organised & really helpful. Like the name says, kvalitetsflytt ;) I would recommend it to everyone who needs a reliable flyttfirma.
  • 2021-01-22
    Duktiga och trevliga flyttkarlar som trots mankemang med en av bilarna utförde uppdraget på ett utmärkt sätt och hela tiden höll mig underrättad om läget.
  • 2021-01-22
    Bra service. Mycket snabbt, effektivt och prisvärt.
  • 2021-01-22
    Flytt mellan två lägenheter. Snabbaste flytten jag varit med om och dessutom utan slarv. Billigt. Kan rekommenderas.
  • 2021-01-21
    Både flytt och städ motsvarande våra förväntningar, med råge. Flytten gick snabbt och de som genomförde flytten hade ett gott bemötande.
    Enkelt att komma i kontakt med företaget under hela processen
  • 2021-01-21
    Snabbt å lätt fantastisk personal som löste det mesta
    Hej
    Proffsigt från start till slut både med flytt och städning. Lätt att komma i kontakt med säljare - proffsiga flytt o städare. Toppbetyg helt enkelt!!
  • 2021-01-21
    Min mor skulle på kort varsel få flytta till ett äldreboende, å detta strax efter trettonhelgen. Kvalitetsflytt var snabba med ett erbjudande på aktuellt flyttdatum. Döm om min förvåning då det kom 4 flyttkillar och 2 små lastbilar. Jag hade bara beställt hälften! Smidigt gick det och snabbt! Mycket trevligt företag och glad och trevlig personal och humant pris med rut-avdrag! Att företaget dessutom utlovar 100% nöjdhet; ingen tvekan att uppnå det hos kunderna! Jag var supernöjd och anlitar gärna detta företag igen framöver!
  • 2021-01-21
    Min pappa fick hjälp av kvalitetsflytt att flytta från sitt hus till en lägenhet. De hjälpte även honom att packa dagen innan flytten. De var väldigt tillmötesgående och effektiva. Pappa var verkligen nöjd med allt.
  • 2021-01-21
    Jag bokade flytt och blev uppringd ganska omgående, fick offert som jag tyckte såg bra ut och priset var konkurrenskraftigt. På flyttdagen gick allt smidigt och bra, de som var med och flyttade bohaget var trevliga och noggranna.

Jag känner mig mycket nöjd. TACK!
  • 2021-01-21
    Utmärkt utförd flyttstädning. Vi är mycket nöjda!
  • 2021-01-21
    Min mamma på 70 år skulle flytta från Lidköping till Borås. Det var oerhört viktigt att flytten gick så smärtfritt som möjligt och det var verkligen så vi upplevde det. Trevliga killar som skötte det väldigt smidigt.
  • 2021-01-21
    Vi köpte en flytt till ny stad. Allt gick smidigt och enkelt. Trevliga killar som snabbt lastade bilen. Tyvärr blev det en skada som Kvalitetsflytt ersatte utan problem.
    Prisvärd flytt jämfört med andra offerter.
  • 2021-01-21
    Killarna var väldigt professionella och artiga och det gick väldigt fort att lasta på och av allting. Väldigt bra upplevelse.
  • 2021-01-21
    Mycket seriöst företag inom flytt!
    Flytt och städ.
    Snabbt, proffesionellt av flyttgubbarna. Städet var otroligt, skinande rent är det minsta man kan säga. Topptjänst!!
  • 2021-01-21
    Flytten gick snabbt och smidigt. Väldigt bra att kunna hyra flyttkartonger.
  • 2021-01-21
    Flytthjälp. Så suveräna killar. Snabba hjälpsamma vänliga. Skall rekommendera Er till dom jag hör skall flytta. Tusen tack till Er alla
  • 2021-01-20
    Flytt till o från lägenhet. Allt flöt på, bra o trevliga killar, proffsig o trevlig kvinna på kontoret. Vi hjälptes alla åt och klarade det på 4 timmar.
  • 2021-01-20
    Mkt bra, snabba, flexibla och serviceinriktade 👍😃
  • 2021-01-20
    Bokade flytt endast några dagar i förväg. Mycket trevligt bemötande. Allt flöt på perfekt, från början till slut. Mycket nöjd!!
  • 2021-01-20
    Fint bemötande av Karin och hennes kollegor. Snabb och smidig flytt! Rekomenderas!
  • 2021-01-18
    Ett glatt och trevligt gäng som kom och flyttade vårt bohag. Allt fick inte plats i en vända och det var inga problem att ta en vända till och den extra tiden debiterades enligt i offerten fastställd taxa. Inga dolda avgifter eller fuffens.
    De var försiktiga med alla möbler men jag kan nog rekommendera att hyra flyttkartonger av dem istället då det är billigare (om man har mer än 50 kartonger) och lådorna är av MYCKET bättre kvalité. Vid nästa flytt gör jag så och kommer anlita dem igen.
  • 2021-01-14
    100% recommend Kvalitetsflytt for your move. We just moved from Limhamn...to 45 mins away.

The guys were on time. Efficient. Helpful and speedy without compromising quality and carefulness and we had a few laughs along the way.

We were so anxious that it wasn’t going to work out, that there would be issues, but they took our things from our apartment, attic storage, basement storage and offered a competitive price.

All in all, we will 100% use kvalitetsflytt again. Thanks Örs and the guys who were here today. Amazing work.
  • 2021-01-08
    Jag har flyttat med Kvalitetsflytt 3 gånger sedan 2018. Sist jag flyttade i Oktober så gick det jätte bra som vanligt. Punktliga, trevliga och snabba! Bokar med er nästa gång jag flyttar.
  • 2021-01-06
    Efter att jag samma dag som vi skulle flytta stod utan flyttfirman så ringde jag istället akut till kvalitetsflytt och berättade situationen. De ordnade med en en stor lastbil och en stor bil som flyttade vårat bohag på 60kubik samma dag som vi bokat. Det kom 5 st anställda från kvalitetsflytt som gjorde ett helt fantastiskt jobb. Jag kan inte med ord tacka er för den hjälpen vi fick . Rekommenderas på alla plan .
    Dessutom blev slutfakturan billigare än vad det skulle blivit med det andra företaget.
    skrev om Kvalitetsflytt
    Fint att du är nöjd med våra tjänster 🙂Tack för din ärliga och härliga rekommendation Kelly 🙏🏼

• 2021-01-04
    Kf varmycket tillmötesgående, bokade in mej trotts att det igentligen var fullbokat men gjorde allt för att lösa min situation.Dom åkte till punkt A hämtade mitt bohag körde sedan 5 mil ,därefter bar 2 starka killar in hela bohaget på ca 1 timme. Mycket smidigt å snabbt, trevlig personal.
    skrev om Kvalitetsflytt
    Kul att du är nöjd med våra tjänster Tina 👍🏼Tack för ditt fina omdöme 🙏🏼Lycka till med ditt nya boende.

• 2021-01-02
    Vi flyttade långt, ca 120 mil, vilket krävde sin lilla planering.

Tyvärr dök flyttbilen upp en dag tidigare än avtalat, med en timmes varsel, vilket blev väldigt stressigt då vi inte hunnit packat det sista. Men 3 h senare var allt packat i lastbilen och vi fick helt enkelt också påbörja resan norrut...

Det var ganska struligt med kommunikationen, då olika personer ringde oss med olika besked kring tider då bilen skulle vara framme.
    Vi trodde vi pratade med chauffören (var väldigt knackigt med språket), som sa att vi skulle vara redo kl 15, och det va bra om vi flyttade bilen så han fick plats på uppfarten.
    Visade sig att det var städaren som skulle städa vårt gamla hus som kom kl 15, och där stod vi redo i det nya huset, utan flyttbil.
    Anledningen till att vi inte kopplade att det var städaren, var pga att huvudkontoret sa att vårt hus redan var städat och klart flera timmar tidigare.

Blev en natt på golvet, och flyttbilen kom fram först morgonen efter.

Summa summarum:
    Själva flytten av bohaget har vi inget att klaga på, det gick snabbt att både packa i och ur, alla grejer var hela. Chauffören trevlig.

Men, skulle velat ha en tidsplan, både när de kommer för att hämta upp sakerna, men också när de kommer fram, då en långflytt trots allt kräver sin planering, och vi också behövde planera våra stopp på vägen.
    EMELI S
  • 2021-01-02
    Kan verkligen rekommendera kvalitetsflytt! Flytten gick snabbt, enkelt och smidigt med 2 trevliga killar som bar allting. Värt varenda krona!
    Härligt att du är nöjd med flytten Linnea 👍🏼Tack för din rekommendation🙏🏼

• 2020-12-22
    Kan varmt rekommendera Kvalitetsflytt!
    Allt fungerade perfekt, från första kontakt till allt var klart. Trevliga, prisvärda och kändes tryggt.
    Imponerad av flyttkillarna som jobbade otroligt snabbt, effektivt och noggrant! Flyttade från en 2:a I Malmö till hus i Kristianstad på ca 4 h inkl körsträcka fram och tillbaka. Impad!!
    Tack för ditt omdöme Jennifer 🙏🏼 Snabbt, effektivt och noggrant låter ju som en perfekt mix 😃lycka till med ditt boende 👍🏼

• 2020-12-21
    Vi beställde flytt, magasinering, flyttstädning och flytt och är supernöjda! Väldigt professionellt och mycket trevligt bemötande! Kan verkligen rekommendera Kvalitetsflytt!
    Tack för förtroendet på alla områden Birgitta 👍🏼Kul att ni är nöjda. Tack också för din fina rekommendation 🙏🏼

• 2020-12-19
    Jag beställde flyttning. Ombads då att nämna stora möbler, vilket jag gjorde. När flyttkillarna kom uttryckte de förvåning över att det var mycket saker. De var uppstressade och ovana. Detta gjorde mig osäker, otrygg och stressad. Killarna pratade mest på rumänska eftersom detta var deras modersmål, vilket gjorde kommunikationen oss emellan inte funkade optimalt. På grund av dessa omständigheter sprack min egen planering och flytten blev kaosartad. Det känns som ett hafsverk utan kvalitetstänk. Jag hade mycket högre förväntningar när jag hörde namnet Kvalitetsflytt och deras utnämningar på reco. Nej detta var första och sista gången.
    Martin M
  • 2020-12-18
    Flytthjälp. De var mycket snabba o effektiva
    skrev om Kvalitetsflytt
    Snabbt och effektivt låter bra Jane 😊 Tack för ditt omdöme.

• 2020-12-18
    De kom i god tid och var effektiva och duktiga!
    låter bra 👍🏼 Tack för ditt omdöme Emelie 🙏🏼

• 2020-12-17
    Både flytt och städ gick väldigt smidigt. Initiala kontakten med planering efter att jag skickade in offert var väldigt bra, typ en timme efter att offerten skickades in var jag uppringd och fick råd och info. Återkopplades innan både flytt och städ så att alla parter var synkade. Fick åka med i lastbilen till nya lägenheten då jag inte hade bil, vilket var snällt. Betalningen skedde snabbt och enkelt via Swish efter flytten var klar. Kan rekommendera.
    Härligt & höra att det flytit på så bra under flytten Carl-fredrik rakt igenom 👌🏼tack för att du delar med dig 🙏🏼lycka till med ditt nya boende.

• 2020-12-17
    Ovanligt bra får Jag lov att säga.Fint bemötande.
    "Ovanligt bra" 🙌🏽,Det var ju ett härligt omdöme Tomas 😃tack 🙏🏼

• 2020-12-17
    Möbel flytt.. Kom i tid å var trevliga och tog det försiktigt med alla saker....
    Dom var väldigt proffsiga
    Tack för ditt omdöme Jonas 🙏🏼 Lycka till med ditt nya boende 👍🏼

• 2020-12-17
    Allt fungerade bra och smidigt och helt enligt överenskommelse. Kommer att anlita dem igen i början av 2021.
    Härligt att du är nöjd Eva 😃 Tack för ditt omdöme och fortsatt förtroende 🙏🏼

• 2020-12-02
    Killarna som bar verkade inte ha gjort det förr, propsade på att bära möbler ensamma trots att man borde vara fler, dels riskerar dom att skada möbler men dom riskerar ju sina egna ryggar också. Verkade väldigt stressade. Alla flyttkartonger hade skador efter flytt, var tvungen att kassera dom flesta. Svårt att kommunicera med dom också (staplig engelska). Hade samma flyttfirma förra året och då var jag supernöjd, trevliga och försiktiga. Jag har inte framfört detta personligen till flyttfirman men hoppas dom kan ta åt sig här och jobba på att ha flyttkillar som vet hur man bär ergonomiskt och försiktigt.
    Hej Matilda. Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Stress, skadade flyttkartonger och staplig engelska låter inte bra 🙈 Vi tar absolut till oss av det du skriver och ska framföra detta till berörda personer så hoppas vi att vi får fortsatt förtroende. Lycka till med ditt nya boende 👍🏼

• 2020-12-02
    Första telefonmötet med Peter var så trevligt, särskilt när vi började förhandla priset. :-)
    Det var första gången vi anlitade en flyttfirma och vi är glada att det blev Kvalitetsflytt. De levererade exakt det de hade lovat oss. Flyttgrabbarna var så trevliga, punktliga och ordentliga under hela flyttprocessen. De bar allt med stor omsorg och levererade från Malmö till Stockholm i samma skick som de hade lastat på.

Vi rekommenderar Kvalitetsflytt i allra högsta grad för vi själva kommer att anlita dem när vi behöver flytta igen.

Tack Per och grabbarna på Kvalitetsflytt för all hjälp! :-)
    Mohammad Akhbari
    Tack för ditt fina omdöme Mohammad 🙏🏼Kul o höra att vi levererat efter dina önskemål/förväntningar 👍🏼 Lycka till med ditt boende i Storstaden 🙂 jag ger Peter en klapp på axeln från dig 😉

• 2020-12-01
    Redan när jag lagt ut anbud så fick jag en mycket trevlig kontakt med Peter på Kvalitetsflytt som ringde upp och berättade vad dem erbjuder. Killarna som kom och flyttade var trevliga och hjälpsamma dem jobbade effektivt och snabbt men var ändå lyhörda för de önskemål jag hade. Ska jag flytta igen kommer jag att anlita Kvalitetsflytt igen. Rekommenderar dem varmt.
    GREGER L
    skrev om Kvalitetsflytt
    Tack för din varma rekommendation och fina betyg Greger 🙏🏼 Jag ger Peter en klapp på axeln 😉 Lycka till med ditt boende.

• 2020-11-22
    Uppdatering. 2020-11-22 17:00
    3 st trevliga polska grabbar kom med mitt biljardbord ;). De beklagade sig att de va sena osv.

Riktigt bra utfört av Hans med personal att lösa detta dagen efter! Dock en dag för sent som Thor hade lovat.

Jag Tror inte detta kommer hända igen.

Tack återigen för ett väl utfört arbete

Uppdatering. 2020-11-22
    Idag hörde hans av sig. Chefen för Kvalitetsflytt.
    En väldigt tillmötesgående människa som verkar veta hur man driver ett företag och kan de här med kalla mail och samtal. Viktigt för att kunna driva en stor verksamhet.

Han har idag jagat fram gubbar som löser så mitt bord kommer hit idag.

Så i skrivande stund så är det på väg hit. Vilken kille. Så skall skeppet styras.
    PIERRE F
    skrev om Kvalitetsflytt
    härligt & höra att det löste sig för dig Pierre 👍🏼 Tack för ditt betyg och för att du delar med dig 🙏🏼

• 2020-11-15
    Kvalitetsflytt hjälpte mig och min sambo att flytta från Göteborg till Nederländerna. De tog hand om allt så som packning, flytt och flyttstäd. De ankom på utsatt tid och var sedan väldigt effektiva fram till leveransen dagen efter av våra saker i Nederländerna. Det var även god kommunikation hela tiden med killarna Daniel och Freddan, som också va riktigt trevliga! Vi är otroligt nöjda med servicen vi fick :)
    OLIVIA J
    skrev om Kvalitetsflytt
    Härligt o höra att ni är nöjda Olivia 🙂Tack för ditt fina omdöme 🙏🏼Lycka till mer ert boende i Nederländerna 👍🏼

• 2020-11-13
    Men asså!!
    flytt killarna förstog inte när vi pratade med dom, och tog knappt hand om lådorna!
    sedan dom som städade..man kan inte kalla det städat!
    usch!!
    nä! inte rekomenderat! 😡
    Hejsan Michaela . Vi kan inte hitta er i vårt system samt någon i ert namn. Tråkigt om det är så som ni säger men eftersom vi har 100 % kund nöjdhet så är ni välkommen att höra av er till oss om det är något ni upplevt på ett negativt sätt. Vi har även inget Case i vårt system med ovanstående varken i ert namn eller liknande. Ni kan personligen kontakta mig Hans Karlsson VD/ CEO . Jag väntar på er återkoppling.

• 2020-11-05
    Wow! Punktliga och snabba. Jag är verkligen glad att jag anlitade dessa mästare och kan varmt rekommendera detta företaget till andra
    JONAS K
    skrev om Kvalitetsflytt
    Wow 😃 tack för ditt härliga och positiva omdöme Jonas 🙏🏼 Lycka till med ditt nya boende.

• 2020-10-27
    Själva flytten gick bra med trevliga killar som hjälpte till både att bära in och ut. All eloge till dem. Tyvärr var killen som satt i kundservice och är delägare extremt otrevlig. Han hade ingen förståelse och ingen känsla för service, dumförklarade mig och gav ett oprofessionellt intryck. Han har även haft en hotfull ton mot mig i efterhand. Undvik Detta bolag
    Hejsan . Tråkigt detta när flytten gick bra, vi beklagar detta och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende och lycka till från oss. Hans Karlsson VD/CEO

• 2020-10-25
    Mycket professionella från första kontakt till att lastbilen lämnade mitt nya boende!
    Ägaren jag beställde tjänsten av, och killarna som utförde flytten, alla var lika trevliga!
    Aktsamma med möblerna, hade på eget initiativ plastat och virat in det jag missat innan
    transport.
    Tack för all hjälp!
    Tack för ditt omdöme 🙏🏼Härligt o höra tt du är nöjd med vår tjänst lena 🙂Lycka till med ditt nya boende.

• 2020-10-13
    Fantastiskt fin service, allt fungerade perfekt från offert till färdigstädad lägenheten. Resultatet blev kanon och köket som nytt.
    Tack för ditt omdöme Klas 🙏🏼 Lycka till med ditt nya boende 👍🏼