Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg — Visa karta

Kvalitetsflytt är en flyttfirma med höga ambitioner och brett utbud inom packning, flytt, städning och magasinering. Vi är verksamma i Västra-Götaland, Halland,Norrland samt Skåne län. Vi utför 30 flyttar/städ dagligen med våra 27 fordon. Det gör att vi har ca 8500 uppdrag årligen.

Tillsammans med dig hittar vi en lösning utifrån dina behov. Du kanske behöver hjälp med exempelvis nedmontering, packning av porslinet eller hela bohaget. Vår erfarenhet sträcker sig till början av 1960-talet och vi har mött de flesta problem.

Våra kontor runt om i landet:

Göteborg

Gasverksgatan 9 Landskrona

Varberg
Gamla Kyrkbacken 2A, Varberg

Regelbundna turer till Mälardalen

Ska du flytta till Stockholm, Uppsala, Örebro, Västerås eller Norrköping? Vi har regelbundna körningar till dessa regioner. Behöver du hjälp med städning, packning, flytt eller magasinering är du välkommen att kontakta oss. Vi anpassar oss utifrån dina önskemål.

Vårt mål är att du som kund känner dig fullständigt nöjd - då är vi nöjda. Man kan kalla det ett nytt sätt att leda företag men för oss är det helt naturligt.
Öppet just nu
Lör-Sön: 09:00-17:00

Läs vad 988 kunder tycker om Kvalitetsflytt

• 2020-09-21

Sonja Kristina Birgitta G skrev om Kvalitetsflytt
    Trevliga, lätt att komma i kontakt med, hög flexibilitet och tar sitt ansvar fullt ut!! Seriöst och pålitligt företag. Rekommenderas!! Läs mer
    2020-09-22 Kvalitetsflytt svarar Sonja Kristina Birgitta G
    Kul o höra Sonja 🙂 Tack för ditt omdöme och din rekommendation 🙏🏼
  • 2020-09-10

PETRA L skrev om Kvalitetsflytt
    Anlitade för både flytt & städ. Killarna som flyttade var trevliga, med god kundservice , snabba & punktliga! Anlitar dem nästa gång. Glad & nöjd kund. Läs mer
    2020-09-22 Kvalitetsflytt svarar PETRA L
    Tack 🙏🏼 Alltid härligt med en glad och nöjd kund 👍🏼 Är du nöjd så är vi nöjda 🙂
  • 2020-09-07

REBECCA A skrev om Kvalitetsflytt
    Första gången vi använder flytt och städfirma, det är absolut inte sista gången. Är väldigt nöjd över en snabb och smidig flytt. Städningen gick igenom hos en petig hyresvärd! Priset blev dessutom lite billigare. Är supernöjda och kommer anlita Kvalitetsflytt nästa gång det behövs! Läs mer
    2020-09-22 Kvalitetsflytt svarar REBECCA A
    kul o höra Rebecca, det låter som vi skött oss 🙂 Tack för ditt omdöme 🙏🏼
  • BO ARNE J

2020-09-07

BO ARNE J skrev om Kvalitetsflytt
    bra mail kontakter och telefon
    lådor får man låna hur mycket hur läbge som helst Läs mer
    2020-09-22 Kvalitetsflytt svarar BO ARNE J
    Tack för ditt omdöme Bo 🙏🏼 Det betyder mycket för oss 👍🏼
  • PONTUS W

2020-09-04

PONTUS W skrev om Kvalitetsflytt
    Flyttade från Hindås till Bergsjön.
    Snabb och trevlig kontakt från kundservice.
    Flyttarna var lugna och trevliga. Dom gjorde ett underbart jobb, Snabbt och smidigt.

Mycket tack för en mycket bra flytt. Läs mer
    2020-09-22 Kvalitetsflytt svarar PONTUS W
    Mycket tack för att du delar med dig av din upplevelse och skriver ett så fint omdöme om vår flyttfirma Pontus 🙏🏼
  • 2020-08-26

Andreas S skrev om Kvalitetsflytt
    Otroligt bra service! Trevlig kundservice, effektiv och professionell flytt, perfekt städning. Kan absolut rekomendera Kvalitetsflytt. Läs mer
    2020-09-01 Kvalitetsflytt svarar Andreas S
    Tack för ditt fina omdöme Andreas och för att du delar din upplevelse 😊🙏🏼
  • CARL WILHELM S

2020-08-25

CARL WILHELM S skrev om Kvalitetsflytt
    Gänget jag fick hjälp av var både effektiva och professionella men även otroligt lättsamma och trevliga.
    I slutändan visade det sig även att flyttarna jag fick hjälp av lyckades med flytten på mindre än halva tiden jag ursprungligen debiteras för men Kvalitetsflytt var väldigt förstående av situationen och valde direkt att justera betalningen.
    Så NÖJD att den största flytten jag hittills gjort även blev den smidigaste och minst stressiga! Läs mer
    2020-09-22 Kvalitetsflytt svarar CARL WILHELM S
    superkul o höra din upplevelse av oss på Kvalitetsflytt Carl 😃Det är exakt den känslan vi vill att man som kund ska få 👍🏼 Smidigt och att kunna släppa stressen som det ofta innebär 👌🏼
  • 2020-08-20

CLAES J skrev om Kvalitetsflytt
    Flyttade från Landvetter till Hindås.
    Beställde en stor bil, men grabbarna hade kollat upp adressen och valde istället komma med två mindre bilar.
    Mycket bra val visade det sig!
    Trevliga var de också! Läs mer
    2020-09-22 Kvalitetsflytt svarar CLAES J
    Härligt att du är nöjd Claes 🙂 tack för ditt omdöme 🙏🏼
  • 2020-08-18

Mats Erik W skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitetsflytt hjälpte oss med flytt mellan Skåne och Blekinge. Allt gick supersmidigt och vi är väldigt nöjda med flytten. Läs mer
  • EMELIE J

2020-08-10

EMELIE J skrev om Kvalitetsflytt
    Super smidig och enkel flytt med kvalitetsflytt. Läs mer
  • 2020-08-08

Sofie Johanna D skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitetsflytt tog hand om vår flytt mellan Göteborg och Halmstad på ett utmärkt sätt. De kom i god tid och jobbade mycket effektivt. Vi är så nöjda! Läs mer
  • JOHANNA J

2020-08-07

JOHANNA J skrev om Kvalitetsflytt
    Snabba, duktiga! Har aldrig haft flyttfirma innan men det var verkligen otroligt smidigt! Läs mer
  • AGNES C

2020-08-03

AGNES C skrev om Kvalitetsflytt
    Det mesta sköttes perfekt! Snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2020-08-01

Claes Christian J skrev om Kvalitetsflytt
    Bra pris, professionellt och trevligt bemötande. Vi har inte haft hjälp av någon flyttfirma tidigare men vi var mycket positivt överraskade av Kvalitetsflytts upplägg. Alltid ifrån första kontakten med säljare till genomförande av flytten. Under flytten gick en Ikea Malm byrå sönder och då drogs hela nypriset av från avtalssumman. Även detta överraskade oss positivt. Läs mer
  • MARIA B

2020-07-24

MARIA B skrev om Kvalitetsflytt
    Väldigt trevligt och varmt bemötande i förberedelserna inför flytten.
    Kom i perfekt tid, lastade allt omsorgsfullt och snabbt, och urlastning gick lika smidigt.
    Dessutom vänligt och superproffsigt när jag i panik smsade dagen efter (en lördag!) för att jag inte kunde hitta en grej.
    Kunde inte rekommendera det här företaget mer, helt enkelt. Jättenöjd! Läs mer
  • MALIN J

2020-07-14

MALIN J skrev om Kvalitetsflytt
    Punktliga, snabba och effektiva. Flytten gick över förväntan smidigt Läs mer
  • OSKAR D

2020-07-13

OSKAR D skrev om Kvalitetsflytt
    Vi flyttade från lägenhet till radhus inom Göteborg.
    Tre killar dök på precis i tid klockan 0900, tömde vår lägenhet med möbler och 120 flyttkartonger, flyttade in grejerna i huset och sa hejdå runt 1330. Grymt imponerad.
    Köpte också flyttstäd vilket passerade utan anmärkning. Läs mer
  • EVA A

2020-07-10

EVA A skrev om Kvalitetsflytt
    Vill verkligen tacka dom 2 killar som flyttade till mig den 3/7 från Nymölla till Bromölla. Snabbt gick det och dom fick verkligen slita med vissa av mina möbler.
    Mvh Eva Läs mer
    EVA A gillar detta
  • 2020-07-08

IRINA EVGENJEVNA B skrev om Kvalitetsflytt
    Extremt nogranna, service minded, flexibla. Flytten mellan två städer var utförd exemplariskt, städningen av 300 kv m likaså. Har flyttat flertal gånger och har anlitat flera flyttfirmor - denna är överlägset bästa! Läs mer
  • 2020-07-07

Erik Markus N skrev om Kvalitetsflytt
    Superbra service och väldigt flexibla. Flyttade och magasinerade våra saker under en renoveringsperiod. När renoveringen drog ut på tiden så var det bara att ringa och flytta inflyttningsdatumet av alla våra saker vilket underlättade vårt liv något enormt i den situationen.
    Rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • 2020-07-07

Ted J skrev om Kvalitetsflytt
    Flytten gick oerhört smidigt och priset enligt offert stämde precis. Har inget alls att anmärka på. Läs mer
  • 2020-06-29

MONICA S skrev om Kvalitetsflytt
    Utmärkt service. Supersnabba och noggranna och rädda om mina saker. Vilka jäkla proffs. Läs mer
  • STEFAN D

2020-06-22

STEFAN D skrev om Kvalitetsflytt
    Allt ok. Bra pris. Fick en del flyttlådor. Beställde flytt och städning. Allt utför enligt ök. Mycket nöjd. Smidiga och trevliga. Fick alltid kontakt och snabba svar. Läs mer
  • KARIN R

2020-06-15

KARIN R skrev om Kvalitetsflytt
    Snabb återkoppling, bra kontakt innan och under flytt. Kändes tryggt och förtroendeingivande. Smidig flytt från Stockholm till Skåne Läs mer
  • 2020-06-14

Carina J skrev om Kvalitetsflytt
    Snabba, säkra, trevliga. Flyttade från Stockholm till Falkenberg på ca 12-13 timmar. Läs mer
  • Anna Margareta S

2020-06-09

Anna Margareta S skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket bra utförd flytt! Kommunikationen med uppföljning från beställning till dagen före flytten var super, punktliga, bra pris och jobbade mycket snabbt och inte minst alla var mycket trevliga. Rekommenderar företaget! Läs mer
  • Anna Kristina W

2020-06-09

Anna Kristina W skrev om Kvalitetsflytt
    Bra och effektiv flytt på mindre än fyra timmar! Bra kommunikation med både samordnare och flyttkillarna. Läs mer
  • LINA N

2020-06-08

LINA N skrev om Kvalitetsflytt
    Bra kommunikation från bokningen till flytten var klar. Flytten gick snabbt och smidigt. Likaså flyttstädningen. Läs mer
  • 2020-05-26

KRISTINA N skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt Göteborg - Övik. Enkla och smidiga att kommunicera med, lastning och lossning helt enligt överenskommelse. Läs mer
  • 2020-05-25

Gösta Lars-Göran S skrev om Kvalitetsflytt
    snabba ,trevliga,hjälpsamma,toppenkillar Läs mer
  • MAGNUS T

2020-05-23

MAGNUS T skrev om Kvalitetsflytt
    Trevliga, hjälpsamma och riktigt snabba. Flytten gick som på räls. Läs mer
  • JULIANA G

2020-05-18

JULIANA G skrev om Kvalitetsflytt
    Professionellt, snabbt och smidigt. Har inte varit med om en smidigare flytt än med er :) Läs mer
  • 2020-05-11

Jing L skrev om Kvalitetsflytt
    Super professional & smart! Tons of thanks to Christoffer and Magnus! Läs mer
  • 2020-05-04

TOMUSA V skrev om Kvalitetsflytt
    Rekommenderar starkt denna flytt firma. Personalen är otroligt effektiva, duktiga och varsamma med möblerna.
    Speciellt vill tacka Benny och Jonas för deras insats . Läs mer
  • 2020-05-03

FREDRIK S skrev om Kvalitetsflytt
    Toppen! Allt från kommunikation till själva flytten. De flyttade hela vårt bohag i rekordfart trots pågående polisinsats i trapphuset 😁 Läs mer
  • CATRIN K

2020-05-01

CATRIN K skrev om Kvalitetsflytt
    Vi fick flytthjälp och har en bra upplevelse . Bra kommunikation, de var punktliga, bra pris och jobbade mycket snabbt. Skulle absolut rekommendera de och kommer definitivt anlita de igen när vi behöver! Läs mer
  • 2020-04-30

Cathy Lisbeth Christina L skrev om Kvalitetsflytt
    Jättenöjd! Duktiga och snabba killar som skötte min flytt den 24/4.. Läs mer
  • 2020-04-30

Eva G skrev om Kvalitetsflytt
    I just moved to a new apartment with the help of Kvalitetsflytt.
    Christoffer, Admir and Oliwer were very fast and professional.
    Totally recommend it! Läs mer
  • EVA O

2020-04-29

EVA O skrev om Kvalitetsflytt
    Flyttade från Malmö till Örebro nu i april.
    Har aldrig sett så snabba och trevliga killar, det gick i ett, inga pauser här inte, och jag har flyttat många ggr.Jag rekommenderar detta bolag varmt. Läs mer
  • 2020-04-21

Linn Kristina D skrev om Kvalitetsflytt
    Så nöjd! Daniel och Freddan dök upp i god tid innan avtalad flyttstart och var mycket trevliga och förtroendegivande. De jobbade på imponerande fort samtidigt som de var väldigt försiktiga med våra saker.
    När det är dags att flytta nästa gång hoppas vi de är kvar och kan hjälpa oss igen! Läs mer
  • ZANJA W

2020-04-17

ZANJA W skrev om Kvalitetsflytt
    Jag kontaktade Kvalitetsflytt för en offert på flytt och städ av min lägenhet på 48kvm.
    Fick snabbt svar av en supertrevlig Thor som bokade in mig och skickade genast en bekräftelse på detta. På minuten dök ”flyttgubbarna” upp och högg genast in på våra 1000000 lådor. De kämpade på bar i 3.5 timmar utan knussel. De var grymma! Städet även de dök upp på angiven tid och gjorde lägenheten magiskt ren. Den var så grundligt rengjord att allt glänste. De tog ca 6 timmar på sig och gjorde ett fantastiskt bra jobb!
    Tveka inte en sekund, boka Kvalitetsflytt till er flytt!!!! Läs mer
  • KRISTINA A

2020-04-10

KRISTINA A skrev om Kvalitetsflytt
    De hade ett väldigt bra bemötande. Var smidiga o flexibla när vi fick förändringar så man kände sig väldigt trygg. Själva flytten var oerhört smidig och effektiv med stor bil där alla möbler säkrades på ett bra sätt! Kan verkligen rekommendera detta företag. Läs mer
  • 2020-04-10

LINDA A skrev om Kvalitetsflytt
    Den bästa flyttfirman som jag har använt! jag flyttade med dem i Måndags, hur smidigt och snabbt som helst. Underbara och super trevliga killar som gjorde flytten, kommer absolut använda de igen om det behövs ☺. Tack för hjälpen! Läs mer
  • Amjad Z

2020-03-30

Amjad Z skrev om Kvalitetsflytt
    We used the company for flyttstädning in Göteborg. It seems they sent a sub contractor .. the team left uncleaned window . Calc in the shower room and dirty floor. They became very aggressive when i gave feedback. The nightmare was when we allowed our baby to crawl in the appartment after cleaning. She ended up with black hands and dirty clothes.

They messed it up this time even-thought they had a good score. Läs mer
    2020-03-31 Kvalitetsflytt svarar Amjad Z
    Amjad , Now you're not really honest ...
    Your home was full of paint stains, which you expect us to stand & scrub away.

You could have informed us of this.

When our cleaners call us about this & we take it up with you, you are not in the best mood either.

If it should be dirty & dust or Moore things you have not informed us.
    We can go out & fix it, you have a cleaning guarantee 7 days

Nu är du inte riktigt ärlig ...
    Din bostad var full av målar fläckar , som du räknat med att vi skall stå & skrubba bort .

Detta kunde du informerat oss om .

När vår städare ringer oss om detta & vi tar upp det med dig så är inte du heller på bästa humör.

Om det skulle vara smutsigt & damm eller annat har du inte informerat oss.
    Vi åker ut & rättar till det , du har har städ garanti 7 days

Trevlig dag Med vänlig hälsning Peter Kvalitetsflytt 0733 60 29 27
    2020-03-31 Amjad Z svarar Kvalitetsflytt
    As you can see Peter, I didn’t mention the paint as i am not expecting the team to handle the paint. It is not their responsibility to remove it and that is clear for me.

You didn’t mention you will send a sub contractor.. i have their visit card. I trust Kvalitetsflytt and i am sure you can do better job i told you i choose you because i have heared about the good job you usually do so you should have mentioned it is not your team that will handle the clean.

I was so hopeless with a tight schedule so i had to do again my self what have to be done.
    2020-03-31 Kvalitetsflytt svarar Amjad Z
    I have always been nice & correct to you.
    You have a cleaning guarantee that you can use
    Wishing you & your family good luck & have a great summer.
    Best regards Peter Kvalitetsflytt
    2020-03-31 Amjad Z svarar Kvalitetsflytt
    Thank you Peter.
    The same to you.

/Amjad
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • MARIA K

2020-03-30

MARIA K skrev om Kvalitetsflytt
    Snabba och trevliga killar. Många inflyttningar samtidigt i huset gjorde att flyttar krockade lite, men trots det hade dom ett leende på läpparna. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-03-26

MIKAEL J skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket smidigt o tillmötesgående!
    Mycket noggranna o trevlig personal, bara bra!! Rekommenderas! Läs mer
  • LAURA B

2020-03-11

LAURA B skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket mycket nöjd. Snabba, hjälpsamma och trevliga, de som jag träffade (Fredrik, Istvan och en till kille, men glömde hans namn). Läs mer
  • Robert Edward James B

2020-03-08

Robert Edward James B skrev om Kvalitetsflytt
    Dom gjorde verkligen ett skitbra jobb, snabba och effektiva. Läs mer
  • AIDA I

2020-03-06

AIDA I skrev om Kvalitetsflytt
    En toppen flyttfirma med snabba och duktiga killar. De var också väldigt varsamma med möblerna men också hjälpsamma på plats. Sanel som vi bokade tjänsten med var väldigt professionell och stämde hela tiden av med oss kring olika saker. Sånt uppskattar vi jättemycket samt att killarna gjorde sitt jobb.
    Ett tips är att alltid ha kontakt med samma person, när man väl ha bestämt sig att anlita deras tjänst; lättare att följa upp. Läs mer
  • 2020-02-18

JOHANNA L skrev om Kvalitetsflytt
    Supernöjd med flytten, allt gick väldigt snabbt och smidigt! Läs mer

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg