Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Göteborg Kvalitetsflytt
Rekommenderat företag 2016 - Kvalitetsflytt
Rekommenderat företag 2015 - Kvalitetsflytt

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg — Visa karta

Kvalitetsflytt är en flyttfirma med höga ambitioner och brett utbud inom packning, flytt, städning och magasinering. Vi är verksamma i Västra-Götaland, Halland samt Skåne län.

Tillsammans med dig hittar vi en lösning utifrån dina behov. Du kanske behöver hjälp med exempelvis nedmontering, packning av porslinet eller hela bohaget. Vår erfarenhet sträcker sig till början av 1960-talet och vi har mött de flesta problem.

Våra kontor runt om i landet:

Göteborg

Lagergatan 5, 261 35 Landskrona

Varberg
Gamla Kyrkbacken 2A, Varberg

Regelbundna turer till Mälardalen

Ska du flytta till Stockholm, Uppsala, Örebro, Västerås eller Norrköping? Vi har regelbundna körningar till dessa regioner. Behöver du hjälp med städning, packning, flytt eller magasinering är du välkommen att kontakta oss. Vi anpassar oss utifrån dina önskemål.

Vårt mål är att du som kund känner dig fullständigt nöjd - då är vi nöjda. Man kan kalla det ett nytt sätt att leda företag men för oss är det helt naturligt.

Läs vad 449 kunder tycker om Kvalitetsflytt

• Catharina  N
    Catharina N skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitetsflytt skötte om min flytt på ett utmärkt sätt. De packade mitt hem på några timmar ena dagen och hämtade allt dagen efter. Allt gick bra och jag kände mig trygg hela resan.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Kvalitetsflytt
    Snabbt och effektivt till bra pris. Särskilt plus till stor flexibilitet och punktlighet. Trevliga flyttgubbar/-gummor!
  • Ulla Carin H
    Ulla Carin H skrev om Kvalitetsflytt
    De kom i god tid, jobbade snabbt och effektivt, vänliga och trevliga. Städarna var också jätteduktiga, men missade tyvärr ett köksskåp. Och jag uppskattade servicen med att låna deras flyttkartonger. Jättebra!
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Kvalitetsflytt
    3 vån med trappor skötte dom snabbt och effektivt och kom vid utsatt tid.
  • Andreas
    Andreas skrev om Kvalitetsflytt
    Flytten påbörjades på utsatt tid. De var verkligen effektiva och kunde utnyttja lastbilen maximalt. Personalen var mycket trevlig och var försiktig om flyttgodset. Kan starkt rekommendera Kvalitetsflytt.
  • Linda F
    Linda F skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitetsflytt var tillmötesgående, trevliga och effektiva när vi anlitade dem med flytt från Skåne till Stockholm.
  • Tove B
    Tove B skrev om Kvalitetsflytt
    Effektiva och väldigt snabba. Väldigt nöjda
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Kvalitetsflytt
    Det kan inte bli bättre. Vi flyttade från Göteborg till Koön. Alla kom vid utlovad tid. Arbetet utfärders snabbt och med kvalitet med trevlig personal. Rekommenderar dom till fullo.
    Caroline o Eje
  • mats s
    mats s skrev om Kvalitetsflytt
    Har använt Kvalitetsflytt 3 gånger på 2 är och inte nog med att jag kan rekommendera dom flyttgubbarna från Landskrona som gör sitt jobb bra.
    Priset som du får stämmer också när du betalar inga diskussioner. och dom ringer en tid efter din flytt och frågar om allt gick bra. man får så många flyttkartonger man vill ha dom lämnar före din flytt och hämtar efter din flytt när sett passar dig.

Kommer inte att bytta till någon annan om jag ska flytta igen.

Till er i Landskrona från Mats
  • Markus T
    Markus T skrev om Kvalitetsflytt
    Effektiva och tillmötesgående, mycket bra val av flyttfirma.
  • Iréne F
    Iréne F skrev om Kvalitetsflytt
    Anlitade Kvalitetsflytt både för flytt av bohag samt för flyttstädning och har absolut ingenting att klaga på. Flytten gick snabbt och smidigt och flyttstädningen utfördes även den snabbt och effektivt och helt utan anmärkning. Kan varmt rekommendera Kvalitetsflytt!
  • Maria K
    Maria K skrev om Kvalitetsflytt
    Smidigt, enkelt och supersnabb kille och tjej som hjälpte mig! Proffsigt allt som allt!
    Maria K gillar detta
  • Richard B
    Richard B skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket bra flyttat från Göteborg till Stockholm, effektivt, trevligt och sakerna kom fram hela och i tid, priset höll. Inget tjafs.
  • Jennie T
    Jennie T skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket bra och serviceminded flyttfirma som arbetade både effektivt och noggrant, kan varmt rekommendera dem för både flytt och städ.
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Kvalitetsflytt
    Vilket bemötande och servicenivå!
    I sista sekund beställde vi flyttstäd samt flytthjälp och Kvalitetsflytt ställde upp en tidig söndag morgon i centrala Göteborg. Det var tätt med bilar på gatan men chauffören var lugn, smilade och sa; "ingen fara, vi löser det - vi är bäst".

Flyttkillarna var lösningsorienterade, noggranna och snabba. Det var inget hastigt ryckande i grejer utan de flyttade som det var deras egna saker.
    Vi kände oss trygga med flytten och upplevde flyttkillarna som serviceorienterade och framför allt väldigt vänliga.

Kan varmt rekommendera Kvalitetsflytt till de som behöver pålitlig flytthjälp.
  • Christin N
    Christin N skrev om Kvalitetsflytt
    Allt fungerade mycket bra! Kan rekommenderas!
  • Richard M
    Richard M skrev om Kvalitetsflytt
    Allting flöt som man hoppades att det skulle, duktiga arbetare som jobbade snabbt och effektivt.
  • Ann-Marie L
    Ann-Marie L skrev om Kvalitetsflytt
    Mitt ärende började med att jag behövde hjälp med flytt av ett piano som jag skulle skänka till ett äldreboende i Landskrona och bad om ett kostnadsförslag. Efter samtal med firmans ansvarige får jag det överraskande beskedet att de skänker flytten med motiveringen att det handlar om en grupp människor som behöver uppskattning. Vilken behjärtansvärd inställning! Detta är verkligen värt all tänkbar heder!
    Idag kom punktligt enl överenskommelse tre mycket vänliga,trevliga och snabba killar och hämtade pianot. Så smidigt de gjorda detta. Jag är djupt imponerad av detta företag. TUSEN TACK du ödmjuke och omtänksamme man som gjorde detta möjligt och minnesrikt för de boende!
    All lycka till framöver!
    Hälsningar från Ann-Marie
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Kvalitetsflytt
    Suverän flytthjälp på alla sätt! Hjälpsamma killar med trevligt bemötande.
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitetsflytt var mycket bra trots mindre förseningar och mycket prisvärda! Vi gjorde en långflytt och det hela fungerade smidigt så rekommenderas!!!
  • Mats J
    Mats J skrev om Kvalitetsflytt
    Punktliga och trevliga flyttkillar. Allt fungerade utmärkt.
    Kommer att anlita dessa igen!!!
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket trevliga och tillmötesgående, med beröm godkänt utfört arbete! Kommer anlita Kvalitetsflytt fler gånger om jag behöver flytthjälp, ingen tvekan.
  • Christian A
    Christian A skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt från Malmö till Göteborg, bra information, själva flytten flöt på utmärkt o gick snabbt, trevlig personal från städhjälp o bärandet
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket bra och tydlig information inför vår flytt från Lund till Gråbo i Lerums kommun. Flytten gick mycket bra. Trevliga killar, bra bemötande, perfekt service. professionellt utförande Effektiva och hjälpsamma. Jag kan verkligen rekommendera Kvalitetsflytt Sverige till framtida kunder.
  • Rikard K
    Rikard K skrev om Kvalitetsflytt
    Flytten från Göteborg till Stockholm gick bra. Väldigt flexibla och hjälpsamma. Tidsuppskattningen för ankomst stämde bra.
  • Ing-Marie C
    Ing-Marie C skrev om Kvalitetsflytt
    Trevligt bemötande och just utfört arbete. Allt fungerade utmärkt. Tack!
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Kvalitetsflytt
    Bra och tydlig kommunikation inför flytten. Blev lite förseningar på morgonen, men å andra sidan gick flytten snabbare än vad vi estimerade, så allt hölls inom tidslinjen.
  • Annika A
    Annika A skrev om Kvalitetsflytt
    Trevligt bemötande, bra service!
  • Birger  O
    Birger O skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket trevliga grabbar och perfekt service och professionellt utförande. Jag kan verkligen rekommendera Kvalitetsflytt Sverige till framtida kunder / Birger Overgård
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Birger O gillar detta
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Kvalitetsflytt
    Grymt bra service och väldigt prisvärt, flyttkillarna var trevliga och allt från flytt till städning sköttes hur bra som helst. Kommer garanterat att använda kvalitetsflytt igen vid nästa flytt! Rekommenderas varmt!
  • Line K
    Line K skrev om Kvalitetsflytt
    Jättebra kund bemötande när man ringer och Trevliga flyttgubbar som kan sitt jobb! Rekommenderas på det starkast :)
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Kvalitetsflytt
    Dessvärre kom de lite sent på flyttdagen, då det hade skett en olycka på motorvägen vilket föranlett trafikkaos. När de väl var framme gick dock flytten väldigt fort och smidigt. Trevliga och seriösa flyttkillar. Jag hade även beställt flyttstädning från samma företag. Tyvärr hade det blivit något misstag och städarna dök inte upp på avtalad tid. Efter endast ett samtal till flyttfirman var det dock löst och städarna kom senare samma dag och gjorde ett väldigt bra jobb.
  • Christian R
    Christian R skrev om Kvalitetsflytt
    Använt kvalitetsflytt tidigare och rekommenderar dem till alla som söker flytthjälp! Kommer när dem ska, snabba, rädda om saker och super trevliga!!
  • Markus
    Markus skrev om Kvalitetsflytt
    Flytten genomfördes utan bekymmer eller skador. De kom i tid och jobbade i ett bra tempo. Vi var nöjda med resultatet.
  • Matts L
    Matts L skrev om Kvalitetsflytt
    Bra leverans, punktlig, trevlig och arbetsam personal. Mycket nöjd med hela processen.
  • Eilert N
    Eilert N skrev om Kvalitetsflytt
    Vi flyttade vårt bohag från villan i Täby till en lägenhet i Göteborg. De kom på utlovad tid 07.00 och lastade hela bohaget, möbler samt över 160 kartonger, på en stor flyttbil med två man. De körde ner samma dag och och mötte upp med ytterligare två man som lastade ur lastbilen. Allt klart inne i lägenheten runt 22.00. Vänligt bemötande. Bra pris.
  • Glenn   H
    Glenn H skrev om Kvalitetsflytt
    Snabbt och smidigt, alltifrån bokning till genomförande. Gäller såväl flytt som städning.
  • Maria K
    Maria K skrev om Kvalitetsflytt
    De anlände flera timmar senare än avtalat, men väl på plats flöt allt mycket bra och vi fick bra valuta för pengarna. De har varit trevliga att ha och göra med!
  • Lisbeth A
    Lisbeth A skrev om Kvalitetsflytt
    Har aldrig varit med om en så snabb noggrann packning och flytt i hela mitt liv som det Kvalitetsflytt utförde.
    Dom var inte bara noggranna och snabba dom var också mycket trevliga
    Man fick verkligen valuta för pengarna och priset var mycket humant.
  • Susan
    Susan skrev om Kvalitetsflytt
    Billiga och pålitliga! Kommer använda de igen vid nästa flytt.
  • Eva-Lena  P
    Eva-Lena P skrev om Kvalitetsflytt
    Smidig flytt , flexibel personal som är mycket inriktade på att lösa problem

Väldigt nöjd
    Eva -Lena
  • Therese B
    Therese B skrev om Kvalitetsflytt
    Grymt bra service, trevligt bemötande och prisvärt!
    Kommer definitivt använda denna tjänst fler gånger!
    Flytten gick extremt smidigt och snabbt! Kan inte säga annat än att jag är supernöjd!!
  • Ann R
    Ann R skrev om Kvalitetsflytt
    Flytten av min sekretär från Stockholm till Göteborg gjordes med varsam hand av kvalitetsflytt. Lätt att få kontakt till en början, sen dröjde det något innan själva flytten gick igenom. Trevlig personal som försäkrade att de skulle ta hand om möbeln.
  • Tina S
    Tina S skrev om Kvalitetsflytt
    Om jag någon mer gång behöver anlita en flyttfirma är mitt val självklart! Kvalitetsflytt!! Vänligt och seriöst bemötande från första kontakten med offertförfrågan till att sista lådan var avlastad från flyttbilen. Och killarna som flyttade mitt hem - var rädda om dem för de var "bäst"!!
  • Tor B
    Tor B skrev om Kvalitetsflytt
    Fullkomligt nöjd! Från första telefonsamtalet till att ssista möbeln var på plats, funkade allt perfekt.
  • petronela b
    petronela b skrev om Kvalitetsflytt
    Har flyttat i samma stad, det strulat till sig med tiderna, istället för 9.00 blev 11.00, men det visade sig killarna var som myrorna, dem jobbat hårt och på några timmar genomfördes flytten.
    Arbetsamma, trevliga killar, kunniga i snickeri då jag beställt demontering av dubbelsäng och montering till den nya lägenhet.Bra service med hyra kartonger, utlämning och avhämtning av dem själva.
    Inget som krånglat och inget som gick sönder
    Bra pris
    Allt fungerat bra och rekommenderas varmt
  • Emma B
    Emma B skrev om Kvalitetsflytt
    Har flyttat med dem två gånger och jag är jättenöjd!
  • Maria T
    Maria T skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt från Partille till Tumba inklusive flyttstäd. Kollade upp innan om det fanns kollektivavtal och yrkestrafiktillstånd. Mycket proffsiga, lite strul med tiderna de skulle vara på plats men de löste detta på ett bra sätt. Smidig flytt. Kanske bohaget var lite snålt beräknat till 25 kubik men det var inte så dyrt med extrabohaget. Flyttstädet helt utan anmärkning. Skulle inte tveka att anlita företaget igen!
  • Maria B
    Maria B skrev om Kvalitetsflytt
    Fantastiska killar som grejade vår flytt! Allt beröm till er som hjälpte oss med flytt från Kungsbacka till Råå. Packning o flytt fungerade smidigt och effektivt! Tack!
  • Roger L
    Roger L skrev om Kvalitetsflytt
    Vi flyttade från Viken till Helsingborg. Fantastisk service. Rekommenderar kvalitetsflytt till er som vill ha en snabb och smidig flytt.

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg