Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Göteborg Kvalitetsflytt

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg — Visa karta

Kvalitetsflytt är en flyttfirma med höga ambitioner och brett utbud inom packning, flytt, städning och magasinering. Vi är verksamma i Västra-Götaland, Halland samt Skåne län.

Tillsammans med dig hittar vi en lösning utifrån dina behov. Du kanske behöver hjälp med exempelvis nedmontering, packning av porslinet eller hela bohaget. Vår erfarenhet sträcker sig till början av 1960-talet och vi har mött de flesta problem.

Våra kontor runt om i landet:

Göteborg

Lagergatan 5, 261 35 Landskrona

Varberg
Gamla Kyrkbacken 2A, Varberg

Regelbundna turer till Mälardalen

Ska du flytta till Stockholm, Uppsala, Örebro, Västerås eller Norrköping? Vi har regelbundna körningar till dessa regioner. Behöver du hjälp med städning, packning, flytt eller magasinering är du välkommen att kontakta oss. Vi anpassar oss utifrån dina önskemål.

Vårt mål är att du som kund känner dig fullständigt nöjd - då är vi nöjda. Man kan kalla det ett nytt sätt att leda företag men för oss är det helt naturligt.

Läs vad 500 kunder tycker om Kvalitetsflytt

• Alex T
    Alex T skrev om Kvalitetsflytt
    Killarna hade ett gott bemötande och utförde flytten på ett professionellt sätt. Man gav den där extra servicen genom att erbjuda alternativ lösning när vissa möbler inte gick in i ett av rummen.

Rekommenderas.
  • Christian E
    Christian E skrev om Kvalitetsflytt
    hej,

Vi använde oss av Kvalitetsflytt och vi flyttade från villa till radhus. De 2 personer
    som kom skötte det hela snabbt och smidigt, och emballerade allt på ett bra sätt.
    Kan rekommenderas
    Christian Engström
  • J
    J skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitetsflytt hjälpte oss med både flytt och städ. Allt funkade superfint. Attila och hans killar kom i tid, var otroligt varsamma om våra saker och möbler och lämnade inte ett märke på varken vägg eller föremål trots trånga utrymmen. Vi var imponerade och kommer anlita dem igen om vi ska flytta. Kan varmt rekommenderas!!
  • Markus G
    Markus G skrev om Kvalitetsflytt
    Riktigt bra service, trevliga anställda och hårt arbetande utan slarv! Verkligen ett företag att lita på. Kan inget annat än rekommenderas!
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Kvalitetsflytt
    Jag flyttade från 1 1/2 planshus till 3 rum o K. Allt gick bra med packning och logistik . Trevlig personal. Det kändes tryggt.
    Helt nöjd.
    Kristina, pensionär
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitetsflytt röjde min svärmors lägenhet, städade och flyttade prylar mellan några olika adresser. Snabbt, rimliga priser och välgjort. När det strulade med avdraget pga vår miss hjälpte de till att reda ut det på ett positivt sätt. Bara att rekommendera!
  • Kent J
    Kent J skrev om Kvalitetsflytt
    Snabba-Starka-Trevliga
    Vi hade flyttat allt smått själva och behövde hjälp med det stora tunga möblemanget.
    Bad om offert från Kvalitetsflytt och tyckte jag fick ett bra pris som överensstämde med min budget.
    Det var bara att boka flyttdag.
    3 jättetrevliga killar kom och det gick verkligen snabbt.
    När ni ska flytta nästa gång så ring Kvalitetsflytt.
  • Lars  L
    Lars L skrev om Kvalitetsflytt
    Allt gick jätte bra och vi är väldigt nöjda med flytten!
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Kvalitetsflytt
    Bra pris och bra utfört arbete i rätt tid.
  • Helena S
    Helena S skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket nöjda, allt gick smidigt!
  • Lars H
    Lars H skrev om Kvalitetsflytt
    Allt gick bra under flytten. Flyttkillarna kom på överenskommen tid och arbetade på snabbt och utan några skador på låder eller möbler. Jag är väldigt nöjd och kan rekommendera Kvalitetsflytt.
  • Anna S
    Anna S skrev om Kvalitetsflytt
    Allting gick bra under flytten, de var snabba och effektiva och tog väl hand om mina saker. Nu ringde de mig några månader senare och frågade hur jag upplevde flytten och sade att jag får en trisslott om jag skriver denna recension åt dem på den här hemsidan. Så jag ser fram emot min trisslott också!
  • Martin N
    Martin N skrev om Kvalitetsflytt
    Funkade utan anmärkning. Grabbarna kom precis i tid, flyttade snabbt och utan knot. Allt ställdes där vi bad dem, och även lite lösplock som vingade räknat med att behöva ta själv kom med utan diskussion. Billiga och snabba.
  • Peter S
    Peter S skrev om Kvalitetsflytt
    Smidigare flytt har jag inte varit med om. Flyttkillarna kom på överenskommen tid och arbetade på snabbt och utan skador på möblerna. Överenskommet pris gällde så inga extrautgifter mm tillkomm. Jag är väldigt nöjd och kan rekommendera Kvalitetsflytt.
  • Brendhain D
    Brendhain D skrev om Kvalitetsflytt
    Fantastic job!! They were very well organized and sent plenty of guys to get to move done. We had 5 apartments moved in at the same time with a total of 450kvm plus storage areas and a piano.

They were very easy to work with and they co-ordinate the move very well. All 5 apartments were moved with great success!
  • Christian  G
    Christian G skrev om Kvalitetsflytt
    En billig flytt och städfirma utan krångel. Flyttkillarna jobbade hårt och gick all smidigt och lätt. Killarna utgick ifrån Landskrona
  • Christian S
    Christian S skrev om Kvalitetsflytt
    Vi anlitade Kvalitetsflytt för enbart flyttarbete, ej flyttstäd, och vi stod för inskaffning av flyttlådorna själva. Det var ett fastprisjobb på 4 timmar med en lite större lastbil, så det bara behövdes en tur med lastbilen. Det senare var en rekommendation med Kvalitetsflytt över telefon vid beställning och var helt klart värt extrakostnaden.
    Vår erfarenhet var enbart positiv, allt gick enligt plan. Flyttmännen skulle komma kl 08:00, men var där redan 07:45 och kunde backa in lastbilen på gårdsplan och vara redo för att flytta lådor i tid. Det var väldigt effektivt och allt var flyttat från en lägenhet om 70kvm ( en trappa upp ), till ett hus ca 1 mil bort på 4 timmar, som planerat.
    Vi har bara positivt att säga baserat på vår erfarenhet och skulle anlita dem igen. Att vi anlitade Kvalitetsflytt från första början var en rekommendation från en släkting som även han tyckte allt gick bra med sin flytt.
  • Jessica
    Jessica skrev om Kvalitetsflytt
    VARNING! Kommer aldrig i hela mitt liv anlita denna firma igen eller rekommendera dem till någon.

Jag finner inga ord för hur dåligt bemötande jag fått av kontoret. UNDVIK DETTA FÖRETAG!
    Lena J gillar detta
  • Lena J
    Lena J skrev om Kvalitetsflytt
    Flytten gick ok men flyttstädning var katastrofal. Tyvärr försöker detta företag bluffa med Rut avdrag som de inte skall ha. Varnar alla från att anlita detta företag. Kommer behöva dra detta företag till tingsrätten för att allt skall gå rätt till. Detta har varit så jobbig att jag inte orkar skriva allt som hänt, men vill bara varna från att anlita dessa gubbar.
    Jessica gillar detta
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket trevligt bemötande från flyttkillarna. Snabba var de också.
  • Oliver E
    Oliver E skrev om Kvalitetsflytt
    Jag vill gärna börja med några bra saker: Alla inblandande "flyttgubbar" var trevliga personer och jobbade verkligen stenhård! I slutet landade allting i huse som det ska och ingenting gick sönder med undantag av en gammal spegel som fick en sprick i hörnet - det händer. Priset var också kanonbra, eller typ oslagbart.

Men åt andra sidan var det lite kaos. Packningen dagen innan flytt blev långt ifrån kvar ("fixar vi inom 1,5 timmar på morgonen" - tog mer än 5 timmar) och själva flytt blev bara klar väldigt sent i natten (1:30). Management växlade ut folk på löpande band pga av nån annan flytt nån annan stans. Att de var tvungen att använda hyrda lastbil (som en fick batteriet slut) hjälpte saken inte heller. Allt i allt verkade så att de hade tagit får många uppdrag samtidigt för personalstyrkan.

Slutsatsen är, bra och hård kämpande killar för en kanon pris om man kan klara av lite kaos och förseningar.
  • Märta
    Märta skrev om Kvalitetsflytt
    Vi anlitade Kvalitetsflytt i Borås till vår senaste flytt och jag måste säga att de lever verkligen upp till sitt namn.
    "Flyttgubbarna" var mycket tillmötesgående och proffesionella.

Jag hade glömt att ta ner några gardinstänger. som de hjälpte mig att montera ner, plus att jag glömt tömma en garderob plus ett överskåp. De tillhandahöll sopsäckar att packa i (Det var bara kläder) och hjälpte mig att packa ner innehållet!

Sen så skulle vi få med cykeln, och jag kunde inte få upp låset till cykelrummet, men även det hjälpte de till med.

Jag kan vara ganska petig - man vill ju inte få sakerna förstörda i flytten - så jag frågade om hur de packade sofforna och de förklarade hur de skulle packa. Och de packade verkligen bra också - inget blev skadat i flytten. Jag tyckte jag fick ett väldigt trevligt bemötande på mina frågor och jag kände inte att de tyckte jag var grinig. Även när det gäller saker jag glömt förbereda för flytten upplevde jag inte att någon blev irriterad, det var bara glada miner.

Det ska tilläggas att vi hade bestämt fastpris, så de fick inte extra betalt för allt extra besvär.

De arbetade effektivt också, kommer inte ihåg hur lång tid flytten tog, men jag minns att de var färdiga drygt en halvtimme tidigare än utlovat.

Nästa flytt kommer vi definitivt anlita dem igen. :-)
  • Mats H
    Mats H skrev om Kvalitetsflytt
    Från första kontakt till sista kartongen var inställd i källaren osade hela "projektet" kvalité. Lådorna kom när de skulle, den mycket professionella och trevliga personalen lika så, och hela flytten var avklarad när den skulle. De höga förväntningar Kvalitetsflytt byggt upp från det att jag började ta in offerter, överträffades med råge under utförandet. Helt enkelt ett perfekt utfört arbete.
  • Ochana S
    Ochana S skrev om Kvalitetsflytt
    Allt med kvalitetsflytt var professionellt, från första kontakten med kvalitetsflytt tills flytten var fullbordad. Mycket trevliga och kunnig personal och roliga dessutom. Jag flyttade på en midsommar från Göteborg till Stockholm och flyttgrabbarna som kom var imponerande att se på. Dem var snabba och noggranna och försiktiga och dem jobbade grymt bra. Jag var så imponerade över hur de hanterade mina möbler och hur duktiga dem var när de staplade allt i lastbilen och säkrade lasten. Dem var proffs helt enkelt. Allt kom med och ingenting var skadat. Jag varmt rekommenderar kvalitetsflytt. Stort tack Kvalitetsflytt för all hjälp.
  • Roya J
    Roya J skrev om Kvalitetsflytt
    Flyttkillarna var väldigt snabba, effektiva, noggranna och samtidigt trevliga med tanke på mängd varor som skulle bäras ner och upp. Förvånade mig hur försiktig de hanterade lådor som var markerade med glas/ömtåligt, oerhört omtänksamma. Firman till och med kallade 2 extra personal utan extra kostnad då det var ett lager is framför vår port vilket försvårade lastningen och skulle fördröja flytten, helt fantastiskt service. Rekommenderar varmt denna prisvärda firma med professionell och erfaren personal för en smidig och välplanerad flytt.
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Kvalitetsflytt
    Imponerade av dessa två grabbar ,Magnus" Lappen" och Fredrik G från Kvalitétsflytt!
    Arbetade snabbt och metodiskt! Gott humör och inget var omöjligt! Bilen var på 50 kubik och packad i varenda vrå. Allt var helt när de snabbt lossade lasten i Helsingborg och kl.19.00 vände de åter men ett leende efter en lång arbetsdag med många tunga lyft!
    Alla kartonger hämtades snabbt när vi ringde !
    Strålande jobb! Tack!
  • Vivi M
    Vivi M skrev om Kvalitetsflytt
    Göteborg Kvalitetsflytt gjorde det jag trodde skulle bli en värsta flyttmardröm till en trevlig upplevelse. Flyttade efter 17år med hur mkt saker som helst från våning 5 UTAN hiss, till en etagelägenhet i tre plan. Dom var hur proffsiga och trevliga som helst. Det vill jag gärna tacka dom för, for det bidrog till att det blev en trevlig början på nya livet i nya hemmet 😊
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Kvalitetsflytt
    Bästa flyttfirman!
    Har absolut ingenting att klaga på. Har fått ett trevligt bemötande sen första stund.
    På flyttdagen kom två supertrevliga killar för att flytta allt i våran trea och dom var klara på några enstaka timmar.
    Fantastiskt!
  • Ulf O
    Ulf O skrev om Kvalitetsflytt
    Vi anlitade Kvalitetsflytt den 20 april. De levererade flyttkartonger till oss en vecka innan.
    Två killar kom och packade dagen innan flytten. På flyttdagen var det tre killar från Borås som hjälpte oss.
    De var fantastiskt trevliga, professionella och duktiga. Vi har flyttat ett antal gånger men aldrig varit så här nöjda.
    Ingenting gick sönder och allt gick så fint och smidigt!
    Om vi flyttar igen så kommer vi definitivt att anlita Kvalitetsflytt igen.
    De får våra bästa rekommendationer.
  • E
    E skrev om Kvalitetsflytt
    Fantastisk service, med ett mycket professionellt kundbemötande.
    Tar även ett stort och korrekt ansvar om något skulle gå fel.
    Kan med största ärlighet ge detta företag högsta betyg.
    MVH
    Egon C
    Kronans Fisk/ Leccornia AB
    Varberg
  • Pia J
    Pia J skrev om Kvalitetsflytt
    Superbra flyttbolag som jag gärna rekommenderar. Detta var min 26 flyttning sen jag slutade skolan så jag har en viss vana. Så här bra visste jag inte att det kunde vara. Artiga och väldigt trevliga "flyttgubbar", snabba och effektiva. Hade även beställt flyttstädning dagen efter och detblev hur fint som helst. Hyresvärden letade verkligen men kunde inte anmärka på något. Jättefint verkligen. Flytten utfördes 3 maj och städning 4 maj 2017 i Helsingborg
  • Linda J
    Linda J skrev om Kvalitetsflytt
    Anlitade kvalitetslyft december 2016. Oerhört proffsiga. De körde ut flyttlådor några veckor innan flytten och gav tips om hur vi skulle packa effektivt och för att minimera risk för skador på bohaget. De var noggranna i alla förberedelser och bad om specifikationer på uppfartens mått mm.
    Genomförde uppdraget galant. Startade i tid och var klara just före utsatt tid. Inget gick sönder och alla var serviceminded - från den som tog emot samtalet till de tre fokuserade killarna som gjorde själva flytten.
    Med beröm godkänt!
    Linda, Göteborg
  • Julia P
    Julia P skrev om Kvalitetsflytt
    Vill tacka för en otroligt smidig flytt, mellan Lund och Örebro.
    Ni står verkligen för 100% nöjd. Trevligt bemötande och hjälpsam personal vid bokning. Duktiga och erfarna flyttkillar och tjej vid själva flytten.
    Rekommenderar er verkligen och kommer anlita er igen om det behövs.
  • Christel P
    Christel P skrev om Kvalitetsflytt
    Bra service ! Inga krångligheter ! Lätta att få kontakt med !
    Rekommenderas varmt !!!
  • Radde M
    Radde M skrev om Kvalitetsflytt
    Jättebra service! Väldigt tillmötesgående och serviceinriktade. Killarna som hjälpte oss flytta var noggranna, försiktiga med möblerna och bara löste allt! Kan varmt rekommenderas!
    Lina gillar detta
  • Ell R
    Ell R skrev om Kvalitetsflytt
    hade fått en offert via flyttproffs.se och gjort en preliminär bokning. Ringt & mejlat men de återkommer inte. På telefon låtsas de vara jätteupptagna och säger "jag ringer dig om 5 minuter". Nu har det gått 4 dygn!!! Är det en bluffirma eller?
    2017-04-04 Peter K svarar Ell R
    Detta låter väldigt konstigt alt påhittat, varför skulle vi inte vilja utföra ett uppdrag och samtidigt nämner ni att ni gjort en preliminär bokning då har ni ju en bokning ??!!. Sedan förstår jag inte varför ni lägger ett dåligt omdöme istället för att kontakta oss, att vi inte svarar i telefon är helt fel vi sitter 5 st i en växel och tar samtliga samtal från ev kunder. Sedan vill jag även nämna att vi har ingen bokning i namnet "ELL R " . Vad det beträffa bluff företag så är det helt befängt vi är en av västkustens största flytt firma i branschen samt med väldigt goda vits ord från våra kunder. Tycker det är tråkigt när man går ut så här och skriver falska anklagelser mot oss. Om du nu existerar så är du välkommen att ringa oss på 0771-210101 mellan 07,00-18,00 vardagar alt maila oss på info@kvalitetsflytt.se så tar vi omg upp ert ärende. // Mvh Kvalitetsflytt
    2017-04-04 Ell R svarar Peter K
    Vad jag väljer att kalla mig online har väl inte med saken att göra?! Jag har både mejlat och ringt er men ingen besvarar mejl och den som lovade att ringa om 5 minuter i fredags förmiddag kl 11.25 har ännu inte hört av sig. Mejlen är skickade till en Hans Karlsson - kolla med honom varför han inte besvarar dem. Det här verkar ju vara ett utmärkt sätt att komma i kontakt med er:))))
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Familjen
    Familjen skrev om Kvalitetsflytt
    TACK Kvalitetsflytt, för en superinsats vid en jättelogistik-flytt i Göteborg med många inblandade (6 lägenheter)! Rekommenderas varmt.
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Kvalitetsflytt
    Hej

Vill framföra vårt varma tack till dig och dina grabbar. Ni gjorde en helgjuten insats när ni flyttade våra två bohag från Landskrona och Lund till en gemensam adress i Malmö. Ni hanterade allt på en dag 20/10-2016. Imponerande! Ni höll vad ni lovade, samt att er kille på plats insåg att det skulle bli drygt att hantera allt på det antal man som fanns från början. Han fixade fram extra personal så flytten flöt på.
    Fantastiskt bra jobbat!
    Stort tack från oss till er.
    Kommer att varmt rekommendera er till andra som är i likande situation som vi var.

Med vänlig hälsning

Tomas Johannesson
    Lina gillar detta
  • Maria R
    Maria R skrev om Kvalitetsflytt
    Mång flyttar har jag varit med om i mitt 47-åriga liv,MEN detta har jag aldrig varit med om! Erik,Figge på Kvalitétflytt VILKEN HEROISK INSATS NI HAR GJORT!! Omständigheterna som var tvunget att lösas blixtsnabbt och omfattningen av flytten med allt vad det innebar,så vet jag inte hur jag ska uttrycka den höghet,excellense och service minded ni har upprätthåller hela vägen!! Det finns MÅNGA klåpare i denna bransch,men ni lever upp till erat namn,MED RÅGE!! Alltså *KVALITETSFLYTT*
    Ni kommer utan tvekan att få många kunder och expandera,eftersom ni lever verkligen upp till erat namn!!
    TACK,TACK,TACK!
    //Maria Renöfält -Uppsala
    Maria R gillar detta
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Kvalitetsflytt
    Flyttning. 2-a gången vi använder kvalitetsflytt. Lika nöjda båda gångerna.
  • Erik R
    Erik R skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitetsflytt i Landskrona kan vi varmt rekommendera. Professionella, lösningsorienterade och mycket noggranna.
  • Monics K
    Monics K skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket trevliga killar som skötte flytten på ett professionellt sätt. Mycket smidigt att kunna betala med kort i mitt eget vardagsrum. Varma rekommendationer.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Kvalitetsflytt
    KVALITETSFLYTT!
    Wow! Vilket företag!
    Vilken service och vilken fart.
    Redan vid första samtalet bestämde jag mig för just den här firman.
    Så vänligt bemötande och så enkelt förklarat om hur allt skulle gå till och vad det skulle kosta.
    ALLT stämde överens med vad som utlovats.
    Ja det var faktiskt ännu bättre än vad jag väntat mig.

Jag ägde en 5-familjs-fastighet i Halmstad som jag skulle sälja.
    På bestämd dag och bestämd tid infinner sig tre riktigt goa killar.
    Sen! gick det undan. Inga sura miner där inte.
    Trots trånga trapphus på två ställen så hörde jag inte ett enda negativt ord eller "stånkande". Stålmannen x 3.
    Som de slet.
    Jag fick "tvinga dem" att sitta ner och ta en snabb frukost på min takterrass! Det var inte många minuter de satt ner.
    Så ner från tredje våningen UTAN hiss till ny lägenhet och även den tredje våningen UTAN hiss jobbade de oavbrutet i 8 timmar.
    Ok, en väldigt snabb lunch tog de. Naturligtvis. Man kan ju inte jobba i den farten och med så tungt arbete utan "bränsle"!
    På dessa 8 timmar hann de fylla och tömma sin lastbil TRE gånger!!!
    Jag hade en lägenhet på 118 kvadrat och flyttade till 72.
    Hade också ett helt garage fullt med lådor och saker. Ett gästrum i källaren och ett källarförråd.
    Kan inte nog berömma detta företag för deras policy och för deras sätt att göra kunden nöjd.
    Hade fått tipset från en väninna som även hon var stum av beundran över Kvalitetsflytt.
    När hon flyttade kom en tjej och en kille så det känns som om företaget omger sig med härlig personal och en enormt trevlig framtoning.
    Dessutom ställde "mina killar" möbler och lådor precis där jag ville ha det.
    Jag satte klisterlappar på en del lådor och grejer så de visste var de skulle stå. Helt fantastiskt. Varenda pryl stod där jag ville att de skulle stå. Kan inte bli mer imponerad och jag vet inte hur jag ska kunna berömma dem tillräckligt.
    Dessutom hade de med sig en "kortmaskin" så jag kunde betala "i hallen". Fick kvitto direkt och rotavdraget också fixat direkt.
    Ingenting behövde man tänka på eller göra själv. Helt underbart.
    Tyvärr hade jag inte hört talas om Kvalitetsflytt förrän jag frågade min väninna vem hon använt sig av när hon flyttade. Hon hade deras namn och nummer kvar så jag fick det av henne och jag kan garantera att jag sparat både namn och nummer för att kunna förmedla det vidare.
    Såååå nöjd jag är.

Fick ett telefonsamtal från företaget efteråt som följde upp hur nöjd jag var. Det vittnar ju också om att företaget bryr sig.
    Som tack för att de fick ringa så fick jag en trisslott. En nitlott! men vad gör det, jag hade ju redan fått högsta vinsten när jag anlitade Kvalitetsflytt.

All heder år Er!
    Tack från en enormt nöjd kund!
    Lotta Larsson
    Halmstad
  • Ronny C
    Ronny C skrev om Kvalitetsflytt
    Väldigt bra bemötande. Professionella och snabba.
  • Mia J
    Mia J skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket nöjd. Trevligt bemötande och snabb service.
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Kvalitetsflytt
    Helnöjd med flytt. En jätteduktig "projektledare" och två yngre killar. Bar och jobbade så svetten lackade. Bokstavligt. :) Hade fått full poäng om minstingen i gänget hade varit lite mer rutinerad. Tack!
  • Sofie M
    Sofie M skrev om Kvalitetsflytt
    Otroligt bra flyttfirma. Hade beställt stor flytt på löpande pris och fick verkligen valuta för pengarna. efter 5-6 timmar var allt färdigt. Kan verkligen rekommendera dem. Använde deras flyttstäd och det var lika smidigt och prisvärt!
  • Marie J
    Marie J skrev om Kvalitetsflytt
    Kan varmt rekommendera Kvalitetsflytt! Supertrevlig personal, jobbade snabbt och effektivt! Tummen upp!
  • Nina K
    Nina K skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket bra bemötande. Flytten startade i tid, trevliga killar. Bra service överlag. Har även anlitat dom för flyttstäd, vilket var helt perfekt.
    Prisvänligt och proffesionellt. Mycket nöjd.

Nina
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Kvalitetsflytt
    Duktiga och hjälpsamma människor en go kille och en tjej. De hjälpte mig att sätta alla möbler på plats.
    Birgitta D gillar detta

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg