Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Göteborg Kvalitetsflytt

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg — Visa karta

Kvalitetsflytt är en flyttfirma med höga ambitioner och brett utbud inom packning, flytt, städning och magasinering. Vi är verksamma i Västra-Götaland, Halland samt Skåne län.

Tillsammans med dig hittar vi en lösning utifrån dina behov. Du kanske behöver hjälp med exempelvis nedmontering, packning av porslinet eller hela bohaget. Vår erfarenhet sträcker sig till början av 1960-talet och vi har mött de flesta problem.

Våra kontor runt om i landet:

Göteborg

Lagergatan 5, 261 35 Landskrona

Varberg
Gamla Kyrkbacken 2A, Varberg

Regelbundna turer till Mälardalen

Ska du flytta till Stockholm, Uppsala, Örebro, Västerås eller Norrköping? Vi har regelbundna körningar till dessa regioner. Behöver du hjälp med städning, packning, flytt eller magasinering är du välkommen att kontakta oss. Vi anpassar oss utifrån dina önskemål.

Vårt mål är att du som kund känner dig fullständigt nöjd - då är vi nöjda. Man kan kalla det ett nytt sätt att leda företag men för oss är det helt naturligt.

Läs vad 585 kunder tycker om Kvalitetsflytt

• Anna H
    Anna H skrev om Kvalitetsflytt
    Kan varmt rekommendera Kvalitetsflytt i Landskrona; snabba & effektiva, punktliga & trevliga. Vi är supernöjda!! Läs mer
  • Karolina S
    Karolina S skrev om Kvalitetsflytt
    Fick flytthjälp av Sorin och co på Kvalitetsflytt i januari. Allt gick supersmidigt och snabbt! De var punktliga, trevliga och lätta att ha att göra med. Kvalitetsflytt fixade även med städningen i anslutning till flytten och allt godkändes direkt! Tack för hjälpen! Läs mer
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Kvalitetsflytt
    Jag flyttade i lördags från en trea på bottenvpning till en fyra på femte våning utan hiss. Vi pratar om 110 trappsteg. De är snabba duktiga disciplinerad. De håller vad de lovar. Har använt flyttfirma förut. Detta är verkligen det bästa. Inget gick sönder och allt är på plats. Inga extra omkostnader eller tillägg. Kommer rekommendera dem till alla med gott samvete. Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Kvalitetsflytt
    Har använt Kvalitetsflytt två gånger och varit supernöjd båda!
    Snabba, effektiva killar som packar mycket noggrannt och bra.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Kvalitetsflytt
    Flytten fungerade i stort sett bra. Vissa grejer kvarlämnade. Städningen var strulig att få gjord i tid. Läs mer
  • Marco C
    Marco C skrev om Kvalitetsflytt
    Vi flyttade i fredags. Bästa flyttfirma nånsin. Rekommenderas! Läs mer
  • Manda G
    Manda G skrev om Kvalitetsflytt
    Bra info vid offert. Trevliga, effektiva och noggranna flyttkillar, särskillt arbetsledaren. Bra pris. En timme sena till mötesplatsen, därav fyra istället för femma i betyg. Anlitar dem gärna igen. Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Kvalitetsflytt
    Vi har använt kvalitetsflytt 2 ggr under 2017 och även deras flyttstädning, allting fungerade galant och som planerat. Trevliga personer överallt och det var väldigt bra städat också. Läs mer
  • Adam B
    Adam B skrev om Kvalitetsflytt
    Grymma gubbar. Dom packade min lägenhet effektivt och klanderfritt.
    Kan varmt rekomendera. Sanel, Robin,Markus, David och Kristoffer på Kvalitetsflytt. /Adam Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Kvalitetsflytt
    Otroligt nöjda med insatsen vid vår flytt. Engagerade och trevliga grabbar som hjälpte till med allt och mer därtill. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Kaj A
    Kaj A skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket nöjda med allt från bokning till färdig flytt. Vi valde även packhjälp och allt gick hur smidigt och bra som helst. Dom borde nästan få betyget exeptionellt!

Trevlig personal som svarade och hjälpte oss då vi aldrig anlitat flyttfirma tidigare.

Kramar till Er på Kvalitetsflytt

Susanne & Kaj i Limhamn Läs mer
  • Ingrid  B
    Ingrid B skrev om Kvalitetsflytt
    Superbra service och trevliga killar. De hade dessutom det lägsta priset av alla offerter vi fick och alla tillstånd och ansvarsförsäkringar.
    Väl på plats så skötte sig killarna exemplariskt och var mycket proffesionella

HÖGSTA BETYG!

VI ÄR SUPERNÖJDA! Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Kvalitetsflytt
    Vi gick ut på en websida som hette dinflytt.se fick sedan kontakt med en jättetrevlig kille på Kvalitetsflytt.

Vi valde att köpa flytt från vårt hus i Helsingborg till vår nya lägenhet i Stockholm och fick ett pris som slog de övriga offerterna vi fick från andra företag.

Allt gick bra och personalen var kanontrevliga och kom i tid som vi bestämt.

kan starkt rekommendera dom för alla andra kunder.

Av mig och min familj får kvalitetsflytt * * * * * Läs mer
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Kvalitetsflytt
    Vi anlitade Kvalitetsflytt från vår lägenhet i Göteborg i November månad. Vi valde att anlita dom för flytt och flyttstädning och allt gick smidigt. Priset stämde väl in på offerten och killarna var jättegulliga och snabba samt effektiva
    kan skarpt rekommendera dom. Flyttstädningen fick godkänt direkt :)

Betyg 5 av 5 Läs mer
  • Maj S
    Maj S skrev om Kvalitetsflytt
    Jag heter Maj Sigurdsson och är så tacksam och glad över den hjälp som jag och min man fick av Kvalitetsflytt när vi flyttade från vår villa till lägenhet i centrala Göteborg.

Det hela började med att jag fick hjälp av min dotter att via internet söka efter flytthjälp via en söksida.

Efter detta så kom det in en hel del olika offerter, men då jag arbetat som administratör i över 30 år, så kontrollerade jag företagen och efter detta valde kvalitetsflytt då dom hade alla transporttillstånd, försäkringar och många recensioner som jag läste här på Reco.

När jag kontaktade Kvalitetsflytt så fick jag kontakt med en jättetrevlig kille som frågade om hur mitt boende såg ut och vilka tjänster som jag kunde tänkas vara intresserad av. Han var verkligen trevlig och fick mig att känna stort förtroende direkt.

Vi valde att anlita Kvalitetsflytt för packning, flytt och flyttstädning.

På flyttdagen kom det världens goaste pojkar och packade ner allt med silkespapper, och någon slags plast m.m. och hjälpte till med att skydda såväl soffor som tavlor och andra ömtåliga saker.

Jag frågade dom om dom ville ha lite fika, men det var dom såå tacksamma över, det som jag däremot tyckte var lite pinsamt var att dom drog av den korta stunden som jag " tvingade " dom att fika med mig på räkningen och det tyckte jag var mer än generöst.

Väl framme fick vi hjälp med att bära in alla möbler och dom var så ordningsamma så dom lade ut någon slags plastmatta på golvet för att inte orsaka repor. TOPPEN!

Jag kan inte mer än att säga:

STORT TACK TILL ALLA INBLANDADE OCH VI KOMMER ATT REKOMMENDERA ER TILL ALLA SOM BEHÖVER FLYTTHJÄLP!

Att tillägga är att vi passerat pensionsålder, så att dom var gulliga, trevliga samt ordningsamma var en väldigt trevlig upplevelse!

Kram till Er på Kvalitetsflytt och ett fortsatt Gott Nytt År!

Maj & Sten Sigurdsson
    Göteborg

• Stefan K
    Stefan K skrev om Kvalitetsflytt
    10p
    Snabba, effektiva, bästa flyttfirma! Läs mer
  • Petronela B
    Petronela B skrev om Kvalitetsflytt
    Har använt företaget 2 gånger, trevliga, hjälpsamma, en bra chef som lyssnar och löser alla problem.Rekomenderas Läs mer
  • Markus E
    Markus E skrev om Kvalitetsflytt
    Det har fungerat hur bra som helst båda gångerna jag använt mig av kvalitetsflytt. Jag rekommenderar dem varmt. Trevliga och serviceminded. Läs mer
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Kvalitetsflytt
    Toppenhjälp vid flytt! Rekommenderas. Läs mer
  • Cristian V
    Cristian V skrev om Kvalitetsflytt
    Vi flyttade från Göteborg till Östersund, fick hjälp med både flytt och städ. Thor och Stoffe som skötte flytten gjorde ett fantastiskt bra jobb. Inget är för stort eller otympligt för de killarna, de löser allt. Mycket trevliga och proffsiga. Ett stort plus till städpatrullen också, de nya ägarna av lägenheten var mycket nöjda med städningen.
    Kan varmt rekommendera Kvalitetsflytt. Läs mer
  • Oskar R
    Oskar R skrev om Kvalitetsflytt
    Trevlig personal och säker flytt - rekommenderas! Läs mer
  • Matti S
    Matti S skrev om Kvalitetsflytt
    Vi slyttade från Småland till Skåne, bra bemötannde och dialog vid besiktning dock blev det en "fel beräkning" på närmare 40 kubik men löstes till belåtenhet.
    blandad uppfattning av personalen dom flesta TOPPEN bra, men någon var och fikade och rökte helatiden, dock var arbetsledaren på honom hela tiden.
    nu till det "mindre roliga", vi lämnade gamla huset och var av den uppfattnningen att allt var försäkrat och skulle komma fram, dock så "försvann" en dammsugare, en xbox 360, sonens STORA ihopbyggda legomodell (lego teknik med styrmotor). bemötandet från firman är att allt är packat och lämnat på nya adressen, vilket vi tyvärr inte håller med om.
    Vidare så "släppte" flytta firman in fastighets ägaren i gamla adressen vid 2 (!) tillfällen under packning lastning utan att vi get medgivande till det.
    Lite skadat gods blev det klösträd till katten trasig "fot" till stora platt tv´n" plus att man "glömde" lite saker på gamla adressen, dock så betalade man kompensation för det dom glömts och skadats, men det som försvann (dammsugare, xbox mm) vill man inte kännas vid känns extra tråkigt eftersom det är sonen som drabbas gällande xbox och lego modellen. Läs mer
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Kvalitetsflytt
    Vi fick hjälp av 3 trevliga killar en söndag med vår flytt i Skåne. På 40 minuter var allt ilastat och klart för att köra till nya bostaden! Vi är supernöjda med allt - priset, hur snabbt det gick och bemötandet. Nästa flytt kommer vi garanterat anlita Kvalitetsflytt igen! Läs mer
  • Helen
    Helen skrev om Kvalitetsflytt
    Jag blev oerhört överaskad av hur snabba dom var och hur bra dom jobbade. Dom hjälpte även till att montera ner en stor lampa utan kostnad. Det skulle enligt personalen kosta nästan 400 kr extra, men i och med att jag blev lovad " fast pris " så prutade jag #ler så dom bjöd på det.

Tack även till övrig inbladad personal, och jag skulle däremot rekommendera dom då dom ändå lägger så stor energi på service som ringde upp idag, att titta långsiktigt på ett rekommendationsprogram där om man vitsordar flyttar till anhöriga och grannar, att man får någon rabatt på flytten.

Men det kanske kommer en julklapp :) Läs mer
    Helen gillar detta
  • Jessica
    Jessica skrev om Kvalitetsflytt
    Trevlig personal, bra pris, trevlig personal vid bokning.
    Allt som allt mycket nöjda. Det regnade den dagen och dom hade inga regnskydd men allt gick bra, vad förväntar man sig av en septemberkväll i Skåne... Hujamej säger jag...

Stackars killar vad dom fick slita, alla kunde inte perfekt svenska, men alla jobbade verkligen 100%

Kramar Jessica från Skåne Läs mer
    Helen gillar detta
  • Mikael
    Mikael skrev om Kvalitetsflytt
    Vi anlitade Kvalitetsflytt i mitten av september efter att ha fått in offerter via bla flyttproffs och letat via google.
    Valet föll på Kvalitetsflytt och efter att ha talat med Hans och Erik, kände vi att vi fått allt förklarat det till oss på ett tillfredställande sätt.
    År det något som jag kanske skulle önskat ytterligare är det att man får lite mer specifierat hur många kubikmeter man har genom en besiktning, vilket i och för sig min kollega fick, så det kan vara mitt fel denna gången :)

Tack för ett väl utfört arbete, det enda som fick ett litet skavmärke var en paraplyhållare, men den tyckte ändå min fru var något att INTE ta in i vår nya bostad.

Fortsätt med ert bra arbete, det kommer ni att se att det lönar sig i längden. Läs mer
  • Anthony
    Anthony skrev om Kvalitetsflytt
    Bra service, trevlig personal, och med flera som skickat offert och ringt, fastnade vi för Kvalitetsflytt som utförde vår flytt i mitten av september 2017.
    Skulle gett 5/5 men det fanns företag som var 300 kr billigare. Men i efterhand spelade inte priset så stor roll med tanke på att allt flöt på bra.

Stort tack till den äldre mannen som var mycket trevlig och hjälpte oss med att demontera en continentalsäng

som sagt mycket nöjd. och tack för att ni verkar bry er om era kunder som ringer och väljer ut kunder för att kunna bli bättre genom att kolla vad kunder tyckte i efterhand.

Tack för en trevlig flytt, har redan rekommenderat er för arbetskollegor Läs mer
  • Sara
    Sara skrev om Kvalitetsflytt
    Vi anlitade Kvalitetsflytt i månadskiftet augusti-september 2017 för en flytt från vår lägenhet till ny bostad.

Vilka kanonkillar, trevliga, bra, snabba och med ett leende på läpparna, trots att vi bodde på 3 vån utan någon tillgång till hiss.

Sammanfattningsvis vill jag varmt rekommendera detta företag för alla som tvekar eller som i vårt fall behöver lite mer än en vanlig flytt .

Vi hade en hel del möbler, fulla förråd och ändå fixade dom detta för ett kanonpris.

5+ av 5 möjliga får Ni i Betyg.

Tack du som ringde och var gullig i telefon och verkligen engagerat frågade oss om hur vi uppfattat varje del av processen, en stor eloge även till dig " Sandra " tror jag du hette.

MVH

Sara med familj Läs mer
  • Clara
    Clara skrev om Kvalitetsflytt
    Vi utförde flytt och flyttstädning via Kvalitetsflytt och är mycket nöjda och tillfreds med deras kvalité från bokning till sista kartongen och möbeln inburen i vår nya fastighet.

Vi använde oss av Flyttproffs som vi hittade som site på nätet. Vi fyllde i våra uppgifter och fick 4-6 st offerter från olika företag i Sverige och ett från Move24 i Stockholm, men då det visade sig att dom satt i Berlin och ej hade svenska kontor föll valet på Kvalitetsflytt som hade jättemånga fina recensioner att läsa.

Det ringde upp en tjej i veckan och hade ur ett utval av flyttar valt att kontakta oss och bara det att man blir uppringd för att i efterhand berätta vad som var jättebra och vad som skulle kunna förbättras kändes proffesionellt.

Vi ger Kvalitetsflytt följande betyg.

- Service och tillgänglighet 5/5
    - Pris 4/5
    - Kompetens och trevligt bemötande 5/5+
    - Yrkesskicklighet och fastpris som låg i linje med offert 5/5

Vi kan som barnfamilj varmt rekommendera Kvalitetsflytt och hoppas att vi får glädjen att anlita dom igen så snart vi har hittat vårt drömhus. Det fattas lite sparande kvar endast

Lycka till Kvalitetsflytt i Framtiden som för er ser ljus ut !

Kram

Clara Läs mer
  • Jonna B
    Jonna B skrev om Kvalitetsflytt
    Vi fick flytthjälp idag i Göteborg. Det gick toppen :) Läs mer
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Kvalitetsflytt
    Väldigt trevliga och jobbade fort! Kanske lite för fort för båda Malm-byråerna blev skadade längst ned när de ”tippades” för att lyftas, och ytterdörren fick ett märke, och så några ytterligare kantstötningar. Men vi är nöjda ändå! Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Kvalitetsflytt
    Fantastiska killar. Proffsiga, punktliga,försiktiga och trevliga. Jag är super nöjd och rekomenderar kvaltetsflytt. Läs mer
  • Kristoffer C
    Kristoffer C skrev om Kvalitetsflytt
    Punktliga, genial lastning och hårt arbetande. Rekommenderar varmt kvalitetsflytt Läs mer
  • Oskar P
    Oskar P skrev om Kvalitetsflytt
    Själva flytten var 5/5 då de som flyttade var superduktiga, trevliga och allt gjordes på ett exceptionellt bra sätt! Det som drar ner poängen är att kommunikationen innan kunde ha förbättrats, skulle vara bra att ha ett nummer eller mail-address som vi visste att vi alltid kunde få kontakt på. Totalt så rekommenderar vi Kvalitetsflytt starkt! Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Kvalitetsflytt
    Vi är mycket nöjda. Väldigt prisvärt för allt som ingick. Flyttkillarna jobbade från tidig morgon till sen kväll. Trots så lång arbetsdag var de hela tiden väldigt trevliga. Kontakten på telefon innan kändes också väldigt bra, trevlig och proffsig.

Vi använde flyttproffs för att få kontakt. Ett tips till Kvalitetsflytt kan vara att anlita någon som fixar ett proffsigare utseende på mailet som skickas ut. I jämförelse med de andra firmorna som hörde av sig såg det oproffsigt ut. Det är onödigt att få ett halvdåligt första intryck när allt är så bra i övrigt. Hade vi inte läst alla bra recensioner här på Reco hade vi nog pga det valt någon annan firma. Som minimum skulle det i alla fall behöva korrekturläsas för att få bort särskrivningar, onödiga dubbla utropstecken mm. Läs mer
  • Michael
    Michael skrev om Kvalitetsflytt
    - Bra value for money
    - Höll tiden
    - Gick fort
    - Bra kvalitet Läs mer
  • Manuela S
    Manuela S skrev om Kvalitetsflytt
    Vi flyttade med hjälp av Kvalitetsflytt i augusti. De var punktliga, effektiva och professionella. De var noga med att plasta in möblerna som riskerade att bli skadade under transporten/flytten. De var även väldigt trevliga samtidigt som de jobbade på 👍😊. Rekommenderar de varmt! Läs mer
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Kvalitetsflytt
    Supertrevliga och snabba! Mycket nöjd med allt! Läs mer
  • David S
    David S skrev om Kvalitetsflytt
    Väldigt smidigt, enkelt och bra pris Läs mer
  • Christofer S
    Christofer S skrev om Kvalitetsflytt
    Effektivt. Vänligt. Professionellt.

Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Gisela N
    Gisela N skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitetsflytt gjorde min flytt perfekt. De var snabba och effektiva. Läs mer
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Kvalitetsflytt
    Det fanns billigare men fick en bra kontakt med en man på kvalitetsflytt. Väl bokat så köpte jag till att få hemlevererat flyttlådor, billigt, mycket bra och med tanke på min begränsade möjlighet till tunga lyft en RÄDDARE I NÖDEN :)

Kan varmt rekommendera denna flyttfirma och dess anställda , som dessutom var gulliga.

prisvärda
    snabba
    effektiva
    något stressade ( men det var inte något som resulterade i problem för mig i alla fall )

dessutom visste jag inte att dom hjälpte mig med rot eller rut avdraget, annars hade jag nog inte haft råd att flytta

men som sagt, kan jag säga mer än JAG ÄR NÖJD MED DOM! Läs mer
  • Angela
    Angela skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket bra flyttkarlar, flyttade med dem i Augusti månad och jag är jättenöjd. Inte mycket mer att säga än att dom svarar upp för sitt namn.
    Prisvärt och snabbt, kan varmt rekommenderas av en Läs mer
  • Eivor S
    Eivor S skrev om Kvalitetsflytt
    VARNING!!! Flytt Göteborg-Täby den 1 september 2017. Lossning skedde kl 22.00-23.45. Skulle ha skett mycket tidigare. Grannar har klagat hos fastighetsägaren. Då de skulle lasta upptäckte de att de hade för liten lastbil. Ringde mig och nämnde detta och de hade beställt ytterligare en lastbil och skulle debitera mig med 3.000:- inkl. RUT-avdrag. Fick en chock. Det som lastades i bil nr 2 magasinerade de någonstans. Den leveransen kom en vecka senare. En 3:e lastbil kom ytterligare en vecka senare med kvarglömda vinterkläder mm som städerskan upptäck och meddelat firman. Framkomna debiterade de med ytterligare 600:- för flytt av 2 st mindre kristallkronor! Offerten sa sammanlagt 17.000:-. men slutsumman blev över 20.000:-. Det mest chockartade var att möbler var skadade: två skinnsoffor var sönderrivna i armstöden, rumsbord med repor på bordsskivan och hack i kanterna. rispor på TV-skärmen, marmor-skivan i rokokobyrån skadad, två byråer tappades och ett ben i vardera byrå gick helt av, alla gardinstänger med tillbehör saknades, alla vinterskor saknas mm mm. Finns inte ord till allt elände. Firman gjorde upp med Länsförsäkringar om värdet på det skadade (ifall jag skulle göra detta till ett försäkringsärende). Firmans självrisk var 10.000:- och i gemensamt "diel" med Länsförsäkringar skulle jag få deras självrisk!!! Överenskommelsen skedde per telefon mellan firman och försäkringsbolaget!!! Ingen personlig besiktning. (Enligt Länsförsäkringar så värderas bohag i samband med flytt lägre än bohaget är i en hemförsäkring!!!). Jag tvingades godta det hela och med löfte att inte begära mer framöver!!!. Lilla människan är inte värt något. De skall sättas på plats av de stora. - Jag kan framföra att jag fortfarande är chocka av hela händelsen. Här sitter jag med både ärvda och några års skadat bohag och kommer nog aldrig över hur jag behandlats.

74-årig misshandlad pensionär. Läs mer
  • Liselott H
    Liselott H skrev om Kvalitetsflytt
    Vi bokade Kvalitetsflytt för både flytt och städhjälp. Trevliga killar kom och tömde lägenhet och vind snabbt. Allt var helt vid uppackning.
    Städningen var perfekt utförd, besiktningen var utan anmärkning.
    Offerten stämde helt överens med vad vi fått, inga extra pålägg på den.
    Rekomenderar att man läser igenom flyttrekomendationerna på hemsidan och följer dem så blir det inga missförstånd!
    Tack till Kvalitetsflytt för er fina insats!
    Liselott och Johan Läs mer
  • Zarah J
    Zarah J skrev om Kvalitetsflytt
    Vi använde oss av kvalitetsflytt nu när vi flyttade och jag är nöjd :) killarna va punktliga trots att dem bygger om halva landskrona. Dem hade ett väldigt trevligt bemötande och jobbade snabbt och effektivt. Lite skavanker på vissa saker, men det är sånt man får räkna med i en flytt tycker jag. Inga konstigheter med betalning eller något, betalade precis det som va bestämt över telefon. Tack Sorin och Co för all er hjälp, ni slet verkligen som djur, men hela tiden med en positiv inställning, trevligt bemötande och ett leende på läpparna. Kommer verkligen anlita er igen om vi ska flytta fler gånger. Läs mer
  • Gudrun
    Gudrun skrev om Kvalitetsflytt
    En bra flyttfirma som gjorde min flytt till ett rent nöje..
    Trevliga, duktiga, starka killar som snabbt packade mitt bohag och körde till nya adressen.

Tur att det finns möjlighet att anlita dessa då man är en äldre ensam dam som inte kan ordna allt på egen hand.

Att de sedan kvalitetsäkrar genom att ringa upp slumpmässiga flyttar visar på ett intresse att vilja ha kvalté och nöjda kunder. Det var trevligt att prata en stund med den trevliga kvinnan som ringde mig.

Gudrun Läs mer
  • Sara  S
    Sara S skrev om Kvalitetsflytt
    Vi anlitade Kvalitetsflytt för vår flytt från Göteborg till Malmö under Augusti månad.
    Vi fick även hyra flyttkartonger till ett kanonpris, och fick dessa utkörda på en söndag, stackare som behöver jobba alla dagar i veckan :)

Vi behövde dessutom flyttstädning och blev enormt positivt bemötta även där!

Flytten gick mycket smidigt och allt var perfekt från första kontakten med deras bokning till grabbarna som kom och flyttade åt oss!

* * * * * av 5 möjliga.

Jag kan personligen rekommendera detta företag till alla som vill ha en pålitlig partner.

Dessutom vill jag tacka dom för att dom även hjälpte oss med att montera upp TV och installera vår comhem box...

HELT OTROLIGA

KRAMAR

SARA OCH JENS Läs mer
    Hans N gillar detta
  • Johanna
    Johanna skrev om Kvalitetsflytt
    Vi beställde flyttstädning flera månader i förväg. På avtalad dag lämnade vi nyckeln kl 08.00 och Kvalitetsflytt garanterade att vara klara kl 15.00 när de nya ägarna fick tillträde. Kl 15.00 ringer de nya ägarna och meddelar att det inte skett någon städning. Vi kan därför inte rekommendera Kvalitetsflytt. Läs mer
  • Sebastian G
    Sebastian G skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket bra, finns ingenting att klaga på.

Bra kommunikation, bra utfört arbete och mycket trevlig personal. Fick även ett bra pris på flyttstäd vilket sparade mig mycket tid.

Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg