Alla kategorier Magasinering Västra Götaland Göteborg Kvalitetsflytt

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg — Visa karta

Kvalitetsflytt är en flyttfirma med höga ambitioner och brett utbud inom packning, flytt, städning och magasinering. Vi är verksamma i Västra-Götaland, Halland samt Skåne län. Vi utför 15-20 flyttar dagligen med våra 25 lastbilar. Det gör att vi har ca 7000 flyttar årligen och 1500 flyttstäd.

Tillsammans med dig hittar vi en lösning utifrån dina behov. Du kanske behöver hjälp med exempelvis nedmontering, packning av porslinet eller hela bohaget. Vår erfarenhet sträcker sig till början av 1960-talet och vi har mött de flesta problem.

Våra kontor runt om i landet:

Göteborg

Gasverksgatan 9 Landskrona

Varberg
Gamla Kyrkbacken 2A, Varberg

Regelbundna turer till Mälardalen

Ska du flytta till Stockholm, Uppsala, Örebro, Västerås eller Norrköping? Vi har regelbundna körningar till dessa regioner. Behöver du hjälp med städning, packning, flytt eller magasinering är du välkommen att kontakta oss. Vi anpassar oss utifrån dina önskemål.

Vårt mål är att du som kund känner dig fullständigt nöjd - då är vi nöjda. Man kan kalla det ett nytt sätt att leda företag men för oss är det helt naturligt.
Öppet just nu
Lör-Sön: 09:00-17:00

Läs vad 851 kunder tycker om Kvalitetsflytt

• 2019-08-19

Kalle A skrev om Kvalitetsflytt
    Snabba och utan krångel, precis det vi förväntade oss. Läs mer
  • 2019-08-19

Sandra M skrev om Kvalitetsflytt
    Jag skulle flytta från en 2:a till en annan. Flyttlådor och packmaterial kom i god tid innan. Personalen kom på tiden vi hade bestämt. De var väldigt noggranna med alla möbler som plastades in. Vädret var inte med oss men de löste det med mer plast och filtar. Trots en tragisk olycka för fösta flyttgänget löste de att ny personal kom och körde klart sista. Trevligt bemötande från bokning av flytten tills allt var klart. Rekommenderar denna firma om du själv ska flytta! Läs mer
  • Mattias F

2019-08-18

Mattias F skrev om Kvalitetsflytt
    Bokade en flytt med Kvalitetsflytt inom Skåne och den sköttes mycket professionellt. Allt mellan bokning, tömning av lägenheten, mellanlagring, och inflyttning flöt på bra. Jag jämförde flera firmor innan jag valde och Kvalitetsflytt hade ett av de bättre priserna. Läs mer
  • 2019-08-17

Sahra P skrev om Kvalitetsflytt
    Snabb, enkel och okomplicerad flytt från start till slut. Läs mer

Dorota J skrev om Kvalitetsflytt
    Snabbt, effektivt, bra kvalité Läs mer

Markus & Olivia I skrev om Kvalitetsflytt
    Allt gick väldigt smidigt med flytten Läs mer

Ulf P skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt av möbler.De var vänliga och gjorde sitt jobb utmärkt. Läs mer
  • 2019-08-12

Valentina T skrev om Kvalitetsflytt
    Trevliga flyttgubbar som jobbade så de slet. Allt flöt på smidigt med bokningen och flyttdagen. Rekommenderas. Läs mer

Ebba U skrev om Kvalitetsflytt
    Jag har använt mig av flytthjälp och flyttstädning två gånger och blivit jättenöjd båda gånger! Läs mer

Pia S skrev om Kvalitetsflytt
    Blev en timme sena men dom ringde och sa det, duktiga och snabba allt upp för 3 våningar, kan verkligen rekommendera dom till andra
    Pia Schüler Läs mer

JOSEPH Ö skrev om Kvalitetsflytt
    Helt fantastisk service. Ordnade flytt med kort varsel och till mycket rimligt pris. Flytten genomfördes professionellt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-10

Jakob G skrev om Kvalitetsflytt
    Funkade precis som planerat, snabbt och bra genomfört. Läs mer
  • Jessica M

2019-08-10

Jessica M skrev om Kvalitetsflytt
    Proffsigt, snabbt och ordentligt flyttar. Vi hade möbler som skulle lämnas på 3 olika ställen och det var inga problem.
    Allt plockades ner från tredje våningen i en väldig fart och ställdes på plats lika snabbt.
    Allt var helt och vi är mycket nöjda! Läs mer

Samire F skrev om Kvalitetsflytt
    Flytthjälp.

Professionell flytt i alla dess nivåer. Flytten gick fort, de var rädda om möblerna och annat som man hade i vägen. Fokuserade och en otroligt skickliga. Jag hade räknat att flytten skulle ta 4 timmar och allt var klart på 2 timmar. Läs mer

Ingrid A skrev om Kvalitetsflytt
    Köpte packning och flytt till Simrishamn. Killarna kom punktligt, packade allt, tog resten nästa morgon och körde till Simrishamn. Allt flöt jättefint. Lådorna hämtades när de var tomma. Läs mer

Yvonne A skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt samt flyttstädning.
    Utmärkt bemötande både vid beställning och vid utförande.
    Vänliga, noggranna och enormt snabba samt prisvärda.
    Alla förväntningar uppfylldes.
    Rekommenderar varmt Kvalitetsflytt och kommer att anlita dem igen i framtiden. Läs mer

Anna J skrev om Kvalitetsflytt
    Vi köpte både packning och flytt. Kvalitetsflytt kom punktligt båda dagarna. Det visade sig att alla våra saker inte gick in i lastbilen men det lyckades de lösa med en extrakörning på kvällen, trots att de hade väldigt mycket den dagen. Superuppskattat!
    Packningen var bra, även om några saker placerats lite konstigt i vissa lådor. Eftersom lådorna använts många gånger var märkningen lite hit och dit så man fick öppna lådorna för att se vad som var i. En lampskärm gick sönder i flytten, den har vi fått besked om att vi ska få ersättning för. I alla kontakter med Kvalitetsflytt har personalen varit vänlig, proffsig och tillmötesgående! Läs mer

Eric T skrev om Kvalitetsflytt
    Dem var professional och utmärk bra. Vil altid värja dem först. Läs mer

Dick D skrev om Kvalitetsflytt
    Flyttade från svedala till Limhamn. Gick smidig och lätt med kvalitetsflytt. Läs mer

Henrik L skrev om Kvalitetsflytt
    Snabbt och enkelt. God service och inget krångel. Läs mer

Jan H skrev om Kvalitetsflytt
    Jag köpte tjänsten för en flytt från en lgh till en annan. Kvalitetsflytt var väldigt effektiva i sitt arbete och tillmötesgående med tex placering av möbler och flyttlådor. Läs mer

Helen P skrev om Kvalitetsflytt
    de ar jätte bra serves
    snar serves Läs mer

Karin Ö skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt av helt bohag.
    Kom i tid, trevliga, effektiva. Väldigt nöjd med hela flytten och även lämnande av flyttlådorna och avhämtning av dessa. Läs mer

Jesper K skrev om Kvalitetsflytt
    Köpt flytthjälp från hus + flyttstädning.

Upplevelse: Alltid trevliga vid telefonkontakt. Vid flyttningen var personalen väldigt trevliga, serviceinriktade, flexibla och noggranna. Jag tar gärna hjälp av dem igen.

Förbättringspotential: I offerten kan RUT-beloppet skrivas ut i rena siffror. Läs mer

Edith M skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitetsflytt hjälpte oss med flytten, supereffektiva flyttkillar, väldigt noga med att vara försiktiga med ömtåliga grejer osv. Mycket nöjd! Läs mer

Kristina A skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt av möbler, böcker o husgeråd till ny lägenhet.
    Mycket bra bemött av killarna
    Att inget skulle gå sönder vid flytten, positivt att de var så snabba.
    Inget gick sönder.
    Absolut inget att klaga på Läs mer

Julia A skrev om Kvalitetsflytt
    Supersmidig flytt med snabba killar! Läs mer

August A skrev om Kvalitetsflytt
    Andra gången jag tar hjälp med flytt av Kvalitetsflytt och är lika nöjd som sist. Punktliga, effektiva och trevliga. Jag ställer höga krav och har inget att klaga på.

Kan varmt rekommendera! Läs mer

Jessica B skrev om Kvalitetsflytt
    Jag beställde både flytthjälp och flyttstädning.
    När jag ringde och beställde möttes jag av kunnig personal och det kändes personligt.

Jag var väldigt orolig inför flyttdagen, skulle allt klaffa och skulle alla grejer komma med i flytten, tankarna var många och farhågorna stora.

Men såhär i efterhand förstår jag inte varför jag var så orolig. Killarna som kom och flyttade var kunniga, hjälpsamma och försiktiga om möblerna.
    Flyttstädningen flöt på bra och de hade ett bra samarbete med flyttkillarna.
    7tim efter att det ringde på dörren från flyttfirman var lägenheten tömd och städad och allt var flyttat till den nya lägenheten.

Mycket smidigt och bra bemötande från alla berörda.
    Jag rekommenderar varmt Kvalitetsflytt. Läs mer

Dan M skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt från Löddeköpinge till Landskrona, allt fungerade utmärkt och med full kvalité på allt Läs mer
  • Rebecca C

Rebecca C skrev om Kvalitetsflytt
    Snabba, effektiva killar som skötte flytten smidigt. När pianot var för tungt för två i trappan i nya huset kom de tillbaka senare med fler folk utan extra kostnad. Läs mer

Helen O skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt från förråd till hus.
    Jag blev väldigt bra bemött.
    Proffsiga trevliga och informativa.
    Och snabba, aktsamma med ömtåliga saker 👍
    Tusen Tack för all hjälp

Blir det någon mer flytt på mig vet jag vem jag ringer Läs mer

Patrik Ö skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt och flyttstädning.
    Snabbare och smidigare än väntat Läs mer

Frida N skrev om Kvalitetsflytt
    Vi bokade flytt vilket de genomförde snabbt och med ett trevligt bemötande. Är väldigt nöjd 😊🌟 Läs mer

Daniel P skrev om Kvalitetsflytt
    Beställde 3 gubbar och 2 bilar. Dom kom på lovad tid och var väldigt snabba och duktiga. Inget att klaga på Läs mer

Liv J skrev om Kvalitetsflytt
    Proffsigt bemötande, snabba och duktiga flyttkillar, bara positivt att säga om kvalitetsflytt, rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Anna N

Anna N skrev om Kvalitetsflytt
    Jag har använt Kvalitetsflytt 2 gånger för flytt, 1 gång för flyttstädning och 1 gång för flyttpackning.
    Företaget levererar alltid sina tjänster med god service, bra priser och med återkoppling för feedback.
    Själva utförandet av tjänsterna är effektivt och med väldigt god kvalitet.
    Man har alltid garanti för om något eventuellt skulle gå sönder under flytt/packning. Användning av denna garanti är också enkel och effektiv.
    Mina framtida flyttar kommer att ske med hjälp av Kvalitetsflytt! Läs mer
  • Gustavo L

Gustavo L skrev om Kvalitetsflytt
    Very good experience overall. I had some problem getting the key to my new flat and Kvalitetsflytt helped me store my furniture. Price-wise also very good! Läs mer
  • Claus S

Claus S skrev om Kvalitetsflytt
    Punktliga , snabba och trevliga. Vi är väldigt nöjda med flytten dem gjorde för oss. Läs mer

Misan P skrev om Kvalitetsflytt
    Vill varmt rekommendera Kvalitetsflytt för din framtida flytt! Snabbt och smidigt!
    Trevliga killar med glimten i ögat och väldigt noggranna med att flytta möblerna säkert. Tack! Läs mer

Anneli A skrev om Kvalitetsflytt
    Jag valde Kvalitetsflytt för min flytt i januari 2019. Är nöjd med bemötande o tjänsten i sig. Killarna var effektiva, trevliga o proffsiga. /Anneli Läs mer

Jörgen D skrev om Kvalitetsflytt
    Snabba trevliga och billigt blev det
    Högsta betyg
    Tack grabbar Läs mer

Suzanne L skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket nöjd med vår flytt från hus till lägenhet. Anlitade Kvalitetsflytt som utförde flytten extremt snabbt och effektivt. Läs mer

Malin K skrev om Kvalitetsflytt
    Vi är supernöjda med flytten och flyttpackningen som Kvalitetsflytt utförde åt oss. Snabbt, smidigt, välplanerat och flyttkillarna var serviceminded och hjälpsamma både innan flytt då vi lånade flyttkartonger och även toppentrevliga under flytten. Vi kan starkt rekommendera Kvalitetsflytt! Läs mer

Eva H skrev om Kvalitetsflytt
    Fantastiskt nog så fixade kvalitetsflytt att få med allt vårt bohag, bla tunga möbler cyklar och allt utan en skråma på en enda last. Trevligt bemötande både från bokning till utförande. Läs mer

Martina M skrev om Kvalitetsflytt
    Fungerade jättebra. Inget att anmärka på. Snabbt och smidigt. Läs mer

Christine R skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt av bohag med hjälp av kvalitetsflytt Läs mer

Charlotte F skrev om Kvalitetsflytt
    Jag är mycket nöjd. Vi flyttade från en trea på vån 1 till en stor fyra på fjärde våningen utan hiss. De var trevliga, snabba och noggranna. De bar upp pianot på en kvart. Väldigt proffsigt! Imponerande.

Flytten gick oerhört snidigt och Kvalitetsflytt överträffade mina förväntningar. Jag uppskattade också att de var lugna och inte stressade, även om de var väldigt effektiva. Hellre ett noggrant, genomtänkt arbete än snabbt hafsverk.

De var också vädigt behjälpliga med att låna ut flyttlådor. När vi behövde fler fick jag det inom ett dygn.

Efteråt, när de pustade ut, sa jag: "Hoppas att vi inte ska flytta på ett tag nu. "
    De svarade: "Men om ni gör det, då ringer ni oss, eller hur?"
    Jag: "Självklart!" Läs mer

Olivia A skrev om Kvalitetsflytt
    Snabba och trevliga. Mycket duktiga. God service.
    Även flyttstädningen var utan anmärkning. Läs mer
    Peter K gillar detta

Sebastian S skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt av framför allt en tung soffa och i övrigt, några kartonger. Okej bemötande. Det var nog bara en av dem som kunde svenska men de var väldigt effektiva och hela flytten gick snabbare än väntat.
    Bra utfört och billigaste vi kunde hitta. Läs mer

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg