Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Göteborg Kvalitetsflytt

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg — Visa karta

Kvalitetsflytt är en flyttfirma med höga ambitioner och brett utbud inom packning, flytt, städning och magasinering. Vi är verksamma i Västra-Götaland, Halland samt Skåne län.

Tillsammans med dig hittar vi en lösning utifrån dina behov. Du kanske behöver hjälp med exempelvis nedmontering, packning av porslinet eller hela bohaget. Vår erfarenhet sträcker sig till början av 1960-talet och vi har mött de flesta problem.

Våra kontor runt om i landet:

Göteborg

Lagergatan 5, 261 35 Landskrona

Varberg
Gamla Kyrkbacken 2A, Varberg

Regelbundna turer till Mälardalen

Ska du flytta till Stockholm, Uppsala, Örebro, Västerås eller Norrköping? Vi har regelbundna körningar till dessa regioner. Behöver du hjälp med städning, packning, flytt eller magasinering är du välkommen att kontakta oss. Vi anpassar oss utifrån dina önskemål.

Vårt mål är att du som kund känner dig fullständigt nöjd - då är vi nöjda. Man kan kalla det ett nytt sätt att leda företag men för oss är det helt naturligt.

Läs vad 655 kunder tycker om Kvalitetsflytt

• helen j
    helen j skrev om Kvalitetsflytt
    Köpte tjänste via nätet, blev trevligt bemött, bra pris. Killarna som flyttade för mig var snabba, noggranna och effektiva.kan varmt rekommendera denna firma. Läs mer
  • peter g
    peter g skrev om Kvalitetsflytt
    Är väldigt nöjd. Allt gick smidigt och bra. Läs mer
  • solbritt a
    solbritt a skrev om Kvalitetsflytt
    Min flytt med Kvalitetsflytt var helt problemfri. Mycket fint bemötande både vid beställningen och under själva flyttdagen. Läs mer
  • inger b
    inger b skrev om Kvalitetsflytt
    Proffsigt utförd flytthjälp till humant pris. Mycket vänlig personal. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Antonio D
    Antonio D skrev om Kvalitetsflytt
    Flyttade från Gbg till Partille. Allt funkade kanon. Fick flyttkartongerna i god tid innan flytten. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Kvalitetsflytt
    Toppenbetyg från oss efter flytt från Kungsbacka till Tomelilla. Tre jättetrevliga killar som skötte allt exemplariskt! Läs mer
  • Christopher P
    Christopher P skrev om Kvalitetsflytt
    Bra, flexibelt och seriöst bemötande från början till slut. Läs mer
  • Martin
    Martin skrev om Kvalitetsflytt
    Flytten gällde Halmstad. Själva flytten var mycket effektiv och skedde helt utan problem. Den var också prisvärd (valde 2 man och liten flyttbil). Upplevde att kontakten var lite spretig då det var flera namn och e-postadresser inblandade i kommunikationen. Hade uppskattat EN kontakt för allt. Dock trevliga i bemötandet och servicemedvetna. Läs mer
  • Frida W
    Frida W skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt och städ

Telefonkontakt och uppföljning var super. Svar på ala frågor och mycket trevligt mottagande.

Städet kanske kunde varit bättre då jag vet att de som flyttade in efter oss klagade och fick det omgjort.

Kommer att rekommendera som flyttfirma. Läs mer
  • bo o
    bo o skrev om Kvalitetsflytt
    Vi flyttade från ett mycket stort hus till ett betydligt mindre. Med i flytten fanns bl.a. en flygel, ett piano, kristallkronor, stora soffor och kristallglas. Kvalitetsflytts manskap utförde flytten på ett mycket professionellt sätt, utan att skada någonting ! Dom var dessutom mycket trevliga och hjälpsamma i övrigt. Jag har rekommenderat Kvalitetsflytt till vår mäklare Bjurfors, och kommer att rekommendera Kvalitetsflytt fortsättningsvis till vänner och bekanta. Läs mer
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Kvalitetsflytt
    Jag vill verkligen rekommendera denna firman efter jag använde dom när vi flyttade.väldigt lättsamma och trevliga, att ha och göra med. Läs mer
  • Tommy Ö
    Tommy Ö skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket trevliga och lätta att ha att göra med.
    Inget är omöjligt när det gäller kvalitetsflytt Läs mer
  • ann-louise j
    ann-louise j skrev om Kvalitetsflytt
    Jag har anlitat kvalitetsflytt i samband med att jag flyttat. Det var bra bemötande redan från början. Jag fick tydligt kostnadsförslag. Flyttkillarna kom i tid på morgonen och var mycket duktiga. De var flitiga och jobbade snabbt och smidigt. Hjälpsamma. De var rädda om sakerna om flyttades och inga skador uppstod. Kostnadsförslag stämde med slutgiltiga kostnaden. Jag rekommenderar dem gärna till andra. Läs mer
  • brita a
    brita a skrev om Kvalitetsflytt
    Hej, jag är helnöjd med Kvalitetsflytt från början till slut. Trevliga och seriösa. Flyttkillarna sprang med glada tillrop tre trappor upp och ner utan hiss hela dagen . Rekommenderar absolut Kvalitetsflytt, proffsiga och bra till tusen. Brita Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Kvalitetsflytt
    Flyttade inom Malmö. Flytt,magasinering och flyttstädning. Väldigt proffsigt och snyggt utfört arbete från början till slut. Kan varmt rekommendera detta gäng.

// Fredrik Läs mer
  • Oscar J
    Oscar J skrev om Kvalitetsflytt
    Vi beställde flytt från Helsingborg till Norrköping och allt gick chockerande smidigt till, trots lite krångel med trång hiss och dåliga parkeringsmöjligheter vid ankomst. Otroligt fort gick det och plötsligt var hela bohaget i en annan stad! Allt kom fram helt utan skador.
    Vi beställde också flyttstädning och är väldigt nöjda med den också! Läs mer
  • roger e
    roger e skrev om Kvalitetsflytt
    Skulle flytta från Hindås till Varberg valde mellan tre flyttbolag tog Kvalitetsflytt.Vilken tur vi hade ,dom kom i tid tre fantastiska killar som var snabba noggranna och trevliga hanterade flyttlasten varsamt.Vi hade också städning som utfördes perfekt. Läs mer
  • Emma R
    Emma R skrev om Kvalitetsflytt
    Kvalitetsflytt hjälpte oss både med delpack och flytthjälp. Riktigt fantastiska att ha och göra med! Lätta att få tag på, ändrade om offerten för att få ett så bra pris för oss som möjligt och riktigt produktiva i både pack och flytt. Jag flyttar aldrig själv igen!!!! Läs mer
  • Rasmus R
    Rasmus R skrev om Kvalitetsflytt
    Kan varmt rekommendera Kvalitetsflytt i Malmö, teamet: Sanel, Salim och Sebbe var på plats i tid och flyttade hela vårt bohag på knappt två timmar. Mycket snabbt och smidigt! Läs mer
  • Cristina-Diana N
    Cristina-Diana N skrev om Kvalitetsflytt
    Very efficient and professional team. Great customer service from the start when receiving the price offer (fixed price). The team that did the moving was very fast and everything transported in good conditions (no scratches or damage). Läs mer
  • ellen w
    ellen w skrev om Kvalitetsflytt
    Det gick smidigt och tog ungefär så lång tid som beräknad. Killarna som kom bar på duktigt och utan paus.
    Hissen var vår flaskhals och vi räknade med tre man plus en av oss själva för att egentligen ingen skulle behöva åka i hissen. Läs mer
  • ingrid v
    ingrid v skrev om Kvalitetsflytt
    Vi fick tips om Kvalitetsflytt av goda vänner och det visade sig vara jackpot! Jättebra bemötande både per telefon, mail och vid själva flytten. Tider hölls och själva flytten gick hur bra som helst. Mycket ansvarstagande personal. Vi bokade städning också och den var minituöst gjord. Allt var skinande rent när det var klart.
    Vi är väldigt nöjda och kan med gott hjärta rekommendera Kvalitetsflytt. Och om vi ska flytta igen så är valet givet: Kvalitetsflytt! Läs mer
  • hans e
    hans e skrev om Kvalitetsflytt
    Väldigt lätta att ha att göra med och trevliga.

Känns seriösa och att de verkar ha koll på reglerna. Läs mer
  • malin l
    malin l skrev om Kvalitetsflytt
    Trevliga i kontakten.
    Arbetssamma flyttkarlar där det flöt på bra.
    Trots att vi flyttade ett stort bohag fungerade det bra. Läs mer
  • christina a
    christina a skrev om Kvalitetsflytt
    Flyttade från Helsingborg till Linköping. Två trevliga och duktiga killar gjorde att flytten gick fort och smidigt. Allt bohag kom fram utan några som helst skador.
    Rekommenderas! Läs mer
  • joakim e
    joakim e skrev om Kvalitetsflytt
    Kan rekommendera detta bolag. Snabbt och enkelt från offert till utförande. Läs mer
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket bra från offert till genomförande. Läs mer
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Kvalitetsflytt
    Jag flyttade från hus till lägenhet. Jag fick flyttkartonger levererade till mig i god tid innan flytten. På flyttdagen kom personalen på avtalad tid och allt sköttes snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera Kvalitetsflytt när det är flyttdags. Läs mer
  • linda t
    linda t skrev om Kvalitetsflytt
    Redan från början var det bra service, svarade snabbt och tydligt med offert, trevligt bemötande i telefon samt att flyttkillarna var glada, effektiva och försiktiga när de lastade och flyttade möblerna. Det var en mycket smidig och trevlig flytt. Läs mer
  • Liselott H
    Liselott H skrev om Kvalitetsflytt
    Vi använde oss av Kvalitetsflytt i november förra året och var riktigt nöjda med både flytt och städning!!! Grabbarna jobbade effektivt med största försiktighet, allt var helt vid uppackningen och städbesiktningen blev godkänd. Den offert vi fått stämde väl med slutfakturan. Rekomenderar absolut Kvalitetsflytt!!! Läs mer
  • Layla H
    Layla H skrev om Kvalitetsflytt
    Everything was super smooth and they were perfectly on time with everything. We were very pleased! Läs mer
  • marianne n
    marianne n skrev om Kvalitetsflytt
    Vi flyttade i början på december från en 4-rummare till en 3-rummare. Från allra första kontakten blev vi mycket positivt bemötta! I god tid fick vi flyttkartonger, plast, papper för inpackning och plastsäckar. På flyttdagen var min man i den "gamla" lägenheten och jag i den "nya". Flyttkillarna - kommer tyvärr inte ihåg deras namn - var super! Glada och positiva och fantastiskt snabba! Våra ömtåliga möbler var mycket noga inplastade! Efter några veckor kom de och hämtade de tomma flyttkartongerna och på samma gång tog de en "avlagd" möbel till tippen - som en extra tjänst! Super! Jag rekommenderar Kvalitetsflytt till alla jag har pratat med och även till vår hyresvärd så att han kan tipsa andra hyresgäster! Vid tidigare flyttar har vi inte anlitat någon flyttfirma så vi hade väl inte några speciella förväntningar men detta var helt perfekt! Läs mer
  • kerstin e
    kerstin e skrev om Kvalitetsflytt
    De var verkligen smidiga o ansvarsfulla i flyttarbetet o trevliga i bemötandet ! Läs mer
  • Watch V
    Watch V skrev om Kvalitetsflytt
    Beställde flytt med Kvalitetsflytt och det visade vara ett lysande företag som står för det dom heter! Fick härligt bemötande från kontoret där man förklarade precis hur flytten skulle gå till. Jag valde även flyttstäd med dom och herre jesus vad fint det blev. Min hyresvärd hade inget att klaga på!
    Tog mig även tid att läsa på om bolaget på nätet och det var en trevlig läsning!

Flyttar vi igen kommer vi definitivt att kontakta Kvalitetsflytt

Med vänlig hälsning Bengt och Louise Läs mer
  • sara e
    sara e skrev om Kvalitetsflytt
    Hjälpte oss att flytta. Kom i tid och genomförde flytten på ett korrekt sätt. Prisvärda.En av flyttgubbarna luktade dock alkohol och endast en av dem kunde tala svenska. Läs mer
  • Jerry M
    Jerry M skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket nöjd, trevliga och kunniga killar och snabbt gick det.
    Fick även bra flyttstädning... Läs mer
  • Riccard A
    Riccard A skrev om Kvalitetsflytt
    Jag tog hjälp av Kvalitetsflytt för både flyttning och sedan flyttstäd. De höll väldigt hög kvalitet och jag är mycket nöjd med bemötandet och servicen. Läs mer
  • anna b
    anna b skrev om Kvalitetsflytt
    Bra bemötande. Aktsamhet om möbler. Läs mer
  • Elin B
    Elin B skrev om Kvalitetsflytt
    Hej,
    Gick mycket smidigt att flytta med hjälp av Kvalitetsflytt. Killarna var mycket trevliga, gjorde ett superb jobb med att packa och tog mindre tid än väntat. Kan varmt rekommenderas.
    Elin Läs mer
  • Jakob G
    Jakob G skrev om Kvalitetsflytt
    Vi var jättenöjda med allt från första kontakten till det att flytten var genomförd. Dessutom var dom klara tidigare än vad dom aviserat så jag kan varmt rekommendera kvalitetsflytt. Läs mer
  • monica s
    monica s skrev om Kvalitetsflytt
    Jag är mycket nöjd med bemötande från personal och flytten trevliga lättsamma killar om jag flyttar igen så anlitar jag dem igen utan tvekan Läs mer
  • johannes s
    johannes s skrev om Kvalitetsflytt
    Trevliga, flexibla, snabba och effektiva. Skulle definitivt använda Kvalitetsflytt igen! Läs mer
  • Oskar W
    Oskar W skrev om Kvalitetsflytt
    Allt fungerade väl och inga skador Läs mer
  • lotta j
    lotta j skrev om Kvalitetsflytt
    Bra, effektivt, prisvärt. Toppen! Läs mer
  • semir c
    semir c skrev om Kvalitetsflytt
    Killarna som utförde flytten får toppbetyg! De gjorde jobbet felfritt och även om hissen var trasig just flyttdagen så behöll de humöret och var väldigt trevliga.

Annat var det när flyttlådor skulle lämnas några dagar innan. Jag skulle bli uppringt en halvtimme innan, men när det var väl dags så skulle jag visa upp mig på 10 min. annars skulle dessa lämnas ute i regnet. Detta får betyget sänkt något så jag sätter en stark fyra som helhet, annars hade det vart en klar femma! Läs mer
  • marco o
    marco o skrev om Kvalitetsflytt
    Enkelt och smidigt med fast pris.
    Kostade enligt offerten. Personalen var trevlig och tillmötesgående. Flytten gick snabbt och allt ställdes där man hade angett. Läs mer
  • marie luise b
    marie luise b skrev om Kvalitetsflytt
    Jag fick en bra och effektiv flytthjälp. Det var verkligen skönt att få hjälpen och de var mån om mina grejor. Läs mer
  • jimmy h
    jimmy h skrev om Kvalitetsflytt
    Mycket hög kvalitet på flytt och survice Läs mer
  • Ronja M
    Ronja M skrev om Kvalitetsflytt
    Superbra bemötande! Proffsig och kunnig personal. Flytten gick hur smidigt som helst Läs mer
  • Helene L
    Helene L skrev om Kvalitetsflytt
    Flytt- & städtjänst hade vi och allt fungerade väldigt proffsigt. Bra muntlig information innan offert skickades. Snabba duktiga flyttkillar och städningen super! Bara positivt att säga om Kvalitetsflytt och kan varmt rekommenderas. Läs mer

Amalia Jönssons Gata 12, 411 25 Göteborg