Viva Städ AB

Viva Städ AB

Välkommen till Viva Städ!

Vi är din städfirma i Göteborg. Vi kan hjälpa dig med städ oavsett om du är privatperson eller om du är företag. De tjänster vi erbjuder är kontorsstädning, butiksstädning, byggstädning, trapp/fastighetsstädning, golvvård, hemstädning, flyttstädning, fönsterputs och storstädning.
Med många års erfarenhet i branschen kan vi ge dig de resultat som du förväntar dig av en städfirma. Låt proffsen ta hand om städningen medan du tar hand om vardagen.

Varmt välkommen att höra av dig till oss om du vill veta mer om vår verksamhet och hur vi jobbar.

Läs vad 63 kunder tycker om Viva Städ AB 2

• Gothia S
    2021-04-26
    Mycket nöjda med vårt samarbete!
    2021-04-26
    Städningshjälp. Blev bra bemött av företaget.Är nöjd med städningen.
    2021-04-24
    Viva städ är lätta och trevliga att anlita. De gör ett bra jobb och jag är kräsen med ett större hem och ytor och material som man måste vara rädd om. Anlita Viva städ, ni blir nöjda. Anna i Särö
    2021-04-23
    Vi har haft Viva Städ som vår samarbetspartner när det kommer till kontorsstädningen i snart 4 år och det fungerar helt perfekt!
    2021-04-23
    Hemstäd. Samma personal kommer varje gång. Stabil leverans. Väl utfört arbete och ett trevligt bemötande. Blev rekommenderad Viva av en granne och dem lever väl upp till förväntningarna.
    2021-03-09
    Vi har köpt städ till en stor fastighet och även till våra hyresgäster som går via oss.
    Mycket bra bemötande och även om de har missat något eller om vi har varit bristfälliga i vår beställning så har det aldrig varit några problem att lösa behovet vi eller våra hyresgäster har. De har hittills fått städ uppdrag på ca 4000m2 av oss men efter sommar kommer att utöka det till 8000m2 då de känns som en del av vårt bolag idag alltså de tänker åt oss när vi springer på andra bollar.

Kan starkt rekommendera dem, vi fick gå genom 5 städbolag innan vi hittade de vi sökte.

Finns på telefon om ni vill ringa också 0734-120 460
    2021-03-09
    Inte nöjd med flyttstädningen. Handlade ffa om oaktsamhet med köksbänkarna. De var iordninggjorda - slipade och inoljade - innan Viva kom och förstörde ytorna kring hoarna genom att ställa hinkar och slabba runt. Oproffsigt.
    Har dessutom inte haft ngn annan kontakt med Viva än jobbet de gjort, som jag alltså inte är nöjd med, och fakturan.
    Det är många specialister inblandade i den här värdekedjan - mäklare som beställer jobbet (ingår i erbjudandet), städfirman, de som gör själva jobbet, och en firma som sköter uppföljning. Det kan inte bli bra. För många kontrakt för lite kontakt.
    2021-02-16
    Vi får kontorsstäd flera gånger i veckan. Jag upplever att kontakten har funkat väldigt bra och städningen är noggrann.
    2020-09-10
    Jag beställde hemstädning och allt gick jättesmidigt och bra.
  • Gothia S
    2020-08-24
    Mycket nöjda med utförande av byggstädningen. Rekommenderar.
    2020-07-10
    Vi använder Viva Städ 2 gånger i månaden och är supernöjda. Senast köpte vi till fönsterputs och de utförde ett fantastiskt bra jobb med det!
    2020-04-05
    Toppengäng! Novak som vi hade var mycket trevlig och professionell. Är supernöjda med vår flyttstäd.
    2020-04-05
    Beställde flyttstäd. Bra städat, missat damma på några småställen men annars perfekt.

Dock otydlighet vart nycklar skall lämnas, och inte på eget kontor utan lämnas hos ett företags hotell. Kändes inte helt säkert.
    2020-04-01
    Jätte nöjd med min flyttstädning
    2020-04-01
    Bra bemötande trevliga personal
    Rekommenderas.
    2020-02-10
    Flytt städ av dödsbo
    Allt var skinande rent,
    Bra hemsida och fin kommunikation via mejl.
    Andra gången jag anlitade dem första var för fönsterputs också det kanon.
    2019-12-09
    VI använder Viva Städ för vårt kontors städ 2-3 dagar i veckan och är mycket nöjda.
    2019-12-08
    Jag har köpt hemstäd och flyttstäd. Jag har fått ett proffsigt bemötande och snabba besked. Kvaliteten på tjänsterna har varit utmärkt.
    2019-12-07
    Mycket tillmötesgående och bra städning. Tvekar aldrig att lösa ens problem. Kan varmt rekommendera Viva städ.
    2019-12-07
    Pålitliga, flexibla och trevliga. Använt firman länge för hemstädning och storstädning. Duktiga och lyhörda.
    Köpte städ.
    Allt var klockrent! 👍😁
    2019-12-07
    Grymt duktiga , är mycket nöjd.
    2019-12-06
    Jag köpte flyttstäd när jag flyttade från min förra lägenhet. Jättetrevlig personal och väl utfört jobb till ett bra pris. Rekommenderas!
    2019-12-06
    Har både fönsterputs och städning.
    Helt okej resultat. Saknar för närvarande det där lilla extra, vilket skiljer sig åt bland personalen. Kommer oftast när de ska, erbjuder vikarie vid sjukdom.
    2019-12-05
    Städade knappt, fick ringa tillbaka dom för att städa igen. Skulle inte säga att det var tillräckligt den gången heller.
    Sen kom en faktura på fullpris. Vilket jag gärna hade betalat om det var rent första gången. Nu blev det en massa krångel eftersom vi skulle visat lägenheten för den nya ägaren.
    2019-12-05
    Utför jobbet bra och är i tid med ett leende på läpparna
    Har köpt städtjänst
    Blev väldigt bra bemött
    Mina förväntningar var normala & företaget levde upp till dom
    Är väldigt nöjd med detta företaget & kommer att rekommendera dom till mina kompisar.
  • 2019-09-12
    Beställde flyttstädning av en 3:a. Bra resultat, snabbt och trevligt bemötande, noll krångel. Rekommenderas!
  • 2019-06-16
    Väldigt nöjd med företaget. Gjorde ett bra jobb och prisvärda. Dessutom väldigt flexibla, kunde komma ett specifikt klockslag medan andra företag vi kollade med kunde inte precisera när de skulle komma utan ville ha tillgång till lägenheten hela dagen.
  • 2019-06-13
    Beställde flyttstädning av lägenhet. Mycket smidig och bra service. Resultatet blev bra.
    2019-04-23
    Använder Viva städ som hemstäd varje vecka och fungerar utmärkt 😊 De gör ett superbra jobb och putsade fönster inför sommaren och de blev skinande rena! Tack för bra jobb 👍🏻
    2019-04-14
    Jag anlitade Viva Städ för flyttstädning. Kommunikationen var tydlig och vänlig och resultatet blev skinande rent!
  • 2019-04-10
    Kan varmt rekommendera Viva städ .Vi är riktigt nöjda. Professionellt och punktligt företag.
  • 2019-04-08
    Jag beställde flyttstädning. Ringde och fick prata med en mycket trevlig man. Blev mycket bra bemött, inget var besvärligt.Företaget levde mer än upp till mina förväntningar. Vill rekommendera denna firma, beställ dom om ni vill ha det perfekt städat.
  • 2019-03-29
    Bra kundservice. Jättebra städning!
    2019-03-28
    Rent och snyggt! Väldigt nöjd med bolaget!
    2019-03-12
    Flyttstädning som utfördes noggrant till ett bra pris, utan några anmärkningar från nya ägare. Rekommenderar varmt.
  • 2019-03-12
    Trevligt bemötande och duktig personal. Rekommenderar.
    2019-03-12
    Ordnade flyttstäd på kort varsel till bra pris. Inget knöl, gick mycket smidigt.

Skulle både rekommendera och använda mih av deras tjänster igen.
  • 2019-02-07
    Trevligt bemötande, flexibla och noggranna. Rekommenderas!
  • 2019-02-05
    Toppen städning! Inte någonting alls att anmärka på. Trevliga och duktiga. Rekommenderas varmt!
  • 2019-01-31
    Anlitade vid flyttstädning. Jag tyckte jobbet utfördes klockrent, hyresvärden lite vacklande. Viva Städ kom dagen efter och rättade till allting, även om jag bara kunde ses efter kontorstid! Förtroendeingivande bemötande och bra personlig kontakt. Kommer garanterat anlita igen vid städuppdrag!
  • Nils A
    2019-01-29
    Hemstädning varje vecka. Vi är mycket nöjda hittills.
  • 2019-01-08
    Städtjänst.
    Bra bemötande och serviceinriktade. mottagliga för information.
    2019-01-05
    Väldigt nöjd med städningen som utförs på ett proffsigt sätt med ett fantastiskt resultat!
    Trevligt och mycket lyhört bemötande av både städ och chefs personal!
    Kan verkligen rekommendera Viva städbolag!🌹
  • 2019-01-03
    Jättenöjda med fönsterputsningen på vår restaurang.
  • 2019-01-02
    Fantastiskt bra städat och väldigt trevliga.
    2019-01-02
    Viva har hemstäder, flyttstädat för mig flera gånger och jag har varit nöjd varje gång. Har rekommenderat till vänner som också varit nöjda. En gång var det en liten sak som en grinig köpare till lägenheten klagade på och då åkte dom bums ut och fixade, trots att det de klagade på inte låg på deras ansvar. Tja.. vad mer, jo de har städat mitt kontor två gånger också vilket de också gjorde med bravur. Jag rekommenderar! Ring gärna mig om ni vill höra det av mig personligen, 0721818512/Simon
  • 2019-01-02
    Bra städning, enkla att prata med om tillägg/förändringar och överträffa våra förväntningar.
  • 2019-01-02
    Vi har haft Viva städ hos oss sedan Maj 2017 och är supernöjda. Seriöst företag som aldrig missar något.

Kan varmt rekommendera Viva Städ