Städhjälp i Göteborg

13 rekommenderade städhjälpsfirmor i Göteborg

Behöver du hjälp med städning hemma eller på kontoret? Vi på Reco.se tycker att det ska vara enkelt att hitta och jämföra de företag som erbjuder städhjälp i Göteborg!

För att göra det extra lätt för dig att hitta den mest omtyckta städhjälpen i Göteborg landar de med bäst rekommendationer högst upp i listan. Oavsett om du letar efter någon som kan städa veckovis hemma eller behöver hjälp med flyttstädning är det enkelt att gå in och kika på vilka tjänster de olika städfirmorna erbjuder och var de håller hus. Dessutom kan du hitta kontaktuppgifter snabbt och enkelt, direkt här, och du slipper leta runt på flera olika hemsidor.

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Julia N
    Julia N: Väldigt bra bemötande vid första kontakt och möte. Effektiv och noggrann personal. Flexibla och enkla att ha att göra me...

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Marianne  H
    Marianne H: Jag har haft en mycket positiv upplevelse med Alberts. Känns hur bra som helst att ha hittat en städfirma man kan lita p...

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Mattias K
    Mattias K: Trevligt bemötande från början till slut. De kom i tid och skötte städningen alldeles utmärkt. Vet inte vad mer man kan ...

MakeClean AB

Ringögatan 2, Göteborg
    Vi erbjuder en rad städtjänster och andra hushållsnära tjänster i Göteborg. Vi är flexibla och arbetar efter dina villkor. Välkommen till MakeClean!
    Kouros G
    Kouros G: Jag är väldigt nöjd med service och smidighet i processen. Rekommenderar Makeclean starkt!

Lundby Städhjälp AB

Enekullegatan 6A, Göteborg
    Välkommen till Lundby Städhjälp! Vi har välutbildad personal och städar åt både privatpersoner och företag. Anlita oss om du vill ha ett skinande rent resultat.
    Christer S
    Christer S: Har funkat jättebra. Bra bemötande, flexibla och städar bra!

Studentstäd

Säterigatan 27, Göteborg
    Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan vara bäst på allt, därför valde vi att vara den städfirma som är bäst på hushållsnära tjänster! Vi har inga bindningsti...
    Christian E
    Christian E: Bra service och trevlig personal, tack!

Fröken Rut

Kungsportavenyn 3, Göteborg
    Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.
    Johan S
    Johan S: Inga problem, snabbt jobb! Flyttstädning som blev godkänd av hyresvärd

Pro Home Service

Ovädersgatan 3A, Göteborg
    Pro Home Service i Göteborg tar de hand om ditt hem åt dig, det hjälper dig spara energi och fokusera på det du vill göra istället!
    Göran K
    Göran K: Punktliga, trevliga och väl genomfört - några små missar men det rättades snabbt till vid påpekande.

Städalliansen Göteborg

Säterigatan 27, Göteborg
    Välkommen till Städalliansen Göteborg! Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård.
    Marie F
    Marie F: Superbra städfirma. Kan rekommenderas till alla som är i behov av flyttstädning. Riktigt proffsig personal!

Clear 2 Go

Norra Hamngatan 18, Göteborg
    Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.
    Oskar A
    Oskar A: Flyttstädade bra, utan anmärkning ifrån värd.

Vital Home AB

Datavägen 14 B, Göteborg
    Vital Home AB erbjuder hemstädning med kvalitetsgaranti och hög service för maximal kundnöjdhet.
    Rebecca W
    Rebecca W: Jättenöjda med fönsterputsen! Bra resultat och trevlig personal.

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, Göteborg
    Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.

Homework

Parkgatan 31, Göteborg
    Professionell städning till lågt pris. Vi är en av Sveriges största och mest etablerade städfirmor. Bli e av våra drygt 1000 kunder du också!
    Kristoffer H
    Kristoffer H: Jättebra, trevlig och kompetent personal!
Sida:   1

Städhjälp i Göteborg