Städhjälp i Göteborg

17 rekommenderade städhjälpsfirmor i Göteborg

Behöver du hjälp med städning hemma eller på kontoret? Vi på Reco.se tycker att det ska vara enkelt att hitta och jämföra de företag som erbjuder städhjälp i Göteborg!

För att göra det extra lätt för dig att hitta den mest omtyckta städhjälpen i Göteborg landar de med bäst rekommendationer högst upp i listan. Oavsett om du letar efter någon som kan städa veckovis hemma eller behöver hjälp med flyttstädning är det enkelt att gå in och kika på vilka tjänster de olika städfirmorna erbjuder och var de håller hus. Dessutom kan du hitta kontaktuppgifter snabbt och enkelt, direkt här, och du slipper leta runt på flera olika hemsidor.

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Towe B
    Towe B: Bokade storstädning, fick ett fint resultat till ett bra pris. Bra bemötande.

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Pia W
    Pia W: Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt j...

MakeClean AB

Ringögatan 2, Göteborg
    Vi erbjuder en rad städtjänster och andra hushållsnära tjänster i Göteborg. Vi är flexibla och arbetar efter dina villkor. Välkommen till MakeClean!
    Bodil S
    Bodil S: Flyttstäd - Rent och snyggt och bra kontakt, Rekommenderas.

Lundby Städhjälp AB

Enekullegatan 6A, Göteborg
    Välkommen till Lundby Städhjälp! Vi har välutbildad personal och städar åt både privatpersoner och företag. Anlita oss om du vill ha ett skinande rent resultat.
    Christer S
    Christer S: Har funkat jättebra. Bra bemötande, flexibla och städar bra!

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Mattias K
    Mattias K: Trevligt bemötande från början till slut. De kom i tid och skötte städningen alldeles utmärkt. Vet inte vad mer man kan ...

Studentstäd

Säterigatan 27, Göteborg
    Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan vara bäst på allt, därför valde vi att vara den städfirma som är bäst på hushållsnära tjänster! Vi har inga bindningsti...
    Christian E
    Christian E: Bra service och trevlig personal, tack!

Fröken Rut

Kungsportavenyn 3, Göteborg
    Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.
    Johan S
    Johan S: Inga problem, snabbt jobb! Flyttstädning som blev godkänd av hyresvärd

Pro Home Service

Ovädersgatan 3A, Göteborg
    Pro Home Service i Göteborg tar de hand om ditt hem åt dig, det hjälper dig spara energi och fokusera på det du vill göra istället!
    Göran K
    Göran K: Punktliga, trevliga och väl genomfört - några små missar men det rättades snabbt till vid påpekande.

Eriksbergs Kembar och Städ AB

Östra Eriksbergsgatan 89, Göteborg
    Välkommen till Eriksbergs Kembar och Städ AB! Vad du än behöver inom städning och hushållsnära tjänster kan vi garanterat hjälpa dig.
    Bästa kund B
    Bästa kund B: Tvätt av skjortor. Problemfritt !!

Städalliansen Göteborg

Säterigatan 27, Göteborg
    Välkommen till Städalliansen Göteborg! Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård.
    Marie F
    Marie F: Superbra städfirma. Kan rekommenderas till alla som är i behov av flyttstädning. Riktigt proffsig personal!

Göteborgs Städ & Service

Vasaplatsen 9, Göteborg
    Anna N
    Anna N: Vi var verkligen sååå nöjda med flyttstädningen! Smidigt samarbete och ett verkligt gott arbete. T o m vår petige köpare...

Clear 2 Go

Norra Hamngatan 18, Göteborg
    Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.
    Oskar A
    Oskar A: Flyttstädade bra, utan anmärkning ifrån värd.

Vital Home AB

Datavägen 14 B, Göteborg
    Vital Home AB erbjuder hemstädning med kvalitetsgaranti och hög service för maximal kundnöjdhet.
    Rebecca W
    Rebecca W: Jättenöjda med fönsterputsen! Bra resultat och trevlig personal.

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, Göteborg
    Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.

Gothia Specialservice AB

1 reco
    Marieholmsgatan 10B, Göteborg
    taz t
    taz t: Golvvård... Mycket rutinerat och bra personal! Seriösa, anpassningsbara, noggranna motiverade killar som arbetar hel h...

boleva AB

1 reco
    Norra Ågatan 10, Göteborg
    Björn P
    Björn P: Mycket bra service, fint bemötande, inget krångel och bra pris. Precis som en flyttstädning ska vara!

Homework

Parkgatan 31, Göteborg
    Professionell städning till lågt pris. Vi är en av Sveriges största och mest etablerade städfirmor. Bli e av våra drygt 1000 kunder du också!
    Kristoffer H
    Kristoffer H: Jättebra, trevlig och kompetent personal!
Sida:   1

Städhjälp i Göteborg