Städhjälp i Göteborg

17 rekommenderade städhjälpsfirmor i Göteborg

Behöver du hjälp med städning hemma eller på kontoret? Vi på Reco.se tycker att det ska vara enkelt att hitta och jämföra de företag som erbjuder städhjälp i Göteborg!

För att göra det extra lätt för dig att hitta den mest omtyckta städhjälpen i Göteborg landar de med bäst rekommendationer högst upp i listan. Oavsett om du letar efter någon som kan städa veckovis hemma eller behöver hjälp med flyttstädning är det enkelt att gå in och kika på vilka tjänster de olika städfirmorna erbjuder och var de håller hus. Dessutom kan du hitta kontaktuppgifter snabbt och enkelt, direkt här, och du slipper leta runt på flera olika hemsidor.

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Anki A
    Anki A: Mycket nöjd med flyttstädningen! Därutöver trevligt bemötande och smidig kontakt! Anki Andersson

Studentstäd

Säterigatan 27, Göteborg
    Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan vara bäst på allt, därför valde vi att vara den städfirma som är bäst på hushållsnära tjänster! Vi har inga bindningsti...
    Madalena K
    Madalena K: Mycket bra storstädning! Hälsa Marta att det var fantastiskt fint hemma, otrolig trevlig medarbetare ni har!

MakeClean AB

Ringögatan 2, Göteborg
    Vi erbjuder en rad städtjänster och andra hushållsnära tjänster i Göteborg. Vi är flexibla och arbetar efter dina villkor. Välkommen till MakeClean!
    Magnus M
    Magnus M: MakeClean har städat flera av våra lokaler i många år och vi har alltid varit nöjda.

Alberts Städservice AB

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Sofia G
    Sofia G: Tack för en mycket väl genomförd flyttstädning! Mycket noggrann personal från början till slut! Jag lämnar mina varmaste...

Pro Home Service

Ringögatan 23, Göteborg
    Pro Home Service i Göteborg tar de hand om ditt hem åt dig, det hjälper dig spara energi och fokusera på det du vill göra istället!
    Jennifer P
    Jennifer P: Rekommenderas verkligen! Trevlig personal och enkelt och smidigt på alla sätt! ! Återkommer gärna!

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Per L
    Per L: Jag använde Festina städ för en total storstädning av mitt hus. Den inledande kontakten var utmärkt med ett trevligt bem...

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, Göteborg
    Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.

Vital Home AB

Datavägen 14 B, Göteborg
    Vital Home AB erbjuder hemstädning med kvalitetsgaranti och hög service för maximal kundnöjdhet.
    Rebecca W
    Rebecca W: Jättenöjda med fönsterputsen! Bra resultat och trevlig personal.

Göteborgs Städ & Service

Vasaplatsen 9A, Göteborg
    johan n
    johan n: Köpte Belstaff Townmaster, jättetrevlig och kunnig personal. Johan.

V-Städ AB

Anders Carlssons Gata 14, Göteborg
    Steve C
    Steve C: Jag har anlitat V-Städ för städning av mitt kontor. De arbetar regelbundet enligt vårt avtal och gör ett mycket bra jobb...

Caretaker Göteborg AB

Lantmätaregatan 11, Göteborg
    martin j
    martin j: Första gången jag rekommenderar något företag på internet.. Men dessa är värda detta! De har nu hjälp våra familj öve...

Städ & Servicealliansen

Säterigatan 27, Göteborg
    Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård!
    Agneta W
    Agneta W: Godkänd flyttstädning! Allt gick mycket smidigt. Rekommenderar

Ruthjälpen Göteborg AB

Källviksvägen 33, Västra frölunda

Homework

Parkgatan 31, Göteborg
    Kristoffer H
    Kristoffer H: Jättebra, trevlig och kompetent personal!

Ellys Städservice

Draggensgatan 7, Göteborg
    Darko V
    Darko V: Mycket bra service ingen kund är för lite värd.Såna små firmor vi ska gynna i dagens samhälle.Dom jobbar för kunderna.Ly...

Pro Assistans Sverige AB

Gruvgatan 33, Västra frölunda