Städhjälp i Göteborg

15 rekommenderade städhjälpsfirmor i Göteborg

Behöver du hjälp med städning hemma eller på kontoret? Vi på Reco.se tycker att det ska vara enkelt att hitta och jämföra de företag som erbjuder städhjälp i Göteborg!

För att göra det extra lätt för dig att hitta den mest omtyckta städhjälpen i Göteborg landar de med bäst rekommendationer högst upp i listan. Oavsett om du letar efter någon som kan städa veckovis hemma eller behöver hjälp med flyttstädning är det enkelt att gå in och kika på vilka tjänster de olika städfirmorna erbjuder och var de håller hus. Dessutom kan du hitta kontaktuppgifter snabbt och enkelt, direkt här, och du slipper leta runt på flera olika hemsidor.

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Ali F
    Ali F: Bra och effektiv flytthjälp samt trevlig och professionell bemötande.

MakeClean AB

Ringögatan 2, Göteborg
    Vi erbjuder en rad städtjänster och andra hushållsnära tjänster i Göteborg. Vi är flexibla och arbetar efter dina villkor. Välkommen till MakeClean!
    Emma L
    Emma L: Jag är nöjd med tjänsten flyttstäd. Genomfört enligt uppgift och med gott resultat.

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Anki A
    Anki A: Mycket nöjd med flyttstädningen! Därutöver trevligt bemötande och smidig kontakt! Anki Andersson

Studentstäd

Säterigatan 27, Göteborg
    Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan vara bäst på allt, därför valde vi att vara den städfirma som är bäst på hushållsnära tjänster! Vi har inga bindningsti...
    Ksenia S
    Ksenia S: Jättebra service! Överträffade alla förväntningar och jag kan inte föreställa mig ett liv utan dem nu!

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Jens F
    Jens F: Haft Alberts i 2,5 år. Bra bemötande från början. Snabba på mejl och telefon. Bra med information om ordinarie personal ...

Pro Home Service

Ovädersgatan 3A, Göteborg
    Pro Home Service i Göteborg tar de hand om ditt hem åt dig, det hjälper dig spara energi och fokusera på det du vill göra istället!
    Göran K
    Göran K: Punktliga, trevliga och väl genomfört - några små missar men det rättades snabbt till vid påpekande.

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, Göteborg
    Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.

Vital Home AB

Datavägen 14 B, Göteborg
    Vital Home AB erbjuder hemstädning med kvalitetsgaranti och hög service för maximal kundnöjdhet.
    Rebecca W
    Rebecca W: Jättenöjda med fönsterputsen! Bra resultat och trevlig personal.

Göteborgs Städ & Service

Vasaplatsen 9A, Göteborg
    johan n
    johan n: Köpte Belstaff Townmaster, jättetrevlig och kunnig personal. Johan.

Caretaker Göteborg AB

Lantmätaregatan 11, Göteborg
    martin j
    martin j: Första gången jag rekommenderar något företag på internet.. Men dessa är värda detta! De har nu hjälp våra familj öve...

Städ & Servicealliansen

Säterigatan 27, Göteborg
    Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård!
    Agneta W
    Agneta W: Godkänd flyttstädning! Allt gick mycket smidigt. Rekommenderar

Ruthjälpen Göteborg AB

Källviksvägen 33, Västra frölunda

Ellys Städservice

Draggensgatan 7, Göteborg
    Darko V
    Darko V: Mycket bra service ingen kund är för lite värd.Såna små firmor vi ska gynna i dagens samhälle.Dom jobbar för kunderna.Ly...

Homework

Parkgatan 31, Göteborg
    Professionell städning till lågt pris. Vi är en av Sveriges största och mest etablerade städfirmor. Bli e av våra drygt 1000 kunder du också!
    Kristoffer H
    Kristoffer H: Jättebra, trevlig och kompetent personal!

Pro Assistans Sverige AB

Gruvgatan 33, Västra frölunda