Sisjön Städservice AB

Välkommen till Sisjön Städservice!

Är du i behov av städhjälp? Vi är ett komplett städföretag som fokuserar både på kunden, kvaliteten, medarbetarna och miljön.

Oavsett om du är privatperson eller behöver städhjälp till ett företag har vi tjänsterna du söker. Allt från hemstädning, flyttstädning och storstädning till kontorstädning, skolstädning och mycket mer därtill.

Vi är auktoriserade enligt Almegas krav på serviceentreprenörer och anpassar oss alltid efter dina önskemål. Kontakta oss så bokar vi en tid!

Läs vad 13 kunder tycker om Sisjön Städservice AB 2

2022-10-27 Verifierad kund
    Bra bemötande. Enkla att ha att göra med, både vid påpekanden och vid avbrytande av uppdrag.
    2022-10-26 Verifierad kund
    Något sena men gjorde ett bra jobb och det gick fort då de var många.
    Enkelt att kontakta ansvarig. Trevlig städare. Börja med resultatet
    Hej Louise!
    Tack för din feedback, vi är glada att du väljer våra tjänster och vi kunde göra dig nöjd. Dn kommentar betyder mycket för oss. vi önskar dig en trevlig dag.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Bra, efter ett tag , dom pratar inte svenska så det är svårt att göra sig förstådd.
    Hej Anita, tack för din feedback. Sisjön Städservice AB
    2022-10-18 Verifierad kund
    Extremt dåligt fönsterputs, samt dåligt service
    Hej Wilma!
    Tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback. vi är verkligen ledsna att höra att du inte var nöjd med våra tjänster. Vi kommer att göra vårt bästa för att veta vad som faktiskt gick fel och göra nödvändiga korrigeringar. vi önskar dig en bra dag
    2022-10-17 Verifierad kund
    Väldigt snälla och lyhörda.
    Bra service och utmärkt jobb.
    Hej Almas!
    Det är en fantastisk känsla att börja vår dag med en underbar feedback från dig. Vi är glada att vi gjorde dig nöjd med våra tjänster. kontakta oss gärna om du någonsin behöver våra tjänster.
    Hi,

cleaners did their job but i feel still they have to improve a lot, after my flat cleaning, my landlord inspected and found some errors, these are clearly visible and i did myself later.

Over all OK, but that extent-
    Hi Anil!
    Thnk you for your feedback. We are sorry that you had to do some corrections after the job was done. We will continue to do better and take the extra miles to perfect our services. we wish you a great day.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Bra bemötande, väl utfört arbete
    Hej Johan! stort tack för din feedback. vi uppskattar. Sisjön Städservice AB
    2022-10-16 Verifierad kund
    FlyttStädning under all kritik.
    Hej Linda!
    Vi uppskattar din feedback. Vi återkommer till dig så snart som möjligt för att veta om det finns något vi kan göra. Vi önskar dig en bra dag
    2022-10-16 Verifierad kund
    Väl bemötande. Beskrev sina tjänster väl. Stora förväntningar som har uppfyllts. Vi började med storstädning sedan, 3 veckors städning. Jag är väldigt nöjd.
    Hej Ann-Marie!
    Vi är så glada att veta att vi uppfyllde dina förväntningar på städningen du bokat hos oss. Din feedback betyder världen för oss och den kommer definitivt att ge oss fler kunder. Kontakta oss gärna om du behöver våra tjänster.
    Vi önskar dig en trevlig dag.
    2022-10-16 Verifierad kund
    Jätte bra personal å väldigt bra chef på bolaget!

Mex
    Hej Mesut! Tack för din feedback. vi uppskattar. Sisjön Städservice AB
    2022-10-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, flexibelt, bra städning!
    Hej Anja!
    Tack för en bra feedback. din kommentar ger definitivt ett stort leende på våra läppar.
    Vi önskar dig en bra dag.
    2022-10-16 Verifierad kund
    Det är trevliga när de kommer.

Köpt 4 timmars städ. För det mesta bra, ibland vissa självklara ställen som inte varit dammade. Men blivit bättre efter att jag sagt till.
    Hej Helen!Tack för dina vänliga ord. din feedback betyder allt för oss.
    Vi kommer att fortsätta göra vårt bästa för att överträffa dina förväntningar.

Vi önskar dig en bra dag.