Nordic Städfirma AB

Cederflychts Gata 13, 422 54 Hisings backa — Visa karta

Välkommen till Nordic Städfirma!

Vi har dig som kund i fokus och anpassar vår städtjänst efter dina önskemål. Med hög kompetens, personlig service och stort engagemang tar vi oss ann din organisation så att du kan tänka på annat än att städa. Våra tjänster sträcker sig från Kontorsstädning, Industristädning, Hemstädning, Skolstädning och Hotellstädning till Butiksstädning, Trappstädning, Flyttstädning, Byggstädning, Fönsterputs och golvvård. På Nordic Städfirma tänker vi som alla på miljön och använder oss endast av de medel som är bäst lämpade för miljön. Varmt välkommen att prova vår fantastiska tjänst!
Mån-Lör: 07:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 54 kunder tycker om Nordic Städfirma AB

• 2019-11-15

Gabriella G skrev om Nordic Städfirma AB
    Nordic städfirma har hjälpt till med städning av vår förening anläggningar och trappor nu i fyra månader och hittills är medlemmarna nöjda. Även killarna är väldigt trevliga och coola. Läs mer
  • 2019-10-05

Martin W skrev om Nordic Städfirma AB
    Mycket nojda med städningen av vårt hus under de senaste två åren nu👌👌👌 Läs mer
  • 2019-10-02

Okello M skrev om Nordic Städfirma AB
    Good office cleaning and impressive guys too. We are happy to recommend Nordic städfirma to anyone in need of cleaning help Läs mer
  • 2019-09-23

Andreas N skrev om Nordic Städfirma AB
    Städningen i våra kontorslokaler var så bra, vi är alla nöjda med jobbet de har gjort under de tre första rengöringsuppdragen till vårt kontor. Damerna är också så vänliga och professionella. Läs mer
  • 2019-09-07

Athina O skrev om Nordic Städfirma AB
    They came at a very short notice, were very friendly and playful guys who performed a military type mission for less time than we had projected. I was super satisfied with your service Läs mer
  • 2019-08-25

Livinus S skrev om Nordic Städfirma AB
    Enkel bokning, snabb ankomst och acceptabelt jobb och mycket fantastiska killar också. Läs mer
  • 2019-08-23

Denis T skrev om Nordic Städfirma AB
    Trevliga och extremt professionella killar som kom lite senare än planerat men gjorde ett fantastiskt jobb på mycket kort tid än vi förväntat oss. Jag stöder starkt nordic Städfirma Läs mer
  • 2019-08-23

Marta E skrev om Nordic Städfirma AB
    Hemstädningen har varit mycket tillfredsställande de senaste månaderna sedan vi anlitade Nordic städfirma. Jag tackar min kollega Henrik för att jag rekommenderade dem till oss. Om du behöver hjälp föreslår jag att du ger dem en rättegång. Läs mer
  • 2019-08-02

Ingela J skrev om Nordic Städfirma AB
    Flyttstädning av villa. Snabbt svar vid beställningen ang. offert.
    Personal kom på utsatt tid var trevliga och det såg fint ut när jobbet var klart. Vet dock ej om familjen som flyttat in är nöjda men vi har ej fått något klagomål. Läs mer
  • 2019-07-13

Ndumbuisi E skrev om Nordic Städfirma AB
    We hired Nordic städfirma AB after we moved to the US last month and my colleague who took over sent us very positive impressions about the quality of the work they did so I did not make a wrong choice hiring them. Highly recommended. Läs mer
  • 2019-07-12

Blanche N skrev om Nordic Städfirma AB
    Det är alltid en bra känsla att komma tillbaka till ett rent och friskt hem när tjejerna har varit här och gjort ett bra jobb. Jag tvekar inte alltid att berätta för mina kollegor och vänner om norden Läs mer
  • 2019-07-12

Nina N skrev om Nordic Städfirma AB
    Jag hade ett företag som var väldigt dyrt men kvaliteten var inte upp till förväntan. Nordiska tjejer gör ett mycket perfekt jobb och för så relativt billigt ett belopp. Jag rekommenderar dem starkt för alla som behöver hemstädning. Läs mer
  • 2019-07-09

Nora C skrev om Nordic Städfirma AB
    Bokningen var så lätt, killarna kom fram i tid och gjorde ett mycket bra jobb på kort tid. Mycket vänliga och professionella killar där. Jag nartuligtvis rekommendera dem.👏👏👏 Läs mer
  • 2019-06-13

Christian G skrev om Nordic Städfirma AB
    Killarna utförde en utmärkt städning i vår tidigare villa när vi flyttade ut förra veckan. Jag blev så imponerad och rekommenderade dem till min syster som byter sin lägenhet i juli slutar också. Läs mer
  • 2019-06-13

Lejla K skrev om Nordic Städfirma AB
    Bokningen gick väldigt snabbt och resultatet var jättebra så jag kan varmt rekommendera dem.
    Priset var flera hundra kronor under dem andra offerterna jag fick. Läs mer
  • 2019-05-13

Helena N skrev om Nordic Städfirma AB
    Kom i tid & utförde ett nogrannt & superbra jobb. Jätte trevlig kille som kom & städade.
    Vi är supernöjda & rekomenderar verkligen Nordic städfirma Läs mer
  • 2019-05-06

Bjoern H skrev om Nordic Städfirma AB
    Väldigt nöjd med flyttstädet då de var mycket noggranna. Trevliga killar som pratade mycket bra engelska.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-04-29

Svante V skrev om Nordic Städfirma AB
    Hade anlitat flyttstädning och blev bra bemött av personalen som gjorde ett grymt bra jobb till ett mycket rimligt pris. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-16

Gail G skrev om Nordic Städfirma AB
    Tack för en stressfri utflyttning. Killen var i tid och gjorde ett fantastiskt jobb. Jag har redan rekommenderat dem till min kollega som flyttar ut nästa månad. Läs mer
  • 2019-04-08

Gabriella E skrev om Nordic Städfirma AB
    Använde Nordic Städfirma för flyttstädning av två lägenheter - fräscht, enkelt och prisvärt! Läs mer
  • 2019-04-06

Jude skrev om Nordic Städfirma AB
    Så nöjd med städningen!
    En fröjd att komme hem varannan fredag och allt är tipp topp👌👌👌 Läs mer
  • 2019-04-06

Ivo E skrev om Nordic Städfirma AB
    Hem städning,
    Jag var mycket nöjd med företagstjänsten,
    Mina förväntningar var uppfyllda.

Ivo Läs mer
  • 2019-04-05

Hanna S skrev om Nordic Städfirma AB
    Superproffsiga och därmed väldigt bra städat! Nöjd och glad över att lämna över lägenheten i det skicket till nästa hyresgäster! Kom i tid med trevligt bemötande. Allt gick smidigt, från bokning till färdigt resultat. Tack! Läs mer
  • 2019-04-05

Dan R skrev om Nordic Städfirma AB
    Kommunikationen var bra, bokningen gick bra och de visade mycket allvar. Jag bytte lägenheter med min vän och de städade dem båda på två dagar och vi fick inget att klaga på, bra killar. Jag kan rekommendera dem för alla som flyttar ut från att byta lägenheter. Läs mer
  • 2019-03-10

Sissel S skrev om Nordic Städfirma AB
    De började städa vår villa i november 2017 och hittills är vi glada för städningen, mycket detaljerad i sitt arbete men viktigast av allt är de billiga jämfört med vårt tidigare företag Läs mer
  • 2019-02-26

Denis T skrev om Nordic Städfirma AB
    Seriös firma, väldigt trevliga och lätt att arbeta med. Väldigt nöjd med deras flyttstädning. Rekommendrar dem starkt. Läs mer
  • 2019-02-24

Jacob G skrev om Nordic Städfirma AB
    De är billiga och har mycket ansvar så jag rekommenderar dem👌👌👌 Läs mer
  • 2019-02-23

Erik A skrev om Nordic Städfirma AB
    Mycket nöjd med städningen och städarna var i tid och mycket professionella också Läs mer
  • 2019-02-23

Humphrey J skrev om Nordic Städfirma AB
    I get help with home cleaning once a month from Nordic Städfirma AB and am absolutely happy with them thus far. Flexible and always ready to adapt to unplanned changes. Läs mer

Malin J skrev om Nordic Städfirma AB
    Jag köpte flyttstädningen och vi var nöjda med. Städare var duktig! Läs mer

Maj A skrev om Nordic Städfirma AB
    An flyttstädning som jag är mycket nöjd med Läs mer

Magnus L skrev om Nordic Städfirma AB
    De renar bra och vi alla på kontoret är glada att ha dem hjälpa oss med veckovis städning på kontoret. Deras personal är också mycket artig och professionell i sitt förhållningssätt. Läs mer

Constance P skrev om Nordic Städfirma AB
    Det är alltid bra att stänga från jobbet och kova in i ett rent och friskt hem efter att städarna från norden har varit där och ryddat huset. Jag hoppas att flytta från rengöring efter varannan vecka till varje vecka snart Läs mer

Maria A skrev om Nordic Städfirma AB
    Varannan vecka städning hos mig, och jag är mycket nöjda Läs mer

Robert R skrev om Nordic Städfirma AB
    De har städat min lägenhet i nästan ett år nu och är mycket nöjda med deras städning. De är också mycket flexibla och det är bra för mig. Läs mer

Niklass S skrev om Nordic Städfirma AB
    Mycket bra städning med trevliga personal också Läs mer

Immaculate N skrev om Nordic Städfirma AB
    Nöjda med flyttstädning för Billigt pris Läs mer

Joseph P skrev om Nordic Städfirma AB
    Mycket bra jobb. Duktig personal Läs mer
    2019-02-16 Mokia J svarar Joseph P
    Hej Joseph,

Du sa bara att det var ett bra jobb och samma sak som du sa till våra städare efter inspektion så varför ge oss ett sådant betyg?

Sofia A skrev om Nordic Städfirma AB
    Var glad för den goda städningen vid Landalagången 15 när jag flyttade ut. Killarna är relativt billiga, så jag kan rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-02-06

Xiao F skrev om Nordic Städfirma AB
    De kom 1 timme sen! när vi ringde till kundtjänsten kunde personen inte prata på svenska, om vi inte hade ringt hade inte de hade dykt upp. De städade inte rent och de började skruva loss skruvar från vår duschkarbin utan att sätta tillbaka senare. Läs mer
    2019-02-07 Mokia J svarar Xiao F
    Vi har kundtjänstpersonal som talar engelska och andra som talar svenska och engelska. Vi är ledsna om du inte var korrekt kommunicerad av den anställde. Vi trodde att de hade anlänt din lägenhet som planlagt. När du ringde kundservice vi ringde och städarna hade försenat lite på grund av en uppdelning med deras bil så de tog slutligen en spårvagn för att möta upp. De som städade bekräftade att du kontrollerade därefter och sa att allt var bra och så lämnade de.
    Tack för dina observationer ändå, vi ska förbättra nästa gång
  • 2019-01-27

trevliga & hjälpsamma Läs mer
  • Anna T

2019-01-19

Anna T skrev om Nordic Städfirma AB
    Efter att ett annat företag slog upp och förstörde golvet undertecknar vi ett avtal med Nordic Städfirma AB nu i över ett år och vi är glada för tjänsten. Deras anställda är alltid i tid och väldigt pliktig medveten. Vi har ingen ånger att arbeta med dem! Läs mer
  • 2019-01-18

Mokiss J skrev om Nordic Städfirma AB
    I hired them to perform weekly cleaning in our home at Hisings Backa and they are now in the second year and except for some few instances they have kept their word and we are satisfied with the girls, especially fixing of beds in the children's rooms which we have no time to do. Läs mer
  • 2019-01-18

Emelie T skrev om Nordic Städfirma AB
    Vi hyrde dem för flyttrengöring och den nya ägaren var mycket nöjd med jobbet. Även damerna var mycket professionella och trevliga när de kom upp för jobbet. Läs mer

Karl F skrev om Nordic Städfirma AB
    Vi fick hjälp med flyttstädningen. Bemötandet från det att vi fick kontakt till att huset hade städats fungerade mycket bra av alla inblandade. Alla var tillmötesgående och smidiga att ha att göra med. De som städade kunde knappt prata svenska men det var inget hinder. De gjorde ett utmärkt jobb, dessutom snabbt och smidigt. Vi kan rekommendera dem. Läs mer

Helena C skrev om Nordic Städfirma AB
    Duktiga, pålitliga, professionella, noggranna och trevliga. Kan verkligen rekommendera Nordic städfirma och dess medarbetare. /Helena, villa hemstädning. Läs mer

Gunilla C skrev om Nordic Städfirma AB
    Vi köpte storstädning av förskokelokaler och veckostädning av desamma en gång per vecka. Kommunikationen har fungerat bra, bra tillgänglighet och noggrann städning. Läs mer
  • 2019-01-08

Mufua B skrev om Nordic Städfirma AB
    Killarna städade min lägenhet när jag flyttade ut och det var bra gjort så jag rekommenderade dem till min flickvän mamma och hon var ganska nöjd med deras städning. Läs mer
  • Henrik A

2019-01-07

Henrik A skrev om Nordic Städfirma AB
    Vi bytte förra året från en av de ”stora” städfirmorna som vi hade haft i mer är tio år för att de började bli för dyra i timkostnad. Bland 6-7 offerter valde vi Nordic Städfirma. De visade sig vara ett perfekt alternativ för oss! Trevliga, duktiga och flexibla! Och städar rent på djupet - huset känns verkligen som att det varit storstädning varje gång. I princip halverade vi kostnaden. Kunde inte vara nöjdare! Läs mer

Cederflychts Gata 13, 422 54 Hisings backa