Nordic Städfirma AB

Välkommen till Nordic Städfirma!

Vi har dig som kund i fokus och anpassar vår städtjänst efter dina önskemål. Med hög kompetens, personlig service och stort engagemang tar vi oss ann din organisation så att du kan tänka på annat än att städa. Våra tjänster sträcker sig från Kontorsstädning, Industristädning, Hemstädning, Skolstädning och Hotellstädning till Butiksstädning, Trappstädning, Flyttstädning, Byggstädning, Fönsterputs och golvvård. På Nordic Städfirma tänker vi som alla på miljön och använder oss endast av de medel som är bäst lämpade för miljön. Varmt välkommen att prova vår fantastiska tjänst!

Läs vad 41 kunder tycker om Nordic Städfirma AB 2

2022-01-06 Verifierad kund
    Hemstädning varannan vecka. Bra pris men saknar ”guldkanten”, ofta tavlor på sniskan och något som fortfarande är dammigt. Uppskattar flexibla avbokningsregler.
    Hej Minna,
    Tack för din observation. Vi har tagit del av detta och kommer att vidarebefordra detta till personalen för förbättringar i framtiden. Gott nytt år!
    2021-09-22 Verifierad kund
    Var inte nöjd med städningen då jag fick städa på nytt när jag kom hem.
    Vissa delar var bra men i det stora hela var vi inte nöjda tyvärr.
    2021-04-12 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande och rent hus
    Tack att du var nöjd med städningen, Blecka! Nordic Städfirma AB
  • Carl Jonas Peter T
    2021-03-10 Spontant omdöme
    Inte seriösa. Dålig städning. Saker som förstördes. Detta skulle ersättas men såg inte röken av återbetalning.
    Skulle gått till en annan städfirma.....
    2020-07-10 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp av Nordic Städfirma med flyttstädning av vår lägenhet och blev super nojda med jobbet👏👏👏😊😊😊
    2020-06-09 Insamlad av företaget
    Duktiga städare och vi var supernojda med er städning
    2020-06-02 Insamlad av företaget
    Väldigt noggrann flyttstädning!
    Tack för fint städat!
    Jättebra grundstädning och sen trevliga detaljer som vikta filtar.
    2020-03-25 Insamlad av företaget
    Bra flyttstädning utföres hos oss när vi flyttad ut för en månad sedan
    2020-03-25 Insamlad av företaget
    Lågt pris och mycket utmärkt rengöring utförs av flickorna. Jag är imponerad av kvaliteten och har bestämt mig för att hålla Nordic städ för min hemstädning varannan vecka. Jag rekommenderar da er.
    2020-02-05 Insamlad av företaget
    Nöjd med städningen som jag fick av Nordic städ👍👍👍
    2019-11-15 Insamlad av företaget
    Nordic städfirma har hjälpt till med städning av vår förening anläggningar och trappor nu i fyra månader och hittills är medlemmarna nöjda. Även killarna är väldigt trevliga och coola.
    2019-08-25 Insamlad av företaget
    Enkel bokning, snabb ankomst och acceptabelt jobb och mycket fantastiska killar också.
    2019-08-23 Insamlad av företaget
    Trevliga och extremt professionella killar som kom lite senare än planerat men gjorde ett fantastiskt jobb på mycket kort tid än vi förväntat oss. Jag stöder starkt nordic Städfirma
    2019-08-02 Insamlad av företaget
    Flyttstädning av villa. Snabbt svar vid beställningen ang. offert.
    Personal kom på utsatt tid var trevliga och det såg fint ut när jobbet var klart. Vet dock ej om familjen som flyttat in är nöjda men vi har ej fått något klagomål.
    2019-06-13 Insamlad av företaget
    Killarna utförde en utmärkt städning i vår tidigare villa när vi flyttade ut förra veckan. Jag blev så imponerad och rekommenderade dem till min syster som byter sin lägenhet i juli slutar också.
    2019-06-13 Insamlad av företaget
    Bokningen gick väldigt snabbt och resultatet var jättebra så jag kan varmt rekommendera dem.
    Priset var flera hundra kronor under dem andra offerterna jag fick.
  • Helena N
    2019-05-13 Insamlad av företaget
    Kom i tid & utförde ett nogrannt & superbra jobb. Jätte trevlig kille som kom & städade.
    Vi är supernöjda & rekomenderar verkligen Nordic städfirma
    2019-05-06 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med flyttstädet då de var mycket noggranna. Trevliga killar som pratade mycket bra engelska.
    Kan varmt rekommenderas.
    2019-04-29 Insamlad av företaget
    Hade anlitat flyttstädning och blev bra bemött av personalen som gjorde ett grymt bra jobb till ett mycket rimligt pris. Rekommenderas starkt!
    2019-04-16 Insamlad av företaget
    Tack för en stressfri utflyttning. Killen var i tid och gjorde ett fantastiskt jobb. Jag har redan rekommenderat dem till min kollega som flyttar ut nästa månad.
    2019-04-08 Insamlad av företaget
    Använde Nordic Städfirma för flyttstädning av två lägenheter - fräscht, enkelt och prisvärt!
    2019-04-06 Insamlad av företaget
    Så nöjd med städningen!
    En fröjd att komme hem varannan fredag och allt är tipp topp👌👌👌
    2019-04-06 Insamlad av företaget
    Hem städning,
    Jag var mycket nöjd med företagstjänsten,
    Mina förväntningar var uppfyllda.

Ivo
    2019-04-05 Insamlad av företaget
    Superproffsiga och därmed väldigt bra städat! Nöjd och glad över att lämna över lägenheten i det skicket till nästa hyresgäster! Kom i tid med trevligt bemötande. Allt gick smidigt, från bokning till färdigt resultat. Tack!
    2019-04-05 Insamlad av företaget
    Kommunikationen var bra, bokningen gick bra och de visade mycket allvar. Jag bytte lägenheter med min vän och de städade dem båda på två dagar och vi fick inget att klaga på, bra killar. Jag kan rekommendera dem för alla som flyttar ut från att byta lägenheter.
    2019-03-10 Insamlad av företaget
    De började städa vår villa i november 2017 och hittills är vi glada för städningen, mycket detaljerad i sitt arbete men viktigast av allt är de billiga jämfört med vårt tidigare företag
    2019-02-24 Insamlad av företaget
    De är billiga och har mycket ansvar så jag rekommenderar dem👌👌👌
    2019-02-16 Insamlad av företaget
    Det är alltid bra att stänga från jobbet och kova in i ett rent och friskt hem efter att städarna från norden har varit där och ryddat huset. Jag hoppas att flytta från rengöring efter varannan vecka till varje vecka snart
    2019-02-06 Insamlad av företaget
    De kom 1 timme sen! när vi ringde till kundtjänsten kunde personen inte prata på svenska, om vi inte hade ringt hade inte de hade dykt upp. De städade inte rent och de började skruva loss skruvar från vår duschkarbin utan att sätta tillbaka senare.
    Vi har kundtjänstpersonal som talar engelska och andra som talar svenska och engelska. Vi är ledsna om du inte var korrekt kommunicerad av den anställde. Vi trodde att de hade anlänt din lägenhet som planlagt. När du ringde kundservice vi ringde och städarna hade försenat lite på grund av en uppdelning med deras bil så de tog slutligen en spårvagn för att möta upp. De som städade bekräftade att du kontrollerade därefter och sa att allt var bra och så lämnade de.
    Tack för dina observationer ändå, vi ska förbättra nästa gång
    2019-01-19 Insamlad av företaget
    Superbra & rekommenderas starkt 🙂 punktliga, ordentliga,
    trevliga & hjälpsamma
  • Anna T
    2019-01-19 Insamlad av företaget
    Efter att ett annat företag slog upp och förstörde golvet undertecknar vi ett avtal med Nordic Städfirma AB nu i över ett år och vi är glada för tjänsten. Deras anställda är alltid i tid och väldigt pliktig medveten. Vi har ingen ånger att arbeta med dem!
    2019-01-18 Insamlad av företaget
    Vi hyrde dem för flyttrengöring och den nya ägaren var mycket nöjd med jobbet. Även damerna var mycket professionella och trevliga när de kom upp för jobbet.
    2019-01-09 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp med flyttstädningen. Bemötandet från det att vi fick kontakt till att huset hade städats fungerade mycket bra av alla inblandade. Alla var tillmötesgående och smidiga att ha att göra med. De som städade kunde knappt prata svenska men det var inget hinder. De gjorde ett utmärkt jobb, dessutom snabbt och smidigt. Vi kan rekommendera dem.
    2019-01-09 Insamlad av företaget
    Duktiga, pålitliga, professionella, noggranna och trevliga. Kan verkligen rekommendera Nordic städfirma och dess medarbetare. /Helena, villa hemstädning.
    2019-01-09 Insamlad av företaget
    Vi köpte storstädning av förskokelokaler och veckostädning av desamma en gång per vecka. Kommunikationen har fungerat bra, bra tillgänglighet och noggrann städning.
    2019-01-08 Insamlad av företaget
    Killarna städade min lägenhet när jag flyttade ut och det var bra gjort så jag rekommenderade dem till min flickvän mamma och hon var ganska nöjd med deras städning.
  • Henrik A
    2019-01-07 Insamlad av företaget
    Vi bytte förra året från en av de ”stora” städfirmorna som vi hade haft i mer är tio år för att de började bli för dyra i timkostnad. Bland 6-7 offerter valde vi Nordic Städfirma. De visade sig vara ett perfekt alternativ för oss! Trevliga, duktiga och flexibla! Och städar rent på djupet - huset känns verkligen som att det varit storstädning varje gång. I princip halverade vi kostnaden. Kunde inte vara nöjdare!
  • Jeanette E
    2019-01-07 Insamlad av företaget
    Hemstäd två gånger i månaden. Jag har blivit bemött bra, lite svårt med kommunikationen ibland så då har det blivit missförstånd. Jag förväntade mig att få en svensktalande städare, lättare att kommunicera då. Fick det inte först men när jag påtalade detta så fixade de detta för mig. Så jag är nöjd för stunden.
    1 stor städning
    2 städning varje 14 dag
    Inte speciellt noggrant ska säger up de.
    2019-01-07 Insamlad av företaget
    De utförde ett mycket bra jobb. De levererade exakt vad de uppgav i sitt städ erbjudandet. Om du vill flytta ut och behöver rengöringshjälp tror jag att de kan göra tricket för dig.