Nordic Städfirma AB

Nordic Städfirma AB

Ring 031-386 99 99 www.nordicstadfirma.se

Välkommen till Nordic Städfirma! Vi har dig som kund i fokus och anpassar vår städtjänst efter dina önskemål. Med hög kompetens, personlig service och stort engagemang tar vi oss ann din organisation så att du kan tänka på annat än att städa. Våra tjänster sträcker sig från Kontorsstädning, Industristädning, Hemstädning, Skolstädning...

42 omdömen om Nordic Städfirma AB

Nordic S

Vi var nojda med det jobbet. Jag rekommenderar Nordic Städfirma

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Minna C
Skrev om Nordic Städfirma AB

Hemstädning varannan vecka. Bra pris men saknar ”guldkanten”, ofta tavlor på sniskan och något som fortfarande är dammigt. Uppskattar flexibla avbokningsregler.

Svar från Nordic Städfirma AB

Hej Minna, Tack för din observation. Vi har tagit del av detta och kommer att vidarebefordra detta till personalen för förbättringar i framtiden. Gott nytt år!

Victoria L
Skrev om Nordic Städfirma AB

Var inte nöjd med städningen då jag fick städa på nytt när jag kom hem. Vissa delar var bra men i det stora hela var vi inte nöjda tyvärr.

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Blecka M
Skrev om Nordic Städfirma AB

Proffsigt bemötande och rent hus

Svar från Nordic Städfirma AB

Tack att du var nöjd med städningen, Blecka!

Carl Jonas Peter T
Skrev om Nordic Städfirma AB

Inte seriösa. Dålig städning. Saker som förstördes. Detta skulle ersättas men såg inte röken av återbetalning. Skulle gått till en annan städfirma.....

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Nerylian N
Skrev om Nordic Städfirma AB

Vi fick hjälp av Nordic Städfirma med flyttstädning av vår lägenhet och blev super nojda med jobbet👏👏👏😊😊😊

Fredrik K
Skrev om Nordic Städfirma AB

Duktiga städare och vi var supernojda med er städning

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Charlotta L

Väldigt noggrann flyttstädning!

Macbright N
Skrev om Nordic Städfirma AB

Tack för fint städat! Jättebra grundstädning och sen trevliga detaljer som vikta filtar.

Kasey E
Skrev om Nordic Städfirma AB

Bra flyttstädning utföres hos oss när vi flyttad ut för en månad sedan

Hilde J
Skrev om Nordic Städfirma AB

Lågt pris och mycket utmärkt rengöring utförs av flickorna. Jag är imponerad av kvaliteten och har bestämt mig för att hålla Nordic städ för min hemstädning varannan vecka. Jag rekommenderar da er.

Marko J
Skrev om Nordic Städfirma AB

Nöjd med städningen som jag fick av Nordic städ👍👍👍

Gabriella G
Skrev om Nordic Städfirma AB

Nordic städfirma har hjälpt till med städning av vår förening anläggningar och trappor nu i fyra månader och hittills är medlemmarna nöjda. Även killarna är väldigt trevliga och coola.

Livinus S
Skrev om Nordic Städfirma AB

Enkel bokning, snabb ankomst och acceptabelt jobb och mycket fantastiska killar också.

Denis T
Skrev om Nordic Städfirma AB

Trevliga och extremt professionella killar som kom lite senare än planerat men gjorde ett fantastiskt jobb på mycket kort tid än vi förväntat oss. Jag stöder starkt nordic Städfirma

Ingela J
Skrev om Nordic Städfirma AB

Flyttstädning av villa. Snabbt svar vid beställningen ang. offert. Personal kom på utsatt tid var trevliga och det såg fint ut när jobbet var klart. Vet dock ej om familjen som flyttat in är nöjda men vi har ej fått något klagomål.

Christian G
Skrev om Nordic Städfirma AB

Killarna utförde en utmärkt städning i vår tidigare villa när vi flyttade ut förra veckan. Jag blev så imponerad och rekommenderade dem till min syster som byter sin lägenhet i juli slutar också.

Lejla K
Skrev om Nordic Städfirma AB

Bokningen gick väldigt snabbt och resultatet var jättebra så jag kan varmt rekommendera dem. Priset var flera hundra kronor under dem andra offerterna jag fick.

Helena N
Skrev om Nordic Städfirma AB

Kom i tid & utförde ett nogrannt & superbra jobb. Jätte trevlig kille som kom & städade. Vi är supernöjda & rekomenderar verkligen Nordic städfirma

Bjoern H
Skrev om Nordic Städfirma AB

Väldigt nöjd med flyttstädet då de var mycket noggranna. Trevliga killar som pratade mycket bra engelska. Kan varmt rekommenderas.

Svante V
Skrev om Nordic Städfirma AB

Hade anlitat flyttstädning och blev bra bemött av personalen som gjorde ett grymt bra jobb till ett mycket rimligt pris. Rekommenderas starkt!

Gail G
Skrev om Nordic Städfirma AB

Tack för en stressfri utflyttning. Killen var i tid och gjorde ett fantastiskt jobb. Jag har redan rekommenderat dem till min kollega som flyttar ut nästa månad.

Gabriella E
Skrev om Nordic Städfirma AB

Använde Nordic Städfirma för flyttstädning av två lägenheter - fräscht, enkelt och prisvärt!

Jude
Skrev om Nordic Städfirma AB

Så nöjd med städningen! En fröjd att komme hem varannan fredag och allt är tipp topp👌👌👌

Ivo E
Skrev om Nordic Städfirma AB

Hem städning, Jag var mycket nöjd med företagstjänsten, Mina förväntningar var uppfyllda. Mvh Ivo

Hanna S
Skrev om Nordic Städfirma AB

Superproffsiga och därmed väldigt bra städat! Nöjd och glad över att lämna över lägenheten i det skicket till nästa hyresgäster! Kom i tid med trevligt bemötande. Allt gick smidigt, från bokning till färdigt resultat. Tack!

Dan R
Skrev om Nordic Städfirma AB

Kommunikationen var bra, bokningen gick bra och de visade mycket allvar. Jag bytte lägenheter med min vän och de städade dem båda på två dagar och vi fick inget att klaga på, bra killar. Jag kan rekommendera dem för alla som flyttar ut från att byta lägenheter.

Sissel S
Skrev om Nordic Städfirma AB

De började städa vår villa i november 2017 och hittills är vi glada för städningen, mycket detaljerad i sitt arbete men viktigast av allt är de billiga jämfört med vårt tidigare företag

Jacob G
Skrev om Nordic Städfirma AB

De är billiga och har mycket ansvar så jag rekommenderar dem👌👌👌

Constance P
Skrev om Nordic Städfirma AB

Det är alltid bra att stänga från jobbet och kova in i ett rent och friskt hem efter att städarna från norden har varit där och ryddat huset. Jag hoppas att flytta från rengöring efter varannan vecka till varje vecka snart

Xiao F
Skrev om Nordic Städfirma AB

De kom 1 timme sen! när vi ringde till kundtjänsten kunde personen inte prata på svenska, om vi inte hade ringt hade inte de hade dykt upp. De städade inte rent och de började skruva loss skruvar från vår duschkarbin utan att sätta tillbaka senare.

Svar från Nordic Städfirma AB

Vi har kundtjänstpersonal som talar engelska och andra som talar svenska och engelska. Vi är ledsna om du inte var korrekt kommunicerad av den anställde. Vi trodde att de hade anlänt din lägenhet som planlagt. När du ringde kundservice vi ringde och städarna hade försenat lite på grund av en uppdelning med deras bil så de tog slutligen en spårvagn för att möta upp. De som städade bekräftade att du kontrollerade därefter och sa att allt var bra och så lämnade de. Tack för dina observationer ändå, vi ska förbättra nästa gång

Suh F

Superbra & rekommenderas starkt 🙂 punktliga, ordentliga, trevliga & hjälpsamma

Anna T
Skrev om Nordic Städfirma AB

Efter att ett annat företag slog upp och förstörde golvet undertecknar vi ett avtal med Nordic Städfirma AB nu i över ett år och vi är glada för tjänsten. Deras anställda är alltid i tid och väldigt pliktig medveten. Vi har ingen ånger att arbeta med dem!

Emelie T
Skrev om Nordic Städfirma AB

Vi hyrde dem för flyttrengöring och den nya ägaren var mycket nöjd med jobbet. Även damerna var mycket professionella och trevliga när de kom upp för jobbet.

Karl F
Skrev om Nordic Städfirma AB

Vi fick hjälp med flyttstädningen. Bemötandet från det att vi fick kontakt till att huset hade städats fungerade mycket bra av alla inblandade. Alla var tillmötesgående och smidiga att ha att göra med. De som städade kunde knappt prata svenska men det var inget hinder. De gjorde ett utmärkt jobb, dessutom snabbt och smidigt. Vi kan rekommendera dem.

Helena C
Skrev om Nordic Städfirma AB

Duktiga, pålitliga, professionella, noggranna och trevliga. Kan verkligen rekommendera Nordic städfirma och dess medarbetare. /Helena, villa hemstädning.

Gunilla C
Skrev om Nordic Städfirma AB

Vi köpte storstädning av förskokelokaler och veckostädning av desamma en gång per vecka. Kommunikationen har fungerat bra, bra tillgänglighet och noggrann städning.

Mufua B
Skrev om Nordic Städfirma AB

Killarna städade min lägenhet när jag flyttade ut och det var bra gjort så jag rekommenderade dem till min flickvän mamma och hon var ganska nöjd med deras städning.

Henrik A
Skrev om Nordic Städfirma AB

Vi bytte förra året från en av de ”stora” städfirmorna som vi hade haft i mer är tio år för att de började bli för dyra i timkostnad. Bland 6-7 offerter valde vi Nordic Städfirma. De visade sig vara ett perfekt alternativ för oss! Trevliga, duktiga och flexibla! Och städar rent på djupet - huset känns verkligen som att det varit storstädning varje gång. I princip halverade vi kostnaden. Kunde inte vara nöjdare!

Jeanette E
Skrev om Nordic Städfirma AB

Hemstäd två gånger i månaden. Jag har blivit bemött bra, lite svårt med kommunikationen ibland så då har det blivit missförstånd. Jag förväntade mig att få en svensktalande städare, lättare att kommunicera då. Fick det inte först men när jag påtalade detta så fixade de detta för mig. Så jag är nöjd för stunden.

Pauline K
Skrev om Nordic Städfirma AB

1 stor städning 2 städning varje 14 dag Inte speciellt noggrant ska säger up de.

Malin T
Skrev om Nordic Städfirma AB

De utförde ett mycket bra jobb. De levererade exakt vad de uppgav i sitt städ erbjudandet. Om du vill flytta ut och behöver rengöringshjälp tror jag att de kan göra tricket för dig.