Alla kategorier Flyttstäd Västra Götaland Göteborg Nordic Städfirma

Nordic Städfirma

Cederflychts Gata 13, 422 54 Hisings backa — Visa karta

Välkommen till Nordic Städfirma!

Vi har dig som kund i fokus och anpassar vår städtjänst efter dina önskemål. Med hög kompetens, personlig service och stort engagemang tar vi oss ann din organisation så att du kan tänka på annat än att städa. Våra tjänster sträcker sig från Kontorsstädning, Industristädning, Hemstädning, Skolstädning och Hotellstädning till Butiksstädning, Trappstädning, Flyttstädning, Byggstädning, Fönsterputs och golvvård. På Nordic Städfirma tänker vi som alla på miljön och använder oss endast av de medel som är bäst lämpade för miljön. Varmt välkommen att prova vår fantastiska tjänst!

Läs vad 13 kunder tycker om Nordic Städfirma

• 2019-01-19

Suh F skrev om Nordic Städfirma
    Superbra & rekommenderas starkt 🙂 punktliga, ordentliga,
    trevliga & hjälpsamma Läs mer
  • 2019-01-19

Anna T skrev om Nordic Städfirma
    Efter att ett annat företag slog upp och förstörde golvet undertecknar vi ett avtal med Nordic Städfirma AB nu i över ett år och vi är glada för tjänsten. Deras anställda är alltid i tid och väldigt pliktig medveten. Vi har ingen ånger att arbeta med dem! Läs mer
  • 2019-01-18

Mokiss J skrev om Nordic Städfirma
    I hired them to perform weekly cleaning in our home at Hisings Backa and they are now in the second year and except for some few instances they have kept their word and we are satisfied with the girls, especially fixing of beds in the children's rooms which we have no time to do. Läs mer
  • 2019-01-18

Emelie T skrev om Nordic Städfirma
    Vi hyrde dem för flyttrengöring och den nya ägaren var mycket nöjd med jobbet. Även damerna var mycket professionella och trevliga när de kom upp för jobbet. Läs mer

Karl F skrev om Nordic Städfirma
    Vi fick hjälp med flyttstädningen. Bemötandet från det att vi fick kontakt till att huset hade städats fungerade mycket bra av alla inblandade. Alla var tillmötesgående och smidiga att ha att göra med. De som städade kunde knappt prata svenska men det var inget hinder. De gjorde ett utmärkt jobb, dessutom snabbt och smidigt. Vi kan rekommendera dem. Läs mer

Helena C skrev om Nordic Städfirma
    Duktiga, pålitliga, professionella, noggranna och trevliga. Kan verkligen rekommendera Nordic städfirma och dess medarbetare. /Helena, villa hemstädning. Läs mer

Gunilla C skrev om Nordic Städfirma
    Vi köpte storstädning av förskokelokaler och veckostädning av desamma en gång per vecka. Kommunikationen har fungerat bra, bra tillgänglighet och noggrann städning. Läs mer
  • 2019-01-08

Mufua B skrev om Nordic Städfirma
    Killarna städade min lägenhet när jag flyttade ut och det var bra gjort så jag rekommenderade dem till min flickvän mamma och hon var ganska nöjd med deras städning. Läs mer
  • Henrik A

2019-01-07

Henrik A skrev om Nordic Städfirma
    Vi bytte förra året från en av de ”stora” städfirmorna som vi hade haft i mer är tio år för att de började bli för dyra i timkostnad. Bland 6-7 offerter valde vi Nordic Städfirma. De visade sig vara ett perfekt alternativ för oss! Trevliga, duktiga och flexibla! Och städar rent på djupet - huset känns verkligen som att det varit storstädning varje gång. I princip halverade vi kostnaden. Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • Jeanette E

2019-01-07

Jeanette E skrev om Nordic Städfirma
    Hemstäd två gånger i månaden. Jag har blivit bemött bra, lite svårt med kommunikationen ibland så då har det blivit missförstånd. Jag förväntade mig att få en svensktalande städare, lättare att kommunicera då. Fick det inte först men när jag påtalade detta så fixade de detta för mig. Så jag är nöjd för stunden. Läs mer

Pauline K skrev om Nordic Städfirma
    1 stor städning
    2 städning varje 14 dag
    Inte speciellt noggrant ska säger up de. Läs mer

Malin T skrev om Nordic Städfirma
    De utförde ett mycket bra jobb. De levererade exakt vad de uppgav i sitt städ erbjudandet. Om du vill flytta ut och behöver rengöringshjälp tror jag att de kan göra tricket för dig. Läs mer

Joanna M skrev om Nordic Städfirma
    Jag var mycket nöjd med deras städning. Killarna var professionella och allmänt trevliga också. De förvandlade min lägenhet och det såg helt nytt igen. Jag rekommenderar gärna dem till någon annan. Läs mer

Cederflychts Gata 13, 422 54 Hisings backa