Städhjälp i Uppsala

Uppsala  (7 st)
Knivsta  (1 st)
Håbo  (1 st)

Topp 9 städhjälpsfirmor i Uppsala

• FlyttHarry är en flyttfirma som flyttar det mesta åt både privatpersoner och företag. Vi har även magasinering. Välkommen!
    Lotta B
    Lotta B: Nogggranna, försiktiga, artiga och trevliga och jättebra att ha att göra med från beställning till genomförd flytt. Hög...
  • Välkommen till oss på Mälardalenrent! Behöver du hemstäd, flyttstäd eller butikstäd? Vi erbjuder detta och mycket mer. Här får du experter inom städbranschen.
    : Driftsäkra, inga inställda städningar. Snabb och enkel kommunikation. Sköter uppdraget utan anmärkning.
  • Välkommen till Hemfrid i Uppsala! Med utbildad personal och skräddarsydda tjänster ser vi till att ditt hem blir rent.
    Viviann K
    Viviann K: Jag är mycket nöjd med städningen som utförts av Hemfrid. Jag tycker däremot att det är väldigt svårt att komma i kontak...
  • Välkommen till Prima Care, ett företag som hjälper dig att frigöra tid till saker som är viktiga för dig. Prima Care erbjuder hemstädning med mycket erfaren personal och 100% kundgaranti!
    david c
    david c: Helt fantastiska. Så oerhört nogranna och om det är något extra som skall göras så ber man bara om det, inga problem! ...
  • Arvid B
    Arvid B: Skönt att slippa skiten med att flyttstäda. Inte ens dyrt var det . Kommer använda igen
  • Med kunnig och pålitlig personal fixar vi på Maldinis AB allt för hus och hem. Från hemstädning och flyttstädning till barnpassning och trädgårdsservice.
    Maj-britt A
    Maj-britt A: Jag har köpt städning. Alltid trevligt bemötande bemötande. Det är mycket bra för mig att få städat. Känner mig trygg ...
  • : Trevlig personal, fint snabbt och rent.
  • Waldemars städservice AB arbetar med miljömärkta produkter, trygg och noggrant utförda städtjänster med kunden i fokus.
    Magnus P
    Magnus P: Från första besiktning till löpande städning och fakturering, noggrant,snabbt och extra service! Rekommenderas starkt!
  • : Hemstädning Alltid god kontakt Ungdomar som utför arbetet gör det på ett bra sätt Bra pris efter RUT-avdrag
Visa sida: