Städhjälp i Uppsala

Uppsala  (4 st)
Knivsta  (1 st)
Håbo  (1 st)

Topp 6 städhjälpsfirmor i Uppsala

• FlyttHarry är en flyttfirma som flyttar det mesta åt både privatpersoner och företag. Vi har även magasinering. Välkommen!
    Viktoria S
    Viktoria S: Bra bemötande, fint utförd flytt av trevliga och hjälpsamma killar. Bra pris också - jag kan varmt rekommendera dem!
  • Waldemars städservice AB arbetar med miljömärkta produkter, trygg och noggrant utförda städtjänster med kunden i fokus.
    Herin O
    Herin O: En kompis rekommenderade Waldemars Städservice. Kommunikation och bokning med företaget gick jättesmidigt och de utförde...
  • Välkommen till oss på Mälardalenrent! Behöver du hemstäd, flyttstäd eller butikstäd? Vi erbjuder detta och mycket mer. Här får du experter inom städbranschen.
    Jan S
    Jan S: Bokade flyttstäd av lägenhet och blev mycket nöjd! Smidigt och bra pris och framförallt, noggrann städning!
  • Bertil B
    Bertil B: Hemstädning Alltid god kontakt Ungdomar som utför arbetet gör det på ett bra sätt Bra pris efter RUT-avdrag
  • Elvy N
    Elvy N: Trevlig personal, fint snabbt och rent.
  • Malin J
    Malin J: Överlägset bäst i klassen! Vi har använt oss av BA i över ett år och är supernöjda. Det är noggrant, bra kvalitet, man k...
Visa sida: