Städhjälp i Uppsala

5 rekommenderade städhjälpsfirmor i Uppsala kommun

• FlyttHarry är en flyttfirma som flyttar det mesta åt både privatpersoner och företag. Vi har även magasinering. Välkommen!
    Anna T
    Anna T: Bra och trevligt bemötande på telefonen. Snabb planering. Fick ersättning för dom trasiga lamporna utan problem. Dom ha...
  • Välkommen till oss på Mälardalenrent! Behöver du hemstäd, flyttstäd eller butikstäd? Vi erbjuder detta och mycket mer. Här får du experter inom städbranschen.
    : Driftsäkra, inga inställda städningar. Snabb och enkel kommunikation. Sköter uppdraget utan anmärkning.
  • Mohammad M
    Mohammad M: Jag flyttade från min studentbostad och beställde NOX eftersom de hade rekommenderats av min hyresvärd. Jag upplevde red...
  • Waldemars städservice AB arbetar med miljömärkta produkter, trygg och noggrant utförda städtjänster med kunden i fokus.
    Magnus P
    Magnus P: Från första besiktning till löpande städning och fakturering, noggrant,snabbt och extra service! Rekommenderas starkt!
  • : Hemstädning Alltid god kontakt Ungdomar som utför arbetet gör det på ett bra sätt Bra pris efter RUT-avdrag
Visa sida: