Städhjälp i Uppsala

7 rekommenderade städhjälpsfirmor i Uppsala kommun

• Johan L
    Johan L: Proffsigt och trevligt bemötande rätt igenom. Fick hjälp att flytta hela bohaget från Uppsala till Stockholm och allt gi...
  • Välkommen till oss på Mälardalenrent! Behöver du hemstäd, flyttstäd eller butikstäd? Vi erbjuder detta och mycket mer. Här får du experter inom städbranschen.
    : Driftsäkra, inga inställda städningar. Snabb och enkel kommunikation. Sköter uppdraget utan anmärkning.
  • Välkommen till Hemfrid i Uppsala! Med utbildad personal och skräddarsydda tjänster ser vi till att ditt hem blir rent.
    Viviann K
    Viviann K: Jag är mycket nöjd med städningen som utförts av Hemfrid. Jag tycker däremot att det är väldigt svårt att komma i kontak...
  • Waldemars städservice AB arbetar med miljömärkta produkter, trygg och noggrant utförda städtjänster med kunden i fokus.
    Magnus P
    Magnus P: Från första besiktning till löpande städning och fakturering, noggrant,snabbt och extra service! Rekommenderas starkt!
  • Med kunnig och pålitlig personal fixar vi på Maldinis AB allt för hus och hem. Från hemstädning och flyttstädning till barnpassning och trädgårdsservice.
    Stina G
    Stina G: Jag anlitade Maldinis för Flyttstädning, då vi hamnade i ett sista-minuten-läge & desperat sökte hjälp via ett offertins...
  • : Hemstädning Alltid god kontakt Ungdomar som utför arbetet gör det på ett bra sätt Bra pris efter RUT-avdrag
  • Arvid B
    Arvid B: Skönt att slippa skiten med att flyttstäda. Inte ens dyrt var det . Kommer använda igen
Visa sida: