Alla kategorier Övrigt Uppsala Uppsala Nox AB

Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Nox AB

• Ann-Kristin S
    Ann-Kristin S skrev om Nox AB
    Jag anlitade NOX vid flytt mars 2015, det enda som var bra utfört var fönsterputsen, övrig städ i lägenheten var i det mesta under all kritik, NOX gjorde avdrag (3 timmar, hade blivit lovad 4-5 tim) på fakturan för dåligt utförd städ av dem. Jag ville leja bort ett moment i flytten men fick istället bara mer problem, "huvudvärk" och oro över dåligt utförd flyttstäd. Jag var själv tvungen att städa flera timmar efter att ha kontaktat städfirman flera gånger för klagomål för dåligt utfört städjobb. Rekommenderar verkligen inte denna firma. Väldigt besviken kund.
  • Alice H
    Alice H skrev om Nox AB
    Min sambo har haft Nox AB (tidigare Aros Home Consulting) i flera år nu. Första åren, när de hette Aros Home Consulting, var de lite struliga, men de har successivt förbättrat både kundtjänst och organisation och nu är de riktigt, riktigt bra. Jag har fått fantastiskt bra bemötande från kundtjänst när det varit några frågor eller problem, och städarna är trevliga och duktiga. (Jag brukar träffa eftersom jag ofta jobbar hemifrån och är där och tar emot dem.)

Salagatan 23, 753 26 Uppsala