Bostadsskötarna Sverige AB

Bostadsskötarna Sverige AB

bostadsskotarna.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Bostadsskötarna! Vi på Bostadsskötarna är synonymt med styrka, pålitlighet och extraordinär service. Vi är mer än bara en tjänsteleverantör, vi är ditt hemvårdsföretag. Med fokus på klara priser och tydlig kommunikation, försäkrar vi dig om kostnaden innan vi påbörjar arbetet. Vi är professionella, noggranna...

84 omdömen om Bostadsskötarna Sverige AB

Anita B
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Allt funkade jättebra! Väldigt trevligt bemötande.

Annika H
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Hej! Mycket trevligt bemötande, och snabb respons när jag kontaktade dem och även återkoppling från dem efteråt. Jag bokade flyttstäd, men då jag inte hade tillgång till den städade lägenheten efter städningen kan jag inte uttala mig om just det. (därav betyg 4 av 5) Men jag är säker på att allt var tiptop; har inte hört något som helst klagomål. Och i och med att jag blev rekommenderad denna städfirma av Lena Svensson (som sköter om sina fastigheter ypperligt) litar jag helt och fullt på er! Kommer anlita er igen. Hälsningar /Annika Häger

Angelika S
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Lätt att få kontakt och genomföra bokning av min flyttstäd. Den genomfördes enligt planen och inga klagomål alls.

Jan-Ove F
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Mycket trevligt bemötande och väl utfört arbete!

Lotta E
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Perfektion och proffesionellt arbete från er !

Haci H
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Jag måste säga att jag är förvånad hur bra det blev han lyckades laga något jag trodde jag förstört när jag kommer dit har städaren lagat den lilla ploppen i handfatet utan att jag ens bett om det. Och vilket noggrant jobb för ett otroligt bra pris. Tvärrnöjd vilka kanon killar. Kommer skicka varenda vän jag har till dem. Tack för ett utmärkt jobb. Hälsningar Haci Hammar

Bo J
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Väldigt proffsigt! Fint städat och kan rekommenderas till andra!

Alexander W
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Strålande killar, snabba och noggranna med topp service, kanongäng.

Yong L
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Väldigt professionella och flexibla. Allt gick väldigt smidigt från start till slut.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tack Yong för dina fina ord och vad roligt att du känner så. Vi uppskattar det enormt. Ha en fin vår! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Jan-Erik A
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Allt har fungerat bra med flyttstäd.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Jan-Erik och tack för 5 stjärnor. Det glädjer oss att du tycker allt har fungerat bra. Varmt välkommen att återkomma om det blir aktuellt med städning igen! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Margareta B
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Lätt att få kontakt. Trevligt bemötande. Mycket rent och fint städat. Rekommenderar gärna företaget till fler kunder. Tips angående förebyggande av barncancer. Mammans kost under graviditeten är förmodligen viktig. Att hon får i sig av mycket viktiga mineraler som zink, magnesium, selen, kalcium och vitamin B12. Detta kan ske via MVC. Tipsa gärna Barncancerfonden om detta. Sök gärna själva info via webben. Finns mycket intressant att läsa. För män så är ex. magnesium viktigt för prostata. Lycka till. Margareta Burström.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Margareta! Tack för både recensionen och tipsen. Önskar dig en fin vår och hoppas du trivs i din nya bostad. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Kurt Sören J
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Jättebra bemötande köparna var tydligen nöjda

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Stort tack Sören för 5 stjärnor och vad kul att du kände dig väl bemött. Hoppas att resten av flytten också gick bra. Varmt välkommen att återkomma vid behov! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Måns E
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Väldigt bra bemötande och kundservice. Var flexibla och anpassningsbara. Försökte alltid hjälpa kunden. De levde upp till mina förväntningar. Jag beställde flyttstädning av dem.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Måns och tack för din fantastiska recension. Det värmer verkligen att du upplevde oss på det sättet. Varmt välkommen att återkomma, det var en ära! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Elias A
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Superproffsiga och noggranna. När dem var hos mig och städade gjorde dem inte bara utan de lagade min tv-bänk också. Exceptionell service

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Stort tack Elias för 5 stjärnor! Haha, kul att vi kunde laga tv-bänken också. Tack för dina återkommande bokningar, vi ses i veckan igen. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Torbjörn L
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Jättebra! Har funkat utan en massa krångel!

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Skönt att du upplevde det så Torbjörn! Det var en ära. Du är varmt välkommen att återkomma när det blir dags för städ igen. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Rodi A
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Det är få gånger man brukar vara såhär nöjd.. Otroligt trevliga och framförallt serviceminded. All deras personal bemöter en med ett stort leende på läpparna varje gång man träffar de och resultatet på städningen är fantastiskt. Jag kommer definitivt rekommendera Bostadsskötarna till alla jag känner!

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Wow! Sådana här stunder blir man extra stolt över sin fantastiska personal. Jag ska se till att de får höra denna underbara recension, så kan de gå på helg med ett ännu större leende på läpparna. Stort tack Rodi! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Anders L
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Snabb service, bra rengjort och bra kommunikation. Bekymmersfritt.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tack så mycket Anders, det var en ära att få hjälpa till med flyttstädningen. Varmt välkomna att höra av er när det blir dags igen! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Vanja M
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Bra i kontakten! Tydligt och bra skött. Seriöst företag. Bra resultat det jag hann kolla av. Toppen!

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Vanja och stort tack för 5 stjärnor! Hoppas det gick bra att tömma förrådet samt att resten av flytten gick smidigt till. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Mats S
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Flyttstädet fungerade utmärkt! Känns professionella och mycket bra i kommunikationen.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tack så hemskt mycket Mats! Kommunikation är ett av våra tre värdeord och det känns väldigt roligt att du uppmärksammade det. Varmt välkomna åter! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Elton A
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Otroligt städat och otroligt kundbemötande !

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Elton och tack för de värmande orden! Kul att du har blivit en återkommande kund som ständigt ringer oss när du behöver städhjälp. Vi ser fram emot att höras igen! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Eva S

Verkar väldigt serviceinriktade.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Stort tack Eva, jag tycker att det är en korrekt uppfattning. Varmt välkommen att återkomma när det blir dags för städning igen! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Kerstin H
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Trevlig, snabb kontakt, lägesuppdatering och proffessionellt utför arbete

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Kerstin och tack för de fina orden. Extra kul att du uppskattade lägesuppdateringen då vi ständigt strävar efter att vara så kommunikativa som möjligt! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Emil H
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Bra service, kommunikation och trevlig personal, vi är väldigt nöjda.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Stort tack Emil, vad roligt att ni är nöjda! Njut av semestern så kommer vi om ett par veckor igen. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Manuela S
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Mycket trevliga och jättefint bemöt! Snabba svar på frågor. Dom är måna om sina kunder! Jag köpte flyttstäd, kommer att rekommendera detta företag till mina vänner! Jättenöjd med den service jag fick! Önskar er en god jul och ett gott nytt år 🎄🤩

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Stort tack Manuela för ditt fina omdöme! Det var en ära och det glädjer oss enormt hur du har upplevt vår service. Hoppas du trivs högre upp i landet, om vi någon gång expanderar upp dit så är du varmt välkommen att slå en signal. 😄 God jul och gott nytt år till dig med! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Peter E
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Utmärkt trevligt bemötande, snabbt och väl utfört arbete 👍😊

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Peter och stort tack för dina fina ord! Det var extra trevligt att vi av en slump stötte på varandra på återvinningscentralen någon dag efter städningen och att du kom fram och berömde vårt arbete, det gjorde min dag! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Olov J
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Jakob kändes väldigt pålitlig och var trevlig att ha att göra med! Han var snabb med att ta ansvar för några missar i städningen som hade råkat uppstå.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tack för din recension Olov och vad kul att du upplevde oss som pålitliga. Det var trevligt att ha att göra med dig också. Ibland händer det att vi missar något och då är det viktigt att snabbt komma ut och åtgärda det, vilket vi kunde göra i detta fall! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Erik Martin A
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Fixad flyttstöd och var behjälpliga med önskemål.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tack så mycket Erik för fem stjärnor och kul att vi kunde uppfylla dina önskemål! Varmt välkommen att återkomma vid behov. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Patrik V
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Beställde flyttstädning från dem, smidigt och enkelt att ha att göra med dem, fick en tydlig lista över vad som ingår, och de lämnade kontaktuppgifter till köparen så att de kan kontakta firman direkt med eventuella synpunkter. Allt såg bra ut efter städning, och jag har inte hört något annat av köparen.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tack så hemskt mycket Patrik för dina snälla ord! Jag har inte heller hört något från köparen så allt verkar vara godkänt. Varmt välkommen att höra av dig nästa gång du behöver städhjälp. Ha en fin höst nu och tack för förtroendet! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Maria Y
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Very professional and easy to book. The cleaning done was absolutely amazing! Very skilled and efficient cleaning staff. Would highly recommend this company to everyone

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hello Maria and thank you for your kind words! We’re so happy to hear that. I know you already said it to the cleaner when she was done but I will tell her once again how satisfied you were with her job. Thank you!

Johanna S

Trevligt, professionellt och pålitliga

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tack så mycket för de fina orden och för 5 stjärnor! Vi är väldigt glada över att ni upplevde oss som pålitliga då det är ett ord vi verkligen vill associeras till. Varmt välkomna åter! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Viktor P
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Väl bemött i samband med nyckelöverlämning som gjordes i det objekt som skulle städas inför flytt! Smidigt förlopp och superbra resultat!

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tack för din fina recension Viktor och vad roligt att vi kunde uppnå ett så pass bra resultat! Hoppas att ni trivs bra i er nya lägenhet, varmt välkomna att återkomma om ni behöver städhjälp igen! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Louise B
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Mycket nöjd med beställd tjänst, kan varmt rekommendera Bostadsskötarna Sverige AB och kommer definitivt fortsätta anlita dem för framtida jobb.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Stort tack Louise för det fina betyget, vi ska se till att hålla samma höga nivå nästa gång du anlitar oss! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Wiliam E
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Bra och enkel kontakt. Samt bra städning utan några konstigheter.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Wiliam och tack för de fina orden! Kul att du upplevde oss som enkla att ha att göra med, man ska inte komplicera saker och ting i onödan. Varmt välkommen åter! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Erik F
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Tog rejäl tid på sig att göra rent av så att det blev noll klagomål från nya ägaren. Väldigt prisvärt sett mot konkurrenter

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tack Erik för din fina recension! Det är lika bra att göra det ordentligt med en gång så man slipper åka tillbaka och korrigera, även om det tar lite längre tid. Välkommen att höra av dig nästa gång du behöver städhjälp! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Shano H
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Otroligt snyggt bemötande av personal! Serviceminded och mig som kund i fokus under hela mötet. Mina förväntningar på tjänsten var att jobbet skulle utföras på ett sådant sätt som vi kommit överens om, vilket det gjorde. Jobbet utfördes i tid, med kvalitet samt med ett leende på läpparna av personal. Det går att sammanfatta hela jobbet med att jag nu har ett säkert "go-to" företag att vända mig till vid behov av bostadsskötning!

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tack så hemskt mycket Shano, jag blir väldigt stolt och glad över att höra vilket intryck vår fantastiska personal ger till er kunder. Det blir nog mycket glada miner på kontoret i eftermiddag när jag läser denna recension för dem! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Cecilia S
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

-Gott bemötande och snabba svar på mina frågor från företaget. Enkla att samarbeta med. -Beställde storstädning av min lägenhet, och den trevliga personalen uppfyllde mina förväntningar att få ett rent hem. -Kommer att använda mig av deras tjänster igen, när jag behöver hjälp med städning, eftersom jag blev nöjd.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Cecilia och tack för 4 stjärnor, vad roligt att vi kunde uppfylla dina förväntningar. Du är varmt välkommen att höra av dig när det blir dags igen. På återseende! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Håkan F
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Mycket trevliga, punktliga, lyhörda och känns mycket pålitliga.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tack så mycket Håkan för de värmande orden, det glädjer oss enormt att höra. Detsamma till er och tack för fortsatt förtroende! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Karin Å
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Jag kan varmt rekommendera Bostadsskötarna. Vi köpte vår slutstädning av bostaden från dem. Allt kommunikation har gått smidigt och genomgående varit trevlig. Vi fick god information om vad som gällde inför städningen och arbetet utfördes helt enligt vår överenskommelse.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Karin och stort tack för ditt fantastiskt fina omdöme, det motiverar oss att fortsätta hålla samma höga nivå. Som jag sa på telefon så var det också extra kul att få jobba på samma gata som man spenderat en stor del av barndomen på, det var lite nostalgiskt! Hoppas ni trivs i er nya bostad uppe i norr. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Sebastian H
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Funkade bra och smidigt med bra pris!

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Stort tack Sebastian för 5 stjärnor, det glädjer oss enormt. Hoppas allt är fint med er! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Leonard B
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Mycket bra, inga klagomål. Städningen vart mycket bra, framförallt i köket.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Stort tack Leonard för din recension och skönt att besiktningen godkändes! Varmt välkommen att höra av dig igen. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Eva J
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Tjänsten vi köpte var flyttstäd. Så vitt vi vet har det fungerat utan anmärkningar. OBS, Har inte varit i huset efter städningen. Besiktning av resultatet får de nya ägarna göra. Kontakten med städarna när de kom kändes bra! Trevligt bemötande! Således svårt att betygsätta.... M.v.h Johan (Evas bror)

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Johan och tack för ditt omdöme! Vi har inte heller hört något från köparna om eventuella anmärkningar så jag tror att allt är godkänt. Vi är väldigt tacksamma över att vi fick förtroendet att ta oss an detta stora uppdrag, hoppas vi levde upp till förväntningarna. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Georghe W
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Allt sköttes professionellt. Är nöjd överlag med städningen.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Georghe och tack för fem stjärnor! Det känns mycket bra att du upplevde oss som professionella. Tveka inte på att höra av dig om du behöver hjälp igen. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Johannes L
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Mycket bra bemötande och smidig kontakt. Besiktningen hade inga anmärkningar på städningen. Smidigt, prisvärt och bra!

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tack Johannes för din fina recension! Det är extra roligt när städningen besiktas av en kontrollant och godkänns, det tar vi som en kvalitetsstämpel. Varmt välkommen att höra av dig om du behöver hjälp med städning igen. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Monika S

Trevliga. Noggrant utfört jobb. Toppen nöjda

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Monika och Anneli! Stort tack för era fina ord och för att ni anlitat oss vid upprepade tillfällen. Vi ser det som ett kvitto på att ni är nöjda och ser mycket fram emot nästa kontakt! Precis som tidigare så är vi bara ett telefonsamtal bort. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Mattias W
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Väldigt flexibla, prisvärda och professionella. De lyckades lösa sitt uppdrag, även med en del hinder. Jag kommer att anlita dem igen.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Stort tack för din recension Mattias! Det blev en händelserik dag med några få hinder som du säger, men någonstans är det just dom jobben som är roligast att lösa. Vi tackar så mycket för förtroendet och ser fram emot att få rycka in igen! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Einar W
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Professionellt bemötande och visade flexibilitet. Vart väldigt nöjd. Bostadsskötarna Sverige AB visade.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tack så mycket Einar! Det glädjer oss att du blev nöjd. Som jag förstod det så har du bytt stad, men om du någonsin behöver hjälp här i krokarna igen så är du såklart välkommen att höra av dig. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Jonas W
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Bra och positivt bemötande och även en uppföljning efter utfört arbete

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Johan och tack för 5 stjärnor! För oss är det viktigt att inte glömma bort kunden så fort vi fått betalt, utan som du säger så försöker vi alltid återkomma efter några dagar och höra att allt gått som det ska. Kul att det uppskattas! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Edwin H
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

En övergripande positiv upplevelse. Tyvärr fick våra köpare en del problem då städfirman hade dragit ur slangen från torktumlaren (spillvattnet) ur avloppet och glömt sätta tillbaka den. Påtalade felet men fick ingen kompensation för detta.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Tjena Edwin och tack för din recension! Kul att du fick en positiv bild av oss och att städningen var bra, men tråkigt med slangen. Precis som jag sa till dig så har vi inte avsiktligt dragit ur den, utan den måste lossnat i samband med att vi drog fram torktumlaren för att göra rent bakom. Du sa också att det inte var någon fara eftersom köparna upptäckte detta innan det hann bli någon skada och då tolkade jag det som att du inte var i behov av kompensation. Däremot tolkar jag det nu som att du känner att det skulle vara...

Azad W
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Proffesionellt bemötande och kom och kolla innan offert medans alla andra bara skicka offert. Rekommenderar starkt

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Stort tack Azad för 5 stjärnor och för att du uppskattade att vi kom ut och kikade innan vi skickade offert. Vi försöker att göra det när vi har möjlighet och tid över för att kunna lämna en så rättvis offert som möjligt. Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna

Lars C
Skrev om Bostadsskötarna Sverige AB

Vi har använt oss av Bostadsskötarna för flyttstädning av vår lägenhet. Då jag inte hört något klagomål från inflyttad måste jag utgå från att de gjort ett mycket bra jobb.

Svar från Bostadsskötarna Sverige AB

Hej Lars och tack för ditt omdöme! Vi har inte heller hört något från köparna så jag antar att vi får utgå från det. Hoppas resten av flytten gick smidigt och att ni trivs i er nya bostad! Vänliga hälsningar Jakob Kreuger och resten av teamet på Bostadsskötarna