Flyttstäd i Uppsala

5 rekommenderade flyttstädare i Uppsala kommun

Få prisförslag, snabbt och enkelt!
Skriv vad du behöver hjälp med så skickar vi din förfrågan till flera företag nära dig.
Be om offerter från flyttstädare nu
Tjänsten är kostnadsfri och utan förpliktelser
  • Välkommen till oss på Mälardalenrent! Behöver du hemstäd, flyttstäd eller butikstäd? Vi erbjuder detta och mycket mer. Här får du experter inom städbranschen.
    : Driftsäkra, inga inställda städningar. Snabb och enkel kommunikation. Sköter uppdraget utan anmärkning.
  • Välkommen till Hemfrid i Uppsala! Med utbildad personal och skräddarsydda tjänster ser vi till att ditt hem blir rent.
    Viviann K
    Viviann K: Jag är mycket nöjd med städningen som utförts av Hemfrid. Jag tycker däremot att det är väldigt svårt att komma i kontak...
  • Waldemars städservice AB arbetar med miljömärkta produkter, trygg och noggrant utförda städtjänster med kunden i fokus.
    Magnus P
    Magnus P: Från första besiktning till löpande städning och fakturering, noggrant,snabbt och extra service! Rekommenderas starkt!
  • Med kunnig och pålitlig personal fixar vi på Maldinis AB allt för hus och hem. Från hemstädning och flyttstädning till barnpassning och trädgårdsservice.
    Stina G
    Stina G: Jag anlitade Maldinis för Flyttstädning, då vi hamnade i ett sista-minuten-läge & desperat sökte hjälp via ett offertins...
  • : Hemstädning Alltid god kontakt Ungdomar som utför arbetet gör det på ett bra sätt Bra pris efter RUT-avdrag
Visa sida: