Alla kategorier Städhjälp Uppsala Uppsala Hemfrid Hemfrid Uppsala

Hemfrid Uppsala

En del av Hemfridwww.hemfrid.se

Stationsgatan 42, 753 32 Uppsala — Visa karta

Att vardagen kan vara fyllt med andra aktiviteter än städning är vi medvetna om. Därför erbjuder vi på Hemfrid regelbunden städning för dig - idag. Med mer flyt i vardagen minskar du stressen och får tid över till annat.

Boka städning till fast pris eller testa någon av våra andra tjänster såsom flytthjälp, barnpassning, storstädning, fönsterputs, kontorsflytt m.m.

Våra medarbetare på Hemfrid har alltid goda referenser och stor erfarenhet. Vi tycker att det är viktigt att ta hand om vår personal - så att de kan ta hand om ditt hem.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 37 kunder tycker om Hemfrid Uppsala

• Viviann K

2019-04-18

Viviann K skrev om Hemfrid Uppsala
    Jag är mycket nöjd med städningen som utförts av Hemfrid. Jag tycker däremot att det är väldigt svårt att komma i kontakt med företaget. Många gånger kommer jag till telefonsvararen och trots att jag lämnar meddelande hör ingen av sig. Då är det lätt att ge upp. Läs mer
  • Ulf L

2019-04-12

Ulf L skrev om Hemfrid Uppsala
    Städning av 200 m2 villa 3 timmar varannan vecka. Dessutom brukar vi beställa storstädning och fönsterputs en gång per år. Vi har även vid tillfällen bytt ut städning mot trädgårdsarbete (gräsklippning, ogräsrensning). Alla arbeten har utförts till vår fulla belåtenhet! Dessutom upplever vi både städande och administrativ personal som positiva och lätta att ha att göra med. Läs mer
  • Ann-sofi J

2019-04-10

Ann-sofi J skrev om Hemfrid Uppsala
    Fönsterputs och varannan veckas städning. Bra, flexibla. Ger det lilla extra. Mkt smidig app för avbokning/ombokning. Läs mer
  • 2019-04-10

Jessica H skrev om Hemfrid Uppsala
    Vi har städning två gånger i månaden. Jag har gett feed back om vår städning i tidigare enkät. Min områdeschef återkopplade direkt till mig och har genast tagit tag i de saker jag skrev hade förbättringspotential. Mycket bra hanterat av er på Hemfrid! Jag har bra förtroende för Hemfrid i Uppsala! Med vänlig hälsning, Jessica Läs mer

Anna-karin H skrev om Hemfrid Uppsala
    Städning varannan vecka
    Trevligt bemötande
    Hemfrid levt upp till mina höga förväntningar
    Endast en städare har inte varit bra och henne fick vi utbytt Läs mer

Anna B skrev om Hemfrid Uppsala
    Det underlättar oerhört mycket i vardagen att få hjälp med städningen. Och det är en verklig njutning att komma hem när det är nystädat! Läs mer

Maria N skrev om Hemfrid Uppsala
    Jag har städning varannan vecka (5 tim), samt haft ett låsbyte som kom av att en anställd hos er har tappat bort min nyckel.

Bemötandet av företaget är alltid vänligt och jag vet att det alltid löser sig. Aldrig krångliga eller besvärliga när det uppstår situationer som är utöver de vanliga.
    Jag har stora förväntningar och de lever upp till det tycker jag. Lyssnar om jag kommer med kritik men också förmedlar vidare när jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-04-08

Linda Å skrev om Hemfrid Uppsala
    Vi har hemstädning varannan vecka och ibland beställer vi fönsterputsning.
    Trevligt med hembesök för att de gå igenom vad som ska göras. Jag skulle uppskatta att de göra uppföljningsmöten för att se hur städningen fungerar och om det behövs göras några justeringar. Har alltid blivit bemött av trevliga människor vid kontakt med Hemfrid.
    Mina förväntningar var att jag skulle få huset städat så som jag ville. Förväntningarna har uppfyllts till stora delar.
    En trevlig överraskning var att vid ett tillfälle var det en Hemfridare som troligen hade tid över så hon/han strök några kläder som hängde i tvättstugan. Det tyckte jag var väldigt trevligt.
    Det är nog fönsterputsningen jag inte har varit lite nöjd med. Vet att det är svårt när det är spröjs i fönstren som kan tas loss men inte alltid går men det var mycket ränder på fönstren. Läs mer
  • 2019-04-08

Rune L skrev om Hemfrid Uppsala
    Helt ok, beroende på vem som kommer.
    Anneli är bäst. Läs mer

Sten H skrev om Hemfrid Uppsala
    Vår ordiarie (Elena) är perfekt.
    Sten H Läs mer

Claes M skrev om Hemfrid Uppsala
    Har prenumeration på städ två ggr per månad sedan flera år. Alla kontakter med Hf Ua har varit till belåtenhet. Snabba klara svar på frågor.
    Dessutom har vi de senaste åren haft samma person som städat hos oss - mycket bra och rent, dessutom trevlig.
    Förra våren hade vi en fönsterputsare som tvättade otroligt rent. Vi fick en helt ny syn på våra omgivningar som vi då såg kristallklart. Bra service.
    Vår erfarenhet av Hf Ua låter kanske för bra att vara sant men det är faktiskt så, som vi upplever det. Läs mer

Daniel S skrev om Hemfrid Uppsala
    Städning
    Alltid jätte bra städat Läs mer
  • 2019-04-05

Harriet S skrev om Hemfrid Uppsala
    Fyra timmars städning var fjärde vecka sedan ca 10-15 år tillbaka.
    Företaget har numera sedan några år börjat leva upp till mina förväntningar.
    Vår ”Hemfridare” är vi väldigt nöjda med och hoppas att vi får behålla henne. Läs mer
  • 2019-04-05

Sune L skrev om Hemfrid Uppsala
    Jag har haft samma omfattning på kontraktet sedan år 2000, dvs. städning tre timmar varannan onsdag. Jag brukar lägga till en storstädning i början av sommaren. Jag har alltid blivit vänligt bemött och har så gott som alltid fått det som förväntas. Kan bara påminna mig ett par tillfällen under snart 19 år då jag haft anledning att klaga.

Sammanfattningsvis så är jag nöjd med Hemfrid. Läs mer
  • Carin H

2019-04-04

Carin H skrev om Hemfrid Uppsala
    Hemstädning 2ggr/mån. Alltid rent och fint när det är klart. Bra service och snabba återkopplingar. Det gillar jag Läs mer

Carina L skrev om Hemfrid Uppsala
    Vi har städning varannan vecka och jag är helt nöjd med allt. Läs mer

Catharina K skrev om Hemfrid Uppsala
    Total upplevelse - fullgott!
    Bra bemötande. Ganska snabba svar. Lyhördhet för feedback på städning och städare. Läs mer

Carl-johan W skrev om Hemfrid Uppsala
    Städning fyra timmar varannan vecka. Bra bemötande. Professionellt. Läs mer

Lenka K skrev om Hemfrid Uppsala
    Regulär städning är en utmärkt tjänst och så länge det är fast personal och man kommunicerar om vad man vill ha.
    Jag skulle vilja utnyttja kanske flera tjänste, men vissa käns något för dyra, t.ex. strykning. Om jag skulle hinna stryka bara 4 skjortor på 30 min så hade jag inte hunnit med något i mitt liv. Läs mer

Birgitta A skrev om Hemfrid Uppsala
    Fönstertvätt
    Mycket noggrant utfört! Läs mer

Helene B skrev om Hemfrid Uppsala
    Vi har haft en fantastisk hemfridare i många år, Elena. Hon är värd högsta betyg!

Dock stort minus i betyget när vi bokade om en städning i väldigt god tid pga. att den inföll på en helgdag. Då kom ingen till oss, vilket ni uppgav berodde på en dubbelbokning. Ni var inte särskilt tillmötesgående när detta skulle rättas till. Läs mer
  • 2019-03-30

Anne A skrev om Hemfrid Uppsala
    Pålitlig städleverantör som kommunicerar med mig som kund. Något att förbättra hos de som städar är deras kunskap om sortering av sopor. Läs mer
  • 2019-03-30

Haraldsson Dahlstedt T skrev om Hemfrid Uppsala
    Fungerar utmärkt , trevligt bemötande och professionellt utförande. Läs mer

Björn S skrev om Hemfrid Uppsala
    Ingen, jag nyttjar hemfrid Västerås Läs mer

Michael W skrev om Hemfrid Uppsala
    Städningen har varit OK men administrationen har varit usel med för många fel i fakturering och registrering av städtimmar i timbanken. Om städerskan var sjuk en vecka så fick vi ändå betal fullt pris utan kompensation i timbanken. Läs mer

Anders A skrev om Hemfrid Uppsala
    Städning och fönsterputs.
    Mycket hjälpsam och trevlig personal.
    De löste även fönsterputs på svår åtkomliga ytor. Läs mer
  • 2019-03-28

Ulrika B skrev om Hemfrid Uppsala
    Städ varannan vecka. Bra bemötande men det dröjde länge innan vi fick en fast person, som jag hade som krav från början. Städningen haltade i början, nu bra! Kalk på duschväggar i badrum går inte bort med företagets städmedel, så det får jag alltid göra själv. Läs mer

Emma G skrev om Hemfrid Uppsala
    Städ av villa varannan vecka. Oftast bra städat. Märks när det är vikarie. Bra bemötande från kundtjänst och säljare. Läs mer

Thomas T skrev om Hemfrid Uppsala
    Punktlighet, god service och ett vänligt bemötande.
    I den mån någon av Hemfrids produkter börjar ta slut blir jag uppmärksammad på detta så att jag kan beställa nya produkter. Läs mer

Margareta L skrev om Hemfrid Uppsala
    Månadsstädning av lägenheten.
    Blev bra bemött.
    Städerskan överträffade mina förväntningar. Läs mer

Anders G skrev om Hemfrid Uppsala
    Städning, fönsterputs

Bra, info mote

Ja delsvis, en del saker I början som inte blev som vi var överens om, men som på senare tid rättats till

Hög personalomsättning ?? vilket är ett minus pga nya personer väldigt ofta som besöker oss. En del kan knappt tala svenska. Läs mer
  • 2019-03-26

Susanne S skrev om Hemfrid Uppsala
    Trevligt bemötande, och duktiga medarbetare.

M Läs mer
  • 2019-03-25

Stina B skrev om Hemfrid Uppsala
    Trevlig personal, lätt få kontakt med ansvariga chefer, bra bemötande. Har haft städning i många år.
    Kvaliteten på städningen är generellt sett mycket bra.
    Jag gillar att man har kollektivavtal och försöker erbjuda fler heltider för sina anställda. Läs mer
  • 2019-03-25

Sara Å skrev om Hemfrid Uppsala
    Städning var 14e dag. Bemötandet har varit mkt bra. Städningen är okej, men ibland lite slarvigt utförd. Omdöme blir enbart ok därav. Funderar på att byta. Läs mer
  • 2019-03-24

Märet S skrev om Hemfrid Uppsala
    Stådning var 14e dag. Den person som städar hos oss gör ett bra jobb och är väldigt trevlig. Kontakten med kundtjänst fungerar bra. Har köpt städning i många år från olika leverantörer, och städningen motsvarar för det mesta mina förväntningar. Man ska ju ha klart för sig som kund att det är skillnad mellan att få det städat och att få det rent överallt. Läs mer
  • 2019-03-24

Johan H skrev om Hemfrid Uppsala
    Köper städning och är mycket nöjd med både utförandet och bemötandet Läs mer
  • 2019-03-22

Kerstin B skrev om Hemfrid Uppsala
    Städning och fönstertvätt.
    Bemötande helt OK.
    Uppskattar att samma person kommer.
    Uppskattar arrangemanget kring städningen. Läs mer

Stationsgatan 42, 753 32 Uppsala