HomeMaid i Uppsala

HomeMaid i Uppsala

4.3

Välkommen till HomeMaid i Uppsala! På bergsbrunnagatan 28 i uppsala hittar du HomeMaid i Uppsala. Vi hjälper både privatpersoner och företag med städhjälp i vardagen. Allt för att du ska kunna få mer tid över till annat i vardagen än just städning. Vi kan bistå med städhjälp i Uppsala men även för dig som bor i Tierp, Sunnersta,...

154 omdömen om HomeMaid i Uppsala

Senni M
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Muhammed från HomeMaid städar effektivt och bra! Vi är nöjda!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Jimmy M
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Svårt få telefonkontakt med HomeMaid, kan gå en hel dag innan de svarar. Skickar inte bekräftelse på vad vi bestämt angående städdag, ändat klockslag när de skall komma etc etc. Städningen är perfekt!

Svar från HomeMaid i Uppsala

Hejsan, tack för din återkoppling!

Anders F
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Vi är supernöjda med städningen. Delina är extremt noggrann och resultatet är perfekt. Mvh Malin

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 451 omdömen 4.6 av 451 omdömen

Anne-Marie R
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Bra kontakt och med företaget och bra information Jag är helnöjd med Lana, från HomeMaid, som städade hos mig för några veckor sedan. Det finns ingenting att anmärka på - perfekt utfört arbete. Ser fram mot nästa gång Lana kommer. Anne-Marie Rosander

Åke N
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Bra bemötande från kontoret! Tyvärr har sjukdom hos utföraren ställt till det med många reserver, men hon slutar nu . Nu tar vi nya tag med en helt ny utförare med bra rekommendationer. Vi har städning av vår lägenhet två tim varannan vecka

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1251 omdömen 4.7 av 1251 omdömen

Kersti J
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Mycket bra allt men vill inte vara med på de undersökningarna.

Monica Ö
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Har varit nöjd med dem Trevliga och duktiga städare

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Uno K
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Bra bemött. Bra städ. Utförs med bra kontinuitet..

Marja W
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Jag har hjälp med städning en gång i månaden. Det har varit mycket positivt och en stor hjälp i min vardag. Har inget att klaga på. Tack! Marjalena Westman

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Gunnel J
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Jag har städning varannan vecka..Har haft samma person i flera år. Jätte bra.

Gunilla A
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Jag har haft HomeMaid i många år. . Bra kontakt med kontorer. För det mesta bra utförd städning..vi har det senaste året saknat att det sällan är samma städare som kommer. Bra att det alltid är två städare som kommetr. Minst en av dessa borde kunna svenska eller engelska

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 200 omdömen 4.5 av 200 omdömen

Leif L
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Jättebra eftersom det var Lotta Wallin som städade hos mig.

Helene Marie-louise L
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Serviceminded på kontoret, flexibelt förhållningssätt. Och viktigast av allt: Anna som hjälper oss varannan vecka är i en klass för sig!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1140 omdömen 4.7 av 1140 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Örjan Å
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Överlag bra, duktiga och trevliga personer som städar. Kommer punktligt.

Ingrid H
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Vi har mycket goda erfarenheter av HomeMaid i Uppsala, vi är mångåriga kunder. Vi har förmånen att ständigt få ha en och samma skickliga medarbetare hos oss.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Martina N Martina N
Christer J
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Perfekt städat av Erica! Glad och trevlig! Servicemindet bemötande av kontoret!

Ingrid S
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Bemötandet mycket bra. Hade inga speciella förväntningar men nöjd med vad jag fått. jag har valt att ha två timmars hemstädhjälp var 14de dag.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 584 omdömen 4.8 av 584 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Kerstin A
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Bra men ibland svårt att komma fram per telefon!

Lena F
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Nöjd och tacksam för nystädat när jag kommer hem

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 238 omdömen 4.8 av 238 omdömen

Kerstin C

Mer än tio år erfarenhet av HomeMaid. Alltid lika bra

Tina G
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Motsvarar i stort mina förväntningar

Rena Hem Stockholm
3.6/5 i betyg av 239 omdömen 3.6 av 239 omdömen

Hans B
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Bra och pålitlig städning. Trevlig personal.

Anders S
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Punktlighet och utmärkt resultat av städning!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Ann-Kristin L
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Alltid trevlig och tillmötesgående personal ,gäller både från kontor som våra städ-besökare ! Vi anlitade HomeMaid -Uppsala även på vår tidigare adress . Det är alltid tryggt och trevligt. Då de dyker upp här hos oss 1 gång i månaden ! Vi känner oss väldigt nöjda med deras noggranna städ-uppdrag !

Andreas N
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Har inte tid att fylla i enkäter

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen

Andreas E
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Allt fungerar finfint! Mycket nöjd.

Ingela H
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Alltid väl utförd tjänst av ett riktigt proffs.Alltid ett trevligt och tillmötesgående bemötande av vår konsult och kontoret.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Ingabritt S
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Städning. Gillar inte att behöva tvätta och förvara rengöringsmedel och diverse trasor och redskap! Inte informerad om prisökningar som står i avtalet, ex resor. Ingen återkoppling vid telefonsamtal!

Svar från HomeMaid i Uppsala

Hej, tack för din återkoppling. Ska föra det vidare

Maria A
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Great service, convenient and professional. We have cleaning twice a month and works perfectly! Very satisfied.

Vardagsfrid AB
4.1/5 i betyg av 710 omdömen 4.1 av 710 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Gunilla S
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Vid senast städningen var jag extra glad över både den omsorg jag fick och städningen. När jag kom hem möttes jag av min lägenhet som vore den städad för gäster eller visas för mäklarfirma. Lotta tog också ansvar för städningen av garaget som andra i HomeMaid utförde, för att de fick rätt verktyg och tog hand om att rengöra verktygen. Högsta betyg!

Karin E
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Jag är nöjd med HomeMaid, förutom att det kan vara svårt att komma fram på telefon! Karin Eriksson

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 139 omdömen 4.4 av 139 omdömen

Lena L
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Städ varannan vecka. Alltid med gott resultat

Dbo Efter Bibi Wretblad Å
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Jag har haft kontakt med HomeMaid i Uppsala vid olika behov och där har man alltid bra förslag med olika sätt att lösa problem som jag haft.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Maj Å
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Har städning en gång i månaden av samma tjej. Hon gör rent så högt hon når utan att kliva upp på stegpallen. Hon har varit ersatt av en annan tjej vid två tillfällen och den, albanska, tjejen är mycket mera noggrann och effektiv (och trevligare). Skulle gärna byta för gott till henne.

Svar från HomeMaid i Uppsala

Hejsan, tack för din återkoppling. Ska föra det vidare till mina kollegor

Göte J
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Hej. Jag är mycket nöjd med arbetet de utför. Fint och fräscht när man kommer hem. Jag bor själv ui hus med två våningar. Klarar inte detta. Trevliga städare som kommer också. Kan verkligen rekommenderas!! Göte Johansson Störvägen 23 756 47 Uppsala

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2238 omdömen 4.7 av 2238 omdömen

Linda H
Skrev om HomeMaid i Uppsala

alltid pålitliga och vänliga och professionella Jag hoppas också att de som städar har OK villkor och löner, men det verkar så!

Anna-Karin H
Skrev om HomeMaid i Uppsala

I början var det lite struligt men efter ett par samtal blev det bra. Senaste 2 åren har det fungerat utmärkt.

Christina S
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Mycket nöjd. Badrummet och köket skiner.

Maj S
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Jag har haft dem som städföretag i många år och är alltid nöjd med vad de gör för mig. De försöker alltid att uppfylla mina önskemål både när det gäller varannanveckostädning och fönsterputs en gång om året.

Lissy W
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Helt fantastiskt att få städning och att komma hem till ett rent hem. Jag är väldigt nöjd med det.

Birgitta W
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Mycket bra! Kontakterna med kontoret fungerar alltid fint och trevligt. Jag får svar dagen efter. Hela systemet med prenumeration på städtjänsten, trasorna, miljömärkta medel osv är alldeles utmärkt. Under årens lopp (sedan 2005) har många serviceassistenter passerat förbi här. De allra flesta har varit bra, varit lätta att prata med och trevliga. Det är ganska tydligt att de får en bra internutbildning, för de utför jobbet på samma.sätt och uppträder artigt och med servicekänsla. Jag uppskattar också att kvalitetsgranskare dykt upp och kollat utfört jobb!

Birgitta F
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Bra bemötande från kontoret men f a mycket bra med samma assistent som är väldigt duktig och seriös. Jag gillar också att kontoret ger info om vikarie samt ändrade tider

Per-Erik B
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Punktliga. Gör det de skall göra. Bara goda erfarenheter, efter tre städtillfällen. Kan rekommendera dem.

Svar från HomeMaid i Uppsala

Hejsan, kul att höra att du är nöjd med oss, tack för din fina återkoppling!

Elin S

Smidigt och trevliga killar 👍

Svar från HomeMaid i Uppsala

Vi är så glada över att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din fina feedback!

Svante M
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Städningen var helt ok och dom kom i rätt tid dessutom. Så det var bra

Svar från HomeMaid i Uppsala

Tack för din återkoppling Svante!

David R
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Gjorde det dom skulle, fick inga anmärkningar vid besiktning av hyresrätt. Smidigt och bra.

Svar från HomeMaid i Uppsala

Hej David, stort tack för din återkoppling! Att du som kund är nöjd med de tjänster vi utför är vårt viktigaste mål!

Dennis S
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Lite slarvig fönsterputsning och städning, fick själv gå efter och dammsuga/torka på vissa ställen runt om i lägenheten

Svar från HomeMaid i Uppsala

Tack för din återkoppling, hoppas vi kan göra dig helt nöjd nästa gång!

Sofie H
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Bokade homemaid för flyttstäd, kommer inte göra om det. Persienner var trasiga efter städningen. Fönstren var fortfarande blöta, man hade stängt igen fönstren utan att låta dom torka helt först vilket gjorde att dom inte blev rena/lämnade fläckar och ränder efter fukten. Gick igenom besiktning med personalen men blev försäkrad om att fönstren skulle torka utan att lämna fula fläckar, så blev ej fallet.. fick städa fönstren själv efter. Insåg dessutom att golven ej var helt rena, likaså spisluckan och kylskåpsdörren. Blir annan städfirma nästa gång!

Svar från HomeMaid i Uppsala

Hejsan Sofie ,vad tråkigt att höra! Beklagar att det inte nådde upp till era förväntningar,

Johan V
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Avsåg tjänsten flyttstäd. Slarvigt utförd kunde gjort det bättre själv

Svar från HomeMaid i Uppsala

Hej Johan, tack för feedbacken!

MAGNUS A
Skrev om HomeMaid i Uppsala

Det var rent och snyggt kan rekommendera er

Svar från HomeMaid i Uppsala

Tusen tack för din återkoppling!