N&L Städservice AB

N&L Städservice AB

nlstadservice.se
  • Badge2023

Välkommen till N&L Städservice AB! Vi på N&L Städservice AB är en professionell städfirma som du kan lita på. Vi har utbildad personal, miljömärkta produkter när vi städar, ansvarsförsäkring och kan säkerställa att våra städuppdrag utförs med garanterad kvalitet. Skulle ni inte vara nöjda med vår städning så ser vi till att...

51 omdömen om N&L Städservice AB

Anders B
Skrev om N&L Städservice AB

Alldeles utmärkt! Mycket trevligt bemötande och väl genomfört arbete!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Anders, Tack så mycket för era vänliga ord! Vi är glada att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och vårt arbete. Om det finns något annat vi kan hjälpa er med, är ni välkomna att kontakta oss när som helst. Vi finns här för att hjälpa till! Hälsningar från vårt team!✨

Helena B
Skrev om N&L Städservice AB

Anlitar N&L städservice för hemstädning. Mycket bra utfört arbete. Fungerar utmärkt!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Helena, Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt service. Vi finns här för dig om du behöver något mer.✨ Ha en bra dag! Hälsningar från vårt team!🌺

Ellinor B
Skrev om N&L Städservice AB

Snällt bemötande, enkla att samarbeta med! Städar bra!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Ellinor, Tack så mycket !Vi uppskattar det och ser fram emot att fortsätta leverera utmärkt service. Hälsningar från vårt team!✨🌺

Sarah H
Skrev om N&L Städservice AB

Väldigt bra hemstädning! Provat olika, men aldrig varit såhär nöjd. Väldigt trevliga och tillmötesgående. Rekommenderas!!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Sarah, Tack så mycket för din motiverande och positiva feedback!😊 Det gläder oss verkligen att höra att du är så nöjd med vår hemstädning. Vi strävar alltid efter att vara trevliga och tillmötesgående för att skapa den bästa möjliga upplevelsen för våra kunder. Om det är något specifikt du uppskattar särskilt, eller om det finns något vi kan förbättra, tveka inte att låta oss veta. Vi är tacksamma för din rekommendation och ser fram emot att fortsätta ge dig en högkvalitativ service! Hälsningar från vårt team!✨🌺

Björn C
Skrev om N&L Städservice AB

Pålitliga och serviceinriktade. Gör ett bra och noggrant städarbete.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Björn, Så roligt att höra att du är nöjd! Tack så mycket för det fina betyget 😊 Hälsningar från vårt team!✨

Karl G
Skrev om N&L Städservice AB

Kanon! Smidigt, trevligt, enkelt och mycket, mycket prisvärt!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Karl, Tack för din omdömen, det är så fint att läsa att du är nöjd med vårt arbete.😃 Hälsningar från vårt team!

Eva W
Skrev om N&L Städservice AB

Alltid nöjd när de har putsat mina fönster! Dessutom alltid trevligt bemötande.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Eva, Tusen tack för jättefina ord.Vi är glada att vi kan hjälpa dig med fönsterputs. Vi ser fram emot att träffa er igen!😊 Hälsningar från vårt team!

Simon L
Skrev om N&L Städservice AB

Väldigt bra, tack! Inga problem.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Simon, Tack för ditt omdöme, vi är väldigt glada att du är nöjd med våra tjänster.✨ Hälsningar från vårt team!

Yvonne E
Skrev om N&L Städservice AB

De var trevliga och det blev rent och fint. Jag kommer anlita dem igen.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Yvonne, Så roligt att höra att du är nöjd! Tack så mycket för det fina betyget 🌺 Hälsningar från vårt team!

Roos T
Skrev om N&L Städservice AB

Vi har städ varannan vecka och vi är mycket nöjda! Kontakt med firman är mycket snabbt och proffsigt, de är serviceminded och respekterar vårt hem. Det är samma personer som kommer som känns väldigt tryggt. Hemmet ser perfekt ut efter de har städat. Kan varmt rekommendera N&L städservice!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Roos T, Tack för feedbacken. Vi är oerhört glada att höra att vi uppfyller dina förväntningar. Vi önskar dig en trevlig dag.😃 Hälsningar från vårt team!🌺

Malin A
Skrev om N&L Städservice AB

Mycket snabb och smidig kontakt/Proffsiga mfn personligt/ Väldigt bra utfört jobb och extremt serviceminded /Trevliga personer/ Vi är väldigt nöjda o kan varmt rekommendera N&L!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Malin A, Så roligt att höra att du är nöjd! Tack så mycket för det fina betyget 😃🌺 Hälsningar från vårt team!

Mike T
Skrev om N&L Städservice AB

N&L är noggranna . Det är väldigt lätt att kommunicera med dem. De ställer alltid upp när det uppstår några problem.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Mike! Tack för ditt omdöme! Vi är väldigt glada att du är nöjd med vår städning. Du är alltid vällkommen att kontakta oss! Trevlig helg!🌞 N&L Städservice

Linda S
Skrev om N&L Städservice AB

Vi är väldigt glada i och nöjda med N&L städservice och deras trevliga bemötande!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Linda, Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är nöjd! Vi finns här för att göra din vardag enklare. Önskar en trevlig dag 🌞

Katja P
Skrev om N&L Städservice AB

vi har börjad anlita N&L Städservice sen ca 1 månad och det har funkat bra. kan absolut rekommendera.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Katja, vi är mycket glada över att du hade en positiv upplevelse med vårt företag. Vi kommer att fortsätta att tillhandahålla den högsta servicenivån. Tack så mycket🌞

Bryon H
Skrev om N&L Städservice AB

Utmärkt betjäning. Jag rekommenderar starkt N&L.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Bryon, Tack för ditt omdöme, vi är väldigt glada att du är nöjd med våra tjänster.✨

Staffan A
Skrev om N&L Städservice AB

N&L är trevliga, pålitliga, punktliga, prisvärda och städar jättefint!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Staffan, Vi är verkligen tacksamma och uppskattar att du tar dig tid att dela ditt betyg med oss. Ha en bra dag🌞

Jonas W
Skrev om N&L Städservice AB

Excellent service on short notice

Svar från N&L Städservice AB

Hey Jonas, Thanks for the review. It's nice to hear that we met your expectations. Have a nice day!🌞

Ulla L
Skrev om N&L Städservice AB

Lätt att få kontakt. Mycket tillmötesgående. Har inte själv sett resultatet av flyttstädet men enligt den inflyttade personen så såg allt bra ut.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Ulla, Tack för ditt omdöme .😊 Det är så skönt att höra att de som flyttat in är nöjda. Ha en fin dag.🌞

Marie L
Skrev om N&L Städservice AB

Trevligt bemötande och väldigt nogrannt städat.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Marie, Tack för ditt ömdome,vi är väldigt glada att ni är nöjd med våran service 🌞 Tack för din fortroende!

Maria M
Skrev om N&L Städservice AB

Bara positivt. Bemötande, kundservice och ett fantastiskt utfört arbete efter en bröllopsfest.

Svar från N&L Städservice AB

Tack för ditt utmärkta betyg. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig på en så viktig dag. Lycka till.🌞

Ella F
Skrev om N&L Städservice AB

Trevlig kontakt. Jag bokade flyttstäd och är nöjd med fönsterputsningen och ugnen.

Svar från N&L Städservice AB

Tack för din feedback och ditt betyg.Din åsikt är viktig för oss. Tack för din fortroende!🌺

Gesa H
Skrev om N&L Städservice AB

Great communication, also in English. Helped me a ton with my international move, as everything was done, while I was already in my new country. Absolutely recommend!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Gesa, Thank you for the nice comments, we are very glad that you are satisfied with our service! We wish you all the best🙂

Hanna E
Skrev om N&L Städservice AB

Fantastiskt bemötande, smidigt och strålande rent. Rekommenderas!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Hanna, Tack för ditt ömdome,vi är väldigt glada att ni är nöjd med våran service🌼 Tack för din fortroende!

Berth F
Skrev om N&L Städservice AB

Trevligt bemötande vid första telefonkontakten. Proffsigt första personliga mötet då vi också kom överens om att anlita Städservice Vi hade höga förväntningar på första städuppdraget vilka infiades med råge. Så här långt är vi mycket nöjda, vi har haft 2-veckors städ vid två tillfällen och allt har fungerat mycket väl

Svar från N&L Städservice AB

Hej Berth, tack för ditt omdöme, vi är väldigt glada att du är nöjd med våra tjänster.✨ Med vänlig hälsning!

Märta E
Skrev om N&L Städservice AB

Det fungerade mycket bra och resultatet var också mycket bra

Svar från N&L Städservice AB

Hej Märta, tack för att du valde oss att hjälpa dig med din flyttstädning. Vi är väldigt glada att du är nöjd.🌺

Erik Ove G
Skrev om N&L Städservice AB

Så himla nöjd kommer att anlita Er igen

Svar från N&L Städservice AB

Hej Erik, Tack för ditt omdöme, vi är väldigt glada att du är nöjd med våra tjänster.✨ Vi hjälper dig gärna med städning igen!

Hugo R
Skrev om N&L Städservice AB

Jag beställde tvätt av fönster och balkonginglasning. Snabba svar, bra bemötande och väl utfört jobb.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Hugo, Tack för ditt omdöme, vi är väldigt glada att du är nöjd med fönsterputsning:) Med vänlig hälsning N&L Städservice

Eva I
Skrev om N&L Städservice AB

Jag har nu fått två städningar efter den första storstädningen. Jag är mycket nöjd både med kontakten och utförandet

Svar från N&L Städservice AB

Hej Eva, Tack för din omdömen, det är så fint att läsa att du är nöjd med vårt arbete.✨ Tack för din förtroende! Med vänlig hälsning N&L Städservice

Kristina S
Skrev om N&L Städservice AB

Vi är mycket nöjda med den städning som utförts. Vi behövde städning inför en visning för försäljning av vårt hus och det blev utöver våra förväntningar. Allt var perfekt. Sju rum och kök och massor av fönster . Framför allt möttes vi också av trevligt bemötande och trygghet inför den service som erbjöds. Rekommenderas varmt! Kristina och Stig

Svar från N&L Städservice AB

Hej Kristina, Tusen tack för fina ord,det var ett nöje för oss att hjälpa dig med din städning 🌺 Tack för din förtroende! Med vänlig hälsning N&L Städservice

Hans M
Skrev om N&L Städservice AB

Alltid lika proffsiga. Rekommenderas varmt. /Hans Moberg, ROI Fastighetsmäkleri Rosendal

Svar från N&L Städservice AB

Hej Hans, Tack för ditt omdöme, vi är glada över att få möjligheten att samarbeta med dig.✨ Med vänlig hälsning N&L Städservice

Mattias J
Skrev om N&L Städservice AB

Proffsiga, vänliga och flexibla!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Mattias, Tack för ditt omdöme, vi är väldigt glada att du är nöjd med våra tjänster.✨ Med vänlig hälsning N&L Städservice

Andreas Jörgen O
Skrev om N&L Städservice AB

Bra storstäd. Tog sig tiden att komma på en helg eftersom de inte hade lediga tider innan datumet jag önskade. Kommer antagligen anlita dem för löpande hemstäd framöver

Svar från N&L Städservice AB

Hej Andreas, Härligt det du är nojda med våra tjänster. Tusen tack för din fina recension.😊 Med vänlig hälsning N&L Städservice

Gunnel H
Skrev om N&L Städservice AB

Snabbt svar, trevliga, flexibla. Städade jättefint, blev så nöjd. Bra pris! Kommer att anlita igen. Rekommenderas varmt!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Gunnel, Tack för ditt omdöme, vi är väldigt glada att du är nöjd med städningen.😄 Vi hjälper gärna dig med städning igen!✨ Med vänlig hälsning N&L Städservice

Monika T
Skrev om N&L Städservice AB

De var väldigt professionella, flexibla och mycket trevliga. Jag var mycket nöjd med flyttstädningen, allt var toppenbra!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Monika Tusen tack för din positiva feedback. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med våra tjänster.😊 Med vänlig hälsning N&L Städservice

Anna K
Skrev om N&L Städservice AB

I contacted N&L for cleaning my flat after moving out. Cleaning was perfect and the entire process was very uncomplicated. Very fast and friendly communication.

Svar från N&L Städservice AB

Hello Anna, Thank you for the rating and the opportunity to help you with cleaning. Best regards!

Josefin K
Skrev om N&L Städservice AB

Superbra städning och bra kommunikation✨

Svar från N&L Städservice AB

Hej Josefin, Tusen tack för din positiva feedback. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med våra tjänster.😊 Med vänlig hälsning N&L Städservice

Pinar A
Skrev om N&L Städservice AB

Jättefin service, noggrant städande och trevlig personal. Det har varit möjligt att skräddarsy vårt hemstäd-paket, så att vi kan få den tjänst vi behöver. Företaget är alltid tillmötesgående, flexibla och kvalitetsinriktade. Vi är jättenöjda och kommer alltid att anlita N&L Städ!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Ayfer, Tusen tack för din omdöme,vi är väldigt glada att du är nöjd med städningen.🌼 Tack för din förtroende ✨

Ann Madeleine H
Skrev om N&L Städservice AB

Trevliga och bra! Ska anlita dem igen nu till min flyttstädning.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Ann Madeleine, det är så skönt att höra att du är nöjd, vi ser fram emot att hjälpa dig med flyttstädning🌞

Gun-britt L
Skrev om N&L Städservice AB

Bra utfört flyttstäd med bara några småmissar! Trevligt bemötande. Kort väntetid för utförande.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Gun-britt Det är så roligt att läsa att du är nöjd med vårt arbete. Tack för ditt förtroende🌞

Hanna H
Skrev om N&L Städservice AB

Alltid fantastiskt fint städat. Trevliga och pålitliga. Bästa städfirman jag har anlitat. Kan varmt rekommendera.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Hanna, Tusen tack för din positiva feedback. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med våra tjänster.😊 Med vänlig hälsning N&L Städservice

Björn A
Skrev om N&L Städservice AB

Väldigt service-minded. Hämtade upp nyckeln vid vår nya bostad inför flyttstäd utan extra betald, väl städad lägenhet med enbart några små-missar. Överlag väldigt nöjd!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Björn, Tusen tack för ditt betyg,vi är väldigt glada att du var nöjd med städningen.✨ Du är alltid välkommen att kontakta oss om du behöver våra tjänster i framtiden. Med vänlig hälsning N&L Städservice

Alva B
Skrev om N&L Städservice AB

Tycker att de är väldigt trevliga och inkännande, lyssnar och tar till sig vad vi har för önskemål. Har överseende med ändringar och är kunniga och väldigt måna om att det ska kännas både fräsch, rent och extra piffat när man kommer hem. Vi är så nöjda!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Alva, tack för detta underbara betyg.🌺 Vi ser fram emot att städa hos dig igen. Vi önskar dig en fantastisk dag.🌞

Jelena S
Skrev om N&L Städservice AB

Hej, Alltid trevligt bemötande från personalen. Har hemstäd varannan vecka och är jättenöjd med resultatet varje gång.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Jelena, Det är så roligt att läsa att du är nöjd med vårt arbete. Stort tack.🌺😊

Benjamin L
Skrev om N&L Städservice AB

Flyttstädningen var jättefint gjort och toppenbra bemötande.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Benjamin, Tack för ditt omdöme, vi är glada att du är nöjd med städningen.😄 Med vänlig hälsning N&L Städservice

Ingrid V
Skrev om N&L Städservice AB

Vi är mycket nöjda med företaget N&L, så vi har tipsat varandra i familjen, så flera av oss har valt dem. De är noggranna o väldigt service inriktade. Därtill mycket trevliga o kunniga!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Ingrid, Tusen tack för jättefina ord.Vi är glada att vi kan hjälpa dig med städningen. Vi ser fram emot att träffa er igen🌹

Andreas A
Skrev om N&L Städservice AB

Allt perfekt. Lyhörda och anpassar sig efter önskemål

Svar från N&L Städservice AB

Hej Andreas, Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Tack för det utmärkta betyget och förtroendet.😀

Marijana A
Skrev om N&L Städservice AB

Duktiga, trevliga och alltid supernöjd efter städ!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Marijana, Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Tack för det fina betyget!🌹 Vi är glada att vi kan göra din vardag enklare.😀 Trevlig dag!

Pascale H
Skrev om N&L Städservice AB

Vi är supernöjda med dem. De är alltid trevliga och mycket noggranna med sitt arbete. De är tillmötesgående och försöker alltid anpassa tiderna till det som passar oss. Kan varmt rekommendera dem.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Pascale, Det är så roligt att läsa att du är nöjd med våra tjänster.😃🙏 Tack för det fina betyget, vi kommer fortsätta att försöka hålla vår service på en hög nivå.🌞

Viktoria K
Skrev om N&L Städservice AB

Trevligt bemötande och utmärkt resultat!

Svar från N&L Städservice AB

Hej Viktoria , Tack för ditt betyg 😃 Vi är glada att vi kunde hjälpa dig med flyttstädningen. Med vänlig hälsning 🌞 N&L Städservice

Sarah H
Skrev om N&L Städservice AB

Trevliga och proffesionellt. Vi har väldigt höga förväntningar vilket dom uppfyller, är jättenöjda. Vi har hemstäd varannan vecka.

Svar från N&L Städservice AB

Hej Sarah, Tusen tack för din recesion,det betyder mycket för oss.💕 Med vänlig hälsning N&L Städservice