Byggstäd i Uppsala

Orter i Uppsala län
Uppsala  (5 st)

Topp 5 byggstädare i Uppsala

• Välkommen till oss på Mälardalenrent! Behöver du hemstäd, flyttstäd eller butikstäd? Vi erbjuder detta och mycket mer. Här får du experter inom städbranschen.
    : Driftsäkra, inga inställda städningar. Snabb och enkel kommunikation. Sköter uppdraget utan anmärkning.
  • Med kunnig och pålitlig personal fixar vi på Maldinis AB allt för hus och hem. Från hemstädning och flyttstädning till barnpassning och trädgårdsservice.
    Maj-britt A
    Maj-britt A: Jag har köpt städning. Alltid trevligt bemötande bemötande. Det är mycket bra för mig att få städat. Känner mig trygg ...
  • Waldemars städservice AB arbetar med miljömärkta produkter, trygg och noggrant utförda städtjänster med kunden i fokus.
    Magnus P
    Magnus P: Från första besiktning till löpande städning och fakturering, noggrant,snabbt och extra service! Rekommenderas starkt!
  • : Hemstädning Alltid god kontakt Ungdomar som utför arbetet gör det på ett bra sätt Bra pris efter RUT-avdrag
  • : VARNING! Överdebiterar kraftigt, tar inget som helst ansvar varken för jobbet eller när något gått snett. Utför arbete o...
Visa sida: