Waldemars Städservice AB

Waldemars Städservice AB

Vi på Waldemars städservice AB vill kunna erbjuda en pålitlig och kontinuerlig städtjänst. Vi arbetar endast med miljömärkta produkter och lämnar en kvalitetsgaranti på utfört arbete för att du som kund ska känna dig trygg med ditt val av städare. Varje kund tas i beaktning på unikt sätt och vi utformar ett upplägg som passar just dig, din lokal och ditt material bäst. Vår personal vidareutbildas kontinuerligt i så väl städmetoder, produkter som i kundservice och bemötande. Välkomna att be om offert!

Läs vad 95 kunder tycker om Waldemars Städservice AB 2

2021-04-26
    Håller en hög kvalitet på hemstäd.
    2021-04-14
    Hej
    Snälla medarbetare.
    Pålitlig med tider och fakturering.
    Synd att medarbetarna kan inte mycket svenska eller engelska.
    2021-03-22
    Städningen är bra
    Det har ibland varit svårt att få kontakt med företaget, dock upplever jag att det blivit bättre
    Eftersom städarna inte pratar svenska eller engelska är det svårt med kommunikationen på plats, men de är trevliga och vänliga
    2021-03-19
    Trevlig och pålitlig städfirma!
    2021-03-19
    Alltid i tid och trevliga. Noggranna och kunniga.
    2021-03-19
    Vi har anlitat Waldemars Städservice under många år. Vi är väldigt nöjda med veckostädningen. Nästan alltid samma person som kommer. Noggranna och trevliga. Adminstrationen är flexibel, men just nu lite svajig.
    Vi rekommenderar Waldemars Städservice.
    2021-03-19
    Beror på vilken städerska man får. Ibland är det bra städat och ibland mindre bra. Senaste gången de städade här hade dom glömt sina fimpar ute, inte ok! Har dock blivit bra bemött när jag påpekat något och dom har velat åtgärda vad som blivit fel.
    2021-03-19
    Jätteduktiga städare, flexibla och hjälpsamma arbetsledare. Det enda minuset är att då de flesta städare är från Polen, och flera talar varken svenska eller engelska, kan det uppstå kommunikationsproblem. Det har hänt vid ett flertal tillfällen. Annars jättebra!
    Städning
    Lite olika kvalitet beroende på vilken som städar
    En person helt suverän!
    2021-03-18
    Jag har veckostädning varannan vecka. Alla medarbetare är vänliga, även om några kan inte svenska eller engelska. Vi brukar ha samma person varje gång förutom när någon har blivit sjuk. Duktiga städare. Jag rekommenderar företaget.
    Stort tack för den fina kommentaren! Vi är jätte glada att ni är så nöjda Waldemars Städservice AB
    2021-03-18
    Eftersom vi anlitat dem i flera år är vi nöjda. Om vi inte tycker något är mindre bra kontaktar vi dem och blir bra bemötta. Genom åren har en del saker gått sönder men så kan det bli oavsett vem du anlitar.
    Hej Anita! Tack för den fina kommentaren. Vi uppskattar även när ni hör av er om något inte stämmer så att vi kan åtgärdade det med detsamma. Waldemars Städservice AB
    2021-03-17
    Trevlig och duktig personal! Kan verkligen rekommendera Waldemars!
    Hej! Tack så hemskt mycket för din rekommendation! Waldemars Städservice AB
    2021-03-17
    Bra städfirma med flexibla avbokningsmöjligheter och rimliga priser.
    Goddag! Tusen tack för din fina kommentar! Waldemars Städservice AB
    2021-03-17
    Storstädning. Väl utförd. Bra bemötande och med uppföljning.
    Hej Kristina! Vad roligt att du är nöjd med städningen! Uppskattar den fina kommentaren. Waldemars Städservice AB
    2021-03-17
    Har städ var tredje vecka som fungerar utmärkt. Har i stort sett samma städerska som jag tycker gör ett bra jobb och är lätt att ha att göra med.
    Hej Barbro! Det glädjer oss att du är nöjd med oss! Vi gör vårat yttersta för att försöka alltid att skicka samma personal. Tacksamma över den fina kommentaren Waldemars Städservice AB
    Köpt hemstäd.

Bra bemötande.

Helt ok städat.
    Hej Emelie! Tack för din snälla kommentar. Om du finner något som vi skulle kunna bli bättre på snälla tala om det för att vi ska kunna bli ännu bättre! Waldemars Städservice AB
    Trevligt och korrekt
    Tjänsten levde upp till mina förväntningar
    Mycket bra och positiv.
    Tusen tack för din positiva kommentar! Waldemars Städservice AB
    2021-03-17
    Noggrann städservice! Hemstäd varannan vecka, nöjda varje gång.
    Hej Elin! Uppskattar den positiva kommentaren. Tack så mycket! Waldemars Städservice AB
    Städtjänst.
    Trevlig städerska.önskar att hon Ibl såg mer utan tillsägelse fr mig o tog egna initiativ.
    Vi försöker alltid göra vårat yttersta! Tack för din snälla kommentar Waldemars Städservice AB
    2020-04-02
    Vi köpte lägenhets städ varannan vecka. Hittills är vi mycket nöjda fungerar bra rent och fint. Vid några tillfällen har vi velat byta eller hoppa över städ och det har aldrig varit några problem.
    Det enda har varit till jul /nyår då vi var för sent ute att ändra, men det får vi belasta oss själva för.....ovana och dålig framförhållning.

Ps Blev vänligt och korrekt bemött av företagit vid första mötet och även därefter Ds.
    Tusen tack för den positiva kommentarerna. Tyvärr så blir det mycket runt alla högtider för oss och det blir lite svårt att ändra i sista minut. Men vi försöker alltid så gott vi kan! Tack för din förståelse. Waldemars Städservice AB
    2020-03-23
    Vi har anlitat Waldemars Städservice AB i många år och vi är mycket nöjda!
    2020-03-09
    Vi valde Waldemars för att där kunde vi lägga upp vårt behov av städ tillsammans , inte som andra aktörer där ett visst paket alltid ingår , här skräddarsyr vi efter vårt behov och vad som ska städas de veckor vi köper avlastning .
    - Städstöjd varannan vecka
    - motiverad och duktig personal
    - tydligt management. Också när det måste omplaneras (sjuk personal)
    - rymligt pris
  • Maria E
    skrev om Waldemars Städservice AB
    2020-03-08
    Fantastiskt bra firma, alltid lika kul att komma hem när de varit här! Jag har provat många olika firmor men denna är helt klart den bästa!
    2020-03-08
    Pålitliga, kommer i tid. Städar bra.
  • Magnus L
    skrev om Waldemars Städservice AB
    2020-03-08
    Ordning och reda, lätt att jobba med, flexibla.
    2020-03-08
    Jag har hemstädning en gång i månaden. Det fungerar bra
    2020-03-08
    Vi valde Waldemar för att det är ett lokalt företag. Ägarna är seriösa och det var mycket bra uppstartsmöte och all kommunikation är bra. Kvaliten på städningen är bra.
    Det som varit mindre bra är att de som utför städningen ofta glömmer saker hos oss. Ingen fara eftersom våra barn är stora nu men hade jag haft spädbarn hade jag inte varit glad över fimpar på verandan eller flaskor med rengöringsmedel på bord när jag kom hem.
    2020-03-07
    Har haft Waldemars städ för hemstädning i flera år nu. Oftast mycket nöjd med städet och kontakterna är smidiga. 👍🏼
    2020-03-07
    Städ varannan vecka. Har varit lite olika kvalitet på städande. De använder onödigt starka och dåliga städprodukter. Är bra att ha och göra med då man kontaktar dem.
    2020-03-07
    Företaget är pålitlig och kundorienterad. Vi är väldigt nöjda!
    2020-03-07
    Bra pris och de är tillmötesgående.
    2020-03-06
    Hemstäd. Funkar bra, de är flexibla. Ibland har det varit småsaker som vi tagit upp och då har det åtgärdats.
    2020-03-06
    Städning av undervåningen i vår villa varannan vecka
    2020-03-06
    Städtjänst. Mycket noggrant städat. Inget är omöjligt. Mycket snäll, förstående och trevlig personal.
    2020-03-06
    Beställde månadsstädningLite bekymmer ibland med tiderna.
    Bra bemötande. Städar utmärkt bra och effektivt.
    Har också beställt fönstertvätt och är mycket nöjd med det också
    2020-03-06
    Vi kollade på internet efter städtjänster i Uppsala, samt frågade runt och fick en rekommendation om Waldemars städservice.

Har fungerat fint mestadels.
    Ett par gånger har de glömt att besöka oss, och då blev vi besvikna, men det är alltid snabba svar per mail och de försöker lösa saker på bästa sätt.
    Några gånger har de hört av sig kort innan för att ändra tiden, och det har inte blivit något problem.

Nyligen blev en sådan ändring gjord (så att de kom på måndagen istället för tisdagen) och just den gången gick något väldigt fel.
    Dels var lägenheten i oordning (pallar stod på konstiga ställen och saker låg hafsigt). Vi misstänker tidsbrist.
    Allvarligare sak är att den som städade tycks ha kommit åt slangen till tvättmaskinen på ett hårt sätt, så att den nu läcker. När vi kom hem var badrumsmattan fylld med vatten och vi får ha balofixen stängd för att förhindra läckage Därifrån när vi inte använder maskinen.
    Har köpt två nya slangar som dessvärre inte passar (på baksidan av maskinen är anslutningen gjord i plast och gängorna vill inte samarbeta med de nyinköpta slangarna).
    Vi har inte kontaktat Waldemars angående detta. Tänker vi köper en ny maskin istället.
    Städning!
    Super duktiga! Vi är jätte nöjda!
    2020-03-06
    Proffsigt och bra. Flexibelt om tider behöver ändras samt möjlighet att även göra ytterlig tjänster som fönsterputsning.
    2020-03-06
    Utmärkt städning, lätt att kommunicera med!
    2020-03-05
    Städning. Ojämn kvalitet. Bra fönsterputsning.
    Hej Eva! Tråkigt att du upplever de så! Tala mer än gärna om för oss vad vi kan förbättra så att vi kan utvecklas. Tack för den snälla kommentaren om fönsterputs Waldemars Städservice AB
    2020-03-05
    Vi är jätte nöjda med både bemötande och varan som i detta fall är hemstädning.
    Vi är oerhört tacksamma över vårat samarbete! Och tackar så mycket för den fina kommentaren Waldemars Städservice AB
    2020-03-04
    Rent o fint. Flexibla Är väldigt nöjd
    Det glädjer oss att höra! Gör vårt yttersta! Waldemars Städservice AB
    2020-03-04
    Alltid tillmötesgående och väl utfört arbete.
    Tack så mycket, vi anstränger oss så gott vi kan! Waldemars Städservice AB
    2020-03-03
    Utmärkt
    Jag är mycket nöjd med resultatet
    Det jag saknar är att personalen inte pratar svenska
    Det uppskattas jätte mycket! Ja vår personal har lite språk brister men tar SFI kurser om kvällarna för att i framtiden kunna kommunicera med våra kunder. Utöver detta finns vi ansvariga alltid ett samtal bort för översättning tveka inte att ringa! Waldemars Städservice AB
    2017-12-29
    Jag var inte nöjd med den fönsterputs jag fick utförd, det var slarvigt gjort. När jag klagade kom samma person tillbaks och gjorde om det mesta. Då blev det bättre men jag tänker inte anlita företaget igen.
    2017-12-16
    En kompis rekommenderade Waldemars Städservice. Kommunikation och bokning med företaget gick jättesmidigt och de utförde ett mycket bra städjobb. Jag kommer definitivt att anlita dem igen!
    Hej Herin! Stor tack för din åsikt. Vi önskar er God Jul och Gott Nytt År Waldemars Städservice AB
    2017-12-13
    Är jättenöjd med den hemstäd som vi har varannan vecka. De lyssnar och ändrar om man har någon åsikt om saker.
    Hej Fredrik! Tack för dina åsikter och jag hoppas att ni kommer vara fortfarande nöjda med oss. Vi önskar er God Jul o Gott Nytt År Waldemars Städservice AB
    2017-12-13
    Jag beställde en grundstädning. Den duktiga och effektiva personalen lämnade stället skinande rent. Dock hade jag önskat att den totala städtiden inte övertigit 5 timmar vilket vi innan diskuterat. Kan vara en god idé att plocka bort en del av tjänsterna så som hyllstädning där alla böcker tas ut för att dammas.
    Hej Anna! Stor tack för dina goda åsikter, de ger oss mer motivation att arbeta effektivare i fortsättningen. Vi önskar er God Jul o Gott Nytt År Waldemars Städservice AB
    2017-12-12
    Proffsigt och bra utförd städning! Mycket snälla tjejer som städar som är noga och tillmötesgående!
    Bra och fin kontakt med ”kontoret”

/nöjd kund
    Hej Anna! Vi är så glada att du är nöjd av vår arbete, och vi tackar för dina åsikter. Vi önskar er God Jul o Gott Nytt År Waldemars Städservice AB