Waldemars Städservice AB

Vi på Waldemars städservice AB vill kunna erbjuda en pålitlig och kontinuerlig städtjänst. Vi arbetar endast med miljömärkta produkter och lämnar en kvalitetsgaranti på utfört arbete för att du som kund ska känna dig trygg med ditt val av städare. Varje kund tas i beaktning på unikt sätt och vi utformar ett upplägg som passar just dig, din lokal och ditt material bäst. Vår personal vidareutbildas kontinuerligt i så väl städmetoder, produkter som i kundservice och bemötande. Välkomna att be om offert!

Läs vad 118 kunder tycker om Waldemars Städservice AB 2

2022-06-18 Spontant omdöme
    Dök aldrig upp till bokad fönsterputsning, ingen svarade på deras telefonnummer eller återkopplade på våra meddelanden.
    2022-03-15 Insamlad av företaget
    Trevligt och glatt bemötande. Utmärkt städat!
    Nöjd! Rekommenderas!
    Tack så hemskt mycket för ditt omdöme Ulla ! Vi hoppas på många år samarbeta med dig 🌸 Waldemars Städservice AB
    2022-03-14 Insamlad av företaget
    Alltid smidiga och tillmötesgående
    Vi värdesätter din uppskattning tack så hemskt mycket 🙏🏼 Waldemars Städservice AB
    2022-03-11 Insamlad av företaget
    Nöjd med städningen och bra bemötande.
    Det gläder oss att du är nöjd med städningen 🌸 Waldemars Städservice AB
    2022-03-11 Insamlad av företaget
    Månadsstäd. Städning hittills endast två ggr.
    Tyvärr olika städare varje gång.
    Bra städning.
    Hej Monika vi tackar för din återkopplingber om ursäkt för detta!

Vi ska försöka ordna upp det så du har samma personal 🌷
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Bra bemötande
    Städtjänst
    Kan sakna att det inte finns någon svensktalande personal
    Språket är något i vår personal försöka jobba på så vi hoppas på att inom en snar framtid kommer alla prata svenska!

Vid större språk komplikationer är det bara höra av sig antingen till Dominika eller Agnieszka så hjälper de er med kommunikationen 🌸
    2022-03-09 Insamlad av företaget
    Effektivt, snabbt och noggrant!
    Tack så hemskt mycket för din fina kommentar 🌸 Waldemars Städservice AB
    2022-03-09 Insamlad av företaget
    Effektiv städning, rent och fräscht. Uppskattat att kunna kommunicera med svenska. Vill fortsätta med samma person. Rekommenderar firman.
    Vad roligt att du uppskattar städningen och personalen🌸 Waldemars Städservice AB
    2022-03-08 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat dem i flera år varannan vecka samt storstädning.
    I stort sett är vi nöjda men ibland är det ny personal.
    Vi tackar så hemskt mycket för din uppskattning! 🌸 Waldemars Städservice AB
    2022-03-08 Insamlad av företaget
    Har blivit korrekt bemött. Varannan vecka får vi det ordentligt städat. Känns bra med Waldemar Städservice.
    Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren 🙏🏼 Waldemars Städservice AB
    2022-03-08 Insamlad av företaget
    Utförandet av uppdraget är utmärkt. Perfekt städning. De kommer alltid i tid och följer instruktioner. Vi är oerhört nöjda!
    Vi försöker alltid göra vårt yttersta Och det uppskattas verkligen att kunder ser det 💐 Waldemars Städservice AB
    2022-03-06 Insamlad av företaget
    Väldigt liten kontakt, aldrig frågat om vi tycker det funkar bra.
    Dålig återkoppling på fråga (vid jul).
    Vi oerhört ledsen att du har fått den uppfattningen utav oss vi ska göra allt för att det dras var snäll och mejla oss 💐 Waldemars Städservice AB
    2022-03-06 Insamlad av företaget
    Bra, men struligt med städtiden lite för ofta
    Vi ber så hemskt mycket om ursäkt att det har blivit så skicka gärna iväg ett mejl så ska vi försöka lösa det på 💐 Waldemars Städservice AB
    2022-03-06 Insamlad av företaget
    Bra upplevelse. De är väldigt bra och flexibla när det gäller att boka tider för städ.
    Tack för det fina omdömet Torkel 💐 Waldemars Städservice AB
    2022-03-06 Insamlad av företaget
    Mycket bra! Städning i två timmar gav mycket valuta för pengarna, kommer att använda dem igen.
    Oerhört tacksamma för den fina kommentaren 🌸 Waldemars Städservice AB
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Bemötande är utmärkt och man får respons på en gång när man ta kontakt med Waldemars Städservice. Kan varm rekommenderas!
    Tusen tack för den fina kommentaren och uppskattningen 💐 Waldemars Städservice AB
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Jag är väldigt nöjd med städningen💕
    Hej Britt vi är så glada att du är nöjd med städningen 🌼 Waldemars Städservice AB
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande. Duktig och nog-
    grann personal. Allt har fungerat enligt
    våra förväntningar.
    Vi är i behov av denna städhjälp när nu
    Pandemn ev kan minska!
    Hej Britt-Marie vad roligt att du är nöjd självklart ska vi försöka hjälpa dig nu när pandemin minskat 🌼 Waldemars Städservice AB
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Alltid en väl utförd städning!
    Tack så mycket för din fina kommentar Lars 🌼 Waldemars Städservice AB
    Jätteduktiga städare.
    Flexibel ledning som gärna hjälper till med att anpassa tider mm till kundens behov.
    Väldigt tillmötesgående
    Hej Elisabet vad roligt ta du är nöjd, vi försöka göra vårt bästa ! 🌼 Waldemars Städservice AB
    2022-03-01 Insamlad av företaget
    Hej! Jag har bra erfarenheter av utflrd städning his mig. Under ca 2 år hade jag samma person som städade hos mig. Det enda neg är att personalen inte kan svenska. Ibland inte engelska. Jag har rekomenderat Waldemars till flera vänner samt mina barn som även anlitat dem. Har alltid blivit bemött på ett profsigt sätt!
    Mvh E P
    Hej Eivor!

Vi tackar så hemskt mycket för ditt förtroende och uppskattning 🌼
    2022-03-01 Insamlad av företaget
    Nöjd kund sen många år tillbaks.
    Hej Anna! Vi tackar för dessa år och ditt förtroende, samt hoppas på många fler! 💐 Waldemars Städservice AB
    2022-03-01 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig personal som gör bra job.
    Tack för din fina återkoppling Maria 🌼 Waldemars Städservice AB
    2021-04-26 Insamlad av företaget
    Håller en hög kvalitet på hemstäd.
    Vi gör vårat bästa! Tack så hemskt mycket för din uppskattning 🌻 Waldemars Städservice AB
    2021-04-14 Insamlad av företaget
    Hej
    Snälla medarbetare.
    Pålitlig med tider och fakturering.
    Synd att medarbetarna kan inte mycket svenska eller engelska.
    Hej tack för din fina kommentar när jag väl förstod det blev lite komplikationer med språkkunskaperna. Personal gör sitt yttersta på att lära sig svenska! 🌺 Waldemars Städservice AB
    2021-03-22 Insamlad av företaget
    Städningen är bra
    Det har ibland varit svårt att få kontakt med företaget, dock upplever jag att det blivit bättre
    Eftersom städarna inte pratar svenska eller engelska är det svårt med kommunikationen på plats, men de är trevliga och vänliga
    Hej Madeleine vi tackar för återkoppling och ska jobba på att bli bättre 🌺 Waldemars Städservice AB
    2021-03-19 Insamlad av företaget
    Trevlig och pålitlig städfirma!
    Hej Emelie tack för ditt förtroende och den fina kommentaren 🌸 Waldemars Städservice AB
    2021-03-19 Insamlad av företaget
    Alltid i tid och trevliga. Noggranna och kunniga.
    Tack så hemskt mycket för de fina Återkopplingen 💐 Waldemars Städservice AB
    2021-03-19 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat Waldemars Städservice under många år. Vi är väldigt nöjda med veckostädningen. Nästan alltid samma person som kommer. Noggranna och trevliga. Adminstrationen är flexibel, men just nu lite svajig.
    Vi rekommenderar Waldemars Städservice.
    Hej Anna vi tackar för den fina återkopplingen och självklart ska vi jobba på att bli bättre 🌺 Waldemars Städservice AB
    2021-03-19 Insamlad av företaget
    Beror på vilken städerska man får. Ibland är det bra städat och ibland mindre bra. Senaste gången de städade här hade dom glömt sina fimpar ute, inte ok! Har dock blivit bra bemött när jag påpekat något och dom har velat åtgärda vad som blivit fel.
    Hej Agnes ja det är helt oacceptabelt att städerskor ska lämnas in med fimpar ute och vi tackar så hemskt mycket för att du kan återkoppla så att vi kan föra vidare till vår personal jag vill alltid göra det yttersta utav oss Hej Agnes ja det är helt oacceptabelt att städerskor ska lämnas in med fimpar ute och vi tackar så hemskt mycket för att du kan återkoppla så att vi kan föra vidare till vår personal jag vill alltid göra det yttersta utav oss🌺 Waldemars Städservice AB
    2021-03-19 Insamlad av företaget
    Jätteduktiga städare, flexibla och hjälpsamma arbetsledare. Det enda minuset är att då de flesta städare är från Polen, och flera talar varken svenska eller engelska, kan det uppstå kommunikationsproblem. Det har hänt vid ett flertal tillfällen. Annars jättebra!
    Hej Elisabeth tack så hemskt mycket för din återkoppling vi uppskattar den.

Vår personal går på SFI och försöka lära sig svenska och jobbar ständigt på att försöka kommunicera som man försöker prata lite långsamt och tydligt så uppskattar dem det!

Vid total missförstånd är det bara och höra av sig till antingen Dominika lagningar ska så hjälper de er med kommunikationen 💐
    Städning
    Lite olika kvalitet beroende på vilken som städar
    En person helt suverän!
    Tack för din återkoppling!

Vi skulle även uppskatta om du mejlade in vilka städerskor du är mindre missnöjd med och vilka du föredrar att ha 🌼
    2021-03-18 Insamlad av företaget
    Jag har veckostädning varannan vecka. Alla medarbetare är vänliga, även om några kan inte svenska eller engelska. Vi brukar ha samma person varje gång förutom när någon har blivit sjuk. Duktiga städare. Jag rekommenderar företaget.
    Stort tack för den fina kommentaren!
    Vi är jätte glada att ni är så nöjda
    2021-03-18 Insamlad av företaget
    Eftersom vi anlitat dem i flera år är vi nöjda. Om vi inte tycker något är mindre bra kontaktar vi dem och blir bra bemötta. Genom åren har en del saker gått sönder men så kan det bli oavsett vem du anlitar.
    Hej Anita!

Tack för den fina kommentaren.
    Vi uppskattar även när ni hör av er om något inte stämmer så att vi kan åtgärdade det med detsamma.
    2021-03-17 Insamlad av företaget
    Trevlig och duktig personal! Kan verkligen rekommendera Waldemars!
    Hej!

Tack så hemskt mycket för din rekommendation!
    2021-03-17 Insamlad av företaget
    Bra städfirma med flexibla avbokningsmöjligheter och rimliga priser.
    Goddag!

Tusen tack för din fina kommentar!
    2021-03-17 Insamlad av företaget
    Storstädning. Väl utförd. Bra bemötande och med uppföljning.
    Hej Kristina!

Vad roligt att du är nöjd med städningen!
    Uppskattar den fina kommentaren.
    2021-03-17 Insamlad av företaget
    Har städ var tredje vecka som fungerar utmärkt. Har i stort sett samma städerska som jag tycker gör ett bra jobb och är lätt att ha att göra med.
    Hej Barbro!

Det glädjer oss att du är nöjd med oss!

Vi gör vårat yttersta för att försöka alltid att skicka samma personal.

Tacksamma över den fina kommentaren
    Köpt hemstäd.

Bra bemötande.

Helt ok städat.
    Hej Emelie!

Tack för din snälla kommentar.

Om du finner något som vi skulle kunna bli bättre på snälla tala om det för att vi ska kunna bli ännu bättre!
    Städning
    Trevligt och korrekt
    Tjänsten levde upp till mina förväntningar
    Mycket bra och positiv.
    Tusen tack för din positiva kommentar! Waldemars Städservice AB
    2021-03-17 Insamlad av företaget
    Noggrann städservice! Hemstäd varannan vecka, nöjda varje gång.
    Hej Elin!

Uppskattar den positiva kommentaren. Tack så mycket!
    Städtjänst.
    Trevlig städerska.önskar att hon Ibl såg mer utan tillsägelse fr mig o tog egna initiativ.
    Vi försöker alltid göra vårat yttersta!

Tack för din snälla kommentar
    2020-04-02 Insamlad av företaget
    Vi köpte lägenhets städ varannan vecka. Hittills är vi mycket nöjda fungerar bra rent och fint. Vid några tillfällen har vi velat byta eller hoppa över städ och det har aldrig varit några problem.
    Det enda har varit till jul /nyår då vi var för sent ute att ändra, men det får vi belasta oss själva för.....ovana och dålig framförhållning.

Ps Blev vänligt och korrekt bemött av företagit vid första mötet och även därefter Ds.
    Tusen tack för den positiva kommentarerna.

Tyvärr så blir det mycket runt alla högtider för oss och det blir lite svårt att ändra i sista minut.
    Men vi försöker alltid så gott vi kan!

Tack för din förståelse.
    2020-03-23 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat Waldemars Städservice AB i många år och vi är mycket nöjda!
    Hej Johanna vi uppskattar den fina återkopplingen 🌼 Waldemars Städservice AB
    2020-03-09 Insamlad av företaget
    Vi valde Waldemars för att där kunde vi lägga upp vårt behov av städ tillsammans , inte som andra aktörer där ett visst paket alltid ingår , här skräddarsyr vi efter vårt behov och vad som ska städas de veckor vi köper avlastning .
    Hej Helen vi är så glada över den fina återkopplingen och självklart är det kundens åsikter och önskemål som gäller för oss 🌺 Waldemars Städservice AB
    - Städstöjd varannan vecka
    - motiverad och duktig personal
    - tydligt management. Också när det måste omplaneras (sjuk personal)
    - rymligt pris
    Tack för den fina kommentaren Sebastian 💐 Waldemars Städservice AB
  • Maria E
    skrev om Waldemars Städservice AB
    2020-03-08 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra firma, alltid lika kul att komma hem när de varit här! Jag har provat många olika firmor men denna är helt klart den bästa!
    Vi är så tacksamma för den fina återkopplingen Maria 🌺 Waldemars Städservice AB
    2020-03-08 Insamlad av företaget
    Pålitliga, kommer i tid. Städar bra.
    Uppskattar den fina kommentaren tack så mycket 🌹 Waldemars Städservice AB
  • Magnus L
    skrev om Waldemars Städservice AB
    2020-03-08 Insamlad av företaget
    Ordning och reda, lätt att jobba med, flexibla.
    Tack för ditt förtroende Magnus om möjligheten till samarbete 🌹 Waldemars Städservice AB
    2020-03-08 Insamlad av företaget
    Jag har hemstädning en gång i månaden. Det fungerar bra
    Tack för din återkoppling Erik 🌺 Waldemars Städservice AB