Alla kategorier Städhjälp Uppsala Uppsala Waldemars Städservice AB

Waldemars Städservice AB

Älgstråket 13, 743 72 Björklinge — Visa karta

Vi på Waldemars städservice AB vill kunna erbjuda en pålitlig och kontinuerlig städtjänst. Vi arbetar endast med miljömärkta produkter och lämnar en kvalitetsgaranti på utfört arbete för att du som kund ska känna dig trygg med ditt val av städare. Varje kund tas i beaktning på unikt sätt och vi utformar ett upplägg som passar just dig, din lokal och ditt material bäst. Vår personal vidareutbildas kontinuerligt i så väl städmetoder, produkter som i kundservice och bemötande. Välkomna att be om offert!

Läs vad 50 kunder tycker om Waldemars Städservice AB

• Brita L skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag var inte nöjd med den fönsterputs jag fick utförd, det var slarvigt gjort. När jag klagade kom samma person tillbaks och gjorde om det mesta. Då blev det bättre men jag tänker inte anlita företaget igen. Läs mer
  • Herin O skrev om Waldemars Städservice AB
    En kompis rekommenderade Waldemars Städservice. Kommunikation och bokning med företaget gick jättesmidigt och de utförde ett mycket bra städjobb. Jag kommer definitivt att anlita dem igen! Läs mer
    2017-12-17 Waldemar B svarar Herin O
    Hej Herin!
    Stor tack för din åsikt.
    God Jul och Gott Nytt År
  • Fredrik J skrev om Waldemars Städservice AB
    Är jättenöjd med den hemstäd som vi har varannan vecka. De lyssnar och ändrar om man har någon åsikt om saker. Läs mer
    2017-12-13 Waldemar B svarar Fredrik J
    Hej Fredrik!
    Tack för dina åsikter och jag hoppas att ni kommer vara fortfarande nöjda med oss.
    Waldemar B gillar detta
  • Anna R skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag beställde en grundstädning. Den duktiga och effektiva personalen lämnade stället skinande rent. Dock hade jag önskat att den totala städtiden inte övertigit 5 timmar vilket vi innan diskuterat. Kan vara en god idé att plocka bort en del av tjänsterna så som hyllstädning där alla böcker tas ut för att dammas. Läs mer
    2017-12-13 Waldemar B svarar Anna R
    Hej Anna!
    Stor tack för dina goda åsikter, de ger oss mer motivation att arbeta effektivare i fortsättningen.
  • Anna E skrev om Waldemars Städservice AB
    Proffsigt och bra utförd städning! Mycket snälla tjejer som städar som är noga och tillmötesgående!
    Bra och fin kontakt med ”kontoret”

/nöjd kund Läs mer
    2017-12-13 Waldemar B svarar Anna E
    Hej Anna!
    Vi är så glada att du är nöjd av vår arbete, och vi tackar för dina åsikter.
  • Kina G skrev om Waldemars Städservice AB
    Riktigt bra bemötande och utförande av tjänsten. Vi har använt oss av storstäd och varannan vecka städning. Just nu ett litet uppehåll pga renovering, men det börjas om igen med storstädning Läs mer
    2017-12-13 Waldemar B svarar Kina G
    Hej Kina!
    Tack för din uppskattning och vi är glada att du är nöjd av vår arbete.
    Vi skulle önska er
  • Caroline K skrev om Waldemars Städservice AB
    Väldigt bra och förtroendeingivande bemötande av företaget! De har städat hos oss 2 ggr och vi är mkt nöjda. De kontaktade även oss rörande städningen över jul och skönt att de är flexibla och att vi kunde avboka med kortvarsel Läs mer
    2017-12-13 Waldemar B svarar Caroline K
    Tack Caroline för din åsikter de är väldigt viktiga för oss.
  • Carina B skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag fick snabbt svar på min förfrågan om storstädning och fönsterputs. Jag är mycket nöjd med utfört arbete och jag kommer att använda mig av Waldemars städservice igen. Läs mer
    2017-12-11 Waldemar B svarar Carina B
    Hej Carina!
    Stor tack för din uppskattning och du är alltid välkommen åter.
    Vi önskar dig God Jul o Gott Nytt År.
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Waldemars Städservice AB
    Från första besiktning till löpande städning och fakturering, noggrant,snabbt och extra service!
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-12-11 Waldemar B svarar Magnus P
    Hej Magnus!
    Vi tackar hjärtlig för dinrekomendation.
    Vi önskar er God Jul o Gott Nytt År
  • Mats B skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har så gott som bara fått positivt bemötande och god service av Waldemars Städservice. Läs mer
  • Linnea H skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag har använt Waldermars Städ för hemstädning och tvätt under snart två år nu. De är alltid jättelätta att ha och göra med, och väldigt tillmötesgående. Jag är extremt noggrann och förmodligen inte den lättaste kunden alla gånger. Det har hänt några gånger att jag har haft synpunkter eller något klagomål, och då har de genast rättat till problemet och varit otroligt service minded. Jag kan definitivt rekommendera Waldermars Städservice! Flexibla, proffsiga och trevliga :) Läs mer
  • Daniela M skrev om Waldemars Städservice AB
    Bra service, trevliga städare, alltid rent och fint när man kommer hem. Stort tack! Läs mer
  • Birgitta J skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag är väldigt nöjd med Waldemars Städservice, jag får alltid väldigt fint städat. Läs mer
  • Ruth L skrev om Waldemars Städservice AB
    Hej. Jag skriver åt min svärmor, hon kan/vill inte svara men säger att det är helt OK
    Bästa hälsningar
    Åke Läs mer
  • Lena F skrev om Waldemars Städservice AB
    Nöjd med städning och bemötande. Läs mer
  • Niklas H skrev om Waldemars Städservice AB
    Flexibla och tillmötesgående. Har rekommenderat till grannar/vänner. Läs mer
  • Evelina K skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi är väldigt nöjda med Waldermars städservice från första början vi anlitade dem. Trevligt och snabbt bemötande, mycket fint utförda tjänster. Vi skulle rekommendera dem till alla vi känner. Läs mer
  • Jörgen H skrev om Waldemars Städservice AB
    Efter en initial grundstäd och några enkla justeringar får vi valda delar av hemmet städat varannan vecka. Arbetet utförs pålitligt varje gång. Hanteringen av RUT-avdraget har fungerat mycket bra. Läs mer
  • Gunnel N skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har använt oss av Waldemars i ca fem år, städning i drygt halva huset varannan vecka. Bemötandet har varit bra, särskilt uppskattar vi flexibiliteten, att det går att avbeställa en städning så sent som 24 timmar innan.

Vi är överlag mycket nöjda med städningen. Det varierar lite med vem som kommer - någon gång har det hänt att det inte är så noga rengjort under soffan. Vid ett par tillfällen har det gått sönder lampor eller andra mindre föremål, men det kanske man får räkna med.

Vi skulle vilja att enbart miljömärkta rengöringsmedel används. Läs mer
  • Viktoria R skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har använt oss av veckostädning varannan vecka.
    Ojämn kvalite beroende på vem som städar.
    Trevligt bemötande Läs mer
  • Niklas Z skrev om Waldemars Städservice AB
    Hemstäd.
    Bra service, de ställer upp och är flexibla. Läs mer
  • Elisabeth S skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag får av Waldemars Städservice. Nu har det dessutom blivit bestämt regelbunden städning en viss veckodag och samma tid, kl. 8.00. Tidigare kunde det komma förfrågan om städning med kort varsel, vilket kunde bli besvärligt med tanke på mina övriga aktiviteter. Men nu verkar det flyta regelbundet, och det är bra. Jag uppskattar också att det i allmänhet är samma person som kommer hit. Hon är dessutom mycket duktig och trevlig.
    Elisabeth Stenborg Läs mer
  • Ulf P skrev om Waldemars Städservice AB
    Nöjd med Vandas städning det är synd att vi inte kan prata med varanda. Läs mer
  • Jessica E skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi är jättenöjda med Waldemars Städservice.
    Dom är noggranna och resultatet är jättebra. Läs mer
  • Sara E skrev om Waldemars Städservice AB
    Noggranna och väldigt måna om sina kunder! Läs mer
  • Anna B skrev om Waldemars Städservice AB
    Trevligt bemötande och noggrant utförande. Ett tryggt val! Läs mer
  • Martin K skrev om Waldemars Städservice AB
    Städar riktigt bra, pålitliga och trevliga! Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Waldemars Städservice AB
    Lätta att komma i kontakt med, snabba i respons, smidiga och enkla att ha att göra med
    Städning
    Dock varierad kvalitet på städning och ibland lite många olika som kommer och städar Läs mer
  • Ingrid B skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har fått personlig service av mycket trevliga anställda hos er. De jobbar med glädje och är noga och framför allt mycket trevliga. Läs mer
  • Anna E skrev om Waldemars Städservice AB
    Pålitligt företag som man har en enkel och rak kommunikation med. Och det blir riktigt rent dessutom! Läs mer
  • Jan L skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi är mycket nöjda. Utmärkt utförda arbeten, prisvärt och trevliga att ha att göra med de gånger vi träffas. Enda negativa är väl egentligen att inte fakturor skivkas med vrev. Lätt att missa eller att de hamnar i spanfilter. Läs mer
  • Helena N skrev om Waldemars Städservice AB
    Professionellt, effektivt och bra.
    Nivån är mkt bra och tillgängligheten och flexibiliteten är bra! Läs mer
  • Ingegerd L
    Ingegerd L skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har varit kunder hos Waldemars städservice i mer än 10 år och är mycket nöjda. Läs mer
  • Anna K skrev om Waldemars Städservice AB
    De städar rent och snyggt och det känns professionellt. Vid något tillfälle är det något vi velat se en förbättring på och det har alltid skett utan knussel. Vi har veckostäd varannan vecka och har använt oss av Waldemars Städservice i över två år. Läs mer
  • Erika W
    Erika W skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag har haft Waldemars städ hjälp många år och är helt nöjd,jag kan alltid skriva om jag vill att dem ska göra något städningsmomenten bättre
    Mvh/Erika De Wiberg Läs mer
  • Shadi P skrev om Waldemars Städservice AB
    Tycker att företaget överlag gör ett bra jobb, i vårt fall hemstädning. Bemötandet är professionellt och de är alltid tillmötesgående. Min bedömning är baserad på vad företaget presterat de senaste 1 åren som vi varit kund. Det som är minus är timkostnaden. Marknadsföring och erbjudanden är endast inriktad mot nya kunder. Viktigt att bibehålla samt underhålla befintliga kunder med liknande erbjudanden då och då. Läs mer
  • Peter J skrev om Waldemars Städservice AB
    Bra och snabb kommunikation. Lyssnar på kunden. Påpekar saker som saknas eller behövs.
    Inte alltid 100% utförd städning. Lite små missar varje gång. Men i det stora hela ok. Läs mer
  • Linda S skrev om Waldemars Städservice AB
    Bemötandet har alltid varit vänligt och professionellt. Jag har städ varannan vecka. Jag är för det mesta nöjd med resultatet, det är en fröjd att komma hem då de vart och städat.
    Det jag upplever som lite negativt är att personalen byts ut med jämna mellanrum. Jag skulle önska att få behålla sammapersonal och på så sätt få någon som känner huset. Tror att det då finns större möjligheter för förbättring och effektivisering. Läs mer
  • Annika B skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag rekommenderar dem varmt! Serviceminded och angelägna om att göra ett bra jobb! Läs mer
  • Anna S skrev om Waldemars Städservice AB
    Seriösa, drivna och noggranna. De städar exemplariskt och är professionella från början till slut. Läs mer
  • Eva R skrev om Waldemars Städservice AB
    Bra stöd och information inför beslut att beställa, två trevliga personer kom vid utsatt tid och vi var nöjda med resultatet och känner oss trygga med/kommer att fortsätta med att anlita Valdemars städservice. Läs mer
  • Leif E skrev om Waldemars Städservice AB
    Mycket noggrant arbete till bra pris. Läs mer
  • Ann-kristin L skrev om Waldemars Städservice AB
    Jättetrevliga och lätta att ha att göra med, trevlig personal Läs mer
  • Fredrik J skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi köper städtjänster av Waldemarsstäd och är nöjda med den städning som vi får och anser att därutöver att tjänsten är prisvärd. Läs mer
  • Maj-britt H skrev om Waldemars Städservice AB
    Bra städning. Dålig kommunikation ang. besökstider. Läs mer
  • Bengt L skrev om Waldemars Städservice AB
    Mycket bra Städföretag ! Är noggrann och punktlig. Läs mer
  • Lotta A skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag har städservice varannan vecka i vårt hus och har varit mycket nöjd med de personer som är hemma hos oss och städar. DÅ jag jobbat en del hemifrån har vi haft chansen att träffas en del och lära känna varandra vilket varit positivt. Jag har även fått hjälp med att putsa fönstren vid ett tillfälle och byta tid för städning när det behövts. Alltid flexibelt. Läs mer
  • Anna Kersti M skrev om Waldemars Städservice AB
    Mycket positivt bemötande. Tydliga frågor och raka svar på de frågor som vi har haft. Vi fick kontakt med Waldermas via rekommendation från vänner och det vi är väldigt nöjda. Vi har inte köpt in några varor själva. Läs mer
  • Marie N skrev om Waldemars Städservice AB
    Mycket positiv upplevelse! Glad, trevlig och noggrann personal. Läs mer