Alla kategorier Städhjälp Uppsala Uppsala Waldemars Städservice AB
Rekommenderat företag 2016 - Waldemars Städservice AB

Waldemars Städservice AB

RAMSJÖVÄGEN 138, 743 62 Björklinge — Visa karta

Vi på Waldemars städservice AB vill kunna erbjuda en pålitlig och kontinuerlig städtjänst. Vi arbetar endast med miljömärkta produkter och lämnar en kvalitetsgaranti på utfört arbete för att du som kund ska känna dig trygg med ditt val av städare. Varje kund tas i beaktning på unikt sätt och vi utformar ett upplägg som passar just dig, din lokal och ditt material bäst. Vår personal vidareutbildas kontinuerligt i så väl städmetoder, produkter som i kundservice och bemötande. Välkomna att be om offert!

Läs vad 41 kunder tycker om Waldemars Städservice AB

• Mats B
    Mats B skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har så gott som bara fått positivt bemötande och god service av Waldemars Städservice.
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag har använt Waldermars Städ för hemstädning och tvätt under snart två år nu. De är alltid jättelätta att ha och göra med, och väldigt tillmötesgående. Jag är extremt noggrann och förmodligen inte den lättaste kunden alla gånger. Det har hänt några gånger att jag har haft synpunkter eller något klagomål, och då har de genast rättat till problemet och varit otroligt service minded. Jag kan definitivt rekommendera Waldermars Städservice! Flexibla, proffsiga och trevliga :)
  • Daniela M
    Daniela M skrev om Waldemars Städservice AB
    Bra service, trevliga städare, alltid rent och fint när man kommer hem. Stort tack!
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag är väldigt nöjd med Waldemars Städservice, jag får alltid väldigt fint städat.
  • Ruth L
    Ruth L skrev om Waldemars Städservice AB
    Hej. Jag skriver åt min svärmor, hon kan/vill inte svara men säger att det är helt OK
    Bästa hälsningar
    Åke
  • Lena F
    Lena F skrev om Waldemars Städservice AB
    Nöjd med städning och bemötande.
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Waldemars Städservice AB
    Flexibla och tillmötesgående. Har rekommenderat till grannar/vänner.
  • Evelina K
    Evelina K skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi är väldigt nöjda med Waldermars städservice från första början vi anlitade dem. Trevligt och snabbt bemötande, mycket fint utförda tjänster. Vi skulle rekommendera dem till alla vi känner.
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Waldemars Städservice AB
    Efter en initial grundstäd och några enkla justeringar får vi valda delar av hemmet städat varannan vecka. Arbetet utförs pålitligt varje gång. Hanteringen av RUT-avdraget har fungerat mycket bra.
  • Gunnel N
    Gunnel N skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har använt oss av Waldemars i ca fem år, städning i drygt halva huset varannan vecka. Bemötandet har varit bra, särskilt uppskattar vi flexibiliteten, att det går att avbeställa en städning så sent som 24 timmar innan.

Vi är överlag mycket nöjda med städningen. Det varierar lite med vem som kommer - någon gång har det hänt att det inte är så noga rengjort under soffan. Vid ett par tillfällen har det gått sönder lampor eller andra mindre föremål, men det kanske man får räkna med.

Vi skulle vilja att enbart miljömärkta rengöringsmedel används.
  • Viktoria R
    Viktoria R skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har använt oss av veckostädning varannan vecka.
    Ojämn kvalite beroende på vem som städar.
    Trevligt bemötande
  • Niklas Z
    Niklas Z skrev om Waldemars Städservice AB
    Hemstäd.
    Bra service, de ställer upp och är flexibla.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag får av Waldemars Städservice. Nu har det dessutom blivit bestämt regelbunden städning en viss veckodag och samma tid, kl. 8.00. Tidigare kunde det komma förfrågan om städning med kort varsel, vilket kunde bli besvärligt med tanke på mina övriga aktiviteter. Men nu verkar det flyta regelbundet, och det är bra. Jag uppskattar också att det i allmänhet är samma person som kommer hit. Hon är dessutom mycket duktig och trevlig.
    Elisabeth Stenborg
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Waldemars Städservice AB
    Nöjd med Vandas städning det är synd att vi inte kan prata med varanda.
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi är jättenöjda med Waldemars Städservice.
    Dom är noggranna och resultatet är jättebra.
  • Sara E
    Sara E skrev om Waldemars Städservice AB
    Noggranna och väldigt måna om sina kunder!
  • Anna B
    Anna B skrev om Waldemars Städservice AB
    Trevligt bemötande och noggrant utförande. Ett tryggt val!
  • Martin K
    Martin K skrev om Waldemars Städservice AB
    Städar riktigt bra, pålitliga och trevliga!
  • Anna G
    Anna G skrev om Waldemars Städservice AB
    Lätta att komma i kontakt med, snabba i respons, smidiga och enkla att ha att göra med
    Städning
    Dock varierad kvalitet på städning och ibland lite många olika som kommer och städar
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har fått personlig service av mycket trevliga anställda hos er. De jobbar med glädje och är noga och framför allt mycket trevliga.
  • Anna E
    Anna E skrev om Waldemars Städservice AB
    Pålitligt företag som man har en enkel och rak kommunikation med. Och det blir riktigt rent dessutom!
  • Jan L
    Jan L skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi är mycket nöjda. Utmärkt utförda arbeten, prisvärt och trevliga att ha att göra med de gånger vi träffas. Enda negativa är väl egentligen att inte fakturor skivkas med vrev. Lätt att missa eller att de hamnar i spanfilter.
  • Helena N
    Helena N skrev om Waldemars Städservice AB
    Professionellt, effektivt och bra.
    Nivån är mkt bra och tillgängligheten och flexibiliteten är bra!
  • Ingegerd L
    Ingegerd L skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har varit kunder hos Waldemars städservice i mer än 10 år och är mycket nöjda.
  • Anna K
    Anna K skrev om Waldemars Städservice AB
    De städar rent och snyggt och det känns professionellt. Vid något tillfälle är det något vi velat se en förbättring på och det har alltid skett utan knussel. Vi har veckostäd varannan vecka och har använt oss av Waldemars Städservice i över två år.
  • Erika W
    Erika W skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag har haft Waldemars städ hjälp många år och är helt nöjd,jag kan alltid skriva om jag vill att dem ska göra något städningsmomenten bättre
    Mvh/Erika De Wiberg
  • Shadi P
    Shadi P skrev om Waldemars Städservice AB
    Tycker att företaget överlag gör ett bra jobb, i vårt fall hemstädning. Bemötandet är professionellt och de är alltid tillmötesgående. Min bedömning är baserad på vad företaget presterat de senaste 1 åren som vi varit kund. Det som är minus är timkostnaden. Marknadsföring och erbjudanden är endast inriktad mot nya kunder. Viktigt att bibehålla samt underhålla befintliga kunder med liknande erbjudanden då och då.
  • Peter J
    Peter J skrev om Waldemars Städservice AB
    Bra och snabb kommunikation. Lyssnar på kunden. Påpekar saker som saknas eller behövs.
    Inte alltid 100% utförd städning. Lite små missar varje gång. Men i det stora hela ok.
  • Linda S
    Linda S skrev om Waldemars Städservice AB
    Bemötandet har alltid varit vänligt och professionellt. Jag har städ varannan vecka. Jag är för det mesta nöjd med resultatet, det är en fröjd att komma hem då de vart och städat.
    Det jag upplever som lite negativt är att personalen byts ut med jämna mellanrum. Jag skulle önska att få behålla sammapersonal och på så sätt få någon som känner huset. Tror att det då finns större möjligheter för förbättring och effektivisering.
  • Annika B
    Annika B skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag rekommenderar dem varmt! Serviceminded och angelägna om att göra ett bra jobb!
  • Anna S
    Anna S skrev om Waldemars Städservice AB
    Seriösa, drivna och noggranna. De städar exemplariskt och är professionella från början till slut.
  • Eva R
    Eva R skrev om Waldemars Städservice AB
    Bra stöd och information inför beslut att beställa, två trevliga personer kom vid utsatt tid och vi var nöjda med resultatet och känner oss trygga med/kommer att fortsätta med att anlita Valdemars städservice.
  • Leif E
    Leif E skrev om Waldemars Städservice AB
    Mycket noggrant arbete till bra pris.
  • Ann-kristin L
    Ann-kristin L skrev om Waldemars Städservice AB
    Jättetrevliga och lätta att ha att göra med, trevlig personal
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi köper städtjänster av Waldemarsstäd och är nöjda med den städning som vi får och anser att därutöver att tjänsten är prisvärd.
  • Maj-britt H
    Maj-britt H skrev om Waldemars Städservice AB
    Bra städning. Dålig kommunikation ang. besökstider.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Waldemars Städservice AB
    Mycket bra Städföretag ! Är noggrann och punktlig.
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag har städservice varannan vecka i vårt hus och har varit mycket nöjd med de personer som är hemma hos oss och städar. DÅ jag jobbat en del hemifrån har vi haft chansen att träffas en del och lära känna varandra vilket varit positivt. Jag har även fått hjälp med att putsa fönstren vid ett tillfälle och byta tid för städning när det behövts. Alltid flexibelt.
  • Anna Kersti M
    Anna Kersti M skrev om Waldemars Städservice AB
    Mycket positivt bemötande. Tydliga frågor och raka svar på de frågor som vi har haft. Vi fick kontakt med Waldermas via rekommendation från vänner och det vi är väldigt nöjda. Vi har inte köpt in några varor själva.
  • Marie N
    Marie N skrev om Waldemars Städservice AB
    Mycket positiv upplevelse! Glad, trevlig och noggrann personal.
  • Martina P
    Martina P skrev om Waldemars Städservice AB