Waldemars Städservice AB

Waldemars Städservice AB

waldemarsstadservice.se
  • BadgeFiveYears
4.4

Vi på Waldemars städservice AB vill kunna erbjuda en pålitlig och kontinuerlig städtjänst. Vi arbetar endast med miljömärkta produkter och lämnar en kvalitetsgaranti på utfört arbete för att du som kund ska känna dig trygg med ditt val av städare. Varje kund tas i beaktning på unikt sätt och vi utformar ett upplägg som passar...

154 omdömen om Waldemars Städservice AB

Sedan starten hos Reco 2015

Caroline H
Skrev om Waldemars Städservice AB

Har anlitat waldemars städservice och fått hjälp med städ varannan vecka i över 5 år. Testade ett par andra bolag innan men blev aldrig riktigt nöjd. Vi är supernöjda med waldemars, det bästa av allt är att man känner att de som städar visar respekt och vördnad för ens hem. De som städar pratar knapp svenska/engelska men det har verkligen inte varit ett problem. Det finns svensktalande på bolaget och vid de ytterst få gånger det varit något så har detta lösts på ett bra sätt. Skulle inte kunna tänka mig att byta bolag.

Ann-karin A
Skrev om Waldemars Städservice AB

Vi har städ varannan vecka sen flera år. I perioder samma personal, ibland kan de bytas ut mer. Alla väldigt trevliga även om svenska ibland är lite svårt. Brukar lösa det med engelska eller en översättnings-app. Alltid bra bemött från ägaren och det finns en stor flexibilitet.

Anders J

Städning Allt har fungerat bra

Stor Tack Anders!!!

Anke H
Skrev om Waldemars Städservice AB

Alltid trevlig bemötande! Snabbt återkoppling!

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack Anke, din omdöme är verkligen viktigt för oss!!!

Susanne S
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bra bemötande och pålitliga . Jag är mycket nöjd!

Svar från Waldemars Städservice AB

Stor tack Susanne för din omdöme.

Magnus P
Skrev om Waldemars Städservice AB

Fantastiskt duktiga städare. Alltid rent och snyggt utan missar..

Svar från Waldemars Städservice AB

Tackar så jättemycket Magnus, vi är glada att vi kan hjälpa dig.

Pia M

Bra städfirma, duktig personal!kr

Tusen tackar Pia för din omdöme. Mvh Agnieszka

Malin L
Skrev om Waldemars Städservice AB

Trevlig personal och alltid städat med bra kvalitet.

Tusen tackar Malin för din omdöme, det är viktigt för oss. Mvh Agnieszka

Therese U
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bra service nivå och väldigt bra utförd städning,

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack så jättemycket Therese, vi verkligen uppskattar din omdöme.

Anita S
Skrev om Waldemars Städservice AB

Hemstädning sedan flera år. Jag är nöjd med städningen och bemötande.

Tusen tackar Anita för din omdöme, det är viktigt för oss. Mvh Agnieszka

Johan C
Skrev om Waldemars Städservice AB

Fungerar bra. De här av sig om man måste ändra någon tid.

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack så jättemycket Johan, vi verkligen uppskattar din omdöme.

Gunnar H
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bra städning varannan vecka. En prisvärd tjänst.

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack så jättemycket Gunnar, vi verkligen uppskattar din omdöme.

Maria E
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jag har haft denna städfirma i flera år och är väldigt nöjd med tjänsten. Flexibla. Enda anmärkningen jag har är att man får fakturor på mailen, men i de fall vi har missat att betala så har vi aldrig fått påminnelseavgift eller dylikt. Så rekommenderas varmt.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Maria! Tack så jättemycket, vi verkligen uppskattar din omdöme. Att skicka fakturor via Kivra kostar ganska mycket, så att vi kan behålla samma nivå på pris behöver vi fortsätta skicka fakturor på mejl eller pappersfaktura. Jag hoppas på din förståelse. Mvh Agnieszka

Johanna A
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bra städning och kommer alltid punktligt enligt överenskommet schema.

Tack så jättemycket Johanna, vi verkligen uppskattar din omdöme. Mvh Agnieszka

Johan N
Skrev om Waldemars Städservice AB

Punktligheten samt noggrannhet har under alla åren vi använt oss av Waldemars Städservice varit på topp.

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack så jättemycket Johan, vi verkligen uppskattar din omdöme. Mvh Agnieszka Blomster

Lena H
Skrev om Waldemars Städservice AB

Hej! Jag försöker ta kontakt via telefon men det har varit upptaget hela dagen. Vilken väg är den bästa för att boka städning med dem? mvh Lena

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Lena! Du får gärna skicka mejl på info@waldemarsstadservice.se eller sms på tel 0765423254 då hör vi av oss.

Magnus N
Skrev om Waldemars Städservice AB

Prisvärt och bra. Något ojämn kvalitet på städningen. Ibland helt ok och ibland jättebra.

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack så jättemycket Magnus, vi verkligen uppskattar din omdöme. Mvh Agnieszka Blomster

Ola K
Skrev om Waldemars Städservice AB

Mycket duktig personal, dyker alltid upp vid inplanerad tid. Vi har haft hemstädning var 14 dag o de fubkar perfekt.

Tack så jättemycket Ola, vi verkligen uppskattar din omdöme. Mvh Agnieszka

Monika H
Skrev om Waldemars Städservice AB

Fantastiskt fint utförd storstädning. Trevlig personal dessutom.

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack så jättemycket Monika, vi verkligen uppskattar din omdöme. Mvh Agnieszka Blomster

Jenny J

🌸🌸Huset blev skinande rent 🌸🌸

Svar från Waldemars Städservice AB

Vad härligt att höra Jenny! Vi gör alltid vårat yttersta för att utföra ett bra arbete! MVH Waldemars Städservice

Gunilla G
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jag blev bra bemött när jag tog kontakt för att beställa fönsterputsning. Dessutom fick jag en tid väldigt snabbt. Arbetet utfördes mycket bra och snabbt, jag var imponerad av personen som gjorde jobbet. Så jag ser fram emot ny fönsterputsning nästa år.

Svar från Waldemars Städservice AB

Härligt att höra gällande din fönsterputs! Vi ser fram emot att ses detta år! MVH Waldemars Städservice

Annika A
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bortsett från lite språkförbistringar i kommunikation med städare och administration så fungerar det mycket bra.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Annika! Vår personal utbildar sig inom svenska och vi förstår att detta kan vara jobbigt för er som kund. Agnieszka & Dominika finns alltid tillgänglig om det absolut inte skulle funka med kommunikationen. Vi tackar för återkopplingen & den fina kommentaren. MVH Waldemars Städservice

Kristine K
Skrev om Waldemars Städservice AB

Waldemars Städservice utför alltid sina städtjänster med ett utmärkt resultat. Vi får alltid ett gott bemötande och alltid utomordentligt nöjda.

Hej Kristine! Vi uppskattar ditt fina omdöme. MVH Waldemars Städservice

Inga-Lill S
Skrev om Waldemars Städservice AB

Vi tycker det mesta fungerar som det ska och har inga klgomål

God dag Inga-Lill! Tack för den fina kommentaren. MVH Waldemars Städservice

Torbjörn D
Skrev om Waldemars Städservice AB

Duktig och trevlig personal som städar jättebra! Vid ev frågor får man snabbt svar av Agnieszka. De är flexibla och man blir inte uppbunden av någon uppsägningstid. Har anlitat dem sedan 2020 och är mycket nöjd på hela taget.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Torbjörn! Detta gläder oss att höra. Vi hoppas på många fler års samarbete! MVH Waldemars Städservice

Ann-Mari A
Skrev om Waldemars Städservice AB

Lätt att boka Oftast mycket nöjd med städning Någon gång sen ankomst Trevlig städpersonal Mvh

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Ann-Mari! Vi är hemskt ledsna för sena ankomster och jobbar alltid på att försöka komma så punktligt som det går eller hinna meddela i tid att vi blir sena. Glädjande att höra att du är nöjd med vårat arbete! MVH Waldemars Städservice

Ann-Christin A
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bra service.Fick svar snabbt. Två duktiga städerskor utförde flyttstädningen.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Ann-Christin. Underbart att höra att du är så nöjd med oss, vi tackar så mycket för den fina kommentaren. MVH Waldemars Städservice

Johan N

Smidigt, professionellt, flexibelt.

Tack för fina omdömet! MVH Waldemars Städservice

Tommy A
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jättebra bemötande. Kanske lite språksvårigheter, men vi är mycket nöjda med städen. Vi har fått det vi kom överens om.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Tommy Vår personal utbildar sig inom svenska och vi förstår att detta kan vara ansträngande för er som kund. Agnieszka & Dominika finns alltid tillgänglig om det absolut inte skulle funka med kommunikationen. Tack snälla för den fina kommentaren! MVH Waldemars Städservice

JANA P
Skrev om Waldemars Städservice AB

Har har haft Waldemars i många år. Funkar bra. Är nöjd.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hejsan Jana! Vi uppskattar vårat samarbete och den fantastiska kommentaren! MVH Waldemars Städservice

Lena L
Skrev om Waldemars Städservice AB

Kom ofta ville städa trots att det inte var avtalat/beställt. alltid olika personer som kom. Talade aldrig svenska. Har personalen avtals enliga löner och anställningsavtal. Inget företag som jag kan rekomendera.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Lena! Vi är hemskt ledsna att du haft denna upplevelse utav oss. Hoppas du funnit företag som funkar för dig! MVH Waldemars Städservice

Birgitta B
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jag blev trevligt bemött vid besöket från Waldemars städ. Det vi kom överens om har fungerat bra trevliga personer som kommer. jag har städ 1 gång per månad och det fungerar perfekt är mycket nöjd.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Birgitta! Vi uppskattar samarbetat och tackar så hemskt mycket för det fina omdömet! MVH Waldemars Städservice

Agneta W
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jag är nöjd hittills. Det har inte varit några problem

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Agneta! Vi tackar för den fantastiska kommentaren. MVH Waldemars Städservice

Ninni W
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jag har anlitat Waldemars Städservice för veckostädning from augusti 23. Trevlig pålitlig personal. Skinande rent tre rum o kök. Bra fakturering. Missförstånd löses snabbt och effektivt. Har rekommenderat dem till min dotter m familj

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Ninni! Vi är oerhört glada över att du är så nöjd & rekommenderar oss vidare till anhöriga! Tack snälla för det fina omdömet! MVH Waldemars Städservice

Annika A
Skrev om Waldemars Städservice AB

Vi har städning en gång per månad. Vi tycker det fungerar bra. Det motsvarar våra förväntningar.

Hej Annika! Tack snälla för din fina kommentar. MVH Waldemars Städservice

Karin K
Skrev om Waldemars Städservice AB

Mycket bra städning.Effektiva oC trevliga tjejer.Rekommenderas starkt Så skönt att få proffsstäd

Hej Karin! Vi är tacksamma för ditt fina omdöme! MVH Waldemars Städservice

HÅKAN C
Skrev om Waldemars Städservice AB

Dök aldrig upp till bokad fönsterputsning, ingen svarade på deras telefonnummer eller återkopplade på våra meddelanden.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Håkan! Vi är hemskt ledsen för den upplevelse du fick av oss och försäkrar att det inte är utav det vanliga beteendet ifrån vår sida! Vi hoppas på att få en ny chans någon gång! MVH Waldemars Städservice

Ulla B
Skrev om Waldemars Städservice AB

Trevligt och glatt bemötande. Utmärkt städat! Nöjd! Rekommenderas!

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack så hemskt mycket för ditt omdöme Ulla ! Vi hoppas på många år samarbeta med dig 🌸

Anna G

Alltid smidiga och tillmötesgående

Svar från Waldemars Städservice AB

Vi värdesätter din uppskattning tack så hemskt mycket 🙏🏼

Maria P
Skrev om Waldemars Städservice AB

Nöjd med städningen och bra bemötande.

Svar från Waldemars Städservice AB

Det gläder oss att du är nöjd med städningen 🌸

Monika Ö
Skrev om Waldemars Städservice AB

Månadsstäd. Städning hittills endast två ggr. Tyvärr olika städare varje gång. Bra städning.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Monika vi tackar för din återkopplingber om ursäkt för detta! Vi ska försöka ordna upp det så du har samma personal 🌷

Anders J
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bra bemötande Städtjänst Kan sakna att det inte finns någon svensktalande personal

Svar från Waldemars Städservice AB

Språket är något i vår personal försöka jobba på så vi hoppas på att inom en snar framtid kommer alla prata svenska! Vid större språk komplikationer är det bara höra av sig antingen till Dominika eller Agnieszka så hjälper de er med kommunikationen 🌸

Kerstin M
Skrev om Waldemars Städservice AB

Effektivt, snabbt och noggrant!

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack så hemskt mycket för din fina kommentar 🌸

Karin B
Skrev om Waldemars Städservice AB

Effektiv städning, rent och fräscht. Uppskattat att kunna kommunicera med svenska. Vill fortsätta med samma person. Rekommenderar firman.

Svar från Waldemars Städservice AB

Vad roligt att du uppskattar städningen och personalen🌸

Anita S
Skrev om Waldemars Städservice AB

Vi har anlitat dem i flera år varannan vecka samt storstädning. I stort sett är vi nöjda men ibland är det ny personal.

Svar från Waldemars Städservice AB

Vi tackar så hemskt mycket för din uppskattning! 🌸

Jakob H
Skrev om Waldemars Städservice AB

Har blivit korrekt bemött. Varannan vecka får vi det ordentligt städat. Känns bra med Waldemar Städservice.

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren 🙏🏼

Kristine N
Skrev om Waldemars Städservice AB

Utförandet av uppdraget är utmärkt. Perfekt städning. De kommer alltid i tid och följer instruktioner. Vi är oerhört nöjda!

Svar från Waldemars Städservice AB

Vi försöker alltid göra vårt yttersta Och det uppskattas verkligen att kunder ser det 💐

Kristina N
Skrev om Waldemars Städservice AB

Väldigt liten kontakt, aldrig frågat om vi tycker det funkar bra. Dålig återkoppling på fråga (vid jul).

Svar från Waldemars Städservice AB

Vi oerhört ledsen att du har fått den uppfattningen utav oss vi ska göra allt för att det dras var snäll och mejla oss 💐

Gunnar H
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bra, men struligt med städtiden lite för ofta

Svar från Waldemars Städservice AB

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt att det har blivit så skicka gärna iväg ett mejl så ska vi försöka lösa det på 💐

Torkel W
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bra upplevelse. De är väldigt bra och flexibla när det gäller att boka tider för städ.

Tack för det fina omdömet Torkel 💐