Waldemars Städservice AB

Älgstråket 13, 743 72 Björklinge — Visa karta

4.4 i betyg av av 76 omdömen

Vi på Waldemars städservice AB vill kunna erbjuda en pålitlig och kontinuerlig städtjänst. Vi arbetar endast med miljömärkta produkter och lämnar en kvalitetsgaranti på utfört arbete för att du som kund ska känna dig trygg med ditt val av städare. Varje kund tas i beaktning på unikt sätt och vi utformar ett upplägg som passar just dig, din lokal och ditt material bäst. Vår personal vidareutbildas kontinuerligt i så väl städmetoder, produkter som i kundservice och bemötande. Välkomna att be om offert!

Läs vad 76 kunder tycker om Waldemars Städservice AB

• 2020-04-02

Katarina V skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi köpte lägenhets städ varannan vecka. Hittills är vi mycket nöjda fungerar bra rent och fint. Vid några tillfällen har vi velat byta eller hoppa över städ och det har aldrig varit några problem.
    Det enda har varit till jul /nyår då vi var för sent ute att ändra, men det får vi belasta oss själva för.....ovana och dålig framförhållning.

Ps Blev vänligt och korrekt bemött av företagit vid första mötet och även därefter Ds. Läs mer
    Viklunds Städ i Sverige AB
    4.6 / 5 i betyg — 76 omdömen
    Badge2019
    "Vi beställde flyttstädning och möttes av trevliga Nataliya via mail, hon var flexibel och serviceinriktad. Eftersom vi hade flyttat till en"
  • 2020-03-23

Johanna A skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har anlitat Waldemars Städservice AB i många år och vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-03-09

Helen Å skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi valde Waldemars för att där kunde vi lägga upp vårt behov av städ tillsammans , inte som andra aktörer där ett visst paket alltid ingår , här skräddarsyr vi efter vårt behov och vad som ska städas de veckor vi köper avlastning . Läs mer
    Rozen Clean AB
    4.6 / 5 i betyg — 147 omdömen
    Badge2019
    "Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal."
    Charlotta H

Sebastian S skrev om Waldemars Städservice AB
    - Städstöjd varannan vecka
    - motiverad och duktig personal
    - tydligt management. Också när det måste omplaneras (sjuk personal)
    - rymligt pris Läs mer
  • Maria E

2020-03-08

Maria E skrev om Waldemars Städservice AB
    Fantastiskt bra firma, alltid lika kul att komma hem när de varit här! Jag har provat många olika firmor men denna är helt klart den bästa! Läs mer
    Alinix Städ & Service
    4.3 / 5 i betyg — 38 omdömen
    Badge2019
    "Snabb trevlig prisvärd städning! Mycket nöjd!!"

Johanna F skrev om Waldemars Städservice AB
    Pålitliga, kommer i tid. Städar bra. Läs mer
  • Magnus L

2020-03-08

Magnus L skrev om Waldemars Städservice AB
    Ordning och reda, lätt att jobba med, flexibla. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"

Erik R skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag har hemstädning en gång i månaden. Det fungerar bra Läs mer

Carolina P skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi valde Waldemar för att det är ett lokalt företag. Ägarna är seriösa och det var mycket bra uppstartsmöte och all kommunikation är bra. Kvaliten på städningen är bra.
    Det som varit mindre bra är att de som utför städningen ofta glömmer saker hos oss. Ingen fara eftersom våra barn är stora nu men hade jag haft spädbarn hade jag inte varit glad över fimpar på verandan eller flaskor med rengöringsmedel på bord när jag kom hem. Läs mer
  • Sponsor
    SODIMAX AB
    5.0 / 5 i betyg — 2 omdömen
    "Vi köpte hemstädning. Trevlig personal med gott bemötande. Resultatet var riktigt tillfredställande. Rekommenderas!"

Ann-karin A skrev om Waldemars Städservice AB
    Har haft Waldemars städ för hemstädning i flera år nu. Oftast mycket nöjd med städet och kontakterna är smidiga. 👍🏼 Läs mer

Catharina G skrev om Waldemars Städservice AB
    Städ varannan vecka. Har varit lite olika kvalitet på städande. De använder onödigt starka och dåliga städprodukter. Är bra att ha och göra med då man kontaktar dem. Läs mer
    Stockholm Group
    4.2 / 5 i betyg — 53 omdömen
    Badge2019
    "Inget företag jag skulle rekommendera. Budgetera för x antal 1000 kr för att ta in kompetenta hantverkare efter att de varit hos Er och förs"

Philipp K skrev om Waldemars Städservice AB
    Företaget är pålitlig och kundorienterad. Vi är väldigt nöjda! Läs mer

Lena L skrev om Waldemars Städservice AB
    Bra pris och de är tillmötesgående. Läs mer
    SmartaVal AB
    4.3 / 5 i betyg — 33 omdömen
    Badge2019
    "Mycket skicklig hantverkare, pålitlighet, noggrannhet o professionalism!"

Ulrica T skrev om Waldemars Städservice AB
    Hemstäd. Funkar bra, de är flexibla. Ibland har det varit småsaker som vi tagit upp och då har det åtgärdats. Läs mer

Gunnar H skrev om Waldemars Städservice AB
    Städning av undervåningen i vår villa varannan vecka Läs mer
    Städgiganten AB
    4.4 / 5 i betyg — 286 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag har anlitat Städgiganten under flera år för båda städning och fönsterputs. Jag är väldigt nöjd. När jag har klagat på nåt har detta gena"

Sarah S skrev om Waldemars Städservice AB
    Städtjänst. Mycket noggrant städat. Inget är omöjligt. Mycket snäll, förstående och trevlig personal. Läs mer

Birgitta K skrev om Waldemars Städservice AB
    Beställde månadsstädningLite bekymmer ibland med tiderna.
    Bra bemötande. Städar utmärkt bra och effektivt.
    Har också beställt fönstertvätt och är mycket nöjd med det också Läs mer
    Carolas Hem & Företagsservice AB
    4.9 / 5 i betyg — 153 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Alla universums stjärnor vill jag ge till Carolas Hemservice. Supertrevliga, oerhört noggranna och fantastiskt bra flyttstädning. Är mycket"
    Ann-Kristin H

Paulina H skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi kollade på internet efter städtjänster i Uppsala, samt frågade runt och fick en rekommendation om Waldemars städservice.

Har fungerat fint mestadels.
    Ett par gånger har de glömt att besöka oss, och då blev vi besvikna, men det är alltid snabba svar per mail och de försöker lösa saker på bästa sätt.
    Några gånger har de hört av sig kort innan för att ändra tiden, och det har inte blivit något problem.

Nyligen blev en sådan ändring gjord (så att de kom på måndagen istället för tisdagen) och just den gången gick något väldigt fel.
    Dels var lägenheten i oordning (pallar stod på konstiga ställen och saker låg hafsigt). Vi misstänker tidsbrist.
    Allvarligare sak är att den som städade tycks ha kommit åt slangen till tvättmaskinen på ett hårt sätt, så att den nu läcker. När vi kom hem var badrumsmattan fylld med vatten och vi får ha balofixen stängd för att förhindra läckage Därifrån när vi inte använder maskinen.
    Har köpt två nya slangar som dessvärre inte passar (på baksidan av maskinen är anslutningen gjord i plast och gängorna vill inte samarbeta med de nyinköpta slangarna).
    Vi har inte kontaktat Waldemars angående detta. Tänker vi köper en ny maskin istället. Läs mer

Ann-charlotte Z skrev om Waldemars Städservice AB
    Städning!
    Super duktiga! Vi är jätte nöjda! Läs mer
    Pribaltika
    4.8 / 5 i betyg — 28 omdömen
    Badge2019
    "Vi har flyttat många gånger men aldrig med Pribaltika. Inga är som de. De är proffesionella, snälla, bussiga, hjälpsamma, tjänstvilliga, med"
    Milos Mitrovic M

Joakim Ö skrev om Waldemars Städservice AB
    Proffsigt och bra. Flexibelt om tider behöver ändras samt möjlighet att även göra ytterlig tjänster som fönsterputsning. Läs mer

Maria N skrev om Waldemars Städservice AB
    Utmärkt städning, lätt att kommunicera med! Läs mer
  • Sponsor
    Rent 08 AB
    4.8 / 5 i betyg — 15 omdömen
    "Vi har haft städning hos oss genom Rent 08 AB i snart 10 år. Vi har inte haft en enda anmärkning på städningen under alla dessa år. Vi är jä"
    Christer G
  • 2020-03-05

Eva F skrev om Waldemars Städservice AB
    Städning. Ojämn kvalitet. Bra fönsterputsning. Läs mer
  • 2020-03-05

Jenny P skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi är jätte nöjda med både bemötande och varan som i detta fall är hemstädning. Läs mer
    BA Prima Care AB
    4.3 / 5 i betyg — 42 omdömen
    Badge2019
    "Företaget höll avtal och överenskommelser. Städkvaliteten varierade dock."
    Kerstin inger margareta G
  • 2020-03-04

Marja H skrev om Waldemars Städservice AB
    Rent o fint. Flexibla Är väldigt nöjd Läs mer
    2020-03-04 Waldemars Städservice AB svarar Marja H
    Det glädjer oss att höra!

Gör vårt yttersta!
  • 2020-03-04

Tomas A skrev om Waldemars Städservice AB
    Alltid tillmötesgående och väl utfört arbete. Läs mer
    2020-03-04 Waldemars Städservice AB svarar Tomas A
    Tack så mycket, vi anstränger oss så gott vi kan!
    JCS Company AB
    4.9 / 5 i betyg — 18 omdömen
    Badge2019
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"
  • 2020-03-03

Anders J skrev om Waldemars Städservice AB
    Städning
    Utmärkt
    Jag är mycket nöjd med resultatet
    Det jag saknar är att personalen inte pratar svenska Läs mer
    2020-03-04 Waldemars Städservice AB svarar Anders J
    Det uppskattas jätte mycket!
    Ja vår personal har lite språk brister men tar SFI kurser om kvällarna för att i framtiden kunna kommunicera med våra kunder.
    Utöver detta finns vi ansvariga alltid ett samtal bort för översättning tveka inte att ringa!
  • 2017-12-29

Brita L skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag var inte nöjd med den fönsterputs jag fick utförd, det var slarvigt gjort. När jag klagade kom samma person tillbaks och gjorde om det mesta. Då blev det bättre men jag tänker inte anlita företaget igen. Läs mer
    HemMiljö
    4.3 / 5 i betyg — 1282 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt nöjd med utförd städning, fanns inget att anmärka på, hela lägenheten var superren. Trevlig personal som städade med bra kundbemötan"
  • 2017-12-16

Herin O skrev om Waldemars Städservice AB
    En kompis rekommenderade Waldemars Städservice. Kommunikation och bokning med företaget gick jättesmidigt och de utförde ett mycket bra städjobb. Jag kommer definitivt att anlita dem igen! Läs mer
    2017-12-17 Waldemars Städservice AB svarar Herin O
    Hej Herin!
    Stor tack för din åsikt.
    God Jul och Gott Nytt År
  • 2017-12-13

Fredrik J skrev om Waldemars Städservice AB
    Är jättenöjd med den hemstäd som vi har varannan vecka. De lyssnar och ändrar om man har någon åsikt om saker. Läs mer
    2017-12-13 Waldemars Städservice AB svarar Fredrik J
    Hej Fredrik!
    Tack för dina åsikter och jag hoppas att ni kommer vara fortfarande nöjda med oss.
    Waldemars Städservice AB gillar detta
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 549 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2017-12-13

Anna R skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag beställde en grundstädning. Den duktiga och effektiva personalen lämnade stället skinande rent. Dock hade jag önskat att den totala städtiden inte övertigit 5 timmar vilket vi innan diskuterat. Kan vara en god idé att plocka bort en del av tjänsterna så som hyllstädning där alla böcker tas ut för att dammas. Läs mer
    2017-12-13 Waldemars Städservice AB svarar Anna R
    Hej Anna!
    Stor tack för dina goda åsikter, de ger oss mer motivation att arbeta effektivare i fortsättningen.

Anna E skrev om Waldemars Städservice AB
    Proffsigt och bra utförd städning! Mycket snälla tjejer som städar som är noga och tillmötesgående!
    Bra och fin kontakt med ”kontoret”

/nöjd kund Läs mer
    2017-12-13 Waldemars Städservice AB svarar Anna E
    Hej Anna!
    Vi är så glada att du är nöjd av vår arbete, och vi tackar för dina åsikter.
    Service Lösningar i STHLM
    4.7 / 5 i betyg — 600 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder."

Kina G skrev om Waldemars Städservice AB
    Riktigt bra bemötande och utförande av tjänsten. Vi har använt oss av storstäd och varannan vecka städning. Just nu ett litet uppehåll pga renovering, men det börjas om igen med storstädning Läs mer
    2017-12-13 Waldemars Städservice AB svarar Kina G
    Hej Kina!
    Tack för din uppskattning och vi är glada att du är nöjd av vår arbete.
    Vi skulle önska er

Caroline K skrev om Waldemars Städservice AB
    Väldigt bra och förtroendeingivande bemötande av företaget! De har städat hos oss 2 ggr och vi är mkt nöjda. De kontaktade även oss rörande städningen över jul och skönt att de är flexibla och att vi kunde avboka med kortvarsel Läs mer
    2017-12-13 Waldemars Städservice AB svarar Caroline K
    Tack Caroline för din åsikter de är väldigt viktiga för oss.
    Birgittas Städ i Stockholm AB
    4.7 / 5 i betyg — 355 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hela familjen är riktigt nöjda med städningen. Vi har städning varannan vecka och det är alltid samma par som städar hos oss, att det är sam"
    Therese H
  • 2017-12-11

Carina B skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag fick snabbt svar på min förfrågan om storstädning och fönsterputs. Jag är mycket nöjd med utfört arbete och jag kommer att använda mig av Waldemars städservice igen. Läs mer
    2017-12-11 Waldemars Städservice AB svarar Carina B
    Hej Carina!
    Stor tack för din uppskattning och du är alltid välkommen åter.
    Vi önskar dig God Jul o Gott Nytt År.
  • Magnus P

2017-12-11

Magnus P skrev om Waldemars Städservice AB
    Från första besiktning till löpande städning och fakturering, noggrant,snabbt och extra service!
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-12-11 Waldemars Städservice AB svarar Magnus P
    Hej Magnus!
    Vi tackar hjärtlig för dinrekomendation.
    Vi önskar er God Jul o Gott Nytt År
    ER Lokalvård
    4.4 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2019
    "Jag köpte en flyttstädning mitt under industrisemestern med mycket kort varsel. ER kunde leverera en omfattande städning på samma vecka. Ja"
    Jonathan J
  • 2016-02-21

Mats B skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har så gott som bara fått positivt bemötande och god service av Waldemars Städservice. Läs mer
  • 2016-02-17

Linnea H skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag har använt Waldermars Städ för hemstädning och tvätt under snart två år nu. De är alltid jättelätta att ha och göra med, och väldigt tillmötesgående. Jag är extremt noggrann och förmodligen inte den lättaste kunden alla gånger. Det har hänt några gånger att jag har haft synpunkter eller något klagomål, och då har de genast rättat till problemet och varit otroligt service minded. Jag kan definitivt rekommendera Waldermars Städservice! Flexibla, proffsiga och trevliga :) Läs mer
    Tyresö 24 Facility Management AB
    4.0 / 5 i betyg — 26 omdömen
    Badge2019
    "Hej! Jag har nu anlitat Tyresö 24 Facility Management för veckostädning 3 ggr och är så här långt mycket nöjd. Jag känner mig vänligt bemöt"
  • 2016-02-11

Daniela M skrev om Waldemars Städservice AB
    Bra service, trevliga städare, alltid rent och fint när man kommer hem. Stort tack! Läs mer
  • 2016-02-02

Birgitta J skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag är väldigt nöjd med Waldemars Städservice, jag får alltid väldigt fint städat. Läs mer
    Fresh Trend Städgrupp AB
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2018
    "Mycket trevligt och bra bemötande vid bokning av städning. Laura var flexibel och tillmötesgående då jag satt i en tight situation iom utfl"
    Alexandra S
  • 2016-01-28

Ruth L skrev om Waldemars Städservice AB
    Hej. Jag skriver åt min svärmor, hon kan/vill inte svara men säger att det är helt OK
    Bästa hälsningar
    Åke Läs mer
  • 2016-01-25

Lena F skrev om Waldemars Städservice AB
    Nöjd med städning och bemötande. Läs mer
    Vardagsfrid
    4.1 / 5 i betyg — 495 omdömen
    Badge2020
    "Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl"
    Jennifer T
  • 2016-01-25

Niklas H skrev om Waldemars Städservice AB
    Flexibla och tillmötesgående. Har rekommenderat till grannar/vänner. Läs mer

Evelina K skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi är väldigt nöjda med Waldermars städservice från första början vi anlitade dem. Trevligt och snabbt bemötande, mycket fint utförda tjänster. Vi skulle rekommendera dem till alla vi känner. Läs mer

Jörgen H skrev om Waldemars Städservice AB
    Efter en initial grundstäd och några enkla justeringar får vi valda delar av hemmet städat varannan vecka. Arbetet utförs pålitligt varje gång. Hanteringen av RUT-avdraget har fungerat mycket bra. Läs mer

Gunnel N skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har använt oss av Waldemars i ca fem år, städning i drygt halva huset varannan vecka. Bemötandet har varit bra, särskilt uppskattar vi flexibiliteten, att det går att avbeställa en städning så sent som 24 timmar innan.

Vi är överlag mycket nöjda med städningen. Det varierar lite med vem som kommer - någon gång har det hänt att det inte är så noga rengjort under soffan. Vid ett par tillfällen har det gått sönder lampor eller andra mindre föremål, men det kanske man får räkna med.

Vi skulle vilja att enbart miljömärkta rengöringsmedel används. Läs mer

Viktoria R skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi har använt oss av veckostädning varannan vecka.
    Ojämn kvalite beroende på vem som städar.
    Trevligt bemötande Läs mer

Niklas Z skrev om Waldemars Städservice AB
    Hemstäd.
    Bra service, de ställer upp och är flexibla. Läs mer

Elisabeth S skrev om Waldemars Städservice AB
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag får av Waldemars Städservice. Nu har det dessutom blivit bestämt regelbunden städning en viss veckodag och samma tid, kl. 8.00. Tidigare kunde det komma förfrågan om städning med kort varsel, vilket kunde bli besvärligt med tanke på mina övriga aktiviteter. Men nu verkar det flyta regelbundet, och det är bra. Jag uppskattar också att det i allmänhet är samma person som kommer hit. Hon är dessutom mycket duktig och trevlig.
    Elisabeth Stenborg Läs mer

Ulf P skrev om Waldemars Städservice AB
    Nöjd med Vandas städning det är synd att vi inte kan prata med varanda. Läs mer
  • 2016-01-22

Jessica E skrev om Waldemars Städservice AB
    Vi är jättenöjda med Waldemars Städservice.
    Dom är noggranna och resultatet är jättebra. Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Uppsala:

Stina J Stina J tycker:
“Driftsäkra, inga inställda stä...” Läs mer