Byggstäd i Uppsala

5 rekommenderade byggstädare i Uppsala kommun

Få prisförslag, snabbt och enkelt!
Skriv vad du behöver hjälp med så skickar vi din förfrågan till flera företag nära dig.
Be om offerter från byggstädare nu
Tjänsten är kostnadsfri och utan förpliktelser
  • Välkommen till oss på Mälardalenrent! Behöver du hemstäd, flyttstäd eller butikstäd? Vi erbjuder detta och mycket mer. Här får du experter inom städbranschen.
    : Driftsäkra, inga inställda städningar. Snabb och enkel kommunikation. Sköter uppdraget utan anmärkning.
  • Waldemars städservice AB arbetar med miljömärkta produkter, trygg och noggrant utförda städtjänster med kunden i fokus.
    Magnus P
    Magnus P: Från första besiktning till löpande städning och fakturering, noggrant,snabbt och extra service! Rekommenderas starkt!
  • Med kunnig och pålitlig personal fixar vi på Maldinis AB allt för hus och hem. Från hemstädning och flyttstädning till barnpassning och trädgårdsservice.
    Stina G
    Stina G: Jag anlitade Maldinis för Flyttstädning, då vi hamnade i ett sista-minuten-läge & desperat sökte hjälp via ett offertins...
  • : Hemstädning Alltid god kontakt Ungdomar som utför arbetet gör det på ett bra sätt Bra pris efter RUT-avdrag
  • : VARNING! Överdebiterar kraftigt, tar inget som helst ansvar varken för jobbet eller när något gått snett. Utför arbete o...
Visa sida: