Alla kategorier Städhjälp Uppsala Uppsala Mälardalenrent

Mälardalenrent

Verkstadsgatan 2, 753 23 Uppsala — Visa karta

Samarbetsvilja, kompetens, punktlighet, tillgänglighet och flexibilitet. Dessa ord är ledord hos oss på Mälardalenrent.

Hos oss får du en städfirma som utför allt mellan hemstäd, flyttstäd och butikstäd till byggstäd och storstäd med fönsterputs. Vi har 15 års erfarenhet i branschen och kan därför titulera oss som experter när det kommer till städtjänster. All vår personal utbildas regelbundet för att bredda sina kunskaper och sina arbetsmetoder.

Självklart får du alltid nöjdkundsgaranti och vi har en mycket bra ansvarsförsäkring. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 36 kunder tycker om Mälardalenrent

• 2019-01-15

Mikael G skrev om Mälardalenrent
    Enkelt, snabbt och väldigt lätta att få tag på. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-01-15

Veronika S skrev om Mälardalenrent
    Flyttstäd
    Bra bemött mennolkarheter i vart nycklarna skulle lämnas och hämtas. Svårt att komma in och hitta till kontoret. Läs mer
  • Tobias R

2019-01-05

Tobias R skrev om Mälardalenrent
    Snabbt, enkelt, rent, snyggt & trevligt bemötande. Läs mer

Saide A skrev om Mälardalenrent
    Flyttstädning 👍 som var bra, passade tiden och trevliga Läs mer

Thomas J skrev om Mälardalenrent
    Vilka proffs! Serviceinriktade och prisvärda. Klarade flyttstäden på en söndag när det var sista minuten.
    Stort tack. Läs mer

Malin A skrev om Mälardalenrent
    Flyttstädningen var under all kritik. Trots att de kom tillbaka två gånger var det ff inte rent i skåp, under skåp, på fönster... De höll inte sin del av avtalet o anmälan till Allmänna reklamationsnämnden ska skickas in. Läs mer
  • 2018-12-12

Hanna P skrev om Mälardalenrent
    Flexibla, trevliga och gjorde att bra jobb till bra pris. Kan rekommenderas! Läs mer
  • 2018-12-04

Ylva Eklund E skrev om Mälardalenrent
    Köpte flyttstäd till vår 3:a i Uppsala. Smidig, snabb o trevlig kontakt. Flexibla. Dock lite halvdant rengjord balkong och lite andra småmissar men överlag helt ok. Jättebra pris! Läs mer
  • 2018-12-02

Carl Fredrik J skrev om Mälardalenrent
    Mycket trevliga personer som kom och städade! Läs mer
  • 2018-12-01

Johan N skrev om Mälardalenrent
    Snabb service, bra personal och ha o göra med. Läs mer
  • 2018-10-17

Stina J skrev om Mälardalenrent
    Driftsäkra, inga inställda städningar. Snabb och enkel kommunikation. Sköter uppdraget utan anmärkning. Läs mer
  • 2018-10-17

ingegered L skrev om Mälardalenrent
    Beställde flyttstädning. Snabbt och bra bemötande på alla sätt. Professionell och trevlig personal. Läs mer
  • 2018-10-16

Björn L skrev om Mälardalenrent
    Jag beställde flyttstädning med mycket kort varsel och fick mycket snabb service, att en flyttstädning kunde ordnas inom 24 timmar var imponerande. Bemötandet både på telefon och på plats var mycket bra.
    Vid första anblick såg städningen bra ut, framförallt i kök och badrum, dock missades en hel del i vissa rum, såsom torkning på skåp, fönsterkarmar och taklister. Läs mer
  • 2018-10-16

Linda S skrev om Mälardalenrent
    Fruktansvärt oseriöst företag, skicka en faktura till mig på ett jobb som en annan beställt utan och ringa o kolla av med mig om jag godkände den beställda flyttstäden och priset, priset på flyttstäden hamna på 9000 för en lägenhet på 113.5 kvm, företaget sa en summa på 4500 till beställaren ( dom sa alltså summan som blir efter rutavdrag ) missbruka mitt personnr och gjorde rutavdrag utan mitt godkännande,dessutom ägde jag ej fastigheten som flyttstäden/rutavdraget gällde , dåligt bemötande via telefonkontakt och skyller ifrån sig på beställaren av jobbet, när jag ringer och vill klara upp problemet som uppstått får jag till svar att dom inte har tid med ”bråk” dom har ett jobb att sköta. Dom försöker inte ens komma med en vettig lösning
    Det går inte o resonera med den ansvariga o han säger att han bara är företagare, skulle aldrig någonsin rekommendera den här städfirman Läs mer
    Inga D gillar detta
  • 2018-10-12

Helena A skrev om Mälardalenrent
    Flyttstädning
    Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Kunniga.
    Att den som flyttade in i huset inte klagade.
    Att städningen blev utförd när vi bestämt.
    Dessa förväntningar har uppfyllts och jag har känt mig trygg från första stund med detta företag. Läs mer

Stefan S skrev om Mälardalenrent
    Flyttstäd
    Första gången vi anlita er var det mycket bra jobb.
    Andra gången blev det inte bra, jag fick städa hela badrumet igen efteråt, och även diskbänken samt dammsuga golvet Läs mer

Arvid S skrev om Mälardalenrent
    Snabbt, prisvärt och trevligt bemötande Läs mer

Simon L skrev om Mälardalenrent
    Flyttstäd med kort varsel, trevlig personal och bra resultat! Läs mer

Stina L skrev om Mälardalenrent
    Det blev mycket rent och fint! Läs mer
  • 2018-09-29

Cecilia A skrev om Mälardalenrent
    Bästa flyttstädet! Ryckte in akut på en lördag med väldigt kort varsel, inga konstigheter och bara fint och proffsigt bemötande. Städningen var väldigt noggrann, rent och fräsch. Tack för ett så bra bemötande och all hjälp när det verkligen behövdes! Rekommenderas varmt! Läs mer

Ulla M skrev om Mälardalenrent
    Superbra jobb av snälla och trevliga människor som dessutom var väldigt arbetssamma. Kort sagt en väldigt bra trio . Hälsningar ulls p Bjarne svärd .valsala lunda 150 Läs mer

Josefine H skrev om Mälardalenrent
    Beställde flyttstäd. Jättebra service! Flexibla! Läs mer

Kenneth K skrev om Mälardalenrent
    Städen mycket bra men det blev språkförbistring p.g.a dålig Svenska. Läs mer

Janna S skrev om Mälardalenrent
    Flyttstädning, rent och snyggt! Läs mer
  • 2018-05-21

Chaima B skrev om Mälardalenrent
    Vi har städning varannan vecka, jobbet utförs alldeles utmärkt, därför så är vi oerhört nöjda med att vi haft samma person vid samtliga tillfällen!
    Rekommenderas Varmt! Läs mer
  • 2018-04-15

Fredrik T skrev om Mälardalenrent
    Jag har bara gott att säga om Mälardalenrent! Jag bokade med bara två dagars varsel och fast det va kort med tid så löste dom det utan problem. Lägenheten blev mycket ren och fin och jag kunde med gott samvete lämna över den till nästa boende :) Läs mer
  • 2018-03-15

Kay Ö skrev om Mälardalenrent
    Det var en entreprenör som jag anlitat som hyrde, men det verkar ha fungerat bra.
    Kay Läs mer
  • 2018-01-25

Sara P skrev om Mälardalenrent
    Finns inger bättre företag än detta rekommenderas verkligen .
    Så värd pengarna .
    Utför jobbet så bra, noggranna och trevliga personal ! Läs mer
    2018-01-25 Zeiad K svarar Sara P
    Tackar!
    Zeiad Badewi
    Mälardalen Rent
  • 2018-01-20

Ingrid C skrev om Mälardalenrent
    God service, trevligt bemötande och utlovad leverans till bra priser! Läs mer
  • 2017-12-26

Cynthia H skrev om Mälardalenrent
    Kommer i tid och blir rent, så som vi vill ha det. Läs mer
  • 2017-12-25

Mats H skrev om Mälardalenrent
    Mycket serviceminded
    Ställde upp med kort varsel.
    Ringde in fler specialister efter att det visade sig att uppdraget var mer krävande än antagits. Läs mer
  • 2017-12-24

Erik S skrev om Mälardalenrent
    Jag har inte haft med er att göra. Läs mer
  • 2017-12-24

Evy L skrev om Mälardalenrent
    Smidigt, trevliga och jävligt rent resultat. Läs mer
  • 2017-12-22

Ewa S skrev om Mälardalenrent
    Vi beställde flyttstäd oc h vi vart jättenöjda! Läs mer
  • 2017-11-13

Anna Tjärvar T skrev om Mälardalenrent
    Hej
    Jag köpte en flyttstädning och har varit mycket nöjd med deras bemötande redan från första början. Tydlighet och trovärdighet. Företaget var även mycket professionella då köparen och jag som säljare skulle komma överens beträffande detaljer vid slutstädning. Läs mer
  • 2017-10-25

Susanne L skrev om Mälardalenrent
    Hjälp med badrumsstäd inför fotografering och visning av vår lägenhet.

Det gick mycket snabbt att boka in städningen, killen var punktlig, och jobbade mycket snabbt - med ett riktigt bra resultat. Tack!! Läs mer

Verkstadsgatan 2, 753 23 Uppsala