Bestflytt 24

Bestflytt 24

bestflytt24.se
  • Badge2023
4.1

Bestflytt 24 är din pålitliga och prisvärda flyttfirma i Uppsala, som erbjuder skräddarsydda lösningar för alla dina flyttbehov. Vi förstår att flytta kan vara både stressande och kostsamt, och därför är vår högsta prioritet att erbjuda en smidig och bekymmersfri flyttupplevelse. Vår erfarna flyttpersonal på Bestflytt 24 anpassar...

24 omdömen om Bestflytt 24

Sedan starten hos Reco 2021

Anne-Charlotte B
Skrev om Bestflytt 24

Vilka superduktiga killar! De jobbade så fort att vi själva knappt han med😄 Det är andra gången på kort tid vi anlitat NDD flytt Norrköping, de tog glatt emot vår order även fast de fick åka långt och i dag fick de även köra i i snökaos! Trevliga killar, tjänstvilliga som lbåde yfte och bar alla tunga packlådor med försiktighet! Rekommenderar den här flyttfirman varmt🌞🌞🌞🌞🌞 Lotta

Alina Andrea Viktoria C

Två trevliga lyhörda lösningsorienterade flyttkillar genomförde flytten snabbt och smidigt.

Vera A
Skrev om Bestflytt 24

De kom i tid, flyttade saker snabbt och försiktigt, de var vänliga och inte tog överpris. Tack, grabbar.

Alberto T
Skrev om Bestflytt 24

Assistance in the moving day was perfect. However, contact with the company to arrange the moving was a nightmare. Not replying emails, not answering the phone. No possibility of talking in English.

Jonas N
Skrev om Bestflytt 24

Deras nummer på offerten går till en annan flyttfirma, Deras adress går till en tvättstuga vid hyreslägenhet, de kom inte på flyttdagen. Värdelöst

Helene L
Skrev om Bestflytt 24

Trevliga men rörig kommunikation i samband med beställning och hämtning, ingen inpackning (fast beställd) när vi flyttade sängar och madrasser, de ställdes bara rakt in mot väggarna i flyttbilen (en tidigare, annan, flyttfirma plastade in textilier). Så, billigare än andra men oprofessionellt. Nystartad firma tydligen som har en del att lära.

Jb A
Skrev om Bestflytt 24

Det bästa företaget att samarbeta

Tarek A

Rekommenderat stark 👍🏻 Bästa grabbar

Janita S
Skrev om Bestflytt 24

dom var sen. Dåligt. dom höjde pris på en gång när dom kom hem till mig även fast jag inte ens hade en lägenhets möbler och fakturan var på 0 dagar vilket får inte vara, efter några bytte dom fakturan till 10 dagar. Tror att de är skam bolag moms också ser konstigt ut

Sara S
Skrev om Bestflytt 24

Trevligt bemötande och de var omtänksamma och hela hanteringen kändes väldigt trygg och bra. Rekommenderas!

Elham R

Hej, Jag har haft en flytthjälp hos Bestflytt 24

Nils L
Skrev om Bestflytt 24

Otroligt pålitliga och arbetsvilliga med stor kunskap

Markus E
Skrev om Bestflytt 24

Efter att ha fått min bokade flytthjälp inbokad så blev flytten väldigt stressig och rörig men så fick jag tag på ny hjälp som var mycket bra, effektiva och snabba men ändå lugna och fokuserade. Utöver flytthjälp så fick jag även städtips. En flytt kan vara rätt jobbig men dagens flytt gick mycket bra. Jättenöjd!

Raed Jabbar A
Skrev om Bestflytt 24

Jag beställde flytt och dom var bra och effektiva

Nils L
Skrev om Bestflytt 24

Lätt och smidig flytt med duktiga killar

MAGDALENA C
Skrev om Bestflytt 24

Superduktiga flyttkillar, varsamma och kommunikativa. Var flexibla och hjälpsamma med grannar så de inte störde. Omtänksamma kring flytt och gav bra råd om städning. Riktiga stjärnor.

Flytt & Städ Sverige Ab F

Trevligt bemötande och bra kommunikation. Trevliga flyttkillar, snabba och duktiga

Susanne P
Skrev om Bestflytt 24

Vänliga och flexibla flyttkillar. Försiktiga också så att inga möbler skadades.

Tine S
Skrev om Bestflytt 24

Jag bokade flyttstädning med kort varsel och blev bemött på ett jättebra sätt! Det var lätt att boka. Städningen var väldigt bra utförd och jag är väldigt nöjd. Mycket bra pris dessutom.

IBRAHIM A
Skrev om Bestflytt 24

Jättetrevliga, fick låna ett berg flyttkartonger av dom hur länge som helst (som jag till slut köpte av dom till en rimlig peng). Papper för att packa porslin och glas ingick, och jag fick rabatt hos en städfirma genom dom (som gjorde ett jättebra jobb och kan rekommenderas ⭐⭐⭐⭐⭐

Eva M
Skrev om Bestflytt 24

Snabbt och enkelt. De var mycket hjälpsamma.

Gurcharanjit M
Skrev om Bestflytt 24

Vänlig och snabb. Väldigt bra erfarenhet

Anette F
Skrev om Bestflytt 24

Kom försent För liten bil För få flyttgubbar Skrapade möbler Hade ingen pirra, tur jag hade en Bröt sönder porten när de skulle ställa upp den Tog ut ROT-avdrag trots att jag inte hade det på min faktura Ville höja priset till det dubbla trots avtal om pris Kan INTE rekommendera dem

Isam S
Skrev om Bestflytt 24

Tråkigt att bli tvungen att skriva här

Svar från Bestflytt 24

Hej Isam, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi strävar alltid efter att ha 100% nöjda kunder och vill väldigt gärna prata mer med dig för att se vart i uppdraget vi har brustit - på så vis kan vi lära oss och bli bättre! Du når oss på 📞 0707602478 eller ✉️ support@bestflytt24.se. Ha en fin dag, ser fram emot att höra från dig. Bästa hälsningar //gänget på Bestflytt 24