Bolio

Snittbetyg
5.0
Ring 020-34 53 45 Dela

Om företaget

Välkommen till Bolio – din partner för en lättare vardag! Med lång erfarenhet och ett dedikerat team erbjuder vi kvalitetstjänster till rättvisa priser, från hemstädning till flytthjälp. Vi strävar efter 100% kundnöjdhet och skapar minnesvärda upplevelser för dig! Tjänster: Bolio erbjuder ett brett utbud av tjänster, inklusive...

3 omdömen om Bolio

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 3 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Ali A
Skrev om Bolio

Bolio städtjänst överträffade mina förväntningar med sitt utmärkta utförande och noggranna städning. Mycket nöjd!

Svar från Bolio

Fantastiskt att höra! Tack för att du delar din positiva upplevelse med oss. Vi ser fram emot att fortsätta leverera en högkvalitativ service för dig.

Fredrik S

Smidig kontakt och framförallt väldigt bra städat!

Svar från Bolio

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster och den smidiga kontakten. Vi ser fram emot att fortsätta leverera en utmärkt service för dig.

Ruwar B
Skrev om Bolio

Det jag gillade med Bolio var det tydliga kommunikationen. Utförande av arbetet var jätte bra, man ser att dem har erfarenhet.

Svar från Bolio

Tack för det fina omdömet! Vi är glada att du uppskattade vår tydliga kommunikation och erfarenhet. Om du har fler behov eller frågor i framtiden, är vi här för att hjälpa. Tack för att du valde Bolio!

Filtrera omdömen