Flyttfirma Östra Aros

Flyttfirma Östra Aros

Välkommen till Flyttfirma Östra Aros! Vi skräddarsyr flyttjänster av hög kvalité till ett rimligt pris. Vårt mål är att överträffa kundens förväntningar, kundnöjdhet är vår drivkraft, erfaren personal med yrkesstolthet är vårt viktigaste verktyg.

Inom Uppsala, Sverige eller Europa. Soffan, studentrummet, villan eller företagets lokaler. Inget jobb är för stort eller för litet för oss!

Om du har mer prylar än plats så erbjuder vi magasinering i varmlager.

Vi kan hjälpa dig med mer än du tror. Kika in på vår hemsida eller kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 197 kunder tycker om Flyttfirma Östra Aros 2

2021-04-12
    Snabb, bra och personlig service i samband med pianoflytt, rekommenderas varmt!
    2021-04-02
    Vi fick hjälp med att packa och flytta hela vårt bohag från en villa till en lägenhet. Bokningen kunde vi göra muntligt över telefon, vilket inget annat företag jag var i kontakt med ville göra.
    Packningen gick oerhört snabbt och smidigt, och allt var mycket väl packat. Lådorna var märkta med vart de skulle, men inte med vad de innehöll, vilket ju försvårar uppackningen.
    Själva flytten gick väldigt snabbt. De monterade ner och ihop stora möbler, och de försökte ställa allt så att det skulle gå så lätt som möjligt att packa upp.
    Allt flöt på väldigt smidigt och var verkligen värt pengarna.
    2021-03-30
    Ett Proffsigt bemötande för vår flytt
    Personalen som utförde flytten var helt suveräna

MVH Ulla & Roland Wedholm
    2021-03-30
    Flytt av en 2a i innerstan. Väldigt trevlig personal som gjorde ett fantastiskt jobb. Jag har redan rekommenderat och lovordat dem till vänner. Om jag flyttar igen så är det absolut de jag kommer att använda.
    2021-03-27
    Trevliga flyttkillar, som tog hand om min flytt på bästa sätt. Snabbt, smidigt och problemfritt.
    2021-03-26
    vi beställde flytt från villa till lägenhet. Det gick väldigt smidigt men jag ångrar nu att jag inte beställde packning också.
    Snabbt och enkelt fyllde dom bilen med vårt bohag. Väl på plats så blev det väldigt rörigt, vilket var mitt fel.
    Killarna var väldigt trevliga och tillmötesgående mot oss.
    Vi är glada att ha allt på plats, trots att vi fortfarande inte packat upp allt.
    Ett företag som jag verkligen rekommenderar.
    2021-03-23
    Bokade flytthjälp. Otroligt bra bemötande. Så hjälpsamma och lösningsinriktade och flexibla. Bästa!!
    2021-03-22
    Flytt av bohag från Knivsta till Sigtuna. Mycket bra bemötande av flyttkillarna. Allt gick mycket smidigt och snabbt. Rekommenderas varmt!
    2021-03-21
    Fick rekommendation av en kollega att använda Östra Aros för bohagsflytt. Snabba svar på mejl. Bra pris. Trevliga personal. Rekommenderas högt!
  • Jean U
    2021-03-20
    Jag köpte flytttjänst från Uppsala till Stockholm och allt var smidigt med killar som hanterade den här tjänsten. De är riktigt bra professionella.

Tusen tack!!
    2021-03-20
    Flytthjälp samt flyttstäd (Ren Jämt).

Trevligt bemötande och tydliga offerter.

Första gången med flytthjälp och städ. Flytthjälpen var smidig och hjälpsam iom att vi inte hunnit packa klart. Lite snack och mycket verkstad på de två som hjälpte oss. De tillhandahöll dessutom extra flyttlådor. De hjälpte till att emballera skåpsdörrar och lådor för att inget skulle gå sönder.

Flytthjälpen var toppen och värt varenda krona. Tack!
    Flyttstädet var också utfört klanderfritt.
    2021-03-19
    De var snabba, effektiva och trevliga.
  • Ulf H
    2021-03-19
    Snabb kommunikation. Kom som utlovat. Professionella.
  • Annika L
    2021-03-19
    Vi anlitade Östra Aros för en flytt från Uppsala till Stockholm. Bemötandet var både personligt och professionellt,. Vår kontaktperson svarade alltid snabbt och tillmötesgående. Vi lånade flyttkartonger och packade själva, när killarna som genomförde själva flytten kom arbetade de snabbt, fokuserat och samtidigt med glädje och gott humör. Ett sant nöje att följa dem i arbetet. Vi upplevde vår flytt tillsammans med Östra Aros som helt problemfri.
    2021-03-19
    Anlitade Östra Aros vid min flytt till Ljusdal och det var helt suveränt! Allt fungerade fantastiskt bra från början till slut. Trevliga killar som lastade dagen innan och som sen körde upp och lastade ur dagen efter. Det kombinerat med bra priser gör att jag varmt rekommenderar denna firma.
    Annica
    2021-03-10
    Snabb och effektiv flytt av en tung soffa.
    Bra pris.
    2021-03-08
    Proffsiga, trevligt bemötande, effektiva på ett bra sätt! Bästa med Östra Aros dock är att det har en stor respekt för ens saken och prylar. All kärlek och kommer definitivt prata gott om företaget till nära och kära.
    2021-03-05
    Väldigt bra kundservice/kundkontakt. Flyttpersonerna var snabba, effektiva och försiktiga med bohaget. Behövde tex inte plasta in soffa och madrass, allt var fortfarande rent efter.
  • Maria B
    2021-03-05
    Fick hjälp med flytt av bohag blev bemött på ett super bra sätt mycket trevliga och snälla killar som hjälpte mig
    Snabba och ändå varsamma om saker det flyttade
    Ja jag är super nöjd från en skala på 1-10000 så blir det 10000
    Har inget negativt att säga...
    2021-03-05
    Flytt av möbler: bra service och tillgänglighet! Bra pris också.
    2021-03-01
    Väldigt trevliga, och allt gick snabbt och smidigt!
    2021-02-27
    Snabb återkoppling trevligt bemötande. Utmärkt utgörande sv tjänsten👍
  • Marcus Ö
    2021-02-27
    Vi flyttade från Täby till Uppsala och flytten gick otroligt smidigt och proffsigt med Östra Aros Flytt. Vi är extremt imponerande och jättenöjda och kommer absolut anlita dem när vi flyttar igen. Rekommenderar dem varmt. Flytten kunde inte gått bättre eller smidigare.
    2021-02-25
    Proffesionellt och personligt bemötande.
  • Lena H
    2021-02-25
    Valde samma flyttfirma som sist (2019) då de var så smidiga, bra och trevliga att ha att göra med.
    Det var samma sak denna gång.
    Förutom att allt gick så bra var de dessutom fantastiskt trevliga vilket verkligen underlättar flyttprocessen.
    Rekommenderar dem varmt.
    Kommer att välja dem vid kommande flyttar också
    2021-02-25
    Snabbt, smidigt och proffsigt. Rekommenderar starkt.
    2021-02-24
    Valet av flyttfirma var enkelt för mig, gick på rekommendationer från vänner och jag är mer än nöjd. Proffsig service från bokning till att de trevliga, snabba och effektiva flyttkillarna var klara.
    2021-02-22
    Energiska och trevliga flyttkarlar.
    Bra centraladministration-bra pris.
    Rekommenderas!
    2021-02-21
    Vi tog hjälp med en bohagsflytt. Flyttfirma Östra Aros gav ett seriöst och pålitligt intryck, priset var rimligt och det var lätt att få svar på frågor. Vi uppskattade också möjligheten att få låna flyttkartonger. Själva flytten gick betydligt snabbare och smidigare än om vi skulle ha skött det själva, och det var guld värt att slippa allt bärande. Vi är jättenöjda, och kommer att anlita Östra Aros Transport igen om vi mot förmodan ska flytta igen framöver.
    2021-02-20
    Snabb och bra resons på mejl.
    På plats tog de in en liten vagn på hjul som tillsammans med gruset de drog in gjorde en repa på parkettgolvet. När jag påpekade det fick jag kommentaren ”sånt händer”.
    När jag mejlade chefen om det fick jag inget svar.
    2021-02-19
    Enkelt och smidigt. Trevliga grabbar som hjälpte oss flytta. Tyvärr hade de lite kort med folk den dagen och de blev därför både lite sena och drog ut på tiden pga att de inte kunde använda en stor flyttbil. Men det gjorde ingenting - allt kom fram. Väntat i coronatider.

Någon pytteskada på en garderobsdörr men det hade definitivt sett värre ut om vi flyttade själva. Bra att man fick låna flyttkartonger. Rekommenderas!
    2021-02-19
    Snabbt och effektivt! Killarna är duktiga !
    2021-02-19
    Bra service, god flexibilitet ( jag gjorde flera ombokningar ) mkt trevlig personal både Erik och de män som utförde flytten praktiskt. Fick mkt för pengarna. Kommer att anlita igen och rek vidare!
    2021-02-19
    Översteg mina för vändningar på alla punkter.
    Tillmötesgående snabba noggranna.
    2021-02-19
    Bra och service inriktade! Trevliga flyttkillar👍🏼
    Rekommenderar den starkt👍🏼
    2021-02-17
    Flytt "några timmar" blev mer men vi förstår att vi uppfattat mängden arbete helt fel.
    Trevliga killar, jobbade hårt. Kommer att rekomendera dem till andra. Behöver vi flytta något mer tar vi kontakt.
    2021-02-17
    Vi flyttade från Uppsala till Malmö med hjälp av Östra Aros. Anbudet vi fick var prisvärt, tydligt och med alla uppgifter som behövdes.
    Kontakten före flytten var smidig och bemötandet vänligt och proffsigt.
    Flytten genomfördes effektivt, tider hölls. Bemötandet var bra.
    Rekommenderas!
    2021-02-15
    Flytt , allting flöt på bra och jättebra service.
    2021-02-04
    Anlitade Östra Aros via företaget för företagsflytt. Fick offerten bara minuter efter avslutad samtal. Flytten var avklarad på bara ett par timmar utan några skador på våra tillhörigheter.
    Snabbt, smidigt och flexibelt. Bästa flyttfirma för företagsflytt i Uppsala 10/10
    2021-01-31
    Bra och smidig flytthjälp! Kan varmt rekommenderas.
    2021-01-28
    Använde firman för bohagsflytt. Supertrevliga och noggranna, gjorde mer än vad som egentligen behövdes (ex. satte ihop vår soffa fast de inte hade monterat ned den från början). Kan verkligen rekommendera Flyttfirma Östra Aros!

/Nöjd kund
    2021-01-27
    Anlitade Östra Aros för att flytta. Ett antal saker har gått sönder i flytten. Vid bokningen utlovades att filtar skulle läggas ut vid dörren för att minska nedsmutsning, det gjordes aldrig. Inflyttningen av möbler/kartonger gjordes i en ordning som inte underlättar för mig som kund.
    2021-01-27
    Flytt av två stora möbler. Snabbt och smidigt och bra bemötande. Kommer rekommendera Östra Aros för mina bekanta
    2021-01-19
    Utmärkt!
    2021-01-18
    Flytt av matrumsmöbler från Uppsala till Saltsjöbaden.
    Mycket bra bemötande vid beställning och av de som gjorde den fysiska flytten.
    Mina förväntningar överträffades.
    Utmärkt bra, företaget och dess personal, kan varmt rekommenderas.
    2021-01-18
    Superproffsiga och trevliga killar som flyttade åt oss från villa till lägenhet. Väldigt hjälpsamma och erbjöd tex. hjälp att montera ner några lampor vi inte hade hunnit ta ner. Allt kom fram helt och ställdes på rätt plats. Dem får högsta betyg av oss och varma rekommendationer.
    2021-01-18
    Använt Östra Aros flyttfirma flera gånger. Är alltid lika nöjd. Proffsiga, snabba, kundfokuserade och prisvärda. Väldigt tillmötesgående och trevliga under hela processen. Rekommenderas varmt.
    2021-01-17
    Packning och flytt av bohag - skötte det hela utmärkt och var trevliga och enkla att ha att göra med i alla delar.
    2021-01-16
    ÖA flyttade åt oss och vi ä helnöjda. Bra bemötande, bra problemlösning och kunden i centrum.
    2021-01-14
    Bbvhhfryuhgvjjyyiljvgrrtgbliytgvkhgvhh