Alla kategorier Flyttfirma Uppsala Uppsala Flyttfirma Östra Aros Transport

Flyttfirma Östra Aros Transport

Vaksala Eke, Hus E, 755 94 Uppsala — Visa karta

Flyttfirma Östra Aros Transport är en professionell flyttfirma verksam i Stockholm, Roslagen och Uppland. Vi skräddarsyr flytt och -transporttjänster till såväl företag som privatpersoner. Vårt motto är att skapa långsiktiga samarbeten med våra kunder!

Läs vad 10 kunder tycker om Flyttfirma Östra Aros Transport

• Lars-Olof A
    Lars-Olof A skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Mycket professionell mindre flyttfirma som verkar kunna anpassa sig efter kundens behov. Vi använde dem för en flytt mellan Uppsala och Lund och allt fungerade utmärkt! Dessutom mycket trevliga i sitt bemötande allt ifrån uppdragsdiskussion till själva flyttningen! Kan varmt rekommendera dem!
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Vi är ett LSS-boende som tvingades flytta med väldigt kort varsel till två evakueringslägenheter och tillbaka igen. Anlitade Östra Aros och är otroligt nöjda. Fantastiskt bemötande och stor förståelse för de speciella behov vi har.
  • Valmira R
    Valmira R skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Aldrig fått ett sådant bra bemötande av någon servicebransch!

I flyttens stress (när jag insåg att sängen ej fick plats i bilen) ringde jag runt i fredags i hopp om att få hjälp och snabbt gick det. 30 min från att jag insåg att sängen ej skulle få plats tills att jag ringde runt flera samtal innan jag hamnade på Östra Aros nummer, TACK FÖR EXTREMT SNABB HJÄLP MED SÅ KORT VARSEL! Stort tack till killarna som inte bara gjorde ett gott bemötande utan även bar upp min säng till lägenheten! Utan er skulle min flytt aldrig gått att genomföra, dessutom funkade priset för min lilla studentkassa!

I sommar hörs vi vid nästa flytt! ☀️
  • J&R P
    J&R P skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Snabba, duktiga, varsamma och hjälpsamma!
    Vi är mycket tacksamma för bemötandet och med slutresultatet och snabbt gick det!
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Trevliga, kompetenta och pålitliga. Gjorde ett förträffligt jobb till enormt lågt pris. Dom var ca 60% billigare än all andra flyttfirmor jag kontaktade. Jag kan helhjärtat rekommendera dom och skulle absolut använda dom igen om jag behöver flytta igen.

Dom gör jobb i hela Sverige och arbetar tydligen även mycket för Riksteatern. Dom är därför riktiga proffs. Fantastiska problemlösare och enormt bra på att samarbeta även i högt pressade situationer, som tex när dom försökte bära upp min fina, dyra och enormt tunga antika träsoffa. Vid ett tillfälle höll dom denna tunga soffa lyft högt uppe i luften för att komma igenom en smal, slingrande trapp sväng där ytterdörren dessutom gjorde det fysiskt omöjligt att komma in. Då skulle dom flesta gett upp eller iallafall tappat både humör och tålamod. Istället var dom roliga, skämtsamma och snabba som vesslor utan att verka det minsta stressade. Dom monterade snabbt ner dörren och kom in utan vidare problem.

Som sagt mycket bra problemlösare och firman skickade ett gäng på fyra starka män. Det tog bara ca 40 minuter att flytta allt. Vilken lättnad för mej som kund. Dom var försiktiga med mina möbler och var även mycket kunniga om antika möbler. Jag fick lite av en gratis Antikrunda av en kille som hade studerat möbel historia. Dom klagade inte en enda gång trots mycket tunga möbler och trångt. Dom använde även bra ergonomisk utrustning för att värna om sina anställda. Det var lätt att komma i kontakt med dom och planera allt, och dom var flexibla runt mina tider. Dessutom kände dom till rutavdraget och tog hand om detta åt mej. Absolut fem-stjärniga! Att anlita Östra Aros är ett kanonbra sätt att göra flytten enklare!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Skall ni flytta eller flytta mormors byrå?
    Hur gör ni då?
    Östra Aros är enligt oss en fantastisk lösning. Jag och min partner arbetar mycket. Vi Packar inte, förbereder inte som man skulle önska.
    Simon och pappa Staffan packar och löser problemet. Skulle taklampa tas ner gör de de också.
    Och för er som inte vet hur man flyttar en marmorskiva som hör till en till antik byrå. Kolla med Staffan.
    Rekommenderas varmt.
    Magnus Larsson
  • Julia T
    Julia T skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Vi är supernöjda med servicen från Östra Aros! Proffsigt, effektivt, kundens perspektiv i fokus och hela tiden med glatt humör gör att vi gärna rekommenderar dem. /Julia och Anton
  • Therese B
    Therese B skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Vänliga, trevliga och glada. Arbetar proffesionellt med bra flyt, bra bemötande mot kund, de är effektiva och hanterar godset med all försiktighet. Punktliga. Otroligt prisvärt och man får den där extra servicen. Rekomenderar denna firma starkt!
  • Eva H
    Eva H skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Ni är jättebra och jag är så nöjd. Bästa tänkbara!
  • Bernt H
    Bernt H skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Bra service, bra dialog.
    Ett mycket trevlig firma att arbeta med.

Vaksala Eke, Hus E, 755 94 Uppsala