Flyttfirma Östra Aros

Snittbetyg
4.9
Ring 018-751 07 69 Dela

Om företaget

Välkommen till Flyttfirma Östra Aros! Vi skräddarsyr flyttjänster av hög kvalité till ett rimligt pris. Vårt mål är att överträffa kundens förväntningar, kundnöjdhet är vår drivkraft, erfaren personal med yrkesstolthet är vårt viktigaste verktyg. Inom Uppsala, Sverige eller Europa. Soffan, studentrummet, villan eller företagets...

793 omdömen om Flyttfirma Östra Aros

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 793 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Ulrika W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bra bemötande, snabbt och lätt. Vi anlitade firman för flytt och uppackning

Karin H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Använder alltid Östra Aros. Snabba, effektiva och trevliga!

Roland K
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Punktlighet, kunniga och tog fullt ansvar.

Cecilia A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

En pålitlig flyttfirma som har ett professionellt och mycket trevligt bemötande. De jobbar effektivt och levererar det de lovat i tid.

Lennart J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabba svar, bra pris. trevligt folk, bra flytt.

Karl S
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vi har vi två tillfällen anlitat Östra Aros och varit mycket nöjda!

Sonja L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Supereffektiva och jättetrevliga killar! Rekommenderar verkligen

Antonia A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Professionell och snabb service, bra mottagande av ägaren och ägarens som. Rekommenderar starkt att använda dessa

Eva B
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bra bemötande, åtetkoppling o service. Snabbt utförande o Bra pris.

Carl-Henrik R

På tid. Snabba.Trevliga.Starka.

Göran F
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Beställningen föll mellan stolarna trots extra avstämning att det skulle göras Jag fick jaga dem flera timmar på städdagen. Jobbet var bortlejt till annan firma som gjorde bra jobb bortsett från att de glömde städa väggarna så vi fick lägga ytterligare någon timme på att efterstäda. Olyckliga omständigheter kanske. Bemötandet var bra.

Francesca G
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jag trivdes jätte bra. Väldigt effektiva och noggran.

Mikael V
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Tråkigt att behöva lämna dåligt omdöme, men vi känner att det inte finns något annat alternativ i det här fallet. Först och främst anlitade vi Östra Aros på grund av alla goda omdömen de fått. Det tog ett tag att få en första kontakt med dem, men vi tänkte väl inte så mycket på det mer än att de hade mycket att göra. Efterföljande kontakt blev ännu svårare och vi började fundera på om vi gjort rätt val, men beslöt ändå gå vidare på grund av alla goda omdömen. När flyttdagen kom dök de upp i tid och allt såg bra ut....

Sofia W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Trevliga, tillmötesgående och lätta att ha att göra med. Flytten gick bra och enligt förväntan vad gäller tidsomfattning och kostnad. Inget gick sönder, skadades eller blev smutsigt, vilket är ovanligt. Har med tidigare flyttfirmor alltid varit något som tagit skada. Bokade även flyttstädning och den var välgjord (och godkändes av hyresvärden) om än inte helt perfekt. Totalpriset för flytt och flyttstädning blev något lägre än hos de konkurrenter jag tog in offert från. Det enda negativa med Östra Aros är att det tog tid...

Annette F
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Alltid så trevliga hjälpsamma och noggranna med sakerna.

Jannice L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Proffsigt bemötande, rakt igenom. Bra kommunikation, höll tiden och löste uppgiften, smidigt, väl och proffsigt! Flyttfirma jag varmt kan rekommendera!!!

Siv G

Jättebra, kunde inte vara bättre. Siv Molin Glans

MATTIAS L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Detta är andra gången vi anlitar Östra Aros och vi blev minst lika nöjda som första gången. - Bra kommunikation - Bra pris - Trevliga flyttkillar - Varsam hantering - Punktliga Vi kommer definitivt att anlita Östra Aros igen och kan starkt rekommendera dem.

Malin Ingrid B

Pålitlig och effektiv flyttfirma

Thomas J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Otroligt grymma killar som slet på årets varmaste dag. Duktiga o trevliga! Nathan o kollegan jag tyvärr tappat namnet på.. Kan varmt rekommenderas!!

Jessica H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Fantastisk trevliga och effektiva killar!

Maria W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

En riktigt bra flyttfirma som varmt rekommenderas! Tillmötesgående och serviceinriktade, både innan flytt och under själva flyttdagen. Trevliga medarbetare som hjälpte till med allt som behövde göras. Kanongäng!!

Aren W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Tyvärr trivs jag inte. Några skador och ingen tog ansvaret. Jag har allt som bevis.

Gilbert J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Det enda som kunde varit bättre var att de som kom och hjälpte mig hade fått veta att det även var saker i ett förråd som skulle med, vilket jag hade informerat om.

Mattias H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Oerhört smidiga och väldigt professionella. Vi på Erlinghundra rekommenderar Östra Aros. Mattias Högström

Michael E
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bemötande ok Kom lite senare utsatt Men sen gick det fort

Lars-Olof E
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Blev bra bemött mycket kunniga.och mycket trevliga.

Karl-Erik J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabba och var duktiga med att skydda godset. Mycket bra o respektfullt bemötande

Folke O
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bra bemötande vid beställning. Snabb åtgärd. Proffsig pianoflytt utförd av kompetent och vänlig personal!

Jenny S
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jättetrevliga och lyhörda på önskemål

Curt L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Flytt från hus till lägenhet. Bra bemötande och kunniga, arbetsvilliga ”flyttgubbar” Prisvärt Administration är nog inte firmans starka sida,

Erik M
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Proffsig flytt till ett mycket bra pris!

Caroline M
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Har flyttat med Östra Aros tre gånger och är mycket nöjd med flyttgubbarna. Lite knepigare med administrationen men det löste sig till slut. Kommer använda dom igen.

Johan L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Mycket trevligt och lättsamt bemötande. Arbetet med flytt av stort som smått från vårt stora kontor blev snabbt och korrekt utfört. Flyttfirma Östra Aros rekommenderas å det varmaste!

Kenneth B
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vi vill tacka för en mycket väl genomförd flytt åt oss. Grabbarna var mycket trevliga och jobbade snabbt och bra. De packade in alla känsliga möbler med plast. Vi bara pekade var alla möbler skulle ställas. Hälsa grabbarna som utförde jobbet att de gjorde ett toppenjobb. Vi kommer rekommendera er varmt.

Linnea H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vänliga, snabba, starka 2 bra klillar ! Rekommenderar Er firma. Mvh Linnea Hägerström

Stavros A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bought help for moving and cleaning a 50 sq m apartment in Sommarro, Uppsala. Got exceptionally good service from coordinators, movers, and cleaners! Great mood, great communication, and no hassles!

Monireh M
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Fick hjälp med flytten från uppsala till knivsta. Serviceinriktad, Professionella och smidiga och killar dessutom trevligt bemötande.

Stavros A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bought help for moving and cleaning a 50 sq m apartment in Sommarro, Uppsala. Got exceptionally good work from coordinators, movers, and cleaners! Great mood, great communication, and no hassles!

Jan A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

En bra partner att ha och göra med!

Nils S
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Prisvärt och bra personal samt att man håller vad man lovat

Sofie L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Supernöjd med flytt av Villa till Villa. Snabba, noggranna killar. Rekommenderar 😊

Fredrik A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jag fick snabbt en offert som kändes bra. Dagen för flytt så ringde de och sa att de var lite sena. Helt ok för mig och tacksam att de ringde. Flytten gick snabbt och smidigt och de var klara före planerad tid trots att de skulle bära 2,5 trappa utan hiss. /Fredrik

Pia R
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Trevligt bemötande både bokning och pianoflytten. Snabba svar vid frågor och överenskommelser.

Norbert S
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bra service, professionellt team, tog väl hand om möblerna.

Anders B
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Kan inte tänka mig bättre flyttfirma! Mycket vänliga rakt igenom och ett mycket väl genomfört arbete på alla sätt!

Lovisa J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabb service och trevligt bemötande

Anna-lisa G
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Mycket trevlig personal positiv inställning till sina tunga lyft. Ingen stress utan arbetade lugnt och metodiskt. Väldigt nöjd med deras insats stort tack från mig! Lisa G

Anders Å
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Toppen Snabba ock trevliga grabbar!

Kristina S
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Flyttade alla saker och var vänliga och hjälpsamma

Filtrera omdömen