Flyttfirma Östra Aros

Snittbetyg
4.9
Ring 018-751 07 69 Dela

Om företaget

Välkommen till Flyttfirma Östra Aros! Vi skräddarsyr flyttjänster av hög kvalité till ett rimligt pris. Vårt mål är att överträffa kundens förväntningar, kundnöjdhet är vår drivkraft, erfaren personal med yrkesstolthet är vårt viktigaste verktyg. Inom Uppsala, Sverige eller Europa. Soffan, studentrummet, villan eller företagets...

681 omdömen om Flyttfirma Östra Aros

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 681 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Roger W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Flyttfirma som har det där lilla Extra. Personal som är kunniga i sitt yrke. Stort tack

Yvonne L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Så duktiga, hjälpsamma och snabba flyttkillar, allt gjordes så proffsigt! När vi flyttade från hus till lgh! Allt avlastades och ställdes i rätt rum och i förråd! Inget skadat utan väl omhändertaget! Så nöjd med att vi valde Östra Aros!

Björn W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Anlitade Östra Aros för lastning i samband med avflytt, magasinering av hela bohaget och därefter transport till nya boendet. Jag är mycket nöjd, personalen var trevlig och effektiv. Uppskattade också särskilt att firman erbjuder magasinering i egen regi, dvs totalansvar för både flytt och magasinering.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Benjamin L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vi anlitade Östra Aros för lägenhetsflytt från 57m2. Det var alltid lätt att få kontakt med dem och vi fick alltid proffsig hjälp och packtips. Vi fick låna gratis flyttkartonger redan tre månader (!) innan flytten och köpte även till förpackningsmaterial. På flyttdagen kom de fram i utsatt tid och vi räknade med att det skulle ta 6-8 timmar att flytta vårt bohag. Men Simon och kollega lyckades packa in allt i flyttbilarna i en jädra fart, och då ingick det inplastning av möbler och madrasser. Hela flytten var över på strax...

Hampus Å
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Starka effektiva killar. Lösningsorienterade. Inget krångel, inga problem.. Toppbetyg!!

Mette H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Det var lätt att boka, vi fick låna flyttkartonger gratis i god tid innan och upp till 4 veckor efter, hemkörda av Simon eftersom han ändå var i området. De två flyttkillarna (som jag önskar att jag kom ihåg namnen på) kom på utlovad tid och jobbade snabbt och effektivt, hjälpte till med att låna ut speciallådor för det som inte passade och plastade in saker på plats som vi var rädda om. De lyfte vår tyngsta möbel för hand uppför trappan och satte ner den exakt och ljudlöst på plats som om den var lätt som en fjäder och vi var grymt imponerade. Jag skulle garanterat anlita Östra Aros igen!!!

Ingrid R
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jättebra, snabba, trevliga och bra pris!

Sollicito A

Inga konstigheter, bra killar som verkligen är pragmatiska! 100%

Helena H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Otroligt professionella, noggranna, snabba och trevliga. Packade allt omsorgsfullt. Hjälpsamma. Använt dem flera gånger , inom inte bara Stockholm, utan mellan olika städer. Absolut högsta rekommendationer!

Eva O
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Mycket trevligt bemötande både vid beställning och under själva flytten. Vi hade en lite annorlunda flytt med olika personer vid lastning och lossning och det var en del kommunikation på själva flyttdagen. Blev så glad och överraskad över att det var lätt att ringa och få prata med samma person som när jag bokade! Betyder oerhört mycket, den servicen är ovanlig idag!

Disa E
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vi är jättenöjda med flytthjälpen vi fick. Innan flyttdagen har vi snabbt fått svar på alla våra frågor. De som hjälpte oss på flyttdagen var proffsiga, supertrevliga och hjälpsamma, de hanterade alla grejer med försiktighet. Kan varmt rekommendera Östra Aros till alla som behöver flytthjälp!

Maria L

Trevligt bemötande. Effektiva.

Monica H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabbt och smidigt! Mycket trevliga killar som skötte flytten exemplariskt!

Annie E
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

De som hjälpte mig flytta var otroligt trevliga och hjälpsamma. De presterade över förväntan och jag har inga klagomål alls. Fantastiskt bra upplevelse.

Tommy E
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jag behövde en snabb flytt till ett äldreboende. Detta löste Östra Aros klanderfritt med en mycket god service.

Anna E
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Stor kompetens och leverera över förväntan!

Lena W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Mitt bemötande gällande Östa Aros kontakt med att beställa flytthjälp är att de är mycket tillmötesgående och löste uppdraget utifrån mitt önskemål. Personalen som tog hand om flytten av mitt bohag är mycket seriös, hanteringen av ut- och inflyttning löpte på snabbt och smidigt. Från första kontakten till sista minuten av flyttuppdraget är 100% positivt. Mycket trevlig och seriös personal. Har därefter även anlitat Östra Aros att hämta och leverera en soffa till mig. Starkaste rekommendationer från mig. // Lena

Sofia S
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Så trevligt bemötande och proffsigt genomfört hela vägen. Kommer att använda mig av dem igen vid kommande flyttar.

David B
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Otroligt bra service! Har inte anlitat någon annan flyttfirma tidigare men kan inte komma på något de kunde gjort bättre.

Anders L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Allt gick snabbt och effektivt. Sängen och den dela av bohaget som flyttades placerades precis som jag ville ha det. Jag rekommenderar Östra Aros..

Catharina D
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Trevligt bemötande. Snabba transporter av möbler. Bra pris. Bästa flyttfirman att anlita!

Nordic C
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Excellent Service! Thanks all the staffs for their great service.

Per K
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vi var väldigt nöjda med flytten. Effektivt och väldigt professionellt! Jag kan verkligen rekommendera Flyttfirma Östra Aros.

Edwin H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Toppenservice! Vi anlitade Östra Aros både för flyttpackning och själva flytten. Genom hela processen var de flexibla, lyhörda och väldigt lösningsorienterade. Väldigt väl utfört arbete!

Else-Marie Birgitta S
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Trevliga och effektiva. Blev rekommendetad detta företag av en vän och jag är jätte nöjd.

Carin B
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Nöjd den här gången också. Förutom över att jag inte fick packpapper med kartongerna utan fick hämta själv.

Matthew S
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Fantastic service from start to finish by a very dedicated professional team.

Lars A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Allting gick så smidigt! Från kontakt, bokning till genomförande. Killarna som kom var snabba och hur trevliga som helst! Jag är jättenöjd med denna flyttfirma.

Mikael H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Mycket trevligt bemötande och de håller vad de lovar. Packning sköttes ordnat och försiktigt.

Laila N
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jag har enbart gott att säga om Östra Aros. Jag anlitade den för att flytta mitt hem i Kalmar till Uppsala . De. utförde arbetet med stor kompetens och med trevligt j bemötande. Jag kommer gärna att vid behov anlita den firman.igen. Laila Nordgren

Markentreprenad A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Väldigt bra bemötande och hjälpsamma arbetare. Inget var för svårt för dem och de hade inställningen att allt och lite till gick att ordna och lösa. Toppen! Jag kan varmt rekommendera denna flyttfirma!

David D
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vilken total fröjd flytten blev! Det här var första gången jag hade professionell hjälp, och även efter att ha läst goda saker om Östra Aros så var jag överraskad av hur snabbt allt gick, samt hur många oförutsedda problem som de löste i en handvändning. Två glada killar hjälpte mig och min nya sambo komma på plats, och de var så trevliga att vi nog lade på en timme genom att prata med dem. Det här är ett minne för livet, och jag hoppas verkligen att Östra Aros kan hjälpa oss även nästa gång.

Mats L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabbt och effektivt. Håller verkligen tiderna. Företaget levde verkligen upp till sitt rykte.

Helen K
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Väldigt bra flyttfirma! Trevlig personal och snabbt arbete med lyhördhet för våra önskemål.

Johanna H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Mycket bra och prisvärd flytthjälp! Kan varmt rekommendera!

Evelina B
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Enkelt att kommunicera och jag fick väldigt bra hjälp med min bohagsflytt. Det gick betydligt snabbare än jag hade förväntat mig och både in- och utbärandet var väldigt smidigt. Supernöjd med både pris och utförandet!

Miranda K
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Väldigt trevlig och kompetent personal som inte är rädda för att lösa oväntade problem. Själva bohagsflytten var effektiv och prisvärd. Rekommenderar starkt.

Annelie L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Helt underbar firma att ha att göra med.Från första samtalet till utförandet.Så nöjda med arbetet.Kommer absolut anlita er igen. TACK

Biörn Johan A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bra dialog under hela processen, tydligt och smidigt i alla delar. Min flytt mellan två städer gick att få till med kort varsel och till ett bra pris.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carin L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabbt, effektivt och prisvärt!

Unn T
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jag fick mycket bra flytthjälp, snabba och noggranna och dessutom mycket sympatiska. Full pott! Unn

Jonathan J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabbt och smidigt och till bra pris, trevlig personal. Kan varmt rekommendera

Kim K
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Blev väl bemött och hade en god kommunikation från första mailkontakt. Våra förväntningar överträffades med råge tack vare väldigt trevliga och professionell personal. Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse och kommer rekommendera firman samt använda oss av deras tjänster igen nästa gång vi flyttar.

Benny W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bemötande och verkställande av både bokning och genomförande var superbra. Vi köpte flyttjänst av företaget.

Erika E
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Supertrevlig och effektiv personal som varit lätt att göra med under hela processen.

Mana S
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Effektiva, noggranna, professionella och väldigt trevliga! Har använt mig av Östra Aros vid två flytt.

Ulla F

snabba noggranna trevliga glada

Patrik A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Det gick snabbt, smidigt och jag fick ett trevligt bemötande.

Christina R

----------Mycket nöjd!-----------

Johan H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Effektivt, vänligt, bra bemötande, flexibelt. Har använt Östra Aros 2 ggr senaste kvartalet, både större flytt till fast pris och mindre flytt på löpande räkning.

Filtrera omdömen