Flyttfirma Östra Aros

Vaksala Eke, Hus E, 755 94 Uppsala — Visa karta

Välkommen till Flyttfirma Östra Aros Transport! Vi är en professionell flyttfirma och verksamma i Stockholm, Roslagen och Uppland. Vi skräddarsyr flytt och -transporttjänster till såväl företag som privatpersoner.

Vårt mål är alltid att skapa långsiktiga samarbeten med våra kunder. Därför möter vi alltid önskemål och kriterier och sätter konkurrenskraftiga priser på våra arbeten, utan att förhandla om kvaliteten. Våra ledord är trygghet, vision och tradition.

Kika in på vår hemsida eller kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 102 kunder tycker om Flyttfirma Östra Aros

• 2020-10-17

Anders E skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Flytt av möbler till ”ny lägenhet”.
    Blev mycket trevligt bemött. Trygghet!
    Företaget levde upp till mina förväntningar....
    att allt skulle gå bra utan ”krångel och sura miner”.
    Inget var besvärligt för dessa två trevliga killar som kunde
    samarbeta och därtill hade en lättsam och humoristisk kontakt med varandra
    Trevligt.
    Inget trasigt eller avskavt.
    Högsta betyg! Läs mer
  • 2020-10-16

Mona N skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Väldigt proffsigt bemötande från offertstadie fram till själva flytten.
    Flytten var klockren. De var punktliga, snabba, jätte trevliga och höll allt jag hade blivit lovad. Flyttar jag igen kommer jag definitivt välja Flyttfirma Östra Aros. Läs mer
  • 2020-10-15

Daniel K skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Östra Aros hjälpe oss med både packning av bohag och flytt.
    All personal var professionella, trevliga och tillmötesgående.
    Det hela gick väldigt smidigt och vi är jättenöjda med valet att anlita Östra Aros. Läs mer
  • Leena R

2020-10-13

Leena R skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Flytt från Östhammar till Nyköping

Från första samtal tills möblerna va på plats i den nya lägenheten va servicen utmärkt.

Rak kommunikation, snabba svar.

Jag har flyttat inom Sverige och utomlands men aldrig bemött så
    flexibla och positiva personer. Allt flöt perfekt och priserna va humana.

Tack Flyttfirman Östra Aros! Läs mer
  • 2020-10-13

Rolf F skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Flytt från ostkusten till Styrsö på västkusten. Mycket bra bemötande. Killanrna var försiktiga , inget gick sönder. Firman bokade även färjetransporten. Allt till fast pris. Vi är helnöjda och kan varmt rekomendera Östra Aros som flyttfirma Läs mer
  • 2020-10-09

Sara L skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Mycket nöjd med min flytt. Snabb och enkel flytt! Prisvärt och trevlig personal. Kommer använda denna flyttfirma nästa gång jag flyttar. Läs mer

Omar S skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Snabb, enkel!

Väldigt vänlig person som tog hand om allt! Jättenöjd Läs mer

Staffan S skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Flytt av möbler. Trevliga killar och de kom i tid och gjorde ett bra arbete! Läs mer

Ulf Z skrev om Flyttfirma Östra Aros
  • 2020-10-02

Kenneth L skrev om Flyttfirma Östra Aros
    * flytt av bohag
    * utmärkt
    * mycket över förväntan, inga skador
    * Kalle och Fredrik är mycket proffsiga och trevliga Läs mer
  • 2020-10-01

Isak P skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Fick hjälp med att flytta ett vapenskåp jobbet utfördes med bravur. Den engelsktalande killen var dessutom väldigt trevlig😊 Läs mer
  • 2020-10-01

Ylva T skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Skulle flytta bohag från Shurgard förråd till lägenhet. Skulle ses kl.8 men de hade missat oss, efter att jag ringt kom en person och vi visade förråd och lämna nyckel. Han bad om ursäkt och sa att det skulle ordna flytten. De kom och allt flöt på bra. Vi är jättenöjda och allt var bra. Läs mer
  • 2020-09-30

Jessica N skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Flytt till lägenhet. Bra och snabb information före flytten. Flyttkillarna var effektiva och hjälpsamma.
    Ett bra tjänst Läs mer
  • 2020-09-25

Lena E skrev om Flyttfirma Östra Aros
    2 minus är 1: flyttkillarna skulle komma 8,30, dök upp 9,30, jag ringde då för att kolla om det förelåg ngt missförstånd 2: men ingen svarade de två ggr som jag försökte få kontakt. När de väl var på plats så flöt allt elegant , och jag anlitar dem gärna igen. Läs mer
  • Ann-Marie H

2020-09-24

Ann-Marie H skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Mycket nöjd med flytten, hjälpsamma och trevlig petsonal kan rekomemdera er! Läs mer
  • 2020-09-23

Lillemor A skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Flyttning från och till lägenhet inom Uppsala.
    Alla kontakter var utmärkta och trevliga, snabba svar.
    Mycket trevliga och positiva medarbetare.
    Imponerande rationellt arbete
    Mycket bra service till bra pris
    Jag hade höga förväntningar och de infriades till 100 % Läs mer
  • ANN-KRISTIN S

2020-09-22

ANN-KRISTIN S skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Har anlitat Flyttfirman Östra Aros vid två tillfällen tidigare, nu börjar det bli dags igen. Jättebra bemötande, känns tryggt att anlita dem. Är väldigt ödmjuka gentemot sin kund. Så bara + + + + + + + + + + + + + ! Läs mer
  • 2020-09-22

Farideh M skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Hade köpt ett 2m långt skrivbord som skulle in från stan till stenhagen. Kommunikationen mellan oss var alltid klara, både via email och telefon. De två som bar in bordet fick det att se extremt lätt ut.

Alla som jag var kontakt med var jätte trevliga, och priset var rimligt!
    Tack! Läs mer
  • 2020-09-19

Sebastian R skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Hjälpte mig flytta mitt lilla bohag. Mycket trevlig personal som jobbade nästan lite för hårt!

Detta var första gången jag flyttade med flyttfirma och det var så värt att få den proffshjälpen. Flytten gick otroligt snabbt och smidigt. Läs mer
  • Veronica H

2020-09-17

Veronica H skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Flytthjälp mellan boenden. Fastpris. Otroligt bra och hjälpsamma, snabba och trevliga. Läs mer
  • 2020-09-17

Anne L skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Flytt av marmorbord. Jättetrevligt och proffisionellt bemötande från första telefonkontakt tills det att bordet var på plats. Jag är verkligen väldigt nöjd och kommer anlita dem i fortsättningen och rekommendera dem till andra. Läs mer
  • 2020-09-16

Ragnar P skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Vi är jättenöjda! Ville få delar av ett piano till sopstationen.Kontaktade flera flyttfirmor, men fick snabbt svar av er. Trevliga och glada killar kom och hämtade.
    MVH Gunilla och Ragnar Palm. Läs mer
  • 2020-09-16

Malin T skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Proffsiga och smidiga, andra flytten med Flyttfirman Östra Aros och lika nöjda båda gångerna. Läs mer
  • 2020-09-15

Stefan M skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Bra kommunikation, utförande och pris Läs mer
  • 2020-09-14

Tobias H skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Flyttade från Uppsala till Göteborg.
    Allting fungerade supersmidigt och personalen var trevliga och hjälpsamma, både inför flytten och under. Allt gick snabbt och effektivt och till bra pris, kanon helt enkelt! Rekommenderas! Läs mer

Elsa W skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Prisvärda och professionella. Läs mer

Eija L skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Flytt och förvaring.
    Trevliga och duktiga.
    Allt till ett bra pris. Läs mer

Jonas D skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Mycket kunnig personal, smidig flytt Läs mer

Viktor A skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Smidigt, snabbt och pålitligt. Dessutom trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-09-09

Ann-christin N skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Jag har alltid fått hjälp i alla lägen. Flyttfirman Östra Aros har varit till stor hjälp eftersom jag har anlitat Östra Aros många gånger. Jag vill ge Östra Aros en eloge .
    Stort tack Läs mer
  • 2020-09-09

Aune E skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Dom var snabba,försiktiga killar.flytten gick som beräknad.jag kan räkomdera firman,
    Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-09-08

Maria K skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Hjälp med flytt. Dem var väldigt trevliga o professionella. Allt gick smidigt och effektivt. Första gången jag använt dem och är väldigt tacksam. Från första kontakten för offert till att dem var klara. Jätte nöjd och kommer att rekommendera dem för andra. Läs mer
  • 2020-09-06

Stora B skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Bra killar som gjorde ett bra jobb. Men offerten stämde inte alls med den tid som jobbet tog. Gör man en offert måste man kolla vad det är gör jobb som ska utföras.

Trevligt bemötande från företaget. Läs mer
  • 2020-09-05

Erika M skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Vi fick hjälp av Östra Aros med flytt till en ny lägenhet. Vi hade inte alls mycket saker att flytta över men inget arbete är för litet eller för stort för dem! Toppen bemötande från första mailet jag skickade tills flyttdagen kom.

Jätte nöjd med denna flyttfirma, kommer rekommendera till andra och återkomma vid nästa flytt! Läs mer
  • Berit C

2020-09-04

Berit C skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Flytt från Hällefors till Österbybruk. Mycket proffsiga killar, duktiga och trevliga! En flyttfirma som verkligen kan rekommenderas. Läs mer

Rolf Erik E skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Flytt från Uppsala till Linköping.
    De var vänliga, hjälpsamma och tillmötesgående.
    En seriös flyttfirma. Läs mer
  • Moveon U

2020-09-03

Moveon U skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Östra Aros har hjälpt oss med vissa uppdrag vid arbetstoppar. En trygg leverantör som vi är väldigt nöjda att samarbeta med.

Rekommenderas! Läs mer

Jeanette Christina L skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Fantastiskt proffsigt från första kontakt med kontoret tills flytten var genomförd. Flyttkillarna var enastående positiva trots krångliga trappor. Kan varmt rekommendera Östra Aros! Läs mer

Agneta W skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Flyttning
    Väldigt bra
    Företaget levde väl upp till mina förväntningar.
    Allt fungerade och priset var bra satt. Läs mer

Mikaela V skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Trevliga och effektiva killar som klarade av flytten på några timmar. Östra Aros var väldigt service-minded och hjälpsamma. Läs mer
  • 2020-09-01

Sara H skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Vi fick hjälp med både packning och flytt. Den smidigaste flytten vi gjort! De som hjälpte till var effektiva, noggranna, serviceinriktade, lyhörda och trevliga. Jag uppskattade extra att de var förutseende och tänkte till hur saker skulle packas, märkas, lastas och lossas. Läs mer
  • 2020-08-28

Mattias H skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Mycket bra och snabb proffsig service . Cred till grabbarna som gjorde jobbet 💪 Läs mer
  • 2020-08-25

Jessica C skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Jag fick bärhjälp av Östra Aros Transport när det var dags för mig att flytta ut ur min studentbostad efter avslutade studier. Jag är jättenöjd med bemötandet och utförandet. Bärhjälparna var trevliga och när de var klara bad de mig kolla att de hade fått med sig allt jag ville ha bärhjälp med. Har inga anmärkningar utan skulle gärna använda de igen nästa gång jag behöver bärhjälp. Läs mer
  • 2020-08-21

Tom G skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Mycket smidig och snabb flytthjälp till rimligt pris! Snabb kontakt. Läs mer
  • 2020-08-13

Flory E skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Jag kan bara ge 5 stjärnor för att det inte går att välja fler.
    Allt började för 3 år sedan när vi skulle flytta från Sandviken. Jag fick tala med ägare Staffan och hans son Simon. Jag fick ett fullt rimligt pris och flytten gick väldigt bra. Sedan dess har vi flyttat 2 gånger till och det var självklart Östra Aros som vi valde.
    De är helt fantastiska , trevliga och proffsiga och jag är mer än nöjd. Jag till och med rekommandera dem till mina vänner.

Rekommanders starkt! Läs mer
    2020-08-13 Erik B svarar Flory E
    Tack för ett jätte bra omdöme!

Det har varit ett nöja att få hjälpa till med era flyttar, vi hoppas vi får äran någon mer gång i framtiden. Även om vi hoppas att ni ska trivas jätte bra där ni bor idag.

Att ni är återkommande kund och kan rekommendera oss till era vänner är en utav de bästa betygen vi kan få och vi är jätte glada att ni är nöjda med oss och våra tjänster.
  • 2020-08-13

Synne V skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Vi har använt Östra Aros två gånger - en gång vid lägenhetsflytt från centrala Uppsala till Jumkil, och en gång vid flytt från Norge till Sverige.

Detta är ett riktigt lokalföretag - med alla de förmåner en sådan beteckning kommer med. Du får personlig hjälp (även när chefen är på väg till sin familj och semester), lång erfarenhet och otrolig skicklighet (hur de fick upp lastbilen hos min mamma är fortfarande ett mysterium), och konkurrensduktigt pris.

Jag måste dock säga att även om de tog det dubbla av vad de tar i dag skulle jag fortfarande välja Östra Aros. De är oerhört duktiga, trevliga och hjälpsamma och jag kan inte tänka mig att andra flyttfirmor ens kommer nära den service man får hos de.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-08-13 Erik B svarar Synne V
    Hej och ett jätte stort tack för ert fantastiskt fina omdöme!

Det är detta vi på Östra Aros brinner för, exakt det du skriver är det vi jobbar hårt för att ni som kunder ska känna att vi står för. Det är för er kunders skull vi jobbar hårt varje dag med att ständigt försöka utveckla oss och våra tjänster för att hela tiden röra oss framåt och utvecklas, detta ger oss energi att arbeta ännu hårdare.

Vi på kontoret blev lite rörda av detta och vet inte vad vi ska svara mer än med ett jätte stort TACK! Och att vi hoppas att er mamma ska trivas med livet i Sverige.
  • 2020-08-12

Maria N skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Bra och prisvärd transport av bohag vid flytt. Trevligt bemötande och bra service. Fick låna flyttkartonger. Läs mer
    2020-08-13 Erik B svarar Maria N
    Hej och tack för ert omdöme, vi är glada att ni blev nöjda över de jobb vi utförde åt er.

Vi hoppas ni ska trivas i ert nya boende och att ni får en bra avslutning på sommaren!
  • 2020-08-11

Peter H skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Anlitade Östra Aros för en flytt. Proffesionellt bemötande från start till mål.
    Flyttkillarna hade en härligt positiv inställning och klarade alla uppgifter bättre än vi förväntat.
    De gjorde ett kanonjobb och vi kan varmt rekommendera Östra Aros Flyttfirma! Läs mer
    2020-08-13 Erik B svarar Peter H
    Tack för ett jätte bra omdöme. Vi är glada att vår strävan efter att va så professionella finns och fungerar genom alla led i vår verksamhet. Vi är glada att vi har lyckats överträffa era förväntningar och att ni blev nöjda. Att ni kan rekommendera oss till andra som ska flytta är en utav de bästa betygen vi kan få.

Vi önskar er en fortsatt trevlig sommar och hoppas att ni ska trivas i ert nya boende.
  • 2020-08-11

Maria M skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Östra Aros packade och flyttade åt mig och svarade på alla mina frågor både via mail och telefon. De gav ett mycket proffsigt bemötande och kommer att rekommendera dem till andra vid flytt. Skulle jag flytta igen kommer jag definitivt använda dem igen. Läs mer
    2020-08-13 Erik B svarar Maria M
    Hej

Tack för ett jätte bra omdöme. Vi är glada att vår strävan efter att va så professionella finns och fungerar genom alla led i vår verksamhet. Att ni kan rekommendera oss till andra och att ni själva är så nöjda att ni skulle välja oss som leverantör igen är de två bästa omdömen vi kan få, tack!

Vi önskar er en härlig avslutning på sommaren.
  • 2020-07-27

Maria G skrev om Flyttfirma Östra Aros
    Tömning av ett rum på äldreboende. Bra och snabb service, enkelt och okomplicerat. Läs mer
    2020-08-13 Erik B svarar Maria G
    Tack för ert omdöme, vi är glada att ni upplevde vårt samarbete smidigt och okomplicerat. Man ska inte göra saker svårare än dom behöver vara.

Vi önskar er en fortsatt trevlig sommar.

Vaksala Eke, Hus E, 755 94 Uppsala