Flyttfirma Östra Aros

Flyttfirma Östra Aros

www.flyttfirmaostraaros.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Flyttfirma Östra Aros! Vi skräddarsyr flyttjänster av hög kvalité till ett rimligt pris. Vårt mål är att överträffa kundens förväntningar, kundnöjdhet är vår drivkraft, erfaren personal med yrkesstolthet är vårt viktigaste verktyg. Inom Uppsala, Sverige eller Europa. Soffan, studentrummet, villan eller företagets...

837 omdömen om Flyttfirma Östra Aros

Lisbeth J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabba, försiktiga., har kunskap o blick hur man bäst förflyttar tunga möbler i små utrymmen! Ett extra plus är att det har ett trevligt bemötande.

Helena O
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vi fick hjälp med flytt av en flygel in i huset och flytt av ett piano en våning ner. Flyttfirma Östra Aros var lätta att kommunicera med och utförde snabbt och smidigt det arbete vi önskade.

Monica L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Varit i kontakt med 6-7 medarbetare på flyttfirman. Alla har varit bra med tydlig info och trevligt &proffsigt bemötande. Tacksam för att Bjurfors tipsade om Östra Aros. Stort tack till alla som vi mött.

Gunnel C
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Östra Aros blev räddningen för oss, då tidigare försök att flytta pianot via innertrappa gjorts av ”Pianoflyttfirma” utan resultat, istället rekommenderas vi att slå sönder pianot😢 Östra Aros killar är lösningsorienterade, trevliga och löste det hela tryggt. Nu har pianot fått ett nytt hem och slapp att bli slaktat🙏🤩👌 //Gunnel

VERA B

Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvbbjbbbbbbbvvvvvvvvvvvvvv

Joel W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vi bokade en flytt med löpande räkning. Killarna var enkla att kommunicera med och proffsiga. Mkt prisvärda, rekommenderas!

46elks A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Supersmidiga att ha och göra med både innan och under flytten. Kommer absolut använda dom igen vid behov

Agneta Irene Christina W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Idag flyttade Östra aros åt oss. Så imponerad av killarna. De var jättetrevliga, snabba och noga. Tog även några saker som inte var med på "listan". Bra pris också! Rekommenderas vekligen!

Maria S
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Mycket trevligt bemötande och god kommunikation. Flytten gick smidigt, snabbt och problemfritt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar dem varmt!

Birgit V
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabb leverans med kunnig personal.

Anna Birgitta L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jag bokade utflytt, magasinering och inflytt. De var trevliga, metodiska och varsamma om mitt lösöre.

Frida W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vilka killar! Snabba och effektiva och framför allt så otroligt trevliga och artiga. Kan varmt rekommendera Östra Aros till alla!

Jonas B
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bra service, trevliga killar och väldigt lösningsorienterade.

Håkan O
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabba, trevliga och lyhörda. Kan varmt rekommendera detta bolag

Christer N
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Helt OK kom och lev på tid enl ök, snabbt jobbat med godset både in och ut. En kartong med kross av tallrikar, men vi hade ju packat själva så hur det gått till och vems fel det skulle vara är ju svårt att säga.

Kim E
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Det gick smidigt! Trevlig personal. Var försiktiga och tog hand om möbler/kartonger. Allt flöt på och det var effektivt! Väldigt nöjda!

Aksel R
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Trevliga killar och inget krångel! Mkt flytthjälp för pengarna!

Märta R
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vänligt bemötande, mycket snabb smidig och säker flytt. Ger ett proffsigt intryck. Kan vara lite svåra att nå, men det uppvägs av ovanstående.

Anders J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vänligt bemötande och ställde bra frågor. Ok pris.

Solveig A

Trevligt bemötande, snabbt, effektivt

Åke L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Mycket kompetent bemötande och genomförande av flytten. Vi är helt nöjda och har absolut inget att klaga på.

Anna E
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bästa flyttfirman! Snabba, proffsiga och trevliga. Allting gjordes med ett leende. Stort tack! Anna och Fanny

Belinda J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jag fick hjälp med att flytta från mitt studentrum till min nya lägenhet. Personalen var supertrevliga och hjälpsamma, och flytten gick väldigt smidigt. Rekommenderas varmt!

Susanna R
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Flyttfirma Östra Aros hjälpte mig med flytt. Oerhört proffsiga, mycket trevligt bemötande och bra utförande av beställning. Flyttkillarna gjorde ett mycket bra jobb. De var försiktiga med allt. Rekommenderar varmt!

Angela M
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jag blev vänligt bemött.Kom klockan 8.00 efter överrenskommelse. Inga problem från stället jag flyttade ifrån till stället jag flyttade till.Killarna infriade alla mina förväntningar. Trevliga effektiva och serviceinriktade. Jag köpte flytt av bohag och flyttstädning av gamla. lägenheten.

Johanna A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabb och smidig flytt, jättetrevliga killar som hjälpte oss att flytta!

Adam J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Amazing! I have moved many times in my life and never had a team take such care in packing then the move itself. It went very smoothly, and very quickly, without stress.

Ali A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabba och arbetar snabbt som fan!

Ann-mari F
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Den 5 augusti flyttade vi till Holland från Rom och hade flytthjälp av Östra Aros flyttfirma, så nöjda med allt som sköttes otroligt proffsigt från start i Rom till framkomsten i Woerden utanför Utrecht! Ett hjärtligt tack för ett fantastiskt jobb, återkommer gärna om det bli aktuellt!

Anneli K
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Trevliga killar som var tillmötesgående och flexibla

Freja V
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jättesmidig flytt! Hjälpsamma och trevliga.

Desirée P
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Det var tredje gången vi anlitade Östra Aros för flytt och vi är supernöjda även denna gång. Trevlig och effektiv personal. Bra att få låna flyttkartonger.

Anders N
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Genom åren har jag anlitat Östra Aros fem gånger privat och otaliga gånger i jobbet. Med trevlig och kunnig personal är de en ledstjärna i sin bransch.

Isabelle W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Mycket bra utförd flyttning av de två lugna, vänliga och professionella killarna.

Fredrik A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Svarstider, tillgänglighet, pris och bemötande från såväl administratörer som flyttkarlar har varit till min yttersta belåtenhet.

Stina B
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Smidigt och snabbt! Trevligt bemötande.

Malin A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Flytten gick smidigt och bra trots en strulande hiss!

Marcus Ö
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Har använt oss av Östra Aros två gånger. Båda gångerna har de med råge överträffat våra förväntningar. Rekommenderas varmt! För oss finns inget annat alternativ. Om eller när vi flyttar igen är valet självklart.

Johanna L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Så professionella! Toppenbra kontakt! Allt flöt på med flytten -kontinuerlig info om tidsschemat! Så nöjd och tacksam! 🙏🏻✨

Martin A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Östra Aros var klockrena i bemötande och utförande. Vi flyttade till Umeå där de samarbetade med en annan firma vars personal på plats inte var lika bra. Ställde saker i fel rum, trots skrivna och talade instruktioner, och monterade ihop galet. Östra Aros dock grymma. Rekommenderar varmt.

Tobias B
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Proffsig firma som leverear enligt överenskommelse.

Charlotte E
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Enkelt och superpraktiskt att förvara min scenografi hos Östra Aros. och när jag behöver nåt får jag frakten direkt till mig. Enkelt att bara ringa , få kontakt och bestämma saker. Tack Charlotte

Rose-Marie L
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Jag är så nöjd med med deras flytthjälp, duktiga killar som hade sådan koll på sitt jobb. Noggranna och rädda om allt som skulle flyttas. Snabbt gick det och väldigt trevliga. Jag kan varmt rekommendera denna flytt firma. Så nöjd med deras arbete och bemötande.

Kicki N

Professionella och omtänksamma.

Ulrika W
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Bra bemötande, snabbt och lätt. Vi anlitade firman för flytt och uppackning

Karin H
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Använder alltid Östra Aros. Snabba, effektiva och trevliga!

Roland K
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Punktlighet, kunniga och tog fullt ansvar.

Cecilia A
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

En pålitlig flyttfirma som har ett professionellt och mycket trevligt bemötande. De jobbar effektivt och levererar det de lovat i tid.

Lennart J
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Snabba svar, bra pris. trevligt folk, bra flytt.

Karl S
Skrev om Flyttfirma Östra Aros

Vi har vi två tillfällen anlitat Östra Aros och varit mycket nöjda!