Flyttfirma Östra Aros Transport

Vaksala Eke, Hus E, 755 94 Uppsala — Visa karta

Välkommen till Flyttfirma Östra Aros Transport! Vi är en professionell flyttfirma och verksamma i Stockholm, Roslagen och Uppland. Vi skräddarsyr flytt och -transporttjänster till såväl företag som privatpersoner.

Vårt mål är alltid att skapa långsiktiga samarbeten med våra kunder. Därför möter vi alltid önskemål och kriterier och sätter konkurrenskraftiga priser på våra arbeten, utan att förhandla om kvaliteten. Våra ledord är trygghet, vision och tradition.

Kika in på vår hemsida eller kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 53 kunder tycker om Flyttfirma Östra Aros Transport

• 2020-07-27

Maria G skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Tömning av ett rum på äldreboende. Bra och snabb service, enkelt och okomplicerat. Läs mer
  • 2020-07-23

David H skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Köpte flyttjänst. De skötte detta utmärkt bra kundkontakt med fokus på kundens behov och inte på sälj och riktiga proffs som skötte flytten! Läs mer
    2020-07-23 Erik B svarar David H
    Tack för ditt omdöme.

Det är viktigt för oss att se till varje kunds unika behov och skräddarsy tjänsten efter varje unik situation. Vi gör inget "sälj" för sakens skull utan ser alltid till kundens bästa och blir glada när ni kunder känner att det är så vi jobbar.

Ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Västsvenska Flyttbyrån AB

2020-07-21

Västsvenska Flyttbyrån AB skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Superbra firma som vi använt oss av flera gånger, proffs ut i fingerspetsarna och lätta att ha att göra med! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-07-22 Erik B svarar Västsvenska Flyttbyrån AB
    Tack för dom vänliga orden, vi kan inte annat än att säga tack det samma! Vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete.
  • 2020-07-20

Inger N skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Trevliga, hjälpsamma, proffsiga. Allt funkade jättebra. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2020-07-22 Erik B svarar Inger N
    Hej

Vad roligt att allt fungerade och att du blev nöjd med ditt val av firma. Vi ska berömma de killarna som hjälpte er lite extra och se till att dom får ta del av ert goda omdöme.
  • 2020-07-19

Stefan L skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Bohagsflytt inom Uppsala. Mycket effektiv och trevlig personal. Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-22 Erik B svarar Stefan L
    Tack för ert omdöme, vi är glada att ni blev nöjd över ert val av leverantör och kan rekommendera oss vidare.
  • 2020-07-19

Laura O skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Effektiva och trevliga, bra pris. Tack för hjälpen med flytt. Läs mer
    2020-07-20 Erik B svarar Laura O
    Tack för ditt goda omdöme. Detta är precis vad vi vill att ni som kund ska känna, kvalitet, service och prisvärt!

Vibeke N skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Hej. Jag skulle ha ut mina magasinerade saker från förrådet hos Östra Aros. Företaget kom snabbt med ett datum och offerten följde efter.
    Själva avlastningen föregick smidigt och utan att ställa till problem för övriga hyresgäster i huset. (En del går med rollator och behöver att använda hissen). Flyttkillarna var mycket snabba vid avlastningen och hade ett trevligt bemötande, trots de många tunga kartonger. Läs mer
    2020-07-20 Erik B svarar Vibeke N
    Hej

Vad roligt att läsa ditt omdöme. Just magasineringen är något vi i den närmsta framtiden kommer att göra en satsning på och utveckla vidare och framför allt marknadsföra oss tydligare mot. Vi är glada att du valde att förvara dina saker hos oss och att du är nöjd med vårt arbete i samband med utkörningen av godset.

Anna K skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Vi beställde en flytt av delar av ett bohag från Uppsala till Stockholm och vi är otroligt nöjda med Östra Aros Transport! Proffsigt och vänligt bemötande från början till slut. Lyhörda och flexibla. Mycket varsamma om sakerna de flyttar. Dessutom till ett bra pris. Läs mer
    2020-07-20 Erik B svarar Anna K
    Hej och tack för ert omdöme.

Att hitta rätt balans mellan kvalitet och pris är något vi arbetat mycket med, vår inställning är att en hög kvalitets tjänst ska inte behöva kosta för mycket. Vi följer regelbundet upp och utvärderar våra uppdrag för att kunna erbjuda ett "bra" pris till er kunder och försöker i de fall det går skapa tjänster med ett mervärde.

Vi är glada att ni blev nöjda med vårt samarbete från start till mål.

Andreas Å skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Superproffsig hantering under både beställning och flytt. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-07-20 Erik B svarar Andreas Å
    Hej Anderas.

Att hålla en lika hög nivå och serviceinriktad inställning genom alla led i vår verksamhet är något vi jobbar hårt med. Därför blir vi extra glada att läsa att vårt arbete ger resultat. Och att ni kan tänka er att rekommendera oss för någon annan som ska flytta är det bästa betyget vi kan få.
  • 2020-07-15

Bengt J skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Flytt från villa på landet
    Flyttkillarna var fantastiska, trevliga o snabba.
    Om vi ska flytta igen vet vi vilka vi ska anlita. Läs mer
    2020-07-20 Erik B svarar Bengt J
    Hej och tack för ert omdöme.

Kunder som vill återkomma och använda oss om det skulle dyka upp ett framtida behov är ett betyg som talar för sig själv! Jag ska se till att ert varma omdöme når fram till killarna som hjälpte er med er flytt.
  • 2020-07-10

Peter N skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Vi har flyttat två gånger med Östra Aros och så har även släktingar och vänner vi rekommenderat dem för.

Bra service till lågt pris, flexibilitet och väldigt snabbt och väl utfört flyttarbete alla gånger.

Sammantaget bästa flyttfirman vi anlitat i alla avseenden. Läs mer
    2020-07-20 Erik B svarar Peter N
    Att någon vill rekommendera oss till familj, vänner eller andra närstående är det bästa betyget vi kan få, vi blir så glada när vi läser detta!
  • 2020-07-06

Jonathan H skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    De var snabba och hjälpsamma. Inget krångel alls. Läs mer
    2020-07-20 Erik B svarar Jonathan H
    Tack för ditt omdöme och att vi kunde erbjuda er en smidig flytt som levde upp till förväntningarna.
  • 2020-07-04

Helena T skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Flytthjälp.
    Snabbt, smidigt och jätte trevliga killar.
    Bra service med andra ord. Läs mer
    2020-07-20 Erik B svarar Helena T
    Att hålla en hög servicekänsla är väldigt viktigt för oss genom alla led i vår organisation. Vi blir så glada att läsa detta omdöme och det ger oss energi att jobba för att bli ännu bättre.
  • 2020-07-03

Malin N skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Fick hjälp med flytt av bohag, allt fungerade perfekt! Punktliga, varsamma och effektiva! Läs mer
    2020-07-20 Erik B svarar Malin N
    Hej

Vad roligt att läsa att vi kunde uppfylla era förväntningar och genomföra en smidig flytt tillsammans med er.
  • Eva S

2020-07-03

Eva S skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Skickliga killar. Jobbade lugnt men snabbt. Väldigt trevliga att ha att göra med. Läs mer
    2020-07-20 Erik B svarar Eva S
    Hej

Tack för ert omdöme, jag ska se till att detta kommer fram till de killar som hjälpte er med flytten.
  • 2020-07-02

Mehdi T skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Jag fick hjälp med flytten. Personalen var punktliga, professionella och mycket trevliga. Hela flytten gick väldigt smidigt och var värt varenda krona.
    Jag ångrade mig efteråt om varför jag inte anlitade de för flyttstädningen också.

Mehdi Läs mer
    2020-07-20 Erik B svarar Mehdi T
    Tack för ditt omdöme, vi blir så glada när vi lyckas göra någon nöjd med sitt val av flyttfirma. Vi jobbar hårt för att leverera så hög service som möjligt i alla led. Detta ger oss energi att jobba vidare och bli ännu bättre.
  • 2020-07-01

Raziye S skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    The booking was easy and customised to our needs. The movers were friendly and careful with our furniture. However, they took their time. I have moved in Stockholm twice before and those guys were a lot faster! Läs mer
    2020-07-20 Erik B svarar Raziye S
    Thanks for your review. We work hard to get better and take your opinion into account. We are glad that you were satisfied with our service after all. We hope that we will have the opportunity to do an even better job at some point in the future.
  • 2020-06-29

David J skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    I booked these guys for moving house. The customer service was excellent in booking, and also from the guys who helped move our stuff. Someone I know of Facebook recommended them, and I was not disappointed. Would use again! Läs mer
    2020-07-01 Flyttfirma Östra Aros Transport svarar David J
    Hello

We are glad that you were satisfied with our services. We are at your service if needed in the future.

Have a wonderful summer!
  • 2020-06-29

Brf F skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Förflyttning av tunga marmorskivor. Bra och öppet bemötande. Företaget löste på ett bra sätt uppgiften enligt våra önskemål. Läs mer
    2020-07-01 Flyttfirma Östra Aros Transport svarar Brf F
    Hej

Tack för visat förtroende när ni anlitade oss för detta specialuppdrag. Det alltid roligt att göra något som vi inte får sätta tänderna i så ofta, det finns ju inte så många manglar av den typen kvar.
  • 2020-06-26

Fredrik A skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Anlitade Östra Aros för flytt av bohag till en annan stad. Hela processen från bemötande, beställning och hantering av flytt var väldigt smidig och professionell. Utöver den höga kvaliteten var det väldigt prisvärt. Jag skulle således inte tveka att anlita dem igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2020-07-01 Flyttfirma Östra Aros Transport svarar Fredrik A
    Hej

Vad roligt att du har varit nöjd genom hela processen från första kontakt, priset, bokning och utförandet av flytten. Vi jobbar hårt för att ha nöjda kunder och vi får extra energi av dessa omdömen!

• 2020-06-24

Karin H skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Jättebra bemötande, både i telefon och på plats! Trevliga, noggranna, lyhörda för kundens önskemål, arbetar snabbt och säkert.
    Flyttat många gånger, vet att Östra Aros var exceptionellt bra! Återkommer solklart vid behov. Läs mer
    2020-07-01 Flyttfirma Östra Aros Transport svarar Karin H
    Hej

Vad roligt att du är nöjd med oss genom hela processen. Vi jobbar hårt för att ha nöjda kunder och jag ska se till att detta omdöme kommer fram till de två killarna som hjälpte er med flytten.

Ha en skön sommar!
  • 2020-06-24

Lisa A skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Flytt av delar av ett hushåll jättebra bemött o de två flyttkillarna jobbade supereffektivt Jag ger er full poäng!! Läs mer
    2020-06-24 Erik B svarar Lisa A
    Hej

Tack så mycket för det goda betyget, inget gör oss gladare en nöjda kunder.

Joakim E skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Skickade en förfrågan om offert till en rad flyttfirmor i Uppsala. Östra Aros svarade snabbast, hade bäst pris och var väldigt tillmötesgående. Flyttade från lägenhet till hus. Fick låna flyttkartonger utan extra kostnad. Killarna som hjälpte oss att flytta var väldigt trevliga och försiktiga. Kändes verkligen som att de brydde sig om våra grejer och ville göra ett bra jobb.
    Skulle definitivt anlita de igen. Läs mer
    2020-06-23 Flyttfirma Östra Aros Transport svarar Joakim E
    Hej

Vad roligt att du blev nöjd med att ha anlitat oss. Vi jobbar hårt med att utforma våra tjänster så vi kan erbjuda ett mervärde för er som kunder. Jag ska se till att detta omdöme når fram till killarna som hjälpte er och vi ser fram emot att hjälper er i framtiden om behov skulle finnas.

Sonny S skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Köpte en flytt!! Har blivit bemött på ett professionellt sätt. Glada trevliga och tillmötesgående personal. Hade inga förväntningar eftersom jag aldrig har anlitat en flyttfirma. Jag är nöjd, transporten gick smidigt!! Läs mer
    2020-06-23 Flyttfirma Östra Aros Transport svarar Sonny S
    Hej

Så roligt att du blev nöjd och allt gick smidigt.

Fredrik N skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Hjälp att flytta möbler från Tranås till Uppsala. Mycket trevligt bemötande, snabba och flexibla Läs mer
    2020-06-23 Erik B svarar Fredrik N
    Hej! Vad roligt att ni blev nöjda med det arbete vi utförde, vi hoppas vi får möjlighet att hjälpa er igen om behov uppstår. Trevlig sommar!

Johannes H skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Använt Östra Aros tre gånger och är alltid otroligt nöjd. Kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
    2020-06-23 Erik B svarar Johannes H
    Så roligt att höra, återkommande kunder är det bästa betyget vi kan få. Vi önskar er en trevlig sommar!
  • 2020-06-20

Tomas S skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Utförde begärt uppdrag korrekt Läs mer
    2020-06-22 Erik B svarar Tomas S
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss trots midsommar och strålande sol. Vi önskar dig en fortsatt bra sommar.
  • 2020-06-18

Recycling P skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Bra grabbar med rätt attityd. Dem anlitar vi gärna igen.. Läs mer
    2020-06-18 Flyttfirma Östra Aros Transport svarar Recycling P
    Tack för dom vänliga orden, vi ser fram emot att hjälpa er fler gånger.

Trevlig midsommar.
  • Stina L

2020-06-18

Stina L skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Jag har anlitat Aros flera gånger och är mer än nöjd med deras tjänster. Vänligt bemötande, positivt och lätt att kommunicera. Allt blir så bra det kan och alla jobbar mycket effektivt och är glada.
    Jag har beställt flytt av hela lägenheter flera gånger. Även fått leverans av vissa möbler vid senare tillfälle och detta har ingått i avtalet. Fungerat mkt bra.
    Jag rekommenderar varmt Flyttfirma Östra Aros Transport till alla! Läs mer
    2020-06-18 Flyttfirma Östra Aros Transport svarar Stina L
    Hej Stina.

Vad roligt att du är nöjd, en återkommande kund är det bästa betyget vi kan få och vi är jätte glada att just du väljer att flytta med oss när ett behov uppstår.

Vi önskar dig en riktigt trevlig midsommar.
  • Olle S

2020-06-18

Olle S skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Proffsiga med mycket trevlig personal Läs mer
    2020-06-18 Flyttfirma Östra Aros Transport svarar Olle S
    Hej Olle.

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, jag ska se till att dina ord når fram till dom hos oss som hjälpte er med flytten.

Trevlig midsommar.
  • 2020-06-18

Josephine M skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    They are punctual, friendly , affordable and professional. I would always recommend them to someone else. Läs mer
    2020-06-18 Flyttfirma Östra Aros Transport svarar Josephine M
    Thank you for the kind words. We are glad you chose to move with us.

Have a nice midsummer!
  • 2020-01-11

Magnus H skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Hjälpsamma, varsamma och flexibla! Läs mer
  • Pamela J

2019-06-13

Pamela J skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Trots att jag ändrade destination och datum, så fann sig flyttfirman i att hänga med i svängarna, professionellt och trevligt. Tydlig offert, punktligt och framförallt inget skadat gods. Läs mer
  • 2019-05-09

Terese L skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Hela processen gick väldigt smidigt, från första kontakt/offertförfrågan till att hela flytten var genomförd. Väldigt trevlig personal, bra bemötande, effektiva. Kommer definitivt anlita de igen om jag ska flytta. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-19

Hanna B skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Tog offert från 3 firmor och dessa var billigast. Blev uppringd vid offertförfrågan vilket var trevligt och serviceinriktat. Flyttkillarna var trevliga, effektiva och proffsiga. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anton R

2018-12-18

Anton R skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Skulle flytta en längre stäcka och anlitade då Östra Aros. Fick ett jättetrevligt bemötande och flytthjälp av superduktiga killar. Kan inte annat än varmt rekommendera detta företag, skulle definitivt anlita dem igen. Läs mer
  • 2018-10-05

Magnus A skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Killarna på Östra Aros är makalöst professionella och trevliga. Uttrycket "exceed expectations" har sällan varit mer användbart. Försiktiga, snabba och tillmötesgående. Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Kerstin S

2018-06-14

Kerstin S skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Vi är väldigt nöjda med Östra Aros Flyttfirma! Lätt att kommunicera, effektiva och trevliga. Läs mer
  • Ragnhild D

2018-06-08

Ragnhild D skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Lugnt, effektivt och vänligt! Flytten genomfördes med omtanke och professionalitet, från Gottsunda till innerstaden. TACK! Läs mer
  • Marcus Å

2018-03-06

Marcus Å skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Toppklass på bemötande och effektivitet. Erik och hans kollega (som jag inte uppfattade namnet på) hjälpte oss med en bohagsflytt. Kan inte tänka mig bättre killar för det här jobbet. Läs mer
  • Maritha L

2018-03-06

Maritha L skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Jag har fått hjälp med att flytta tyngre möbler samt lampupphängning. Är mycket nöjd med service, bemötande och utfört arbete. Fick också hjälp med att plocka upp varorna och slänga emballaget ngt jag inte hade räknat med. Stort tack! Läs mer
  • Åsa K

2018-02-17

Åsa K skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Jag fick snabb och professionell hjälp med att flytta ett piano. Staffan visade stor flexibilitet för mina behov. Han hämtade pianot hos säljaren i Bromma och lät det sedan mellanlanda några dagar på Östra Aros lager innan jag kunde ta emot det. Läs mer
  • 2018-01-25

Hanna E skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Toppenbra flyttfirma! Varsamt och metodiskt flyttades hela lasset. Killarna var lugna och trevliga och serviceinriktade. Av misstag råkade vi betala fakturan två gånger. Detta uppmärksammade de, och kontaktade oss för att kunna returnera pengar. Läs mer
  • Lars-Olof A

2017-07-03

Lars-Olof A skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Mycket professionell mindre flyttfirma som verkar kunna anpassa sig efter kundens behov. Vi använde dem för en flytt mellan Uppsala och Lund och allt fungerade utmärkt! Dessutom mycket trevliga i sitt bemötande allt ifrån uppdragsdiskussion till själva flyttningen! Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Yvonne B

2017-05-19

Yvonne B skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Vi är ett LSS-boende som tvingades flytta med väldigt kort varsel till två evakueringslägenheter och tillbaka igen. Anlitade Östra Aros och är otroligt nöjda. Fantastiskt bemötande och stor förståelse för de speciella behov vi har. Läs mer
  • Valmira R

2017-05-15

Valmira R skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Aldrig fått ett sådant bra bemötande av någon servicebransch!

I flyttens stress (när jag insåg att sängen ej fick plats i bilen) ringde jag runt i fredags i hopp om att få hjälp och snabbt gick det. 30 min från att jag insåg att sängen ej skulle få plats tills att jag ringde runt flera samtal innan jag hamnade på Östra Aros nummer, TACK FÖR EXTREMT SNABB HJÄLP MED SÅ KORT VARSEL! Stort tack till killarna som inte bara gjorde ett gott bemötande utan även bar upp min säng till lägenheten! Utan er skulle min flytt aldrig gått att genomföra, dessutom funkade priset för min lilla studentkassa!

I sommar hörs vi vid nästa flytt! ☀️ Läs mer
  • 2017-05-09

J&R P skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Snabba, duktiga, varsamma och hjälpsamma!
    Vi är mycket tacksamma för bemötandet och med slutresultatet och snabbt gick det! Läs mer
  • Elisabet E

2017-02-15

Elisabet E skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Trevliga, kompetenta och pålitliga. Gjorde ett förträffligt jobb till enormt lågt pris. Dom var ca 60% billigare än all andra flyttfirmor jag kontaktade. Jag kan helhjärtat rekommendera dom och skulle absolut använda dom igen om jag behöver flytta igen.

Dom gör jobb i hela Sverige och arbetar tydligen även mycket för Riksteatern. Dom är därför riktiga proffs. Fantastiska problemlösare och enormt bra på att samarbeta även i högt pressade situationer, som tex när dom försökte bära upp min fina, dyra och enormt tunga antika träsoffa. Vid ett tillfälle höll dom denna tunga soffa lyft högt uppe i luften för att komma igenom en smal, slingrande trapp sväng där ytterdörren dessutom gjorde det fysiskt omöjligt att komma in. Då skulle dom flesta gett upp eller iallafall tappat både humör och tålamod. Istället var dom roliga, skämtsamma och snabba som vesslor utan att verka det minsta stressade. Dom monterade snabbt ner dörren och kom in utan vidare problem.

Som sagt mycket bra problemlösare och firman skickade ett gäng på fyra starka män. Det tog bara ca 40 minuter att flytta allt. Vilken lättnad för mej som kund. Dom var försiktiga med mina möbler och var även mycket kunniga om antika möbler. Jag fick lite av en gratis Antikrunda av en kille som hade studerat möbel historia. Dom klagade inte en enda gång trots mycket tunga möbler och trångt. Dom använde även bra ergonomisk utrustning för att värna om sina anställda. Det var lätt att komma i kontakt med dom och planera allt, och dom var flexibla runt mina tider. Dessutom kände dom till rutavdraget och tog hand om detta åt mej. Absolut fem-stjärniga! Att anlita Östra Aros är ett kanonbra sätt att göra flytten enklare! Läs mer
  • 2017-01-16

Magnus L skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Skall ni flytta eller flytta mormors byrå?
    Hur gör ni då?
    Östra Aros är enligt oss en fantastisk lösning. Jag och min partner arbetar mycket. Vi Packar inte, förbereder inte som man skulle önska.
    Simon och pappa Staffan packar och löser problemet. Skulle taklampa tas ner gör de de också.
    Och för er som inte vet hur man flyttar en marmorskiva som hör till en till antik byrå. Kolla med Staffan.
    Rekommenderas varmt.
    Magnus Larsson Läs mer
  • Julia T

2016-12-30

Julia T skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Vi är supernöjda med servicen från Östra Aros! Proffsigt, effektivt, kundens perspektiv i fokus och hela tiden med glatt humör gör att vi gärna rekommenderar dem. /Julia och Anton Läs mer
    Elisabet E gillar detta

Vaksala Eke, Hus E, 755 94 Uppsala