Alla kategorier Flyttfirma Uppsala Uppsala Flyttfirma Östra Aros Transport

Flyttfirma Östra Aros Transport

Vaksala Eke, Hus E, 755 94 Uppsala — Visa karta

Flyttfirma Östra Aros Transport är en professionell flyttfirma verksam i Stockholm, Roslagen och Uppland. Vi skräddarsyr flytt och -transporttjänster till såväl företag som privatpersoner. Vårt motto är att skapa långsiktiga samarbeten med våra kunder!

Läs vad 5 kunder tycker om Flyttfirma Östra Aros Transport

• Magnus L
    Magnus L skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Skall ni flytta eller flytta mormors byrå?
    Hur gör ni då?
    Östra Aros är enligt oss en fantastisk lösning. Jag och min partner arbetar mycket. Vi Packar inte, förbereder inte som man skulle önska.
    Simon och pappa Staffan packar och löser problemet. Skulle taklampa tas ner gör de de också.
    Och för er som inte vet hur man flyttar en marmorskiva som hör till en till antik byrå. Kolla med Staffan.
    Rekommenderas varmt.
    Magnus Larsson
  • Julia T
    Julia T skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Vi är supernöjda med servicen från Östra Aros! Proffsigt, effektivt, kundens perspektiv i fokus och hela tiden med glatt humör gör att vi gärna rekommenderar dem. /Julia och Anton
  • Therese B
    Therese B skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Vänliga, trevliga och glada. Arbetar proffesionellt med bra flyt, bra bemötande mot kund, de är effektiva och hanterar godset med all försiktighet. Punktliga. Otroligt prisvärt och man får den där extra servicen. Rekomenderar denna firma starkt!
  • Eva H
    Eva H skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Ni är jättebra och jag är så nöjd. Bästa tänkbara!
  • Bernt H
    Bernt H skrev om Flyttfirma Östra Aros Transport
    Bra service, bra dialog.
    Ett mycket trevlig firma att arbeta med.

Vaksala Eke, Hus E, 755 94 Uppsala