Flyttfirma Östra Aros

Flyttfirma Östra Aros

Välkommen till Flyttfirma Östra Aros! Vi skräddarsyr flyttjänster av hög kvalité till ett rimligt pris. Vårt mål är att överträffa kundens förväntningar, kundnöjdhet är vår drivkraft, erfaren personal med yrkesstolthet är vårt viktigaste verktyg.

Inom Uppsala, Sverige eller Europa. Soffan, studentrummet, villan eller företagets lokaler. Inget jobb är för stort eller för litet för oss!

Om du har mer prylar än plats så erbjuder vi magasinering i varmlager.

Vi kan hjälpa dig med mer än du tror. Kika in på vår hemsida eller kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 300 kunder tycker om Flyttfirma Östra Aros 2

2021-10-19
    Gott bemötande hela vägen och klar och redig redovisning av kostnader. Flyttkillarna åstadkom skada på nylackat golv, men bolaget stod för alla reparationskostnader. Vi kan varmt rekommendera Östra Aros.
    2021-10-17
    Vi hade blivit rekommenderade Östra Aros för vår bohagsflytt. Dom överträffade våra förväntningar. Kom på utlovad tid. Hjälpsamma och trevliga killar som hjälpte till med packning av de sista lösa föremålen. Aktsamma om möblerna. Inte en skråma på skinnsoffan. Mycket proffsigt!
    2021-10-16
    Företaget är pålitligt och fullföljer sitt uppdrag på bästa möjliga sätt. Vi har anlitat dem även tidigare.
    2021-10-16
    Snabbt och bra bemötande hela vägen. Alla grejer hela efter 70 mil.
    2021-10-11
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Bra logistik. Effektiva. Trots initialt bemanningsproblem löste de jobbet på bästa sätt och färdig personal från andra avklarade jobb anslöt vart efter. Någon liten variation inom personalstyrkan gällande fokus, professionalism och arbetsinsats men övervägande delen var väldigt bra. Rekommenderar dem gärna.
    2021-10-11
    Flytt från Enköping till Uppsala. Allt löpte smidigt o utmärkt bemötande.
    2021-10-11
    Lätta att få kontakt med och utförde uppdraget i enlighet med alla förväntningar, vi är jättenöjda!
    2021-10-11
    Trevlig och serviceminded firma. Vi är mycket nöjda.
    2021-10-11
    Bra jobbat, trevliga. Effektiva men aktsamma.
    2021-10-11
    Snabb (trots kort framförhållning) och bra hjälp till bra pris!
    2021-10-10
    Effektiva. Bra kommunikation och bemötande.
    2021-10-09
    Vår flytt med Östra Aros fungerade jättebra. De kom precis på avtalad tid, bra och trevliga killar som kämpade tappert med våra grejer. Vi körde en fast pris-flytt till Stockholm från Uppsala och är jättenöjda med offerten, kontakterna med firman och själva arbetet. Vi kan absolut rekommendera Östra Aros för din flytt också!
    2021-10-09
    Trevligt bemötande i samband med offertförfarandet när jag letade flyttfirma. Klart och tydligt vad som förväntas av mig respektive dem. Själva flytten gick snabbt, proffsiga, trevliga och hjälpsamma killar. Supernöjd!
    2021-10-09
    Snabba svar på mail. Punktliga på plats och trevliga
    2021-10-09
    Gjorde ett litet flyttjobb snabbt och smidigt på kort varsel.
    2021-09-28
    Hel flytt med packning och allt mellan Göteborg och Uppsala gick som en dans.
    2021-09-24
    Kan verkligen rekommendera. De är effektiva, lösningsfokuserade och håller bra priser
    2021-09-22
    Mycket proffsigt från början till slut.
    Själva flytten gick smidigt och på utsatt tid med väldigt trevliga och kompetenta "flyttgubbar". Flyttade från Uppsala till Linköping. Skulle inte tveka att anlita företaget igen.
    2021-09-20
    Min mamma skulle byta vårdboende och vi fick en vecka på oss. Jag mailade söndag kväll, vi fick offerten måndag morgon. På fredagen var det dags, de kom och packade snabbt och smidigt, bar ner allt, körde iväg och bar upp allt. Vi packade upp och så ringde jag och frågade ifall de kunde komma och hämta de tomma kartongerna och det va inge problem och gratis. Super trevliga när jag ringde och flyttkarlarna likaså. Snabbt och enkelt, precis som man vill ha det!
    2021-09-20
    Det var ett professionellt bemötande från företaget och medarbetarna. Jag tycker att företaget uppfyllde mina förväntningar genom att genomföra flytten i god tid, att flytta varor utan skador och vara behjälpliga med demontering och montering av stora möbler.

Jag kommer att rekommendera flyttfirman till andra.
    2021-09-18
    Anlitade flyttfirma för flytt av bohag. Det gick smidigt och jag kommer definitivt anlita flyttfirma vid nästa flytt. De var hjälpsamma och trevliga.
    2021-09-18
    Bra service. Snabba och effektiva. Trevliga.
    2021-09-13
    Trevligt bemötande och mycket nöjd med flytten av min lägenhet.
    2021-09-11
    Mycket trevliga killar som jag bara kan rekommendera. Gjorde ett kanonjobb med ett leende på läpparna och superbra attityd.
    Med vänlig hälsning,
    Burhan Balikci
    2021-09-08
    Bemötandet var bra på ett naturligt sätt, och vid mina frågor fick jag tydliga svar.
    Allt flöt på bra, de jobbade på ett säkert, snabbt och drivet sätt.
    Mycket nöjd med att flytten som var så bra och trygg.
    2021-09-08
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsamma vid snabb flytt.
    Rekommenderar!
    2021-09-07
    Snabbt och effetkivt. Trevlig personal och bra bemötande.
    2021-09-07
    Smidigt, enklet och proffsigt.
  • Maria E
    skrev om Flyttfirma Östra Aros
    2021-09-07
    Östra Aros är bäst! Samtliga medarbetare är otroligt serviiceinriktade och trevliga. ”Ingenting är omöjligt”! Vi har använt de vid två flyttar de senaste åren och kan varmt rekommendera dem.
    Snabba, hjälpsamma, glada och positiva.
    Helt enkelt grymma! Tack för bra jobb när vi flyttade från Industristaden till vårt nybyggda hus i Lindbacken🏠😀
    2021-09-06
    Mycket trevligt bemötande, hjälpsamma och snabba.
    2021-09-06
    Första gången jag anlitar Östra Aros och flyttfirma öht. Bra kontakt redan från början med snabba svar på alla mina frågor. Flyttkillarna var effektiva, noggranna och trevliga. Kommer jag flytta igen så är det ingen tvekan om vilka jag anlitar!
    2021-09-06
    Snabbt, enkelt och trevlig personal
    2021-09-04
    Flytten gick smidigt och bemötandet har varit bra!
    2021-09-02
    Väldigt smidigt, proffsigt och trevliga!
    2021-08-25
    God service från början till slut! Kan verkligen rekommendera Östra Aros vid behov av flytthjälp. Effektiva och gott bemötande.
    2021-08-25
    Snabbt, smidigt och trevligt. Bra att man fick låna flyttlådor så länge.
    2021-08-25
    Trevliga, effektiva och prisvärt. Hela bohaget flyttat på under 8 timmar från vårt 2 våningshus. Våra varmaste rekommendationer!
    2021-08-23
    Behövde snabb hjälp med flytt av stora föremål. Fick snabb hjälp, de va tillmötesgående och försökte lösa problemet vi hade, vilket de också gjorde. Rekommenderas verkligen. Pålitlig firma.
    2021-08-22
    Proffesionella och bra kundbemötande, flytten gick utmärkt
    2021-08-20
    Blev mycket trevigt bemött av Simon och Tobias. De var snabba och effektiva. Så mitt betyg, blir jättebra.
    2021-08-11
    Snabbt och fint bemötande av företaget vid bokning av bohagsflytt. Fick låna flyttkartonger gratis. Vid datum för flytt var Östra Aros i tid och allt gick smidigt. Trevlig personal, duktiga och snabba.
    Skulle varmt rekommendera Östra Aros till andra och kommer använda dem vid ev framtida flytt.
    2021-08-04
    Allt flöt på väldigt bra 👍🏼 Trevlig/effektiv personal 👌🏽 Vi är mycket nöjda ☀️
    2021-08-03
    Flytten fungerade perfekt trots intensiv regn och många tunga lyft i trappor. Mycket trevliga och effektiva medarbetare.
    2021-08-02
    Trevliga, professionella och hjälpsamma. Bästa flyttfirman!
    2021-08-02
    Trevliga, tillmötesgående, flexibla och snabba. Jag kontaktade 22 olika firmor och det var riktig klasskillnad på Östra Aros - de var avsevärt enklast att ha att göra med, gav bra fast pris utan massa osäkerhet och krångel, och levererade på förväntningarna. De packade dessutom bra och plastade in vår nya säng på begäran.
    2021-07-31
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande. Våra förväntningar var att allt skulle gå smidigt till och det levde verkligen flyttfirmans personal upp till. De var positivt inställda och på gott humör, servicekänslan var på topp. Vi beställde flytt från en fyrarumslägenhet till en trerumslägenhet. Vi kommer absolut att rekommendera andra att anlita flyttföretaget.
    2021-07-31
    Xxxxxxxxxxxxccccccccxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcxxxxxxxxxx.
    2021-07-24
    Utmärkt. Kom vid överenskommen tidpunkt. Jobbade snabbt och levererade kvickt. Inga problem eller konstigheter. Rekommenderas!
    2021-07-24
    Vår upplevelse av Aros blev över förväntan. Proffsigt och vänligt bemötande från start. Kunnig och tidseffektiv personal . Chippen är en trollkarl som skötte vår flytt på en dag. Rekommenderas varmt. Inga dolda kostnader.
    2021-07-23
    Kanonföretag med proffsigt bemötande från första kontakt. Flytten gick över förväntan med riktigt bra grabbar som jobbade effektivt, smidigt och hela tiden med ett toppenhumör som gjorde hela upplevelsen till ett roligt första minne här på vår hästgård.