Uppsala Stadsbud

Uppsala Stadsbud

www.uppsalastadsbud.se
  • BadgeSixYears
1 022

Uppsala Stadsbud har med sina anor så långt tillbaka som 1887 en gedigen erfarenhet inom flyttbranschen. All personal har den utbildning som krävs för yrket och vi har självklart yrkestillstånd och alla försäkringar som kan behövas. Vi utför alla typer av flytt; bohag, företag, arkiv, packning, tunga lyft; i hela Skandinavien....

1022 omdömen om Uppsala Stadsbud

Sedan starten hos Reco 2014

Gunborg L
Skrev om Uppsala Stadsbud

Blev bemött av Robin på Uppsala Stadsbud, genomtrevlig och tillmötesgående kille även männen som tömde min mammas lägenhet. Mvh/ Kristina (dotter)

Malin F
Skrev om Uppsala Stadsbud

Proffsiga, snabba och erfarna med varsam hantering under själva flytten. Lätt att komma i kontakt med för att boka och ställa frågor. Rekommenderar varmt Uppsala Stadsbud!

Claes-Johan W
Skrev om Uppsala Stadsbud

De var snabba på återkoppling inför flytt när frågor dök upp. Mycket smidiga och lösningsorienterade under hela förloppet och inte minst ett trevligt och kunnigt bemötande.

Ann-Christine A
Skrev om Uppsala Stadsbud

Så otroligt trevliga och duktiga flyttgubbar. Den bästa jag anlitat någonsin.

Elin V
Skrev om Uppsala Stadsbud

Mycket bra flyttfirma, allt fungerade smidigt. Väldigt trevligt bemötande under hela kedjan, både från offert, att låna och hämta flyttkartonger till en välfungerande flytt. Och fakturan blev exakt som offerten angav.

Ann E
Skrev om Uppsala Stadsbud

Kommer på överenskommen tid. Är proffesionella och trevliga. Har korrekta arbetsvillkor. Seriöst företag.

Db K
Skrev om Uppsala Stadsbud

Det var lätt att bestämma tid och hämtningen av möbler som skulle kastas gick smidigt.

Agneta Ö
Skrev om Uppsala Stadsbud

Jag blev perfekt bemött, hade höga förväntningar, vilka uppfylldes till fullo

Anders K
Skrev om Uppsala Stadsbud

I tid Tydliga instruktioner Håller vad de utlovat Trevliga snicksnack o arbete i kombination

Magnus E
Skrev om Uppsala Stadsbud

Punktligt, snabbt, sympatiskt, xa hjälpsamma.

Joan S
Skrev om Uppsala Stadsbud

Snabba,vänliga och väldigt hjälpsamma. Har använt dom vid 2 flyttar. Professionella.

Karl G
Skrev om Uppsala Stadsbud

Min övertygelse är att de gjorde allt för att hjälpa mig med min beställning. Trevliga glada snabba punktliga och hjälpsamma från början till jobbet var klart.

Liselotte P
Skrev om Uppsala Stadsbud

Suveräna, flexibla, professionella och dessutom väldigt trevliga.

Anders L
Skrev om Uppsala Stadsbud

Flytten genomfördes på ett mycket professionellt sätt. Allt flöt på perfekt. Trevliga och tillmötesgående killar. Har ingen tidigare erfarenhet av flyttning men svårt att tänka sig att det kan göras bättre. Rekommenderar att anlita detta företag.

Mariz Ö
Skrev om Uppsala Stadsbud

Bokad flytthjälp och mycket trevligt bemötande och lösningsorienterade. Allt sköttes med försiktighet och det gick snabbt och smidigt. Mycket nöjd.

Gunnar N
Skrev om Uppsala Stadsbud

Trevliga och bra utförtjobb Tömde en villa

Göran L
Skrev om Uppsala Stadsbud

Vi anlitade Uppsala Stadsbud för flytt av alla möbler när vi bytte bostad. Lätt att få kontakt, snabba med offert, trevlig personal både på kontoret och de som utförde flytten. Mycket nöjda.

Sven-Olof L
Skrev om Uppsala Stadsbud

Stadsbuden genomförde sina uppgifter helt enligt beställning.

Margareta N
Skrev om Uppsala Stadsbud

Vänligt bemötande och proffsigt utförande.

Hans S
Skrev om Uppsala Stadsbud

Flyttproffs! Jag har anlitat Uppsala Stadsbud flera gånger de senaste åren och rekommenderar dem varmt. De är pålitliga och professionella samt kostnadseffektiva.

Carl C
Skrev om Uppsala Stadsbud

Mycket bra duktig och trevlig perßonaĺ

Bo J
Skrev om Uppsala Stadsbud

Fint möte snabbt bud trevlig personal KVALITET!

Stefan B
Skrev om Uppsala Stadsbud

Lätt att boka, de kom i tid, oerhört proffsiga och flyttkillarna joddlade effektivt. Flexibla och tillmötesgående. Dessutom prisvärda och skickar en korrekt och välspecad faktura. Rekommenderas varmt!

Heléne L
Skrev om Uppsala Stadsbud

Tog hand om flytten snabbt och effektivt. 'Flyttgubbarna' var mycket vänliga och trevliga att ha att göra med. Bokningen och kontakter om uppdraget sköttes snabbt av kontoret.

Olof W
Skrev om Uppsala Stadsbud

Flytthjälp. Bra o snabb offert, enkelhet vid kontakt och lån av flyttlådor, köp av skyddsmaterial mm. Positiva o proffsiga flyttkillar. Ger våra bästa rekommendationer Hälsning Olle & Katarina

Gunnel J
Skrev om Uppsala Stadsbud

Allt var bra! Bemötande, arbetsinsatsen…allt!

Karin G
Skrev om Uppsala Stadsbud

Snabba svar, trevlig service, återkommer snabbt med svar på frågor, proffsiga flyttkillar, glada och snabba. Har använt Uppsala stadsbud ett par gånger nu och kan inte rekommendera dem nog. De levererar precis en sådan service man önskar. Guldstjärna!

Fredrik J
Skrev om Uppsala Stadsbud

Väldigt samarbetsvillig och tillmötesgående personal!

Camilla J
Skrev om Uppsala Stadsbud

Proffsig flyttfirma som skötte vår flytt över förväntan med ett trevligt och glatt bemötande dessutom, rekommenderas starkt!

Lina E
Skrev om Uppsala Stadsbud

Superbra! Rekommenderar varmt. Flyttade från en lägenhet till en annan ca 5 mil. Smidiga, snabba och trevliga! Inget krångel. De frågade var allt skulle stå så var bara att peka. Hjälpte tom till att ta ned taklampor, som jag inte hunnit göra själv innan de kom. Stora lastbil så allt fick plats på en gång och de behövde bara köra en vända. Jättebra också att få låna flyttkartonger, vilka var tjockare och stabilare än sådana man själv kan få tag på i vanlig butik.

Pia N
Skrev om Uppsala Stadsbud

Detta var 4:e gången som vi tog hjälp av Uppsala Stadsbud och vi har varit supernöjda alla gånger. Stort tack för hjälpen!

Karin S
Skrev om Uppsala Stadsbud

Kom på avtalad tid, arbetade effektivt och noggrant, trevligt bemötande.

Katarina E
Skrev om Uppsala Stadsbud

Mycket nöjd med Uppsala Stadsbud. Kontakten före och allt under flyttdagen var jättebra!

Juan P
Skrev om Uppsala Stadsbud

Mycket bra och professionell bemötande, snabb hantering av offerten samt utförandet och trevlig personal. Jag blev jätte nöjd och jag hoppas behöva deras hjälp igen.

Magnus W
Skrev om Uppsala Stadsbud

Fantastiskt bra service från start till mål. Punktliga, trevliga och gjorde det lilla extra. Kan varmt rekommendera Uppsala Stadsbud.

John G
Skrev om Uppsala Stadsbud

Väldigt bra, flyttgubbarna var väldigt trevliga och jag kände mig trygg med att de tog hand om mina grejer.

Bo T
Skrev om Uppsala Stadsbud

Snabb och proffsig flytt trots snöhinder.

Hugo P
Skrev om Uppsala Stadsbud

Snabba, kommunikativa, vill att man bidrar till arbetet själv i viss utsträckning. Bra helhet.

Åsa A
Skrev om Uppsala Stadsbud

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Flyttkarlarna jobbade stenhårt och fick lyfta tungt, men höll humöret uppe hela tiden. Ingenting har gått sönder, blivit repat eller försvunnit. Jag jättenöjd, från början till slut.

Monika W
Skrev om Uppsala Stadsbud

Kom i tid, proffsiga och tillmötesgående

Lina W
Skrev om Uppsala Stadsbud

Super trevliga, hjälpsamma och professionella!

Moa J
Skrev om Uppsala Stadsbud

De var väldigt tillmötesgående och hade ett gott bemötande. De hade fått en femma om det inte var för att en av dem var något oförsiktig med våra möbler och det blev några små skador.

Lena J
Skrev om Uppsala Stadsbud

De jobbar väldigt snabbt och effektivt, och är trevliga!

Lena S
Skrev om Uppsala Stadsbud

Tydligt och trevligt bemötande vid beställning.Mycket trevliga,hjälpsamma och förstående flyttkarlar.Jättebra arbete.Jag är med andra ord Mycket Nöjd

Finn C
Skrev om Uppsala Stadsbud

Bokade flytt av saker från förråd i Uppsala till lägenhet i Stockholm. Smidigt med bokning och tider. Och de som kom med sakerna var effektiva men också hjälpsamma att få allt på rätt plats.

Anna A
Skrev om Uppsala Stadsbud

Bra trevlig kontakt. Fint att de såg om möblerna var lämpliga att lämna till Erikshjälpen istället för att slängas.

ANNA-CARINA S
Skrev om Uppsala Stadsbud

Anlitar alltid dem. Bästa. De löser allt man behöver hjälp med.

Madis R
Skrev om Uppsala Stadsbud

Flytt av bohag. Trevligt bemötande! Tog det försiktigt och lyssnade på mina önskemål. Rekommenderas!

Eva M
Skrev om Uppsala Stadsbud

Fantastiska killar som snabbt och smidigt med gott humör gjorde min jobbiga flytt mycket bättre! Fick all hjälp jag behövde och efterfrågade och de kämpade på i 20 minusgrader. Rekommenderas verkligen! Professionellt och trevligt!

Lars S
Skrev om Uppsala Stadsbud

Vi blev bemötta på ett utomordentligt bra sätt. Förväntningarna levde flyttkillarna upp till. Turi och Lars Göran Sjödin