Alla kategorier Flyttfirma Uppsala Uppsala Uppsala Stadsbud
Rekommenderat företag 2016 - Uppsala Stadsbud

Uppsala Stadsbud

S:T Eriks Gränd 6, 753 10 Uppsala — Visa karta

Uppsala Stadsflytt har med sina anor så långt tillbaka som 1887 en gedigen erfarenhet inom flyttbranschen. All personal har den utbildning som krävs för yrket och vi har självklart yrkestillstånd och alla försäkringar som kan behövas.

Vi utför alla typer av flytt; bohag, företag, arkiv; främst i Uppsala, Stockholm och södra Sverige, men även i hela Norden. Våra bilar är moderna och vi använder miljövänligt emballage vid varje flytt. Förutom själva flytten kan vi också erbjuda magasinering och deltransport av ditt gods.

Spara tid och energi genom att anlita en flyttfirma som flyttar dina saker med ansvar och omsorg!

Läs vad 31 kunder tycker om Uppsala Stadsbud

• Henrik H
    Henrik H skrev om Uppsala Stadsbud
    Bästa flyttfirman!!
    Mycket bra service.
    Snabba och mycket trevliga grabbar och gubbar som kommer och hjälper en.
    Varmaste rekommendationer till denna firma.
  • Anna-Ida H
    Anna-Ida H skrev om Uppsala Stadsbud
    Mycket väl utfört arbete till ett bra pris. Allt fungerade: kontakt, tillgång till flyttkartonger, själva flytten och faktureringen. Rekommenderas varmt!
  • Sven E
    Sven E skrev om Uppsala Stadsbud
    Dom kom på avtalad tid,3 mycket duktiga grabbar,flytten och transporten samt inpackningen i nya lägenheten gick fantastiskt fort. Jag är mycket nöjd,
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Uppsala Stadsbud
    Dålig förplanering vid samtransport!
    Trevlig personal, bra packning dock blev några lampor mm förstörda av den hårda tejpen, färg o gips lossade. Svårt o kladdigt att ta bort rester av tejpen på möbler!
  • Gunnel K
    Gunnel K skrev om Uppsala Stadsbud
    Kunniga Trevliga Pålitliga
    Högsta betyg
  • Fyris Läkarkonsult
    Fyris Läkarkonsult skrev om Uppsala Stadsbud
    Vi har bara goda erfarenheter av Uppsala Stadsbud. Uppsala Stadsbud är för oss förstahandsvalet bland flyttfirmor.

Erik Eklöf
    VD
    Fyris Läkarkonsult AB
  • Ragnar S
    Ragnar S skrev om Uppsala Stadsbud
    Utmärkt bemötande av ett team som jobbar professionellt o ger vänlig service. Visar trevlig flexibilitet till okunnig kund. Lucka till
  • Paula R
    Paula R skrev om Uppsala Stadsbud
    Trevliga, starka stadsbudskillar fixade flytten plättlätt!
  • Ingela F
    Ingela F skrev om Uppsala Stadsbud
    Enkelt att beställa och männen kom helt enligt avtalad tid. Allt gick jättebra. Mycket nöjd med allt.
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Uppsala Stadsbud
    Bra service och trevligt bemötande.
  • Mona N
    Mona N skrev om Uppsala Stadsbud
    Proffsigt arbete. Snabbt o säkert o trevligt. Ingenting var problem för herrarna i firman.
  • Sylvia J
    Sylvia J skrev om Uppsala Stadsbud
    Vi har alltid fått riktigt proffsig hjälp av Uppsala Stadsbuds trevliga personal och kan ge de allra bästa rekommendationer !
  • Mats J
    Mats J skrev om Uppsala Stadsbud
    Trevligt bemötande. Effektiva.
  • Bo S
    Bo S skrev om Uppsala Stadsbud
    Mycke BRA Trevliga och proffisionella killar och mycket snabba. Allt till full belåtenhet.
  • Christoffer M
    Christoffer M skrev om Uppsala Stadsbud
    Bra, kunnig och trevlig personal.
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Uppsala Stadsbud
    Vi har samarbetat i många år med Stadsbudskpntoret. Vi är mycket nöjda med dem! Senast nu i maj fick vi hjälp med att flytta tunga trädgårdsurnor och andra tunga saker. - En rolig sannhistoria är när jag ringde och bad Torsten Gustavsson att hämta två stycken lejon från Fullerö. Visst, sa Torsten. Han frågade inte om de var levande. Det var nu två betonglejon till Klinik Skölden. De är glada och professionella. All heder!
  • Stiftelsen Upplandsmuseet
    Stiftelsen Upplandsmuseet skrev om Uppsala Stadsbud
    Alltid perfekt från början till slut!
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Uppsala Stadsbud
    Snabbt arbete, inga skador på möbler och porslin. Lite stressat intryck.
  • Urban L
    Urban L skrev om Uppsala Stadsbud
    Trevliga killar som kom i tid och gjorde ett gott jobb, vad mer kan man begära?
  • Hans S
    Hans S skrev om Uppsala Stadsbud
    - Emottagande och lagring av mitt bohag fran utlandet
    - Utkorning och uppbarning av bohag fran lager

Kontakten med Uppsala Stadsbud har rakt igenom varit mycket professionell. Uppsala Stadsbud har hanterat mitt bohag snabbt, effektivt och forsiktigt. De har varit mycket punktliga och klara i all kommunikation.

Genom att utfora arbetet effektivt ar Uppsala Stadsbud kostnadseffektiva och konkurrenskraftiga.

Jag rekommenderar varmt Uppsala Stadsbud och kommer att anvanda dem igen i framtiden.
    2015-11-13 Uppsala Stadsbud svarar Hans S
    Hej Hans!
    Tack för de fina orden.
    Lycka till i ditt nya boende och framtida bergsbestigningar ;)

Daniel Gustafsson
  • Ulrica S
    Ulrica S skrev om Uppsala Stadsbud
    Deltransport av hjälpmedel från Uppsala -Västerås.
    Bemötandet var utmärkt från beställning till utförandet.
    Tjänsten utfördes professionellt!
    2015-11-02 Uppsala Stadsbud svarar Ulrica S
    Hej Ulrica!
    Trevligt att du blev nöjd med vårt utförande/bemötande. Du är välkommen åter.
    Vänligen
    Torsten Gustafsson
  • Hans-göran T
    Hans-göran T skrev om Uppsala Stadsbud
    Härliga grabbar som kom i tid, var varsamma med godset och gjorde ett riktigt bra jobb.
    2015-11-02 Uppsala Stadsbud svarar Hans-göran T
    Hej!

Härligt att höra att ni är nöjda med utförandet av vårt uppdrag samt personalens bemötande. Alltid trevligt med feedback.
  • Anders E
    Anders E skrev om Uppsala Stadsbud
    Välplanerat,säkert,professionellt,personligt utförd flytt till största belåtenhet.
    2015-11-02 Uppsala Stadsbud svarar Anders E
    Tack Anders för din feedback. Vi känner oss väldigt glada när vi efter utfört arbete har en nöjd kund.
  • Anders W
    Anders W skrev om Uppsala Stadsbud
    Mycket bra service. smidigt och snabbt utfört!
    2015-11-02 Uppsala Stadsbud svarar Anders W
    Tack!
    Känns alltid bra med en nöjd kund då detta är vårt främsta mål för ett utfört arbete.
  • Maria N
    Maria N skrev om Uppsala Stadsbud
    En mycket nöjd kund! Uppsala Stafsbud är lyhörda fint bemötande och effektiva och har kompetens. Värt priset om än lite dyrare än vissa konkurrentet
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Uppsala Stadsbud
    Välorganiserade och effektiva.
  • Ann-Kristin S
    Ann-Kristin S skrev om Uppsala Stadsbud
    Kändes pålitligt, förtroendeingivande med planering och personal samt bra kommunikation om tider gällande transport, flytt Stockholm - Uppsala. Rekommenderas verkligen. Trevligt bemötande. :-)
    2015-11-02 Uppsala Stadsbud svarar Ann-Kristin S
    Tack Ann-Kristin för din feedback på utfört arbete. Du är välkommen åter när du ska flytta nästa gång.
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Uppsala Stadsbud
    Utmärkt effektiv service av trevlig personal
  • Kenth W
    Kenth W skrev om Uppsala Stadsbud
    En flyttfirma man kan lita på till 100%!
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Uppsala Stadsbud
    Har anlitat Uppsala Stadsbud flera ggr. Jätteduktiga och seriösa. Kan lösa allt. Finns inte så många företag kvar med denna yrkesheder tyvärr.
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Uppsala Stadsbud
    Ett av rikets mest välrenommerade och bästa flyttbolag grundat anno 1887! Vem känner inte igen Stadsbudsloggan? Kan lösa i princip allt man ber dem om och innehar yrkestillstånd och försäkringar. Personalen har lång erfarenhet, utbildning och är väldigt serviceinriktade! Rekommenderas varmt!!

S:T Eriks Gränd 6, 753 10 Uppsala