CK Hem & Trädgårdsservice

Hyttögatan 5, 752 28 Uppsala — Visa karta

4.6 i betyg av av 16 omdömen

Vår filosofi är enkel: när det kommer till ens hem, så är det dumt att snåla. Med oss kommer du alltid att få städning av hög kvalitet, där vi sätter dig och dina önskemål i fokus. Med oss investerar du i en prisvärd städning som ger dig mer för pengarna. Med oss bor du alltid femstjärnigt.

Läs vad 16 kunder tycker om CK Hem & Trädgårdsservice

• 2015-01-09

Bertil B skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    Hemstädning
    Alltid god kontakt
    Ungdomar som utför arbetet gör det på ett bra sätt
    Bra pris efter RUT-avdrag Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 570 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2015-01-09

Anna A skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    De är bäst och kan allt!
    Varmt rekommenderar! Läs mer
  • 2015-01-08

Meta D skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    Bra och prisvärt företag. Väldigt måna om sina kunder och trevligt bemötande. Läs mer
    Vardagsfrid
    4.1 / 5 i betyg — 495 omdömen
    Badge2020
    "Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl"
    Jennifer T
  • 2015-01-07

Filip F skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    Enkelt och proffsig firma som erbjuder städtjänster i första klass. Helnöjd kund med en ren och fin lägenhet. Enkel och öppen kommunikation mellan kund och företaget. Läs mer
  • 2014-04-02

Eva T skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    Jag tycker att tjejerna gjorde ett bra jobb med mina fönster...dessutom var dom väldigt trevliga!??skulle kunna tänka mig en stående beställning av besök fr dom ett par ggr om året Läs mer
    JCS Company AB
    4.8 / 5 i betyg — 21 omdömen
    Badge2019
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"
  • 2014-04-02

Maria R skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    Jag är väldigt nöjd med både resultat, pris och bemötande! Flexibelt vid tidsbokning. Jag rekommenderade även era tjänster till min kollega, som anlitade er. Jag hör av mig när det är dags igen! Läs mer
  • 2014-02-08

Anders S skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    Bra service och resultat. Mkt inponerad över flyttstädningen. Läs mer
    ER Lokalvård
    4.4 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2019
    "Jag köpte en flyttstädning mitt under industrisemestern med mycket kort varsel. ER kunde leverera en omfattande städning på samma vecka. Ja"
    Jonathan J
  • 2014-01-30

Tommy Per Erik N skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    CK Hem & Trädgårdsservice levererar tjänster inom städning till god kvalité Läs mer
  • 2014-01-30

Annika L skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    Bra jobbat och snyggt levererat Läs mer
    HemMiljö
    4.3 / 5 i betyg — 1289 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt nöjd med utförd städning, fanns inget att anmärka på, hela lägenheten var superren. Trevlig personal som städade med bra kundbemötan"
  • 2014-01-29

Helena E skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    Vi har haft städhjälp varannan vecka sedan i augusti 2013. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått. Dom är lätta att få kontakt med mycket prisvärda Läs mer
  • 2014-01-29

Henrik R skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    jag köpte flyttstäd; priset var bra, utförandet bra och allt flöt smidigt. Läs mer
    Fresh Trend Städgrupp AB
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2018
    "Mycket trevligt och bra bemötande vid bokning av städning. Laura var flexibel och tillmötesgående då jag satt i en tight situation iom utfl"
    Alexandra S

Mursal W skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    Så himla bra. En tydlig och bra kommunikation före, under och efter arbetet. Seriösa och noggranna - rekommenderas varmt!!!! Läs mer

Åsa S skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    Superproffsiga och snabba tydliga svar, jättefint städat och inget att anmärka på! Läs mer
    Viklunds Städ i Sverige AB
    4.6 / 5 i betyg — 78 omdömen
    Badge2019
    "Vi beställde flyttstädning och möttes av trevliga Nataliya via mail, hon var flexibel och serviceinriktad. Eftersom vi hade flyttat till en"

Malin L skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    Fantastisk bra service och städning. Mycket lyhörda och löser problem snabbt och smidigt (om man t.ex behöver ställa in någon dag). Rekommenderas varmt! Läs mer

Lisa O skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    Mkt bra service! Bra prisförslag ( för Flyttstäd av villa) Läs mer
    SmartaVal AB
    4.3 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2019
    "Mycket skicklig hantverkare, pålitlighet, noggrannhet o professionalism!"

Johnny S skrev om CK Hem & Trädgårdsservice
    De jobbade hårt och effektivt. Det blev snyggt och rent. Mycke nöjd. Läs mer

Bästa putsa fönsterna i Uppsala:

PETER V PETER V tycker:
“Efter att letat ganska länge b...” Läs mer