Maldinis AB

Maldinis AB

Välkommen till Maldinis AB!

Vi är städföretaget med många års erfarenhet med fokus på våra kunder.
Vi utför tjänster både för privatpersoner och företag.
Vi erbjuder allt från hemstäd, storstäd, flyttstäd,
visningsstäd, trappstäd, lokal- butiksstäd, skolstäd, fönsterputs och barnpassning.

För att du som kund ska bli nöjd med våra tjänster lyssnar vi noga till dina önskemål och anpassar oss efter vad ni efterfrågar. Vi har nöjd kund garanti på alla våra städningar.

Varmt välkommen till oss på Maldinis!

Mån-Fre: 08:00-16.00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 52 kunder tycker om Maldinis AB 2

2021-05-21
    Superbra service, snabba svar och bra flyttstädning! Rekommenderar!
    2021-05-20
    Beställde storstädning efter renovering, ägaren och ett par städare till dök upp. Det gick snabbt och blev rent. Då de var flera hann de till och med putsa fönster (vilket eg skulle göras senare). Dessutom verkar de vara ett bra gäng som trivdes ihop.
    2021-05-20
    Bokade flyttstäd och allt fungerade som förväntat.
    2021-05-17
    Bra bemött av företaget och nöjd med vad de utför till mig, Väldigt glad att Smith kommer och städar hos mig han gör ett bra jobb.

//Anita
    2021-05-06
    Toppklass på städning och service. Kan verkligen rekommendera
  • Bengt D
    skrev om Maldinis AB
    2021-05-06
    Maldini städ är det bästa städbolag som vi haft! De är lyhörda, positiva och löser alltid tider eller om man vill ha extra städ så som fönsterputs eller liknande.
    Kan starkt rekommendera!
    2021-05-06
    Noggranna. Flexibilitet. Super service.
    Hej Anette! Tack för omdömet! Med vänliga hälsningar Maldinis AB Maldinis AB
    2021-04-26
    Trevlig personal och mycket noggrant arbete
    2021-04-24
    Har blivit väl bemött av Maldinis AB Och uppskattar deras tjänster
    Hej Maj-Gun! Vad roligt att höra, tack för ert förtroende. Med vänliga hälsningar Maldinis AB Maldinis AB
    2021-04-23
    Jag får regelbundet städning utfört av Maldinis. Företaget har en professionell, och samtidigt vänlig approach. Städningen fungerar i stort sett utan problem och motsvarar helt mina förväntningar. Ett litet minus är att städarna inte talar svenska vilket försvårar kommunikationen av mer detaljerade, subtila frågor. Men allt som allt: jag är mycket nöjd med företagets tjänst!
    Hej Franz! Tack för ert omdöme. Vi blir så glada över att ni är nöjda med våra tjänster. Stämmer att vissa av våra städare pratar engelska flytande på jobbet. De pratar även lite svenska om de bara vågar, vi tar till oss att försöka prata mer svenska. Några av våra anställda har även precis börjat plugga svenska vid sidan av jobb så vi hoppas kunna bli ännu bättre på den fronten så det är lättare att kommunicera med våra kunder :) Ha en fin dag Med vänliga hälsningar Maldinis AB Maldinis AB
  • Maj-Britt A
    skrev om Maldinis AB
    Städning och fönsterputsning
    Kunnig personal, bra och vänliga kontakter
    Beställda arbetet har alltid utförts på ett omsorgsfullt sätt, på tider och i omfattning som vi kommit överens om
    Positivt
    Hej Maj-Britt! Roligt att höra att ni är nöjda, det värmer verkligen! Med vänliga hälsningar Maldinis AB Maldinis AB
    2021-04-23
    Helt okej. Chefen Sofia är fantastisk, hennes anställda är helt okej. Högsta betyg för att jag inte förväntar mig mer än helt okej, samt prisvärt.
    Hej Elisabeth, Tack för omdömet, värmer! Om vi kan förbättras på något sätt tar vi gärna emot feedback. Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar Maldinis AB Maldinis AB
    2021-04-23
    Var tredje vecka hemstädning som fungerar bra.Bra bemötande och bra samarbete med Sofia. här i Uppsala.
    Hej Marianne! Tack för er feedback härligt att höra att allt flyter på och ni fått ett bra bemötande av oss. Med vänliga hälsningar Maldinis AB Maldinis AB
    2021-02-28
    Flyttstäd. Jättesnabbt svar på offertförfrågan. Jättetrevlig telefonkontakt med bokning trots kort varsel. Väldigt smidigt och trevligt bemötande vid städtillfället. Hur rent som helst efter städning.
    Tycker allt var bra, dock lite dyrt. Jag hade nog letar vidare om tid funnits pga det. Men har verkligen inget att klaga på gällande jobbet.
    Hej Erica, Tack för ert fina omdöme och för att ni tog er tid. Hoppas allt gick bra med flytten! Gällande priset, har kollat runt på städfirmor i uppsala som har kollektivavtal och vi ligger lägre än andra större firmor. De har priser från 2400-3200 kr för en flyttstäd på 30 kvm medans vi har ett specialerbjudande med våran Samarbetspartner där en flyttstäd på 1 ROK (30 kvm i ert fall) kostar 1900 kr. Alla priser ovan är efter rutavdrag. Då vi bla har kollektivavtal som innefattar pension, försäkringar, restider mellan kunder också kallat förflyttningstid (inte alla företag som betalar detta fast det räknas som arbetstid och den anställde självfallet ska ha betalt för detta), bra löner enligt kollektivavtal mm. Vi måste därför ta betalt för att kunna gå runt och fortsätta med vårt arbete och även utvecklas då vi har som mål att bli en av de största städfirmorna i Uppsala och fortsätta med vårt fina arbete. Hoppas ni får en trevlig och fin dag! Med vänliga hälsningar Maldinis AB Maldinis AB
    2021-02-06
    Jag valde valde Maldinis för flyttstädning av min lägenhet (januari 2021)för att de skickade en offert snabbt när jag kom med förfrågan. Sedan ringde jag upp och fick ett otroligt bra bemötande på ett personligt sätt. Sofia och hennes medarbetare löste nyckelproblem på ett konstruktivt sätt utanför ramarna. Städningen var väl utförd och jag är mycket nöjd med den lokala förankringen och det positiva bemötandet.
    Hej Ingrid, Vad roligt att ni är nöjda med oss! Alltid vårt mål med alla kunder vi har. Skönt att vi kunde lösa nyckelhanteringen smidigt för er. Vi önskar er en fin dag! Med vänliga hälsningar Maldinis AB Maldinis AB
    2020-12-29
    Flyttstädning utförd åt dödsbo
    2020-12-29
    Snabba, tillmötesgående och professionella!
    2020-12-23
    Fungerade bra även om det var lite inkörningsproblem. Mer av karaktären att lära känna varann.
    2020-12-21
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Punktliga och duktiga. Fick ett skinande rent hem. Kan varmt rekommendera!
    2020-12-21
    Jag är nöjd. Den städning som jag behövde hjälp med blev bra utförd. Personerna som utförde arbetet arbetade effektivt.
    2020-12-01
    Flyttstäd, bra bemötande, bättre än förväntat
    2020-11-18
    Rekommenderar varmt. Superduktiga, professionella och gjorde skinande rent.
    Sååå nöjd!
    2020-11-05
    Hemstäd inklusive strykning:

Proffsigt och trevligt bemötande. Lyhördhet för synpunkter och väl utfört arbete!
    2020-09-26
    Trevlig personal, gjorde ett jättebra jobb!
    2020-09-24
    Maldinis hjälpte mig med flyttstädning. Jag blev bemött på ett proffsigt och trevligt sätt. De lyssnade på mina behov och önskemål. De var flexibla och tillmötesgående samt levererade över förväntan. Vi kommunicerade före under och efter den utförda tjänsten vilket jag verkligen uppskattade.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med min upplevelse och med slutresultatet. Nästa gång jag är i behov av städtjänster kommer jag definitivt att vända mig till Maldinis igen. Maldinis får mina varmaste rekommendationer.
    2020-08-25
    Anlitade Maldinis för visningsstäd. Tog även fönsterputsning i samband med detta. Fick omgående svar av Sofia med bekräftelse på datum och tid som senare verifierades när det började närma sig. De kom punktligt och resultatet blev utmärkt -skinande och blankt! Kommer med stor sannolikhet anlita dem igen för andra städuppdrag i framtiden.
    2020-07-13
    Beställde flyttstäd.
    Blev mycket bra bemött och jobbet blev väl utfört.
    Dessa kan jag verkligen rekommendra!
  • 2020-05-13
    Efter att letat ganska länge bestämde vi oss för att be Maldinis om hjälp med regelbunden hemstädning av vår villa i Uppsala. Kontakten med Sofia var snabb och tydlig och offerten efter att hon tittat på städbehovet har hittills följts till punkt och pricka. Maldinis har städat hos oss i ett par år och vi kan ge dom våra allra bästa rekommendationer. Företaget präglas av snabbhet, noggrannhet och flexibilitet. Dom visar också ett ansvar och engagemang som gör att vi känner ett väldigt förtroende för både personalen och Sofia. Vid behov har dom också hjälpt oss med andra saker än bara städningen. Byte till sommardäck på vår bil när vi drabbats av ryggskott är ett exempel. Våra bästa rekommendationer till proffsiga och supertrevliga Maldinis och Sofia!!!
    2020-05-13
    Beställde flyttstädning av Maldinis. Mycket nöjd med resultatet samt det professionella bemötandet. Kommer garanterat anlita dem igen samt rekommendera till andra.
    2020-05-12
    Maldinis AB städtjänster verkar i Uppsala. Det är ett litet, mycket seriöst familjeföretag som alltid levererar god service och är seriösa i sitt uppdrag. Städningen är oklanderlig, bemötandet alltid mycket trevligt och det är lätt att göra anpassningar i schemat när det behövs. Vi är mycket nöjda med Maldinis AB.
    Hej Ewa! Tack för er fina recension, det värmer verkligen!! Vi ses igen vid nästa städtillfälle! :) Må så gott! Med vänliga hälsningar Sofia Maldinis AB
  • 2020-03-30
    Städ, mycket bra utfört! Trevlig kontaktperson Sofia
    Kan inte säga så mycket mer än så
  • 2020-03-24
    Hitintills har jag inget att klaga på. Och jag har inget att jämföra med.Bra kontakt med Sofia och får tider som passarmig.
  • 2020-03-24
    Jag har städning hemma varannan vecka. Allt har fungerat utmärkt med bra och tydlig kontakt och bra städning.
    Jag kan varmt rekommendera Maldinis.
  • 2020-03-24
    Från Maldin jag har hyrt personal
    Detta er mycket seriös företag
    Alltid i tid på plats höts framför kunder
    Och dem perfekt servis mot vara kunder
    Maldin är en jätte bra företag som kan anlita på
    Tack för ett fint samarbete! Vad roligt att ni är nöjda med oss :) Med vänliga hälsningar George och Sofia Maldinis AB
  • 2020-01-07
    Fönsterputsning
    Utmärkt bemötande
    De gjorde jobb enligt mina förväntningar
    Utmärkt, kommer att anlita de igen.
  • 2019-12-14
    Flyttstädning
    Mycket trevligt bemötande, känslan att företaget verkligen ville göra ett bra jobb
    Att företaget skulle utföra ett bra jobb som vi skulle bedöma som yrkesmässigt.
    Väldigt engagerad personal som utförde städjobbet till det bästa
    Ett städföretag som jag redan rekommenderat till bekanta
    Här var det inget fusk
  • 2019-11-21
    Pga missförstånd lade mäklaren ut vår lägenhet för visning tidigare än planerat och vi fick då bara ett par dagar på oss att fixa visningsstädning. Trots mycket kort varsel kunde Maldini komma och hjälpa oss. De var både hjälpsamma och professionella. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera dem.
  • 2019-11-19
    Så nöjd. Allt är tipp topp. Har aldrig varit med om så noggrant städat. Kan verkligen rekommendera dom. Dom stod ut med katter och hund. Imponerande.
  • 2019-07-02
    Rent och fint. Noggrannt städat. Trevlig personal. Rimligt pris!
  • 2019-06-29
    Kom i tid. Lämnade som planerat. Gjorde som förväntat.
    Tack för omdömet! :) Med vänliga hälsningar Sofia Maldinis AB Maldinis AB
  • 2019-06-28
    Jag anlitade Maldinis för Flyttstädning, då vi hamnade i ett sista-minuten-läge & desperat sökte hjälp via ett offertinsamlingsföretag, så sent som kvällen innan städningen var tvungen att bli gjord - & Maldinis hörde av sig redan morgonen efter & kom sedan & städade samma dag! Och vi är bara såååå nöjda med utfört arbete - supernoga & snabba var de 2 killarna som städade hela lägenheten så att den riktigt sken & såg ut som ny!! Lägenheten har ALDRIG varit så ren & fin! Vi ville nästan ångra oss & bo kvar när de var klara! Haha
    Jag & min familj rekommenderar VERKLIGEN Maldinis!! Och det skall även tilläggas att både chefen, med vilken jag hade all kommunikation med innan & efter, samt städarna som kom - var supertrevliga samt jätteproffsiga!
    De räddade oss i nöden & gjorde det med bravur! TACK!! :-)
    //Familjen Gyllarp-Henriksson
    Hej Stina! Åh blir alldeles varm i hjärtat! Så glada vi blir!! :) Vad roligt att ni blev nöjda och tack än en gång att ni anlitade Maldinis och la städningen i våra händer och litade på oss. Lycka till med allt och flytten och är det något hör ni bara av er så hjälper vi mer än gärna er. Ha en fin helg! Med vänliga hälsningar Sofia Maldinis AB Maldinis AB
  • 2019-06-28
    Maldinis är seriösa och gör alltid så fint och är alltid så bra. Oavsett vilken av deras tjänster som du behöver så tveka inte att kontakta dem.
    Hej Elisabeth! Tusen tack för det fina omdömet ni gav oss :) Vi önskar er en riktigt fin helg! Med vänliga hälsningar Sofia Maldinis AB Maldinis AB
  • 2019-06-08
    I samband med att jag behövde en snabb och akut flyttstädning så fick jag tag i Maldinis en fredagseftermiddag, dom var på plats inom 1 timme och kollade kostnadsfritt och fick en tid redan dagen efter! Grundligt, prisvärt och noggrant arbete, seriösa och ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande! Rekommenderas varmt! Kommer i framtiden även anlita dom med hemstäd då jag var väldigt nöjd med deras arbete!
    Hej Lina! Tusen tack för de fina orden! Vi är glada att vi kunde hjälpa er med städningen :) Med vänliga hälsningar Sofia Maldinis AB Maldinis AB
  • 2019-04-27
    Först visnings-städ sedan flytt-städ. Ett fantastiskt bemötande och kunnande. Punktlighet inte att förglömma, viktigt när man inte kan vara på plats själv.
  • 2019-04-22
    Vi har haft städning från Maldinis i flera år och är mycket nöjda. Perfekt för en småbarnsfamilj!
  • 2019-04-16
    Har anlitat Maldinis under ett par år för städhjälp. Utmärkt städning och väldigt flexibla vad gäller städdag och städtid. Ägarna själva är väldigt trevliga och städar i absoluta toppklassen. Har bra koll på att personal som de anlitar blir introducerade i hur städningen ska gå till. Kan verkligen varmt rekommenderas.
    Jean Pettersson / Uppsala
    Hej Jean! Tusen tack för de fina orden, värmer verkligen :) Ha en fin påsk! Mvh Sofia Maldinis AB Maldinis AB
  • 2019-04-09
    Jag har köpt städning. Alltid trevligt bemötande bemötande.
    Det är mycket bra för mig att få städat. Känner mig trygg med den som kommer.
  • 2019-04-05
    Vi har haft Maldinis städ i 4 år och de har sköter sitt uppdrag med perfektion. De är mycket trevliga och tillmötesgående och ger även tips på olika städartiklar. De har även hjälpt till med fönstertvätt, rensat avlopp och fogat en gammal fog i badrummet som behövde bytas. De svarar även snabbt på telefon och mail. Jag kan varmt rekommendera Maldinis.
  • 2019-04-03
    Har köpt städservice som Maldinis har utfört på ett mycket bra sätt. Med trevligt bemötande och kund anpassat tid.
  • 2019-04-03
    Städning. Mycket bra service, trevlig personal.