Alla kategorier Städhjälp Uppsala Uppsala Maldinis AB

Maldinis AB

Linrepevägen 28, 756 48 Uppsala — Visa karta

Välkommen till Maldinis AB!

Vi är städföretaget med många års erfarenhet och fokus på nöjd kund garanti. Hos oss kan du få hjälp oavsett om du är privatperson eller företag då vårt tjänsteutbud är väldigt brett. Vi kan hjälpa dig med allt från hemstädning, storstädning, flyttstädning, lokalstädning och trappstädning till barnpassning, trädgårdsservice, hemhjälp, och teknisk support i hemmet och mycket mer. Du kan även hyra en lastbilschaufför med både C- och CE-körkort samt YKB-kompetens. För att du som kund ska bli 100% nöjd med vår tjänst lyssnar vi noga till dina önskemål. Varmt välkommen till oss på Maldinis AB!

Läs vad 9 kunder tycker om Maldinis AB

• 2019-04-27

Hans-åke L skrev om Maldinis AB
    Först visnings-städ sedan flytt-städ. Ett fantastiskt bemötande och kunnande. Punktlighet inte att förglömma, viktigt när man inte kan vara på plats själv. Läs mer
  • 2019-04-22

Karin K skrev om Maldinis AB
    Vi har haft städning från Maldinis i flera år och är mycket nöjda. Perfekt för en småbarnsfamilj! Läs mer
  • 2019-04-16

JEAN ERIK GUSTAV P skrev om Maldinis AB
    Har anlitat Maldinis under ett par år för städhjälp. Utmärkt städning och väldigt flexibla vad gäller städdag och städtid. Ägarna själva är väldigt trevliga och städar i absoluta toppklassen. Har bra koll på att personal som de anlitar blir introducerade i hur städningen ska gå till. Kan verkligen varmt rekommenderas.
    Jean Pettersson / Uppsala Läs mer
    2019-04-16 Sofia H svarar JEAN ERIK GUSTAV P
    Hej Jean!
    Tusen tack för de fina orden, värmer verkligen :)

Ha en fin påsk!

Sofia
    Maldinis AB
  • Maj-britt A

2019-04-09

Maj-britt A skrev om Maldinis AB
    Jag har köpt städning. Alltid trevligt bemötande bemötande.
    Det är mycket bra för mig att få städat. Känner mig trygg med den som kommer. Läs mer
  • Bengt D

2019-04-05

Bengt D skrev om Maldinis AB
    Vi har haft Maldinis städ i 4 år och de har sköter sitt uppdrag med perfektion. De är mycket trevliga och tillmötesgående och ger även tips på olika städartiklar. De har även hjälpt till med fönstertvätt, rensat avlopp och fogat en gammal fog i badrummet som behövde bytas. De svarar även snabbt på telefon och mail. Jag kan varmt rekommendera Maldinis. Läs mer
  • 2019-04-03

Jarl R skrev om Maldinis AB
    Har köpt städservice som Maldinis har utfört på ett mycket bra sätt. Med trevligt bemötande och kund anpassat tid. Läs mer
  • 2019-04-03

Anitha L skrev om Maldinis AB
    Städning. Mycket bra service, trevlig personal. Läs mer
  • 2019-04-02

Inga-lill K skrev om Maldinis AB
    Jättebra att komma överens med jag blir alltid nöjd Läs mer
    Sofia H gillar detta
  • 2019-04-02

Mij Transport Ab M skrev om Maldinis AB
    Har anlitat Maldinis under en längre period och det här alltid fungerat klanderfritt.
    Glada trevliga positiva och gör ett enastående jobb. Toppbetyg Läs mer
    Sofia H gillar detta

Linrepevägen 28, 756 48 Uppsala