Linrepevägen 28, 756 48 Uppsala — Visa karta

Välkommen till Maldinis AB!

Vi är städföretaget med många års erfarenhet och fokus på nöjd kund garanti. Våra kunder är både privatpersoner och företag.
Vi hjälper er med allt från hemstäd, storstäd, flyttstäd,
visningsstäd, trappstäd, lokal- butiksstäd, förskolestäd, fönsterputs och barnpassning.
Du kan även hyra en lastbilschaufför med både C- och CE-körkort samt YKB-kompetens. För att du som kund ska bli nöjd med våra tjänster lyssnar vi noga till dina önskemål och anpassar oss efter vad ni efterfrågar.

Varmt välkommen till oss på Maldinis AB!

Lör-Sön: Stängt

Tack för omdömet! :)

• Stina G

2019-06-28

Stina G skrev om Maldinis AB
    Jag anlitade Maldinis för Flyttstädning, då vi hamnade i ett sista-minuten-läge & desperat sökte hjälp via ett offertinsamlingsföretag, så sent som kvällen innan städningen var tvungen att bli gjord - & Maldinis hörde av sig redan morgonen efter & kom sedan & städade samma dag! Och vi är bara såååå nöjda med utfört arbete - supernoga & snabba var de 2 killarna som städade hela lägenheten så att den riktigt sken & såg ut som ny!! Lägenheten har ALDRIG varit så ren & fin! Vi ville nästan ångra oss & bo kvar när de var klara! Haha
    Jag & min familj rekommenderar VERKLIGEN Maldinis!! Och det skall även tilläggas att både chefen, med vilken jag hade all kommunikation med innan & efter, samt städarna som kom - var supertrevliga samt jätteproffsiga!
    De räddade oss i nöden & gjorde det med bravur! TACK!! :-)
    //Familjen Gyllarp-Henriksson Läs mer
    2019-06-28 Sofia H svarar Stina G
    Hej Stina!

Åh blir alldeles varm i hjärtat! Så glada vi blir!! :)
    Vad roligt att ni blev nöjda och tack än en gång att ni anlitade Maldinis och la städningen i våra händer och litade på oss.
    Lycka till med allt och flytten och är det något hör ni bara av er så hjälper vi mer än gärna er.

Ha en fin helg!

Stina G gillar detta
  • 2019-06-28

Elisabeth W skrev om Maldinis AB
    Maldinis är seriösa och gör alltid så fint och är alltid så bra. Oavsett vilken av deras tjänster som du behöver så tveka inte att kontakta dem. Läs mer
    2019-06-28 Sofia H svarar Elisabeth W
    Hej Elisabeth!

Tusen tack för det fina omdömet ni gav oss :)

Vi önskar er en riktigt fin helg!

• 2019-06-08

Lina Emma Maria M skrev om Maldinis AB
    I samband med att jag behövde en snabb och akut flyttstädning så fick jag tag i Maldinis en fredagseftermiddag, dom var på plats inom 1 timme och kollade kostnadsfritt och fick en tid redan dagen efter! Grundligt, prisvärt och noggrant arbete, seriösa och ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande! Rekommenderas varmt! Kommer i framtiden även anlita dom med hemstäd då jag var väldigt nöjd med deras arbete! Läs mer
    2019-06-28 Sofia H svarar Lina Emma Maria M
    Hej Lina!

Tusen tack för de fina orden! Vi är glada att vi kunde hjälpa er med städningen :)

Sofia H, SOFIA H gillar detta
  • 2019-04-27

Hans-åke L skrev om Maldinis AB
    Först visnings-städ sedan flytt-städ. Ett fantastiskt bemötande och kunnande. Punktlighet inte att förglömma, viktigt när man inte kan vara på plats själv. Läs mer
  • 2019-04-22

Karin K skrev om Maldinis AB
    Vi har haft städning från Maldinis i flera år och är mycket nöjda. Perfekt för en småbarnsfamilj! Läs mer
  • 2019-04-16

JEAN ERIK GUSTAV P skrev om Maldinis AB
    Har anlitat Maldinis under ett par år för städhjälp. Utmärkt städning och väldigt flexibla vad gäller städdag och städtid. Ägarna själva är väldigt trevliga och städar i absoluta toppklassen. Har bra koll på att personal som de anlitar blir introducerade i hur städningen ska gå till. Kan verkligen varmt rekommenderas.
    Jean Pettersson / Uppsala Läs mer
    2019-04-16 Sofia H svarar JEAN ERIK GUSTAV P
    Hej Jean!
    Tusen tack för de fina orden, värmer verkligen :)

Ha en fin påsk!

• Maj-britt A

2019-04-09

Maj-britt A skrev om Maldinis AB
    Jag har köpt städning. Alltid trevligt bemötande bemötande.
    Det är mycket bra för mig att få städat. Känner mig trygg med den som kommer. Läs mer
  • Bengt D

2019-04-05

Bengt D skrev om Maldinis AB
    Vi har haft Maldinis städ i 4 år och de har sköter sitt uppdrag med perfektion. De är mycket trevliga och tillmötesgående och ger även tips på olika städartiklar. De har även hjälpt till med fönstertvätt, rensat avlopp och fogat en gammal fog i badrummet som behövde bytas. De svarar även snabbt på telefon och mail. Jag kan varmt rekommendera Maldinis. Läs mer
  • 2019-04-03

Jarl R skrev om Maldinis AB
    Har köpt städservice som Maldinis har utfört på ett mycket bra sätt. Med trevligt bemötande och kund anpassat tid. Läs mer
  • 2019-04-03

Anitha L skrev om Maldinis AB
    Städning. Mycket bra service, trevlig personal. Läs mer
  • 2019-04-02

Inga-lill K skrev om Maldinis AB
    Jättebra att komma överens med jag blir alltid nöjd Läs mer
  • 2019-04-02

Mij Transport Ab M skrev om Maldinis AB
    Har anlitat Maldinis under en längre period och det här alltid fungerat klanderfritt.
    Glada trevliga positiva och gör ett enastående jobb. Toppbetyg Läs mer

Linrepevägen 28, 756 48 Uppsala