Sköldestig´s Städ

Sköldestig´s Städ

Välkommen till Sköldestig´s Städ!

Vi är det lilla städföretaget i Enköping som kan hjälpa dig att få ordning på hemmet. Vi göt alltid det lilla extra för dig som kund. Städhjälp behöver inte nödvändigtvis vara dyrt. Vi hjälper dig att få lite mer flyt i vardagen så att du kan få tid över till annat som gör dig glad.

Våra tjänster: Kontorsstädning, hemstädning, byggstädning, putsa fönster, flyttstädning, trappstädning och mycket mer.

Glöm inte att nyttja rutavdraget. Det gör att du kan dra av hela 50% av arbetskostnaden för städningen. Det finns inga begränsningar för vad du önskar att få hjälp med, bara kontakta oss för att få prisförslag.

Läs vad 39 kunder tycker om Sköldestig´s Städ 2

2021-07-06
    Supertrevliga och professionella och väldigt flexibla. Är supernöjd och kommer rekommendera Sköldestigs vidare! Tack! Hälsningar Miia
    2021-07-02
    Mycket trevliga tjejer och de städade jättebra.
    Hemstäd
    2021-07-01
    Professionell städfirman, värd att rekomendera.
    2021-06-27
    Mycket bra bemötande av Camilla.
    Har endast haft en städning än så länge så betyget blir ej 5 ännu. Det krävs kvalitet under längre tid.
    Mycket smidigt att kunna lämna nycklarna på deras kontor.

Bra städat, snabba men också effektiva.
    Kommer anlita Camilla fler gånger framöver.
    2021-06-24
    Bra städning trevlig personal. ,:……………..
    2021-06-18
    Skinande rent, en fröjd att komma hem till
    2021-06-16
    Bra bemötande, smidigt överlämnande av nycklar.
    Lite missar vid städning, damm ovanpå skåp/lister,
    2021-05-28
    Hej!
    Jag representerar Karl-Axels dödsbo och vi fick hjälp med flyttstädning som genomförts på ett mycket bra sätt, jag/vi barn till Karl-Axel är nöjda med bemötande och resultat.

mvh Robert
    2021-05-27
    Superduktiga, pålitliga och proffsiga som tydligt beskriver tjänsten och utför den som utlovat! Löser våra behov på ett mycket smidigt sätt!
    2021-05-17
    Efter sex års städ av annat företag, har vi på gr av bristande kommunikation från deras sida, avslutat deras "kontrakt" och har anlitat Sköldestigs städ. Efter besök av Camilla med genomgång av våra önskemål, har Sköldestigs fått förtroendet att städ var fjortonde dag hos oss. Den första städningen som gjordes i fredags 14/5 utföll med stor noggrannhet och till full belåtenhet, så vi är glada att se mot framtiden med hjälp av Sköldestigs Städ

G+O Jo-son
    2021-05-15
    Vi har hemstäd varannan vecka och har köpt tjänster från Sköldestigs städ i ett par år nu. Trevlig personal som utför uppdraget på ett bra sätt. Det känns alltid rent och fräscht efter ett besök.
    Alla är alltid tillmötesgående, proffsiga och lyhörda.
    2021-05-11
    Städ varannan vecka: varierande kvalitet på städning, uppnår okej standard men aldrig överträffade förväntningar eller gör något extra. Överlag är vi relativt nöjda men har förhoppningar om att det kan bli lite bättre.
    2021-04-30
    Hej jag valde Sköldestig’s pga bra referenser från bekanta. Sköldestig’s fick bra betyg från den besiktningsman som synade min lägenhet i samband med avflyttning. Skulle rekommendera dom.
    Mvh Tommy
    2021-04-12
    Trevlig ägare men organisationen är instabil. Har flera gånger med mycket kort varsel fått min städning inställd p g a sjukdom, VAB mm. Kvaliteten brister också, har fått påtala att golven inte är rena.
    2021-04-12
    Kanonfint när jag kom hem på fredag efter jobbet. Mycket nöjd med sköldestigs städ! Okej
    2021-04-11
    Hemma städ. Ett super bra jobb gör dom. Alltid det där lilla extra.
    Kanon bemötande. Alltid flexibla och lätta att ha och göra med.
    2021-04-03
    Bra bemötande, gör det lilla extra.
    2021-04-03
    Så otroligt nöjd, lämnade hemmet i halvt kaos och kommer hem till det renaste och finaste hemmet någonsin. Tror inte ens det var såhär fint när jag flyttade in. Detta hjälper verkligen mitt psyke att läka och jag skulle rekommendera dessa till alla jag känner 🙏❤ så tacksam!
    2021-03-29
    Ibland är det jättebra städat, ibland mindre bra. Kanske beror det på vilka som kommer. På ett sätt är det trevligt att de gör "det lilla extra" som att vika ihop saker. Men jag hade hellre sett att diskbänken var ordentligt avtorkaf eller att man prioriterat att torka golvet två gånger på bottenvåningen när det behövts.
    Alltid trevliga i kontakten.
    Det har varit en hel del strul med tiden de ska komma, pga frånvaro. Det har gått att lösa, men är besvärligt eftersom vi jobba hemifrån och planerar för att hålla oss undan på just den utsatta tiden.
    2021-03-29
    Bästa fönsterputset.👍 Mycket kunnig och trevlig personal.Är mycket nöjd över utförd tjänst.
  • Olle E
    skrev om Sköldestig´s Städ
    2021-03-26
    Blev bemött på ett trevligt sätt vid första kontakten och personalen är trevlig och gör ett bra jobb
    2021-03-25
    Vi är helt nöjda med städningen
    2021-02-23
    Bra resultat. Enkelt och smidigt att ha dialog med företaget.
    2021-02-19
    Det är alltid lätt att komma överens samt att tjejerna är superduktiga. Har det varit något som man har varit missnöjd med, ser de till att åtgärda det. Tilläggas är att det bara har skett en gång av snart ca ett år. Supernöjd!
    2021-02-05
    Fantastiskt! Inser nu att den fd städfirman inte städat ordentligt alls..
    Verkligen kanonbra städat!
    2021-02-03
    Hade höga förväntningar, de lever definitivt upp till dem.
    2021-01-25
    Hemstädning. Underbart att komma hem på fredagen och få njuta hela helgen av ett skinande rent hem!
    2021-01-20
    Storstädning
    Utmärkt bemötande
    Perfekt utförd städning
    Trevlig personal
    2021-01-06
    Toppen rakt igenom. Det känns att dom gillar det dom gör, det går inte att ta miste på.
    2020-12-30
    Jag har städ 1 gång/månad och det är alltid städat och fint och alltid det lilla extra. Står det nåt i diskhon fixar dom det.

Supernöjd!
    2020-12-29
    Ett företag med god service och med högsta betyg på utfört arbete, i mitt fall med månatlig städ av lägenhet.
    2020-12-28
    Det fungerar bra utifrån vilka förväntningar jag hade.
    2020-12-18
    motsvarade förväntningarna, kommer att anlita er till våren.
  • Fred R
    skrev om Sköldestig´s Städ
    2020-12-18
    Bra kommunikation, snabba, mycket trevliga. Gör alltid mycket bra jobb. Rekommenderas 🙋‍♂️
    2020-12-18
    Städ i hemmet en per månad.

Professionellt med hembesök för genonomgång av vad som ska göras och kostnad för detta.

Noggrann städning med bibehållen kvalité över tid. Vilket företaget har levt upp till.

Jag är som sagt mycket nöjd och har alltid bemötts av deras personal och ledning på ett trevligt sätt.
    2020-12-15
    Kunnig, effektiv och noggrann. Väldigt tillmötesgående och inlyssnande i utformning av städbehov. Camilla är dessutom alltid så bubblande positiv, en känsla som smittar av sig och påverkar helhetsupplevelsen. Vi är supernöjda.
    2020-12-13
    Mycket bra städning! Trevliga människor.
    2020-12-12
    Vi har städning varannan vecka och är väldigt nöjda. Det är någon gång det inte blivit bra men då har de kommit tillbaka och rättat till. Och nån gång har det känts som det slarvats lite men vi har testat nästan alla städfirmor i Enköping och Sköldestigs är definitivt bäst hittills!
    2020-12-11
    Mycket väl bemött. Snabba svar på frågor och önskemål. Bra städning och trevliga tjejer som kommer.