Sköldestig´s Städ

Sköldestig´s Städ

www.skoldestigs.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Sköldestig´s Städ! Vi är det lilla städföretaget i Enköping som kan hjälpa dig att få ordning på hemmet. Vi göt alltid det lilla extra för dig som kund. Städhjälp behöver inte nödvändigtvis vara dyrt. Vi hjälper dig att få lite mer flyt i vardagen så att du kan få tid över till annat som gör dig glad. Våra...

132 omdömen om Sköldestig´s Städ

Sedan starten hos Reco 2020

Finn G
Skrev om Sköldestig´s Städ

Alla från Sköldestigs som har varit här har varit artiga och trevliga. Ungefär det resultat som vi har fått. Bra upplevelse. Vi köpte städning av vårt hem var 4:e vecka.

Ingmarie E
Skrev om Sköldestig´s Städ

Jag är nöjd med städningen hos Sköldestigs

Helena B
Skrev om Sköldestig´s Städ

Vi är jättenöjda! Bara den meningen sammanfattar samtliga frågor, men de är väldigt lätta att ha och göra med, väldigt trevliga oavsett vem eller vilka som dyker upp. Är vi inte på plats så är de flexibla i att se över om det är möjligt att flytta vårt städ. Givetvis kan de sin sak och det blir rent på ett sätt vi aldrig hade fått till! Att de är dessutom är privärda är extra plus i kanten!

Inga-britt D
Skrev om Sköldestig´s Städ

Jag får städat golv och badrum var fjärde vecka vilket utförs över förväntan. Mycket trevlig personal. Har bara gott att säga och rekommenderar verkligen Sköldestigs Städ

Karl Gösta E
Skrev om Sköldestig´s Städ

Inget att anmärka på. Är nöjd.

Hans O
Skrev om Sköldestig´s Städ

Bra utförande och snabb kontakt

Hans Ö
Skrev om Sköldestig´s Städ

Bemötandet från "mina två flickor" är helt ok Trevliga och "lagom" De skall vara sjävgående vad gäller insikten om vad som krävs i samband med en normal inomhusstädning med viss regelbundenhet där även fönstertvätt ingår. Att även vara öppna för att "fixa till"rengöring av mera "sällanslag". Med andra ord, "flickorna kan jobbet".Med detta sagt så förklarar jag mig helt nöjd med samarbetet.

Lena Elisabeth G
Skrev om Sköldestig´s Städ

Alltid nöjd! Fint och skönt att komma hem till ett städat hem .

Karin Elisabeth Molander D
Skrev om Sköldestig´s Städ

Mycket duktiga städare! Sköldestigs Städ är ett företag som är lätt att ha att göra med. Alla är vänliga, trevliga och proffsiga.

Jenny S
Skrev om Sköldestig´s Städ

Alltid bra kommunikation via sms eller mail. Försöker alltid tillmötesgå om det finns behov av byte av dag eller annat. Sköldestig levererar det de beskriver vid första mötet. Mycket nöjd med denna städtjänst varannan vecka.

Alfred H
Skrev om Sköldestig´s Städ

Effektiva, professionella och med ett vänligt bemötande. Ger mina starkaste rekommendationer!

veronica e
Skrev om Sköldestig´s Städ

Jag är alltid så nöjd med Sköldestigs städ. De är trevliga, punktliga, professionella. Har en svårstädad sekelskifteslägenhet med kryp-in och vrår. Det skiner överallt efter en städning. Så nöjd!

Fredrik J
Skrev om Sköldestig´s Städ

De har städat både hemma och på företaget och de fungerar bra!

Maja H
Skrev om Sköldestig´s Städ

Toppen bra, roligt att komma hem till ett städat hus!

Håkan W
Skrev om Sköldestig´s Städ

Punktliga och duktiga. uppfyller våra förväntningar

Jan- Erik A
Skrev om Sköldestig´s Städ

Har i flera år anlitat Sköldestigs städ. Nu senast var det fönsterputs. Är väldigt nöjd både med fönstertvätten och den positiva personalen.

Olle F
Skrev om Sköldestig´s Städ

Sköldestig gör det lille extra. Bästa rekommendationer.

Ingvar S
Skrev om Sköldestig´s Städ

Beklagar men jag gillar inte alla dessa omdömen som avkrävs mig. Jag tycker att det fungerar bra. här. Det känns nystädat när vi kommer hem. Kontakten med Sköldestigs fungerar bra- Den lilla kontakt jag haft med de kvinnor som kommer hit är positiv. Jag är övertygad om att de som jobbar här är professionella, yrkesmänniskor och att de kan sitt jobb.. Jag anser mig inte ha kvalifikation er för att bedöma städningen utefter någon skala. Min fru är nöjd och glad över att slippa städa. Hon orkar inte och vi är glada över att få denna hjälp.

Svar från Sköldestig´s Städ

Hej Ingvar Vi kan självklart avregistrera dig från Reco så att ni inte behöver få dessa mail! Men kul att höra att ni är nöjda med städningen! Med vänlig hälsning Camilla Sköldestig

Maria K
Skrev om Sköldestig´s Städ

Jag är väldigt nöjd med städningen. Det är mycket duktiga och noggranna tjejer som kommer.

Pernilla K
Skrev om Sköldestig´s Städ

Bra kommunikation och inget krångel. Bra utfört arbete . Det är en härlig känsla att komma hem efter jobbet och huset luktar nystädat.

Charlotta E
Skrev om Sköldestig´s Städ

Jag beställde flyttstäd och är nöjd med både bemötandet och utförandet.

Isabel A
Skrev om Sköldestig´s Städ

Lättsamt och smidigt att boka städ! Löser alltid det vi behöver! Nöjd med städningen!

Nina J
Skrev om Sköldestig´s Städ

Service i toppklass, trevlig personal!

Marianne L

Trevligt bemötande Snabba duktiga. Väl utfört arbete

Eva B
Skrev om Sköldestig´s Städ

Mycket nöjd med deras städtjänst en fröjd att komma hem till ett nystädat hus.

Linda W
Skrev om Sköldestig´s Städ

Noggranna, bra kommunikation och punktliga. Bytte från ett annat bolag pga var inte nöjda med dem och är väldigt nöjd med det beslutet. Vi har dem för städ av stor villa varannan vecka.

Lena B
Skrev om Sköldestig´s Städ

Mycket nöjd med städningen! Tack!

Ingrid O
Skrev om Sköldestig´s Städ

Vi är jätte nöjda med Sköldestigs .Allt har utför enligt önskemål , rent och fint i lägenheten .Kan rekommendera till alla som frågar .

Suzanne V
Skrev om Sköldestig´s Städ

Perfekt städning av trevliga kvinnor?

Sara W
Skrev om Sköldestig´s Städ

Supernöjd med städningen ,kan verkligen rekommendera

Oskar P
Skrev om Sköldestig´s Städ

Trevlig och duktig personal som kunde hjälpa till snabbt vid bokning och gjorde en stor skillnad för huset!

Inga-britt D
Skrev om Sköldestig´s Städ

Mina förväntningar var inte stora, jag är ganska petig med städning. Ville få hjälp med badrum och golv i första hand. Jag är mer än nöjd, kan inte göra det bättre själv. Plus att tjejerna som kommer är väldigt försynta och trevliga. Toppen👍

Ingmarie E
Skrev om Sköldestig´s Städ

Fantastiskt duktiga tjejer som kom till mig. De städade så fint. Jag är jättenöjd med dom.

Marie K
Skrev om Sköldestig´s Städ

Trevligt och professionellt bemötande vid bokningen! Lyhörda för våra önskemål om flyttstädningen och resultatet blev det vi förväntade oss!

Maria S
Skrev om Sköldestig´s Städ

Jättebra bemötande vid kontakt med företaget. Gjorde ett super fint arbete vid flyttstäd av min lägenhet.

Karl Gösta E
Skrev om Sköldestig´s Städ

Mycket bra bemötande. Vi beställde en grundläggande städning av vårt hus månadsvis. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Finn G
Skrev om Sköldestig´s Städ

Blir alltid bra bemött Bra noggrann städning som vi också får. Vi är nöjda. Städning av lägenheten var 4:e vecka

Emma S
Skrev om Sköldestig´s Städ

Dåliga på att kommunicera. Får aldrig återkoppling efter en städ och pratar knappt med en när man träffar dom. Har haft sönder vissa grejer utan att meddela.

Karin Elisabeth Molander D
Skrev om Sköldestig´s Städ

Alltid lika trevliga. Alltid fint och snyggt efter städning.

Pernilla T
Skrev om Sköldestig´s Städ

Förstagångstädningen var jättebra, vi blev supernöjda. Hoppas på fortsatt samma upplevelse.

Claes Peter L

Snabb respons och flexibel hantering. Mycket nöjd kund 👍

Fred R
Skrev om Sköldestig´s Städ

Mycket nöjd och trevliga o snabba och effektiva.

Bo A
Skrev om Sköldestig´s Städ

Trevlig personal och noggrant utfört städuppdrag.

Emma B
Skrev om Sköldestig´s Städ

Tydliga snabba svar via mailkontakt. Trevlig noggrann personal som lyssnar på önskemål och gör det där lilla extra. Kan verkligen rekommendera dem för hemstäd.

Fredrik J
Skrev om Sköldestig´s Städ

Det funkar bra! Kommer varje vecka.

Patrik A
Skrev om Sköldestig´s Städ

Noggrannhet , väldigt bra städat.

veronica e
Skrev om Sköldestig´s Städ

Trevliga, noggranna och seriösa. Mycket nöjd återkommande kund.

Karin L
Skrev om Sköldestig´s Städ

Bra bemötande. Förväntning att huset ska vara välstädat. Flyttstädning.

Kjell N

Utmärkt skött,bra företag. Flyttstädning

Mattias T
Skrev om Sköldestig´s Städ

Mycket bra bemötande från Sköldestigs städ!