Läs vad 11 kunder tycker om Sköldestig´s Städ 2

• 2021-01-06
    Toppen rakt igenom. Det känns att dom gillar det dom gör, det går inte att ta miste på.
  • 2020-12-30
    Jag har städ 1 gång/månad och det är alltid städat och fint och alltid det lilla extra. Står det nåt i diskhon fixar dom det.

Supernöjd!
  • 2020-12-29
    Ett företag med god service och med högsta betyg på utfört arbete, i mitt fall med månatlig städ av lägenhet.
  • 2020-12-28
    Det fungerar bra utifrån vilka förväntningar jag hade.
  • 2020-12-18
    motsvarade förväntningarna, kommer att anlita er till våren.
  • 2020-12-18
    Bra kommunikation, snabba, mycket trevliga. Gör alltid mycket bra jobb. Rekommenderas 🙋‍♂️
    Fred R
  • 2020-12-18
    Städ i hemmet en per månad.

Professionellt med hembesök för genonomgång av vad som ska göras och kostnad för detta.

Noggrann städning med bibehållen kvalité över tid. Vilket företaget har levt upp till.

Jag är som sagt mycket nöjd och har alltid bemötts av deras personal och ledning på ett trevligt sätt.
  • 2020-12-15
    Kunnig, effektiv och noggrann. Väldigt tillmötesgående och inlyssnande i utformning av städbehov. Camilla är dessutom alltid så bubblande positiv, en känsla som smittar av sig och påverkar helhetsupplevelsen. Vi är supernöjda.
  • 2020-12-13
    Mycket bra städning! Trevliga människor.
  • 2020-12-12
    Vi har städning varannan vecka och är väldigt nöjda. Det är någon gång det inte blivit bra men då har de kommit tillbaka och rättat till. Och nån gång har det känts som det slarvats lite men vi har testat nästan alla städfirmor i Enköping och Sköldestigs är definitivt bäst hittills!
  • 2020-12-11
    Mycket väl bemött. Snabba svar på frågor och önskemål. Bra städning och trevliga tjejer som kommer.
    skrev om Sköldestig´s Städ

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte