Välstädarna

Välstädarna

valstadarna.se
  • BadgeTwoYears

Välstädarna är ett företag där våra medarbetare har lång yrkeserfarenhet! Vi utför alla de städtjänster du kan tänka dig, - Flyttstäd - Storstädningar - Hemstädningar - Företagsstädningar Vi arbetar varje dag med en vision om att underlätta våra kunders vardag genom att alltid lämna ett välstädat hem efter oss. Med vår mångåriga...

50 omdömen om Välstädarna

Rune Bertil N
Skrev om Välstädarna

Trevligt bemötande proffesionella i sitt utförande är helnöjd med resultatet🙌

Ulla A
Skrev om Välstädarna

Mycket trevlig personal, duktiga och noggranna Vi är jättenöjda och kommer att anlita er nästa gång

Stefan J

Snabb återkoppling Mycket bra resultat Prisvärt

Lilian K
Skrev om Välstädarna

Ett fint och förtroligt bemötande och Välstädarna uppfyllde de förväntningar som vi hade.

Daniel K
Skrev om Välstädarna

Mycket bra service i allt från offerering till genomförande. Mycket nöjd och kan definitivt rekommendera dem till andra kunder.

Representant för Aros Auto AB

Det är ordningsamma och lokalvårdaren som vi haft hos oss gör ett mycket bra jobb!

Göran F
Skrev om Välstädarna

Alltid trevliga. De levde upp till de färväntningar vi hade på städningen. Vi köpte lägenhetsstädning. Vi rekommenderar Välstädarna

Elisabeth H
Skrev om Välstädarna

Anlitade välstädarna för flyttstädning. Trevlig personal och väldigt noggrann städning. Kan rekommendera välstädarna.

Marianne K
Skrev om Välstädarna

Mycket bra bemött, snabba svar och fin service. Städningen var bra gjord, inget att anmärka på.

Thomas H
Skrev om Välstädarna

Kan bara säga att det blev mer än välstädat! Mycket bra städare!

Pernilla P
Skrev om Välstädarna

Mycket bra bemötande i första samtal. Blev uppringd inför deras ankomst så allt var klart enligt överenskommelse. Jag blev mycket nöjd med flyttstädningen.

Björn E
Skrev om Välstädarna

Jag blev utmärkt behandlad.städningen bra utfört

Gun W
Skrev om Välstädarna

Jag fick välputsade fönster, mycket nöjd. Nu hade jag även bett om uppsättning av gardiner, efter lite beskrivning hur jag ville ha dem uppsatta så fungerade det bra. Det kanske inte är vanligt att de sätter upp nya gardiner men den grupp av äldre som inte själv klarar av det så behövs även den hjälpen.

Inger S
Skrev om Välstädarna

Bra städning fungerar bra i kommunikationen

Gunilla W
Skrev om Välstädarna

Det var en bra tjej som var här ostädade

Jonas E
Skrev om Välstädarna

Mycket trevlig och noggrann personal, väldigt nöjd med arbetet.

Carola E
Skrev om Välstädarna

Vi har nyss börjat med VÄLSTÄDARNA, men hittills har jag fått ett bra intryck

Gun S
Skrev om Välstädarna

Noggranna och gör ett bra jobb, samt har ett trevligt sätt gentemot kunden!

Annika H
Skrev om Välstädarna

Trevlig personal, noggrant arbete.

Eva D
Skrev om Välstädarna

Kommer på avtalad tid. Noggranna och trevliga.Rent och fint,skinande kök och badrum. Är supernöjd. Humana priser.Rek ofta.till vänner och bekanta

Malin A
Skrev om Välstädarna

Det som inte fungerar till 100 % är damning i fönster, det ligger flugor m m kvar sen i somras.

Marie L
Skrev om Välstädarna

Trevliga och noggranna och så duktiga. Rekomenderar dom verkligen.

Jan-Eric S
Skrev om Välstädarna

Flexibilitet, bra kontakter och trevlig personal! Varan är hemstad!

Anders F
Skrev om Välstädarna

trevligt bemött från början hade inga större förväntningar, men företaget levde upp till höga förväntningar jag har städning var tredje vecka och det fungerar mycket bra jag har också testat thai massagen, trevligt det med, kanske lite hårdhänta på en ovan rygg mysig miljö och gott te efter (misshandeln)

Daniel V
Skrev om Välstädarna

Fantastiskt bemötande och proffsigt resultat!

Terese W
Skrev om Välstädarna

De är alltid trevliga och noggranna. Vi har bara upplevt positivt i det de gör.

Jaime J
Skrev om Välstädarna

Tack allt var jätte bra städat

Gun-Britt W
Skrev om Välstädarna

Mycket nöjd med städning och bemötande.

Anette J
Skrev om Välstädarna

Allt blev fint städat, hade veckostädning

Monika E
Skrev om Välstädarna

Noga, trevliga, kommer på utsatt tid.

Daniel W
Skrev om Välstädarna

Väldigt trevlig personal som gör ett fantastiskt jobb. Gör t om lite extra som inte står i överenskommelsen . Typ tar lite disk ibland som jag inte fått undan innan dom kommer om jag varit stressad. Allt skiner o lägenheten är fräsch när dom varit har. Precis vad jag behöver!

Stefan L
Skrev om Välstädarna

TOPPEN BRA ! Städningen blev så mycket bättre med Välstädarna.

Hans H
Skrev om Välstädarna

Mykt positivt Städtjänsten ni erbjuder är alldeles utmärkt, inget att klaga på Rekommenderar er till de jag känner 🤙🤙

Lennart S
Skrev om Välstädarna

De gör ett noggrant arbete, punktera och noggranna

Marina G
Skrev om Välstädarna

Bra återkoppling. Duktiga medarbetare. Har kontinuerlig hemstäd , är väldigt nöjd

Anneli K
Skrev om Välstädarna

Lyssnar på vad man vill ha gjort och gör arbetet bra.

Sofia L
Skrev om Välstädarna

Det är alltid en fröjd att komma hem till ett mycket välstädat hem. De är alltid lika trevliga när man ringer, för frågor och annat. Man får alltid snabba och tydliga svar när man mailat. Rekommenderar varmt Välstädarna.

Therese W
Skrev om Välstädarna

Kommer alltid i tid och är alltid trevliga och glada!:) Vi är supernöjda med Välstädarna och rekommenderar de varmt. Utför sitt arbete nogrannt och det är alltid skinande rent när de varit hos oss!:)

Veronica D
Skrev om Välstädarna

Vänliga och glada städerskor som gör det som förväntas. Inga problem att göra uppehåll om så önskas. Det enda lite negativa är att man inte alltid meddelar om det blir ändringar i tiden, vilket kan vara bra för oss att veta då vi har hund som vi försöker få vistelse på annat håll vid besöket.

Petra O
Skrev om Välstädarna

Helnöjd med städningen! Ansvarstagande och gör det lilla extra.

Marcel N
Skrev om Välstädarna

Är nöjd med Välstädarna, vi kommer överens och funkar som det ska tycker jag

Daniel A
Skrev om Välstädarna

Bra på att göra sitt jobb, duktiga på att kommunicera, ordning och reda.

Barbro S
Skrev om Välstädarna

Gör jobbet bra är trevliga o glada💕

Gunilla F
Skrev om Välstädarna

Det här företaget utgår ifrån och anpassar sig till mina förväntningar på städningen som jag vill ha i mitt hem. Inget lämnas åt slumpen och förändringar i upplägget är lätta att få till. Både städningen och fönsterputsningen fungerar kanonbra.

Britt-Louise L
Skrev om Välstädarna

Alltid glada, trevliga och noggranna. Gör även ibland det där lite extra som förhöjer det hela🤓

Anne-lie T
Skrev om Välstädarna

Trevliga, noggranna och pålitliga. Mycket nöjd och rekommenderar deras tjänster varmt.

Tommy L
Skrev om Välstädarna

Alltid välstädat och fint när dom lämnat huset, en fröjd att komma hem.

Katarina L
Skrev om Välstädarna

Mycket bra städfirma. Jag är så nöjd. Är alltid trevliga gör sitt arbeta så proffsigt. Och gör absolut skäl för sitt namn -Välstädarna

Eva J
Skrev om Välstädarna

Pålitliga bra information , arbetet utförs mycket bra av personalen de städar i vårt hus var 4 vecka