Rätt Städ

Rätt Städ

Välkommen till Rätt Städ!

Har du svårt att få ihop vardagspusslet? Låt vår professionella personal ta hand om sånt som du inte vill eller orkar med. Vår strävan är och har alltid varit att erbjuda högkvalitativa hushållsnära tjänster. Vi hjälper dig som privatkund såväl som företagskund.
  • Alltid rättvisa priser
  • 100% nöjda kunder
  • Grundliga utbildningar för våra anställda
Tjänster: Flyttstädning, flytthjälp, storstädning, fönsterputs, hemstädning, kontorsstädning, trappstädning, byggstädning.

Tveka inte att be om offert eller kontakta oss om du har några frågor angående tjänsten.

Läs vad 21 kunder tycker om Rätt Städ 2

2021-07-23
    Bemötandet var super bra och mycket trevligt!
    Vi hade en storstädning på hela lägenheten och resultatet blev suuuuper bra, vi är jättenöjda.
  • Mauricio D
    skrev om Rätt Städ
    2021-07-21
    Bra pris och flexibla med tider, rekommenderas.
    2021-06-27
    Väldigt proffesionellt är super nöjd kommer rekommendera mina nära o kära!
    Rätt städ blir det flera gånger!!
    2021-06-22
    Har haft städ med Rätt Städ i snart två år! Noggranna, tillmötesgående och flexibla när man verkligen behöver, precis vad man behöver som kund. Rekommenderas
    2021-06-10
    Superbra och trevlig personal. Pålitliga, kommer på avtalad tid och gör ett bra jobb. Kan varmt rekommendera Rätt Städ!
    2021-06-10
    Rätt Städ har skött hela processen fram till ett städabonnemang väldigt proffsigt.
    Tydlig och bra prisbild.
    Inget krångel med byte av städdag, kommer alltid på den förutbestämda dagen (alltid sms dagen innan vilket uppskattas).
    Nöjd med städresultatet
    2021-06-10
    Doftar gott när man kommer hem efter en hård arbetsdag!
    2021-06-08
    Regelbunden hemstädning. Mycket nöjda. Bra service, hög kvalite och överkomliga priser. Varmaste rekommendationer
    2021-06-08
    Oftast mycket noggranna. Rekommenderas starkt.
    2021-06-08
    Beställde en storstäd och sedan städning 1 gång i månaden . Lite pirrigt med nya människor för en äldre tant som jag. - men är så nöjd det blir rent där mina gamla ögon inte ser . Och mina barn blir glada då det är lite jobbigt att hinna allt själv.
    Tack
    2021-06-08
    Proffsiga. Jättefint städat. Rekommenderas varmt.
    2021-06-08
    Rent och fint varje gång Rätt Städ varit hos oss! Trevlig personal som är lyhörd och alltid flexibla vid eventuellt byte av tid. Mycket nöjd!
  • 2020-05-21
    Bra bemötande och väldigt nöjd med städningen vi får av RättStäd, fantastiskt resultat varje vecka.

Rekommenderas starkt!
  • 2020-05-20
    Väldigt nöjd. Proffsiga och noggranna.
    2020-03-30
    Jag är nöjd med min städtjänst. Bäst tycker jag om att det är ett lokalt företag, servicevänligt, och att det är lätt att ha en personlig kontakt och en diskussion om städningen om det har behövts.

Någon gång har jag konstaterat att någon detalj i städningen verkar ha glömts. Det är mindre viktigt mot bakgrund av att jag är nöjd som helhet.
    Hej Per, vad kul att du är nöjd med oss som din städfirma. vi försöker ständigt utvecklas och ser alltid kundens bekräftelse som vår största mål. Rätt Städ
    2020-03-16
    Jag är jätte nöjd de är väldigt noggranna och kommer alltid i tid ,själv har rätt städ 3 gånger i månaden och även fönster puts 2 gånger om året rekommenderar de 👍
    Hej Miesha, kul att du är nöjd med oss som din städfirma. hoppas att vi kan fortsätta leverera en god service till dig. Rätt Städ
    2020-03-15
    Bra bemötande. Nöjd med städningen!
    Tack Majda, alltid underbart och få kundens godkännande. Rätt Städ
    2020-03-14
    Vi är supernöjda med Rätt städ. Har veckostäd varannan vecka från dem och det funkar jättebra.
    De lyssnar på vad kunden vill ha o är väldigt tillmötesgående.
    Tack Anna vi är superglada och tacksamma över och ha dig som vår kund. Rätt Städ
    2020-03-12
    Hemstäd, riktigt trevligt att komma hem till ett rent hem efter en lång arbetsdag.
    Tack, prisvärt och bra.
    Hej Abii, tack för att vi får vara med och leverera en god känsla till din vardag Rätt Städ
    2020-03-12
    Känslan att komma hem varje torsdag efter jobbet och öppna dörren till ett nystädat hem är obeskrivligt. Tack Rättstäd
    2020-03-12
    Jag köper städ i hemmet var 4e vecka. Har alltid blivit väldigt bra bemött men städningen har varit varierande.
    Vill ha bättre möjligheter att komunicera med städpersonalen och vem det är som städar.
    Hej Leif, vi jobbar ständigt för att bli bättre och nå en maximal kundnöjdhet. Dina punkter är framförda och ska förbättras. Rätt Städ