Rätt Städ

Fullerö Backe 115, 755 94 Uppsala — Visa karta

Välkommen till Rätt Städ!

Har du svårt att få ihop vardagspusslet? Låt vår professionella personal ta hand om sånt som du inte vill eller orkar med. Vår strävan är och har alltid varit att erbjuda högkvalitativa hushållsnära tjänster. Vi hjälper dig som privatkund såväl som företagskund.
  • Alltid rättvisa priser
  • 100% nöjda kunder
  • Grundliga utbildningar för våra anställda
Tjänster: Flyttstädning, flytthjälp, storstädning, fönsterputs, hemstädning, kontorsstädning, trappstädning, byggstädning.

Tveka inte att be om offert eller kontakta oss om du har några frågor angående tjänsten.

Läs vad 9 kunder tycker om Rätt Städ

• 2020-05-21

AHMET A skrev om Rätt Städ
    Bra bemötande och väldigt nöjd med städningen vi får av RättStäd, fantastiskt resultat varje vecka.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Eva Charlotte H

2020-05-20

Eva Charlotte H skrev om Rätt Städ
    Väldigt nöjd. Proffsiga och noggranna. Läs mer
  • 2020-03-30

Per O skrev om Rätt Städ
    Jag är nöjd med min städtjänst. Bäst tycker jag om att det är ett lokalt företag, servicevänligt, och att det är lätt att ha en personlig kontakt och en diskussion om städningen om det har behövts.

Någon gång har jag konstaterat att någon detalj i städningen verkar ha glömts. Det är mindre viktigt mot bakgrund av att jag är nöjd som helhet. Läs mer
    2020-03-31 Rätt Städ svarar Per O
    Hej Per, vad kul att du är nöjd med oss som din städfirma. vi försöker ständigt utvecklas och ser alltid kundens bekräftelse som vår största mål.
  • 2020-03-16

Miesha T skrev om Rätt Städ
    Jag är jätte nöjd de är väldigt noggranna och kommer alltid i tid ,själv har rätt städ 3 gånger i månaden och även fönster puts 2 gånger om året rekommenderar de 👍 Läs mer
    2020-03-31 Rätt Städ svarar Miesha T
    Hej Miesha, kul att du är nöjd med oss som din städfirma. hoppas att vi kan fortsätta leverera en god service till dig.
  • 2020-03-15

Majda A skrev om Rätt Städ
    Bra bemötande. Nöjd med städningen! Läs mer
    2020-03-31 Rätt Städ svarar Majda A
    Tack Majda, alltid underbart och få kundens godkännande.
  • 2020-03-14

Anna M skrev om Rätt Städ
    Vi är supernöjda med Rätt städ. Har veckostäd varannan vecka från dem och det funkar jättebra.
    De lyssnar på vad kunden vill ha o är väldigt tillmötesgående. Läs mer
    2020-03-31 Rätt Städ svarar Anna M
    Tack Anna vi är superglada och tacksamma över och ha dig som vår kund.

Abii O skrev om Rätt Städ
    Hemstäd, riktigt trevligt att komma hem till ett rent hem efter en lång arbetsdag.
    Tack, prisvärt och bra. Läs mer
    2020-03-31 Rätt Städ svarar Abii O
    Hej Abii, tack för att vi får vara med och leverera en god känsla till din vardag

Rätt Städ skrev om Rätt Städ
    Känslan att komma hem varje torsdag efter jobbet och öppna dörren till ett nystädat hem är obeskrivligt. Tack Rättstäd Läs mer

Leif H skrev om Rätt Städ
    Jag köper städ i hemmet var 4e vecka. Har alltid blivit väldigt bra bemött men städningen har varit varierande.
    Vill ha bättre möjligheter att komunicera med städpersonalen och vem det är som städar. Läs mer
    2020-03-31 Rätt Städ svarar Leif H
    Hej Leif, vi jobbar ständigt för att bli bättre och nå en maximal kundnöjdhet. Dina punkter är framförda och ska förbättras.
    Rätt Städ gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte