Franzéngatan 74, 112 15 Stockholm — Visa karta

Städgiganten AB har under 10 års tid hjälpt kunder med allt från städning i vardagen till trädgårdsskötsel eller trivseltjänster. Vi strävar alltid efter att ständigt ha 100 procent nöjda kunder, att leverera kvalitet i våra utförda tjänster och att ha konkurrenskraftiga priser.

För oss kommer kundens behov i första hand. Vi arbetar självklart med flexibla lösningar för att kunna tillmötesgå alla önskemål. Här får du allt du behöver under ett och samma tak.

Njut av livet, så tar vi hand om hemmet. Välkommen med din förfrågan!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 304 kunder tycker om Städgiganten AB

• 2020-06-25

Marja E skrev om Städgiganten AB
    Jag köpte ett flytt städ jag blev positivt bemöt av företaget. Jag hade väldigt höga förväntningar på företaget efter som jag jobbar med samma sak. Städningen var över förväntan.
    Det kändes frächt när jag öppnade dörren. Det doftade rent och det var verkligen rent. Jag kommer att rekommendera företaget för andra Läs mer
  • 2020-06-25

Miklos C skrev om Städgiganten AB
    Bra kontakt trevliga Städ tekniker Läs mer
  • 2020-06-08

Susanna K skrev om Städgiganten AB
    Jag köpte flyttstädning. Fick vänligt bemötande av Darya, och kontakten fungerade överlag väldigt smidigt. Städresultatet mycket snyggt. Tack! Läs mer
  • 2020-06-08

Péter T skrev om Städgiganten AB
    Jag köpte en flyttstädning av Städgiganten. Överlag var det helt OK!

Städarna gjorde ett godkänt jobb. Kontakten med kontoret var jag dock inte helt nöjd med.

Vi kom överens om ett datum, och de skulle höra av sig när datumet närmade sig. Det gjorde de dock inte, utan jag fick höra av mig. Sedan var städarna försenade - sånt händer, men nu var det återigen jag som fick ringa och fråga var de var. Då fick jag veta att de skulle vara där "alldeles strax", de hade bara "fastnat i trafiken". Men det visade sig att de blev nästan en timme sena.

Jag fick en rabatt som kompensation, så det kändes korrekt i slutändan, men kommunikationen kunde definitivt ha varit mer proaktiv och ärlig. Läs mer
  • 2020-05-27

Ulf L skrev om Städgiganten AB
    Fönsterputs. Det var lite krångligt med själva beställningen, annars var fönsterputsaren trevlig och gjorde ett utmärkt jobb. Sammantaget var jag mycket nöjd. Kommer sannolikt att göra en ny beställning när det blir dags igen för en ”stor” fönsterputsning. Läs mer
  • 2020-05-22

Per Urban J skrev om Städgiganten AB
    Utmärkt service och ett mycket bra resultat. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-06-10 Sergei M svarar Per Urban J
    Hej Per,
    Vad skönt att höra att du är nöjd med våra tjänster :)
  • 2020-05-22

Elisabeth S skrev om Städgiganten AB
    Tvättning av Balkongfönstren.
    På ett tillfredsställande sätt.
    Jag har tidigare haft städgiganten ,så jag var bekant med deras sätt att utföra sina arbeten
    Jag är helt nöjd med utförandet, det var i år endast en person ,mot tidigare två så arbetet tog lite längre tid ,men det är ju helt förklarligt.och arbetet utfördes mycket noggrant.

Elisabeth Sjöberg Läs mer
    2020-06-10 Sergei M svarar Elisabeth S
    Hej Elisabeth.

Stort tack för att du tog sin tid att skriva ett så härligt feedback, verkligen.
    Det uppskattas väldigt mycket av oss.
    Vi är glada att resultatet blev så bra som förväntad.

• 2020-05-20

Vera P skrev om Städgiganten AB
    Putsning av fönster och räcke på balkongen.
    Blev väl bemött och arbetet utfördes väldigt noggrant med strålande resultat. Läs mer
    2020-06-10 Sergei M svarar Vera P
    Hej Vera,

Stort tack för fina ord. Väldigt härligt att höra att du är nöjd med resultatet!

• 2020-05-20

Tien L skrev om Städgiganten AB
    Städgiganten helped me with moving and cleaning services.
    I am so happy with the services they provided.

We mainly used email to communicate, and it was convenient.

The moving service were smooth. The moving staffs took care of our furnitures so well. They used blanket to cover and protect the sofa, mirrors, etc.

Cleaning was nicely done. We could light smell some herb smell after the clean. We also saw a welcome card to welcome the new tenants.

I would strongly recommend Städgiganten Läs mer
    2020-06-10 Sergei M svarar Tien L
    Hi Tien,
    Many thanks for the nice and kind words.
    It means a lot for us and we really appreciate it.
    Warm welcome again.
  • 2020-05-15

Paula S skrev om Städgiganten AB
    Otroligt fint genomförd flyttstädning! Andra gången vi använder dem och vi är mycket nöjda med allt! Läs mer
    2020-06-10 Sergei M svarar Paula S
    Hej Paula,

Stort tack för ditt omdöme. Vi är glada att ni är nöjda med oss och vår service.

• 2020-05-13

Malin H skrev om Städgiganten AB
    Vi har genom Städgiganten städning var 14:e dag. Vår städerska gör alltid det lilla extra för oss och bi blir alltid lika nöjda. Vi upplever att servicen är mycket bra och vi får alltid bra information. Jag kan varmt rekommendera Städgiganten. Läs mer
    2020-05-14 Sergei M svarar Malin H
    Hej Malin,
    Jätte kul att höra att du är nöjd med vår service :)
    Vi hoppas för god fortsättning i framtiden.
    Din beröm betyder mycket för oss och vi är tacksamma för detta.
  • 2020-05-07

Pia L skrev om Städgiganten AB
    Mycket nöjd med Fönsterputs. De svarade snabbt på förfrågan och kunde komma redan nästa dag. Noggrann och duktig kille som utförde arbetet. Läs mer
    2020-05-14 Sergei M svarar Pia L
    Hej Pia,
    Det är jätte härligt att höra ett sånt feedback.
    För oss betyder det väldigt mycket :)
  • 2020-05-06

Marie F skrev om Städgiganten AB
    Kan varmt rekommendera Städgiganten AB både för regelbunden trappstädning i bostadsrättsförening men även för privat behov, som t ex fönsterputs.
    Lyhörda, noggranna och stolta över sitt hantverk. Tydliga kvalitetsrutiner med uppföljning samt digital in-och utcheckning som jag som kund får del av. Läs mer
    2020-05-14 Sergei M svarar Marie F
    Hej Marie,

Superbra att du är så nöjd med resultatet. Vi strävar enbart våra policies och villkor så att tjänsten och resultatet blir levererad på bästa sätt och nivå. Det är viktigt för oss att vårt hårda arbete märks och uppskattas.
    Stort tack ett bra feedback samt jätte fina och varma ord om bolaget.
  • 2020-05-05

Jesper N skrev om Städgiganten AB
    Vi köpte en flyttstädning som blev väl godkänd av samtliga parter. Mindre förvirring uppstod pga begränsade språkkunskaper bland personalen på plats, men kunde redas ut tack vare väl tillgänglig telefonsupport med gott bemötande. Bra städning till bra pris. Läs mer
    2020-05-14 Sergei M svarar Jesper N
    Hej Jesper,

Stort tack för ett trevligt och bra feedback.
    Vi försöker alltid vara effektiva och underlätta livet för de andra :)
  • 2020-04-22

Gary S skrev om Städgiganten AB
    Vi beställde ozonering med en ozongenerator.
    Fick svar snabbt och fick apparaten levererad redan samma dag.
    Snabb och bra service. Läs mer
    2020-04-23 Sergei M svarar Gary S
    Hej Gary,

Stort tack för feedback det betyder mycket för oss.
    Vi är väldigt glada att höra att du trivs med oss och är nöjda i övrigt med alla våra tjänster.
  • 2020-04-22

Hanna D skrev om Städgiganten AB
    Trevliga och tillmötesgående.
    Gjorde ett väldigt noggrannt och bra jobb. Läs mer
    2020-04-23 Sergei M svarar Hanna D
    Hej Hanna,
    Tack så mycket för den positiva recensionen. Det är riktigt kul att höra att du gillar vår service. Det är viktigt för oss att vårt hårda arbete märks och uppskattas. Vi kommer fortsätta att göra vårt yttersta för att ge våra kunder den bästa upplevelsen.
  • 2020-04-09

Tomas N skrev om Städgiganten AB
    Mycket bra firma med riktig bra städning till bra pris!! Läs mer
    2020-04-23 Sergei M svarar Tomas N
    Hej Tomas,
    Stort tack för fina ord :)
    Vi är glada att du blev nöjd med våra tjänster, det uppskattas verkligen!
  • 2020-04-09

Malin W skrev om Städgiganten AB
    Snabbt svar på förfrågan om flyttstäd med kort varsel- snabb återkoppling och väldigt trevligt mottagande.
    Väldigt nöjda och inget att anmärka på. Läs mer
    2020-04-23 Sergei M svarar Malin W
    Hej Malin,
    Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med resultatet som vi strävar efter.
    Stort tack för ett bra och fint feedback. Det uppskattas av oss :)

Anastassia K skrev om Städgiganten AB
    Jag anlitade Städgiganten AB när jag behövde flyttstädning. Jag fick en fråga ifall jag ville testa ozongenerator samt ångtvätt som de hade precis börjat med att erbjuda sina kunder. Jag fick en bra förklaring samt genomgång och demonstration av deras nya produkter. Jag kan säga att jag är 1000% nöjd. Med ångtvätt så försvann all dålig lukt, luften kändes mycket renare samt efter användning av ozongenerator förstärkte känslan.
    Jag rekommenderar Städgiganten AB starkt och kommer fortsättningsvis att använda mig av deras tjänster.
    Vid överlämningen av nycklar fick jag även en liten gåva av de =) Läs mer
    2020-04-06 Sergei M svarar Anastassia K
    Hej Anastassia,

Stort tack för en stark och jätte skönt feedback som du har skrivit.
    Vi är väldigt glada att höra att du är så glad och nöjd med våra tjänster, samt med resultatet som vi strävar efter.

Anastassia K skrev om Städgiganten AB
    Vid överlämningen av nycklar fick jag även en liten gåva av de =) Läs mer
    2020-04-06 Sergei M svarar Anastassia K
    Hej Anastassia,

Stort tack för en stark och jätte skönt feedback som du har skrivit.

Bobby S skrev om Städgiganten AB
    Bokade storstädning. Trevlig personal men tyvärr missade dem en del saker under städningen så rummen blev olika bra städade.
    Men det har dem lovat att kompensera mig för nästa gång jag anlitar dem. Läs mer
    2020-04-03 Sergei M svarar Bobby S
    Hej Bobby,

Stort tack för din recension och för ditt anmärkning.
    All feedback är viktigt för oss och hjälper oss växa samt bli ännu bättre.

• 2020-04-02

Roumen F skrev om Städgiganten AB
    I hired them to help me out with packing and moving to my new apartment, as well as cleaning of the previous flat.
    They were pretty good in general, nothing to complain about. Läs mer
    2020-04-03 Sergei M svarar Roumen F
    Hi Roumen,
    Many thanks for the nice and kind words.
    We really appreciate it.
    Warm welcome again.
  • 2020-03-24

Pia S skrev om Städgiganten AB
    Ni är bäst! Tjänstvilliga ordentliga. Jag kommer aldrig använda en annan firma än Städgiganten! Städgiganten kan hjälpa till med allt! Högsta betyg och tack för att ni finns 🌸 Läs mer
    2020-03-26 Sergei M svarar Pia S
    Hej Pia,
    Tusen tack för varmt och skönt rekommendation. Det betyder mycket för oss och vi är glada att höra att du är så nöjd med våra tjänster :)
  • 2020-03-23

Ellen W skrev om Städgiganten AB
    Flyttstädning utförd på ett mkt noggrant och tillfredställande sätt. Hade uppskattat att få ett sms/ bekräftelse efter att städningen var genomförd då jag inte befann mig på platsen, men i övrigt bra bemötande och bra pris. Läs mer
    2020-03-26 Sergei M svarar Ellen W
    Hej Ellen,
    Stort tack för bra feedback. Det uppskattas verkligen :)
    Är även ledsen att personal har inte följt deras rutiner som innebär att vi måste meddela våra kunder att städning är nästan klar.
    Tack igen för varma ord.
  • 2020-03-12

Fanny H skrev om Städgiganten AB
    Min upplevelse av Städgiganten AB är endast positiv. Proffsigt bemötande både via mail och i person. Har inget att klaga på och rekommenderar dem till samtliga. De tog även bilder av ytor med tidigare slitskador. Som sagt är supernöjd med min flyttstädning och rekommenderar dem varmt. Läs mer
    2020-03-16 Sergei M svarar Fanny H
    Hej Fanny,

Var kul att höra ett lustigt och positiv feedback från dig.
    Vi jobbar ständigt för att förbättra våran resultatet och det gäller bägge kontoret och personal ute på uppdrag.
    Tack igen för varma ord :)
  • 2020-03-01

Sebastian I skrev om Städgiganten AB
    Städning varannan vecka, fungerar smidigt till ett bra pris. Kvaliteten på städningen oftast bra. Läs mer
    2020-03-06 Sergei M svarar Sebastian I
    Hej Sebastian.

Stort tak att du tagit dig tid att skriva ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med städning.

Önskar dig en fortsatt bra dag och trevlig helg.
    Mvh Städgiganten AB
  • 2020-02-26

Elin N skrev om Städgiganten AB
    Både hemstädning och flyttstädning har varit jätte bra.
    Enkelt och smidigt om man måste byta dagar eller ändra något.
    Bra priser Läs mer
    2020-03-06 Sergei M svarar Elin N
    Hej Elin.

Tack så mycket för din recommendation. Vad härligt att höra att du är nöjd med våra tjänster och med oss, det gör oss glada.

Ha en fin dag och trevlig helg.
    Mvh Städgiganten AB
  • 2020-02-22

Nadine N skrev om Städgiganten AB
    Very professional and courteous contact. The job was done flawlessly even though I had forgotten some things in the apartment (Flyttstädning), but the ladies that cleaned did such a great job. I’d use them again and I’d recommend them to others. Läs mer
    2020-02-26 Sergei M svarar Nadine N
    Hi Nadine,
    Vi appreciate the good and strong feedback that you wrote about our services :)
    We will let the staff know about it.
    Best regards
  • 2020-02-16

Ewa T skrev om Städgiganten AB
    Städningen har alltid varit utmärkt. Det som drar ner omdömmet lite, är att det kommer olika personer som städar. Alla talar inte sveska, vilket utlovades ifrån början. I övrigt mycket bra. Storstädningen innan jul är jag väldigt nöjd med, det blev dessutom renare än den vanliga städningen, som tex helt rena köksluckor och rent i duschen. Läs mer
    2020-02-21 Sergei M svarar Ewa T
    Hej Ewa.

Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med städning.
    Byte av städpersonal gillar vi inte heller. Men eftersom vi jobbar med människor, kan man aldrig förutse vad kan hända: en person bestämmer sig att byta jobb, en annan flyttar till en annan ort, den tredje bestämmer sig att börja plugga istället. :-)
    Vad gäller språket: vi håller med att inte alla talar perfekt svenska, men de flesta pluggar på kvällar eller helgen för att kunna kommunicera med våra kunder. Dessutom kan man alltid vända sig till kundtjänst som kan hjälpa med att framföra information/ önskemål till personalen.
    Vi jobbar ständigt för att förbättra oss för att minska de faktorer du beskriver.
    Stort tack än en gång för att du tåg tid att skriva här.

Önskar dig en fortsatt bra dag.
  • 2020-02-14

Jill L skrev om Städgiganten AB
    Jätteduktiga. Rent och snyggt gör det lilla extra hela tiden. Läs mer
    2020-02-21 Sergei M svarar Jill L
    Hej Jill.

Tack så mycket för dina fina ord. Vad härligt att höra att du är nöjd med tjänsten och med oss. Det gör oss glada.

Hälsningar Städgiganten AB
  • 2020-01-25

Lars-erik L skrev om Städgiganten AB
    Fick hjälp med en storstädning samt bortforsling av saker,professionellt skött trevlig kontakt,mycket nöjd. Läs mer
    2020-01-29 Sergei M svarar Lars-erik L
    Hej Lars-Erik,
    Stort tack för ett bra feedback om bolaget och våra tjänster :)
    Det uppskattas av oss.
  • 2020-01-23

Agnes N skrev om Städgiganten AB
    Använde Städgiganten för flyttstäd. Mycket nöjd med resultatet och väldigt bra och professionellt bemötande från bokning till fakturering. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2020-01-28 Sergei M svarar Agnes N
    Hej Agnes,
    Tusen tack för ett bra och stark rekommendation. Det uppskattas verkligen :)
  • 2020-01-23

Helene S skrev om Städgiganten AB
    Flyttstädning. Bra bemötande och väl utfört arbete. Läs mer
    2020-01-28 Sergei M svarar Helene S
    Hej Helene,
    Stort tack för att du tog sin tid för att skriva ett skönt omdöme om oss :)
  • 2020-01-13

Joachim B skrev om Städgiganten AB
    Anlitade städgiganten för både flytthjälp och flyyättstädning. Punktliga, trevliga, snabba, försiktiga och prisvärda. Rekommenderas! Läs mer
    2020-01-20 Sergei M svarar Joachim B
    Hej Joachim,.

Stort tack för ditt fina omdöme. Skönt att du upplever vår service på det sättet, det uppskattas :)

• 2020-01-09

Mona E skrev om Städgiganten AB
    Mycket proffsigt bemötande och utförande. Denna firma rekommenderar jag jättegärna Läs mer
    2020-01-28 Sergei M svarar Mona E
    Hej Mona,

Stort tack för fina ord. Väldigt härligt att höra att du är nöjd med resutlatet :)

• 2020-01-05

Pia N skrev om Städgiganten AB
    Flyttstädning. Bra bemötande och nöjda med utförandet! Läs mer
    2020-01-28 Sergei M svarar Pia N
    Hej Pia.

Stort tack för ditt omdöme. Vi är glada att du blev nöjd med oss och vår service.

• 2019-12-09

Viktor M skrev om Städgiganten AB
    Bra kommunikation innan, och enkelt bokat.
    Smidigt också med städpersonalen, och uppfattar städningen som bra! Inte gått något klagomål från nya bostadsrättsinnehavaren. Läs mer
    2019-12-12 Sergei M svarar Viktor M
    Hej Viktor,
    Stort tack för ett bra feedback det uppskattas.
    Vi är glada att vårt servis var på nivå. :)
  • 2019-12-05

Joakim E skrev om Städgiganten AB
    Beställde flyttstädning från städgiganten.
    De var trevliga och bra och snabb support i samband med beställningen.
    Resultatet av städningen var godkänt. I te sämre eller bättre än andra städfirmor. 7 av 10 i betyg! Läs mer
    2019-12-05 Sergei M svarar Joakim E
    Hej Joakim,
    Tack för att du tog sin tid att skriva ett bra rekommendation, det uppskattas. :)

Patricia B skrev om Städgiganten AB
    Snabba, trevliga, prisvärda och duktiga. Nöjd med både flyttfirman och städfirman Läs mer
    2019-12-05 Sergei M svarar Patricia B
    Hej Patricia,
    Väldigt glad att du blev nöjd med våra tjänster och bemötande :)
    Tack för ett mycket bra rekommendation.

Mari-anne J skrev om Städgiganten AB
    Flytt städ

Mycket bra bemötande

Företaget levde upp till förväntningar Läs mer
    2019-12-05 Sergei M svarar Mari-anne J
    Hej Mari-Anne,
    Väldigt skönt att höra att vi har inträffat dina förväntningar :)

Joakim K skrev om Städgiganten AB
    Beställt flyttstädning. Jag och de som skulle flytta in var nöjda med städningen.
    Snabb respons och höll bokad tid och pris. Trevlig personal. Läs mer
    2019-12-04 Sergei M svarar Joakim K
    Hej Joakim,
    Stort tack för ditt rekommendation, det uppskattas verkligen :)

Cathrine E skrev om Städgiganten AB
    Flyttstäd
    Väggar och lister inte toppklass, men övervägande bra resultat. Läs mer
    2019-12-04 Sergei M svarar Cathrine E
    Hej Cathrine,
    Stort tack för ditt feedback det hjälper oss bli bättre.
    Ledsen att vi fick inte den information tidigare eftersom då kunde vi boka en tid för åtgärd och se över anmärkningar. :)
  • 2019-12-03

Sepideh F skrev om Städgiganten AB
    Bra och professionellt bemötande från start till slut. Beställde flyttstäd och fick mer än vad jag hade räknat med. Så perfekt och fint resultat och då är jag en väldigt pedant person samt svår att imponera på.
    Rekommenderar verkligen denna städfirma. Topp kvalite på allt! Läs mer
    2019-12-04 Sergei M svarar Sepideh F
    Hej ,
    Stort tack för ett väldigt stark rekommendation, det uppskatas och hjälper oss växa samt bli ännu bättre.

Madeleine E skrev om Städgiganten AB
    Seriös städfirma med trevliga och duktiga anställda. Om man inte skulle vara helt nöjd med någon del i städningen och säger till dem så korrigerar de direkt. Mycket nöjd med dem. Jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2019-11-13 Sergei M svarar Madeleine E
    Hej Madeleine.

Tack för dina fina ord det värmer och tack för 5:a i betyg. Vi är glada att du upplever vår service som snabb och att du är nöjd med bemötandet.

Marika H skrev om Städgiganten AB
    Jag bokade flyttstäd. Personalen som kom var tillmötesgående och jättetrevliga. De gjorde ett toppjobb med städningen av min lägenhet. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-13 Sergei M svarar Marika H
    Hej Marika,

Stort tack för ett väldigt trevligt rekommendation. Det uppskatas och hjälper oss växa samt bli ännu bättre.

Hanna Å skrev om Städgiganten AB
    Vi får städhjälp varannan vecka. Rent och snyggt när man kommer hem! Läs mer
    2019-11-13 Sergei M svarar Hanna Å
    Hej Hanna.

Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med oss och vår service.

• 2019-11-10

Mari-Ann J skrev om Städgiganten AB
    Hemstädning
    Bra bemötande
    Bra städkvalite Läs mer
    2019-11-13 Sergei M svarar Mari-Ann J
    Hej Mari-Ann.

Tack för ditt omdöme och att du är nöjd med vår service.

• 2019-11-09

Lars E S skrev om Städgiganten AB
    Bra städningar mycket kompetent tjej! Läs mer
    2019-11-13 Sergei M svarar Lars E S
    Hej Lars.

Tack snälla för att du tog din tid att ge oss ett betyg här på Reco. Nöjda kunder gör oss på Städgiganten nöjda och glada.

• 2019-11-09

Kent-Ove H skrev om Städgiganten AB
    Mycket nöjda med städningen. Rent och snyggt, trevlig personal och lätta att ha att göra med. Läs mer
    2019-11-13 Sergei M svarar Kent-Ove H
    Hej Kent-Ove.

Stort tack för ditt fina omdöme om oss här på Reco. Vad roligt att du upplever vår service och personal som trevliga och flexibla.

• 2019-11-08

Magnus P skrev om Städgiganten AB
    Hemstädning en gång per vecka. De gör alltid ett bra jobb och passar alltid tiden. Eventuella klagomål hanteras snabbt och smidigt med omedelbar åtgärd. Läs mer
    2019-11-13 Sergei M svarar Magnus P
    Hej Magnus.

Tack för din feedback. Vi strävar alltid att vara flexibla och serviceinriktade. Vi är glada att du upplever vår service snabb och att du är nöjd med utförandet.

Franzéngatan 74, 112 15 Stockholm