Städgiganten AB

Städgiganten AB

Städgiganten AB har under 10 års tid hjälpt kunder med allt från städning i vardagen till trädgårdsskötsel eller trivseltjänster. Vi strävar alltid efter att ständigt ha 100 procent nöjda kunder, att leverera kvalitet i våra utförda tjänster och att ha konkurrenskraftiga priser.

För oss kommer kundens behov i första hand. Vi arbetar självklart med flexibla lösningar för att kunna tillmötesgå alla önskemål. Här får du allt du behöver under ett och samma tak.

Njut av livet, så tar vi hand om hemmet. Välkommen med din förfrågan!

Läs vad 364 kunder tycker om Städgiganten AB 2

2021-05-03
    Mycket nöjd med flyttstädet, imponerad. Enkel kommunikation och bra pris!
    2021-04-09
    Enkel kommunikation, bra städning, inga klagomål från de som flyttade in. Bra pris.
    2021-04-01
    Helt rena fönster och spisen är som ny
    2021-03-31
    Städarna och samordnare/säljarna skötte jobbet helt perfekt och utan anmärkning, alla var klara i utlovad tid och höll vad dom lovade till ett bra pris. Kan varmt rekommendera Städgiganten!
    2021-03-29
    Finns bara ett ord:
    SUPER BRA PERSONAL SOM GÖR DET BÄSTA JOBBET SOM GÅR ATT GÖRA.
    2021-03-21
    Jättebra flyttstädning. Snabba, prisvärda och bra kommunikation
    2021-03-14
    Jag var väldigt nöjd med storstädningen som dom gjorde. Använde naturliga rengöringsmedel och det blev rent och fräscht.
    2021-03-12
    Vi köpte flyttstädning. Vår kund har inte hört av sig med klagomål och vi kollade själva att allt såg bra ut. Fakturan överensstämde med offerten, så vi har inget att erinra och kontakterna sköttes helt ok.
    2021-03-12
    Fint städat till ett bra pris, rekomenderas!
    2021-03-11
    Vi beställde en storstädning av Städgiganten och blev riktigt nöjda. Bra bemötande och snabb återkoppling. Kan rekommenderas.
    2021-03-05
    Jag ger Städgiganten 5/5 stjärnor! Trevlig och professionell personal som gjorde min lägenhet skinande ren.
    Kommer garanterat anlitas i framtiden!
    2021-03-05
    Bokade flyttstädning. Trots att jag skrivit att vi hade balkong så städades den inte. Detta pga språksvårigheter hos städarna då de tolkade ”ej inglasad” som att vi inte hade balkong. Var kvar damm och hårstrån i badrummet och det var missade delar i köket som inte var städade. Som tur är åkte jag dit direkt efter och hann därför få kontakt med städarna som kom tillbaka.
    2021-02-24
    Flyttstädning. Vi är mycket nöjda med arbetet! Skulle gärna anlita dem igen.
    2021-02-24
    Smidigt och rent. Däremot undrar jag om alla medel verkligen va miljömärkta
    2021-02-24
    Köpte flyttstädning, helnöjd . Proffsigt bemött. Tänkte inte något speciellt, bara att det skulle vara flyttstädat , rent och fint Blev glatt överraskad som en splitter ny lägenhet , helt otroligt rent . Kan verkligen rekordera detta 😃😁👍
    2021-02-24
    det var jätte bra städat överallt, imponerande
    2021-02-16
    Beställde flyttstädning och väldigt nöjd med utförandet. Fint bemötande, hög servicegrad och riktigt bra utförd städning.
    Hej Daniel, Vi uppskattar att du tar din tid för att skriva en fint och varmt omdöme om servicen. Det gör oss glada att du är nöjda :) Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
    2021-02-05
    Superbra, vi är helnöjda. Finns absolut ingenting att klaga på och kan varmt rekommendera Städgiganten AB!
    Hej Emely, Stort tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme till oss! Vi är så glada över att läsa att du är så nöjd med städningen och vår tjänst! Varmt välkommen tillbaka om vi kan hjälpa dig igen någon gång. Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
  • Jessica F
    skrev om Städgiganten AB
    2021-01-25
    Supernöjd med flyttstädningen som utfördes av stadgiganten, det fanns inget att anmärka på och de var dessutom mycket prisvärda!
    Jag kan starkt rekommendera dem och jag kommer att anlita dem igen för städning av min nya lägenhet :)
    Hej Jessica, Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att lämna det till oss, det blir vi så glada för! Så härligt att höra att du är så nöjd! Välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
    2021-01-24
    Inget att klaga på, arbetet (flyttstäd) utfört i tid och enligt alla önskemål
    Hej Johan, Stort tack för ditt omdöme till oss, och för att du tog dig tid att lämna det! Det gör oss så glada att du är nöjd med städningen! :) Välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
    2021-01-15
    Köpte ’Storstädning’ och var nöjd med resultatet. Bra respons på mail i beställningen och kom bra i tid vid städtillfället.
  • Niki J
    skrev om Städgiganten AB
    2020-12-14
    Jag köpte storstädning och det var utmärkt utfört.
    2020-12-11
    Professionellt rakt igenom! Rekommenderas varmt!
    2020-12-10
    Kom i tid, gjorde ett noggrant arbete, trevligt bemötande. Blandat svenska och engelska.
    2020-12-04
    Fint bemötande från Darya på mail. Flyttstädningen var både snabb och ordentligt gjord!
    2020-11-29
    2020-11-20
    Flytt och flyttstädningen.
    Kan rekommenderas.
    2020-11-19
    Det var helt okej! Trevligt bemötande
    2020-11-16
    Jag va super nöjd med städning även platser vi märkte inte att man kan städa va rena och fixade
    2020-11-10
    Bokade flyttstäd och allt var riktigt bra. Även kommunikationen.
    2020-11-09
    Har använt både byggstädning och hemstädning från Städgiganten och alltid fått fantastiskt bra service! Tillmötesgående, trevliga och professionella. Rekommenderar starkt!
    2020-11-03
    Det var första gången vi bokade flyttstäd och hade därmed en hel del frågor, men vi fick väldigt fint bemötande och snabba svar. De var personliga, snabba och gav ett väldigt trevligt bemötande! En extra stjärna i kanten till deras trevliga kundtjänst!
    Hej Emma, Superbra att du är så nöjd med resultatet. Vi strävar enbart våra policies och villkor så att tjänsten och resultatet blir levererad på bästa sätt och nivå. Det är viktigt för oss att vårt hårda arbete märks och uppskattas. Stort tack ett bra feedback samt jätte fina och varma ord om kundtjänst:) Varmt välkommen åter. Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-11-02
    Bra service, tydliga besked, rent och fint.
    Hej Mattias, Stort tack för att du tog sin tid att skriva ett så härligt feedback, verkligen. Det uppskattas väldigt mycket av oss. Vi är glada att resultatet blev så bra som förväntad. Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-10-23
    Jag fick mina fönster tvättade efter mina förväntningar då jag har anlitat Städgiganten tidigare och varit mycket nöjd. Jag uppskattade också att städaren tog hänsyn till att jag inte ville vara i samma rum som han och hålla avstånd i dessa Coronatider.
    Hej Elisabeth, Jätte kul att höra att du är nöjd med vår service, Vi hoppas för god fortsättning i framtiden. Din beröm betyder mycket för oss och vi är tacksamma för detta. Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-10-21
    Så nöjd med städet! Verkligen en proffesionell städfirma. Tusen tack ❤️
    Hej Marlene, Stort tack för feedback det betyder mycket för oss. Vi är väldigt glada att höra att du trivs med oss och du är nöjd med alla våra tjänster. Varmt välkommen åter. Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-10-06
    Noggranna, snabba och vänliga var de två som städade hos mamma!
    Hej Carina, Vad trevligt att veta ditt fina omdöme om ett bra upplevelse med oss Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-10-06
    Flyttstädningen var välgjord och proffsig. Enkla att få kontakt med, bra priser!
    Hej Maria, Tack för ett fint feedback :) Det gör oss glada att du är nöjd med vår service. Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-10-06
    Jättebra flyttstädning. Smidigt och bra gjort.
    2020-10-06
    Bokade flyttstäd till min lägenhet på 34 kvm. Tog 4h och få den så ren att den såg helt ny ut.

Grymt jobb av de som var där.
    Hej Martin, Tack för en trevlig och positiv feedback, det betyder mycket för oss, Det är bra att våra tjänster är ett bra resultat för våra kära kunder. Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-09-27
    Flyttstädningen var mycket bra utförd och prisvärd!
    Hej Kim, Tusen tack för varmt och skönt rekommendation. Det betyder mycket för oss och vi är glada att höra att du är så nöjd med våra tjänster :) Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-09-27
    Fönsterputs. Kommer i tid och frågar om man är nöjd innan de är klara.
    Hej Tina, Tack för ett bra feedback. Verkar att dem menade om man är nöjd med process som pågick:) Varmt välkommen åter, Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-09-17
    Väldigt bra. Snabbt effektivt och inget strul. Superbra resultat. Tack.
    Hej Thomas, Vad skönt att du är nöjd med upplevelse, Tusen tack för ett fint feedback. Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-09-17
    Fungerade utmärkt, på alla sätt
    Hej Susanne, Stort tack för fina ord :) Vi är glada att du blev nöjd med våra tjänster, det uppskattas verkligen! Varmt välkommen åter. Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-09-17
    Jag beställde flyttstädning och är mycket nöjd med städningen.

Det enda som var lite struligt var att de sköt fram städningen några timmar. Eftersom jag jobbar hemifrån och inte flyttat så långt så löste det sig, men det hade kunnat ställa till det under andra omständigheter.
    Hej MIKAEL, Stort tack för ett feedback. Det hjälper oss utveckla och försöka bli ännu bättre. Vi uppskattar din beröm :) Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-09-16
    Snabb respons, noggran städning!
    Hej Carl, Stort tack för fina ord, Glad att du blev nöjd med våra tjänster. Varmt välkommen åter. Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-09-15
    Mycket bra utfört, kan inte klaga på någonting. Perfektion!
    Hej Christian, Tusen tack för ditt feedback. Det uppskattas av oss verkligen, Varmt välkommen åter. Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-09-04
    Stort tack !
    Allt har hållit, ingenting har gått sönder.
    Flyttstädningen är ordentligt gjord, jag har
    Sett detta själv.
    bartrex@icloud.com
    Hej Bertil, Tusen för ett härligt feedback, Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-08-30
    Jag har köpte flyttstädning
    Flyttstädning var inte bra
    Hej Hamid, Vi beklagar att du har fått ett dåligt upplevelse. Vi vill notera att vi har ej fått information om detta tidigare men du är varmt välkommen att kontakta oss beträffande detta på 076-7777616 eller mejla på flyttstadning@stadgiganten.nu Med vänliga hälsningar Städgiganten AB Städgiganten AB
  • 2020-08-30
    I hired Städgiganten AB to clean my flat after I moved out. I chose them after learning that they perform Ozono disinfection treatment, since my landlords are on the COVID risk group. Städgiganten AB was very understanding and accommodating with my needs. On the day of the cleaning they arrived on time and were very professional. The cleaning was thoroughly done. They finished super quickly and all the services were delivered as expected. My landlords were very pleased with the end result.
    I have recommended Städgiganten AB to three of my colleagues who will hire them for their own cleaning.
    Hi Minerva, Many thanks for the nice and kind words. We really appreciate it. Warm welcome again. Städgiganten AB Städgiganten AB
    2020-08-28
    Flyttstäd lägenhet. Efter lite bokningsstrul var städningen bra
    Hej Anneli, Stort tack för att du tog sin tid för att skriva ett bra omdöme om oss, Varmt välkommen åter. Städgiganten AB Städgiganten AB