Alla kategorier Flyttstäd Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Städgiganten AB

Franzéngatan 74, 112 15 Stockholm — Visa karta

Städgiganten AB har under 10 års tid hjälpt kunder med allt från städning i vardagen till trädgårdsskötsel eller trivseltjänster. Vi strävar alltid efter att ständigt ha 100 procent nöjda kunder, att leverera kvalitet i våra utförda tjänster och att ha konkurrenskraftiga priser.

För oss kommer kundens behov i första hand. Vi arbetar självklart med flexibla lösningar för att kunna tillmötesgå alla önskemål. Här får du allt du behöver under ett och samma tak.

Njut av livet, så tar vi hand om hemmet. Välkommen med din förfrågan!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 189 kunder tycker om Städgiganten AB

• 2019-03-13

Lisa J skrev om Städgiganten AB
    Anlitade städgiganten för ett flyttstäd. Förutom att det trots backning fortf inte var ordentligt städat, så gick städarna lös med vattnet i ett badrum och orsaka vattenskada på golvet utanför, såklart en olyckshändelse men ändå. Här var städgiganten tillmötesgående och tog på sig ansvaret, dock gällande två andra mindre skador dom orsakat ville dom inte höras talas om och dom var inte längre tillmötesgående. Fullbetalning ansåg dom också deras arbete var värt. Kommer inte anlita detta företag igen och inte heller rekommendera det till någon. Läs mer
    2019-03-14 Sergei M svarar Lisa J
    Hej Lisa,
    Tack för feedback.
    Vi beklagar och ber om ursäkt att vattenskada blev orsakad av oss, tyvärr sånt händer. Dessutom personal visste inte att det finns flera hål i golvet och att det kan bli problem efteråt.
    Angående skadan som taklampa har orsakad så är det jätte viktigt att informera om såna saker inför städning att det finns till exempel ett lampa som sitter i taket och om man rör den även med en damvipa så kommer den åka ner på golvet eftersom den sitter inte fast, ingen kan veta det och ingen hade koll på det heller tyvärr.
    Beträffande betalning vad jag kan se fakturan är frusen och vi har gjort ett rabatt för städning.
    Är ledsen att vi har hämnat i denna situation.
  • 2019-03-11

Nathalie H skrev om Städgiganten AB
    Väldigt trevlig personal, bra kundservice och mycket bra utförande! Läs mer
    2019-03-12 Sergei M svarar Nathalie H
    Hej Nathalie,
    Det är jätte skönt att höra att du är nöjd med tjänsten :)
    Det glädjer oss att du blev nöjd med resultatet.

Gustav H skrev om Städgiganten AB
    Oseriösa. Lägger till priser och tjänster i efterhand. Står olika information gällande vad som ingår på hemsidan. Skulle aldrig
    anlita dessa skojare igen. Läs mer
    2019-03-12 Sergei M svarar Gustav H
    Hej Gustav,
    Ledsen att höra detta och beklagar om du känner sig så.
    Som jag ser så har du fått ett tillägg för 11 st extra fönster rutor/ytor som under städning.
    Vanligtvis ingår bara 2 glas fönster men i ditt fall varje fönster hade 3 glas dvs totalt 6 ytor på ett fönster. Denna information om vad som ingår och tillkommer som tillägg finns också på hemsida att läsa. Totalt tillägg blev 220kr vad jag kan se.

Sofia T skrev om Städgiganten AB
    Väldigt bra städat och trevlig personal! Läs mer
    2019-03-12 Sergei M svarar Sofia T
    Hej Sofia,
    Tusen tack för fina ord och postivt feedback :)
    Det glädjer oss när vi har inträffat dina förväntningar.

Johan E skrev om Städgiganten AB
    Mycket lätta att ha och göra med sqamt väldigt bra service Läs mer
    2019-03-12 Sergei M svarar Johan E
    Hej Johan,
    Stort tack för ett bra och skönt feedback :)
    det betyder mycket för oss att höra att våra kunder är nöjda.
  • 2019-02-14

Fia C skrev om Städgiganten AB
    Flyttstäd.
    Välbemött
    Det var väl städat. Dock fanns en del smutsiga trasor kvar som firman använt vid städningen och ugnsluckan behövde jag rengöra ytligare för att få en godkänd städbesigtning av min bostadsförmedling. Läs mer
    2019-02-14 Sergei M svarar Fia C
    Hej Fia,
    Tack för fina ord :)
    Ledsen att personal har glömt smutsiga trasor. Angående ugnen så kunde du informera oss så kunde vi åtgärda städbristen för dig.
  • 2019-02-11

Elin Inge L skrev om Städgiganten AB
    Bra städat, i tid, flexibla med lösning m nyckel osv. Bra!

Lite besviken att de initialt ville ha mer pengar pga ”extra stökigt” (stämde inte) men sen ångrade sig när de ombads visa bilder på det. I vilket fall städade de slutligen på utsatt tid. Läs mer
    2019-02-11 Sergei M svarar Elin Inge L
    Hej Elin,
    Tack för ditt feedback.
    Ledsen att du känner sig så men som jag ser så tog städning 4 timmar mer än det vanligtvis gör, personal blev klara kl. 15:00
    Bilder var inte skickat eftersom städning var redan igång och de hade inte tagit bilderna innan städning påbörjades så därför kunde vi inte skicka bilder med synpunkter där det var extra stökigt.
  • 2019-02-08

Sebastian L skrev om Städgiganten AB
    Jag köpte flyttstädning för en lägenhet på 27.5 m2. Jag är väldigt nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-02-08 Sergei M svarar Sebastian L
    Hej Sebastian,
    Tack för ditt beröm.
    Skönt att höra att din upplevelse har gått bra och att du är nöjd med våra tjänster :)
  • 2019-02-08

Tommy E skrev om Städgiganten AB
    Beställde flyttstädning och slutresultatet blev riktigt bra. Fick snabb återkoppling innan det skulle ske och även under själva städdagen hur de låg till.

Väldigt bra genomfört till en vettig prisbild. Läs mer
    2019-02-08 Sergei M svarar Tommy E
    Hej Tommy,
    Tack för ditt feedback.
    Härligt att höra att vi har träffat dina förväntningar :)
  • 2019-02-06

Tony L skrev om Städgiganten AB
    Flyttstädning.Bra och snabbt bemötande. Väl genomförd städning och fönsterputs. Hade missat att städa ett skåp-åtgärdades direkt. Hade också missat dammsugning av luftventiler. Läs mer
    2019-02-08 Sergei M svarar Tony L
    Hej Tony,
    Tack för ditt feedback.
    Kul att höra att du är nöjd med tjänsten även om det blev lite synpunkter som var åtgärdat direkt :)
  • 2019-01-30

Victor E skrev om Städgiganten AB
    Beställde flyttstädning. Blev bemött snabbt och trevligt och inget strulade. Läs mer
    2019-02-06 Sergei M svarar Victor E
    Hej Victor,
    Tack för ett positivt feedback :)
    Härligt att höra att du fick ett bra service och trevligt bemötande.
  • 2019-01-24

Lise L skrev om Städgiganten AB
    Jag köper hemstädning var 14:de dag och är mycket nöjd med hur städningen utförs, punktlighet, bemötande och flexibilitet. VI reser en del och det har aldrig varig problem med att ändra datum för städning.

Jag tycker att allt med städgiganten fungerar perfekt. Läs mer
    2019-02-06 Sergei M svarar Lise L
    Hej Lise,
    Vad skönt att veta att du är nöjd med våra tjänster.
    Stort tack för ett fint feedback. :)
  • 2019-01-18

Fredrik H skrev om Städgiganten AB
    Både jag och hyresvärden var nöjda. Fick en anmärkning att plåtarna inte var rengjorda men det fixar jag. Läs mer
    2019-01-21 Sergei M svarar Fredrik H
    Hej Fredrik,
    Härligt att höra att du är nöjd med våra tjänster :)
    Tack för ett skönt feedback.
  • 2019-01-15

Kjell I skrev om Städgiganten AB
    EN STORSTÄDNING SOM UTFÖRDES UTMÄRKT

PERSONLIGT BEMÖTANDE UPPSKATTAS

ENLIGT ÖNSKEMÅL

BERÖMVÄRT JOBB Läs mer
    2019-01-16 Sergei M svarar Kjell I
    Hej Kjell,
    Stort tack för ett kraftigt feedback.
    Det hjälper oss utveckla och försöka bli ännu bättre.
    Vi uppskattar din beröm :)
  • 2019-01-15

Maria N skrev om Städgiganten AB
    Så nöjd!! Effektiva, städade snabbt och mycket noga. Smidiga och trevliga att ha kontakt med. Läs mer
    2019-01-16 Sergei M svarar Maria N
    Hej Maria,
    Jätte kul att höra att du är nöjd med vår service :)
    Vi hoppas för god fortsättning i framtiden.
    Din beröm betyder mycket för oss och vi är tacksamma för detta.
  • Djurstedts Sverige Ab D

2019-01-11

Djurstedts Sverige Ab D skrev om Städgiganten AB
    Jag har hemstädning en gång per vecka via Städgiganten och är otroligt nöjd...
    Jag får alltid samma städerska som har full koll på vad som behöver göras och barnen har till och med börjat hålla efter mellan gångerna då dom börjat uppskatta att ha det städat på sina rum...
    Städerskan är snabb och effektiv och kommer varje gång med egna förslag på vad som behöver en liten grundligare genomgång (kök, badrum, fönster, osv...) och resultatet är fantastiskt...!!!
    Mvh/Christer Läs mer
    2019-01-14 Sergei M svarar Djurstedts Sverige Ab D
    Hej Christer,
  • 2019-01-07

Jenny W skrev om Städgiganten AB
    Flexibla, professionella och väldigt bra städresultat. Jättenöjd med både hemstädning och flyttstädning. Läs mer
    2019-01-14 Sergei M svarar Jenny W
    Hej Jenny,
    Stort tack för ett bra och positivt feedback. Vi uppskattar detta :)
  • Dennis F

2019-01-07

Dennis F skrev om Städgiganten AB
    Skrev fel. "Texten är för kort, den måste vara åtminstone 30 tecken" Läs mer
  • 2019-01-02

Sebastian B skrev om Städgiganten AB
    Städarna hade nästan sönder gasspisen vid flyttstädningen. Läs mer
    2019-01-07 Sergei M svarar Sebastian B
    Hej Sebastian,
    Vi beklagar att vi har hämnat i detta situation och att du har fått ett dåligt upplevelse.
    Det är verkligen tur att den har inte gått sönder helt. Vill bara påpeka att vi har ej fått information om detta tidigare men du är varmt välkommen att kontakta oss beträffande detta på 076-7777616 eller mejla på flyttstadning@stadgiganten.nu
  • Magnus J

2018-12-28

Magnus J skrev om Städgiganten AB
    Köpte storstädning. Snabbt och effektivt jobbat, fantastiskt att fönsterputs ingick i priset. Rent och snyggt i hela huset. Läs mer
    2019-01-07 Sergei M svarar Magnus J
    Hej Magnus,
    Stort tack för ett positivt feedback. Vi uppskattar detta :)
    Du är varmt välkommen åter.
  • 2018-12-24

Birnur U skrev om Städgiganten AB
    Det var flyttstädning. Fläkten i köket rengjordes inte trots att det var med på listan. När det påpekades uppgav de att tiden hade gått ut och jag hade 3 dagar på mig med att inkomma med klagomål. Denna information framgick inte när jag beställde städningen. Läs mer
    2019-01-07 Sergei M svarar Birnur U
    Hej Birnur,
    Beklagar verkligen att du känner sig besviken.
    Vi har dubbel kollat Offert som du fick utav oss och det finns information om garanti tiden som är 3 dagar.
    Vi försökte rengöra fläkten så mycket det går men för att kunna komma åt där det kvarstod smuts behövde man nedmontera och förberedda detta inför städning och det var inte gjort tyvärr.
  • 2018-12-23

Ingrid Ö skrev om Städgiganten AB
    Jag beställde en flyttstädning av min pappas lägenhet. Blev bemött på ett professionellt sätt. Och bra feedback när man mejlade om frågor.
    Jag tyckte att de gjorde ett bra arbete.
    Jag skulle anlita dem igen om jag behövde hjälp med städning av något slag. Läs mer
    2019-01-07 Sergei M svarar Ingrid Ö
    Hej Ingrid,
    Vi är jätte tacksamma för fina ord och ett stark feedback från dig.
    Det betyder jätte mycket för oss :)
  • 2018-12-23

Britta K skrev om Städgiganten AB
    Flyttstädning
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande
    Snabbt och effektivt utförd leverans
    Excellent Läs mer
    2019-01-07 Sergei M svarar Britta K
    Hej Britta,
    Härligt att höra att resultatet blev bra och du har fått ett proffesionellt upplevelse med oss :)
    Stort tack för ett bra feedback.
  • 2018-12-21

Sanna B skrev om Städgiganten AB
    Beställde flyttstäd från företaget. Två personer kom vilka varken kunde svenska eller engelska. Städningen som utfördes var slarvigt gjord och det var ränder från disktrasa på allt stål. Kommer aldrig anlita dem igen. Läs mer
    2018-12-22 Sergei M svarar Sanna B
    Hej Sanna,
    Ledsen att höra detta men tyvärr vi kunde inte hitta dig i våran datasystem och inte heller i något rapportering om klagomål eller skador från din sida.
    Vi har alltid 3 dagars garanti och ingen har kontaktat oss angående slarvigt städning och inte heller om skador.
    Vi ber dig kontakta oss angående såna saker omgående så löser vi problemet.
    Du är varmt välkommen att skicka ditt ärende på info@stadgiganten.nu eller flyttstadning@stadgiganten.nu det går även bra att ringa oss på 020-227 000
  • Jan-Erik K

2018-12-21

Jan-Erik K skrev om Städgiganten AB
    Flyttstädning av tom lägenhet.
    Väldigt nöjd. Mycket bra genomfört arbete av väldigt trevlig personal.
    Anlitar gärna Städgiganten i fortsättningen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2018-12-22 Sergei M svarar Jan-Erik K
    Hej Jan-Erik
    Härligt att höra att du är nöjd och glad över våra tjänster.
  • 2018-12-21

Mattias S skrev om Städgiganten AB
    Anlitade för flyttstädning av 48 kvm
    Inga konstigheter, allt gick som önskat! Läs mer
    2018-12-22 Sergei M svarar Mattias S
    Hej Mattias,
    Stort tack för ett positivt feedback. Vi uppksattar detta :)
  • 2018-12-19

Sonja N skrev om Städgiganten AB
    Utmärkt
    Bra utfört arbete. Prisvärt.
    Mycket nöjd Läs mer
    2018-12-21 Sergei M svarar Sonja N
    Hej Sonja,
    Jätte härligt att höra ett positivt och bra feedback :)
    Vi uppskattar det verkligen och det ger oss mer ambition att bli ännu bättre.
  • 2018-12-09

Nico skrev om Städgiganten AB
    Har beställt flyttstädning. Värdelös städning och sämsta servicen någonsin. Badrumsgolvet har ingen rört. Damtussar, smuts och hår var kvar på golvet. Samma i skåpet, gick själv och rengjort allt själv i efterhand. Även mina bilder som bevis räckte inte. När jag skrev att företaget kunde komma och rätta till sina mistag, fick jag inget svar. Fick städa själv efter, då nästa ägare skulle flytta in på tillträdde. Fick ett svar senare att deras rapport visar att golvet i badrumet var städat, trots mina bilder. Avfrosningen var beställd av mig, men blev aldrig utfört, då dem så att det skulle ta för långt tid (6 timmar) när dem redan var klara på kvällen. Gick och gjorde själv avfrosning på 2 timmar. Trots det, så har dem ändå försökt debitera mig även för avfrosning. Har klagat och skulle få en ”rabatt” på 10 % på fakturan pga städbrister, men rabatten drogs av från beloppet med avfrosningen (vilket dem aldrig utfört), vilket innebär att det blev ingen rabatt, endast avdragen belopp på avfrosningen. Kunde inte vara mer missnöjd.
    Dem var väldig trevliga innan städningen, men tyvär räcker inte detta. Gör man misstag, då ska man också kunna hantera det och ge en bra service. REKOMENDERAR EJ! Läs mer
    2018-12-21 Sergei M svarar Nico
    Hej Nicoleta,

Vi beklagar och ber om ursäkt att bägge du och vi har hämnat i detta situation.

Beträffande städning så finns det 3 dagars garanti som du har inte använt och åtgärdat brister på eget hand. Därför förslagen ersättning var den som vi hade avtalats. Tråkigt att vi fick aldrig chansen åka tillbaka och se över synpunkter som du hade angivit . Frysen hade 6cm tjock lager och därför hann inte vi frosta av den samt rengöra efter vi hade försökt frosta av det för 4 timmar.
    Vi såg inte bilder tyvärr som var skickat efter arbetstiden och därför fick du inte återkoppling på direkten.
    Ledsen att du har fått ett dåligt intryck och upplevelse med oss.
    2018-12-21 Nico svarar Sergei M
    Hej igen,

Vist har jag anmält städbrister och gett er chansen att få komma tillbaka, men fick svar väldigt sen. Ni har aldrig bett att få komma och titta på era brister, dessutom svart att göra det när man överlämna lägenheten till en annan ägare.
    Angående rabatterat pris, det var det ni sa att ni gör avdrag på 10% för städbrister, vilket aldrig hände (har det skriftlig), då ni drog av endast avfrosning som aldrig utfört och var på fakturan, men redovisat det som rabatt, inte alls snygg.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-12-09

Anita M skrev om Städgiganten AB
    Jag köpte fönsterputsning.
    Blev mycket bra bemött av företaget vid beställningen.
    Mina förväntningar på utförandet av arbetet är 100%,
    killen som utförde arbetet var mycket seriös.

Anita Moberg Läs mer
    2018-12-10 Sergei M svarar Anita M
    Hej Anita,
    Vad skönt att du är nöjd med upplevelse :)
    Tusen tack för ett fint feedback.
  • 2018-12-06

Karin K skrev om Städgiganten AB
    Köpte flyttstädning. bra bemötande av företaget.
    Var nöjd. Läs mer
    2018-12-07 Sergei M svarar Karin K
    Hej Karin,
    Tusen för ett härligt feedback :)
  • 2018-11-26

Olof S skrev om Städgiganten AB
    Fantastiskt fint städat. Gör inte bara det som står på listan utan tar även egna initiativ. En fröjd att komma hem till ett sånt städat hem. Läs mer
    2018-11-26 Sergei M svarar Olof S
    Hej Olof,
    Vi vill tacka dig för en fint omdömde.
    Det är skönt att höra att ni är nöjda med våra tjänster.
  • 2018-11-25

Olle T skrev om Städgiganten AB
    Vi valde att använda städgiganten, men aldrig igen.
    Sena, och krävde mer betalt pga att det för för skitit?!
    Helt kasst! Läs mer
    2018-11-26 Sergei M svarar Olle T
    Hej Olle,

Vi beklagar att du har fått ett dåligt intryck om bolaget samt våra tjänster. Tyvärr vi kunde inte hitta dig i våran datasystem och inte heller i något rapportering om klagomål eller rapporten från arbetsledare att personal har varit sena. Vi alltid dokumenterar allt med en avvikelse.
    Vi har alltid 3 dagars garanti och ingen har kontaktat oss inom den tiden dvs inte ens meddelat oss om din situation. Vi ber dig kontakta oss angående såna saker omgående så löser vi problemet.
  • 2018-11-24

Marcus L skrev om Städgiganten AB
    Jag beställde flyttstädning av städgiganten. Ett trevligt bemötande och en känslan att dom ville göra mig som kund nöjd. Städningen var noggrant utförd, vitvarorna kändes som nya och jag blev supernöjd. Kommer anlita städgiganten igen när det behövs! Läs mer
    2018-11-26 Sergei M svarar Marcus L
    Hej Marcus,
    Härligt att höra att du är nöjd och glad över våra tjänster.
  • 2018-11-17

Kim von H skrev om Städgiganten AB
    Helt okej resultat dock var något fönster väldigt flammigt, fast inredning i kökslådorna höll på att slängas och parkettgolvet tvättades dyngsurt. Personalen kunde inte instrueras eller ställas frågor till pga bristande svenska. Läs mer
    2018-11-20 Sergei M svarar Kim von H
    Hej Kim,
    Tack för ett bra feedback.
    Beklagar att du har fått ett problem och dåligt intryck pga av språk brister med personal.
  • 2018-11-17

Hanna K skrev om Städgiganten AB
    Bra och snabb service. Professionellt utfört arbete, inget att anmärka på. Läs mer
    2018-11-20 Sergei M svarar Hanna K
    Hej Hanna,
    Stort tack för fina ord samt ett bra feedback. :)
  • Anna L

2018-11-14

Anna L skrev om Städgiganten AB
    Anlitade städgiganten för flytthjälp och flyttstäd. Under hela processen har de varit otroligt hjälpsamma och noggranna! Både flytt och städning utfördes felfritt. Rekommenderas! Läs mer
    2018-11-20 Sergei M svarar Anna L
    Hej Anna,
    Härligt att höra att din upplevelse med oss har varit så bra.
    Vi är tacksamma för ett fint och skönt omdöme.
  • 2018-11-13

Malin K skrev om Städgiganten AB
    Jag är jättenöjd. Städgiganten upplever alla mina förväntningar. Läs mer
    2018-11-20 Sergei M svarar Malin K
    Hej Malin,
    Stort tack för en fin omdöme, det uppskattas verkligen. :)
  • Marina L

2018-11-07

Marina L skrev om Städgiganten AB
    Effective cleaning service. Both good work and relationship with your personal are much appreciated. Läs mer
    2018-11-14 Sergei M svarar Marina L
    Hi Marina,
    It is so nice to hear that :)
    A big thank you for you´re kind words and positiv feedback.
    Best Regards
  • Lars C

2018-11-05

Lars C skrev om Städgiganten AB
    Jag har alltid varit oerhört nöjd med resultatet av deras städning, fönsterputsningen är exemplarisk, de är flexibla, personliga, serviceminded och väldigt prisvärda! Läs mer
    2018-11-06 Sergei M svarar Lars C
    Hej Lars och Nina,
    Vi alla vill tacka er för en jätte fint omdömde.
    Det är skönt att höra att ni är nöjda med våra tjänster.
    Nina C gillar detta
  • 2018-11-05

Anna-Karin K skrev om Städgiganten AB
    Proffsigt bemötande rakt igenom . Noggrant städat och inget att klaga på. Läs mer
    2018-11-05 Sergei M svarar Anna-Karin K
    Hej Anna-Karin,
    Det är jätte härligt att höra ett kraftigt och positivt feedback.
    Vi uppskattar det verkligen :)
  • 2018-11-01

Matilda H skrev om Städgiganten AB
    Flyttstädning
    Snabb hjälp och bra städat. Läs mer
    2018-11-01 Sergei M svarar Matilda H
    Hej Matilda,
    Vad kul att höra din fina omdöme om ett bra upplevelse.
  • 2018-10-29

Louise S skrev om Städgiganten AB
    Allt är utmärkt. Vi är så nöjda med den otroligt noggranna städningen. Mycket bra med andra ord. Läs mer
    2018-10-31 Sergei M svarar Louise S
    Hej Louise,
    Tack för ett bra feedback :)
    Det är skönt att höra att du är nöjd med hemstädningen.
  • 2018-10-29

Marinko G skrev om Städgiganten AB
    Snabba och rent blev det. Väldigt prisvänligt. Läs mer
    2018-10-29 Sergei M svarar Marinko G
    Hej Marinko,
    Tack för ett skönt och positivt feedback, det betyder väldigt mycket för oss. :)
    Det är bra att våra tjänster blir ett bra resultat för våra kärra kunder.
  • 2018-10-23

Fredrik R skrev om Städgiganten AB
    Allt var bra städat. Fönster, kylskåp, frys, badrum och alla rum var utomordentligt bra städat. " Helnöjd" Läs mer
    2018-10-23 Sergei M svarar Fredrik R
    Hej Fredrik,
    Stort tack för ett bra feedback :)
    Skönt att höra att du är nöjd med tjänsten och service som du har haft med oss.
  • 2018-10-09

Marre M skrev om Städgiganten AB
    Jag bokade en flyttstäd, resultatet blev superbra. Läs mer
    2018-10-12 Sergei M svarar Marre M
    Hej Marre,
    Superskönt att höra att du är nöjd med resultatet. :)
    Tack för ett kort och stark feedback.
    Du är alltid välkommen åter.
  • 2018-10-05

Linda Mari S skrev om Städgiganten AB
    Snabb återkoppling under hela uppdragstiden!
    Trevligt bemötande!!
    Snabba, hjälpsamma! Läs mer
    2018-10-05 Sergei M svarar Linda Mari S
    Hej Linda,
    Skönt att höra att du har haft ett bra service och upplevelse med oss.
    Tack för ett starkt feedback om våra tjänster :)
  • 2018-10-05

Katarina L skrev om Städgiganten AB
    Flyttstäd 58 kvm med två rum tog ca 5h. Blev mycket nöjd med resultatet. Rent och fint överallt med god doft. Köparen av min lgh var också nöjd. Bra pris. Läs mer
    2018-10-05 Sergei M svarar Katarina L
    Hej Katarina,
    Tack för ett skönt feedback :)
    Det gör oss glada att du är nöjd med vår service.
  • 2018-10-01

Marie J skrev om Städgiganten AB
    Mycket nöjd. Beställde flyttstädning med kort varsel. Bra service och vänligt bemötande. Mycket bra städning. Läs mer
    2018-10-02 Sergei M svarar Marie J
    Hej Marie.
    Tack för dina fina ord, det värmer.
    Härligt att höra att du är nöjd med våra tjänster.

• 2018-09-25

Pernilla R skrev om Städgiganten AB
    Köpte flyttstäd. Bra städat av trevlig engelsktalande personal utan krångel. Läs mer
    2018-10-01 Sergei M svarar Pernilla R
    Hej Pernilla,
    Stort tack för ett fin omdöme :)
    Vi önskar dig allt det bästa
  • 2018-09-19

Nina D skrev om Städgiganten AB
    Vänligt och professionellt bemötande Läs mer
    2018-09-19 Sergei M svarar Nina D
    Hej Nina,
    Tack för ett skönt och positivt feedback.

Franzéngatan 74, 112 15 Stockholm