Städgiganten AB

Städgiganten AB har under 10 års tid hjälpt kunder med allt från städning i vardagen till trädgårdsskötsel eller trivseltjänster. Vi strävar alltid efter att ständigt ha 100 procent nöjda kunder, att leverera kvalitet i våra utförda tjänster och att ha konkurrenskraftiga priser.

För oss kommer kundens behov i första hand. Vi arbetar självklart med flexibla lösningar för att kunna tillmötesgå alla önskemål. Här får du allt du behöver under ett och samma tak.

Njut av livet, så tar vi hand om hemmet. Välkommen med din förfrågan!

Läs vad 407 kunder tycker om Städgiganten AB 2

2021-12-07
    Bra service och proffsigt utförda tjänster! Prisvärt.
  • 2021-12-01
    Excellent service and attention
    2021-11-22
    Vänligt
    Att det skulle bli noggrannt städat och de förväntningarna stämde
    Vi köpte flyttstädning
  • 2021-11-22
    Beställde fönsterputs till lägenhet på Gärdet. Perfekt putsade till bra pris. Supernöjd!
    Hej Gunilla,
    Tack för omdömet,

Vi är glada att ni blev nöjda med fönsterputs,
    Ni är välkomna att boka våra tjänster igen :)
    2021-11-16
    Kristallklara fönster!
    Enkel o snabb bokning på deras hemsida.
    Fick fönstren putsade i vår lgh i Sollentuna.
    Perfekt utfört till en rimlig kostnad.
    Nu hade dom otur och fick parkeringsböter så en snabbkurs i svenska parkeringsregler skulle hjälpa personalen.
    2021-11-09
    Professionella och skickade två städare. Väldigt professionella och trevliga. Flexibla för önskemål etc. Tog även flytthjälp från dem, även det var toppen!
    Hej Wasim,
    Tack för ett fint omdöme!
    Vi är jätte glada att du är nöjd med både flyttstädningen och flytthjälpen,
    Du är välkommen för att boka våra tjänster igen :)
    2021-11-04
    Nöjd med städningen som var det jag förväntat mig. Beställde flyttstäd som blev godkänd
    2021-10-29
    Använde Städgiganten för flyttstädning av lägenhet. Supertrevligt och professionellt bemötande från början till slut. Tydlig offert, bra pris, punktliga, trevliga och duktiga städare. Vi har ingenting att klaga på.
  • Evy E
    skrev om Städgiganten AB
    2021-10-21
    Trevlig och serviceminded personal.
    Beställde storstädning och mina förväntningar uppfylldes.
    2021-10-18
    Bra städning, bra kommunikation både före och under vår flyttatädning. Toppen!
    2021-10-14
    Dom putsade våra fönster. Mycket smidigt och vart väldigt rent.
    De kom på utsatt tid och gjorde sitt jobb
    2021-10-12
    Trevligt bemötande, välstädat.Mycket nöjd!
    Hej Pernilla,
    Tack för ditt omdöme :)

Vad glada vi är att höra att ni är mycket nöjda med våra tjänster,
    Du är välkommen att använda våra tjänster igen.
    2021-10-06
    Hej,
    lägenheten såg helt okej ut.

Men det tog för mycket tid för min uppfattning och inte allt var super bra rensad.

T.ex. har man glömt ett skåp och också glömt att rensa två bord i vardagsrummet.

Annars var det så att på morgonen av städning har jag fått information att ni kommer två timmar senare.
    Hej Jens,
    Tack för ditt omdöme,

Vi är jätte ledsna om du känner att du tycker att vi har missat några punkter, vi har 3 dagars garanti och om du önskar kan vi åtgärda städningen.

Vi ber om ursäkt angående förseningen, ibland uppstår det tyvärr förhinder och personalen blir tvungna att tex jobba längre tid än den avsedda tiden, som då leder till förseningen.
    2021-09-29
    Allt har fungerat jättebra. Snabba och bra service.
    Hej Per,
    Tack för ditt omdöme, vi är jätteglada över att du är nöjd med vår service :)
    Och vi är glada att ha dig som kund.
    2021-09-28
    Snabb kommunikation, väl utfört arbete och rimliga priser.
    2021-09-20
    Enkelt att boka enskilda städningar när man behöver hjälp
    Hej Peter,
    Tack för ditt omdöme,
    Vi är glada att höra att du tycker att det är enkelt att boka våra service :)
    2021-09-16
    Supertrevliga och bra att ha och göra med och det blir superrent och fint!
    Hej Ammi,
    Tack för ett fint omdöme,
    Vi är glada att höra att ni är nöjda med våra tjänster :)
    2021-09-14
    Alltid utmärkt utförd hemstädning och regelrätta arbetsvillkor för de anställda, vilket också känns värdefullt.
    Hej Katarina,
    Stort tack för ett fint omdöme,
    Jättekul att höra att ni är nöjda med hemstädningen! Tack för att ni värderar våra arbetsvillkor, det är viktigt för oss att vår personal trivs och känner sig trygga.
  • 2021-09-14
    Ett fantastiskt bemötande, lyhördhet snabbhet, flexibilitet och med värme
    Hej Ida,
    Tack för ett fint omdöme :)
    Vi är jätte glada och tacksamma att höra att ni är nöjda med vår tjänst!
    2021-09-09
    Super nöjda med städningen som städgiganten gjorde.
    Hej Fanny,
    Tack för ett fint omdöme. Vad glada vi är att ni är nöjda med städningen!
    Ni är varmt välkomna tillbaka.
    2021-09-07
    Absolut rekommenderar!
    Bra bemötande, uppfyller kraven angående icke rökare, gick genom efter städning
    Hej Farhad,
    Tack för ett fint omdöme. Vi är jätte glada att du är nöjd med bemötandet och städningen!
    Du är varmt välkommen tillbaka om du vill boka våra tjänster igen.
    2021-09-03
    Bra men missade mycket flugskit på vit lampa trots att jag påpekade.!Även mörka fläckar på korkmatta som jag också påpekade men hon menade arr sådana mattor till 99% ser ut så. Påpekar en kund skall man gnugga mer och åtgärda
    Hej Susanna,
    Tack för ditt omdöme,
    Såklart kommer vi att åtgärda om vi har missat något, du får jätte gärna höra av dig till oss så hjälper vi dig!
    2021-08-31
    Trevligt bemötande, enormt bra service och bra priser!
    Hej Eric,
    Tack för ett fint omdöme,
    Vad glada vi blir att ni är nöjda med vår service!
    Du är varmt välkommen att boka städning med oss igen :)
    2021-08-16
    Vi är mycket nöjda med storstädningen som vi beställde. Enkel och proffsig kontakt och väl genomfört arbete.
    Hej Elisabet,
    Tack för ditt omdöme. Vad glada vi blir att höra att ni är nöjda med storstädningen. Ni är välkomna att komma åter om ni behöver hjälp med städningen igen.
  • Torsten N
    skrev om Städgiganten AB
    2021-08-04
    Vi hade beställt flyttstädning av 116 kvm och var till en början skeptiska hur två tjejer skulle klara av det på några timmar men vi var mer än nöjda med resultatet! Allt var skinande rent och till belåtenhet. Killen som kom lite senare och putsade fönstren var fenomenal!
    Tack för välgjort jobb! Vi återkommer med beställning! Mvh Nanni o Torsten på Kampementsg 30
    Hej Nanni och Torsten,
    Tack för ett fint omdöme, vi är jätte glada över att ni är nöjda med flyttstädningen!
    Ni är alltid varmt välkomna åter om ni behöver städning igen :)
    2021-07-28
    Smidig bokning och grymt utförs flyttstäd!
    Hej Amanda,
    Vi uppskattar att du har tagit din tid för att skriva ett omdöme om oss! Vad bra att du är nöjd med vår flyttstädning och bokning, om du behöver städning igen är du varmt välkommen tillbaka! :)
  • 2021-07-22
    Exakt som vi kom överens om, och tydlig kommunikation.
    2021-07-16
    Superbra och noggranna, jag är mer än nöjd. Kan varmt rekommendera företaget till andra.
    2021-07-16
    Städgiganten är väldigt tillmötesgående och proffsiga - vi är supernöjda!!
    2021-07-10
    Supernöjd från början till slut. Beställde flyttstädning av lgh på 80 kvm. Punktliga,tillmötesgående, trevliga, noggranna och prisvärda. Snabba på att svara vid frågor innan uppdraget.
    En rumsdörr och garderobsdörr som jag trodde var förstörda och omöjliga att fixa pga fulla med gamla klistermärken vi själva försökt få bort, blev som nya.
    Kommer anlita er igen vb.
    2021-07-10
    Trevligt bemötande, snabba svar, jätteduktiga personer som genomförde flytt och flyttstädning!
    2021-07-02
    Perfekt flyttstädning till ett bra pris och trevlig personal.
    2021-06-30
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Bokade flyttstäd och flytthjälp. Allting blev precis enligt våra förväntningar.
    Mötte aldrig städarna men de som flyttade var mycket vänliga och jobbade på väldigt bra.
    2021-06-30
    Tvättning av fönster inne och ute: Trevlig personal utförde fönsterputs i snabbt och noggrant tempo. Personen som var inne bar skyddsplats över sina skor. De bad mig också verifiera resultatet innan de gick vidare till nästa hus. Uteslutande gott betyg.
    2021-06-30
    Suoerbra kundservice som svarar snabbt och hjälper till med allt. Väldigt bra kvalitet på städningen och alltid samma person som känner till huset. Vi har haft samma person hos oss i flera år. Ekaterina är fantastisk!
    2021-06-22
    Kontaktade Städgiganten med kanske någon månads framförhållning och de lyckades lösa städning just på den dagen jag behövde trots att de från början inte kunde. Sånt uppskattas!

Över lag är vi väldigt nöjda
    Lättillgängligt att lämna nycklar och få nycklar tillbaka i brevlådan
    Svarar snabbt på mailkontakt
    Överlag bra städning, extra plus till köket där ugnen som är 12 år gammal såg ut som ny. Aldrig sett en sån ren ugn som inte varit ny. Kylen och övrigt i köket var mkt bra städat.
    Fönsterna och balkongglaset var också mkt bra städat.

Det vi var mindre nöjda med var
    Skenan som skjutdörrar för garderoben spårar i var inte rengjord, där i låg fortfarande damm
    Badrummet var sämst städat, skåpet var inte ordentligt uttorkat utan fortf lite flottigt av något som stått i skåpet. Och dusch dörrarna var fortfarande flammiga från kalk.
    Vårt spegel-badrumsskåp blev också fuktskadat och sprack i trät efteråt, det var nog mest tråkigt tycker jag. Men svårt att bevisa då jag inte har förebild så har inte tagit det vidare med städgiganten utan släppt det.

Över lag är vi dock väldigt nöjda, har svårt att tro att ett annat bolag skulle göra det bättre. Kommer förmodligen anlita dem igen ändå!
    Tack!
    2021-06-18
    Jag blev bemött på ett bra sätt. Jag hade inga egentliga förväntningar men jag blev positivt överraskad. Jag köpte en storstädning.
    2021-06-17
    Mycket bra bemötande.förväntade mig ett bra utfört arbete vilket också har skett. Arbetet som utfördes var flyttstädning.
    2021-06-15
    Vänligt bemött per telefon.
    Det har varit jättefint efter att Städgiganten har varit och putsat fönster hos mig och storstädning hos min son som bor på ett gruppboende. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera det bolaget.
    2021-06-15
    Bra och proffsigt bemötande och utfört arbete.
    2021-06-15
    Vi har haft löpande hemstädning från Städgiganten under ca 2 år.
    Resultatet har alltid varit gott, och det har varit enkelt att ha kontakt med dem vid ändringar eller förfrågningar om extra tillval.

Vi använde också Städgiganten för vår flyttstäd som var helt klanderfri. Vi fick till och med komplimanger av nya ägaren att städningen var fantastisk.

Det enda negativa jag kan skicka med som feedback är att vi inte tyckt att det varit ok när städpersonal dyker upp 45-15 minuter innan utsatt tid utan att meddela, och då knackar och sen snabbt låser upp dörren och kliver in. Speciellt inte i Covidtider när många jobbar hemma och planerar för att lämna hemmet tillfälligt när det är städning.
    2021-06-07
    Har städhjälp varannan vecka och hon som kommer till oss är professionell, noggrann, duktig och väldigt trevlig. Får snabbt svar av företaget och även om fel har uppstått under tiden vi haft hjälp (med den första städerskan vi hade, inte med vår nuvarande) så rättades det snabbt till och återuppstod aldrig.
    2021-05-10
    Mycket nöjd med städningen och bemötandet. Anlitat Städgiganten för flyttstädning två gånger och kan varmt rekommendera dem.
    2021-05-03
    Mycket nöjd med flyttstädet, imponerad. Enkel kommunikation och bra pris!
    2021-04-09
    Enkel kommunikation, bra städning, inga klagomål från de som flyttade in. Bra pris.
    2021-04-01
    Helt rena fönster och spisen är som ny
    2021-03-31
    Städarna och samordnare/säljarna skötte jobbet helt perfekt och utan anmärkning, alla var klara i utlovad tid och höll vad dom lovade till ett bra pris. Kan varmt rekommendera Städgiganten!
    2021-03-29
    Finns bara ett ord:
    SUPER BRA PERSONAL SOM GÖR DET BÄSTA JOBBET SOM GÅR ATT GÖRA.
    2021-03-21
    Jättebra flyttstädning. Snabba, prisvärda och bra kommunikation
    2021-03-14
    Jag var väldigt nöjd med storstädningen som dom gjorde. Använde naturliga rengöringsmedel och det blev rent och fräscht.