Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Städgiganten AB

Franzéngatan 74, 112 15 Stockholm — Visa karta

Städgiganten AB har under 10 års tid hjälpt kunder med allt från städning i vardagen till trädgårdsskötsel eller trivseltjänster. Vi strävar alltid efter att ständigt ha 100 procent nöjda kunder, att leverera kvalitet i våra utförda tjänster och att ha konkurrenskraftiga priser.

För oss kommer kundens behov i första hand. Vi arbetar självklart med flexibla lösningar för att kunna tillmötesgå alla önskemål. Här får du allt du behöver under ett och samma tak.

Njut av livet, så tar vi hand om hemmet. Välkommen med din förfrågan!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 127 kunder tycker om Städgiganten AB

• Bengt D
    Bengt D skrev om Städgiganten AB
    Mycket positivt bemötande!
    Idag hade vi storstädning i vår 3 rok 83kvm plus fönsterputs på vår inglasade balkong.
    Två trevliga killar kom, kunde visserligen inte så mycket svenska men lite engelska så vi kunde förstå varandra.
    När dom var klara så gick vi tillsammans och inspekterade, det var ett mycket bra utfört arbete och vi är jättenöjda!
    Vi kan starkt rekommendera företaget till vänner och bekanta! Läs mer
    2018-04-11 Siarhei M svarar Bengt D
    Hej Bengt,
    Tack för lysande feedback och ett väldigt stark beröm!
    Vi är väldigt glad att du är så nöjd och positivt person :)
    Vi på Städgiganten önskar dig en fortsatt bra dag.
  • Jan-Åke H
    Jan-Åke H skrev om Städgiganten AB
    Dom va snabba trevliga och väldigt noga i sin flyttstädning..samt billiga med rot avdraget ⚘ Läs mer
    2018-04-04 Siarhei M svarar Jan-Åke H
    Hej Jan-Åke,
    Vi uppskattar att du tog sig tid att skriva en bra feedback om våra tjänster.
    Väldigt kul att höra att du är nöjd med resultatet. :)
  • Nadja F
    Nadja F skrev om Städgiganten AB
    Jag fick hjälp med Flyttstädning. Det har vart en bra telefonkontakt hela tiden. Dom väntade in att min vaktmästare kom och gjorde städbesiktning när dom var färdiga, som vart godkänd direkt :-) jag själv vart jätteglad och jättenöjd!! Riktigt bra städat av dom :-D
    Och strongt gjort att åka från Stockholm till falun för att hjälpa mig med städ!!! Läs mer
    2018-03-16 Siarhei M svarar Nadja F
    Hej Nadja!
    Stor tack för din rekomendation! Hos oss är det fokus på Kunden alla gånger. Vi försöker ge 100% och lite till vid varje adress.
    Vi på Städgiganten önskar dig en jätte fin dag.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Städgiganten AB
    Jag har anlitat Städgiganten två gånger, nu senast för flytthjälp och flyttstädning. Städgiganten gjorde vad det lovat vid den tidpunkt de lovat och till ett bra pris. Läs mer
    2018-03-16 Siarhei M svarar Stefan P
    Hej Stefan, härligt att du blev nöjd! Det är det bästa belöningen för oss som företag.
    Välkomen åter:)
    Med Vänlig hälsning Städgiganten
  • Emma K
    Emma K skrev om Städgiganten AB
    Väldigt bra bemötande. Snabb återkoppling vid kontakt. Tydlig kommunikation. Väl genomförd städning vilket levde upp till våra förväntningar. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-03-08 Siarhei M svarar Emma K
    Hej Emma,
    Härligt att höra att du är nöjd med väl utfört arbete.
    Tack för skönt feedback och fina ord.
    Vi på Städgiganten önskar dig en bra dag.
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Städgiganten AB
    Jag hade haft flyttstädning via ett annat företag och var ej nöjd och då ställde Städgiganten upp med kort varsel och lysande resultat.
    Trevligt bemötande, snabb service och oerhört väl utförd städning. Läs mer
    2018-03-06 Siarhei M svarar Tomas E
    Hej Tomas,
    Stort tack för ditt feedback och fina ord.
    Vi strävar efter det resultatet för alla våra kära kunder.
  • Eric W
    Eric W skrev om Städgiganten AB
    Hemstäd. Billigt och felfritt. Läs mer
    2018-03-05 Siarhei M svarar Eric W
    Hej Eric,
    Tack för ditt feedback och att du tog sig tid att skriva ner en kort och tydligt beskrivning om oss. :)
  • Peter R
    Peter R skrev om Städgiganten AB
    Vi är jättenöjda med Städgiganten. Resultatet av städningen blir väldigt bra och man får alltid ett trevligt bemötande när man kontaktar kontoret. Läs mer
    2018-03-02 Siarhei M svarar Peter R
    Hej Peter,
    Härligt att höra att du är nöjd med hemstädningen.
    Vi strävar efter att göra dig lika nöjd varje gång i framtiden. :)
  • Elin H
    Elin H skrev om Städgiganten AB
    Vi fick snabbt svar och offerten hölls, trots att städningen verkar ha tagit lite mer tid än förväntat, vilket jag är tacksam för! Förutom några kvarvarande fläckar på väggarna som jag torkade bort själv kändes lägenheten superfin när de var klara. Läs mer
    2018-02-20 Siarhei M svarar Elin H
    Hej Elin,

Tack för ditt anmärkning. Tråkigt att höra att det blev lite slarvigt med väggarna.
    Vi är tacksamma att du tog sig tid att skriva och utvärdera en omdöme om våran bolag.
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om Städgiganten AB
    På plussidan: Flexibla och snabba på att svara, fick en liten rabatt på fakturan pga missnöje med det utförda arbetet.

På minussidan: Slarvigt utfört arbete, beställde storstädning inför andrahandsuthyrning av min lägenhet och blev inte alls nöjd. Både damm och smuts fanns kvar på flera ställen i lägenheten vilket både jag och andrahandsgästerna reagerade på. Fick förvisso en liten rabatt men den står inte alls i paritet till kvalitetsbristen.

Kommer inte använda detta städbolag något mer och heller inte rekommendera till någon. Läs mer
    2018-02-13 Siarhei M svarar Viktoria L
    Hej Viktoria,

Tack för ditt anmärkning. Ibland behöver man lite kritik för att gå vidare och förbättra sig.
    På grund av missnöje och slarvigt utfört arbete av städerska kan vi erbjuda 50% rabatt på fönsterputs som är giltigt till och med påsken.
  • Davis V
    Davis V skrev om Städgiganten AB
    Superbra,
    Allt som man förväntar och hoppas sig av ett städföretag! Läs mer
    2018-02-12 Siarhei M svarar Davis V
    Hej Davis,

Det är som musik i våra öron. Stort tack för att du tog din och skrev omdöme om våran bolag.
    Du är alltid välkommen åter.
  • Oscar H
    Oscar H skrev om Städgiganten AB
    Min flyttstädning blev långt överförväntan fin och jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2018-02-09 Siarhei M svarar Oscar H
    Hej Oscar,

Stort tack för fina ord och att du anlitade oss! Vi är jätte glad att du är nöjd med våra tjänster.
    Du är alltid välkommen åter.
  • Emma
    Emma skrev om Städgiganten AB
    Anlitade Städgiganten för flyttstädning. Väl utfört arbete och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-08 Siarhei M svarar Emma
    Hej Emma.

Vi är glada att du är nöjd med upplevelse som du har fått med oss och ännu mer är vi nöjda att du är glad med utfört arbete! Det känns alltid bra att läsa en bra rekommendation från en skönt person.
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Städgiganten AB
    Det funkade fint med både flytt och städhjälp. De var snabba med flytten och det gick smidigt. Läs mer
    2018-02-08 Siarhei M svarar Jennie S
    Hej Jennie.

Stort tack att du anlitade oss! Det är jätte härligt att höra bra saker från en bra person.
    Vi är tacksamma för ditt beröm om vår firman samt att du är nöjd med utfört arbete!
    Du är alltid välkommen åter som alla andra om du behöver hjälp.
  • Jocke B
    Jocke B skrev om Städgiganten AB
    Jag är jättenöjd med städningen och de som utförde den var väldigt trevliga.
    Tipp topp! Läs mer
    2018-02-08 Siarhei M svarar Jocke B
    Hej Jocke.

Stort tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva några rader om oss. Vi är glada att du är nöjd och vi finns bara ett samtal borta om du skulle behöva vår hjälp igen.

Ha en fortsatt bra dag.

• ron c
    ron c skrev om Städgiganten AB
    Städgiganten håller världsklass rakt igenom! I särklass den bästa servicen jag varit med om i leverantörsväg och erbjuder alltid det där "lilla extra". Städmässigt finns det inget att klaga på men det som sticker ut mest är det snabba service och förstklassiga nivå att hela tiden hitta bra lösningar för kunden. Läs mer
    2017-12-15 Siarhei M svarar ron c
    Hej Ron,

Tack så mycket för din rekommendation och feedback.
    Vi försöker alltid göra vårt bästa, Kateryna var glad att höra sådana varma ord om hennes jobb. Ha en bra helg!

• Anna M
    Anna M skrev om Städgiganten AB
    Jättebra flyttstädning! Noggrannt, rent och snyggt och både vi och nya ägarna blev mycket nöjda! Även rak, snabb och tydlig organisation och kommunikation vilket uppskattas i stressiga flytttider. Vi kan verkligen rekommendera Städgiganten! Läs mer
    2017-12-08 Siarhei M svarar Anna M
    Hej Anna!

• Shaun R
    Shaun R skrev om Städgiganten AB
    We have been using Städgiganten for a long time for our large house in Nacka and very impressed with the high quality cleaning and friendly staff. Our current cleaner Olga is excellent who always leaves our house perfectly clean and nicely decorated. Very happy 👍 Läs mer
    2017-11-29 Siarhei M svarar Shaun R
    Dear Shaun,

It is a pleasure for us to hear such words about our work. Olga said that it is always inspiring to recieve positive feedbacks from the customers. We are really appreciate that you choose our team for home cleaning service and we hope to meet your requirements and expectations further.

Have a great day!
  • Kim F
    Kim F skrev om Städgiganten AB
    Hur bra som helst!
    Flyttstäd i en lägenhet på 60 kvm. Köparna hade inga som helst anmärkningar(inte vi heller).
    Funderar starkt på att anlita er igen för kommande storstädningar i nya lägenheten. Förutom bra städat lämnade servicen inget att önska, smidiga och tillmötesgående.

5/5 Läs mer
    2017-10-27 Siarhei M svarar Kim F
    Hej Kim!

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra din flyttstädning! Toppen att vi har levt upp till dina förväntningar och du är alltid välkommen som kund!

Ha en bra helg!

• Yvonne Å
    Yvonne Å skrev om Städgiganten AB
    Kom i exakt rätt tid, trevlig tjej som städade i 2 timmar (lgh på 35 kvm) och det var jättefint när hon var klar. Supernöjd Läs mer
    2017-10-17 Siarhei M svarar Yvonne Å
    Hej Yvonne,

Jättekul att du är så nöjd med våra duktiga medarbetare.
    Vi är endast ett samtal bort om du behöver oss igen.

• Alexander H
    Alexander H skrev om Städgiganten AB
    Väldigt nöjda! alltid det lilla extra. Läs mer
    2017-09-22 Siarhei M svarar Alexander H
    Tack Alexander!

Väldigt roligt att höra att du trivs som kund hos oss.

• Emil J
    Emil J skrev om Städgiganten AB
    Hej.
    De svarar fort på email och de är alltid tillmötesgående. Vi köper städning av dem varannan vecka och vi är nöjda varje gång när vi kommer hem. Läs mer
    2017-09-22 Siarhei M svarar Emil J
    Hej Emil,

Vad kul att ni gillar städningen som Ekaterina gör. Hör gärna av er till oss om ni har synpunkter eller kommentarer.

• Saara H
    Saara H skrev om Städgiganten AB
    Har städning varannan vecka är inte nöjd med städningen, har planer att säga upp städningen .. måste bara hitta ngt bättre Läs mer
    2017-09-19 Siarhei M svarar Saara H
    Hej Saara,

Vad tråkigt att du känner så. Ännu mera så eftersom du aldrig har gett oss några synpunkter från din sida på städningen. Jag vet att det var något mindrie missförstånd gällande det administrativa, men det var vi snabba att rätta till!

Vi försöker att alltid ha en bra dialog och åtgärdar snabbt det som våra kunder inte är nöjda med. Kvinnan som städar hos dig, Ekaterine, har bara nöjda kunder vanligtvis. Hon har jobbat hos oss väldigt länge.

Hoppas att vi kan ha en diskussion om detta i framtiden oavsett hur du väljer att göra med din städning. Ha en bra dag!

• Sebastian P
    Sebastian P skrev om Städgiganten AB
    Smidig hantering och vid all kontakt, dessutom väl utfört arbete. Läs mer
    2017-09-19 Siarhei M svarar Sebastian P
    Hej Sebastian,

Stort tack för en bra recension!

• Carina S
    Carina S skrev om Städgiganten AB
    Vi har städning av lägenhet varannan vecka. Det har fungerat mycket bra med kontakten på företaget (via email och telefon). Vi har snabbt fått svar på våra frågor. Den kvinnan som städar hos oss gör ett mycket bra jobb och vi har så här långt inte haft något att klaga på, tvärt om!! Företaget känns seriöst och tjänsten är definitivt prisvärd. Jag rekommenderar definitivt detta företag till andra som har behov av städhjälp Läs mer
    2017-09-19 Siarhei M svarar Carina S
    Hej Carina,

Stort tack för din väldigt positiva recension. Otroligt kul att höra att våra kunder är nöjda och trivs med vår personal och deras jobb.

Personalen på Städgiganten
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Städgiganten AB
    Alltid utmärkt och punktlig service. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2017-09-19 Siarhei M svarar Thomas R
    Hej Thomas,

Stort tack för din recension. Ha en bra dag!

• Sara P
    Sara P skrev om Städgiganten AB
    Bra städning och trevlig kundservice Läs mer
    2017-09-19 Siarhei M svarar Sara P
    Hej Sara,

Stort tack för din recension. Ha en bra dag!

• Fredrik O
    Fredrik O skrev om Städgiganten AB
    Vi har använt oss av Städgiganten när vi behövt flyttstädning 2 gånger, och de har båda gångerna utfört ett jättebra jobb utan anmärkning, dykt upp i tid och varit väldigt professionella och hjälpsamma i sitt bemötande. Vi kommer utan tvekan använda oss av dem igen! Läs mer
    2017-09-19 Siarhei M svarar Fredrik O
    Hej Fredrik,
    Vi tackar så mycket för den positiva omdömet! Vad roligt att du blev nöjd med jobbet. Du är välkommen att höra av dig när du behöver hjälp igen.
  • Gitte H
    Gitte H skrev om Städgiganten AB
    Fungerade perfekt
    Jätteduktiga flyttkillar, bra flyttstädning
    Kan verkligen rekommendera detta företag Läs mer
    2017-06-01 Siarhei M svarar Gitte H
    Hej Gitte,

Ett stort tack för de värmande orden! Det är trevligt att höra !
    Stort tack för din rekommendation!

• Göran Z
    Göran Z skrev om Städgiganten AB
    Vi har haft en visningsstädning inför försäljning av vår lägenhet och sedan flyttstädning. Allt har fungerat fint.
    Vi har rekommenderat Städgiganten till andra bekanta. Läs mer
    2017-05-29 Siarhei M svarar Göran Z
    Tack för din rekommendation! Jättekul att du är så nöjd med våra duktiga medarbetare.
    Så härligt att höra!

Städgiganten i Stockholm AB
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Städgiganten AB
    Beställde flyttstäd av Städgiganten och varenda millimeter av lägenheten var skinande ren! Den mycket noggranna och kritiska hyresvärden var helnöjd. Tack för er hjälp! Läs mer
    2017-03-10 Siarhei M svarar Lisa W
    Hej Lisa W,

Så härligt att höra! Tack för rekommendationen!
    Vi är endast ett samtal bort om du behöver oss igen.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
  • Gun R
    Gun R skrev om Städgiganten AB
    De utfördevett alldeles utmärkt arbete. Det enda negativa var att de inte talade svenska Läs mer
    2017-03-09 Siarhei M svarar Gun R
    Jättekul att du är så nöjd med våra duktiga medarbetare.

Vi kommer att ta hänsyn till era kommentarer för vidare utveckling av vårt företag och framtida utbildning av anställda.

MVH,
  • Anki F
    Anki F skrev om Städgiganten AB
    Bra städning mef noggrann personal.
    Tyvärr svåra att kommunicera med pga språk. Läs mer
    2017-02-07 Siarhei M svarar Anki F
    Hej Anki.
    Stort tack för rekommendation! Vi jobbar ständigt på att förbättra oss och vår personal. :-)
  • Christian C
    Christian C skrev om Städgiganten AB
    Mycket nöjd med snabbt svar och väl genomfört arbete. Läs mer
    2017-01-17 Siarhei M svarar Christian C
    Ett stort tack, Christian, för de värmande orden och rekommendationen.

Du är välkommen åter som kund!
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Städgiganten AB
    Städgiganten skötte vår flyttstädning på ett utmärkt sätt till ett bra pris. De svarade snabbt och tydligt via mail och telefon på frågor. Vi var själva utomlands så vi kom överens om att de skulle hämta ut nycklarna hos mäklaren, ringa upp mäklare och köpare för besiktning en timme före städningen var klar och sedan lämna nycklarna åt mäklaren. Allt detta gick galant: köparna var väldigt nöjda med städningen och vi var nöjda med att Städgiganten skötte allt enligt överenskommelse. Skulle helt klart anlita igen. Läs mer
    2017-01-13 Siarhei M svarar Samuel L
    Samuel L., stort tack för din rekommendation!

Vi är glada att höra att vi har levt upp till dina förväntningar!
    Du är välkommen åter som kund!
  • Claus Henrik P
    Claus Henrik P skrev om Städgiganten AB
    All kontakt med Städgiganten, från första mottagandet och klargörandet av uppdraget (ett ganska stort städuppdrag, samt även flytt av bohag), till den personliga kontakten med städpersonalen senare, och fram till kontakten i samband med avslut av uppdrag, har jag upplevt som bara, bara trevligt. Både kompetent och vänligt, från början till slut. Jag kan alltså inte annat än varmt rekommendera Städgiganten för alla liknande uppdrag. Läs mer
    2017-01-12 Siarhei M svarar Claus Henrik P
    Vad roligt att ni är så nojda. Tack för rekommendationen!

• Anders B
    Anders B skrev om Städgiganten AB
    Hej jag anlitade Städgiganten för en flyttstädning som dom utförde mycket bra
    jag skulle absolut anlita dom igen om jag behöver mer städning. Läs mer
    2017-01-12 Siarhei M svarar Anders B
    Så härligt att höra! Tack för din rekommendation.

• Andre G
    Andre G skrev om Städgiganten AB
    Jätteduktiga killar som plastade in alla möbler och sängar. Levererades utan att ngt gick sönder (inte ens en liten repa).
    Plastade av och satte ihop allt samt ett fantastiskt
    städteam på det för en billig peng.
    Helt magiskt bra!!!!/Andre Läs mer
    2016-12-22 Siarhei M svarar Andre G
    Hej Andre.
    Tack för att du gett oss förtroendet att utföra din flyttstädning samt hjälpa med flytten! Toppen att vi har levt upp till dina förväntningar! Våra medarbetare gör ett fantastiskt jobb tycker vi också.
  • Ann L
    Ann L skrev om Städgiganten AB
    bra bemötande men en del missförstånd, språkproblem, bristfälligt utfört arbete som fick göras om ett par dagar senare. Läs mer
    2017-01-12 Siarhei M svarar Ann L
    Stort tack för din recension.

• Kenny K
    Kenny K skrev om Städgiganten AB
    Bra kontakt med Städgiganten under hela förloppet. Punktliga vid städdatumet.
    Har inte hört något från köparna så förutsätter att de var nöjda med städningen :) Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Städgiganten AB
    Prisvärt, pålitligt och mycket väl utfört arbete. Läs mer
  • Nicole L
    Nicole L skrev om Städgiganten AB
    Super service med snabb och noggrann flyttstädningen. Hade ett väldigt tajt tidsschema men det fixade dom utan problem. Kan inget annat än att rekommendera Städgiganten. Läs mer
  • Erik  O
    Erik O skrev om Städgiganten AB
    Jag måste dessvärre instämma med de som har gett 1/5 tidigare. Slarvigt utfört jobb med missade avtorkade ytor, vägguttag, dörrkarmar och fönsterbänk. De har visserligen städgaranti men vill man undvika krånglet med det så anlita en annan firma. Läs mer
  • Victor B
    Victor B skrev om Städgiganten AB
    Value for money. Incredibly professional with a 'can do' attitude that puts the clients needs first. Highly recommended! Läs mer
  • Petra K
    Petra K skrev om Städgiganten AB
    Den tjänst vi anlitat dom för var flyttstädning av en trea i Hässelby. Både bemötande, genomförande, resultat och uppföljning sköttes mycket bra. Vilket vi också framfört till firman. Läs mer
  • Joel N
    Joel N skrev om Städgiganten AB
    Vill ni betala för städning och flytt men i slutändan göra allt själva ändå, då ska ni välja Fuskgiganten! Efter visningsstädningen var det bl.a. fortfarande smutsigt på dörrar, dörrkarmar, armaturer och väggar, vilket vi själva då blev tvugna att åtgärda. En påminnelsefaktura skickades dock, inkl. extraavgift, trots att ingen orginalfaktura skickats. Vid packning så inställde sig två unga oförmågor utan packningsmaterial och kunde knappt kommunicera på engelska. De hann bara att packa en bråkdel av sakerna som skulle med. Dagen därpå kom flyttkillarna med för liten lastbil, så långt ifrån allt fick plats. Ny tid avtalades och då kom de med en ännu mindre lastbil, så de lyckades inte få med sig det som var kvar då heller! Så vi fick låna ett släp och köra över de sista lådorna själva. Som om det inte vore nog med jobb med försäljning och flytt, så får man själv fixa sånt man betalat för att få hjälp med. Så otroligt dåligt och oproffsigt. Funderar ni på att välja Fuskgiganten som leverantör, tänk om! Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Städgiganten AB
    Vi flyttade in i en lägenhet som hade anlitat städgiganten för flyttstädning. När vi kommer in i lägenheten doftar det väldigt gott och det såg först bra ut. När vi börjar flytta in våra saker märker vi dock att det inte är rent. Ytorna är fortfarande smutsiga, fläckar kvar på skåpen, fettfläckar på bänkskivan, diskmaskinen är inte avtorkad, dammigt och fettigt på gångjärnen till köksluckorna, grusigt på golven och tvättmaskinen är inte rengjord... Vilket var väldigt tråkigt när vi hade längtat efter att få flytta in. När vi ringer och meddelar detta får vi till svar att "hon som hade varit så noggran" och att hon nu var på väg hem, men kunde återkomma dagen efter, vilket iofs var bra, men då står man där i flyttkaoset och nån ska komma in och städa? Då tycker jag att hellre att man gör ett noggrant jobb till att börja med.
    Jag rekommenderar tyvärr inte städgiganten. Läs mer
  • Jargenius M
    Jargenius M skrev om Städgiganten AB
    Vi började med ett erbjudande och har stannat. Har varannveckorsstädning och haft fönsterputs. Mycket nöjda med allt! Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Städgiganten AB
    Städning 4 Tim var 14e dag av hus på 96 m2 har utförts mycket väl, oftast av en och samma person. Utöver övenskomna prioriterade åtgärder har hon alltid på eget intiativ, i mån av tid t ex rensat golvbrunn eller stdat ur kylskåp. Läs mer
  • Thor N
    Thor N skrev om Städgiganten AB
    Städgiganten är pålitlig, mycket bra och tillgänglig personal. Vi har anlitat dem i flera år och är nöjda. Personalen är väldigt tillgänglig. På grund av egna tidsbrist måste jag ofta kontakta dem via SMS och epost och jag brukar få ett snabbt svar. Läs mer

Franzéngatan 74, 112 15 Stockholm