Städgiganten AB

Städgiganten AB

www.stadgiganten.se
  • BadgeElevenYears
4.5

Städgiganten AB har under 10 års tid hjälpt kunder med allt från städning i vardagen till trädgårdsskötsel eller trivseltjänster. Vi strävar alltid efter att ständigt ha 100 procent nöjda kunder, att leverera kvalitet i våra utförda tjänster och att ha konkurrenskraftiga priser. För oss kommer kundens behov i första hand....

517 omdömen om Städgiganten AB

Sedan starten hos Reco 2014

Christina O
Skrev om Städgiganten AB

Hej! Jag bokade storstädning, städningen utfördes professionellt, ingenting att anmärka på! Tacksam för allt arbete med bokhyllorna bl a. Tack Städgiganten, Ni gjorde arbetet så bra och Ert bemötande kanonbra. Med vänlig hälsning Christina Olsson

Hans J
Skrev om Städgiganten AB

Snabbt, rent o snyggt! Vi är mycket nöjda o återkommer gärna när det är dags för nästa storstädning.

Andreas R
Skrev om Städgiganten AB

Generellt bra, upplever dock att personalomsättningen som vi upplevt gör att information missas eller inte delas vidare.

Svar från Städgiganten AB

Hej Andreas, Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du generellt är nöjd med våra tjänster. Vi beklagar att personalomsättningen ibland kan påverka informationsflödet. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra våra interna processer för att säkerställa att viktig information alltid överförs korrekt och i tid. Vi uppskattar att du delar med dig av detta, då det hjälper oss att utvecklas och bli bättre. Tack för ditt förtroende! 😊✨

Östen Ö
Skrev om Städgiganten AB

Väldigt bra bemötande, vi trivs alldeles utmärkt. Det enda negativa kan vara att det ibland är svårt att kommunicera med en del av era utförare.

Svar från Städgiganten AB

Hej, Tack för din feedback! Vi är glada att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och våra tjänster. Vi förstår att kommunikationen med vår städpersonal ibland kan vara en utmaning då vissa av våra medarbetare inte talar svenska flytande. Vi arbetar aktivt med att förbättra språkfärdigheterna hos vår personal och ser till att det alltid finns en ansvarig person ni kan kommunicera med på svenska. Tack för ert tålamod och för att ni ger oss möjligheten att bli bättre! 😊✨

Linda W
Skrev om Städgiganten AB

Vi ör mycker nöjda med bpde kontakt (snabba svar och alltid trevlig bemötande) och med stådningen.

Svar från Städgiganten AB

Hej Linda, Tack så mycket för din fina recension och för att du tog dig tid att skriva den. Vi är glada att höra att ni är nöjda med både kontakten och städningen. Vårt mål är alltid att ge snabb service och ett trevligt bemötande, så det är underbart att det uppskattas. Vi ser fram emot att få fortsätta hjälpa er i framtiden! 😊✨

Ann-Sofie Kristina E
Skrev om Städgiganten AB

Mycket positivt och trevlig personal och rena fönster återkommer gärna

Svar från Städgiganten AB

Hej Ann-Sofie, Tack så mycket för din fina rekommendation! Vi är glada att höra att du haft en positiv upplevelse med vår trevliga personal och att du är nöjd med vår fönsterputsning. Vi ser fram emot att få möjligheten att hjälpa dig igen snart! 😊✨

Birgitta F
Skrev om Städgiganten AB

Alltid blivit trevligt och korrekt bemött. ”Kunden i fokus”. Även deras medarbetare som är de som jag träffar har ett väldigt fint bemötande. Lätta att få tag på via hemsida, mail eller via sms. Korta svarstider och väldigt tillmötesgående. De första åren hade jag samma städare vilket av naturliga skäl var väldigt tryggt och bra. De senaste åren har det bytts personal oftare. Kan även se att kompetensen och erfarenheten påverkas av korta inhopp på arbetsmarknaden på grund av oro i närområdet ex. Ukraina. MEN de gör alla...

Svar från Städgiganten AB

Hej Birgitta, Tack så mycket för din fantastiska rekommendation! Vi är glada att du alltid blivit bemött på ett trevligt och korrekt sätt, och att du känner att "kunden i fokus" genomsyrar vår service. Det gläder oss att du upplever att vår kommunikation är smidig och att våra medarbetare alltid strävar efter att ge ett fint bemötande. Vi förstår att det har skett förändringar i personalen och att det ibland kan påverka kontinuiteten. Vi är dock tacksamma för din förståelse och att du märker hur våra medarbetare gör sitt...

Madeleine Dahlberg G
Skrev om Städgiganten AB

Lätt och smidig kommunikation, pålitlig städning.

Svar från Städgiganten AB

Hej Madeleine, Tack för din fina rekommendation! Vi är glada att höra att du upplevt vår kommunikation som lätt och smidig, och att du är nöjd med vår pålitliga städning. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa servicen och ser fram emot att fortsätta samarbeta med dig! 😊✨

Shadi S
Skrev om Städgiganten AB

Trevlig bemötande, lätt att kontakta

Svar från Städgiganten AB

Hej Shadi, Tack så mycket för din rekommendation! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt trevliga bemötande och att det var enkelt att komma i kontakt med oss. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service och vi ser fram emot att fortsätta hjälpa dig! 😊✨

Erik H
Skrev om Städgiganten AB

Alltid snabb och väl utförd hemstädning.

Svar från Städgiganten AB

Hej Erik, Tack så mycket för din fina feedback! Vi är glada att du upplever vår hemstädning som snabb och väl utförd. Att leverera kvalitet och effektivitet är alltid vårt mål. Din rekommendation betyder mycket för oss, och vi ser fram emot att fortsätta ge dig den service du förtjänar! 😊✨

Louise S

Trevligt bemötande Noggrann städning Har städning som tjänst

Svar från Städgiganten AB

Hej Louise, Stort tack för dina vänliga ord! Vi är glada att du upplevt vårt bemötande som trevligt och att du är nöjd med den noggranna städningen. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en högkvalitativ städningstjänst. Din feedback motiverar oss att fortsätta vårt arbete. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen snart! 😊✨

Parsoa T
Skrev om Städgiganten AB

Ärligt företag som gör det de ska! Rekommenderas starkt.

Svar från Städgiganten AB

Hej Parsoa, Stort tack för din rekommendation! Vi uppskattar verkligen att du ser oss som ett företag som levererar på våra löften. Det är alltid vårt mål att ge våra kunder en trygg och pålitlig service. Din rekommendation betyder mycket för oss, och vi ser fram emot att fortsätta ge dig den service du förtjänar! 😊✨

Leif N
Skrev om Städgiganten AB

Städningen var noggrann och bra. Flyttningen ren katastrof. Inga skyddsfiltar, ej skyddsinpackning. Skador på ett bord värt 31000kr. Oproffesionell flyttpersonal. Bemötande katastrof. Vägrar ersättning för skador. ANLITA INTE STÄDGIGANTEN

Svar från Städgiganten AB

Hej Leif, Tack för din feedback. Vi beklagar verkligen att din upplevelse med vår flyttjänst inte motsvarade dina förväntningar. Vi har tagit del av den information du har delat med oss och arbetar aktivt för att hitta den bästa lösningen på situationen. Vi värdesätter våra kunders åsikter och är fast beslutna att förbättra våra tjänster. Tack för ditt tålamod medan vi arbetar med detta!

Anne R
Skrev om Städgiganten AB

Bra personer som städade hyresvärden va mycket nöjd med städningen

Svar från Städgiganten AB

Hej Anna, Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att både du och hyresvärden blev nöjda med städningen. Det betyder mycket för oss att våra kunder och deras samarbetspartners känner sig nöjda med vår service. Tack för att du valde oss, och vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden! 😊✨

Gunilla I
Skrev om Städgiganten AB

Lätta att samarbeta med och vi är nöjda med städningen.

Svar från Städgiganten AB

Hej Gunilla, Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är glada att höra att ni är nöjda med städningen och att samarbetet har fungerat smidigt. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig nöjda och väl omhändertagna. Tack för förtroendet, och vi ser fram emot att få hjälpa er igen! 😊✨

Lena L
Skrev om Städgiganten AB

Bra och snabbt återkoppling vid frågor till företaget. Förväntningar att städningen gjordes bra och det fanns inget att anmärka . Jag beställde städning av villa i samband med försäljning.

Svar från Städgiganten AB

Hej Lena, Tack för ditt omdöme och för att du valde oss för din flyttstädning! Vi är glada att höra att vår återkoppling och städning levde upp till dina förväntningar. Din feedback är värdefull för oss. 😊✨

Anette G
Skrev om Städgiganten AB

Jag är supernöjd, är aldrig några problem om man vill ändra tider, avboka etc… och alltid snabba svar om skriver o undrar över något👌😀

Svar från Städgiganten AB

Hej Anette, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du är supernöjd med vår flexibilitet och snabba service. Vi strävar alltid efter att göra det enkelt för våra kunder och anpassa oss efter deras behov. Tack för att du valt oss, och vi ser fram emot att hjälpa dig igen framöver! 👌😀✨

Simona W
Skrev om Städgiganten AB

Bästa städbolaget! Proffsiga, duktiga tillmötesgående och väldigt trevliga. Mina varmaste rekommendationer!

Svar från Städgiganten AB

Hej Simona, Stort tack för dina varma ord och rekommendationer! Vi är oerhört glada att du upplever oss som proffsiga och trevliga. Din feedback betyder mycket för oss, och vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden. Tack för förtroendet! 😊✨

Anna N
Skrev om Städgiganten AB

Bästa städfirman jag anlitat. Jätteduktig personal och alltid ett trevligt och proffesionellt bemötande av teamet i administrationen.

Svar från Städgiganten AB

Hej Anna, Stort tack för ditt fantastiska omdöme! Det gör oss verkligen glada att höra att du är så nöjd med vår personal och administrationens bemötande. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service, så din feedback betyder mycket för oss. Tack för förtroendet och välkommen åter! 😊🌟

Helene P
Skrev om Städgiganten AB

Städgiganten har trevlig personal och är mycket flexibla.

Svar från Städgiganten AB

Hej Helene, Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår personal och flexibilitet. Det är viktigt för oss att erbjuda en trevlig upplevelse och anpassa oss efter kundens behov. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden! 😊🌟

Annica L
Skrev om Städgiganten AB

Lätt att få kontakt, snabba svar på mail. Bra svar när det gällde rut-avdrag. Kom i tid och och städade rent.

Svar från Städgiganten AB

Hej Annica, Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vår snabba och tydliga kommunikation, samt att städningen levde upp till dina förväntningar. Det är viktigt för oss att vara tillgängliga och ge bra service, så din feedback betyder mycket. Tack för förtroendet och hoppas vi ses igen! 😊✨

N.l I S
Skrev om Städgiganten AB

Herregud vilken städning, vi blev såå imponerade, trodde aldrig det kunde bli så fräscht. Rekommenderas verkligen! Tusen tack!!

Svar från Städgiganten AB

Hej, Tack så jättemycket för de fina orden! Vi är glada att höra att ni blev nöjda med städningen och att det levde upp till era förväntningar. Er rekommendation betyder mycket för oss. Tusen tack själva! 😊🌟

Lena S
Skrev om Städgiganten AB

Städningen har inte blivit ordentligt städat. Ej rengjort under badkaret, fönsterbrädor ej rent och golven fortfarande smutsiga

Svar från Städgiganten AB

Hej Lena, Tack för din feedback. Vi ber om ursäkt för att städningen inte mötte dina förväntningar. Vårt mål är alltid att leverera en hög standard, och vi beklagar att vi inte lyckades denna gång. Vi erbjuder en städgaranti och vill gärna åtgärda de punkter du nämnde. Vänligen kontakta oss så bokar vi in åtgärd av städning för att säkerställa att allt blir ordentligt gjort. Tack för att du ger oss chansen att rätta till detta!

MICHAEL G
Skrev om Städgiganten AB

Jag tycker att dom har gjort en jätte bra jobb noga ansvarsfull håller det dom lovar med tiden osv rekommenderar bra bemötande

Linus H
Skrev om Städgiganten AB

Bra städat överlag, men bedrövligt städade trägolv. Städpersonalen gick inte att kommunicera med överhuvudtaget då de inte pratade svenska och knappt förstod engelska.

Svar från Städgiganten AB

Hej Linus, Tack för din feedback. Vi är glada att höra att du var nöjd med städningen i stort, men vi beklagar att golven inte var i det skick du förväntade dig. Vi tar detta på allvar och kommer att se till att förbättra vår golvstädning. Vi erbjuder även en städgaranti för golven. Om du inte är nöjd med städningen kan du kontakta oss, så skickar vi någon som åtgärdar problemet utan extra kostnad. Angående språket vill vi be om ursäkt för eventuella kommunikationssvårigheter. Vår personal talar inte alltid svenska,...

Joakim H
Skrev om Städgiganten AB

Skinande rent inför visningen av vår lägenhet.

Svar från Städgiganten AB

Hej Joakim, Tack för din fantastiska recension! Vi är glada att höra att din lägenhet var skinande ren inför visningen. Det är alltid vårt mål att överträffa våra kunders förväntningar. Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva detta och hoppas att visningen gick bra. Vänliga hälsningar, Städgiganten

Jon A
Skrev om Städgiganten AB

Kom på avtalad. Gjorde ett bra och noggrant jobb. Snabbt och bra.

Svar från Städgiganten AB

Hej Jon, Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att vårt team kom på avtalad tid och gjorde ett bra och noggrant jobb. Det är alltid vårt mål att leverera snabb och högkvalitativ service. Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Vänliga hälsningar, Städgiganten

Jens W
Skrev om Städgiganten AB

Putsarna anlände punktligt. De var korrekta och trevliga, väl utfört arbete. De var oförberedda på vårt stora komplicerade perspektivfönster trots att jag tydliggjort det i beställningen.

Elisabeth Wallin M
Skrev om Städgiganten AB

Mkt proffsiga och noggranna. Dessutom trevliga.

Svar från Städgiganten AB

Hej Elisabeth, Vi uppskattar ditt omdöme och det är kul att höra att du är nöjd med jobbet som vårt team utförde.

Tommy K
Skrev om Städgiganten AB

Nogrant och pålitliga gjorde ett riktigt fint jobb hos mig.

Svar från Städgiganten AB

Hej Tommy, Vi är glada att höra att du är nöjd med städningen som vårt team utförde. Stort tack för att du tog din tid för att skriva ett omdöme till oss, vi uppskattar det!

Rebecca G
Skrev om Städgiganten AB

De var snabba och effektiva, vi var mycket nöjda med resultatet! Bra kommunikation genomgående.

Svar från Städgiganten AB

Hej Rebecca, Tack för omdömet, vi är glada att höra att du är nöjd med kommunikationen och resultatet av städningen!

Gunnar O
Skrev om Städgiganten AB

Flyttstädning av villa. Oksana och hennes två kollegor som var där var mycket duktiga och resultatet blev mycket bra. Dessutom mycket sympatiska. Admin trevlig och lätt att ha kontakt med. Vi är nöjda och rekommenderar Städgiganten för den som behöver flyttstädning.

Svar från Städgiganten AB

Hej Gunnar, Tack för ett fint recension. Vi är glada att höra att du är nöjd med teamet och jobbet de utförde.

Elina N
Skrev om Städgiganten AB

Rena och fina fönster, trevlig personal! Varmt rekommenderar!

Inger Ida B
Skrev om Städgiganten AB

Gjorde ett bra jobb, smidigt med egen stege bl.a

Rafael P
Skrev om Städgiganten AB

They forgot to clean the balcony but fixed it fast in the next day

Martin J

Toppen! Rent och snyggt! hälsn. Martin Jonsson

Svar från Städgiganten AB

Hej Martin J, Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och att du tyckte att det var rent och snyggt. Det betyder mycket för oss att veta att våra ansträngningar för att skapa en trivsam miljö uppskattas av våra kunder. Tveka inte att kontakta oss om det är något mer vi kan göra för att göra din upplevelse ännu bättre. MVH, Städgiganten AB.

Fredrik B
Skrev om Städgiganten AB

Superbra och trevliga enkelt och rent

Eva B

Bra service . Trevlig personal. Kan verkligen rekommendera

Stefan C
Skrev om Städgiganten AB

Snabba på att ta kontakt och väldigt nöjd med arbetet de utfört

Svar från Städgiganten AB

Det låter fantastiskt att du var nöjd med både hastigheten på deras kontakt och det utförda arbetet! Snabb och effektiv kommunikation är verkligen värdefullt när man anlitar tjänster. Om du har ytterligare behov i framtiden kan det vara bra att veta att de lever upp till förväntningarna. Tack för att du delade din positiva erfarenhet!

Hanna S
Skrev om Städgiganten AB

Jag hade hyrt ut min lägenhet och hyresgästen hade lämnat bostaden i värsta skick! Städgiganten bokade in en ordentlig städning med kort varsel och fick vår lägenhet att se ut som ny igen! Kommer definitivt anlita de igen för framtida städningar 🌟

Svar från Städgiganten AB

Det är fantastiskt att höra att vi kunde hjälpa till på så kort varsel och återställa din lägenhet till ett nyskick! Tack för att du delade din positiva upplevelse!

Monica N
Skrev om Städgiganten AB

Lätt att kontakta och enkelt att få den önskade städningen utförd.

Svar från Städgiganten AB

Det är glädjande att höra att du fann det enkelt att kontakta oss och att få den önskade städningen utförd! Vi strävar alltid efter att göra processen så smidig som möjligt för våra kunder. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden!

David B
Skrev om Städgiganten AB

Everything went well. The booking process was easy and the personnel responsive.

Svar från Städgiganten AB

I'm glad to hear that everything went well! We aim to make the booking process easy and to be responsive to our customers. We appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future!

Tina K
Skrev om Städgiganten AB

Flyttade in i en lägenhet där Städgiganten "flyttstädat" och jag kan säga att deras insats var under all kritik. Ingenting var ordentligt städat, golven, alla garderober, skåp, lister, luckor, badrum, element osv var smutsiga/dammiga. De kom tillbaka två gånger för att städa om, men ingen av städarna förstod varken svenska eller engelska vilket gjorde kommuniceringen väldigt svår. Efter andra städningen skulle de göra om allt. Endast golv och element blev rengjorda. Jag rekommenderar verkligen inte firman för flyttstäd.

Svar från Städgiganten AB

Hej Tina K, Tack för din feedback. Efter noggrann analys av din återkoppling gällande vårt arbete vill vi informera dig om att vissa av dina krav tyvärr inte tidigare har avtalats med oss, de överensstämmer inte med våra checklistor och framkom inte under själva arbetsprocessen. Vi rekommenderar starkt att våra kunder går igenom vår checklista och vid behov diskuterar eller inkluderar ytterligare tjänster, såsom städning av möbler eller skåp som har fyllts med disk. Enligt våra villkor utför vi inte flytt av möbler på...

Sofia Safoora J
Skrev om Städgiganten AB

Är verkligen supernöjd med storstädet - över förväntan!

Svar från Städgiganten AB

Det gläder oss att höra att du är supernöjd med storstädningen och att den överträffade dina förväntningar! Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativa tjänster och det är fantastiskt att höra när vi lyckas göra våra kunder så nöjda. Om det finns något specifikt du uppskattade extra mycket eller om du har ytterligare önskemål i framtiden, är vi här för att hjälpa. Tack för din positiva feedback!

Karin P
Skrev om Städgiganten AB

Funkade bra, var lätta att få tag på och allt flöt!

Svar från Städgiganten AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att våra tjänster fungerade bra för dig och att det var lätt att få tag på oss. Vår strävan är att göra hela processen så smidig och effektiv som möjligt för våra kunder. Om du har ytterligare behov eller om det är något annat vi kan hjälpa dig med, är vi här för att assistera. Tack igen för din feedback och för att du valde våra tjänster!

Skrev om Städgiganten AB

Fönsterputs Två kvinnor gjorde ett bra jobb men de sa ingenting, De bara kom in och sen gick de ?? Kändes lite konstigt

Svar från Städgiganten AB

Tack för din feedback, och jag ber om ursäkt om det kändes konstigt. Vi strävar efter att inte bara leverera högkvalitativ service utan också ge en trevlig och kommunikativ upplevelse för våra kunder. Jag kommer att vidarebefordra din kommentar till vårt team för att förbättra och säkerställa att våra personal är mer interaktiva och kommunikativa i framtiden. Om du har ytterligare önskemål eller frågor är du välkommen att kontakta oss. Tack för att du valde våra tjänster.

Lennart E
Skrev om Städgiganten AB

Bra, snabbt och noggrant utfört arbete, efter de förutsättningar som rådde. Lite språkförbristningar uppkom, då svenska språket var nästan obefintligt, men med lite engelska, teckenspråk och leenden fixades det sig. Är helnöjd med städningen, och grymt jobbat av dessa medarbetare, kommer att rekommendera Städgiganten till folk, som behöver städhjälp.// Tommy

Svar från Städgiganten AB

Hej Lennart. Tack för din värdefulla feedback. Det glädjer oss att ha kunnat hjälpa dig och vi ser fram emot framtida samarbeten. Vi investerar kontinuerligt i utbildning för vår personal, och vi arbetar tillsammans för att övervinna eventuella språkbarriärer. Vi är övertygade om att vår kommunikation kommer att förbättras ytterligare vid kommande beställningar.

Nicole D
Skrev om Städgiganten AB

Kunde inte ha blivit bättre! Mycket seriöst och bra företag! Vi kommer använda Städgiganten igen!

Svar från Städgiganten AB

Hej Nicole, Tack så mycket för din värdefulla feedback. Vi ser fram emot att betjäna dig igen och hjälpa dig med dina framtida beställningar.

Maja W
Skrev om Städgiganten AB

Gör ett bra jobb till ett bra precis!

Svar från Städgiganten AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du upplever att vi gör ett bra jobb till ett rimligt pris.

Ulla N
Skrev om Städgiganten AB

Städerskan Bella var mycket trevlig och effektiv. Kontoret var flexibla när jag ville byta tid. Trevligt bemötande.

Svar från Städgiganten AB

Tack så mycket för din positiva recension! Det gläder oss att höra att du uppskattade städerskan Bella's trevliga och effektiva service. Vi strävar alltid efter att ge flexibilitet och ett trevligt bemötande till våra kunder. Om du har ytterligare önskemål eller om det är något annat vi kan hjälpa dig med, är vi här för att assistera. Tack igen för att du delade din positiva upplevelse, och vi ser fram emot att fortsätta ge dig högkvalitativ service.