Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Städgiganten AB

Franzéngatan 74, 112 15 Stockholm — Visa karta

Städgiganten AB har under 10 års tid hjälpt kunder med allt från städning i vardagen till trädgårdsskötsel eller trivseltjänster. Vi strävar alltid efter att ständigt ha 100 procent nöjda kunder, att leverera kvalitet i våra utförda tjänster och att ha konkurrenskraftiga priser.

För oss kommer kundens behov i första hand. Vi arbetar självklart med flexibla lösningar för att kunna tillmötesgå alla önskemål. Här får du allt du behöver under ett och samma tak.

Njut av livet, så tar vi hand om hemmet. Välkommen med din förfrågan!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 217 kunder tycker om Städgiganten AB

• Maire M

2019-06-14

Maire M skrev om Städgiganten AB
    Tvättning av inglasad balkong, själva arbetet utmärkt bra.
    Själva företaget inte lika OK - kan inte glömma att jag kände mig väldigt lurad när jag ville ha fönstertvätt bara av 2 rutor i lägenhetenoch talade om det vid beställningen men fick betala för hela lägenheten , 4 rutor, enl företaget var det en överrenskommelse med BRF !!!
    Då hade det varit bättre att berätta det vid beställningen och inte skicka en räkning på hela kalaset. Det glömmer jag aldrig och dyker det upp någon annat företag så byter jag.
    Vill inte bli lurad. Läs mer
  • 2019-06-14

Emma K skrev om Städgiganten AB
    Beställde flyttstäd och allt flöt på perfekt. Inga bekymmer med någonting! Läs mer

Anne G skrev om Städgiganten AB
    Rätt nöjd men det går lite fort när dom är här och putsar fönster och balkong. Läs mer

Barbro L skrev om Städgiganten AB
    Vi behövde flyttstädning av ett mindre hus på landet. Fick god kontakt med företaget redan från början. De som utförde städningen kom på utsatt tid, var mycket trevliga. Att vi inte talade varandras språk gjorde ingenting då vi "pratade" via översättningsappar. Resultat var utmärkt, det fanns ingenting att klaga på. Undrar om huset någonsin varit så rent. Köparna godkände också städning med utan några reservationer. Kan varmt rekommendera företaget Städgiganten! Läs mer

Maj-britt L skrev om Städgiganten AB
    Fönsterputsning lägenhet och inglasad balkong
    Alltid väl bemött
    Förväntade mig putsning av fönster i lägenheten och hela balkongen precis som tidigare år. Döm om min förvåning när putsarna efter att balkongen var klar sa hej och tänkte gå utan att putsa lägenhetens fönster trots att vi hade tagit bort blommor och gardiner. Visade sig vara ett missförstånd som snabbt reddes ut och allting löste sig på bästa sätt. Vi var nöjda och glada med resultatet. Läs mer
    2019-06-13 Sergei M svarar Maj-britt L
    Hej Maj,
    Jätte skönt att höra att vi har inträffat dina förväntningar trots det blev ett litet missförstånd.
    Viktigaste är resultatet är bra samt bemötande då blir man alltid nöjd :)
    Varmt välkommen åter.

Tommy A skrev om Städgiganten AB
    Flyttstädning.
    Mycket nöjd med städningen som var utmärkt. Trevlig personal på kundtjänst som var hjälpsamma. Läs mer

Jesper B skrev om Städgiganten AB
    Vi är nöjda med storstädningen av vår lägenhet. Allt sköttes på ett professionellt och välordnat sätt, och resultatet motsvarande väl våra förväntningar. Läs mer
    2019-06-12 Sergei M svarar Jesper B
    Hej Jesper,
    Jätte skönt att höra ett fint beröm om våra tjänster :)
    Tusen tack, välkommen åter.

Britt B skrev om Städgiganten AB
    Fönsterputs samt puts av balkonginglasning. Jag är inte helt nöjd med putsningen av balkonginglasningen men fönstren blev bra. Kan därför inte ge högsta betyget. Läs mer

Anna K skrev om Städgiganten AB
    felfri flyttstädning utförd på utsatt tid Läs mer
    2019-06-11 Sergei M svarar Anna K
    Hej Anna,
    Jätte kul och trevligt att höra fina ord från dig :)
    Stort tack för feedback det betyder mycket för oss.
    Varmt välkommen åter.
  • 2019-05-19

Mattias R skrev om Städgiganten AB
    Bra! Inga problem, rent och fint efter städningen, bra priser Läs mer
    2019-05-20 Sergei M svarar Mattias R
    Hej Mattias,
    Stort tack för ett kort men starkt feedback. Jätte skönt att höra detta :)
  • 2019-05-19

Ingrid S skrev om Städgiganten AB
    Bra utförd fönsterputs och trevligt bemötande! Läs mer
    2019-05-20 Sergei M svarar Ingrid S
    Hej Ingrid,
    Stort tack för fina ord och ett bra beröm om företaget :)
  • Katarzyna B

2019-05-19

Katarzyna B skrev om Städgiganten AB
    Storstädning med fönster puts plus inglasad balkong . Dåligt planering på personalen . En kom kl 9. Hjälp medel kom kl 10 andra tjej kom ännu senare. Tjejerna var jätte duktiga jobbade mycket bra . Stackarna var utan matt och dricka i 7 timar . Dom var super stressade för att hinna. Jobbet var gjort bra men det kunde vara bättre om dom kom samtidigt en börjar putsa fönstret andra städa grov tex köket med ung mm. Läs mer
    2019-05-20 Sergei M svarar Katarzyna B
    Hej Katarzyna,
    Tack för ditt feedback.
    Planering såg ut annorlunda från början men det uppstod problem på morgonen och därför fick vi lösa det på ett annat sätt så att det blir två personer.
    Det var ingen utsatt tiden på när städning måste vara klart därför är det svårt att förstå varför var de stressade. Vi kan inte tyvärr heller spåra personal om de har ätit eller skippat dagens lunch. Det är upp till de att bestämma när de ska äta.

Karl S skrev om Städgiganten AB
    Supernöjd!

Köpte flyttstäd och fönsterputs (med en dags varsel), kändes proffsigt hela vägen, från och med första mailkontakt, till att jag lämnade nycklar samt inspekterade lägenheten.

Under städningens gång kontaktade dom mig med ett antal kompletterande frågor som uppkommit, detta uppskattade jag, istället för att bara ignorera det och fortsätta.

Kan varmt rekommendera detta företag! Läs mer
    2019-05-20 Sergei M svarar Karl S
    Hej Karl,
    Det är superkul att höra att allt här gått så smidigt som det bara kan :)
    Väldigt väldigt stort tack för fina ord och ett starkt rekommendation av företag.

Karin D skrev om Städgiganten AB
    Storstädning
    Väldigt bra
    Inga
    Fantastisk bra Läs mer
    2019-05-17 Sergei M svarar Karin D
    Hej Karin,
    Stort tack för en bra feedback :)
    Det är skönt att höra att du blev nöjd med resultatet.
    Du är alltid välkommen åter som alla andra om du behöver hjälp.

HAMPUS H skrev om Städgiganten AB
    Supernöjd med städgiganten. Uppfyller alla krav för flyttstädning, var i tid och gjorde ett utmärkt arbete. Ville gärna att jag granskade och kunde återkomma om det inte var bra. Så 5/5. Tack för flyttstädningen så att vi kunde fokusera på möblerna! Läs mer
    2019-05-20 Sergei M svarar HAMPUS H
    Hej Hampus,
    Superkul att höra en kraftigt och jätte skönt feedback som du har skrivit.
    Det ger oss verkligen ännu större önskan att blir ännu bättre :)

Jenny L skrev om Städgiganten AB
    Arbetet bra utfört men svårt att prata med fönsterputsaren som varken kunde engelska eller svenska Läs mer
    2019-05-17 Sergei M svarar Jenny L
    Hej Jenny,
    Stort tack för fina ord och bra feedback.
    Angående språk brister så jobbar vi med detta och försöker utveckla det
    för personal som är inte bra på svenska eller engelska.
    Du är alltid välkommen åter som alla andra om du behöver hjälp.

Elin S skrev om Städgiganten AB
    Jag är nöjd med den flyttstäd som företaget genomförde. Jag är dock missnöjd med att företaget tog en kreditupplysning på mig. Det är inget som ett serviceföretag ska göra. Särskilt inte för köp av en tjänst som var så ringa i kostnad. Läs mer
    2019-05-20 Sergei M svarar Elin S
    Hej Elin,
    Tack för ditt feedback.
    Tyvärr i dags läget är det jättemånga som betalar inte för tjänster och det är den enda anledning varför vi gör kreditupplysning.
    Information om att vi gör det finns på hemsida samt under våra allmänna villkor och även i offerten.
    Bifogar länk - https://www.stadgiganten.se/files/ALLMANNA_VILLKOR.pdf
    Vi beklagar att du känner sig upprörd pga detta och ber om ursäkt för det.
  • 2019-04-29

Mikael G skrev om Städgiganten AB
    Flytt och flyttstädning. Mycket professionellt utfört. Enkel och tydlig kommunikation vid bokning och trevligt bemötande vid flytt. Läs mer
    2019-05-01 Sergei M svarar Mikael G
    Hej Mikael ! Tack så mycket för dina varma ord.
    Låt oss veta om du behöver vår service i framtiden. Du är alltid välkommen som kund!
    Vi uppskattar mycket din feedback!
  • 2019-04-28

Anette L skrev om Städgiganten AB
    Jag köpte städning av min villas nedervåning, när jag flyttade. Kök, badrum och två rum. totalt 60kvm. Trevligt bemötande och vi kom överens via mailkontakt och telesamtal. (Skönt att slippa städa när jag flyttat till nytt boende!)
    Det var rent och fräscht och doftade verkligen nystädat!
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-01 Sergei M svarar Anette L
    Hej Anette! Det är trevligt att höra att vi har gjort lite enklare för dig när du flyttade, eftersom det är alltid mycket att göra och kan vara stressigt.
    Tack så mycket för din tid och feedback! Låt oss veta om du behöver hjälp igen , du är varmt välkommen! Ha en fin dag!
  • 2019-04-20

Lars L skrev om Städgiganten AB
    Helstädning, förutom fönster.
    Artigt bemötande.
    Professionellt utfört arbete.
    Förstod att teamet har en inövad rutin vad gäller städningens turordning.
    Alla visste vad de skulle göra.
    Mycket nöjd med slutresultatet. Läs mer
    2019-04-24 Sergei M svarar Lars L
    Hej Lars,
    Det är jättebra att höra att allt har gått så smidigt som det var planerat :)
    Stort tack för fina ord om bolaget.
  • 2019-04-18

Mimmi H skrev om Städgiganten AB
    Köpte storstädning hela lägenheten. Allt gick utmärkt Läs mer
    2019-04-24 Sergei M svarar Mimmi H
    Hej,
    Stort tack för ett skönt beröm. Det betyder mycket för oss :)
  • Carolina L

2019-04-17

Carolina L skrev om Städgiganten AB
    Mycket nöjd med flyttstädningen av vår lägenhet👌 Rent och snyggt från golv till tak, n i i minsta lilla vrå!
    Lite trist att personalen inte kunde varken svenska eller engelska, men det proffsiga utförandet väger tyngre!
    Tacksam också för punktligheten, de var på plats 10 min innan avsatt tid👌

Stort tack!
    /Lina Läs mer
    2019-04-18 Sergei M svarar Carolina L
    Hej Carolina,
    Vi är glada att du har inträffat dina förväntningar med flyttstädning :)
    Stort tack för dina ord och jätte stark feedback.
    Glad påsk Önskar Städgiganten AB
  • 2019-04-15

Kerstin G skrev om Städgiganten AB
    Puts av balkongglas. Det har varit svårt tidigare att få glasen rena. Men nu blev det fint!
    Sammantaget - bra bemötande och mkt bra utfört arbete. Läs mer
    2019-04-18 Sergei M svarar Kerstin G
    Hej Kerstin,
    Det är jätte härligt att höra ett sånt feedback. För oss betyder det väldigt mycket :)
    Tack igen för beröm och fina ord.
    Glad påsk önskar Städgiganten AB
  • 2019-03-30

Åke G skrev om Städgiganten AB
    Mycket bra bemötande! Och bra städat. Läs mer
    2019-04-02 Sergei M svarar Åke G
    Hej Åke,
    Vad skönt att höra att du är nöjd med våra tjänster :)
    Stort tack för fina ord.

Indira L skrev om Städgiganten AB
    Tjänsten är hemstädning

Vänligt och professionellt bemötande, väldigt tillmötesgående. Överträffade mina förväntningar ifråga om städningen. Men också kontakten med dem, hur flexibla och serviceinriktade de är.

Supernöjd! Rekommenderar dem för mina grannar. Läs mer
    2019-03-29 Sergei M svarar Indira L
    Hej Indira,
    Stort tack för ett bra och positivt beröm. Vi är glada om våra kunder känner sig nöjda och glada med våra tjänster :)

Günther  M skrev om Städgiganten AB
    Hon som städade var mycket bra nogran och duktig jag var mycket nöjd Läs mer
    2019-04-18 Sergei M svarar Günther  M
    Hej Gunther,
    Stort tack för dina ord :)
    Det är jättebra att du är nöjd med våra tjänster.
    Glad påsk Önskar Städgiganten AB

Hi D skrev om Städgiganten AB
    Jättenöjda! Vi har regelbunden städning 1 dag i veckan. Otroligt nogranna, ger det lilla extra samt snabb service med kundtjänst. Läs mer
    2019-03-29 Sergei M svarar Hi D
    Hej,
    Vad härligt att höra att du är nöjd med våra tjänster.
    Tusen tack för fina ord det betyder mycket för oss. :)

Susanne P skrev om Städgiganten AB
    Utmärkt snabbt och proffsigt. Hemmet blev skinande rent. Läs mer
    2019-03-29 Sergei M svarar Susanne P
    Hej Susanne,
    Tack för ett varmt och skönt feedback :)
    Vi är tacksamma för detta och uppskattar detta verkligen.
  • 2019-03-13

Lisa J skrev om Städgiganten AB
    Anlitade städgiganten för ett flyttstäd. Förutom att det trots backning fortf inte var ordentligt städat, så gick städarna lös med vattnet i ett badrum och orsaka vattenskada på golvet utanför, såklart en olyckshändelse men ändå. Här var städgiganten tillmötesgående och tog på sig ansvaret, dock gällande två andra mindre skador dom orsakat ville dom inte höras talas om och dom var inte längre tillmötesgående. Fullbetalning ansåg dom också deras arbete var värt. Kommer inte anlita detta företag igen och inte heller rekommendera det till någon. Läs mer
    2019-03-14 Sergei M svarar Lisa J
    Hej Lisa,
    Tack för feedback.
    Vi beklagar och ber om ursäkt att vattenskada blev orsakad av oss, tyvärr sånt händer. Dessutom personal visste inte att det finns flera hål i golvet och att det kan bli problem efteråt.
    Angående skadan som taklampa har orsakad så är det jätte viktigt att informera om såna saker inför städning att det finns till exempel ett lampa som sitter i taket och om man rör den även med en damvipa så kommer den åka ner på golvet eftersom den sitter inte fast, ingen kan veta det och ingen hade koll på det heller tyvärr.
    Beträffande betalning vad jag kan se fakturan är frusen och vi har gjort ett rabatt för städning.
    Är ledsen att vi har hämnat i denna situation.
  • 2019-03-11

Nathalie H skrev om Städgiganten AB
    Väldigt trevlig personal, bra kundservice och mycket bra utförande! Läs mer
    2019-03-12 Sergei M svarar Nathalie H
    Hej Nathalie,
    Det är jätte skönt att höra att du är nöjd med tjänsten :)
    Det glädjer oss att du blev nöjd med resultatet.

Gustav H skrev om Städgiganten AB
    Oseriösa. Lägger till priser och tjänster i efterhand. Står olika information gällande vad som ingår på hemsidan. Skulle aldrig
    anlita dessa skojare igen. Läs mer
    2019-03-12 Sergei M svarar Gustav H
    Hej Gustav,
    Ledsen att höra detta och beklagar om du känner sig så.
    Som jag ser så har du fått ett tillägg för 11 st extra fönster rutor/ytor som under städning.
    Vanligtvis ingår bara 2 glas fönster men i ditt fall varje fönster hade 3 glas dvs totalt 6 ytor på ett fönster. Denna information om vad som ingår och tillkommer som tillägg finns också på hemsida att läsa. Totalt tillägg blev 220kr vad jag kan se.

Sofia T skrev om Städgiganten AB
    Väldigt bra städat och trevlig personal! Läs mer
    2019-03-12 Sergei M svarar Sofia T
    Hej Sofia,
    Tusen tack för fina ord och postivt feedback :)
    Det glädjer oss när vi har inträffat dina förväntningar.

Johan E skrev om Städgiganten AB
    Mycket lätta att ha och göra med sqamt väldigt bra service Läs mer
    2019-03-12 Sergei M svarar Johan E
    Hej Johan,
    Stort tack för ett bra och skönt feedback :)
    det betyder mycket för oss att höra att våra kunder är nöjda.
  • 2019-02-14

Fia C skrev om Städgiganten AB
    Flyttstäd.
    Välbemött
    Det var väl städat. Dock fanns en del smutsiga trasor kvar som firman använt vid städningen och ugnsluckan behövde jag rengöra ytligare för att få en godkänd städbesigtning av min bostadsförmedling. Läs mer
    2019-02-14 Sergei M svarar Fia C
    Hej Fia,
    Tack för fina ord :)
    Ledsen att personal har glömt smutsiga trasor. Angående ugnen så kunde du informera oss så kunde vi åtgärda städbristen för dig.
  • 2019-02-11

Elin Inge L skrev om Städgiganten AB
    Bra städat, i tid, flexibla med lösning m nyckel osv. Bra!

Lite besviken att de initialt ville ha mer pengar pga ”extra stökigt” (stämde inte) men sen ångrade sig när de ombads visa bilder på det. I vilket fall städade de slutligen på utsatt tid. Läs mer
    2019-02-11 Sergei M svarar Elin Inge L
    Hej Elin,
    Tack för ditt feedback.
    Ledsen att du känner sig så men som jag ser så tog städning 4 timmar mer än det vanligtvis gör, personal blev klara kl. 15:00
    Bilder var inte skickat eftersom städning var redan igång och de hade inte tagit bilderna innan städning påbörjades så därför kunde vi inte skicka bilder med synpunkter där det var extra stökigt.
  • 2019-02-08

Sebastian L skrev om Städgiganten AB
    Jag köpte flyttstädning för en lägenhet på 27.5 m2. Jag är väldigt nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-02-08 Sergei M svarar Sebastian L
    Hej Sebastian,
    Tack för ditt beröm.
    Skönt att höra att din upplevelse har gått bra och att du är nöjd med våra tjänster :)
  • 2019-02-08

Tommy E skrev om Städgiganten AB
    Beställde flyttstädning och slutresultatet blev riktigt bra. Fick snabb återkoppling innan det skulle ske och även under själva städdagen hur de låg till.

Väldigt bra genomfört till en vettig prisbild. Läs mer
    2019-02-08 Sergei M svarar Tommy E
    Hej Tommy,
    Tack för ditt feedback.
    Härligt att höra att vi har träffat dina förväntningar :)
  • 2019-02-06

Tony L skrev om Städgiganten AB
    Flyttstädning.Bra och snabbt bemötande. Väl genomförd städning och fönsterputs. Hade missat att städa ett skåp-åtgärdades direkt. Hade också missat dammsugning av luftventiler. Läs mer
    2019-02-08 Sergei M svarar Tony L
    Hej Tony,
    Tack för ditt feedback.
    Kul att höra att du är nöjd med tjänsten även om det blev lite synpunkter som var åtgärdat direkt :)
  • 2019-01-30

Victor E skrev om Städgiganten AB
    Beställde flyttstädning. Blev bemött snabbt och trevligt och inget strulade. Läs mer
    2019-02-06 Sergei M svarar Victor E
    Hej Victor,
    Tack för ett positivt feedback :)
    Härligt att höra att du fick ett bra service och trevligt bemötande.
  • 2019-01-24

Lise L skrev om Städgiganten AB
    Jag köper hemstädning var 14:de dag och är mycket nöjd med hur städningen utförs, punktlighet, bemötande och flexibilitet. VI reser en del och det har aldrig varig problem med att ändra datum för städning.

Jag tycker att allt med städgiganten fungerar perfekt. Läs mer
    2019-02-06 Sergei M svarar Lise L
    Hej Lise,
    Vad skönt att veta att du är nöjd med våra tjänster.
    Stort tack för ett fint feedback. :)
  • 2019-01-18

Fredrik H skrev om Städgiganten AB
    Både jag och hyresvärden var nöjda. Fick en anmärkning att plåtarna inte var rengjorda men det fixar jag. Läs mer
    2019-01-21 Sergei M svarar Fredrik H
    Hej Fredrik,
    Härligt att höra att du är nöjd med våra tjänster :)
    Tack för ett skönt feedback.
  • 2019-01-15

Kjell I skrev om Städgiganten AB
    EN STORSTÄDNING SOM UTFÖRDES UTMÄRKT

PERSONLIGT BEMÖTANDE UPPSKATTAS

ENLIGT ÖNSKEMÅL

BERÖMVÄRT JOBB Läs mer
    2019-01-16 Sergei M svarar Kjell I
    Hej Kjell,
    Stort tack för ett kraftigt feedback.
    Det hjälper oss utveckla och försöka bli ännu bättre.
    Vi uppskattar din beröm :)
  • 2019-01-15

Maria N skrev om Städgiganten AB
    Så nöjd!! Effektiva, städade snabbt och mycket noga. Smidiga och trevliga att ha kontakt med. Läs mer
    2019-01-16 Sergei M svarar Maria N
    Hej Maria,
    Jätte kul att höra att du är nöjd med vår service :)
    Vi hoppas för god fortsättning i framtiden.
    Din beröm betyder mycket för oss och vi är tacksamma för detta.
  • Djurstedts Sverige Ab D

2019-01-11

Djurstedts Sverige Ab D skrev om Städgiganten AB
    Jag har hemstädning en gång per vecka via Städgiganten och är otroligt nöjd...
    Jag får alltid samma städerska som har full koll på vad som behöver göras och barnen har till och med börjat hålla efter mellan gångerna då dom börjat uppskatta att ha det städat på sina rum...
    Städerskan är snabb och effektiv och kommer varje gång med egna förslag på vad som behöver en liten grundligare genomgång (kök, badrum, fönster, osv...) och resultatet är fantastiskt...!!!
    Mvh/Christer Läs mer
    2019-01-14 Sergei M svarar Djurstedts Sverige Ab D
    Hej Christer,
    Vi är tacksamma för varmt och skönt omdöme. Det betyder väldigt mycket för oss.
  • 2019-01-07

Jenny W skrev om Städgiganten AB
    Flexibla, professionella och väldigt bra städresultat. Jättenöjd med både hemstädning och flyttstädning. Läs mer
    2019-01-14 Sergei M svarar Jenny W
    Hej Jenny,
    Stort tack för ett bra och positivt feedback. Vi uppskattar detta :)
  • Dennis F

2019-01-07

Dennis F skrev om Städgiganten AB
    Skrev fel. "Texten är för kort, den måste vara åtminstone 30 tecken" Läs mer
  • 2019-01-02

Sebastian B skrev om Städgiganten AB
    Städarna hade nästan sönder gasspisen vid flyttstädningen. Läs mer
    2019-01-07 Sergei M svarar Sebastian B
    Hej Sebastian,
    Vi beklagar att vi har hämnat i detta situation och att du har fått ett dåligt upplevelse.
    Det är verkligen tur att den har inte gått sönder helt. Vill bara påpeka att vi har ej fått information om detta tidigare men du är varmt välkommen att kontakta oss beträffande detta på 076-7777616 eller mejla på flyttstadning@stadgiganten.nu
  • Magnus J

2018-12-28

Magnus J skrev om Städgiganten AB
    Köpte storstädning. Snabbt och effektivt jobbat, fantastiskt att fönsterputs ingick i priset. Rent och snyggt i hela huset. Läs mer
    2019-01-07 Sergei M svarar Magnus J
    Hej Magnus,
    Stort tack för ett positivt feedback. Vi uppskattar detta :)
    Du är varmt välkommen åter.
  • 2018-12-24

Birnur U skrev om Städgiganten AB
    Det var flyttstädning. Fläkten i köket rengjordes inte trots att det var med på listan. När det påpekades uppgav de att tiden hade gått ut och jag hade 3 dagar på mig med att inkomma med klagomål. Denna information framgick inte när jag beställde städningen. Läs mer
    2019-01-07 Sergei M svarar Birnur U
    Hej Birnur,
    Beklagar verkligen att du känner sig besviken.
    Vi har dubbel kollat Offert som du fick utav oss och det finns information om garanti tiden som är 3 dagar.
    Vi försökte rengöra fläkten så mycket det går men för att kunna komma åt där det kvarstod smuts behövde man nedmontera och förberedda detta inför städning och det var inte gjort tyvärr.
  • 2018-12-23

Ingrid Ö skrev om Städgiganten AB
    Jag beställde en flyttstädning av min pappas lägenhet. Blev bemött på ett professionellt sätt. Och bra feedback när man mejlade om frågor.
    Jag tyckte att de gjorde ett bra arbete.
    Jag skulle anlita dem igen om jag behövde hjälp med städning av något slag. Läs mer
    2019-01-07 Sergei M svarar Ingrid Ö
    Hej Ingrid,
    Vi är jätte tacksamma för fina ord och ett stark feedback från dig.
    Det betyder jätte mycket för oss :)

Franzéngatan 74, 112 15 Stockholm