Agnes Städ i Göteborg

Agnes Städ i Göteborg

Vi på Agnes Städ i Göteborg utför professionell städning i hem, restauranger och butiker och vi hjälper också gärna till efter större evenemang såsom bröllop eller andra festligheter. Agnes Städ startades med visionen om att erbjuda det stora företagets stabilitet och solvens i kombination med det lilla företaget flexibilitet, korta beslutsvägar och närhet.

Idag är vi 18 anställda och vi utför allt från hemstädning till golvvård, garagestädning och fönsterputs. Kontakta oss för information om hur vi kan göra din vardag lite enklare och renare!

Läs vad 90 kunder tycker om Agnes Städ i Göteborg 2

2021-04-28
    Har städning varannan vecka och är jättenöjd med det. Blev bra bemött av företaget, som levde upp till mina förväntningar
    2021-04-26
    Byt inte ut den nuvarande lokalvårdaren
    2021-04-25
    Har haft Agens städ i många år.
    De är kunniga, trevliga och flexibla.
    Jag köper städning varannan vecka.
    De är alltid glada och gör det de ska.
    Lätt att få kontakt med och aldrig omöjliga om du behöver byta tid.
    Har rekommenderat dem till många vänner.
    2021-04-23
    Jag är nöjd med de tjänster jag köper av bolaget. Jag har varit kund i många år. Jag har köpt städning och strykning.
    Trevlig personal och arbetar bra.
    Städning 2ggr /mån.
    Fungerar bra med både städning och kommunikation.
    2021-04-23
    Bra flexibilitet och bra städat. Litet svårt med kommunikationen kring vad och hur.
    2021-04-23
    Den städerskan vi har nu är jätte bra
    2021-04-23
    Vi har 2 veckorsstädning. Funkar jättebra, vi står för dammsugare och medel och annan utrustning.

Flexibelt att ändra då det inte passar. Vi har anlitat dem i flera år nu.
    2021-04-23
    köper städning varannan måndag av hela huset.
    Mycket duktig och välutbildad städare
    Alltid trevligt bemötande och utmärkt städresultat varför vi är mycket nöjda!
    2021-04-23
    Välstädat och alltid lika roligt att komma hem när ni varit där!
    Snabbt Rent Något svårt med språket
  • Daniel N
    2021-04-23
    Gör ett fantastiskt bra jobb och vi är super nöjda. Har varit kund i flera år.
  • Hanna E
    2021-04-23
    Jag har använt Agnes Städ i ca 10 år och aldrig blivit besviken. Fantastiskt rent efter varje städning, Agnes är flexibel och mycket seriös. Jag kan varmt rekommendera Agnes Städ.
    2021-04-23
    Städ. Bra kvalitet, trevlig personal och uppskattar flexibilitet att boka om eller avboka tider vid behov
    2021-04-23
    Utmärkt städning, jättebra resultat. Bra bemötande vid bokning. Ska fortsätta använda dom.
    2021-04-23
    Bra städning till bra pris. Lätta och flexibla att ha att göra med.
  • Karin Gunnel Elisabeth B
    2021-04-23
    Jag fick hjälp med städning av min lägenhet. Det sköttes mycket effektivt och noggrant. Jag var jätte nöjd.
    Mvh Karin
    2021-04-23
    Agnes städ väldigt bra på flexibilitet, t.ex om man behöver byta tid en vecka eller behöver ställa in på kort varsel.

Själva kvalitén på städningen varierar ganska mycket beroende på vem det är som städar.
    2021-04-23
    Har haft Agnes Städ i omkring fem år, och är mycket nöjd. Duktiga, flexibla och till vettiga priser.
    2021-04-23
    Bra i förhållande till pris även om man säkert kan få bättre för högre pris. Men helt enkelt riktigt prisvärt.
    2021-04-23
    Agnes städ städar hemma hos oss varannan vecka. Vi har samma kvinna som kommer varje gång, alltid på strålande humör och utför sitt jobb med noggrannhet och energi. Fakturan är alltid korrekt och vi får alltid snabbt svar eller återkoppling om vi har någon fråga eller något vi vill ändra på. Vi rekommenderar å det varmaste Agnes städ!
    2021-04-23
    Vi har en och samma person som kommer till oss, vi är alltid lika nöjda. Tryggt snyggt rent och fint!
    2021-04-23
    Kanon. Johanna och Ewelina är så goa och grymma på sitt jobb. Alltid snabb service med.
    2021-04-23
    Jag har använt mig Agnes städ i drygt ett år. De städer mitt hem varannan vecka. Överlag är jag nöjd De är effektiva och det är verkligen rent. Agnes är tillmötesgående o har en hög service nivå. Har jag haft synpunkter, regleras det direkt Jag tycker själv att vi har en bra dialog och att det funkar bra.
    2021-04-10
    Köparen som flyttade in efter flyttstädningen hade lite synpunkter, samt att en sak (som förvisso var lite sprucken) gick helt sönder under städning.
    Jag håller inte med din åsikt Mina anställda skickar bilder innan dom börjar jobba och deras bilder innehåller Repad bordsskiva Sprucken tröskel Och en trasig kran Dessa skador rapporterades före städningen Så det är inte sant att mina anställda gjorde inte sönder något Mvh Agnes Agnes Städ i Göteborg
    2021-03-31
    Jag har anlitat Agnes Städ tidigare till full belåtenhet och beställde nu storstädning av sommarbostaden, ca 70 kvm, 2 personer, 4 timmar. Efter 3 timmar var de klara och ville att vi skulle inspektera. Vi upptäckte då att köksskåpen, som vi hade tömt dagen innan, inte var avtorkade inuti och ugnen var inte rengjord. Det hade tydligen blivit ett missförstånd om vad som skulle ingå. Men efter att detta blev gjort var vi helt nöjda med insatsen och rekommenderar gärna Agnes Städservice. Personalen pratar inte alltid svenska, men de är trevliga och serviceminded, och det går bra att prata engelska.
    2021-03-22
    Storstädning.
    Trevligt bemötande och bra utfört arbete. Positiv upplevelse.
    2021-03-19
    Trevliga städerskor som jobbar hårt och gör ett bra jobb.
    2021-02-08
    Städning i vår villa. Smidigt bokat, kom på minuten som avtalat och gjorde ett jättebra jobb. Bästa städning vi haft.
  • Karin Gunnel Elisabeth B
    2021-02-05
    Trevliga städare som jag mötte upp med i minlägenhet. Jag är jätte nöjd. Återkommer.
    2021-01-21
    Fantastisk kundservice, flexibla och tillmötesgående. Väldigt duktiga och alltid trevliga, har redan rekommenderat till många!
    2021-01-20
    Har städat hos oss i många år nu. Det fungerar bra.
    2021-01-18
    Köper städtjänst. Alltid blivit snabbt och trevligt bemött. Mycket nöjd med Beata :)
    2021-01-18
    Hemstäd varannan vecka:

+ Flexibla
    + Trevliga

- Slarviga med dammtorkning bla
    - Mycket skador i hemmet i samband med städning
    Hej Marcus, Om dammtorkningen är slarivg då kan du tänka på förlänga städtiden, det kan vara så att personalen har för lite tid att damma ordentligt. om det finns skador vid städningen så måste du kontakta mig och då kan vi hitta en lösning på det. Mvh Agnes Agnes Städ i Göteborg
    2021-01-17
    Vi är mycket nöjda med städningen. Trevlig personal och alltid trevligt bemötande. Enkelt och smidigt att ändra vid behov.
    2021-01-17
    Har städ 4 tim varannan vecka. Värdesätter deras flexibilitet och är jättenöjda med allt.
  • Jenny-Maria E
    2021-01-16
    Städning. Det var helt ok. Utfört.
    2021-01-15
    Är jättenöjd med Agnes städ rent och fint när man kommer hem igen efter städningen.
    2021-01-15
    Städar snabbt och bra. Tyvärr talar de inte svenska. Vi har haft tre olika städfirmor under sju år. En höjde priserna regelt, en sålde, men Agnes städ är bäst av alla och så kommer samma personer varje gång.
    2021-01-14
    Hade funderat ett tag, hann inte med. Pensionär som arbetar + dans, gympa och kör före pandemin. Såg annons i Göteborg Direkt. Talade med Agnes på telefon, allt enkelt, inga problem, trevligt bemötande. Jag har haft 2 olika personer som städat, båda trevliga, rara och duktiga. Jag är väldigt nöjd med allt och kan rekommendera Agnes Städ till var och en som behöver. Tycker dessutom att det är prisvärt. Under pandemin har jag gått ut under tiden personen varit här, eftersom jag är storriskperson, samt 70+ are. Då har jag oftast promenerat nere vi Klippan med vänner och fikat ute oavsett väder. Också ett +. <3
    2021-01-14
    Vi har anlitat Agneststäd för lägenhetsstädning sedan flera år tillbaka och är fortfarande väldigt nöjda med firman. Trevlig och professionell personal, som håller tider, städar noggrant. Alltid bra och enkel kommunikation med ägare, som är väldigt flexibel och tillmötesgående.
    Jag kan bara rekommendera deras tjänster.
    2021-01-14
    Allt har varit proffsigt och välorganiserat.
    Dock var golven dyblöta efter att de tvättats. På parkettgolv skall man bara använda lätt fuktad och väl utvriden trasa.
    Bra utförd städning.
    Skulle uppskatta att samma person/personer kom varje gång.
    Agnes bra och trevlig att kommunicera med.
    Städtjänst 1gång/månad.

Vi är nöjda kunder sedan flera år. Städningen är oftast mycket bra och kontakten med företaget god. Viss språkförbistring kan förekomma i de fall då de anställda inte kan tala svenska eller engelska.
    2021-01-14
    Alltid ett rent och fint resultat med en extra touch!
    Städning
    Agnes är flexibla och svarar snabbt kring ev ändringar som önskas. Detta uppskattas mycket. Räcker med lite sms.
    Städningen utförs på bra sätt och av samma personer dom är mycket trevliga
    2021-01-14
    Bra städning och väldigt enkla att ha och göra med när man behöver ändra tider eller pausa städning under en period.
    2021-01-14
    Alltid bra, oavsett vem som städar. Snabba svar på frågor och flexibla att hitta lösningar.
    2021-01-14
    Vi är otroligt glada för att vi hittat Agnes städ. Alltid samma personal som kommer till oss och som gör ett fantastiskt jobb. Alltid noga och omsorgsfullt städat. Det är en sån glädje att komma hem trött efter jobbet och mötas av ett väldoftande och städat hem.
    2021-01-14
    Det är med en lyckokänsla i kroppen som jag går runt i mitt hus efter vår städning. Städningen är väldigt professionell och varje gång så märker jag det där lilla extra som gör huset extra städfint. Jag har använt företaget i flera år och kan varmt rekommendera dem.