Alla kategorier Lokalvårdare Västra Götaland Härryda Agnes Städ i Göteborg

Agnes Städ i Göteborg

Gamla Tuvevägen 20, 417 05 Göteborg — Visa karta

Vi på Agnes Städ i Göteborg utför professionell städning i hem, restauranger och butiker och vi hjälper också gärna till efter större evenemang såsom bröllop eller andra festligheter. Agnes Städ startades med visionen om att erbjuda det stora företagets stabilitet och solvens i kombination med det lilla företaget flexibilitet, korta beslutsvägar och närhet.

Idag är vi 18 anställda och vi utför allt från hemstädning till golvvård, garagestädning och fönsterputs. Kontakta oss för information om hur vi kan göra din vardag lite enklare och renare!

Läs vad 17 kunder tycker om Agnes Städ i Göteborg

• Alexander L
    Alexander L skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Mycket kompetenta och arbetar effektivt och gör alltid sina uppdrag till stor belåtenhet. Agens städ har alltid levererat och jag är mycket nöjd.De som kommer för att utföra uppdraget är trevliga och vänliga. Läs mer
  • ANNE F
    ANNE F skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Städning och strykning
    Nöjd med kvalitet o bemötande.
    Mycket nöjd med möjligheten att flytta eller ställa in städning vid behov Läs mer
  • Moa S
    Moa S skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Bra och noggrant arbete. Alltid välstädat och snyggt. Dock några tillfällen då det misssts i planeringen och i räkningarna men det har alltid rättats till med gott bemötande. Agnes städ kan jag rekommendera Läs mer
  • Lisa s
    Lisa s skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Städ privat bostad. Nöjda. Skulle gärna se ”det där lilla extra och de sista detaljerna”. Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Agnes Städ har städat vårat hus i 1,5 år med bra kvalité.
    Positivt:
    Inga problem om man vill göra uppehåll någon vecka då man är hemma på städdagen.
    Agnes städare plockar undan leksaker, kläder och allt annat som barnen drar fram, inget problem bara ett rent hus efteråt.
    Negativt:
    Våran städare pratar inte svenska och dålig engelska. Läs mer
  • Ola C
    Ola C skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Städning av lägenhet. Städningen bra utförd men kanske lite svårt att få kontakt med dom via mail eller telefon. Läs mer
  • Göran G
    Göran G skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Sökte lokal städhjälp på nätet, bor ensam i ett gammalt hus
    (två vånings 140 kvm. 1912),
    har besvär med ryggen och Parkinson.

Fastnade för Agnes av de tre städfirmor jag hittade på nätet lokalt.
    Agnes kom samma dag som jag sökte.
    Efter genomgång av husets städ och rengöringsbehov , kom vi överens om att fyra timmar varannan vecka bör räcka.
    Måndagen nästkommande vecka (20170327) kom Halina (polska bosatt i Borås).
    Var mycket nöjd med städningen , fyra timmar räckte.

Är mycket nöjd med den fortsatta städningen.

Agnes fakturerar varje månad, tydliga fakturor, lätt att se hur mycket som avgår, RUT.

Mitt betyg är Utmärkt

MH Göran Gunverth Läs mer
  • Louise Ö
    Louise Ö skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Bra bemötande! Trevliga och snabba, bra städning!!! Läs mer
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Vänliga, trevliga o gör vad som ska. Väldigt serviceinriktade o vill ha nöjd kund! Läs mer
  • Pernilla P
    Pernilla P skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Bra städning. Dock väldigt varierande när dom kommer. Man får då själv höra av sig och fråga när de anländer. Hade önskat att man fick ett meddelande om det så man kan planera sin dag.
    Fick sedan inte svar på ett mail jag skickade.
    Visste inte hur allt skulle gå tillväga. Om jag stod för städutrustning eller dom, om jag fick vara hemma ellrt inte. Väldigt luddigt alltihopa. Läs mer
    2017-11-23 Agnieszka G svarar Pernilla P
    Hej Pernilla
    Vad konstig jag har svårat på e mail
    Vet inte varför du fåt inte svar
  • Gertrud J
    Gertrud J skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Städningen är o.k., men man kan inte tala eller förklara för
    personen, eftersom den inte kan svenska.

Bemötandet från företaget är o.k.

Gertrud Johnsson Läs mer
  • Marie R
    Marie R skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Mycket nöjd med att vara kund hos Agnes Städ. De är flexibla om man har särskilda önskemål. Är alltid nöjd med utförd städning. Läs mer
  • Annika W
    Annika W skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Trevligt bemötande.
    Städning. Tjänst har verkligen levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Blev rekommenderad av kollega att nyttja för flyttstädning av stor villa. Snabbt, noggrant och mycket bra pris. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Vera L
    Vera L skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Agnes städar hemma hos oss varannan vecka. De är effektiva men noggranna, lyhörda för våra önskemål och alltid väldigt trevliga.
    De har helt klart överträffat våra förväntningar på alla fronter. Det är en ren njutning att komma hem när Agnes har varit hemma och städat.

MVH

Vera Läs mer
  • Peder E
    Peder E skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Gör vad de ska bra och väldigt prisvärt! Läs mer
  • Sylvia O
    Sylvia O skrev om Agnes Städ i Göteborg
    Tar sig an städuppdraget seriöst och med trevlig och kunnig personal.
    Vi är nöjda. Läs mer

Gamla Tuvevägen 20, 417 05 Göteborg