Agnes Städ i Göteborg

Agnes Städ i Göteborg

Vi på Agnes Städ i Göteborg utför professionell städning i hem, restauranger och butiker och vi hjälper också gärna till efter större evenemang såsom bröllop eller andra festligheter. Agnes Städ startades med visionen om att erbjuda det stora företagets stabilitet och solvens i kombination med det lilla företaget flexibilitet, korta beslutsvägar och närhet.

Idag är vi 18 anställda och vi utför allt från hemstädning till golvvård, garagestädning och fönsterputs. Kontakta oss för information om hur vi kan göra din vardag lite enklare och renare!

Läs vad 193 kunder tycker om Agnes Städ i Göteborg 2

2022-12-03 Verifierad kund
    Noggranna och vänliga.
    Mycket ambitiösa.
    Snabba.
    2022-11-21 Verifierad kund
    Snabba o duktiga, Märks knappast.mkt bra städnimg
    2022-11-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och utmärkt utförd hemstädning av en mycket kunnig, initiativrik och trevlig städerska.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Jag beställde en storstädning och de två personerna som kom gjorde ett underbart jobb.
    2022-11-14 Verifierad kund
    Bra och lätt att få kontakt med.
    Bra service och trevliga tjejer.
    Städningen var utmärkt, beställde lägenhetsstädning och jag var så nöjd med resultatet 👍
    2022-11-11 Verifierad kund
    Städ av lägenhet. Trevlig personal. Noggrann, effektiv, punktlig. Kändes väldigt bra efteråt och så skönt med ett ordentligt rengjort hem! Kan varmt rekommendera Agnes städ!!
    2022-11-05 Verifierad kund
    Agnes Städ löste en halvakut situation samma dag som jag ringde och kvaliteten på arbetet var toppen!
  • Thomas W
    2022-10-31 Verifierad kund
    Duktig, noggrann personal som dök upp i tid och gjorde ett jättebra jobb! Den bästa städfirma jag anlitat!
    Detta var flyttstäd, har anlitat andra firmor vid andra flyttar och har alltid varit tvungen att reklamera dessa andra p g a dåligt utfört jobb men Agnes städ utförde ett arbete i toppklass!
    Högsta betyg!
    2022-10-30 Verifierad kund
    Vi är alltid nöjda med våran städpersonal, noggrant och det lilla xtra ;)
    2022-10-21 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av personalen på Agnes Städ. Jag hade höga förväntningar på deras personal, o de infriade det delvis. Toaletterna var inte så väl städade som jag hade hoppats. Jag köpte en städtjänst, o på det stora hela var min upplevelse helt OK
    2022-10-08 Verifierad kund
    Jättebra, proffsigt snabbt och snyggt

Dom levde upp till förväntningarna

Flyttstäd, tipsad av en kompis som var nöjd med
    2022-10-01 Verifierad kund
    Dom var tjänstvilliga och ordnade flyttstädning fastän att jag var sent ute.
    Bra städat i alla rum
  • Elvy Katarina L
    2022-09-24 Verifierad kund
    Månadsstädning läg 70 kvm

Allt har fungerat bra. Städerskan var trevlig och duktig. Dock hade det varit ett plus om en ansvarig person besökt mig innan vi började för stt ge mig kottakt på överenskommelsen och kvitterar ut nycklar.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Agnes är mkt trevlig och serviceminded.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Bra och anpassningsbar firma.
  • Berit Ingegärd G
    2022-09-11 Verifierad kund
    Jag anlitade Agnes Städ för ungefär 10 år sedan. Jag har haft flera olika av hennes städare. Efter några år bestämde jag mig för att städa själv men är nu tillbaka hos Agnes. Att jag har haft olika städare beror på att dagar inte passat eller att städare slutat. Jag kan verkligen rekommendera Agnes Städ. Hon håller bra priser men framförallt är hennes städare väldigt duktiga.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Alltid bästa bäst Paulina som jag anlitar är otrolig duktig jag är mycket nöjd
    2022-08-29 Verifierad kund
    Jag är lika nöjd som i förra undersökningen.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Vi har testat olika städföretag för hemstäd men har aldrig varit så nöjda innan som vi med Agnes städ.
    Alltid lika noggrant städat och jättebra kundbemötande. Rekommenderar detta bolag.
    2022-08-03 Verifierad kund
    Trevliga städare som är effektiva och nogranna. Företaget är lätta att ha att göra med och de är snabba på att svara på frågor etc.
    2022-07-26 Verifierad kund
    Bra kommunikation och service. Perfekt utförd städning.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Mycket bra. Det var så skönt att komma hem till ett välstädat hem!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag har haft flyttstäd, vilket har skötts på bästa sätt.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Agnes städ är fantastiska, majoriteten av tjejerna som städar är jätte duktiga, klart att det blir fel ibland och det slarvas, men Agnes som äger firman är alltid tillmötesgående och fixar och rättar till. Otroligt bra service ☺️
    2022-05-22 Verifierad kund
    Agnes städ gör ett bra jobb. De gör det lilla extra och de är flexibla när vi behöver byta tid eller dag.
  • Karin Gunnel Elisabeth B
    2022-05-20 Verifierad kund
    Väldigt unga tjejer. Pratade ingen svenska, väldigt lite engelska. Kunde inte förmedla vad jag ville ha gjort.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Duktig och arbetssam städare
    Bra, snabb respons vid frågor
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevliga tjejer och bra resultat
    2022-05-12 Verifierad kund
    Flyttstädning det var rent o proffsigt gjort.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Enkelt att komma i kontakt med, snabb återkoppling, effektiv, grundlig och extra, extra omsorg i utförd städning.
    Solklart att jag anlitar Anges städ i Göteborg även framledes:-D
    2022-05-09 Verifierad kund
    Nice cleaning job! Fast and efficient👌
    2022-05-09 Verifierad kund
    Lite långdragen inledande kontakt men mycket nöjd med städningen som Agnes städ utför!
    2022-05-02 Verifierad kund
    Jag kan boka tid från gång till annan, vilket är viktigt för mig som reser i mitt arbete. Och även om jag har olika personer som städar så är jag överlag mycket nöjd.
    -Tjejerna kommer oftast 10-30 min för sent utan att meddela
    - Jag väntar på 2 tjejer och har kommunicerat önskemål om 2 tjejer då lägenheten är stor - men får oftast dedast EN person
    - Det är alltid nya personer som kommer vilket gör att jag varje gång behöver gå igenom vad som ska göras, var, hur jag vill ha städningen utför, vilka produkter som ska användas mm dvs börja om från början VARJE GÅNG
    - Stor variation på vilka som kommer och det arbete de gör - sist texgjordes ett väldigt dåligt arbete MEN man debiterade för 30 min extra???
    - Det personal som jobbade för 2-3 år sedan och som vi kände igen och som kom regelbundet hann med mkt mera och var nogrannare än vad dagens personal hinner med och är.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Kommer när de ska, gör ett jättebra jobb. Återkopplar alltid och har en hög service nivå. Är duktiga ambitiösa och noggranna
    2022-05-01 Verifierad kund
    Alltid vänligt, ni har levt upp till allae. vad företaget bekräftar.
    Har köpt en varannanveckas städning och är nöjd med denna tjänst.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Agnes Städ sedan några år tillbaka.
    Personalen är trevlig och utför tjänsten med bravur!
    Jag blir alltid på gott humör, när jag kommer hem och ser att
    det luktar gott och att det lilla extra är pricken över i:et.
    Om det är något särskilt jag behöver hjälp med, så får jag det.
    Jag kan varmt rekommendera tjänsten, som kallas veckostädning. Den är prisvärd dessutom!

Carina Blomquist
    2022-04-29 Verifierad kund
    Uppskattar att städarna är snabba men ändå noggranna, samt att det nästan alltid är samma städare. Också positivt att de är flexibla med att ändra om tider när man är sjuk eller dylikt.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Flexibla med bokningen.. Ärliga. Städar rent. Klarar kommunikation trots att inte alla kan svenska. Trevligt bemötande
    2022-04-29 Verifierad kund
    Enkla att kommunicera och kunnig personal. Rekommenderas!
    2022-04-29 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med er städning och med städarnas uppträdande och resultat!
    2022-04-29 Verifierad kund
    Toppen, toppen! Seriöst företag. Enkelt att ha städabonnemang med. Jätteduktiga personer som städar,. Alltid glada och effektiva.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Bra städ och kontroll på vad som skall göras
    2022-04-28 Verifierad kund
    De är alltid serviceminded och hjälpsamma. De kommer i tid och ger alltid bra information. Trevliga och vänliga. Jag har köpt städtjänst i många år från företaget.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Svårt ibland att tala om vad man vill ha hjälp med på grund av dåliga språkkunskaper. Lite för ofta nya städerskor, någon gång oerfarna. Mycket bra bemötande från företaget.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Duktiga, noggranna, flexibla och otroligt trevliga.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Alltid gott och snabbt bemötande.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Pålitlig städerska som gör ett bra jobb. Kontakter med Agnes och fakturering fungerar bra.
    Sädning av bostad
    Trevlig personal
    Städningen är oftast av god kvalitet
    Företaget är väldigt flexibelt. Det är möjligt att ställa in en städning eller byta dag när behov finns.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Jag beställer städningen hos Agnes. Jag är jätte nöjd med kvinnan som konstant gör den tjänsten hos mig. Hon är noggrann.
    Hos Agnes betalar man per timme darför har jag begärt städerska att uppfylla hela tiden som är betalat.
    En liten avvikelse är att vikarie personal kan inte göra rätt sitt jobb. P.g.a. det slutade jag att beställa vikariat.