Jasmine & Co Lokalvård

Jasmine & Co Lokalvård

Ring 031-25 35 00 www.jasminelokalvard.se

Välkommen till Jasmine & Co Lokalvård! Vi är ditt professionella städbolag i Göteborg med omnejd. Har du inte tid att städa? Eller känner du att du skulle vilja få ut mer av din fritid än bara städning? Oavsett om du är privatperson eller företag så kan vi hjälpa dig med städning av alla dess slag. Vi städar på kontoret,...

32 omdömen om Jasmine & Co Lokalvård

Filip O
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Jättetrevlig och professionell personal. Jasmine & Co Lokalvård erbjöd dessutom det mest prisvärda flyttstädet av alla vi kunde hitta. Jag köpte flyttstäd men valde bort fönsterputs då det inte behövdes i min förra lägenhet på ett rum, 25 kvadrat. Jag fick då ett billigare pris och jobbet de gjorde var minst lika bra som jämfört med de flyttstäd som kostar dubbelt så mycket.

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Linda S
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Trevligt bemötande. Lätta att ha med att göra. Beställde flyttstäd som vi blev nöjda med.

Susanne A
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Blev bemöt mycket bra när jag beställde flyttstäd. Inga problem att laga till tjänster. Företaget levde mycket bra upp till vad jag hade för krav på städningen. Mycket proffsig bemötande o städning.

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Monika A
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Ett mycket trevligt bemötande. Flyttstädningen jag köpt finns inget att klaga på. Skulle absolut anlita de igen.

Christine F
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Väldig trevlig bemötande och ett utmärkt utförd arbete. Kan verkligen rekommendera detta företag. Skulle utan tvekan anlite dem även för andra uppdrag än flyttstäd

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Lisbeth S
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Trevligt bemötande och väl utfört jobb.

Tomas R
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Toppen, trevligt bemötande trots stressad kund, flyttade dag och körde lite längre än vad som var avtalat, ny köparen var också nöjd!!

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Rebecka R
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Fint bemötande, perfekt städad lägenhet och snabba svar. Supernöjd!

Helena B
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Väldigt seriösa proffsig städ väldigt nöjda rekommenderas verkligen

Frida N
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Grymt städ och jag kan verkligen rekommendera!! 👍🏻👏🏻

Therese R
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Badrummet och hallen var inte bra städade. Kändes som att man bara tog ytligt i badrummet, så vi fick torkat av handfatet själva efteråt. Garderob i hallen och själva hallen var inte städade. Bra städat i övriga lägenheten, med extra plus för köket med kyl, frys och ugn.

Svar från Jasmine & Co Lokalvård

Hej Therese! Tack för ditt omdöme. Vi städar efter mäklarförbundets riktlinjer när det gäller flyttstädning och erbjuder dessutom nöjd-kund-garanti på 7 dagar, vilket innebär att man kan kontakta oss efter städningen ifall det är någonting som behöver åtgärdas så gör vi det kostnadsfritt. Har du inte blivit godkänd på besiktningen får du gärna kontakta oss, så kommer vi och åtgärdar det som eventuellt kan ha missats. vänliga hälsningar Jasmine & CO

Linda K
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Väl bemött och bra dialog. Väl utfört uppdrag.

Shadi S
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Vi är supernöjda med städningen, det blir SÅ otroligt rent! De som städat har varit så noggranna, så trevliga och tillmötesgående. Vi kommer definitivt att fortsätta vara kunder och vi rekommenderar verkligen! 10/10 🌟🌟🌟🌟🌟 Bästa bästa Taaackk !!

MARTIN T
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Bokningen tappades bort MEN Jasmine löste det ändå via ta in extra personal, detta utan att det påverkade mig. SNYGGT! Resultatet blev utmärkt och jag kommer vända mig till dem igen :-)

Jeanette A
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Fönsterputsen tog väldigt lång tid 2 timmar och 15 min det gjorde att jag kom försent till mitt arbete Borde fått veta detta innan för normalt sett brukar det ta ca 30 min av tidigare fönsterputsare

Lina S
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Noggrann och väl genomförd fönsterputs! Kan varmt rekommenderas!

Derya M
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Vi köpte flyttstädet och va väldigt nöjda med resultatet. Lägenheten va jätte ren och vi fick inga klagomål om att det missats något. Kommer definitivt rekommendera Jasmine till nära och kära.

Jonna M
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Fick hjälp av Jasmine & Co lokalvård med fönsterputsning i min lägenhet. Mina fönster är nu perfekta inför sommaren och jag rekommenderar verkligen att ta hjälp av detta lilla genuina företag.

Leyla F
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Quick , great result and reliable

Maria Z
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Vi har köpt hemstädning från Jasmine & Co Lokalvård. En utmärkt upplevelse. Vi har fått en underbart och trevligt bemötande av personalen. Städningen var det mer än som jag förväntade mig. Väldigt noggrant och rent. Vi var väldigt nöjd med allt. Jag värmt rekommenderar den här bolagen.

Jonas L
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Hade beställt fönstertvätt och det Funkade jättebra. Rena fina fönster och snabb och trevlig service. Skulle vi behöva hjälp med städning hemma en period så hade vi anlitat Jasmin & co Lokalvård.

Aldina B
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Fönster tvätt. Mottagen på ett mycket proffsigt sätt från första samtal. Punktlig, snabb och mycket trevlig. Med ett leende på läpparna utförde hon sitt jobb och fint blev det, en mycket lätt person. Jag rekommenderade henne till vänner mm. Jag rekommenderar företaget starkt! 👍👍👍👍👍

Silvia D
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Beställde fönsterputs. Trevlig och god bemötande. Höll rent och gjorde ett bra jobb. Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen.

Abtin K
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Flyttstädning: Enkelt att boka tid, snabb och god service, väldigt bra uppföljning. Väldigt bra servicekänsla. Skulle använda tjänsten eller andra tjänster igen vid behov.

Maria S
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Jag köpte fönster puts. Jag är väldigt nöjd med arbete och bemötande. Varm rekommenderar Jasmine

Sheedeh F
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Bra städning och otroligt trevlig kundservice.

Soroush E
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

De städer inte bara ditt hus eller lägenhet.De gör det ljusare och mer levande med deras underbara händer. Det var förra veckan som jasmine& Co lokalvård hade varit hos mig och jag måste säga "holy moly" Min lägenhet känner jag inte igen efter denna dag. De är trevliga och jobbar ordentligt.man kan kommunicera med deras personal och de är väldig lyhörda. Tack ska ni ha för att jag upplevde Min lägenhet mycket mer attraktiv efter jag hade er hos mig.

ÅKE J
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Jag behövde en flyttstädning av min lägenhet. Jasmine & Co utförde utomordentligt bra arbete. Jag är jättenöjd. Snabbt och billigt dessutom. Hade det funnits fler poäng att ge till Jasmine & Co hade de fått det.

Elina J
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Jag har anlitat Jasmine & Co lokalvård för städning av min lägenhet 2 ggr i månaden. Jag uppskattar att de är väldigt noga med mina önskemål och känner att de gör jobbet med stor omtanke. Jag är också väldigt nöjd med deras bemötande och priser!

Naser G
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Jag har anlitat Jasmine & CO för städning i min lägenhet flera gånger och har varit väldigt nöjd varje gång. Man känner verkligen att de bryr sig om sina kunder och ser till att man blir nöjd med deras tjänster. Rekommenderas varmt!

Fati M
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Hej! Jasmine & CO Lokalvård firman har jobbat hos oss vid 3 tillfälle, december 2020. Tjänst var städning i en vila . Vi blev bemött väldigt bra. Vi var nöjda med deras arbete.

Roya F
Skrev om Jasmine & Co Lokalvård

Jag har anlitat Jasmine & Co Lokalvård för städning av både mitt hus och min tandläkarmottagning. De har utfört arbetet proffsigt och med hög kvalitet. Dessutom är de mycket vänliga, flexibla och tillmötesgående. Rekommenderar dem värmt.