Attica Städ AB

Attica Städ AB

Läs vad 11 kunder tycker om Attica Städ AB 2

2021-05-21
    De har varit kyhörda för hur vi vill ha det samt att det alltid känns så rent och fint när de varit där. Dessutom alltid lätt att få svar om jag undrar något. Kan varmt rekommendera Attica Städ
    2021-05-14
    Snabbt och smidigt. Trevliga personer.
    2021-05-14
    Snabb respons på förfrågan om flyttstäd, trots kort varsel. Mycket trevlig kontakt med Attica Städ. Flyttstädet var också perfekt utfört.
  • Ann W
    skrev om Attica Städ AB
    2021-05-12
    Flyttstädning, Utmärkt bemötande hela tiden från alla jag var i kontakt med, Supernöjd med städningen, Rekommenderas varmt
    Städflytt. Toalett inte helt rengjord
    Hej Daniel Vad tråkigt att du upplevde det så Du hade kunnat kontakta oss och vi skulle åtgärda det direkt inom 24h då vi erbjuder alltid 100% Nöjd Kund-Garanti för alla typer av städtjänster vi utför Mvh Mario Attica Städ AB
    Hade bokat flyttstäd
    Trevligt bemötande av han som tog beställningen och snabba svar
    Dock tog städningen HELA DAGEN, när jag först fått uppskattad tid för städning på 3-4 timmar. Detta gjorde att städet inte var färdigt när vi hade bokat städgenomgång med köparna. Detta drog tyvärr ner betyget avsevärt.
    Hej Caroline Vad tråkigt att städningen tog lite längre tid än förväntat. Den angivna tiden var endast en uppskattning då varje lokal/hus/lgh ser annorlunda ut och vi fick inte någon information om att städningen skulle vara klar en viss tid. Det var väldigt trevligt att köparna blev nöjda med städningen. Mvh Mario Attica Städ AB
    2021-05-11
    Levde upp till förväntningarna.
    Punktliga, trevligt bemötande, flexibla, noggranna, snabba återkopplingar, samma personer som städar varje tillfälle är stort plus.
    Mycket nöjda.
    2021-05-10
    Enkla och tydliga med offert och återkoppling.
    Mycket väl utfört arbete.
    2021-05-10
    Hemstädning, utmärkt städning det bästa jag haft, jag har haft minst 6 olika städare tidigare och dessa överträffar alla.
    Väldigt snabba och utmärkt bemötande.
    2021-05-10
    Vi har en veckostädning från Attica. Har haft den bästa erfarenheten, trevlig personal och bemötande hela vägen !
    Vi ville ha det städat under vissa veckodagar, det gick inte att lösa initialt, men företaget ansträngde sig för att byta dagar så det skulle bli bättre för oss.
    Städningen är helt perfekt, jag får varje vecka ett trevligt sms med information vilken tid de kommer, de är alltid flexibla när det behövs, och huset är skinande rent! Rekommenderas varmt :)
    2021-05-10
    Trevligt bemötande och proffsigt utförd städning!