Marias Rena Städgrupp

Marias Rena Städgrupp

mariasrenastadgrupp.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Marias Rena Städgrupp! Vi är ett familjeföretag som står för säkerhet, trygghet och effektivitet. Vi är en städfirma som är belägen i Göteborg men vi kan hjälpa dig med städning av alla dess slag i Göteborg, Kungälv, Mölndal, Torslanda, Partille med omnejd. Tjänster: Flyttstädning, kontorsstädning, hemstädning,...

60 omdömen om Marias Rena Städgrupp

Fatemeh H
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Highly recommended. They are organised, easy to communicate, friendly, and have done the cleaning very accurately and well.

Kenny Z
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Bra resultat enligt överenskommet pris!

Svar från Marias Rena Städgrupp

Tack för ni tog er tid att lämna ett omdöme 😊

Christer K
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Väldigt trevligt bemötande och ställde utan varsel upp för husesyn och framtagande av offert. I den svåra situation som uppstod med akut städning under en helg genomförde de jobbet på ett fantastiskt sätt. Det tom genomförde viss ommöblering. All heder till företaget. Mycket nöjda. Grundtjänsten var stor storstädning med tillskott av ommöblering och viss borttransport av material. Peter Karås. Bror till husets ägare Christer.

Svar från Marias Rena Städgrupp

Hejsan Tack för ni tog er tid att lämna så fint omdöme 😁

Lars Ö
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Trevligt bemötande vid genomgången av städuppdraget. Var också lyhörda för de önskemål som vi hade och kom med bra förslag på genomförandet. Två städningar är nu genomförda med 2 veckors mellan rum. Resultatet är väldigt bra.

Advanced C
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Smidig hantering av kontakt samt städ! Inget att anmärka på alls.

Svar från Marias Rena Städgrupp

Tack för ni tog eran tid att lämna ett omdöme

Peter P
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Bra! Ställde upp med kort varsel och löste uppgiften föredömligt.

Svar från Marias Rena Städgrupp

Hej Peter Tack så mycket att ni tog er tid att lämna ett omdöme

Patrik S
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Kan starkt rekommendera. Kommer anlita Marias igen vid nästa flytt.

Svar från Marias Rena Städgrupp

Tack för du tog dig tid att lämna ett trevligt omdöme om oss. Mvh Maria

Mats N
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Väldigt trevliga och proffsiga i sitt bemötande och i sin kommunikation. Man får verkligen förtroende för Maria och hennes gäng. Några små missar i städandet men inte så konstigt när huset är 196 kvm + källare på 100 kvm Väldigt nöjd och rekommenderar gärna Maria Rena städgrupp

Svar från Marias Rena Städgrupp

Tack, för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mvh Maria

Frida E
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Väldigt trevlig kvinna som tog emot bokningen. Dock blev det problem då de blandat ihop dagarna för när städningen flyttstädningen skulle utföras. Städningen godkändes av vår hyresvärd

Hans M
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Snabbt och effektivt. Välstädat och klart rengjort.vänligt och trevligt bemötande med klar social kunskap.

Svar från Marias Rena Städgrupp

Tack Hans för du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme

Marie I
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Mkt trevliga och tror detta samarbetet kommer bli utmärkt

Svar från Marias Rena Städgrupp

Hej Peter Tack för ni tog er tid att ett lämna ett omdöme så fint omdöme 😁 Tror också på ett gott samarbete. Mvh Marias Rena Städgrupp

Annette L
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Är nöjd med städningen, fönsterputsning av min mors radhus som de förstädat inför fotografering som är på tisdag. Jag såg hur fint det var gjort idag. Och det luktade rent.

Svar från Marias Rena Städgrupp

Hej Annette. Vi är väldigt glada att du blev nöjd med städet och ännu gladare för ditt fina omdöme. Ha det gott. Med vänlig Hälsning

Anders L
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Professionella, snabba och trevliga. Dessutom bra pris!

Daniel I
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Väl utförd flyttstädning, bra kommunikation och bemötande. Pålitliga och professionellt utfört.

Svar från Marias Rena Städgrupp

Tack för du tog din tid att lämna ett omdöme,

Ilona P
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Personligt, proffsigt, respektfullt. Kommer absolut att sitta i min kontaktpoliser. Kommer också att rekommendera till andra.

Charlotta R
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Jättetrevliga och jätteproffsiga! Skinande rent resultat. Jag kan varmt rekommendera Marias Rena Städgrupp för flyttstädning.

Svar från Marias Rena Städgrupp

Tack för du tog din tid att lämna ett omdöme, 😁

Gabriel O
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Serviceminded, flexibla och lyssnar på kundens behov. Rekommenderar varmt denna firma och kommer vända mig till dem för framtida städuppdrag

Svar från Marias Rena Städgrupp

Uppskattar ni tog er tid att lämna ett omdöme 😁

Therese S
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Jättenöjd med städet och trevligt bemötande

John K
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Maria and her team were very nice and friendly. They arrived on time and did an outstanding job. The house both looked and smelled very clean. The windows I don't ever think in the 20 years I lived in the house ever seemed so clear (we had alot of windows). Thank you very much Maria and give my regards to the other 2 on your team.

Linuz N
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Bra städat! Hjälpte mig med en flyttstädning med på en lördag med mycket kort varsel. Bra kommunikation och nyckellämning efter kontorstid. Inget att anmärka på! :)

Linnea W
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Snabb och smidig kommunikation, jättenöjd med flyttstädningen.

Raija S
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Enkelt och smidigt att få kontakt. Fint bemötande och service. Rent och snyggt! Supernöjd!

Eva G
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Trevligt och proffsigt bemötande och en fröjd att se resultatet av flyttstädningen! Jag rekommenderar dem verkligen!!

Ingela T
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Trevligt bemötande. Jättefint städat på det datum som jag önskade, Smidigt och väl utfört arbete. Anlitar gärna henne igen

Michel F
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Trevligt bemötande och väl utförd städning

Anders R
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Trevligt bemötande. Bra service och enkel att ha att göra med!

Gresa B

Bra kommunikation, flexibelt och super rent! Jättenöjd 😊

Lisa P
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Kan verkligen rekommendera Marias rena städgrupp. Både vi och de nya hyresgästerna var väldigt nöjda med flyttstädningen. Maria har varit så tillmötesgående och kommunikationen har varit så himla bra.

Wilhelm B
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Prisvärd och trevligt bemötande, kan rekommendera!

Ann M

Trevligt bemötande, snygg slutstädning

Elisabeth S

Mycket bra bemötande. Smidig handläggning

Eva R
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Kan varmt rekommendera Marias Rena Städgrupp. Allt har fungerat perfekt. Bästa återkoppling och städningen var superb!

Niclas K
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Beställde flyttstäd och är väldigt nöjd med resultatet. Kommunikation och allt funkade jättebra. Rekommenderas!

Sisko K
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Fint och fräscht toppen på alla sätt och vis

Anna-carin Maria P
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Bra och snabb kommunikation Trevligt bemötande Väl genomförd städning Otroligt prisvärt Rekommenderar varmt

Anders D
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Vi anlitade Marias Rena Städgrupp till en flyttstädning när vi hade sålt vårt radhus. Kontakt, kommunikation, bemötande och samarbetet med företaget har varit fantastiskt och vi är supernöjda, tack😀

Tina T
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Maria var jättetrevlig och tillmötesgående!

Christina M
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Bra Städning men att skicka detta i Christinas namn var kanske inte så bra eftersom Christina gick bort den 29/8 Thomas Roos

Andreas A
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Punktliga, trevligt bemötande, bra städat - hela processen fungerade perfekt.

Helena K
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Vi är jättenöjda med vårat slutstäd som dem utförde.

Mikael P
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Bra städat helnöjd...................... ..............,...........

Marianne B
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Trevligt bemötande men jag har inte sett hur städningen var utförd eftersom dom senare lade den en dag, tur att köparna accepterade det med ingen varsel innan.

Svar från Marias Rena Städgrupp

Hej Marianne B. Det var tråkigt att det blev som det blev den fredan p.g.a. Way Out West konserten där vi hade fullt upp med hotellstäd den dagen. Och därför ville vi lägga hela vår fokus på dig dagen efter och göra ett bra jobb eftersom vi fick till oss att köparna skulle flytta in på måndagen. Men ändå positivt att inget om städet är negativt efter vi lämnat nycklarna till köparna. Vi tackar för omdömet både här på Reco samt det högre betyget på servicefinder. Mvh Maris Rena Städgrupp

Benjamin S
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Marias städ har varit både trevliga och professionella från första kontakt till utfört arbete. Vi hade beställt flyttstädning och de nya ägarna tyckte att det var rent och snyggt överallt, bättre betyg är svårt att få! Vi kan varmt rekommendera Marias städ :)

Emma E
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Jag är jättenöjd med min flyttstädning av Maria! Proffsigt bemötande och utfört jobb. Smidigt med kontakten angående nyckelöverlämning och annat. Ger de bästa rekommendationerna!

Josefin K
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Jag är jättenöjd med Marias Rena Städgrupp! Superbra flyttstädning som blev godkänd utan några anmärkningar!

Christopher W
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Proffsig, trevlig och kunnig personal med hög servicekänsla. Vi är väldigt nöjda med samarbetet och kan definitivt rekommendera företaget 🙂👍

Maria H
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Trevliga, proffsiga, flexibla och väldigt tillmötesgående. Kan varmt rekommendera!

Dialog H
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Vi använder oss av Marias Rena Städgrupp för städning inom Hotell & Restaurang och det har fungerat utmärkt. Vi kan varmt rekommendera dem Mvh Dialoghotels

Mattias G
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Maria var mycket enkel att kommunicera med och levererade utmärkt service och städning enligt överenskommelse till ett bra pris. Kan varmt rekommendera Marias Rena Städgrupp.

Anna-Karin V
Skrev om Marias Rena Städgrupp

Service och trevligt bemötande. Proffsig städning.