Lundby Städhjälp AB

Långängen 9A, 417 22 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Lundby Städhjälp!

Vi städar åt både privatpersoner och företag. Det spelar ingen roll om det är en lägenhet, en villa, tvättstugor, kontor eller några trappuppgångar som behöver rengöras, och vi erbjuder även flyttstäd. Vi anpassar oss alltid efter dina behov och har den erfarenhet som krävs för att du ska bli nöjd med arbetet.

Vårt främsta mål är att göra människors vardagsliv lite lättare. När du anlitar vår städfirma får du därför välutbildad personal som alltid lämnar ditt hem strålande rent, så att du kan fokusera på annat. Kontakta oss så berättar vi mer om våra tjänster!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 93 kunder tycker om Lundby Städhjälp AB

• 2019-10-15

Cameras D skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städning. Bra bemötande snabb återkoppling. Bra städning tyvärr ofta olika som kommer och städar. Önskvärt med samma person. Tycker inte man ska ta 1 Tim extra betalt för transport. Läs mer
    2019-10-15 Lundby Städhjälp AB svarar Cameras D
    Hej! Tack för detta. Anledningen till att det varit olika personer och städat är för att ni haft var tredje vecka, jag har sagt tidigare att vi då inte kunnat lösa samma person. Dock har vi ändrat nu och kan lägga det på samma person hela tiden fast, så vi hoppas att ni upplever det bättre. 🙂👍
  • 2019-10-13

Atelje B skrev om Lundby Städhjälp AB
    De städar min ateljé. Väldigt pålitliga och noggranna. Lätt att komma i kontakt med. Läs mer
    2019-10-15 Lundby Städhjälp AB svarar Atelje B
    Tack! Och det skall vi fortsätta att vara 🙂

Ingrid C skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi har städning en gång i månaden och har hittills alltid varit mycket nöjda 😄 Bra kommunikation också. Läs mer

Marie K skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städning v a vecka
    Positivt bemötande, bra utfört jobb Läs mer

Dahlin H skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städhjälp - bra flexibel service och ett fullgott resultat. Läs mer

Birgitta A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Storstädning.
    Jag fick mycket bra bemötande.
    Mina förväntningar infriades. Läs mer
    2019-10-15 Lundby Städhjälp AB svarar Birgitta A
    Tack för ett fint omdöme 🙂 glad att det blev bra! 🙂

Stig E skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städning varannan vecka utföres av en duktig och pålitlig person som tar ansvar . Dessutom en väl fungerande administration som planerar , informerar och sköter sitt uppdrag på ett föredömligt sätt .
    Lizzie o Evan Hellström Läs mer
    2019-10-15 Lundby Städhjälp AB svarar Stig E
    Vi tackar er för den fina recensionen evan. 🙂

Anna J skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vår varannan-vecka städning är guld värd! Jag upplever att vår kontaktperson är oerhört tillmötesgående både gällande vad man vill få hjälp med under städtimmarna och de gånger vi behövt avboka tiden har de hjälpt oss ordna med en ersättningstid. Vi valde Lundby efter tips från några vänner och är supernöjda! Läs mer
    2019-10-15 Lundby Städhjälp AB svarar Anna J
    Hej! Tack för det fina omdömet 🙂

Claes J skrev om Lundby Städhjälp AB
    Lundby städ är otroligt service minded och duktiga. Är nöjd varje gång de har varit och städat. Läs mer
  • Alexandra B

2019-09-06

Alexandra B skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi köpte flyttstäd av en lägenhet och visste inte riktigt vad vi skulle förvänta oss då vi aldrig använt en sån tjänst tidigare.
    Prisvärt och ett noga utfört jobb. Både vi säljare och vår köpare var väldigt nöjda! Kommer definitivt välja detta företag igen!
    Dessutom var de trevliga, lätta att få tag på och svarade snabbt och utförligt på frågor. Läs mer
    2019-10-15 Lundby Städhjälp AB svarar Alexandra B
    Härligt att det blev så bra! Hälsat tjejerna som utförde jobbet detta. Vi tackar
  • Helene B

2019-09-02

Helene B skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag blev rekommenderad Lundby Städhjälp av min dotter.Hon har anlitat företaget under många år! Jag blev inte heller besviken. Har blivit utmärkt bemött från första början. Personligt kombinerat med saklig professionalism. Storstädningen idag var utmärkt. Inte bara städningen som sådan utan också Diana som gjorde den. Min lilla lägenhet har blivit som ny, inte minst köket. Tack för väl utfört jobb/ Helene Bergman Läs mer
  • 2019-08-31

Katerina T skrev om Lundby Städhjälp AB
    Trevligt bemötande av företaget och väldigt nöjd med städning. Kan varmt rekommendera Lundby Städhjälp AB. Läs mer
  • 2019-08-30

Anna A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Haft ett storstäd och efter det bokade vi städ varannan vecka. Hemmet är väl omhändertaget, rent och snyggt överallt. Enkel och snabb kontakt trevlig personal och ett rent hem! Läs mer
  • Karin L

2019-08-30

Karin L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Kontaktade Lundby Städhjälp, då min mors hus behövde flyttstädas. Fick svar direkt och hjälp den vecka jag önskade.
    Mycket trevligt bemötande, lätt och snabb respons på frågor etc via mejl.
    Är väldigt nöjd med städningen, skinande rent till ett bra pris!
    Kan varmt rekommendera Lundby Städhjälp!! Läs mer
  • 2019-08-27

Anette A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hemstädning. Proffsig leverans både vid första kontakt och genomförande. Mycket kunnig och tillmötesgående personal. Vår städerskas levererans är med respekt för vårt hem. En glädje att komma hem när hon varit på besök! Läs mer
  • 2019-06-10

Claudia F skrev om Lundby Städhjälp AB
    Väldigt nöjda med stor städning utfört av Lundby Städhjälp. Personalen var väldigt noga, respektfulla och effektivta. Ser framemot nästa städ tillfälle! Läs mer
  • 2019-06-10

Alf G skrev om Lundby Städhjälp AB
    Dom var helt enkelt mycket bra på det dom gjorde. Resultatet gjorde en glad för att inte säga köparen. Detta var en flyttstädning. Läs mer
  • 2019-06-05

Johan R skrev om Lundby Städhjälp AB
    Superduktiga! Blev renare än man kunde tänka sig och väldigt trevlig personal. Läs mer
  • 2019-05-22

Johanna A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Storstädning.
    Vi är verkligen jättenöjda! Läs mer
  • 2019-05-21

Cathrin k skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi är mycket nöjda med vår första städning hos Lundby Städhjälp, det är skinande rent! Läs mer
  • 2019-05-21

Marie E skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hemstädning varannan vecka.
    Trevligt bemötande
    Min upplevelse blev ungefär som jag förväntat mig Läs mer
  • 2019-05-20

Viktoria N skrev om Lundby Städhjälp AB
    Har hemstädning varje vecka och är jätte nöjd. Allting är fint och rent. Enkelt att komma överens med företaget om behovet man har. Punktlig och noggrann städerska. Gör allt man ber om.

Pålitligt företag med bra personal.

Kund i Billdal Läs mer
  • 2019-05-19

Sara L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Seriöst och trevligt bemötande och utmärkt utförd tjänst! Läs mer
  • 2019-05-19

Anna L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Tryggt, bekvämt alternativ för städning hemma! Jättenöjd med resultatet också! Läs mer
  • 2019-05-02

Sami D skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi köpte hemstäd och blev mycket nöjda! Vi valde därför att fortsätta med Lundby Städ och kommer nu att ha dom kontinuerligt.
    Ett företag som är flexibla, enkla att få kontakt med samt trevligt bemötande.
    Rekommenderar varmt!
    Sami och Christian Läs mer
    Lundby Städhjälp AB , Lundby Städhjälp AB gillar detta
  • Carolina H

2019-03-18

Carolina H skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi köpte flyttstäd till vår 2a på 64 kvadrat och vi blev mer än nöjda. Tjejerna kom tidigt, mötte oss och hade ett väldigt proffsigt bemötande. De lyssnade på alla våra önskemål - vårt hem har aldrig varit så rent som när de lämnade, inte ett dammkorn! Rekommenderar tjänsten och kommer definitivt att använda Lundby Städhjälp igen! Helt suveränt! Läs mer
  • 2019-03-13

suzanne E skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hemstäd! Vi är mycket nöjda och får snabb återkoppling om vi undrar över något. Läs mer
  • 2019-03-11

marlene s skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städtjänst.
    Mycket trevligt bemötande av såväl adm personal och städerska.
    Hade förväntat mig rent hem men fick ett mycket rent hem. Noggrann och lite extra upplevde jag det. Åtminstone om jag jämför med andra städfirmor. (Har använt tre andra tidigare) Läs mer
  • 2019-03-07

Linda A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hej! Hade storstäd hemma hos oss och är supernöjd! :) blev kanon mött av tjejen som kom. Förväntade mig faktiskt mindre men blev överraskande nöjd! Läs mer
  • 2019-03-06

Ulrika M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Storstäd. Mycket trevlig presonal. Överträffade mina förväntningar då de verkligen städade rent överallt. Är otroligt nöjd! Läs mer
  • Erica C

2019-03-04

Erica C skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jättenöjda med vårt städ och vår städerska Patrycja. Bra kommunikation vid ev frånvaro och ev ersättare på veckostädet. Jätteskönt att komma hem till städat hem varannan vecka! Läs mer
  • 2019-03-03

Marie-Louise A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Ville ha hjälp med en storstädning. Har anlitat dem flera gånger och alltid blivet bra bemött. Lägenheten har varje gång vara perfekt städat. Är så nöjd med dem. Läs mer
  • 2019-03-03

Ann-Sophie L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi är väldigt nöjda med Lundby Städhjälp. Alla är trevliga och jobbet blir helt enkelt väldigt bra gjort, och det är så skönt att komma hem efter de har varit här! Vi rekommenderar dem :). Läs mer

Rebecka P skrev om Lundby Städhjälp AB
    Super nöjda med Monika som är hos oss. Bra bemötande och kommunikation med Patricia vid ändringar. Läs mer

Leif S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hade aldrig köpt en sån tjänst förut och blev väldigt förvånad att det blev så bra. Dessutom tyckte jag att chefen på Reco var en mycket trevlig människa, jag kan varmt rekommendera Reco som städbolag. MVH Leif Spiik Läs mer

Anita L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städ lägenhet . Bra bemött. Mina förväntningar efterlevdes. Vilk gärna ha samma person varje gång! Hälsn Anita Läs mer
  • 2019-02-27

Veronica W skrev om Lundby Städhjälp AB
    Fantastiskt företag! Har aldrig haft så rent hemma som efter deras besök. Längtar till nästa gång de kommer. Läs mer
  • 2019-02-27

Annika J skrev om Lundby Städhjälp AB
    Uppmärksamt och lösningsfokuserat, kommunicerar väl med mig som kund. Har personal som gillar och gör sitt jobb utmärkt! Läs mer
  • Jessica G

2019-02-26

Jessica G skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vardagsstäd av trevliga städerskor och administrativ personal på företaget.
    Det blev rent, väldoftande och så härligt att komma hem! Läs mer
  • 2019-02-25

Sofia I skrev om Lundby Städhjälp AB
    Superfint bemötande och kontakt vid alla lägen. Jättetrevlig och duktig personal som gör hemmet både mycket välstädat och välordnat! Vi kan varmt rekommendera Lundby Städhjälp AB. Läs mer
  • 2018-12-30

Erika B skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hej! Efter att legat på sjukhus större deleln av sommaren 2018 blev det mig än mer behövligt med hjälp i hushållet.
    Till att börja med, och akut, städhjälp.
    Samtidigt som jag blev sjuk stod vi även mitt upp i en omfattande renovering.
    Vi bor i en 2 plans-villa och hela övre plan fick vi "lägga på is ".
    Vi får alltså städhjälp i undre plan, där vi för tillfälle bor . Vi är mycket nöjda med resultatet. Våra önskemål har alltid tillgodosett. T ex en och samma person, xtra.insatt städhjälp (jultiden ).
    Alltid angelägen och tillmötesgående.
    Vi har för ett antal år sedan haft hemstädning av ett företag där jag inte var lika nöjd. Dom kom 2 personer, och ofta olika. Så bara av den anledning gick dom bort.
    Hälsningar Läs mer
  • 2018-12-13

Caroline J skrev om Lundby Städhjälp AB
    Trevliga och resultatet blir kanon! Läs mer
    Lundby Städhjälp AB , Lundby Städhjälp AB gillar detta

2018-10-19

Karolina S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hej,
    - Städning varannan vecka
    - Bemötandet är mycket bra, svarar snabbt och tydligt. Flexibelt om man någon gång behöver byta tid.
    - Våra förväntningar är höga. Vi förväntar oss rent och snyggt överallt inkl lister, möbelytor, bänkskivor, fönsterkarmar, golv, micro, utanpå kyl, frys, spisfläkt, skåpsluckor, toaletterna, badkaret, golvbrunnarna, dushdörrar, handfat, golv, dammsugning av mattor, bäddning av sängarna mm. Vi förväntar oss också att alla grejer ställs tillbaka där de stod.
    Vi tycker absolut att Patricia bemöter oss positivt och är noga med att vi ska vara nöjda. Beata som städar hos oss möter definitivt våra förväntningar, vi är supernöjda med henne och jobbet hon utför i vårt hem.
    - Vi är supernöjda! Beata levererar varje gång och vi kommer hem till ett riktigt rent & fräscht hem. Man vet redan innan man öppnar dörren att man kommer vara nöjd!
    Vi kan absolut rekommendera Lundby Städhjälp!
    Karolina Skenhall & Johan Emilsson Läs mer
  • 2018-10-10

Erik S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Köper städ löpande varannan vecka till vår lägenhet.

Bra bemötande och trevliga i införsäljning.

Vi är nöjda med städ och de gånger vi haft små synpunkter har de åtgärdats fort och med snabb återkoppling.

Mkt bra med notifiering inför varje städtillfälle, och enkel tydlig kommunikation vid sjukdom eller dylikt och snabbt erbjudande om städ vid annat tillfälle.

Bra städ till en vettig peng, bra service och återkoppling på frågor/synpunkter. Läs mer
  • 2018-10-09

Suzana M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Bra kommunikaton, duktig personol. Jag rekommenderar😘 Läs mer
  • Therese N

2018-09-15

Therese N skrev om Lundby Städhjälp AB
    Köpte full städtjänst - Flyttstädning.

Blev vänligt och professionellt bemött ! Fick en offert med kostnadsförslag.

Själva städningen blev oklanderligt utförd. Fönstren glänste och det var rent och snyggt överallt. Precis vad jag förväntade mig.

Rekommenderar varmt Lundby Städ

Med vänlig hälsning

Therese Nordenberg Läs mer
  • Mikael L

2018-09-13

Mikael L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Exemplariskt! Försökte verkligen hitta något ställe där man missat men jag hittade inget. Funkar kanon med tider och kontakt. Läs mer
  • 2018-09-13

Sophie S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag är mycket nöjd med Lundby Städhjälp! Tjejerna gör ett fantastiskt bra jobb. Städningen är noggrant och proffsigt utförd. Vi har nu hjälp varannan vecka. Tack!!! Läs mer
  • Ami A

2018-09-12

Ami A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Trevligt bemötande. Mycket nöjd med kök och badrum. Fönsterputsningen var inte så bra , gjorde om det själv. Den ena kvinnan hade stora språksvårigheter och förstod nog inte vad jag menade. Annars nöjd. Läs mer

Långängen 9A, 417 22 Göteborg