Läs vad 164 kunder tycker om Lundby Städhjälp AB 2

• 2021-01-11
    Amazing job! Attention to details, great communication, flexibility to accommodate my requests, friendly personnel. Absolutely recommended.
  • 2020-12-20
    Vi har använt oss av både flyttstäd och storstädning, de blev ett riktigt bra resultat och vi blev otroligt nöjda. Trevlig personal och man får snabbt svar när man skickar meddelanden.
  • 2020-12-03
    Hög nivå på städningen, jobbar snabbt och effektivt.
    Bra dialog angående hur städningen ska läggas upp på bästa sätt.
  • 2020-12-03
    Vi köpte flyttstädning. Bemötandet och städningen var hur bra som helst! Förväntningarna infriades verkligen. Rekommenderas varmt!
  • 2020-11-07
    Bästa, bästa!
    Helstädning av min sekelskiftstrea med trätiljor och många lister, stuckaturer, höga fönster med innefönster i, kakelugnar och annat vackert men som är jobbigt att städa. S t r å l a n d e resultat och alla på Lundby Städ är så trevliga och uppmärksamma. Att rekommendera!✨👌🏼
    Annika J
  • 2020-11-03
    Det gjordes ett fantastiskt arbete. Så välgjort samt ett mycket trevligt bemötande
  • 2020-10-29
    Patricia besökte vårt hem och lämnade all information. I samma vecka fick vi utmärkt städning. Vi är mycket nöjda.
    Ulla-Britt
  • 2020-10-18
    -Storstädning
    -jag bor nära
    -de var jättetrevliga och duktiga
  • 2020-10-13
    Fantastiskt bra! Joanna gör ett grymt jobb varje gång och kontakten med Patricia har alltid varit snabb och trevlig. Flexibla och lyhörda på våra önskemål. Ger mina varmaste rekommendationer!
  • 2020-09-20
    Billigt, bra, snabbt och trevlig personal. Vad finns det inte att gilla?
  • 2020-09-16
    Perfekt resultat med positiv personal.
  • 2020-09-06
    Vår mamma har haft veckostädning, och det har fungerat perfekt. Amanda har städat noggrant och varit lyhörd för mammas önskemål. Dessutom har intresset från chefen/arbetsledningen redan från första kontakten varit på topp, och hela processen med avtal och tidsbokningar har fungerat på allra bästa sätt. Vi kan varmt rekommendera Lundby Städhjälp.
    ANDERS K
  • 2020-09-02
    Storstädning.
    Bra bemötande.
    Förväntade att det skulle bli rent.
    Det blev det så när som på en liten miss.
    (Golvventilen i badrummet blev inte rengjord.)

Nöjd. Återkommer. Har rekommenderat er till vänner.
  • 2020-08-26
    Jag är så oerhört nöjd! Kontaktade Lundby Städhjälp och Patricia svarade snabbt och proffsigt och kom på ett hembesök. Vi kom överens om en storstädning som startskott och därefter vardagsstädning varannan vecka. Storstädningen är gjord och mitt hem (liten villa, ca 80kvm fördelat på två plan) skinande rent - otroligt skönt! Snabb, trevlig och tydlig kommunikation och bra städning. Rekommenderar absolut för den som letar efter bra och pålitlig firma🌸
  • 2020-08-04
    Städ.
    Trevligt bemötande och superbra städ!
  • 2020-07-28
    Städning av lägenhet 4 rum och kök, samt villa i två plan. Exemplariskt städat. Noggranna och pålitliga. Enkelt att ha kontakt med firman, snabb respons.
    Enstaka tillfällen med missnöje - har varit pga missförstånd och alltid snabbt löst sig tack vare Patricia på administration.
    Rekommenderas!
  • 2020-06-10
    Jag blev rekommenderad Lundby Städ och jag har haft städning vid 1 tillfälle. Först hade Patricia å jag en träff här hemma å gick igenom vad jag behöver för hjälp. Bemötandet va väldigt proffsigt å trevligt.
    En tjej som heter Amanda kom å jisses va noggrann hon var. Jag var otroligt nöjd efteråt. Känslan av att känna att det är Rent!! Dessutom va hon ljuvlig som person. Jag kommer i fortsättningen ha hjälp 1 gång/månaden. Jag kan varmt rekommendera Lundby Städhjälp.
  • 2020-06-09
    Veckostädning, trevligt och professionellt bemötande vid första mötet. Har haft ett första städtillfälle och resultatet var väldigt bra så jag är nöjd och positiv inför detta samarbete.
  • 2020-06-08
    Att komma hem efter storstädningen, wow! Skönt med ”vanlig” hemstädning också! De är lätta att ha att göra med innan, under, efter.
  • 2020-06-05
    Jag tog kontakt med Lundby Städhjälp för att få hjälp med flyttstäd. Jag är väldigt nöjd över resultatet och den bra servicen. Professionella, trevliga och snabba i sin kommunikation.

Kommer definitivt rekommendera er till vänner och familj!
  • 2020-05-04
    Mycket trevligt bemötande. Proffsig personal. Kommer anlita igen.
  • 2020-04-24
    Jätte bra service.Rekommenderas!
  • 2020-04-18
    Vi är supernöjda med Lundby Städhjälp. Vi har fått supertrevligt bemötande både vid första träffen och vid efterföljande städtillfällen. Städningen är noggrant genomförd och vi är nöjda med resultatet.
  • 2020-03-24
    Hej!
    Städhjälpen vi har i hemmet är utmärkt och den som företaget har har är ok.
  • 2020-03-18
    Trevligt bemötande. Serviceminded personal som inte ser några problem kring önskemål
  • 2020-02-10
    Proffsiga och kunniga på städning. Öppna för feedback.
  • 2020-01-28
    Snabb kontakt per telefon, okomplicerad nyckelöverlämning, rent och snyggt. Flyttat.
  • 2020-01-27
    Komm till tiden och bra städning till rätt pris
  • 2020-01-19
    Supernöjd, proffsigt utförd flyttstäd.
  • 2020-01-17
    Ypperligt genomförd flyttstäd. Smidig hela vägen från inbokning till genomförande!
  • 2019-12-27
    Jag anlitade Lundby Städhjälp för ett engångsuppdrag då mitt vanliga städbolag var fullbokat nära inpå julen. De var trevliga, tillmötesgående och flexibla trots att jag ringde med dålig framförhållning. Det bästa var ju såklart själva utförandet av städningen. Tack Anna för att du lämnade vårt hem fläckfritt! Varje hörn och vrå hade du kommit åt, t.o.m ventilationen som ingen tidigare hade torkat på år och dar. Använder mig jättegärna av er igen.
  • 2019-12-13
    Grymt nöjd med storstäd av Lundby städ! :) rek starkt!
  • 2019-12-04
    Städning av lägenhet och lokal.
    Trevligt bemötande och ordning och reda
    Företaget har levt upp till mina förväntningar

Duktiga, effektiva och ordning och reda.
  • 2019-11-27
    Alltid väldigt bra bemött av Lundby Städhjälp. Alla städerskor som kom hem till oss har varit professionella, vänliga och gjort ett bra jobb. Problem med schemat osv gick alltid att lösa fint och snabbt.
  • 2019-11-27
    Snabba, lyssnade på hur vi ville ha det, effektiva - missade absolut ingenting och mycket bra pris. Bättre än förväntat.
    Håkan L
  • 2019-11-25
    Vi beställde storstädning. Timid...
    Vi fick ett mycket gott bemötande och fick svar på våra frågor inför städuppdraget.
    Städpersonalen som anlände gjordett fullgott arbete!
    Vi kan rekommendera Lundby stä
    Städ!
  • 2019-11-25
    Jag är MYCKET nöjd med flyttstädningen av min lägenhetg. Den har nog aldrig varit så fin!! Jag är imponerad!
  • 2019-11-13
    Hög kvalitet, bra kommunikation, rimliga priser!
  • 2019-11-13
    Stående städhjälp varannan vecka.
    Trevligt bemötande och bra personal.
    De skulle behöva kvalitetschecka städningen med jämna mellanrum.
  • 2019-11-12
    Vi fick vår våning genomstädad och uppfräschad. Det har aldrig varit så snyggt och städat hos oss!!! Vi vill gärna upprepa insatsen och återkommer om detta.

De båda städexperterna var både duktiga och trevliga, så jag vill gärna att endera av kommer nästa gång.

Tack för den fina hjälpen.
    Ann-Marie K
  • 2019-11-12
    Städhjälp i mitt hem. Alltid snabba svar när jag kontaktar, mycket trevligt bemötande. Betr. hemhjälpen, flexibilitet, noggrannhet, snabbhet, så trevligt uppträdande. Kunde inte vara bättre. Jag är helnöjd.

Anita Hostetter
    Linn’egatan 56
    Göteborg
  • 2019-11-11
    Välstädat och pålitlig bra service. Mycket flexibla och snabba! Aldrig några problem!
  • 2019-11-11
    Alltid snabb återkoppling och stor flexibilitet.
    Vi är supernöjda med städningen!
    Stavrummet A
  • 2019-11-10
    Vi anlitar Lundby Städhjälp för städning av vårt hem. Samtliga våra förväntningar har överträffats. Professionellt bemötande och gediget arbete. En fröjd att komma hem till ett välstädat hus, efter att Lundby Städhjälp varit hos hos.
  • 2019-11-07
    Mycket nöjd med hemstäd från Lundby Städ. Proffsigt bemötande och duktig och trevlig personal.
    Vi är jättenöjda!!
    skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hej Karin, tack för din omdöme!
    Lundby Städhjälp AB

Lundby Städhjälp AB

Visa svar
  • 2019-11-07
    Städningen en gång i månaden.
    Utmärkt bemött av företaget.
    Hade egentligen inga förväntningar, men blev positivt överraskad. Bästa Diana som städar. Så trevlig, glad och positiv och städar så bra!
    Mycket nöjd!
    Kerstin Helene
  • 2019-11-07
    Trevlig och effektiv personal.
    Har även tålamod med min hundvalp 🙂
  • 2019-11-07
    Har hemstäd varannan vecka och är mer än nöjd. Lundby städhjälp gör det där lilla extra och bemötandet är alltid lika bra.
  • 2019-11-07
    Har städning genom Lundby städhjälp. Blev vid första mötet nöjd, kändes som att kunden är i fokus.
    En härlig upplevelse att komma hem ovh det är rent och fräscht på riktigt!