Lundby Städhjälp AB

Långängen 9A, 417 22 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Lundby Städhjälp!

Vi städar åt både privatpersoner och företag. Det spelar ingen roll om det är en lägenhet, en villa, tvättstugor, kontor eller några trappuppgångar som behöver rengöras, och vi erbjuder även flyttstäd. Vi anpassar oss alltid efter dina behov och har den erfarenhet som krävs för att du ska bli nöjd med arbetet.

Vårt främsta mål är att göra människors vardagsliv lite lättare. När du anlitar vår städfirma får du därför välutbildad personal som alltid lämnar ditt hem strålande rent, så att du kan fokusera på annat. Kontakta oss så berättar vi mer om våra tjänster!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 155 kunder tycker om Lundby Städhjälp AB

• 2020-09-20

MADOU D skrev om Lundby Städhjälp AB
    Billigt, bra, snabbt och trevlig personal. Vad finns det inte att gilla? Läs mer
  • 2020-09-16

Bengt G skrev om Lundby Städhjälp AB
    Perfekt resultat med positiv personal. Läs mer
  • ANDERS K

2020-09-06

ANDERS K skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vår mamma har haft veckostädning, och det har fungerat perfekt. Amanda har städat noggrant och varit lyhörd för mammas önskemål. Dessutom har intresset från chefen/arbetsledningen redan från första kontakten varit på topp, och hela processen med avtal och tidsbokningar har fungerat på allra bästa sätt. Vi kan varmt rekommendera Lundby Städhjälp. Läs mer
  • 2020-09-02

Kenneth M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Storstädning.
    Bra bemötande.
    Förväntade att det skulle bli rent.
    Det blev det så när som på en liten miss.
    (Golvventilen i badrummet blev inte rengjord.)

Nöjd. Återkommer. Har rekommenderat er till vänner. Läs mer
  • 2020-08-26

Anna J skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag är så oerhört nöjd! Kontaktade Lundby Städhjälp och Patricia svarade snabbt och proffsigt och kom på ett hembesök. Vi kom överens om en storstädning som startskott och därefter vardagsstädning varannan vecka. Storstädningen är gjord och mitt hem (liten villa, ca 80kvm fördelat på två plan) skinande rent - otroligt skönt! Snabb, trevlig och tydlig kommunikation och bra städning. Rekommenderar absolut för den som letar efter bra och pålitlig firma🌸 Läs mer
  • 2020-08-04

Sara P skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städ.
    Trevligt bemötande och superbra städ! Läs mer
  • 2020-07-28

Birgitta M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städning av lägenhet 4 rum och kök, samt villa i två plan. Exemplariskt städat. Noggranna och pålitliga. Enkelt att ha kontakt med firman, snabb respons.
    Enstaka tillfällen med missnöje - har varit pga missförstånd och alltid snabbt löst sig tack vare Patricia på administration.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-10

Cathrine E skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag blev rekommenderad Lundby Städ och jag har haft städning vid 1 tillfälle. Först hade Patricia å jag en träff här hemma å gick igenom vad jag behöver för hjälp. Bemötandet va väldigt proffsigt å trevligt.
    En tjej som heter Amanda kom å jisses va noggrann hon var. Jag var otroligt nöjd efteråt. Känslan av att känna att det är Rent!! Dessutom va hon ljuvlig som person. Jag kommer i fortsättningen ha hjälp 1 gång/månaden. Jag kan varmt rekommendera Lundby Städhjälp. Läs mer
  • 2020-06-09

Berit H skrev om Lundby Städhjälp AB
    Veckostädning, trevligt och professionellt bemötande vid första mötet. Har haft ett första städtillfälle och resultatet var väldigt bra så jag är nöjd och positiv inför detta samarbete. Läs mer
  • 2020-06-08

Eva C skrev om Lundby Städhjälp AB
    Att komma hem efter storstädningen, wow! Skönt med ”vanlig” hemstädning också! De är lätta att ha att göra med innan, under, efter. Läs mer
  • 2020-06-05

Michel M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag tog kontakt med Lundby Städhjälp för att få hjälp med flyttstäd. Jag är väldigt nöjd över resultatet och den bra servicen. Professionella, trevliga och snabba i sin kommunikation.

Kommer definitivt rekommendera er till vänner och familj! Läs mer
  • 2020-05-04

Claes O skrev om Lundby Städhjälp AB
    Mycket trevligt bemötande. Proffsig personal. Kommer anlita igen. Läs mer
  • 2020-04-24

Carl D skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jätte bra service.Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-18

Simon N skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi är supernöjda med Lundby Städhjälp. Vi har fått supertrevligt bemötande både vid första träffen och vid efterföljande städtillfällen. Städningen är noggrant genomförd och vi är nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2020-03-24

Holmgren & skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hej!
    Städhjälpen vi har i hemmet är utmärkt och den som företaget har har är ok. Läs mer
  • 2020-03-18

Andersson K skrev om Lundby Städhjälp AB
    Trevligt bemötande. Serviceminded personal som inte ser några problem kring önskemål Läs mer
  • 2020-02-10

Monica M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Proffsiga och kunniga på städning. Öppna för feedback. Läs mer
  • 2020-01-28

Jan E skrev om Lundby Städhjälp AB
    Snabb kontakt per telefon, okomplicerad nyckelöverlämning, rent och snyggt. Flyttat. Läs mer
  • 2020-01-27

Claus C skrev om Lundby Städhjälp AB
    Komm till tiden och bra städning till rätt pris Läs mer
  • 2020-01-19

Jenny M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Supernöjd, proffsigt utförd flyttstäd. Läs mer
  • 2020-01-17

Johan E skrev om Lundby Städhjälp AB
    Ypperligt genomförd flyttstäd. Smidig hela vägen från inbokning till genomförande! Läs mer
  • 2019-12-27

Jessica X skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag anlitade Lundby Städhjälp för ett engångsuppdrag då mitt vanliga städbolag var fullbokat nära inpå julen. De var trevliga, tillmötesgående och flexibla trots att jag ringde med dålig framförhållning. Det bästa var ju såklart själva utförandet av städningen. Tack Anna för att du lämnade vårt hem fläckfritt! Varje hörn och vrå hade du kommit åt, t.o.m ventilationen som ingen tidigare hade torkat på år och dar. Använder mig jättegärna av er igen. Läs mer
  • 2019-12-13

Mats A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Grymt nöjd med storstäd av Lundby städ! :) rek starkt! Läs mer
  • 2019-12-04

Fastighetsbolag R skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städning av lägenhet och lokal.
    Trevligt bemötande och ordning och reda
    Företaget har levt upp till mina förväntningar

Duktiga, effektiva och ordning och reda. Läs mer
  • 2019-11-27

Claudia-ann F skrev om Lundby Städhjälp AB
    Alltid väldigt bra bemött av Lundby Städhjälp. Alla städerskor som kom hem till oss har varit professionella, vänliga och gjort ett bra jobb. Problem med schemat osv gick alltid att lösa fint och snabbt. Läs mer
  • Håkan L

2019-11-27

Håkan L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Snabba, lyssnade på hur vi ville ha det, effektiva - missade absolut ingenting och mycket bra pris. Bättre än förväntat. Läs mer
  • 2019-11-25

Milvi A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi beställde storstädning. Timid...
    Vi fick ett mycket gott bemötande och fick svar på våra frågor inför städuppdraget.
    Städpersonalen som anlände gjordett fullgott arbete!
    Vi kan rekommendera Lundby stä
    Städ! Läs mer
  • 2019-11-25

Olof B skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag är MYCKET nöjd med flyttstädningen av min lägenhetg. Den har nog aldrig varit så fin!! Jag är imponerad! Läs mer
  • 2019-11-13

Maria E skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hög kvalitet, bra kommunikation, rimliga priser! Läs mer
  • 2019-11-13

Utkovic W skrev om Lundby Städhjälp AB
    Stående städhjälp varannan vecka.
    Trevligt bemötande och bra personal.
    De skulle behöva kvalitetschecka städningen med jämna mellanrum. Läs mer
  • Ann-Marie K

2019-11-12

Ann-Marie K skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi fick vår våning genomstädad och uppfräschad. Det har aldrig varit så snyggt och städat hos oss!!! Vi vill gärna upprepa insatsen och återkommer om detta.

De båda städexperterna var både duktiga och trevliga, så jag vill gärna att endera av kommer nästa gång.

Tack för den fina hjälpen. Läs mer
  • 2019-11-12

Hostetter V skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städhjälp i mitt hem. Alltid snabba svar när jag kontaktar, mycket trevligt bemötande. Betr. hemhjälpen, flexibilitet, noggrannhet, snabbhet, så trevligt uppträdande. Kunde inte vara bättre. Jag är helnöjd.

Anita Hostetter
    Linn’egatan 56
    Göteborg Läs mer
  • 2019-11-11

BjörnströmTore L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Välstädat och pålitlig bra service. Mycket flexibla och snabba! Aldrig några problem! Läs mer
  • Stavrummet A

2019-11-11

Stavrummet A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Alltid snabb återkoppling och stor flexibilitet.
    Vi är supernöjda med städningen! Läs mer
  • 2019-11-10

Anica M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi anlitar Lundby Städhjälp för städning av vårt hem. Samtliga våra förväntningar har överträffats. Professionellt bemötande och gediget arbete. En fröjd att komma hem till ett välstädat hus, efter att Lundby Städhjälp varit hos hos. Läs mer

Viveca S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Mycket nöjd med hemstäd från Lundby Städ. Proffsigt bemötande och duktig och trevlig personal. Läs mer

Johanna A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi är jättenöjda!! Läs mer
    2019-11-07 Lundby Städhjälp AB svarar Johanna A
    Hej Karin, är det något du är missnöjd med för vi fick en etta i omdöme? 🙂

Kerstin H skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städningen en gång i månaden.
    Utmärkt bemött av företaget.
    Hade egentligen inga förväntningar, men blev positivt överraskad. Bästa Diana som städar. Så trevlig, glad och positiv och städar så bra!
    Mycket nöjd!
    Kerstin Helene Läs mer

Lars S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Trevlig och effektiv personal.
    Har även tålamod med min hundvalp 🙂 Läs mer

Annabelle F skrev om Lundby Städhjälp AB
    Har hemstäd varannan vecka och är mer än nöjd. Lundby städhjälp gör det där lilla extra och bemötandet är alltid lika bra. Läs mer

Eva G skrev om Lundby Städhjälp AB
    Har städning genom Lundby städhjälp. Blev vid första mötet nöjd, kändes som att kunden är i fokus.
    En härlig upplevelse att komma hem ovh det är rent och fräscht på riktigt! Läs mer
  • 2019-11-06

Ken A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städning. Mycket bra Har mycket bra personal, mycket nograna. Ja Läs mer

Ekeblad P skrev om Lundby Städhjälp AB
    Utmärkt arbete och vi tycker att det fungerar väldigt bra! Läs mer

Gitte S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städhjälp.
    Mkt bra bemötande och väldigt nöjd med både städning och kommunikation Läs mer

Katerina T skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi har städning varannan vecka och vi är lika nöjda varje gång vi kommer hem till ett snyggt och städat hem. Läs mer

Jennerholm K skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi är mycket nöjda med städet, Agnes!
    Önskar däremot få e-faktura för att minska risken att missa betalning av faktura.
    Vidare tycker vi också att Lundby ligger något högt i pris när vi jämför med folk omkring oss som använder andra städbolag. Läs mer
  • Lars J

2019-11-04

Lars J skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag har regelbunden städning var annan vecka sedan mer än ett år tillbaka. Det har fungerat problemfritt hela tiden. Om ordinarie person har förhinder kommer det en ersättare. Lundby kommunicerar i förväg, så att det inte kommer som en överraskning. Tjejerna som kommer är utan undantag polskor, och de är välutbildade i sitt jobb. Det blir rent, och det städas på samma sätt, oavsett vem som kommer. Läs mer
  • Suzana M

2019-11-04

Suzana M skrev om Lundby Städhjälp AB
    När man anlitar Lundby Städ, då är man mer än nöjd. Läs mer

Per E skrev om Lundby Städhjälp AB
    De är noggranna och kommer alltid i tid. Om ordinarie städare är sjuk får vi alltid en lika duktig ersättare.
    Det går alltid bra att diskutera med dem omhyr vi vill att städningen skall göras. Om vi tex vill utöka uppdraget eller tillfälligt minska det. Läs mer
  • 2019-11-02

Rosenblad M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städning 4,5 h varannan vecka.
    Mycket bra bemötande inför start. Bra med hembesök och förklaring av verksamheten. Rent och fint efter varje tillfälle.
    Duschen skulle behöva lite extra rengöring ibland. Läs mer

Långängen 9A, 417 22 Göteborg