Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Lundby Städhjälp AB

Lundby Städhjälp AB

Långängen 9A, 417 22 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Lundby Städhjälp!

Vi städar åt både privatpersoner och företag. Det spelar ingen roll om det är en lägenhet, en villa, tvättstugor, kontor eller några trappuppgångar som behöver rengöras, och vi erbjuder även flyttstäd. Vi anpassar oss alltid efter dina behov och har den erfarenhet som krävs för att du ska bli nöjd med arbetet.

Vårt främsta mål är att göra människors vardagsliv lite lättare. När du anlitar vår städfirma får du därför välutbildad personal som alltid lämnar ditt hem strålande rent, så att du kan fokusera på annat. Kontakta oss så berättar vi mer om våra tjänster!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 78 kunder tycker om Lundby Städhjälp AB

• 2019-06-10

Claudia F skrev om Lundby Städhjälp AB
    Väldigt nöjda med stor städning utfört av Lundby Städhjälp. Personalen var väldigt noga, respektfulla och effektivta. Ser framemot nästa städ tillfälle! Läs mer
  • 2019-06-10

Alf G skrev om Lundby Städhjälp AB
    Dom var helt enkelt mycket bra på det dom gjorde. Resultatet gjorde en glad för att inte säga köparen. Detta var en flyttstädning. Läs mer
  • 2019-06-05

Johan R skrev om Lundby Städhjälp AB
    Superduktiga! Blev renare än man kunde tänka sig och väldigt trevlig personal. Läs mer
  • 2019-05-22

Johanna A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Storstädning.
    Vi är verkligen jättenöjda! Läs mer
  • 2019-05-21

Cathrin k skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi är mycket nöjda med vår första städning hos Lundby Städhjälp, det är skinande rent! Läs mer
  • 2019-05-21

Marie E skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hemstädning varannan vecka.
    Trevligt bemötande
    Min upplevelse blev ungefär som jag förväntat mig Läs mer
  • 2019-05-20

Viktoria N skrev om Lundby Städhjälp AB
    Har hemstädning varje vecka och är jätte nöjd. Allting är fint och rent. Enkelt att komma överens med företaget om behovet man har. Punktlig och noggrann städerska. Gör allt man ber om.

Pålitligt företag med bra personal.

Kund i Billdal Läs mer
  • 2019-05-19

Sara L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Seriöst och trevligt bemötande och utmärkt utförd tjänst! Läs mer
  • 2019-05-19

Anna L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Tryggt, bekvämt alternativ för städning hemma! Jättenöjd med resultatet också! Läs mer
  • 2019-05-02

Sami D skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi köpte hemstäd och blev mycket nöjda! Vi valde därför att fortsätta med Lundby Städ och kommer nu att ha dom kontinuerligt.
    Ett företag som är flexibla, enkla att få kontakt med samt trevligt bemötande.
    Rekommenderar varmt!
    Sami och Christian Läs mer
    Krzysztof G, Lundby Städhjälp AB gillar detta
  • Carolina H

2019-03-18

Carolina H skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi köpte flyttstäd till vår 2a på 64 kvadrat och vi blev mer än nöjda. Tjejerna kom tidigt, mötte oss och hade ett väldigt proffsigt bemötande. De lyssnade på alla våra önskemål - vårt hem har aldrig varit så rent som när de lämnade, inte ett dammkorn! Rekommenderar tjänsten och kommer definitivt att använda Lundby Städhjälp igen! Helt suveränt! Läs mer
  • 2019-03-13

suzanne E skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hemstäd! Vi är mycket nöjda och får snabb återkoppling om vi undrar över något. Läs mer
  • 2019-03-11

marlene s skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städtjänst.
    Mycket trevligt bemötande av såväl adm personal och städerska.
    Hade förväntat mig rent hem men fick ett mycket rent hem. Noggrann och lite extra upplevde jag det. Åtminstone om jag jämför med andra städfirmor. (Har använt tre andra tidigare) Läs mer
  • 2019-03-07

Linda A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hej! Hade storstäd hemma hos oss och är supernöjd! :) blev kanon mött av tjejen som kom. Förväntade mig faktiskt mindre men blev överraskande nöjd! Läs mer
  • 2019-03-06

Ulrika M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Storstäd. Mycket trevlig presonal. Överträffade mina förväntningar då de verkligen städade rent överallt. Är otroligt nöjd! Läs mer
  • Erica C

2019-03-04

Erica C skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jättenöjda med vårt städ och vår städerska Patrycja. Bra kommunikation vid ev frånvaro och ev ersättare på veckostädet. Jätteskönt att komma hem till städat hem varannan vecka! Läs mer
  • 2019-03-03

Marie-Louise A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Ville ha hjälp med en storstädning. Har anlitat dem flera gånger och alltid blivet bra bemött. Lägenheten har varje gång vara perfekt städat. Är så nöjd med dem. Läs mer
  • 2019-03-03

Ann-Sophie L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi är väldigt nöjda med Lundby Städhjälp. Alla är trevliga och jobbet blir helt enkelt väldigt bra gjort, och det är så skönt att komma hem efter de har varit här! Vi rekommenderar dem :). Läs mer

Rebecka P skrev om Lundby Städhjälp AB
    Super nöjda med Monika som är hos oss. Bra bemötande och kommunikation med Patricia vid ändringar. Läs mer

Leif S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hade aldrig köpt en sån tjänst förut och blev väldigt förvånad att det blev så bra. Dessutom tyckte jag att chefen på Reco var en mycket trevlig människa, jag kan varmt rekommendera Reco som städbolag. MVH Leif Spiik Läs mer

Anita L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städ lägenhet . Bra bemött. Mina förväntningar efterlevdes. Vilk gärna ha samma person varje gång! Hälsn Anita Läs mer
  • 2019-02-27

Veronica W skrev om Lundby Städhjälp AB
    Fantastiskt företag! Har aldrig haft så rent hemma som efter deras besök. Längtar till nästa gång de kommer. Läs mer
  • 2019-02-27

Annika J skrev om Lundby Städhjälp AB
    Uppmärksamt och lösningsfokuserat, kommunicerar väl med mig som kund. Har personal som gillar och gör sitt jobb utmärkt! Läs mer
  • Jessica G

2019-02-26

Jessica G skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vardagsstäd av trevliga städerskor och administrativ personal på företaget.
    Det blev rent, väldoftande och så härligt att komma hem! Läs mer
  • 2019-02-25

Sofia I skrev om Lundby Städhjälp AB
    Superfint bemötande och kontakt vid alla lägen. Jättetrevlig och duktig personal som gör hemmet både mycket välstädat och välordnat! Vi kan varmt rekommendera Lundby Städhjälp AB. Läs mer
  • 2018-12-30

Erika B skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hej! Efter att legat på sjukhus större deleln av sommaren 2018 blev det mig än mer behövligt med hjälp i hushållet.
    Till att börja med, och akut, städhjälp.
    Samtidigt som jag blev sjuk stod vi även mitt upp i en omfattande renovering.
    Vi bor i en 2 plans-villa och hela övre plan fick vi "lägga på is ".
    Vi får alltså städhjälp i undre plan, där vi för tillfälle bor . Vi är mycket nöjda med resultatet. Våra önskemål har alltid tillgodosett. T ex en och samma person, xtra.insatt städhjälp (jultiden ).
    Alltid angelägen och tillmötesgående.
    Vi har för ett antal år sedan haft hemstädning av ett företag där jag inte var lika nöjd. Dom kom 2 personer, och ofta olika. Så bara av den anledning gick dom bort.
    Hälsningar Läs mer
  • 2018-12-13

Caroline J skrev om Lundby Städhjälp AB
    Trevliga och resultatet blir kanon! Läs mer
    Krzysztof G, Lundby Städhjälp AB gillar detta

2018-10-19

Karolina S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hej,
    - Städning varannan vecka
    - Bemötandet är mycket bra, svarar snabbt och tydligt. Flexibelt om man någon gång behöver byta tid.
    - Våra förväntningar är höga. Vi förväntar oss rent och snyggt överallt inkl lister, möbelytor, bänkskivor, fönsterkarmar, golv, micro, utanpå kyl, frys, spisfläkt, skåpsluckor, toaletterna, badkaret, golvbrunnarna, dushdörrar, handfat, golv, dammsugning av mattor, bäddning av sängarna mm. Vi förväntar oss också att alla grejer ställs tillbaka där de stod.
    Vi tycker absolut att Patricia bemöter oss positivt och är noga med att vi ska vara nöjda. Beata som städar hos oss möter definitivt våra förväntningar, vi är supernöjda med henne och jobbet hon utför i vårt hem.
    - Vi är supernöjda! Beata levererar varje gång och vi kommer hem till ett riktigt rent & fräscht hem. Man vet redan innan man öppnar dörren att man kommer vara nöjd!
    Vi kan absolut rekommendera Lundby Städhjälp!
    Karolina Skenhall & Johan Emilsson Läs mer
  • 2018-10-10

Erik S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Köper städ löpande varannan vecka till vår lägenhet.

Bra bemötande och trevliga i införsäljning.

Vi är nöjda med städ och de gånger vi haft små synpunkter har de åtgärdats fort och med snabb återkoppling.

Mkt bra med notifiering inför varje städtillfälle, och enkel tydlig kommunikation vid sjukdom eller dylikt och snabbt erbjudande om städ vid annat tillfälle.

Bra städ till en vettig peng, bra service och återkoppling på frågor/synpunkter. Läs mer
  • 2018-10-09

Suzana M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Bra kommunikaton, duktig personol. Jag rekommenderar😘 Läs mer
  • Therese N

2018-09-15

Therese N skrev om Lundby Städhjälp AB
    Köpte full städtjänst - Flyttstädning.

Blev vänligt och professionellt bemött ! Fick en offert med kostnadsförslag.

Själva städningen blev oklanderligt utförd. Fönstren glänste och det var rent och snyggt överallt. Precis vad jag förväntade mig.

Rekommenderar varmt Lundby Städ

Med vänlig hälsning

Therese Nordenberg Läs mer
  • Mikael L

2018-09-13

Mikael L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Exemplariskt! Försökte verkligen hitta något ställe där man missat men jag hittade inget. Funkar kanon med tider och kontakt. Läs mer
  • 2018-09-13

Sophie S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag är mycket nöjd med Lundby Städhjälp! Tjejerna gör ett fantastiskt bra jobb. Städningen är noggrant och proffsigt utförd. Vi har nu hjälp varannan vecka. Tack!!! Läs mer
  • Ami A

2018-09-12

Ami A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Trevligt bemötande. Mycket nöjd med kök och badrum. Fönsterputsningen var inte så bra , gjorde om det själv. Den ena kvinnan hade stora språksvårigheter och förstod nog inte vad jag menade. Annars nöjd. Läs mer
  • Mikael O

2018-09-12

Mikael O skrev om Lundby Städhjälp AB
    Dom gör ett fantastiskt jobb, tar egna intiativ som är bra, supernöjda med dom Läs mer
  • Lena C

2018-03-10

Lena C skrev om Lundby Städhjälp AB
    Är väldigt nöjd med Lundby städ från kontakt gällande avtal och de som har städat hos mig. Är nöjd från början till slut! Läs mer
  • 2018-03-08

Nathalie S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Super nöjd!
    Vi har haft hjälp med flyttstädning vid två olika tillfällen, lika fint städat båda gångerna.
    Kommer definitivt anlita Lundby städ flera gånger.
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Christer S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Har funkat jättebra. Bra bemötande, flexibla och städar bra! Läs mer

Linda L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städning av hemmet. Bra kommunikation via sms. Duktig städerska. Lever upp till förväntningarna. Läs mer

Eva B skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi har hjälp av Halina en gång per månad och är synnerligen
    nöjda med hennes arbete.
    Allt fungerar perfekt.
    Ett tips vore att dagen innan Halina kommer skicka ett
    SMS som påminnelse om att det är dag för hennes ankomst
    Tack
    Eva Brandt Läs mer
  • 2017-12-12

Agneta R skrev om Lundby Städhjälp AB
    Mitt omdöme om Lundby Städhjälp är mkt gott. Har haft Halina som städerska i nu många. Hon är pålitlig gör ett mkt gott arbete och är vänlig. Kan inte vara bättre! Läs mer
  • 2017-12-11

Tomas W skrev om Lundby Städhjälp AB
    Pålitlig, bra och flexibel städfirma som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2017-12-10

Anna G skrev om Lundby Städhjälp AB
    Är mycket nöjd över den städning ewelina utför. Vårt vardagsliv förbättras. Mer tid till oss och familjen. Läs mer
  • 2017-12-06

Robert k skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi har anlitat Lundby städ flera gånger och är väldigt nöjda .
    De kommer alltid på utsatt tid och man blir lika glatt överraskad varje gång över hur noggranna de är !

De gör alltid det lilla extra, till ett väldigt bra pris .

Tack / Robert från Mölnlycke Läs mer
  • 2017-12-06

Martin F skrev om Lundby Städhjälp AB
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Utmärkt städresultat Läs mer

christian n skrev om Lundby Städhjälp AB
    Lundby Städhjälp lever verkligen upp till mina förväntningar. Rent och snyggt. Kan starkt rekommenderas till alla som önskar sig ett fint och rent hem med hög service och ett gott bemötande. Läs mer

Viktoria S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Trevligt bemötande och vid klagomål har alltid åtgärder vidtagits på ett bra sätt. Vi har en jättebra städerska som vi har haft länge och är supernöjda med. Läs mer

Maria R skrev om Lundby Städhjälp AB
    Bra utförande och bemötande. Strukturerade och har bra ordning på tider, fakturering, information, avtal mm. Läs mer
  • 2017-12-04

Linda L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi är nöjda med den städning Lundby Städhjälp genomför varannan vecka hos oss i vårt hus. Läs mer

Långängen 9A, 417 22 Göteborg