Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Lundby Städhjälp AB

Lundby Städhjälp AB

Enekullegatan 6A, 418 75 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Lundby Städhjälp!

Vi städar åt både privatpersoner och företag. Det spelar ingen roll om det är en lägenhet, en villa, tvättstugor, kontor eller några trappuppgångar som behöver rengöras, och vi erbjuder även flyttstäd. Vi anpassar oss alltid efter dina behov och har den erfarenhet som krävs för att du ska bli nöjd med arbetet.

Vårt främsta mål är att göra människors vardagsliv lite lättare. När du anlitar vår städfirma får du därför välutbildad personal som alltid lämnar ditt hem strålande rent, så att du kan fokusera på annat. Kontakta oss så berättar vi mer om våra tjänster!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 50 kunder tycker om Lundby Städhjälp AB

• Karolina S
    Karolina S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Hej,
    - Städning varannan vecka
    - Bemötandet är mycket bra, svarar snabbt och tydligt. Flexibelt om man någon gång behöver byta tid.
    - Våra förväntningar är höga. Vi förväntar oss rent och snyggt överallt inkl lister, möbelytor, bänkskivor, fönsterkarmar, golv, micro, utanpå kyl, frys, spisfläkt, skåpsluckor, toaletterna, badkaret, golvbrunnarna, dushdörrar, handfat, golv, dammsugning av mattor, bäddning av sängarna mm. Vi förväntar oss också att alla grejer ställs tillbaka där de stod.
    Vi tycker absolut att Patricia bemöter oss positivt och är noga med att vi ska vara nöjda. Beata som städar hos oss möter definitivt våra förväntningar, vi är supernöjda med henne och jobbet hon utför i vårt hem.
    - Vi är supernöjda! Beata levererar varje gång och vi kommer hem till ett riktigt rent & fräscht hem. Man vet redan innan man öppnar dörren att man kommer vara nöjd!
    Vi kan absolut rekommendera Lundby Städhjälp!
    Karolina Skenhall & Johan Emilsson Läs mer
  • Erik S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Köper städ löpande varannan vecka till vår lägenhet.

Bra bemötande och trevliga i införsäljning.

Vi är nöjda med städ och de gånger vi haft små synpunkter har de åtgärdats fort och med snabb återkoppling.

Mkt bra med notifiering inför varje städtillfälle, och enkel tydlig kommunikation vid sjukdom eller dylikt och snabbt erbjudande om städ vid annat tillfälle.

Bra städ till en vettig peng, bra service och återkoppling på frågor/synpunkter. Läs mer
  • Suzana M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Bra kommunikaton, duktig personol. Jag rekommenderar😘 Läs mer
  • Therese N
    Therese N skrev om Lundby Städhjälp AB
    Köpte full städtjänst - Flyttstädning.

Blev vänligt och professionellt bemött ! Fick en offert med kostnadsförslag.

Själva städningen blev oklanderligt utförd. Fönstren glänste och det var rent och snyggt överallt. Precis vad jag förväntade mig.

Rekommenderar varmt Lundby Städ

Med vänlig hälsning

Therese Nordenberg Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Exemplariskt! Försökte verkligen hitta något ställe där man missat men jag hittade inget. Funkar kanon med tider och kontakt. Läs mer
  • Sophie S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag är mycket nöjd med Lundby Städhjälp! Tjejerna gör ett fantastiskt bra jobb. Städningen är noggrant och proffsigt utförd. Vi har nu hjälp varannan vecka. Tack!!! Läs mer
  • Ami A
    Ami A skrev om Lundby Städhjälp AB
    Trevligt bemötande. Mycket nöjd med kök och badrum. Fönsterputsningen var inte så bra , gjorde om det själv. Den ena kvinnan hade stora språksvårigheter och förstod nog inte vad jag menade. Annars nöjd. Läs mer
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Lundby Städhjälp AB
    Dom gör ett fantastiskt jobb, tar egna intiativ som är bra, supernöjda med dom Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om Lundby Städhjälp AB
    Är väldigt nöjd med Lundby städ från kontakt gällande avtal och de som har städat hos mig. Är nöjd från början till slut! Läs mer
  • Nathalie S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Super nöjd!
    Vi har haft hjälp med flyttstädning vid två olika tillfällen, lika fint städat båda gångerna.
    Kommer definitivt anlita Lundby städ flera gånger.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Christer S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Har funkat jättebra. Bra bemötande, flexibla och städar bra! Läs mer
  • Linda L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städning av hemmet. Bra kommunikation via sms. Duktig städerska. Lever upp till förväntningarna. Läs mer
  • Eva B skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi har hjälp av Halina en gång per månad och är synnerligen
    nöjda med hennes arbete.
    Allt fungerar perfekt.
    Ett tips vore att dagen innan Halina kommer skicka ett
    SMS som påminnelse om att det är dag för hennes ankomst
    Tack
    Eva Brandt Läs mer
  • Agneta R skrev om Lundby Städhjälp AB
    Mitt omdöme om Lundby Städhjälp är mkt gott. Har haft Halina som städerska i nu många. Hon är pålitlig gör ett mkt gott arbete och är vänlig. Kan inte vara bättre! Läs mer
  • Tomas W skrev om Lundby Städhjälp AB
    Pålitlig, bra och flexibel städfirma som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Anna G skrev om Lundby Städhjälp AB
    Är mycket nöjd över den städning ewelina utför. Vårt vardagsliv förbättras. Mer tid till oss och familjen. Läs mer
  • Robert k skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi har anlitat Lundby städ flera gånger och är väldigt nöjda .
    De kommer alltid på utsatt tid och man blir lika glatt överraskad varje gång över hur noggranna de är !

De gör alltid det lilla extra, till ett väldigt bra pris .

Tack / Robert från Mölnlycke Läs mer
  • Martin F skrev om Lundby Städhjälp AB
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Utmärkt städresultat Läs mer
  • christian n skrev om Lundby Städhjälp AB
    Lundby Städhjälp lever verkligen upp till mina förväntningar. Rent och snyggt. Kan starkt rekommenderas till alla som önskar sig ett fint och rent hem med hög service och ett gott bemötande. Läs mer
  • Viktoria S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Trevligt bemötande och vid klagomål har alltid åtgärder vidtagits på ett bra sätt. Vi har en jättebra städerska som vi har haft länge och är supernöjda med. Läs mer
  • Maria R skrev om Lundby Städhjälp AB
    Bra utförande och bemötande. Strukturerade och har bra ordning på tider, fakturering, information, avtal mm. Läs mer
  • Linda L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi är nöjda med den städning Lundby Städhjälp genomför varannan vecka hos oss i vårt hus. Läs mer
  • Anna D skrev om Lundby Städhjälp AB
    Har köpt städning under flera år och är super nöjd. Det är dock personnumret beroende på vem som gör jobbet och Anjescka är mycket uppskattad och gör så fint i vårt hem. Har ännu inte haft anledning att tycka något annat. Jag har sagt det till henne men vill även att ni vet detta. Läs mer
  • Maria L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag har varit Lund hos Lundby städhjälp sedan många år. Har löpt städhjälp i hemmet varannan vecka. Vi har genom åren bytt städerska flera gånger men bara en gång för att vi inte var helt nöjda. I övrigt har det varit för att städerskan slutat.
    Anna, som driver företaget, har alltid varit tillgänglig och hjälpsam, har allltid varit flexibel och proffsig i sitt bemötande.Vi har även använt företaget för vår fastighetsuthyrning. Läs mer
  • Bengt L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi helt nöjda med vår städerska, Halina. Hon gör ett utomordentligt bra städarbete. Hon är effektiv och noggrann. Här är det alltid rent och fint efter hennes arbete.Vi har aldrig haft något att klaga på. Hon har kommit vid alla tillfällen under hela tiden (ca 7 - 8 år). Aldrig varit sjuk eller frånvarande av annan orsak. Läs mer
  • Britta M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag är mycket nöjd med Lundby städhjälp AB.De har städat här i 5,5 år.
    Jag är inne på min tredje städare nu, och hon,Halina är en riktig pärla.
    Henne hoppas jag få behålla länge.Priset är också bra i jämförelse med
    andra städfirmor. Jag önskar Lundby städhjälp lycka till i fortsättningen. Läs mer
  • Katja U skrev om Lundby Städhjälp AB
    Pålitlig, alltid snabb respons vid behov av kontakt samt bra utfört arbete. Läs mer
  • Freja B skrev om Lundby Städhjälp AB
    Mycket nöjd. Bra service, bra kontakt och bra personal. Läs mer
  • Emil E skrev om Lundby Städhjälp AB
    Fungerar oftast superbra. Har kunnat få extra städ när vi behövt det. Läs mer
  • Anna L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag tycker att vår "ordinarie" städhjälp är mycket bra och duktig. Nu har hon fått hjälp när de kommer hem till oss ohc städat och då har slutresultatet blivit mycket sämre. Inte alls lika rent längre och mycket slarv i hörnen. Läs mer
  • Monika S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi är jättenöjda och känner att det är väldigt rent och fint. Bra att ha samma person som kommer varje gång. Läs mer
  • Monika B skrev om Lundby Städhjälp AB
    Duktiga tjejer som städar blir alltid nöjd ! Läs mer
  • Margaretha D skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi har varit kund hos Lundby Städ sedan maj/juni i år.
    Vi är mycket nöjda.

Med vänlig hälsning,
    Margaretha Dahlgren Läs mer
  • Magdalena T skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi har köpt städhjälp. Litet ojämt. Upplever att vissa städerskor mkt noggranna, andra slarviga. En del är sjuka ganska ofta och då försöker firman lösa det, men ofta blir det någon helt annan dag och då kanske det inte passar. Om det fortsätter så kanske vi ser oss om efter ngn annan firma. Det är litet synd på det som funkat bra. Läs mer
  • Maj-britt Z skrev om Lundby Städhjälp AB
    Sedan att antal år har jag anlitat Lundby städhjälp. Vår lägenhet består av fyra rum, kök badrum + tvättrum. Lundby Städ har utfört städningen till vår fulla belåtenhet. Även fönstertvätt har förekommit. Relationerna har varit goda tills för ett par veckor sedan, då det uppstod en konflikt, grundad på ett missförstånd som kunde ha undvikits. Jag ställde en fråga som icke blev besvarad, därav uppkom ett missförstånd. Läs mer
  • Johnny M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi har sedan något år tillbaka anlitat Lundby städ o är mycket nöjda på alla tänkbara sätt! Professionella , oerhört vänligt kundbemötande o levererar utöver det vanliga . Personen som är just hos oss o städar vill vi ge absolut högsta tänkbara poäng o all eloge för fantastiskt gott arbete ! Läs mer
  • joel c skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag och min sambo, fick hjälp med flyttstädning.
    Vi kontaktade Lundby Städ genom telefon, och fick genast hjälp och bokad tid när dom kunde komma så det passade både oss och inspektionen på lägenheten som skulle besiktas innan flytt.
    Personalen är helt fantastiskt och hjälpsamma!
    De håller en uppdaterad: När dom är på väg, vilken tid dem tror dom är framme, berättar när de anländer osv.
    Gav oss beräknad tid och utförde jobbet på kortare tid.
    Lägenheten var klinisk ren och rekommenderar alla att ta hjälp av Lundby Städ! Priset var otroligt bra, jämfört med vad jag upplevt hos andra bolag.

Alla borde ta hjälp av Lundby Städ!
    Fantastisk personal & ledning, grymt bra utförande och man känner sig otroligt trygg att anlita dem! Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi har haft flyttstädning och nu städning varannan vecka. Mycket nöjd med städningen och trevlig och duktig personal Läs mer
  • Gudrun B skrev om Lundby Städhjälp AB
    Dyrt. Får hemskickad städerskor som inte alls kan städa (nya, oproffsiga) Läs mer
  • Erik L skrev om Lundby Städhjälp AB
    Haft flera från Lundby städ som städat hos oss, en liten villa med 2 vuxna & 2 barn. Alltid punktliga, trevliga och ett väl utfört arbete. Läs mer
  • Malin F skrev om Lundby Städhjälp AB
    Bra och seriöst. Skönt att det kommer samma person varje gång.
    Hjälp att få vardagspysslet gå ihop på ett bra sätt! Läs mer
  • Peter R skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi uppskattar viljan att göra ett bra arbete och flexibiliteten med planeringen. Det är alltid härligt att komma hem efter att Lundby varit där. Läs mer
  • Michael W skrev om Lundby Städhjälp AB
    Städning är ganska slarvig. Tyvärr många nya anställda och tidigare städare var bättre. Läs mer
  • Lars S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Generellt sätt väldigt bra. Lite hög personalomsättning, så att nya behöver läras upp och ibland med språkbrister. Men överlag fungerar leveransen bra. Läs mer
  • Anders K skrev om Lundby Städhjälp AB
    Bra att ha att göra med. Om något brister går det bra att bara SMS:a så blir det bättre nästa gång. Kommunikationen fungerar alltid väldigt bra. Varit kund i väldigt många år och kan absolut rekommendera. Läs mer
  • Ahrnens M skrev om Lundby Städhjälp AB
    Får bra o professionell hjälp med veckostädningen. Allt enligt önskemål. Läs mer
  • Northen S skrev om Lundby Städhjälp AB
    Vi är mycket nöjda med städningen som skett 2 gånger per vecka. Läs mer
  • Hannah C skrev om Lundby Städhjälp AB
    Mkt bra initialt bemötande. Smidig kontakt under vägens gång. Lätt vid ändringar/önskemål. Städhjälp varannan vecka som utförs bra. Läs mer
  • Tommy G skrev om Lundby Städhjälp AB
    Väldigt nöjda men kan inte förstå att det på en e-faktura ska tas ut en avgift !! Läs mer
  • Tommy N skrev om Lundby Städhjälp AB
    Jag har köpt städning. Jag har fått mer än vad jag förväntat mig.
    Trevligt.bemötande och duktig personal. Mitt hem ser ut som nytt varje gång jag fått städat. De plockar även bort bort disk och tvätt om det ligger framme. De ser själva vad som behöver göras.
    Jag kan verkligen rekommendera Lundby Städ. Läs mer

Enekullegatan 6A, 418 75 Göteborg