Sverige & Co

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg — Visa karta

Sverige & Co är din städfirma i Göteborg med omnejd och vi hjälper både privatpersoner, föreningar och företag med städning.
Våra tjänster innefattar allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsskötsel, kontorsstädning och trappstädning till byggstädning, gymstäd och fönsterputsning.

Vi finns till för dig så att du kan göra annat i vardagen än att...just det - Städa! Som kund hos oss kan du känna dig trygg och säker på att du får valuta för pengarna. Vår personal är väldigt erfaren och dessutom utbildade inom lokalvård och städning. Våra ledord är Kvalitet, miljö, tillgänglighet, trygghet och lojalitet.

Välkommen till Sverige & Co - som också är Glenn Hysén Approved!
Lör-Sön: 09:30-18:00

Läs vad 142 kunder tycker om Sverige & Co

• 2019-08-22

Helena K skrev om Sverige & Co
    Jag bokade flyttstäd och angav portkod, dagen Sverige & company skulle komma och städa hade min förening bytt portkod. Sverige & company löste detta galant och kunde komma förbi dagen på väldigt kort varsel, är väldigt imponerad. Städningen var kanon och allting löste sig. Tack för kanonhjälp! Läs mer
  • Michaela N

2019-08-20

Michaela N skrev om Sverige & Co
    Flyttstäd. Mycket trevlig & hjälpsam personal! Dom städade plåtarna i ugnen som jag hade sagt att dom kunde lämna. Men när jag kom dit var även dom städade! Även vår uteplats var jättefint städad även fast det heller ej ingick :) kommer absolut välja er igen i framtiden!

Stort plus, tack för städningen! Läs mer
  • Stefan J

2019-08-15

Stefan J skrev om Sverige & Co
    Visade stort intresse till sin städning.
    Fint och välgjort arbete.
    Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-08

Karin F skrev om Sverige & Co
    Köpte flyttstädning av vår sons hyresetta på 46 kvm i Partille. Positivt bemötande i alla instanser, alltifrån bokningen till genomförandet av städandet. Punktliga städare och väldigt noggranna. Superbra också att nyckeln gick att hämta på kontoret då det sparade tid för mig. Företaget levde upp till alla förväntningarna jag hade och tjänsten var väldigt prisvärd. Imponerad över hur mycket jobb städarna lade ner för att utföra jobbet. Besiktningsmannen var också väldigt nöjd. Jag kommer absolut att anlita Sverige & Co igen när det blir aktuellt med nya städuppdrag. Läs mer
  • 2019-08-04

Margret M skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning av min pappas lägenhet. Mycket bra företag. Trevligt bemötande och snabb service och återkoppling vid frågor. Resultatet blev en skinande ren lägenhet och vi är alla väldigt nöjda. Rekommenderar dem varmt för liknande uppdrag. Tack för hjälpen. Läs mer
  • 2019-07-27

Sofie H skrev om Sverige & Co
    Sverige & Co utförde flyttstädning av min lägenhet efter den såldes.
    Från offertförfrågan tills själva städningen bemötte företaget mig på ett trevligt och professionellt sätt.
    Företaget utlovar flyttstädning enligt mäklarsamfundets rekommendationer och det gjorde de utöver min förväntan, fönsterna hade aldrig innan varit så skinande rena!
    Jag fick alltid snabba svar på mina förfrågningar med kontaktpersonen på företaget, och personalen som utförde städningen var lika snabbt med SMS:ar när de själva undrade något eller behövde meddela mig som kund nyheter.
    Jag vill lägga till att Sverige & Co har följande fördelar jämfört med andra företag jag skickade offertförfråga till:

- fönsterputs ingick (är en tilläggstjänst hos de flesta andra)
    - balkongstädning ingick (samma här)
    - bra prisoffert som inte ändras efter utfört jobb Läs mer
  • 2019-07-22

Johanna J skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstäd, fick offert snabbt och bra pris. Är mer än nöjd med städningen, lägenheten var som ny. Jag hade inte räknat med att min inglasade balkong skulle städas men tom de otympliga fönsterna var rena. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-07-19

hanna l skrev om Sverige & Co
    Tog hjälp med flyttstäd. Trevligt bemötande, hjälpsamma och samarbetsvilliga på alla vis både inför, under och efter städning! Både jag och köparna av lägenheten blev nöjda med städningen, inga anmärkningar :) Läs mer
  • 2019-07-19

Elisabeth R skrev om Sverige & Co
    Både vi och den nyinflyttade blev supernöjda med flyttstädet som Sverige & Co utförde i lägenheten.
    Mycket trevligt bemötande och kommunikationen var god genom hela processen! Läs mer
  • 2019-07-17

Niklas D skrev om Sverige & Co
    Använde både deras flyttstädning samt lät dem boka en flyttfirma åt mig. Blev väldigt nöjd med bägge; flyttgubbarna var snabba, trevliga och proffsiga, och flyttstädningen var väldigt väl utförd. Läs mer
  • 2019-07-13

Kerstin H skrev om Sverige & Co
    Jag anställde Sverige & Co för flyttstädning. Jag fick snabbt svar på min offertförfrågan och städningen var felfri. Jag är väldigt nöjd med mitt val av städfirma och kan rekommendera Sverige & Co till andra. Läs mer
  • 2019-07-05

Ingrid B skrev om Sverige & Co
    Supertrevlig och snabb kontakt. Bra pris. Kvalitet till 100%! Läs mer
  • 2019-07-03

Therés S skrev om Sverige & Co
    Anlitade dem för flyttstäd. Vid förfrågan återkom de snabbt med svar och proffsigt bemötande. Trevliga och duktiga städare, gjorde så att både ugn och ytterdörr såg helt nya ut.
    Inte de billigaste på marknaden men helt klart värda varje peng! Läs mer
  • Mauricio V

2019-07-02

Mauricio V skrev om Sverige & Co
    Great service, they even went for the keys to my work!!! Really happy with all the staff Läs mer
  • 2019-07-02

Katarina E skrev om Sverige & Co
    Hej! Beställde flyttstäd! Tydlig information när jag hade frågor. Både vi som säljare och köparen var nöjda! Läs mer
  • 2019-06-29

Eva G skrev om Sverige & Co
    Dom städade och ordnade det sista i en lägenhet ,fantastisk service och vänlig personal Läs mer
  • 2019-06-13

Gabriela J skrev om Sverige & Co
    Fick snabbt svar och offert på flyttstäd. Städningen skede enligt överenskommelse med perfekt resultat och service! Läs mer
  • 2019-06-11

Kent S skrev om Sverige & Co
    Jag köpte flyttstäd av lägenhet. Jag blev väl bemött, företaget var mkt flexibla i mina val. Företaget levde upp till mina förväntningar. Jag kan rekommendera detta städ företag. Alla parter blev nöjda. Läs mer
  • 2019-06-11

Lisbeth R skrev om Sverige & Co
    Köpte flyttstädning från Sverige & Co. Tidsbokningen gick snabbt o när det inte fungerade tidsmässigt blev jag erbjuden städning på lördag utan pristillägg. Städkillen kom i tid o var jättetrevlig.
    Både köparen o jag var mkt nöjda o allt var skinande rent.
    Lisbeth Läs mer
  • 2019-05-29

Sarah A skrev om Sverige & Co
    Bra utfört jobb! Trevliga och lättillgängliga till ett bra pris. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-13

Maja S skrev om Sverige & Co
    Snabbt och lätt att ta kontakt med.
    Bra städ.
    Och bra fakturahantering. Läs mer
  • 2019-05-13

Elisabet E skrev om Sverige & Co
    Mycket bra och snabb service med väldigt trevlig personal. Läs mer
  • 2019-05-10

Jennifer L skrev om Sverige & Co
    Flyttstäd! Kunde komma på kort varsel. Bra service, fint bemötande och rent och snyggt efter städ. Läs mer
  • 2019-05-07

Malin S skrev om Sverige & Co
    Anlitade Sverige & Co för flyttstädning. Ett väl utfört jobb, är helnöjd med resultatet, den mycket fina service och ett trevligt bemötande från alla, både på kontor och i "städtruppen". Läs mer
  • 2019-05-06

Damir M skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstäd, det var enkelt att beställa jobbet och dom utförde det vi kom överens om. Inga konstigheter Läs mer
  • 2019-05-06

Nina N skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstädning och fick den exemplariskt utförd. Trevligt bemötande. En firma som bryr sej om sina kunder. Läs mer
  • 2019-05-04

Caroline F skrev om Sverige & Co
    Jag anlitade Sverige & Co för en flyttstädning. Allt fungerade väldigt bra, jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2019-04-24

Maria N skrev om Sverige & Co
    Vi är jättenöjda med service, bemötande & utfört arbete. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-23

Armita B skrev om Sverige & Co
    I bought a moving out cleaning service from Sverige & Co. I paid fixed price according to the quote. Everything went smoothly and very professional. Got no complaints from the new owner. Would totally recommend them! Läs mer
  • 2019-04-18

Niclas T skrev om Sverige & Co
    Tog storstäd lägenhet 49 kvm!
    Är mycket nöjd. De gjorde underverk med ugnen som såg helt förskräcklig ut.

Testat flera olika företag inom Göteborgsområdet och Sverige & Co är bäst hittills. Läs mer
  • 2019-04-17

Sirpa P skrev om Sverige & Co
    Jag köpte flyttstäd med fönsterputs och puts av inglasad balkong.
    Mycket trevligt bemötande av samtliga personal.
    Jag är supernöjd med all städ och puts, och kan varmt rekommendera företaget för andra.
    Absolut prisvärt.
    Stort tack/Sirpa Läs mer
  • 2019-04-12

Markus S skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning, allt fungerade som planerat. Snabbt svar på frågor och bra service. Läs mer
  • 2019-04-11

Ester N skrev om Sverige & Co
    Super härlig service och jättebra städning! Läs mer
  • 2019-04-11

Margareta H skrev om Sverige & Co
    Jag uppskattar deras trevliga bemötande och därtill städar de bra, jättenöjd👍💕
    Margareta Läs mer
  • Linda O

2019-03-19

Linda O skrev om Sverige & Co
    Vi köpte flyttstädning till vår villa. Huset var så fint städat! Det fanns inget att anmärka på. Plåtar i ugn glänste, fönstren var skinande rena, kaklet i badrummen var super. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Lillemor Å

2019-03-14

Lillemor Å skrev om Sverige & Co
    Kontakten med Sverige & co innan städning fungerade bra. När städningen väl skulle genomföras var det vissa oklarheter kring huruvida inglasad balkong och vind ingick i priset, men det löstes på bästa sätt. Städning var väl genomförd och bra pris. Läs mer
  • 2019-03-12

Katarina J skrev om Sverige & Co
    Fick svar snabbt när jag tog kontakt, tydlig information, väl utförd flyttstädning. Inget krångel, trevlig personal! Läs mer
  • 2019-03-10

Johanna L skrev om Sverige & Co
    Enkel och smidig städservice som gjorde jobbet utan problem. Läs mer
  • 2019-03-05

Roni M skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning, bra pris med snabb och smidig service. Läs mer
  • 2019-03-05

Jan D skrev om Sverige & Co
    Allt fungerade som planerat. Bra service, bra resultat. Läs mer
  • 2019-03-02

Sima T skrev om Sverige & Co
    Jag rekommendera verkligen Sverige och Co... noggranna, trevlig och bra service. Läs mer
  • 2019-02-28

Pia S skrev om Sverige & Co
    Vi har fått hjälp med flyttstädning och är otroligt nöjda! Allt har fungerat toppen, från ett trevligt telefonsamtal med bra information, tydlig bekräftelse, punktlig och mycket duktig städpersonal! Vi är helnöjda och kommer absolut att anlita Sverige och co igen! Läs mer
  • 2019-02-22

Jimmy T skrev om Sverige & Co
    Jag anlitade Sverige & Co för en flyttstäd.

Allt gick fantastisk bra, är fruktansvärt nöjd med städningen och bemötandet.
    Jag blev helt fascinerade över att de var så fint städat, ugnen såg ny ut.
    Bara att komma in i trapphuset och känna att de luktar fräscht från lägenheten utan att ens öppna dörren är oslagbart.

Om jag får frågan om att rekommendera flyttstäd i framtiden kommer de inte finnas något annat svar än Sverige & Co.

Hundraprocentig service! Läs mer
  • 2019-02-19

Maria K skrev om Sverige & Co
    Trevligt bemötande både i mailkontakt och över telefon.Blev jättenöjd med flyttstädning av min lägenhet, allt gick väldigt smidigt! Läs mer
  • Johan D

2019-02-12

Johan D skrev om Sverige & Co
    En flyttstädning som jag är mycket nöjd med. Läs mer
  • 2019-02-11

Emma E skrev om Sverige & Co
    Köpte flyttstädning av min bostadsrätt. Bra bemötande, smidigt skött, bra städning utan klagomål. Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-02-11

Evy D skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning.Helt ok.Att det skulle bli rent, ja. Läs mer
  • 2019-02-10

Ulrika L skrev om Sverige & Co
    Bara kommunicerat på mejl vilket fungerat bra. Läs mer
  • 2019-02-08

Fredrik K skrev om Sverige & Co
    Upplevde högt ställda förväntningar till ett bra pris. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-02-07

Teresa W skrev om Sverige & Co
    Vi är jättenöjda med flyttstädningen. Bra pris och utan konstigheter. Rekomenderas varmt. Läs mer

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg