Sverige & Co

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg — Visa karta

Sverige & Co är din städfirma i Göteborg med omnejd och vi hjälper både privatpersoner, föreningar och företag med städning.
Våra tjänster innefattar allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsskötsel, kontorsstädning och trappstädning till byggstädning, gymstäd och fönsterputsning.

Vi finns till för dig så att du kan göra annat i vardagen än att...just det - Städa! Som kund hos oss kan du känna dig trygg och säker på att du får valuta för pengarna. Vår personal är väldigt erfaren och dessutom utbildade inom lokalvård och städning. Våra ledord är Kvalitet, miljö, tillgänglighet, trygghet och lojalitet.

Välkommen till Sverige & Co - som också är Glenn Hysén Approved!
Öppet just nu
Lör-Sön: 09:30-18:00

Läs vad 99 kunder tycker om Sverige & Co

• 2019-02-19

Maria K skrev om Sverige & Co
    Trevligt bemötande både i mailkontakt och över telefon.Blev jättenöjd med flyttstädning av min lägenhet, allt gick väldigt smidigt! Läs mer
  • Johan D

2019-02-12

Johan D skrev om Sverige & Co
    En flyttstädning som jag är mycket nöjd med. Läs mer
  • 2019-02-11

Emma E skrev om Sverige & Co
    Köpte flyttstädning av min bostadsrätt. Bra bemötande, smidigt skött, bra städning utan klagomål. Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-02-11

Evy D skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning.Helt ok.Att det skulle bli rent, ja. Läs mer
  • 2019-02-10

Ulrika L skrev om Sverige & Co
    Bara kommunicerat på mejl vilket fungerat bra. Läs mer
  • 2019-02-08

Fredrik K skrev om Sverige & Co
    Upplevde högt ställda förväntningar till ett bra pris. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-02-07

Teresa W skrev om Sverige & Co
    Vi är jättenöjda med flyttstädningen. Bra pris och utan konstigheter. Rekomenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-07

Carolina F skrev om Sverige & Co
    Jag hittade Sverige & co när jag googlade flyttstäd i Göteborg. Jag fick snabbt en offert på vad en flyttstäd skulle kosta priset var väldigt bra. Jag bokade via mejl och fick snabba svar hela tiden på mina frågor. Själva städningen gick också väldigt bra och det blev rent och fint. Inga anmärkningar som helst från mig. Toppenbra gjort! Läs mer
  • 2019-01-11

Stellan K skrev om Sverige & Co
    Smidigt och prisvärt, utan krångel Läs mer
  • Anna M

2019-01-08

Anna M skrev om Sverige & Co
    Bra företag som fixade flyttstädning med mycket kort framförhållning ( säljaren försökt städa själv men det behövdes en riktig flyttstädning innan vi kunde flytta in.) Bra utfört arbete! Läs mer
  • Anna Ö

2019-01-07

Anna Ö skrev om Sverige & Co
    Anlitade Sverige & Co för en flyttstädning. Arbetet utfördes utan några som helst anmärkningar och all kontakt med de har varit otroligt smidig och bra. Prisvärt och professionellt! Läs mer
  • 2019-01-05

Linnea S skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning, jätte bra service och städning. Läs mer
  • 2019-01-04

Elin L skrev om Sverige & Co
    Snabb offert på flyttstäd. Lätt att få kontakt och ett trevligt bemötande. Bra resultat! Läs mer
  • 2019-01-04

Julia M skrev om Sverige & Co
    beställde flyttstädning i samband med försäljning av min lägenhet. Fick snabb offert och allt gick väldigt smidigt och effektivt. Bra pris också. Läs mer
  • 2018-12-04

Hamed V skrev om Sverige & Co
    Köpte tjänste flyttstädning av Sverige å CO
    Grymt bra proffsigt! Rekommendera detta företag! Läs mer
  • Margareta H

2018-11-27

Margareta H skrev om Sverige & Co
    Har stor erfarenhet av städfirmor.
    Vi blev jättenöjda , när denna firma gjort jobbet. Mycket trevligt bemötande vilket blir en extra stjärna från oss
    Med vänlig hälsning,
    Fam.. Lindström Läs mer
  • Karolina H

2018-11-22

Karolina H skrev om Sverige & Co
    Vi blev nöjda med resultatet och det var inget krångel. Läs mer
  • 2018-11-17

Stephanie R skrev om Sverige & Co
    Anlitade Sverige & Co för flyttstäd och är mycket nöjd då det var smidigt att boka och de utförde jobbet bra! Läs mer
  • 2018-11-12

Malin L skrev om Sverige & Co
    Väldigt snabba svar och trevligt bemötande! Bra priser och riktigt bra städ! Läs mer
  • 2018-11-09

Johan B skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning.
    Rak och enkel kommunikation via mail med Sverige & Co som gjorde vad de lovade.
    Resultatet var helt ok. De jobbiga grejerna som fönster, badrum och kök blev rent och snyggt. Städning av trappor lämnade lite kvar att önska då där fortfarande låg en del damm och skräp.

Överlag är jag nöjd. Bra resultat och smidig kommunikation. Fortsätt kommunicera på detta sättet med kunder. Läs mer

Sara J skrev om Sverige & Co
    Mycket nöjd med flyttstädning samt fönsterputs av min 3:a. Kontakten fungerade mycket bra och lägenheten var verkligen välstädad! Läs mer

John B skrev om Sverige & Co
    Jag beställde flyttstädning av min lägenhet. Jag blev trevligt bemött och tycker resultatet blev bra. Läs mer

Pär A skrev om Sverige & Co
    Trevligt bemötande och väl utfört jobb. Kom på exakt utsatt tid. Inflyttande hyresgäst var nöjd med städningen. Läs mer
  • 2018-11-06

Simon H skrev om Sverige & Co
    Jag lyckades boka in en flyttstädning med kort varsel och med bra kontakt. Det var lätt att se vad som ingick i tjänsten på deras hemsida och jag var väldigt nöjd med prissättningen.

Vissa fläckar samt ugnsplåtar missades i städningen. De erbjuder ett ytterligare besök vid eventuella missar, dock utnyttjade jag inte den möjligheten då det var inflyttning dagen därpå. Över lag mycket nöjd. Läs mer
  • Leif W

2018-11-05

Leif W skrev om Sverige & Co
    Flyttstäd som utfördes på ett utmärkt sätt. Jag använder gärna dem igen. Läs mer
  • 2018-11-05

Anton E skrev om Sverige & Co
    Köpte tjänsten för flyttstädning av Sverige & Co.
    Är supernöjd då det var enkelt att få kontakt och enkelt att få respons på frågor.

Städningen var utmärkt och besiktning vid avflytt gick igenom utan problem. Läs mer
  • 2018-11-03

Mathilda W skrev om Sverige & Co
    Beställde slutstädning. Mycket enkelt och noggranna. Väldigt trevliga, från första kontakt, genomförande och avslut. Läs mer
  • 2018-10-29

Gunnar B skrev om Sverige & Co
    Jag beställde slutstädning av vårat hus, när vi skulle sälja det. Det var lätt att komma i kontakt med Sverige & Co. Jag fick snabbt veta vad priset skulle bli. Jag hade höga förväntningar på städningen som grabbarna väl uppfyllde. Läs mer
  • Yvonne S

2018-10-28

Yvonne S skrev om Sverige & Co
    Hade bokat flytt-städ via flyttfirman "Erixonflytt" men dom behagade inte dyka upp så jag ringde "Sverige & Co" och förklarade mitt problem för Martin som skickade en "städpatrull" till min räddning ! Inte nog med att jag fick ett otroligt trevligt bemötande när jag ringde, dom gjorde ett STRÅLANDE jobb också och till på köpet så var priset BETLYDLIGT lägre än vad dom som uteblev skulle ha så jag är mer än TACKSAM och jag kommer utan tvivel att rekommendera dom till andra som behöver flytt-städ !!!! TUSEN TACK Martin och alla ni på S&C för att ni räddade mig !!! Med vänlig hälsning Yvonne Läs mer
  • 2018-10-19

Hanna J skrev om Sverige & Co
    Jag köpte flyttstädning av lägenhet. Är nöjd och det finns inget att klaga på. Allt gick smidigt med bokning och utförande. Bra bemötande av personal. Läs mer
  • 2018-10-16

Matilda skrev om Sverige & Co
    Enkelt, bra pris och snabb kontakt! Läs mer
  • 2018-10-16

Tomas H skrev om Sverige & Co
    Bra utfört jobb.
    Rent & snyggt Läs mer
  • 2018-10-12

Lova C skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning som funkade kanonbra från början till slut - smidigt, billigt och bra!! Läs mer
  • 2018-10-11

Pierre A skrev om Sverige & Co
    Bra och tydligt i kommunikationen innan städningen. Läs mer
  • 2018-10-09

Marie-Louise R skrev om Sverige & Co
    Bra och enkel kontakt innan städet och man håller vad man lovar. Läs mer
  • 2018-10-09

Magnus F skrev om Sverige & Co
    Företaget svarade snabbt på offertförfrågan. Vänligt bemötande och städningen utfördes utan anmärkning på avtal tid. Flyttstädning med garanti för de som flyttar in.
    Tänk bara på att yttre områden (såsom balkonggolv) inte ingår. Läs mer
  • Jacob B

2018-10-09

Jacob B skrev om Sverige & Co
    Allt var kliniskt rent. Inga anmärkningar av den nya hyresvärden! Läs mer
  • 2018-10-02

Srinath K skrev om Sverige & Co
    They did a great job. Cleaned every bit of the apartment. Läs mer
  • Mia W

2018-10-01

Mia W skrev om Sverige & Co
    Snabb och enkel kommunikation! Jättetrevliga och väldigt noggranna, absolut ingenting att anmärka eller klaga på. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2018-10-01

Stina E skrev om Sverige & Co
    Riktigt uselt rakt igenom. Efter städning var det fortfarande kvar massor med fläckar som enkelt gick att ta bort vilket helt enkelt måste innebära att de har struntat i att städa på vissa ställen, stora dammtussar (!?) kvarlämnade och i badrum ser det ut som att de inte ens har rört kaklet. Allt det här företaget gav mig var en känsla av att ha blivit lurad, fick ingen kompensation eller ens en ursäkt och var tvungen att städa om allt själv. Läs mer
  • 2018-09-27

Sandra E skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning som både vi som säljare och köpare var nöjda med! Snabb återkoppling med företaget! Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-09-25

Dan S skrev om Sverige & Co
    Vi köpte flyttstädning när vi flyttade från vår villa. Företaget bemötte oss från första stund mycket positivt. Personalen som utförde städningen var kompetenta och gjorde det man kunde förvänta sig och lite till. När vi inspekterade efteråt fanns det inget vi kunde klaga på och även de nya ägarna var nöjda. Ett bra och trevligt företag att använda. Läs mer
  • Hanna R

2018-09-18

Hanna R skrev om Sverige & Co
    Smidig tjänst. Bra utfört! Läs mer
  • 2018-09-18

Zdravko B skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning.
    Trevligt bemötande och ansvarstagande. Punktliga.
    Måna om att göra kunden nöjd.
    Resultatet av utfört arbete är av högsta betyg. Skinande rent. Läs mer
  • Sara E

2018-09-17

Sara E skrev om Sverige & Co
    Beställd tjänst var flyttstädning. Allt gick mycket smidigt till och all kontakt skedde via mail. Köparen godkände städningen. Läs mer
  • 2018-09-11

Robert U skrev om Sverige & Co
    Apartment cleaning. Very good service. Even the landlord commented on how clean! Easy to arrange, helpful and fair. Läs mer
  • 2018-09-10

Kristina R skrev om Sverige & Co
    Jag är väldigt nöjd med städningen. Har alltid samma medarbetare som jag kan kommunicera med på ett strålande sätt ! Läs mer
  • 2018-09-06

Cajsa F skrev om Sverige & Co
    Jag beställde en storstädning av vår lägenhet. Bra bemötande, smidigt att boka via mail. Det vart mycket tjusigt, rent och fräscht här hemma. Spisen är som ny verkligen! Vi är nöjda jag och min kombo. Läs mer
  • 2018-09-03

Marita S skrev om Sverige & Co
    Slutstädning av hus.
    Snabb respons på mail. Trevligt bemötande.
    Städning utan anmärkningar.
    Sammanfattningsvis -en nöjd kund Läs mer
  • Eva B

2018-09-03

Eva B skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstädning och fick väldigt bra support från början.
    Svar på alla frågor och ett vänligt bemötande.
    Jag förväntade mig en offert och fick det och lite till tycker jag, företaget levde absolut upp till mina förväntningar och över det.

Min upplevelse var att jag kunde koncentrera mig på annat än flyttstädning. Jag hade mycket att stå i och företaget kontaktade mig flera gånger eftersom jag "glömde" att svara eller inte hann med.

Nästan högsta betyg vill jag ge. Jag kommer att rekommendera företaget till andra som behöver flyttstädning. Läs mer

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg