Sverige & Co

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg — Visa karta

Sverige & Co är din städfirma i Göteborg med omnejd och vi hjälper både privatpersoner, föreningar och företag med städning.
Våra tjänster innefattar allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsskötsel, kontorsstädning och trappstädning till byggstädning, gymstäd och fönsterputsning.

Vi finns till för dig så att du kan göra annat i vardagen än att...just det - Städa! Som kund hos oss kan du känna dig trygg och säker på att du får valuta för pengarna. Vår personal är väldigt erfaren och dessutom utbildade inom lokalvård och städning. Våra ledord är Kvalitet, miljö, tillgänglighet, trygghet och lojalitet.

Välkommen till Sverige & Co - som också är Glenn Hysén Approved!
Lör-Sön: 09:30-18:00

Läs vad 152 kunder tycker om Sverige & Co

• 2019-11-11

Tommy F skrev om Sverige & Co
    Flyttstäd utan anmärkningar och färdigt rätt dag Läs mer
  • 2019-11-06

Josefin G skrev om Sverige & Co
    Jag bokade ett flyttstäd av Sverige & Co. Det gick otroligt smidigt från det att jag tog kontakt till att städarna dök upp på dagen vi bestämt. Alla delar av en flyttstädning var genomförda när jag kom tillbaka till lägenheten. Jag är väldigt nöjd med Sverige & Co, och kan absolut rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-10-30

Tony L skrev om Sverige & Co
    Vi anlitade Sverige och Co för en flyttstädning av en lägenhet i Göteborg i oktober månad. Vi tog in några offerter och pratade också med några städföretag. Vi beslutade att anlita Sverige och Co tack vare bra ett pris och att vi fick ett gott bemötande av städföretaget och en tydlig information kring flyttstädningen. Vi hade också några önskemål vad som skulle ingå i denna flyttstädning och vi upplevde att företaget lyssnade och var tillmötesgående kring detta.

På flyttstäddagen kom två stycken lokalvårdare och vi gick igenom vissa städmoment i lägenheten. När vi kom tillbaka på eftermiddagen och gick vi igenom städningen tillsammans så var det till vår fulla belåtenhet! Dessutom hade lokalvårdarna ett mycket fint bemötande utöver att de hade städat vår lägenhet utmärkt!

Det var första gången vi anlitade detta städföretag och vi kommer att göra det igen! Läs mer
  • 2019-10-18

Robert P skrev om Sverige & Co
    Snabba svar, bra städat och lätt hantering med nyklar. är nöjd kund och kan rekomendera till andra Läs mer
  • 2019-10-08

Anders H skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstädning av stor villa. Enkelt att boka och beställa denna tjänst. Och städningen inkl fönsterputsningen blev mycket bra utförd och till vår fulla belåtenhet. Kan absolut rekommenderas. Läs mer
  • 2019-09-20

William E skrev om Sverige & Co
    Jag hade enkel och smidig kontakt i samband med bokningen. Städningen sköttes fint utefter överenskommelse. Läs mer
  • ANNA H

2019-09-11

ANNA H skrev om Sverige & Co
    Nöjd med bemötande, både av städpersonalen och av kontoret! Städning utan anmärkning och alla löften infriade🙂👍 Läs mer
  • 2019-09-11

Katerina T skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning, smidigt och bra blev det. Trevlig personal. Kan varmt rekommendera Sverige & Co. Läs mer
  • MARCUS I

2019-09-10

MARCUS I skrev om Sverige & Co
    Notera hur företaget endast fått högt betyg av "insamlad av företaget", resterande ger lågt betyg. Verkar lurt...

Min erfarenhet av företaget har inte varit något vidare.
    Vi beställde flyttstäd både för villa och lägenhet, krävdes tre åtgärder. Då fick man själv ta ledigt från jobbet och agera "kvalitetsansvarig" och påvisa vad en ren yta innebär. Lägenheten valde vi att komplettera själva, med tanke på hur oseriöst det varit och besiktning låg nära inpå.

I lägenheten lämnades ketchup kvar i skafferi, lager med damm, slarvigt städade lister och hörn. I huset var det brister lite överallt, framförallt våttorkning och städning av element.
    När jag var på plats i villan slarvade städarna även med att rengöra trasor, särskilt beaktansvärt att samma trasa kunde användas mellan kök, badrum & vardagsrum.

Vid framförande av klagomål fick man verkligen stå på sig och nämna ARN för att få gehör. Tillslut blev vi någorlunda överens, men många hade nog inte orkat ta fighten hela vägen. Missnöjd och ångrar valet av den här firman! Skulle rekommendera att höra med andra städbolag som är lite mer seriösa. Läs mer
  • 2019-09-09

Emelie S skrev om Sverige & Co
    Vi använde Sverige & Co vid vårt flyttstäd. De svarade snabbt på mail, svarade på frågor, hjälpte med information och var tillmötesgående kring lämning av nycklar och tillgång till lägenheten. Både vi och den nya ägaren var nöjda med städningen! Läs mer
  • 2019-09-04

Chris H skrev om Sverige & Co
    Bra städtjänst. Enda minuset var missförstånd med tiden men det löste sig. Läs mer
  • 2019-08-22

Helena K skrev om Sverige & Co
    Jag bokade flyttstäd och angav portkod, dagen Sverige & company skulle komma och städa hade min förening bytt portkod. Sverige & company löste detta galant och kunde komma förbi dagen på väldigt kort varsel, är väldigt imponerad. Städningen var kanon och allting löste sig. Tack för kanonhjälp! Läs mer
  • Michaela N

2019-08-20

Michaela N skrev om Sverige & Co
    Flyttstäd. Mycket trevlig & hjälpsam personal! Dom städade plåtarna i ugnen som jag hade sagt att dom kunde lämna. Men när jag kom dit var även dom städade! Även vår uteplats var jättefint städad även fast det heller ej ingick :) kommer absolut välja er igen i framtiden!

Stort plus, tack för städningen! Läs mer
  • Stefan J

2019-08-15

Stefan J skrev om Sverige & Co
    Visade stort intresse till sin städning.
    Fint och välgjort arbete.
    Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-08

Karin F skrev om Sverige & Co
    Köpte flyttstädning av vår sons hyresetta på 46 kvm i Partille. Positivt bemötande i alla instanser, alltifrån bokningen till genomförandet av städandet. Punktliga städare och väldigt noggranna. Superbra också att nyckeln gick att hämta på kontoret då det sparade tid för mig. Företaget levde upp till alla förväntningarna jag hade och tjänsten var väldigt prisvärd. Imponerad över hur mycket jobb städarna lade ner för att utföra jobbet. Besiktningsmannen var också väldigt nöjd. Jag kommer absolut att anlita Sverige & Co igen när det blir aktuellt med nya städuppdrag. Läs mer
  • 2019-08-04

Margret M skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning av min pappas lägenhet. Mycket bra företag. Trevligt bemötande och snabb service och återkoppling vid frågor. Resultatet blev en skinande ren lägenhet och vi är alla väldigt nöjda. Rekommenderar dem varmt för liknande uppdrag. Tack för hjälpen. Läs mer
  • 2019-07-27

Sofie H skrev om Sverige & Co
    Sverige & Co utförde flyttstädning av min lägenhet efter den såldes.
    Från offertförfrågan tills själva städningen bemötte företaget mig på ett trevligt och professionellt sätt.
    Företaget utlovar flyttstädning enligt mäklarsamfundets rekommendationer och det gjorde de utöver min förväntan, fönsterna hade aldrig innan varit så skinande rena!
    Jag fick alltid snabba svar på mina förfrågningar med kontaktpersonen på företaget, och personalen som utförde städningen var lika snabbt med SMS:ar när de själva undrade något eller behövde meddela mig som kund nyheter.
    Jag vill lägga till att Sverige & Co har följande fördelar jämfört med andra företag jag skickade offertförfråga till:

- fönsterputs ingick (är en tilläggstjänst hos de flesta andra)
    - balkongstädning ingick (samma här)
    - bra prisoffert som inte ändras efter utfört jobb Läs mer
  • 2019-07-22

Johanna J skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstäd, fick offert snabbt och bra pris. Är mer än nöjd med städningen, lägenheten var som ny. Jag hade inte räknat med att min inglasade balkong skulle städas men tom de otympliga fönsterna var rena. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-07-19

hanna l skrev om Sverige & Co
    Tog hjälp med flyttstäd. Trevligt bemötande, hjälpsamma och samarbetsvilliga på alla vis både inför, under och efter städning! Både jag och köparna av lägenheten blev nöjda med städningen, inga anmärkningar :) Läs mer
  • 2019-07-19

Elisabeth R skrev om Sverige & Co
    Både vi och den nyinflyttade blev supernöjda med flyttstädet som Sverige & Co utförde i lägenheten.
    Mycket trevligt bemötande och kommunikationen var god genom hela processen! Läs mer
  • 2019-07-17

Niklas D skrev om Sverige & Co
    Använde både deras flyttstädning samt lät dem boka en flyttfirma åt mig. Blev väldigt nöjd med bägge; flyttgubbarna var snabba, trevliga och proffsiga, och flyttstädningen var väldigt väl utförd. Läs mer
  • 2019-07-13

Kerstin H skrev om Sverige & Co
    Jag anställde Sverige & Co för flyttstädning. Jag fick snabbt svar på min offertförfrågan och städningen var felfri. Jag är väldigt nöjd med mitt val av städfirma och kan rekommendera Sverige & Co till andra. Läs mer
  • 2019-07-05

Ingrid B skrev om Sverige & Co
    Supertrevlig och snabb kontakt. Bra pris. Kvalitet till 100%! Läs mer
  • 2019-07-03

Therés S skrev om Sverige & Co
    Anlitade dem för flyttstäd. Vid förfrågan återkom de snabbt med svar och proffsigt bemötande. Trevliga och duktiga städare, gjorde så att både ugn och ytterdörr såg helt nya ut.
    Inte de billigaste på marknaden men helt klart värda varje peng! Läs mer
  • Mauricio V

2019-07-02

Mauricio V skrev om Sverige & Co
    Great service, they even went for the keys to my work!!! Really happy with all the staff Läs mer
  • 2019-07-02

Katarina E skrev om Sverige & Co
    Hej! Beställde flyttstäd! Tydlig information när jag hade frågor. Både vi som säljare och köparen var nöjda! Läs mer
  • 2019-06-29

Eva G skrev om Sverige & Co
    Dom städade och ordnade det sista i en lägenhet ,fantastisk service och vänlig personal Läs mer
  • 2019-06-13

Gabriela J skrev om Sverige & Co
    Fick snabbt svar och offert på flyttstäd. Städningen skede enligt överenskommelse med perfekt resultat och service! Läs mer
  • 2019-06-11

Kent S skrev om Sverige & Co
    Jag köpte flyttstäd av lägenhet. Jag blev väl bemött, företaget var mkt flexibla i mina val. Företaget levde upp till mina förväntningar. Jag kan rekommendera detta städ företag. Alla parter blev nöjda. Läs mer
  • 2019-06-11

Lisbeth R skrev om Sverige & Co
    Köpte flyttstädning från Sverige & Co. Tidsbokningen gick snabbt o när det inte fungerade tidsmässigt blev jag erbjuden städning på lördag utan pristillägg. Städkillen kom i tid o var jättetrevlig.
    Både köparen o jag var mkt nöjda o allt var skinande rent.
    Lisbeth Läs mer
  • 2019-05-29

Sarah A skrev om Sverige & Co
    Bra utfört jobb! Trevliga och lättillgängliga till ett bra pris. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-13

Maja S skrev om Sverige & Co
    Snabbt och lätt att ta kontakt med.
    Bra städ.
    Och bra fakturahantering. Läs mer
  • 2019-05-13

Elisabet E skrev om Sverige & Co
    Mycket bra och snabb service med väldigt trevlig personal. Läs mer
  • 2019-05-10

Jennifer L skrev om Sverige & Co
    Flyttstäd! Kunde komma på kort varsel. Bra service, fint bemötande och rent och snyggt efter städ. Läs mer
  • 2019-05-07

Malin S skrev om Sverige & Co
    Anlitade Sverige & Co för flyttstädning. Ett väl utfört jobb, är helnöjd med resultatet, den mycket fina service och ett trevligt bemötande från alla, både på kontor och i "städtruppen". Läs mer
  • 2019-05-06

Damir M skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstäd, det var enkelt att beställa jobbet och dom utförde det vi kom överens om. Inga konstigheter Läs mer
  • 2019-05-06

Nina N skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstädning och fick den exemplariskt utförd. Trevligt bemötande. En firma som bryr sej om sina kunder. Läs mer
  • 2019-05-04

Caroline F skrev om Sverige & Co
    Jag anlitade Sverige & Co för en flyttstädning. Allt fungerade väldigt bra, jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2019-04-24

Maria N skrev om Sverige & Co
    Vi är jättenöjda med service, bemötande & utfört arbete. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-23

Armita B skrev om Sverige & Co
    I bought a moving out cleaning service from Sverige & Co. I paid fixed price according to the quote. Everything went smoothly and very professional. Got no complaints from the new owner. Would totally recommend them! Läs mer
  • 2019-04-18

Niclas T skrev om Sverige & Co
    Tog storstäd lägenhet 49 kvm!
    Är mycket nöjd. De gjorde underverk med ugnen som såg helt förskräcklig ut.

Testat flera olika företag inom Göteborgsområdet och Sverige & Co är bäst hittills. Läs mer
  • 2019-04-17

Sirpa P skrev om Sverige & Co
    Jag köpte flyttstäd med fönsterputs och puts av inglasad balkong.
    Mycket trevligt bemötande av samtliga personal.
    Jag är supernöjd med all städ och puts, och kan varmt rekommendera företaget för andra.
    Absolut prisvärt.
    Stort tack/Sirpa Läs mer
  • 2019-04-12

Markus S skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning, allt fungerade som planerat. Snabbt svar på frågor och bra service. Läs mer
  • 2019-04-11

Ester N skrev om Sverige & Co
    Super härlig service och jättebra städning! Läs mer
  • 2019-04-11

Margareta H skrev om Sverige & Co
    Jag uppskattar deras trevliga bemötande och därtill städar de bra, jättenöjd👍💕
    Margareta Läs mer
  • Linda O

2019-03-19

Linda O skrev om Sverige & Co
    Vi köpte flyttstädning till vår villa. Huset var så fint städat! Det fanns inget att anmärka på. Plåtar i ugn glänste, fönstren var skinande rena, kaklet i badrummen var super. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Lillemor Å

2019-03-14

Lillemor Å skrev om Sverige & Co
    Kontakten med Sverige & co innan städning fungerade bra. När städningen väl skulle genomföras var det vissa oklarheter kring huruvida inglasad balkong och vind ingick i priset, men det löstes på bästa sätt. Städning var väl genomförd och bra pris. Läs mer
  • 2019-03-12

Katarina J skrev om Sverige & Co
    Fick svar snabbt när jag tog kontakt, tydlig information, väl utförd flyttstädning. Inget krångel, trevlig personal! Läs mer
  • 2019-03-10

Johanna L skrev om Sverige & Co
    Enkel och smidig städservice som gjorde jobbet utan problem. Läs mer
  • 2019-03-05

Roni M skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning, bra pris med snabb och smidig service. Läs mer

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg