Sverige & Co

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg — Visa karta

Sverige & Co är din städfirma i Göteborg med omnejd och vi hjälper både privatpersoner, föreningar och företag med städning.
Våra tjänster innefattar allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsskötsel, kontorsstädning och trappstädning till byggstädning, gymstäd och fönsterputsning.

Vi finns till för dig så att du kan göra annat i vardagen än att...just det - Städa! Som kund hos oss kan du känna dig trygg och säker på att du får valuta för pengarna. Vår personal är väldigt erfaren och dessutom utbildade inom lokalvård och städning. Våra ledord är Kvalitet, miljö, tillgänglighet, trygghet och lojalitet.

Välkommen till Sverige & Co - som också är Glenn Hysén Approved!
Lör-Sön: 09:30-18:00

Läs vad 85 kunder tycker om Sverige & Co

• Hamed V skrev om Sverige & Co
    Köpte tjänste flyttstädning av Sverige å CO
    Grymt bra proffsigt! Rekommendera detta företag! Läs mer
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Sverige & Co
    Har stor erfarenhet av städfirmor.
    Vi blev jättenöjda , när denna firma gjort jobbet. Mycket trevligt bemötande vilket blir en extra stjärna från oss
    Med vänlig hälsning,
    Fam.. Lindström Läs mer
  • Karolina H
    Karolina H skrev om Sverige & Co
    Vi blev nöjda med resultatet och det var inget krångel. Läs mer
  • Stephanie R skrev om Sverige & Co
    Anlitade Sverige & Co för flyttstäd och är mycket nöjd då det var smidigt att boka och de utförde jobbet bra! Läs mer
  • Malin L skrev om Sverige & Co
    Väldigt snabba svar och trevligt bemötande! Bra priser och riktigt bra städ! Läs mer
  • Johan B skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning.
    Rak och enkel kommunikation via mail med Sverige & Co som gjorde vad de lovade.
    Resultatet var helt ok. De jobbiga grejerna som fönster, badrum och kök blev rent och snyggt. Städning av trappor lämnade lite kvar att önska då där fortfarande låg en del damm och skräp.

Överlag är jag nöjd. Bra resultat och smidig kommunikation. Fortsätt kommunicera på detta sättet med kunder. Läs mer
  • Sara J skrev om Sverige & Co
    Mycket nöjd med flyttstädning samt fönsterputs av min 3:a. Kontakten fungerade mycket bra och lägenheten var verkligen välstädad! Läs mer
  • John B skrev om Sverige & Co
    Jag beställde flyttstädning av min lägenhet. Jag blev trevligt bemött och tycker resultatet blev bra. Läs mer
  • Pär A skrev om Sverige & Co
    Trevligt bemötande och väl utfört jobb. Kom på exakt utsatt tid. Inflyttande hyresgäst var nöjd med städningen. Läs mer
  • Simon H skrev om Sverige & Co
    Jag lyckades boka in en flyttstädning med kort varsel och med bra kontakt. Det var lätt att se vad som ingick i tjänsten på deras hemsida och jag var väldigt nöjd med prissättningen.

Vissa fläckar samt ugnsplåtar missades i städningen. De erbjuder ett ytterligare besök vid eventuella missar, dock utnyttjade jag inte den möjligheten då det var inflyttning dagen därpå. Över lag mycket nöjd. Läs mer
  • Leif W
    Leif W skrev om Sverige & Co
    Flyttstäd som utfördes på ett utmärkt sätt. Jag använder gärna dem igen. Läs mer
  • Anton E skrev om Sverige & Co
    Köpte tjänsten för flyttstädning av Sverige & Co.
    Är supernöjd då det var enkelt att få kontakt och enkelt att få respons på frågor.

Städningen var utmärkt och besiktning vid avflytt gick igenom utan problem. Läs mer
  • Mathilda W skrev om Sverige & Co
    Beställde slutstädning. Mycket enkelt och noggranna. Väldigt trevliga, från första kontakt, genomförande och avslut. Läs mer
  • Gunnar B skrev om Sverige & Co
    Jag beställde slutstädning av vårat hus, när vi skulle sälja det. Det var lätt att komma i kontakt med Sverige & Co. Jag fick snabbt veta vad priset skulle bli. Jag hade höga förväntningar på städningen som grabbarna väl uppfyllde. Läs mer
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Sverige & Co
    Hade bokat flytt-städ via flyttfirman "Erixonflytt" men dom behagade inte dyka upp så jag ringde "Sverige & Co" och förklarade mitt problem för Martin som skickade en "städpatrull" till min räddning ! Inte nog med att jag fick ett otroligt trevligt bemötande när jag ringde, dom gjorde ett STRÅLANDE jobb också och till på köpet så var priset BETLYDLIGT lägre än vad dom som uteblev skulle ha så jag är mer än TACKSAM och jag kommer utan tvivel att rekommendera dom till andra som behöver flytt-städ !!!! TUSEN TACK Martin och alla ni på S&C för att ni räddade mig !!! Med vänlig hälsning Yvonne Läs mer
  • Hanna J skrev om Sverige & Co
    Jag köpte flyttstädning av lägenhet. Är nöjd och det finns inget att klaga på. Allt gick smidigt med bokning och utförande. Bra bemötande av personal. Läs mer
  • Matilda skrev om Sverige & Co
    Enkelt, bra pris och snabb kontakt! Läs mer
  • Tomas H skrev om Sverige & Co
    Bra utfört jobb.
    Rent & snyggt Läs mer
  • Lova C skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning som funkade kanonbra från början till slut - smidigt, billigt och bra!! Läs mer
  • Pierre A skrev om Sverige & Co
    Bra och tydligt i kommunikationen innan städningen. Läs mer
  • Marie-Louise R skrev om Sverige & Co
    Bra och enkel kontakt innan städet och man håller vad man lovar. Läs mer
  • Magnus F skrev om Sverige & Co
    Företaget svarade snabbt på offertförfrågan. Vänligt bemötande och städningen utfördes utan anmärkning på avtal tid. Flyttstädning med garanti för de som flyttar in.
    Tänk bara på att yttre områden (såsom balkonggolv) inte ingår. Läs mer
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Sverige & Co
    Allt var kliniskt rent. Inga anmärkningar av den nya hyresvärden! Läs mer
  • Srinath K skrev om Sverige & Co
    They did a great job. Cleaned every bit of the apartment. Läs mer
  • Mia W
    Mia W skrev om Sverige & Co
    Snabb och enkel kommunikation! Jättetrevliga och väldigt noggranna, absolut ingenting att anmärka eller klaga på. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Stina E skrev om Sverige & Co
    Riktigt uselt rakt igenom. Efter städning var det fortfarande kvar massor med fläckar som enkelt gick att ta bort vilket helt enkelt måste innebära att de har struntat i att städa på vissa ställen, stora dammtussar (!?) kvarlämnade och i badrum ser det ut som att de inte ens har rört kaklet. Allt det här företaget gav mig var en känsla av att ha blivit lurad, fick ingen kompensation eller ens en ursäkt och var tvungen att städa om allt själv. Läs mer
  • Sandra E skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning som både vi som säljare och köpare var nöjda med! Snabb återkoppling med företaget! Rekommenderas! Läs mer
  • Dan S skrev om Sverige & Co
    Vi köpte flyttstädning när vi flyttade från vår villa. Företaget bemötte oss från första stund mycket positivt. Personalen som utförde städningen var kompetenta och gjorde det man kunde förvänta sig och lite till. När vi inspekterade efteråt fanns det inget vi kunde klaga på och även de nya ägarna var nöjda. Ett bra och trevligt företag att använda. Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Sverige & Co
    Smidig tjänst. Bra utfört! Läs mer
  • Zdravko B skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning.
    Trevligt bemötande och ansvarstagande. Punktliga.
    Måna om att göra kunden nöjd.
    Resultatet av utfört arbete är av högsta betyg. Skinande rent. Läs mer
  • Sara E
    Sara E skrev om Sverige & Co
    Beställd tjänst var flyttstädning. Allt gick mycket smidigt till och all kontakt skedde via mail. Köparen godkände städningen. Läs mer
  • Robert U skrev om Sverige & Co
    Apartment cleaning. Very good service. Even the landlord commented on how clean! Easy to arrange, helpful and fair. Läs mer
  • Kristina R skrev om Sverige & Co
    Jag är väldigt nöjd med städningen. Har alltid samma medarbetare som jag kan kommunicera med på ett strålande sätt ! Läs mer
  • Cajsa F skrev om Sverige & Co
    Jag beställde en storstädning av vår lägenhet. Bra bemötande, smidigt att boka via mail. Det vart mycket tjusigt, rent och fräscht här hemma. Spisen är som ny verkligen! Vi är nöjda jag och min kombo. Läs mer
  • Marita S skrev om Sverige & Co
    Slutstädning av hus.
    Snabb respons på mail. Trevligt bemötande.
    Städning utan anmärkningar.
    Sammanfattningsvis -en nöjd kund Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstädning och fick väldigt bra support från början.
    Svar på alla frågor och ett vänligt bemötande.
    Jag förväntade mig en offert och fick det och lite till tycker jag, företaget levde absolut upp till mina förväntningar och över det.

Min upplevelse var att jag kunde koncentrera mig på annat än flyttstädning. Jag hade mycket att stå i och företaget kontaktade mig flera gånger eftersom jag "glömde" att svara eller inte hann med.

Nästan högsta betyg vill jag ge. Jag kommer att rekommendera företaget till andra som behöver flyttstädning. Läs mer
  • Else-Marie O skrev om Sverige & Co
    Jag beställde flyttstäd och är väldigt nöjd med städningen och det bemötande jag fick. Läs mer
  • Sanna B skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstäd från Sverige & co och blev supernöjd med resultatet. Trodde knappt att vår gamla lägenhet kunde bli så ren! Allt fungerade även bra med beställning och kommunikation med företaget. Läs mer
  • Håkan B skrev om Sverige & Co
    Flyttstädningen av villa.
    Blev trevligt och korrekt bemött.
    Uppgiften utfördes som förväntat. Läs mer
  • Sarah G skrev om Sverige & Co
    Sverige & Co cleaned our house when we moved out and were really helpful about finding a time for us. The cleaning team were charming and worked so hard. I was amazed at their attention to detail and so impressed at the superb standard of their cleaning. It made a stressful time so much easier for us and I recommend them highly. Läs mer
  • Evy C
    Evy C skrev om Sverige & Co
    -Flyttstäd

Snabba svar på båda mail och telefon.
    -Bra städat (lägenhet på 47kvm, 2 år gammal lägenhet)

Är nöjd! Läs mer
  • Mohammad A skrev om Sverige & Co
    Inga strul, inga trassel och det blev bra. Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Sverige & Co
    Köpte en flyttstäd. Hur enkelt o trevligt som helst fick jag städningen den dag jag önskade. Killarna som kom vart trevliga o gjorde sitt jobb. Ringde mig strax innan jobbet va klart och visade ett bra resultat. Mycket bra vill jag säga o väldigt prisvärt då det va ett bra pris. Även efterupplevelse med faktura och kontakt funkar utmärkt med detta företag. REKOMMENDERAS VARMT. Kommer alltid att nyttja deras tjänster vid behov. / Thomas nöjd kund😎😀 Läs mer
  • Lars P
    Lars P skrev om Sverige & Co
    Fick toppenhjälp med flyttstädning trots att jag var ute i sista minuten.
    De gjorde ett bra jobb! Rekommenderar detta bolag
    /Lars Läs mer
  • Christina B skrev om Sverige & Co
    Jag beställde flyttstädning och blev mycket bra bemött av företaget.
    Mina förväntningar var att hela huset skulle vara rent och det var det efter avslutat arbete.
    Jag kan varmt rekommendera Sverige & Co Läs mer
  • Linus H skrev om Sverige & Co
    Bokade flyttstädning med väldigt kort varsel. Jag var jättenöjd likväl de nya hyresgästerna. Allt gick väldigt snabbt och smidigt samt bästa service! Läs mer
  • Oskar B skrev om Sverige & Co
    Allt var fint och de lämnade inget kvar att klaga på tycker jag. Läs mer
  • Anki K skrev om Sverige & Co
    Väl utfört arbete, har inget att anmärka på o inte de nyinflyttade heller. Rekommenderas. Läs mer
  • Tora
    Tora skrev om Sverige & Co
    Vi anlitade Sverige och co för flyttstädning av vår lägenhet. Allt förlöpte väldigt smidigt och enkelt, vi bara lämnade in nyckeln och vips så var allt skinande rent. Även trevligt bemötande. Rekommenderas helt klart! Läs mer
  • Ellinor H skrev om Sverige & Co
    Vi är jättenöjda med städningen! Snabb kommunikation och bra service Läs mer

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg