Läs vad 229 kunder tycker om Sverige & Co 2

• 2021-01-13
    Trevliga och proffsiga.
    Väl genomförd städning, rekommenderas starkt!
    /W
  • 2021-01-07
    Jag köpte en flyttstäd.
    Allt sköttes perfekt.
    Tydligt kontrakt över vad som ingick och vad vi skulle fixa inför.
    Bäst pris av dem vi tog in offert ifrån.
  • 2021-01-07
    Hej!
    Förfrågan om flyttstädning besvarades omgående.
    Vänligt bemötande vid telefonkontakt med Martin resp. Daniel.
    Tre personer anlände vid avtalat klockslag för arbetsuppgiften.
    Personerna utförde flyttstädningen till belåtenhet!
    Med vänlig hälsning,
    Monika🌷
  • 2021-01-05
    Flyttstädning. Bra bemötande. Inga klagomål på städningen från inflyttande hyresgäst.
  • 2021-01-04
    Jag köpte flyttstädning och allt utfördes väldig proffesionellt. Från första kontakten till slutfakturan. Jag är mycket nöjd med städningen, de var trevliga, snabba och effektiva. De väntade tålmodigt utanför huset under tiden jag och de nya köparna besiktigade städningen. Jag rekommenderar detta företag.
  • 2021-01-01
    Beställde flyttstäd - allt var supersmidigt, från offert, mailkonversation till färdigstädad lägenhet. Bra pris och toppenresultat.
  • 2020-12-21
    Beställt dels städning inför en försäljning samt även senare en avflyttningstädning.
    Blev kanon nöjd båda gångerna. De kom inom avtalad tid och gjorde ett jättebra jobb. Är mer än helnöjd både med arbetet och med betalningen.
  • 2020-12-16
    Bra bemött och informerad inför flyttstäd.
    Godkänd vid besiktning.
    Supernöjd!
  • 2020-12-16
    Köpte flyttstäd från Sverige & Co och både vi och de nya ägarna blev supernöjda med resultatet.

Ett extra stort plus för deras service känsla från start till mål då det alltid var snabba på att svara via mail/telefon.

Rekommenderar defentivt deras tjänster vidare.

Tusen tack!!
  • 2020-12-11
    Bra kommunikation och utfört arbete.
  • 2020-12-07
    Utförde ett bra arbete. Inga problem.
  • 2020-12-07
    Köpte flyttstäd. De städade väldigt fint och var lyhörda för mina önskemål.
  • 2020-11-27
    Anlitade dem för flyttstäd av min lägenhet, superduktiga och inga anmärkningar på städbesiktning! Grym service och hjälp med offert och bokning. Rekommenderar verkligen!
  • 2020-11-23
    Flyttstäd. De var snabba på svara, bra pris och bra kvalitet
  • 2020-11-06
    Vi har endast positivt att säga om detta företag!

Först och främst var de extremt lätta att kommunicera med, superenkelt att boka och verkligen flexibla med allt och mycket snabba att svara. (De var också de enda som svarade med offert bland alla företag vi bad om offert från).

När det gäller flyttstädet i sig så var det så fantastiskt bra gjort att vi nästan tappade hakan. Så rent och ordentligt utfört att det aldrig någonsin skulle vara värt att själv städa. Toppenupplevelse från start till mål. Vi frågade om offert på måndagen och fick städat på torsdagen samma vecka.

Vi är väldigt tacksamma och mer än nöjda!
  • 2020-10-31
    Trevligt och positivt bemötande och extra plus för en stor tillgänglighet - alltid nåbar på telefon. Inga problem att få bokad flyttstädning framflyttad i tid när det begärdes. Efter utförd flyttstädning var köparna av bostaden inte nöjda med städningen. Snabbt skickades en städpatrull till bostaden och åtgärdade det så att alla var nöjda.
  • 2020-10-30
    Jättenöjda med flyttstädningen och bemötandet har var varit väldigt bra genom hela processen.
  • 2020-10-26
    Underbar tjänst med mycket trevlig kommunikation.
  • 2020-10-20
    Snabba svar, angelägna om att vi var nöjda, både städarna och kontoret gav oss möjlighet att återkoppla om det var något vi var missnöjda med.
  • 2020-10-07
    Smidigt, väl utfört arbete. Väldigt trevligt bemötande
  • 2020-09-28
    Snabb respons och väldigt tillmötesgående. Smidigt och lätt med flyttstädningen, precis vad man vill ha i sånt läge.
  • 2020-09-26
    Trevligt bemötande i telefon, och snabb hjälp. Väldigt nöjd.
  • 2020-09-11
    Flyttstäd.
    Jag känner mig nöjd. Initialt var de som flyttade in nöjda. Sen efter några dagar upptäckte dem något de inte var nöjda med och villa ha kontaktuppgifter till städfirman. Sen hörde vi inget mer. Det är jag nöjd med då det ingick i priset att städfirman tog fullt ansvar och skötte kontakt mot köparna.
  • 2020-09-05
    Bra service, bra resultat och trevlig personal. 5/5
  • 2020-09-04
    Mycket bra flyttstäd, kommer anlitas igen!
  • 2020-09-03
    Vi köpte flyttstädning av vårt hus. Jag fick svar snabbt på min förfrågan och en tydlig offert på arbetet. Städarna gjorde det vi förväntat oss så vi är nöjda!
  • 2020-09-01
    Köpte flyttstäd av min 1:a, fick snabbt svar via sms på min offertförfrågan och kunde smidigt boka in tid som passade mig med relativt kort varsel. Trevligt och effektivt bemötande. Prisvärt.
  • 2020-08-31
    Utflyttningsstädning. Mycket bra service.
  • 2020-08-18
    Jag köpte flyttstäd. Beställningen och kontakten var väldigt smidig och alla jag hade kontakt med var väldigt tillmötesgående. Överlag är jag väldigt nöjd med min upplevelse!
  • 2020-08-18
    Bra utförd städning. Bra dialog kring det praktiska runt flyttstädningen.
  • 2020-08-17
    Anlitade dem för flyttstädning och allt fungerade problemfritt. Snabb kommunikation och flexibla
  • 2020-07-25
    Köpte flyttstäd och det gick som en dans! Snabbt svar och offert, rimligt pris och gick att lösa just den dagen som passade oss, men framförallt var städningen helt exemplarisk. Det var helt otroligt, vitvaror såg som nya ut och badrummet var kliniskt rent! Mycket bra!
  • 2020-07-22
    Jätte nöjd med städningen, kommer anlita igen!
  • 2020-07-22
    Snabb och snygg städning! Företaget hade ett trevligt bemötande. Skulle använda igen vid nästa flyttstädning.
  • 2020-07-10
    Pågrund av ändrade planer fick vi med kort varsel köpa flyttstäd. Sverige & Co löste problem åt oss. Vi är väldigt nöjda med både bemötandet och resultatet. Kan varmt rekommenderas.
  • 2020-07-08
    Beställde flyttstädning som utfördes utmärkt och utan anmärkningar. Bra kommunikation och service från början till slut.
  • 2020-06-18
    Behövde hjälp med flyttstädning av två lägenheter och Sverige & Co blev det självklara valet då de kunde erbjuda en snabb lösning till ett rimligt pris jämfört med andra företag i Göteborgsområdet. Särskilt Tack till Martin som är kontaktperson och kunde lösa jobbet åt mig smidigt och med kort varsel. Måste även berömma de två killarna som var och städa hos mig! Det gjorde ett fantastiskt jobb, var punktliga precis som avtalat, hade ett trevligt bemötande och dessutom utförde jobbet snabbt! Jag är mycket nöjd och rekommenderar Sverige & Co till alla som behöver hjälp med städningen :)
  • 2020-06-18
    I bought the moving out cleaning service.

It was really well done, took about 6 hours for an 80sqm apartment. Everything ended up really clean.

The only issue was communication - I do not speak swedish and the guys did not speak much english. But we ended up understanding each other (=
  • 2020-06-09
    Jag är mycket nöjd med den personliga servicen och resultatet av flyttstädningen. Skinande rent, trots den äldre och slitna standarden på lägenheten. All kommunikation fungerade smidigt och ni underlättade verkligen min flytt. Rekommenderar varmt!
  • 2020-06-03
    Trevligt bemötande och bra jobb utfört!
  • 2020-06-01
    Ett otroligt bra bemötande på telefon. Många skratt och härlig humor. Är supernöjd med flyttstädet. Rekommenderas till 100%.
    Lena Dessables
  • 2020-05-18
    Very good dealings with Martin - friendly and prompt. I had a move-out clean and there were a couple of items that needed redoing, but Martin arranged for this to be rectified quickly and easily (I wasn't needed for that at all, actually).
    skrev om Sverige & Co
  • 2020-05-18
    Beställde flyttstäd av Sverige & Co då jag ville anlita en städfirma med bra omdömme. Jag fick snabbt och enkelt en offert via mailkontakt. Jag är nöjd med städningen och de erbjuder nöjd-kund-garanti som jag ville ha. Hyggligt pris också. Rekommenderas.
  • 2020-05-12
    Min bostadsrätt blev mycket väl städad.
    Den nya ägaren av bostaden var också
    mycket nöjd.
    Jag fick ett trevligt bemötande och en
    god hjälpsamhet när det krånglade med
    en nyckel, till lägenheten.
    Martin var mycket trevlig att ha kontakt med under uppdraget.
    Flyttar jag igen, så får de en påringning från mig./Ann-chatrine
  • 2020-04-22
    Beställde flyttstäd av vår lägenhet i centrala Göteborg.
    Uppskattade snabba svar och möjligheten till att bolla via mail vid bokning. Städningen fick inga anmärkningar av de som tog över lägenheten och det fanns flera lösningar för nyckel-lämning.
    Vi är nöjda!
  • 2020-04-20
    Väldigt proffsiga och helt klart prisvärt med tanke på prestationen. Rekommenderas varmt
  • 2020-04-15
    Jag beställde flyttstädning till min lägenhet och sålt.

Väldigt nöjd med resultat och inga klagomål från den nya ägaren.

Bra priser och väldigt flexibla med tider.
  • 2020-04-10
    Jag behövde få min lägenhet flyttstädad med mycket kort varsel. Det var inget problem för Sverige & Co att åka dit redan nästa dag. Eftersom jag var lite krasslig kunde jag lämna nycklarna i deras brevlåda. Kort sagt gick det hela väldigt smidigt till. Vad gäller själva städningen så har jag ingenting att anmärka på.
  • 2020-03-19
    Köpt flyttstäd hos Sverige o co med utmärkt resultat, alltifrån den smidiga kontakten med Martin till ett resultat som väl uppfyllde bostadsbolaget i Gbg-s 52 punkters slutstäd-lista, allt godkänt direkt! Även oerhört lyhörda för tidsbestämning osv, snabba svar även utanför arbetstid.
    Kan varmt rekommendera detta företag då de överträffade mina förväntningar till marknadens bästa pris!! /Lars
  • 2020-03-18
    Flyttstädning.

Blev bemött på ett professionellt sätt och arbetet utfördes efter företages anvisningar vilket innebar att jag och de som skall flytta in var mycket nöjda med resultatet.

Jag kan rekommendera Sverige & Co

Hälsningar Bo Berg
    skrev om Sverige & Co

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte