Sverige & Co

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg — Visa karta

Sverige & Co är din städfirma i Göteborg med omnejd och vi hjälper både privatpersoner, föreningar och företag med städning.
Våra tjänster innefattar allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsskötsel, kontorsstädning och trappstädning till byggstädning, gymstäd och fönsterputsning.

Vi finns till för dig så att du kan göra annat i vardagen än att...just det - Städa! Som kund hos oss kan du känna dig trygg och säker på att du får valuta för pengarna. Vår personal är väldigt erfaren och dessutom utbildade inom lokalvård och städning. Våra ledord är Kvalitet, miljö, tillgänglighet, trygghet och lojalitet.

Välkommen till Sverige & Co - som också är Glenn Hysén Approved!
Öppet just nu
Lör-Sön: 09:30-18:00

Läs vad 70 kunder tycker om Sverige & Co

• Hanna J skrev om Sverige & Co
    Jag köpte flyttstädning av lägenhet. Är nöjd och det finns inget att klaga på. Allt gick smidigt med bokning och utförande. Bra bemötande av personal. Läs mer
  • Matilda skrev om Sverige & Co
    Enkelt, bra pris och snabb kontakt! Läs mer
  • Tomas H skrev om Sverige & Co
    Bra utfört jobb.
    Rent & snyggt Läs mer
  • Lova C skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning som funkade kanonbra från början till slut - smidigt, billigt och bra!! Läs mer
  • Pierre A skrev om Sverige & Co
    Bra och tydligt i kommunikationen innan städningen. Läs mer
  • Marie-Louise R skrev om Sverige & Co
    Bra och enkel kontakt innan städet och man håller vad man lovar. Läs mer
  • Magnus F skrev om Sverige & Co
    Företaget svarade snabbt på offertförfrågan. Vänligt bemötande och städningen utfördes utan anmärkning på avtal tid. Flyttstädning med garanti för de som flyttar in.
    Tänk bara på att yttre områden (såsom balkonggolv) inte ingår. Läs mer
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Sverige & Co
    Allt var kliniskt rent. Inga anmärkningar av den nya hyresvärden! Läs mer
  • Srinath K skrev om Sverige & Co
    They did a great job. Cleaned every bit of the apartment. Läs mer
  • Mia W
    Mia W skrev om Sverige & Co
    Snabb och enkel kommunikation! Jättetrevliga och väldigt noggranna, absolut ingenting att anmärka eller klaga på. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Stina E skrev om Sverige & Co
    Riktigt uselt rakt igenom. Efter städning var det fortfarande kvar massor med fläckar som enkelt gick att ta bort vilket helt enkelt måste innebära att de har struntat i att städa på vissa ställen, stora dammtussar (!?) kvarlämnade och i badrum ser det ut som att de inte ens har rört kaklet. Allt det här företaget gav mig var en känsla av att ha blivit lurad, fick ingen kompensation eller ens en ursäkt och var tvungen att städa om allt själv. Läs mer
  • Sandra E skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning som både vi som säljare och köpare var nöjda med! Snabb återkoppling med företaget! Rekommenderas! Läs mer
  • Dan S skrev om Sverige & Co
    Vi köpte flyttstädning när vi flyttade från vår villa. Företaget bemötte oss från första stund mycket positivt. Personalen som utförde städningen var kompetenta och gjorde det man kunde förvänta sig och lite till. När vi inspekterade efteråt fanns det inget vi kunde klaga på och även de nya ägarna var nöjda. Ett bra och trevligt företag att använda. Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning.
    Smidig tjänst. Bra utfört! Läs mer
  • Zdravko B skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning.
    Trevligt bemötande och ansvarstagande. Punktliga.
    Måna om att göra kunden nöjd.
    Resultatet av utfört arbete är av högsta betyg. Skinande rent. Läs mer
  • Sara E
    Sara E skrev om Sverige & Co
    Beställd tjänst var flyttstädning. Allt gick mycket smidigt till och all kontakt skedde via mail. Köparen godkände städningen. Läs mer
  • Robert U skrev om Sverige & Co
    Apartment cleaning. Very good service. Even the landlord commented on how clean! Easy to arrange, helpful and fair. Läs mer
  • Kristina R skrev om Sverige & Co
    Jag är väldigt nöjd med städningen. Har alltid samma medarbetare som jag kan kommunicera med på ett strålande sätt ! Läs mer
  • Cajsa F skrev om Sverige & Co
    Jag beställde en storstädning av vår lägenhet. Bra bemötande, smidigt att boka via mail. Det vart mycket tjusigt, rent och fräscht här hemma. Spisen är som ny verkligen! Vi är nöjda jag och min kombo. Läs mer
  • Marita S skrev om Sverige & Co
    Slutstädning av hus.
    Snabb respons på mail. Trevligt bemötande.
    Städning utan anmärkningar.
    Sammanfattningsvis -en nöjd kund Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstädning och fick väldigt bra support från början.
    Svar på alla frågor och ett vänligt bemötande.
    Jag förväntade mig en offert och fick det och lite till tycker jag, företaget levde absolut upp till mina förväntningar och över det.

Min upplevelse var att jag kunde koncentrera mig på annat än flyttstädning. Jag hade mycket att stå i och företaget kontaktade mig flera gånger eftersom jag "glömde" att svara eller inte hann med.

Nästan högsta betyg vill jag ge. Jag kommer att rekommendera företaget till andra som behöver flyttstädning. Läs mer
  • Else-Marie O skrev om Sverige & Co
    Jag beställde flyttstäd och är väldigt nöjd med städningen och det bemötande jag fick. Läs mer
  • Sanna B skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstäd från Sverige & co och blev supernöjd med resultatet. Trodde knappt att vår gamla lägenhet kunde bli så ren! Allt fungerade även bra med beställning och kommunikation med företaget. Läs mer
  • Håkan B skrev om Sverige & Co
    Flyttstädningen av villa.
    Blev trevligt och korrekt bemött.
    Uppgiften utfördes som förväntat. Läs mer
  • Sarah G skrev om Sverige & Co
    Sverige & Co cleaned our house when we moved out and were really helpful about finding a time for us. The cleaning team were charming and worked so hard. I was amazed at their attention to detail and so impressed at the superb standard of their cleaning. It made a stressful time so much easier for us and I recommend them highly. Läs mer
  • Evy C
    Evy C skrev om Sverige & Co
    -Flyttstäd

Snabba svar på båda mail och telefon.
    -Bra städat (lägenhet på 47kvm, 2 år gammal lägenhet)

Är nöjd! Läs mer
  • Mohammad A skrev om Sverige & Co
    Inga strul, inga trassel och det blev bra. Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Sverige & Co
    Köpte en flyttstäd. Hur enkelt o trevligt som helst fick jag städningen den dag jag önskade. Killarna som kom vart trevliga o gjorde sitt jobb. Ringde mig strax innan jobbet va klart och visade ett bra resultat. Mycket bra vill jag säga o väldigt prisvärt då det va ett bra pris. Även efterupplevelse med faktura och kontakt funkar utmärkt med detta företag. REKOMMENDERAS VARMT. Kommer alltid att nyttja deras tjänster vid behov. / Thomas nöjd kund😎😀 Läs mer
  • Lars P
    Lars P skrev om Sverige & Co
    Fick toppenhjälp med flyttstädning trots att jag var ute i sista minuten.
    De gjorde ett bra jobb! Rekommenderar detta bolag
    /Lars Läs mer
  • Christina B skrev om Sverige & Co
    Jag beställde flyttstädning och blev mycket bra bemött av företaget.
    Mina förväntningar var att hela huset skulle vara rent och det var det efter avslutat arbete.
    Jag kan varmt rekommendera Sverige & Co Läs mer
  • Linus H skrev om Sverige & Co
    Bokade flyttstädning med väldigt kort varsel. Jag var jättenöjd likväl de nya hyresgästerna. Allt gick väldigt snabbt och smidigt samt bästa service! Läs mer
  • Oskar B skrev om Sverige & Co
    Allt var fint och de lämnade inget kvar att klaga på tycker jag. Läs mer
  • Anki K skrev om Sverige & Co
    Väl utfört arbete, har inget att anmärka på o inte de nyinflyttade heller. Rekommenderas. Läs mer
  • Tora
    Tora skrev om Sverige & Co
    Vi anlitade Sverige och co för flyttstädning av vår lägenhet. Allt förlöpte väldigt smidigt och enkelt, vi bara lämnade in nyckeln och vips så var allt skinande rent. Även trevligt bemötande. Rekommenderas helt klart! Läs mer
  • Ellinor H skrev om Sverige & Co
    Vi är jättenöjda med städningen! Snabb kommunikation och bra service Läs mer
  • Monika S skrev om Sverige & Co
    Efter strul med tidigare städfirma så bytte vi till Sverige & Co och äntligen är vår föreningslokal precis så noggrant som städad som vi alltid önskat!
    Kontakten med företaget funkar mycket bra och all personal är alltid trevliga i sitt bemötande och hjälpsamma.
    Vi som förening är mycket nöjda med Sverige & Co! Läs mer
  • Jonas T skrev om Sverige & Co
    Bra städning, god service och väldigt tillmötesgående. 1 trevlig kille kom och städade lägenheten effektivt. Läs mer
  • Donya D skrev om Sverige & Co
    Super bra service! Super bra städning! Snabba svar vid frågor! Rekommmenderas varmt!!! Läs mer
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Sverige & Co
    Vi kör hemstädning varannan vecka och är mycket nöjda, de städar rent och snabbt och effektivt. 3:a på 87 kvm och det används ca 3h per städtillfälle. Läs mer
  • Susanna Z skrev om Sverige & Co
    Motsvarade våra förväntningar vid flyttstädningen och mycket flexibla avseende önskemål om bokningdatum och tid. Allt gick smidigt till! Rekommenderas! Läs mer
  • Esmeralda V skrev om Sverige & Co
    Har en fönsterputsningsabonnemang hos dom. 3/ggr per år
    putsas det och det blir lika fint varje gång! :) Läs mer
  • Andrine J skrev om Sverige & Co
    Beställde flytttjänst. Fantastisk och enkel kommunikation med företaget. De var lite sena till bestämd mötestid för överlämning av nycklar men detta var de också tydliga med att kommunicera under tiden. Själva jobbet blev gjort fläckfritt och över förväntan. Rekomenderas! Läs mer
  • Scott M
    Scott M skrev om Sverige & Co
    Bokade en flyttstädning av vår gamla lägenhet som var på 54 kvm. Blev jävligt nöjd med städningen ! Proffsig och service inriktad personal rekomenderaras . Läs mer
  • Sardar G skrev om Sverige & Co
    En fantastisk bra och seriöst städfirma som verkligen sätter kunde i fokus och levererar ett 100% arbete med mycket god kvalité. Jag har anlitat flera städfirmor under mina år runt om i Göteborg så som Städfirma boleva, Alberts Städservice, Göteborgs Flyttstäd och många fler, men måste erkänna att detta bolaget har genomfört bästa arbetet av dom alla och överträffat alla mina förväntningar och rekommenderas varmt till allmänheten. Läs mer
  • Sääm N
    Sääm N skrev om Sverige & Co
    Professionellt bemötande och utmärkt utfört arbete. Vi var supernöjda med vår flyttstäd! Läs mer
  • Johan J
    Johan J skrev om Sverige & Co
    Väldigt bra utförd städning.
    Personalen var i tid, rimlig pris, bra service. Rekomenderar Sverige & Co. Läs mer
  • Adam S skrev om Sverige & Co
    Bokade flyttstädning på 55kvm, både jag och dom nya hyresgästerna var supernöjda! De kom i tid, super trevliga, fick till och med hjälp med att montera ner en lampa när jag inte hann göra det! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Rithika R
    Rithika R skrev om Sverige & Co
    The apartment was clean and we are fully satisfied Läs mer
  • Elena C skrev om Sverige & Co
    I enquired a moving service.
    The service was fast and precise.
    They had the best price among other 5 companies I have called.
    I felt they have been very honest in counting the hours and everything went well.
    Overall, we are really satisfied with the service! Läs mer
  • Michelle W skrev om Sverige & Co
    Jag beställde flyttstäd av Sverige och Co och jag är mycket nöjd. De gjorde ett bra jobb och var väldigt professionella och trevliga. Jag ringde och frågade efter en tid så fort som möjligt och fick en tid redan dagen efter. 5/5 Läs mer

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg