Sverige & Co

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg — Visa karta

Sverige & Co är din städfirma i Göteborg med omnejd och vi hjälper både privatpersoner, föreningar och företag med städning.
Våra tjänster innefattar allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsskötsel, kontorsstädning och trappstädning till byggstädning, gymstäd och fönsterputsning.

Vi finns till för dig så att du kan göra annat i vardagen än att...just det - Städa! Som kund hos oss kan du känna dig trygg och säker på att du får valuta för pengarna. Vår personal är väldigt erfaren och dessutom utbildade inom lokalvård och städning. Våra ledord är Kvalitet, miljö, tillgänglighet, trygghet och lojalitet.

Välkommen till Sverige & Co - som också är Glenn Hysén Approved!
Lör-Sön: 09:30-18:00

Läs vad 122 kunder tycker om Sverige & Co

• 2019-05-13

Maja S skrev om Sverige & Co
    Snabbt och lätt att ta kontakt med.
    Bra städ.
    Och bra fakturahantering. Läs mer
  • 2019-05-13

Elisabet E skrev om Sverige & Co
    Mycket bra och snabb service med väldigt trevlig personal. Läs mer
  • 2019-05-10

Jennifer L skrev om Sverige & Co
    Flyttstäd! Kunde komma på kort varsel. Bra service, fint bemötande och rent och snyggt efter städ. Läs mer
  • 2019-05-07

Malin S skrev om Sverige & Co
    Anlitade Sverige & Co för flyttstädning. Ett väl utfört jobb, är helnöjd med resultatet, den mycket fina service och ett trevligt bemötande från alla, både på kontor och i "städtruppen". Läs mer
  • 2019-05-06

Damir M skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstäd, det var enkelt att beställa jobbet och dom utförde det vi kom överens om. Inga konstigheter Läs mer
  • 2019-05-06

Nina N skrev om Sverige & Co
    Beställde flyttstädning och fick den exemplariskt utförd. Trevligt bemötande. En firma som bryr sej om sina kunder. Läs mer
  • 2019-05-04

Caroline F skrev om Sverige & Co
    Jag anlitade Sverige & Co för en flyttstädning. Allt fungerade väldigt bra, jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2019-04-24

Maria N skrev om Sverige & Co
    Vi är jättenöjda med service, bemötande & utfört arbete. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-23

Armita B skrev om Sverige & Co
    I bought a moving out cleaning service from Sverige & Co. I paid fixed price according to the quote. Everything went smoothly and very professional. Got no complaints from the new owner. Would totally recommend them! Läs mer
  • 2019-04-18

Niclas T skrev om Sverige & Co
    Tog storstäd lägenhet 49 kvm!
    Är mycket nöjd. De gjorde underverk med ugnen som såg helt förskräcklig ut.

Testat flera olika företag inom Göteborgsområdet och Sverige & Co är bäst hittills. Läs mer
  • 2019-04-17

Sirpa P skrev om Sverige & Co
    Jag köpte flyttstäd med fönsterputs och puts av inglasad balkong.
    Mycket trevligt bemötande av samtliga personal.
    Jag är supernöjd med all städ och puts, och kan varmt rekommendera företaget för andra.
    Absolut prisvärt.
    Stort tack/Sirpa Läs mer
  • 2019-04-12

Markus S skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning, allt fungerade som planerat. Snabbt svar på frågor och bra service. Läs mer
  • 2019-04-11

Ester N skrev om Sverige & Co
    Super härlig service och jättebra städning! Läs mer
  • 2019-04-11

Margareta H skrev om Sverige & Co
    Jag uppskattar deras trevliga bemötande och därtill städar de bra, jättenöjd👍💕
    Margareta Läs mer
  • Linda O

2019-03-19

Linda O skrev om Sverige & Co
    Vi köpte flyttstädning till vår villa. Huset var så fint städat! Det fanns inget att anmärka på. Plåtar i ugn glänste, fönstren var skinande rena, kaklet i badrummen var super. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Lillemor Å

2019-03-14

Lillemor Å skrev om Sverige & Co
    Kontakten med Sverige & co innan städning fungerade bra. När städningen väl skulle genomföras var det vissa oklarheter kring huruvida inglasad balkong och vind ingick i priset, men det löstes på bästa sätt. Städning var väl genomförd och bra pris. Läs mer
  • 2019-03-12

Katarina J skrev om Sverige & Co
    Fick svar snabbt när jag tog kontakt, tydlig information, väl utförd flyttstädning. Inget krångel, trevlig personal! Läs mer
  • 2019-03-10

Johanna L skrev om Sverige & Co
    Enkel och smidig städservice som gjorde jobbet utan problem. Läs mer
  • 2019-03-05

Roni M skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning, bra pris med snabb och smidig service. Läs mer
  • 2019-03-05

Jan D skrev om Sverige & Co
    Allt fungerade som planerat. Bra service, bra resultat. Läs mer
  • 2019-03-02

Sima T skrev om Sverige & Co
    Jag rekommendera verkligen Sverige och Co... noggranna, trevlig och bra service. Läs mer
  • 2019-02-28

Pia S skrev om Sverige & Co
    Vi har fått hjälp med flyttstädning och är otroligt nöjda! Allt har fungerat toppen, från ett trevligt telefonsamtal med bra information, tydlig bekräftelse, punktlig och mycket duktig städpersonal! Vi är helnöjda och kommer absolut att anlita Sverige och co igen! Läs mer
  • 2019-02-22

Jimmy T skrev om Sverige & Co
    Jag anlitade Sverige & Co för en flyttstäd.

Allt gick fantastisk bra, är fruktansvärt nöjd med städningen och bemötandet.
    Jag blev helt fascinerade över att de var så fint städat, ugnen såg ny ut.
    Bara att komma in i trapphuset och känna att de luktar fräscht från lägenheten utan att ens öppna dörren är oslagbart.

Om jag får frågan om att rekommendera flyttstäd i framtiden kommer de inte finnas något annat svar än Sverige & Co.

Hundraprocentig service! Läs mer
  • 2019-02-19

Maria K skrev om Sverige & Co
    Trevligt bemötande både i mailkontakt och över telefon.Blev jättenöjd med flyttstädning av min lägenhet, allt gick väldigt smidigt! Läs mer
  • Johan D

2019-02-12

Johan D skrev om Sverige & Co
    En flyttstädning som jag är mycket nöjd med. Läs mer
  • 2019-02-11

Emma E skrev om Sverige & Co
    Köpte flyttstädning av min bostadsrätt. Bra bemötande, smidigt skött, bra städning utan klagomål. Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-02-11

Evy D skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning.Helt ok.Att det skulle bli rent, ja. Läs mer
  • 2019-02-10

Ulrika L skrev om Sverige & Co
    Bara kommunicerat på mejl vilket fungerat bra. Läs mer
  • 2019-02-08

Fredrik K skrev om Sverige & Co
    Upplevde högt ställda förväntningar till ett bra pris. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-02-07

Teresa W skrev om Sverige & Co
    Vi är jättenöjda med flyttstädningen. Bra pris och utan konstigheter. Rekomenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-07

Carolina F skrev om Sverige & Co
    Jag hittade Sverige & co när jag googlade flyttstäd i Göteborg. Jag fick snabbt en offert på vad en flyttstäd skulle kosta priset var väldigt bra. Jag bokade via mejl och fick snabba svar hela tiden på mina frågor. Själva städningen gick också väldigt bra och det blev rent och fint. Inga anmärkningar som helst från mig. Toppenbra gjort! Läs mer
  • 2019-01-11

Stellan K skrev om Sverige & Co
    Smidigt och prisvärt, utan krångel Läs mer
  • Anna M

2019-01-08

Anna M skrev om Sverige & Co
    Bra företag som fixade flyttstädning med mycket kort framförhållning ( säljaren försökt städa själv men det behövdes en riktig flyttstädning innan vi kunde flytta in.) Bra utfört arbete! Läs mer
  • Anna Ö

2019-01-07

Anna Ö skrev om Sverige & Co
    Anlitade Sverige & Co för en flyttstädning. Arbetet utfördes utan några som helst anmärkningar och all kontakt med de har varit otroligt smidig och bra. Prisvärt och professionellt! Läs mer
  • 2019-01-05

Linnea S skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning, jätte bra service och städning. Läs mer
  • 2019-01-04

Elin L skrev om Sverige & Co
    Snabb offert på flyttstäd. Lätt att få kontakt och ett trevligt bemötande. Bra resultat! Läs mer
  • 2019-01-04

Julia M skrev om Sverige & Co
    beställde flyttstädning i samband med försäljning av min lägenhet. Fick snabb offert och allt gick väldigt smidigt och effektivt. Bra pris också. Läs mer
  • 2018-12-04

Hamed V skrev om Sverige & Co
    Köpte tjänste flyttstädning av Sverige å CO
    Grymt bra proffsigt! Rekommendera detta företag! Läs mer
  • Margareta H

2018-11-27

Margareta H skrev om Sverige & Co
    Har stor erfarenhet av städfirmor.
    Vi blev jättenöjda , när denna firma gjort jobbet. Mycket trevligt bemötande vilket blir en extra stjärna från oss
    Med vänlig hälsning,
    Fam.. Lindström Läs mer
  • Karolina H

2018-11-22

Karolina H skrev om Sverige & Co
    Vi blev nöjda med resultatet och det var inget krångel. Läs mer
  • 2018-11-17

Stephanie R skrev om Sverige & Co
    Anlitade Sverige & Co för flyttstäd och är mycket nöjd då det var smidigt att boka och de utförde jobbet bra! Läs mer
  • 2018-11-12

Malin L skrev om Sverige & Co
    Väldigt snabba svar och trevligt bemötande! Bra priser och riktigt bra städ! Läs mer
  • 2018-11-09

Johan B skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning.
    Rak och enkel kommunikation via mail med Sverige & Co som gjorde vad de lovade.
    Resultatet var helt ok. De jobbiga grejerna som fönster, badrum och kök blev rent och snyggt. Städning av trappor lämnade lite kvar att önska då där fortfarande låg en del damm och skräp.

Överlag är jag nöjd. Bra resultat och smidig kommunikation. Fortsätt kommunicera på detta sättet med kunder. Läs mer

Sara J skrev om Sverige & Co
    Mycket nöjd med flyttstädning samt fönsterputs av min 3:a. Kontakten fungerade mycket bra och lägenheten var verkligen välstädad! Läs mer

John B skrev om Sverige & Co
    Jag beställde flyttstädning av min lägenhet. Jag blev trevligt bemött och tycker resultatet blev bra. Läs mer

Pär A skrev om Sverige & Co
    Trevligt bemötande och väl utfört jobb. Kom på exakt utsatt tid. Inflyttande hyresgäst var nöjd med städningen. Läs mer
  • 2018-11-06

Simon H skrev om Sverige & Co
    Jag lyckades boka in en flyttstädning med kort varsel och med bra kontakt. Det var lätt att se vad som ingick i tjänsten på deras hemsida och jag var väldigt nöjd med prissättningen.

Vissa fläckar samt ugnsplåtar missades i städningen. De erbjuder ett ytterligare besök vid eventuella missar, dock utnyttjade jag inte den möjligheten då det var inflyttning dagen därpå. Över lag mycket nöjd. Läs mer
  • Leif W

2018-11-05

Leif W skrev om Sverige & Co
    Flyttstäd som utfördes på ett utmärkt sätt. Jag använder gärna dem igen. Läs mer
  • 2018-11-05

Anton E skrev om Sverige & Co
    Köpte tjänsten för flyttstädning av Sverige & Co.
    Är supernöjd då det var enkelt att få kontakt och enkelt att få respons på frågor.

Städningen var utmärkt och besiktning vid avflytt gick igenom utan problem. Läs mer
  • 2018-11-03

Mathilda W skrev om Sverige & Co
    Beställde slutstädning. Mycket enkelt och noggranna. Väldigt trevliga, från första kontakt, genomförande och avslut. Läs mer

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg