Sverige & Co

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg — Visa karta

Sverige & Co är din städfirma i Göteborg med omnejd och vi hjälper både privatpersoner, föreningar och företag med städning.
Våra tjänster innefattar allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsskötsel, kontorsstädning och trappstädning till byggstädning, gymstäd och fönsterputsning.

Vi finns till för dig så att du kan göra annat i vardagen än att...just det - Städa! Som kund hos oss kan du känna dig trygg och säker på att du får valuta för pengarna. Vår personal är väldigt erfaren och dessutom utbildade inom lokalvård och städning. Våra ledord är Kvalitet, miljö, tillgänglighet, trygghet och lojalitet.

Välkommen till Sverige & Co - som också är Glenn Hysén Approved!
Lör-Sön: 09:30-18:00

Läs vad 40 kunder tycker om Sverige & Co

• Linus H
    Linus H skrev om Sverige & Co
    Bokade flyttstädning med väldigt kort varsel. Jag var jättenöjd likväl de nya hyresgästerna. Allt gick väldigt snabbt och smidigt samt bästa service! Läs mer
  • Oskar B
    Oskar B skrev om Sverige & Co
    Allt var fint och de lämnade inget kvar att klaga på tycker jag. Läs mer
  • Anki K
    Anki K skrev om Sverige & Co
    Väl utfört arbete, har inget att anmärka på o inte de nyinflyttade heller. Rekommenderas. Läs mer
  • Tora
    Tora skrev om Sverige & Co
    Vi anlitade Sverige och co för flyttstädning av vår lägenhet. Allt förlöpte väldigt smidigt och enkelt, vi bara lämnade in nyckeln och vips så var allt skinande rent. Även trevligt bemötande. Rekommenderas helt klart! Läs mer
  • Ellinor H
    Ellinor H skrev om Sverige & Co
    Vi är jättenöjda med städningen! Snabb kommunikation och bra service Läs mer
  • Monika S
    Monika S skrev om Sverige & Co
    Efter strul med tidigare städfirma så bytte vi till Sverige & Co och äntligen är vår föreningslokal precis så noggrant som städad som vi alltid önskat!
    Kontakten med företaget funkar mycket bra och all personal är alltid trevliga i sitt bemötande och hjälpsamma.
    Vi som förening är mycket nöjda med Sverige & Co! Läs mer
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Sverige & Co
    Bra städning, god service och väldigt tillmötesgående. 1 trevlig kille kom och städade lägenheten effektivt. Läs mer
  • Donya D
    Donya D skrev om Sverige & Co
    Super bra service! Super bra städning! Snabba svar vid frågor! Rekommmenderas varmt!!! Läs mer
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Sverige & Co
    Vi kör hemstädning varannan vecka och är mycket nöjda, de städar rent och snabbt och effektivt. 3:a på 87 kvm och det används ca 3h per städtillfälle. Läs mer
  • Susanna Z
    Susanna Z skrev om Sverige & Co
    Motsvarade våra förväntningar vid flyttstädningen och mycket flexibla avseende önskemål om bokningdatum och tid. Allt gick smidigt till! Rekommenderas! Läs mer
  • Esmeralda V
    Esmeralda V skrev om Sverige & Co
    Har en fönsterputsningsabonnemang hos dom. 3/ggr per år
    putsas det och det blir lika fint varje gång! :) Läs mer
  • Andrine J
    Andrine J skrev om Sverige & Co
    Beställde flytttjänst. Fantastisk och enkel kommunikation med företaget. De var lite sena till bestämd mötestid för överlämning av nycklar men detta var de också tydliga med att kommunicera under tiden. Själva jobbet blev gjort fläckfritt och över förväntan. Rekomenderas! Läs mer
  • Scott M
    Scott M skrev om Sverige & Co
    Bokade en flyttstädning av vår gamla lägenhet som var på 54 kvm. Blev jävligt nöjd med städningen ! Proffsig och service inriktad personal rekomenderaras . Läs mer
  • Sardar G
    Sardar G skrev om Sverige & Co
    En fantastisk bra och seriöst städfirma som verkligen sätter kunde i fokus och levererar ett 100% arbete med mycket god kvalité. Jag har anlitat flera städfirmor under mina år runt om i Göteborg så som Städfirma boleva, Alberts Städservice, Göteborgs Flyttstäd och många fler, men måste erkänna att detta bolaget har genomfört bästa arbetet av dom alla och överträffat alla mina förväntningar och rekommenderas varmt till allmänheten. Läs mer
  • Sääm N
    Sääm N skrev om Sverige & Co
    Professionellt bemötande och utmärkt utfört arbete. Vi var supernöjda med vår flyttstäd! Läs mer
  • Johan J
    Johan J skrev om Sverige & Co
    Väldigt bra utförd städning.
    Personalen var i tid, rimlig pris, bra service. Rekomenderar Sverige & Co. Läs mer
  • Adam S
    Adam S skrev om Sverige & Co
    Bokade flyttstädning på 55kvm, både jag och dom nya hyresgästerna var supernöjda! De kom i tid, super trevliga, fick till och med hjälp med att montera ner en lampa när jag inte hann göra det! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Rithika R
    Rithika R skrev om Sverige & Co
    The apartment was clean and we are fully satisfied Läs mer
  • Elena C
    Elena C skrev om Sverige & Co
    I enquired a moving service.
    The service was fast and precise.
    They had the best price among other 5 companies I have called.
    I felt they have been very honest in counting the hours and everything went well.
    Overall, we are really satisfied with the service! Läs mer
  • Michelle W
    Michelle W skrev om Sverige & Co
    Jag beställde flyttstäd av Sverige och Co och jag är mycket nöjd. De gjorde ett bra jobb och var väldigt professionella och trevliga. Jag ringde och frågade efter en tid så fort som möjligt och fick en tid redan dagen efter. 5/5 Läs mer
  • Ali D
    bra bemötande
    fullt godkänd service Läs mer
  • Christer O
    Christer O skrev om Sverige & Co
    Tveksam till städ var både min fru och jag som har testat olika bolag sedan innan som vi ej varit nöjda med. Vi valde ändå efter en sjukskrivnings period och lite ork att testa Sverige och CO och blev mycket glatt överraskade både av servicen och resultatet. Det min fru sa ^försökt med duschväggen hur många grr som helst hur fick de den ren?^. Rekommenderar starkt nöjd kund Christer Läs mer
  • Carina F
    Carina F skrev om Sverige & Co
    Flyttstädning.
    Jag blev vänligt och positivt bemött. Jag fick svar på mina frågor.
    Jag fick tydligt veta vad som ingick i uppdraget. Jag ville ha lite extra hjälp med taket i köket och det ingick i priset. Golven blev blanka och fina. Fönstren blev bra.
    Jag är helt nöjd. Läs mer
    2018-06-25 Daniel svarar Carina F
    Tack för dina fina ord och feedback Carina, det värmer <3
  • Axel F
    Axel F skrev om Sverige & Co
    Har hemstädning varannan vecka. Fungerar jättebra, vi är nöjda. Läs mer
  • Emilie G
    Emilie G skrev om Sverige & Co
    Väl genomförd flyttstädning, rent och snyggt. Bra pris och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-06-20 Daniel svarar Emilie G
    Tack för dina fina ord Emilie :)
  • Lars K
    Lars K skrev om Sverige & Co
    Anlitade Sverige & Co för en flyttstädning.
    Snabbt och enkelt att få en offert och boka en städning nära i tiden.
    Trevligt bemötande och en mycket bra städning till ett bra pris.
    Inga problem med nåt! Läs mer
    2018-06-20 Daniel svarar Lars K
    Tack för din feedback Lars, det uppskattas!
  • Maciek D
    Maciek D skrev om Sverige & Co
    Väldigt nöjda! Har varit kunder hos Sverige & co i ca 5 år och har inte planer på att byta. Att komma hem från jobbet till ett skinande rent och välstädat hem är lyx! Läs mer
    2018-06-20 Daniel svarar Maciek D
    Tack för de fina orden Maciek, det värmer. Ska hälsa vidare det till personalen som kommer till er. <3
  • Maria S
    Maria S skrev om Sverige & Co
    Bokade flyttstädning genom företaget. Höll inte alls måttet. Damm i hörn i flera rum, spindelväv i flera rum, ej ordentligt städat i kyl, kök och badrum, fönster var vända åt fel håll. Tråkigt när de nya ägarna kliver in i en smutsig lägenhet.
    Skulle inte rekommendera detta företag vid flyttstädning. Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Sverige & Co
    Vi beställde en storstädning till min mamma lagom innan jul. Bostaden blev väldigt rent och min mor hälsar att den inte varit så här ren på länge! Läs mer
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Sverige & Co
    Körde en flyttstädning. Funkade bra med kommunukation och allt dock missades det lite under städningen så vi fick köra på städgarantin. De löstes snabbt. Men tappar 2 stjärnor där tycker jag. Läs mer
  • Frank P
    Frank P skrev om Sverige & Co
    Vi flyttade in i en bostad som dom hade flyttstädat. Det var rent och snyggt. Inget att klaga på. Vet inte hur servicen och priserna varit annars, då vi endast flyttade in i en nystädad bostad där dom varit. Läs mer
  • Pernilla D
    Pernilla D skrev om Sverige & Co
    Anlitades för flyttstädning förra året och fönsterputsning ganska nyligen. Trevlig personal, bra priser. Läs mer
  • Petra A
    Petra A skrev om Sverige & Co
    Fint städat! Tack för en trevlig och bra service! =) Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Sverige & Co
    Bra utförd flyttstädning, tappar dock en stjärna pga. att det tog lite längre tid än lovat. Städningen skulle vara klar runt 14-tiden men blev klart lite efter 15. Köparen som var beredd att flytta in kl 14. fick vänta helt enkelt.

Annars vart det bra städat helt utan anmärkning. Läs mer
  • Daniel
    Daniel skrev om Sverige & Co
    Tack för er feedback.
    Både negativa samt positiva kommentarer är värdefulla för oss. Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Sverige & Co
    Håller vad dom lovar. Bra pris, bra service - rekomenderas. Läs mer
  • Pelle L
    Pelle L skrev om Sverige & Co
    Mycket bra städat! Vi flyttade ut samma dag som de nya flyttade in. Detta sköttes mycket snyggt och flexibelt. Tack! Läs mer
  • Nathalie  H
    Nathalie H skrev om Sverige & Co
    Supertacksam att ni ryckte ut och hjälpte oss i sista minuten när den andra firman vi bokat flyttstädning hos INTE dök upp! Läs mer
  • Sofie N
    Sofie N skrev om Sverige & Co
    Tip top toppen glada är vi som har er hos oss varannan vecka :) Läs mer

Hildedalsgatan 2, 417 05 Göteborg