Greenstädbyrån AB

Greenstädbyrån AB

greenstadbyran.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Greenstädbyrån! Vill du få mer tid över i vardagen eller på ditt företag. Slipp städa och låt oss på Greenstädbyrån ta hand om detta. Våra professionella medarbetare har lång erfarenhet inom branschen och vet hur man håller rent och fräscht. Vi är ett miljövänligt städföretag som tar hand om din städning i Göteborg...

126 omdömen om Greenstädbyrån AB

Sedan starten hos Reco 2019

Bertil B
Skrev om Greenstädbyrån AB

Kom som planerat och gjorde ett jättebra jobb

Gunilla B
Skrev om Greenstädbyrån AB

Trevliga! Enkla att kommunicera med! Väl utfört arbete! Snabbt o enkelt! Så nöjd!😄

Paul N gillar detta
Maj S
Skrev om Greenstädbyrån AB

De flyttstädade efter min svärmor. Mkt tillmötesgående o vänliga. Städet blev hur bra som helst. Bostadsbolaget godkände allt utan påpekande. Kan rekommendera Green hur mkt som helst. Bosse

Paul N gillar detta
Alexandra K
Skrev om Greenstädbyrån AB

Jag är oerhört nöjd med Greenstädbyrån AB tjänster! Jag blev bemött på ett mycket professionellt och vänligt sätt. Teamet var lyhörda och tillmötesgående från första kontakten. Jag hade höga förväntningar på städtjänsten eftersom jag hade hört mycket gott om företaget, och de levde verkligen upp till dessa förväntningar. Hemmet blev skinande rent och de tog hand om varje liten detalj, precis som jag hade hoppats. Sammanfattningsvis var min upplevelse med Greenstädbyrån AB fantastisk. Jag köpte en storstädning och...

Marie Charlotte L
Skrev om Greenstädbyrån AB

Beställde Storstädning av min lägenhet då jag pga sjukdom inte kunnat ta hand om den själv. Det jobb dom gjorde var var helt fantastiskt. Gav mig ett helt nytt liv 🥰 Idag var dom här igen för ”hemstädning” Lika nöjd denna gången 🥰 Kan inget annat göra än ge dem mina starkaste rekommendationer.

Kristina F
Skrev om Greenstädbyrån AB

Lätt att få kontakt. Trevlig och professionell kommunikation med god och tydlig information. Lätt att komma överens om dag för städning, flexibla. Trevlig städare, fint städat överallt. Faktura med tedan avdraget Rut-avdrag kom på mailen dagen efter.

Gustav A
Skrev om Greenstädbyrån AB

Har bara bra erfarenhet av Greenstädbyrån. Trevlig och kunnig personal. Mycket tillmötesgående och utförde flyttstädet på ett utmärkt sätt. Bra kommunikation från start till slut.

My L
Skrev om Greenstädbyrån AB

Dom skulle göra en storstädning och det mesta blev städat. Men det var saker som missades. Som tex fläckar på framsidan av nattduksbordet. Men jag är för lat för att kanske dom ska komma och åtgärda sånt. Men nästa gång försöker jag med en annan firma.

Anna felicia Z
Skrev om Greenstädbyrån AB

Vi behövde hjälp med flyttstäd och tyckte kommunikationen med Paul och Greenstädbyrån var jättebra redan från början. På den avtalade dagen kom Paul med sin kollega i god tid, fortsatte med ett väldigt trevligt bemötande och lämnade ett jättefint städat jobb efter sig (enligt oss). Tack!

Rebecca J
Skrev om Greenstädbyrån AB

Paul som var ansvarig var väldigt trevlig och bra. Dock hade han med sig en kollega ( säker pga sjukdomar) som var katastrof. Hällde vatten på elledningar, orsakade 4 strömavbrott. Har hört att dom ska vara bra men vi var ganska besvikna

Kristin J
Skrev om Greenstädbyrån AB

Väldigt trevliga, tillmötesgående och enkla att ha att göra med. Flyttstädningen gjordes väldigt noggrant och resultatet var perfekt. Rekommenderar företaget starkt!

Helen F
Skrev om Greenstädbyrån AB

Trevligt bemötande och mycket bra städat enligt oss .

Torsten H
Skrev om Greenstädbyrån AB

Fantastiskt bra bemötande. Proffsigt städat. Vi är helnöjda och kommer att ta hjälp av Greenstädbyrå för rengöring i vårt hem.

Sanna N
Skrev om Greenstädbyrån AB

Pålitliga, i tid och positiv och trevlig personal. Rekommenderar för flyttstädning!

Alice W
Skrev om Greenstädbyrån AB

Jag fick alltid snabb och bra återkoppling när jag kontaktade företaget. Personalen kom på överenskommen tid och det fanns inget att anmärka på ang. städningen. Mycket nöjd!

Viktoria S
Skrev om Greenstädbyrån AB

Jättefint städat i vår lägenhet inför flytt. Enkel och smidig kontakt från start till slut, rekommenderar varmt!

Mini S
Skrev om Greenstädbyrån AB

We had a last minute booking, but it was quite easy and comfortable. We had planned cleaning of the furnished apartment. The people who came were quite comfortable with English and were good at their job. They were proactive in moving the small things and cleaning.

Kristine F
Skrev om Greenstädbyrån AB

Vi är jättenöjda, bra service, perfekt städat!

Vivi-Anne M
Skrev om Greenstädbyrån AB

Trevligt bemötande! Bra utfört jobb till bra pris!

Ulla L
Skrev om Greenstädbyrån AB

Jag är nöjd fungerade bra över förväntan

Masih K
Skrev om Greenstädbyrån AB

Greenstädbyrån AB is reliable and accurate with an acceptable price.

Petri S
Skrev om Greenstädbyrån AB

Trevligt bemötande och skinande rent! Flyttstäd.

Peter J
Skrev om Greenstädbyrån AB

Bra utfört uppdrag, allt blev rent och fräscht.

Iryna A
Skrev om Greenstädbyrån AB

De är duktiga och noggranna personalen.

Johanna B
Skrev om Greenstädbyrån AB

Bra utfört arbete och bra bemötande

Ingela J
Skrev om Greenstädbyrån AB

Trots kort varsel och mitt i julen fick jag en utmärkt städning till ett mycket bra pris. Tack!

Lisa B
Skrev om Greenstädbyrån AB

Enkel och smidig kontakt. Superordentligt städat! Rekommenderas varmt.

Elisabeth O
Skrev om Greenstädbyrån AB

Det bästa städbolaget på alla sätt , så rent och snyggt överallt i min 3 rumslägenhet Mycket trevligt bemötande Fick rekommenderat Greenstädbyrå AB av vänner som var så nöjda . Jag instämmer helt , det var så fint och rent städat , riktiga proffs . Kan verkligen rekommendera Greenstädbyrå AB

Josefin L
Skrev om Greenstädbyrån AB

Trevlig personal och nöjd med min flyttstädning!

Tor Erik T
Skrev om Greenstädbyrån AB

Väldigt nöjd. Paul har vart lätt att ha kontakt med, smidig och bra kommunikation. Väldigt rent och städat. Fick flyttstädet godkänt direkt. Tack tack och återigen tack! Ni kommer att rekommenderas till alla jag känner som behöver denna hjälp. Min pappa använde er som visningsstäd och flyttstäd, han var lika nöjd han!

Oliver N
Skrev om Greenstädbyrån AB

Bokade flyttatäd för första gången och är kanonnöjd. Enkelt, inget strul och trevlig kontakt. Kan rekommendera!

Petra L
Skrev om Greenstädbyrån AB

Noggrant. Sa rent och fint det blev efteråt. Jag anlitar igen när behov finns

Matilda L
Skrev om Greenstädbyrån AB

Proffsiga, smidiga och duktiga.

Anton S
Skrev om Greenstädbyrån AB

Bra service och blev mycket nöjd med städningen!

Hampus K
Skrev om Greenstädbyrån AB

Bästa flyttstädet jag varit med om, stort tack till Greenstädbyrån.

Malin H
Skrev om Greenstädbyrån AB

Väldigt bra flyttstädning. Mycket nöjd!

Karl-Olof Eidrup E
Skrev om Greenstädbyrån AB

Trevligt och snabbt svar. Snyggt städat.

Lena O
Skrev om Greenstädbyrån AB

Snabb kontakt med villkor och pris. Bra utförd städning.

Martina N
Skrev om Greenstädbyrån AB

Väldigt nöjda med både kontakten och resultatet av flyttstädningen! Kan varmt rekommendera!

Grace O
Skrev om Greenstädbyrån AB

Great customer service! Very proffessional! My apartment is clean beyond my expectations! They did an amazing Job on the windows

Frida G
Skrev om Greenstädbyrån AB

Hade bokat flyttstäning. Bra kontakt och bemötande. Resultatet blev rent utan anmärkning. Vi är mycket nöjda.

Christer A
Skrev om Greenstädbyrån AB

Hej Har inte varit kontakt med er. Det var min svärson som rekommenderade er. Allt har fungerat sigillet godkände städningen så vi är nöjda. MVH Christer

Sofia P
Skrev om Greenstädbyrån AB

Efter att hyrt ut min lägenhet i två år så kom jag tillbaka till en lägenhet som var otroligt skitig, smutsig på väggarna och jag hade lust att inte flytta tillbaka. Greenstäd kom i tid och jag förklarade min frustration och att jag ville ha det ordentligt städat från väggar till tak. De städade i 7 timmar och jag kom tillbaka till en helt ny lägenhet. De hade lyckats få rent ALLT!!!! Jag är så otroligt glad för detta. Tack till er!❤️

Linda H
Skrev om Greenstädbyrån AB

Fin service! Beställde flyttstäd och är mycket nöjd med utförandet och kontakten med företaget.

Ellinor F
Skrev om Greenstädbyrån AB

Jättetrevlig man och fantastiskt resultat!

MADELEINE H
Skrev om Greenstädbyrån AB

Anlitade Greenstädbyrån för flyttstäd och resultatet blev fantastiskt. Lägenheten blev ofattbar ren och skinande. Professionellt arbete!

Hannah T
Skrev om Greenstädbyrån AB

Flyttstäd: Trevligt, inkännande och proffsigt kundbemötande. Mycket välstädat av hela lägenheten. fönster, skåp, toalett och kök. Känns rent och fräscht. Tack

Staffan S
Skrev om Greenstädbyrån AB

Utmärkt. Rent. Allt enligt överenskommelse.

Magnus Å
Skrev om Greenstädbyrån AB

Enkla att ha att göra med och riktigt bra resultat

Stefano B
Skrev om Greenstädbyrån AB

Smidigt att komma överens om storstädning med relativt kort varsel. Inte mycket bindande regler vad gäller framtida tjänster som känns flexibelt och passar våra behov. Storstädning på 100m2 med 2 badrum tog ca 4 timmar för 3 stycken personal som var professionell, trevlig och mycket effektiv. Det blivit fantastiskt rent. Kommer att anlita dem igen. Det enda som jag saknar är information kring arbetsvillkor för personalen, om det finns stabila medarbetare, kollektivavtal osv.