Greenstädbyrån AB

Greenstädbyrån AB

Välkommen till Greenstädbyrån!

Vill du få mer tid över i vardagen eller på ditt företag. Slipp städa och låt oss på Greenstädbyrån ta hand om detta. Våra professionella medarbetare har lång erfarenhet inom branschen och vet hur man håller rent och fräscht. Vi är ett miljövänligt städföretag som tar hand om din städning i Göteborg med omnejd.

Våra tjänster: Privatstädning, företagsstädning, flyttstädning, flytthjälp, hemstädning, storstädning, visningsstädning, fönsterputs, kontorsstädning, trapphusstädning och mycket mer.

Varmt välkommen att höra av dig till oss eller be om en offert här ovan för att se vad en städning för dig skulle kosta.

Läs vad 86 kunder tycker om Greenstädbyrån AB 2

2022-06-29 Insamlad av företaget
    Hade bokat flyttstäning.
    Bra kontakt och bemötande.
    Resultatet blev rent utan anmärkning.
    Vi är mycket nöjda.
    2022-06-10 Insamlad av företaget
    Hej
    Har inte varit kontakt med er. Det var min svärson som rekommenderade er. Allt har fungerat sigillet godkände städningen så vi är nöjda.
    MVH Christer
    2022-06-05 Insamlad av företaget
    Efter att hyrt ut min lägenhet i två år så kom jag tillbaka till en lägenhet som var otroligt skitig, smutsig på väggarna och jag hade lust att inte flytta tillbaka.
    Greenstäd kom i tid och jag förklarade min frustration och att jag ville ha det ordentligt städat från väggar till tak.
    De städade i 7 timmar och jag kom tillbaka till en helt ny lägenhet. De hade lyckats få rent ALLT!!!! Jag är så otroligt glad för detta. Tack till er!❤️
    2022-03-24 Insamlad av företaget
    Fin service! Beställde flyttstäd och är mycket nöjd med utförandet och kontakten med företaget.
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Jättetrevlig man och fantastiskt resultat!
    2022-02-28 Spontant omdöme
    Anlitade Greenstädbyrån för flyttstäd och resultatet blev fantastiskt. Lägenheten blev ofattbar ren och skinande. Professionellt arbete!
    2022-01-30 Insamlad av företaget
    Flyttstäd:
    Trevligt, inkännande och proffsigt kundbemötande.
    Mycket välstädat av hela lägenheten. fönster, skåp, toalett och kök.
    Känns rent och fräscht.
    Tack
    2022-01-29 Insamlad av företaget
    Utmärkt. Rent. Allt enligt överenskommelse.
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    Enkla att ha att göra med och riktigt bra resultat
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    Smidigt att komma överens om storstädning med relativt kort varsel.

Inte mycket bindande regler vad gäller framtida tjänster som känns flexibelt och passar våra behov.

Storstädning på 100m2 med 2 badrum tog ca 4 timmar för 3 stycken personal som var professionell, trevlig och mycket effektiv. Det blivit fantastiskt rent.

Kommer att anlita dem igen.

Det enda som jag saknar är information kring arbetsvillkor för personalen, om det finns stabila medarbetare, kollektivavtal osv.
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Kommer till 100% kontakta Greenstäd igen. Behövde Akut flyttstäd och de kom och gjorde ett fantastiskt jobb. 👍
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande! Enkelt och smidigt! Jag beställde flyttstädning med kort varsel och de kom endast några dagar senare! Det fanns inget att klaga på när jag återvände dagen därpå. Fantastiskt bra städat!
    2021-11-03 Insamlad av företaget
    They wee very professional and did a great job! recommended!
    2021-10-30 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Greenstädbyrån AB för flyttstädning av stor gammaldags och ganska sliten lägenhet. Vi är jättenöjda på alla punkter. Trevligt och professionellt bemötande från början till slut och vi har ingenting att klaga på.
    Maria W
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande av Paul, enkel och smidig bokning och väl utförd städning!
    2021-10-22 Insamlad av företaget
    Köpte storstädning och blev otroligt nöjda. Rent och fint överallt. Vi vardagsstädar gärna men hinner inte alltid med grovstädning som gör att hemmet känns riktigt fräscht. Vi blev positivt överraskade över hur grundligt de jobbade, hemmet skiner! Trevliga personer som utförde jobbet och bra kommunikation vid beställning. Rekommenderar starkt!
    2021-10-15 Insamlad av företaget
    Mycket bra flytstädning. Rekommenderas varmt!
    2021-10-04 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, smidiga att ha att göra med, bra städat!
    2021-08-01 Insamlad av företaget
    Städning av kök, badrum och gästtoalett.
    Bra utförd städning
    2021-07-05 Insamlad av företaget
    Snabbt svar. Offerten tydlig. Bra utfört arbete dvs fönstertvätt och golvrengöring. Inget att anmärka på. Fönstren gnistrade.
    2021-06-22 Insamlad av företaget
    Vi beställde storstäd och fick tid dagen efter. Städningen var utmärkt och det fanns inte ett ställe dem missade.

Personalen var supertrevliga och professionella.

Vi kommer definitivt anlita dem nästa gång.

Rekommenderar till dem som vi ha bästa städningen att anlita Greenstädbyrån.
    2021-06-20 Insamlad av företaget
    Den bästa flyttstädningen, tillmötesgående och trevligt bemötande. Skinande klart resultat, tack!
    2021-06-07 Insamlad av företaget
    Trevlig man som som putsade mina fönster, mina fönster har aldrig varit så välputsade.
    Bra jobb!
  • MIKAELA F
    skrev om Greenstädbyrån AB
    2021-06-04 Spontant omdöme
    Flyttstädet fick full pott vid kontrollen. Det var tydligen ovanligt att det inte fanns något att anmärka på.
    2021-06-02 Insamlad av företaget
    Jag beställde en storstädning och lägenheten blev skinande ren. Personalen var trevliga och lyhörda för mina önskemål. Jag bad om att få tak och väggar ovanför spisen rengjorda eftersom jag inte har någon fläkt och vägg/tak var gult där. Det blev vitt fräscht efter städningen! Jättenöjd med insatsen!
    2021-06-02 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra service (flexibla med tid trots sen ändring). Rent och fräscht, inga anmärkelser, dessutom väldigt bra pris. Rekommenderas starkt
    2021-05-30 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande snabb återkoppling med offer av flyttstädning med vad som ingick i den tjänsten som jag ville ha. Flyttstädningen va över mina förväntningar helt suveränt. Kommer rekommendera dom till mina vänner.
    2021-05-02 Insamlad av företaget
    Mina erfarenheter var jättebra. Städningen såg jättefin ut och allt sköttes mycket bra.
  • Ellen K
    skrev om Greenstädbyrån AB
    2021-05-02 Insamlad av företaget
    Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!!

Vår Lght har aldrig varit så ren någonsin! Rekommenderar starkt detta företag!

Super trevligt bemötande också!
    2021-05-01 Insamlad av företaget
    I had a moving out of my apartment cleaning. All the communication for arranging it was clear and easy. The Service was amazing! Really hard job - everything is shining. Thanks guys - I wouldn’t have been able to it it myself :) the team was energized and very kind and I can’t recommend them more. Thanks!
    2021-04-29 Insamlad av företaget
    Bra service. Snabb återkoppling. Bra pris. Mycket bra utfört.
    2021-03-23 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Effektiva o snabba. Rent o snyggt👍
    2021-03-09 Insamlad av företaget
    Very professional service, high standard and punctual
    2021-03-03 Insamlad av företaget
    Vi var nöjda med visningsstädningen men uppskattade verkligen inte att det lämnades reklam från företaget på kylskåpet utan information om det. Lägenheten fotograferades efter städet inför försäljning av lägenheten och vi han inte upptäcka reklamen förens efteråt.
    2021-02-18 Insamlad av företaget
    Jag har tidigare anlitat städbyråer för flyttstäd i Göteborg och varit besviken varje gång då jag har fått antingen avslag på städningen, eller fått stå i flera timmar och städa själv efteråt. Greenstädbyrån AB däremot... Wow! Vilket team! Bästa flyttstäd i Göteborg.

Allt var kliniskt rent och fastighetsskötaren blev mycket positivt överraskad över hur noggrant allt städats. Det var ingen tvekan att slutbesiktningen godkändes. Kommunikationen var riktigt bra. Jättetrevliga och tillmötesgående, samt svarar även på SMS efter arbetstid (inget jag uppmuntrar till att man gör, men ett bevis på bra service).

Jag kommer att rekommendera Greenstädbyrån AB för flyttstäd i Göteborg till alla mina nära som ska flytta.
    2021-01-12 Insamlad av företaget
    Jag tyckte det var väldigt fint städat! De hade lite svårt att hitta så blev lite sena på morgonen men var trevliga och bad om ursäkt när de kom så det gjorde inget. Det var fint städat överallt, jag är nöjd.
    2020-12-30 Insamlad av företaget
    Excellent service!! Polite, punctual and professional. I am definitely recommending them and I will use their service again. Very satisfied!!
    2020-12-29 Insamlad av företaget
    Snabbt utfört och kunde efter mina önskemål 😁
    2020-12-24 Insamlad av företaget
    Flyttstädning bra bemötande. Rekommenderar gärna dom till andra
    2020-12-15 Insamlad av företaget
    Hade anlitats flyttstädning och blev bra bemött va personalen som gjorde ett grymt bra jobb till ett mycket rimligt pris. Rekommenderar Greenstädbyrån strakt!
    2020-12-11 Insamlad av företaget
    Ved var damm kvar på golvet och en fläck kvar på golvet i köket, lådor var ej urstädade
    Hej Karolin! Det är bara att beklaga, så ska det absolut inte gå till! Som kund hos oss har du alltid 10 dagar garanti. Ni skulle ha kontaktat oss så hade vi åtgärdat det med en gång. Vi ringer upp dig under dagen och se hur vi ska lösa detta? Med vänlig hälsning Greenstädbyrån. Greenstädbyrån AB
    2020-12-06 Insamlad av företaget
    Supertrevliga, proffsiga och välstädat! Jättenöjd!
    2020-11-27 Insamlad av företaget
    We chose greenstäd from a recommendation. They were very easy to deal with and provided a good service.
    2020-11-04 Insamlad av företaget
    Moving help service: very fast replies and efficient work
    2020-10-08 Insamlad av företaget
    Väldigt bra jobb. Alltid nöjd. Lätt att kommunicera med och professionella. Bra priser. Rekommenderas varmt!
    2020-10-06 Insamlad av företaget
    Best cleaning have had in a long time.. thanks again for that
    2020-09-30 Insamlad av företaget
    Paul and colleagues at Greenstädbyrån did an excellent job recently when we hired them to carry out our move-out clean. Paul was great at keeping in touch throughout the whole booking process and beyond. He was highly professional and him and his colleagues made the whole stressful process of moving out that little bit easier. The apartment was left gleaming! Would highly recommend Greenstädbyrån for all your cleaning needs.
    2020-09-14 Insamlad av företaget
    Snabb på att svara på mail och jättebra flyttstädning. Rekommenderas starkt!
    2020-09-10 Insamlad av företaget
    Flyttstäd av lägenhet. Supernöjd och kan varmt rekommendera Greenstädbyrån. Fint städat. Proffsiga, trevliga och smidiga att ha att göra med. Tummen upp!
    2020-09-10 Spontant omdöme
    Gjorde en helt fantastisk flyttstädning! Så rent och fint!