Greenstädbyrån AB

Greenstädbyrån AB

Välkommen till Greenstädbyrån!

Vill du få mer tid över i vardagen eller på ditt företag. Slipp städa och låt oss på Greenstädbyrån ta hand om detta. Våra professionella medarbetare har lång erfarenhet inom branschen och vet hur man håller rent och fräscht. Vi är ett miljövänligt städföretag som tar hand om din städning i Göteborg med omnejd.

Våra tjänster: Privatstädning, företagsstädning, flyttstädning, flytthjälp, hemstädning, storstädning, visningsstädning, fönsterputs, kontorsstädning, trapphusstädning och mycket mer.

Varmt välkommen att höra av dig till oss eller be om en offert här ovan för att se vad en städning för dig skulle kosta.

Läs vad 65 kunder tycker om Greenstädbyrån AB 2

2021-06-20
    Den bästa flyttstädningen, tillmötesgående och trevligt bemötande. Skinande klart resultat, tack!
    2021-06-07
    Trevlig man som som putsade mina fönster, mina fönster har aldrig varit så välputsade.
    Bra jobb!
  • MIKAELA F
    2021-06-04
    Flyttstädet fick full pott vid kontrollen. Det var tydligen ovanligt att det inte fanns något att anmärka på.
    2021-06-02
    Jag beställde en storstädning och lägenheten blev skinande ren. Personalen var trevliga och lyhörda för mina önskemål. Jag bad om att få tak och väggar ovanför spisen rengjorda eftersom jag inte har någon fläkt och vägg/tak var gult där. Det blev vitt fräscht efter städningen! Jättenöjd med insatsen!
    2021-06-02
    Fantastiskt bra service (flexibla med tid trots sen ändring). Rent och fräscht, inga anmärkelser, dessutom väldigt bra pris. Rekommenderas starkt
    2021-05-30
    Mycket bra bemötande snabb återkoppling med offer av flyttstädning med vad som ingick i den tjänsten som jag ville ha. Flyttstädningen va över mina förväntningar helt suveränt. Kommer rekommendera dom till mina vänner.
    2021-05-02
    Mina erfarenheter var jättebra. Städningen såg jättefin ut och allt sköttes mycket bra.
  • Ellen K
    2021-05-02
    Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!!

Vår Lght har aldrig varit så ren någonsin! Rekommenderar starkt detta företag!

Super trevligt bemötande också!
    2021-05-01
    I had a moving out of my apartment cleaning. All the communication for arranging it was clear and easy. The Service was amazing! Really hard job - everything is shining. Thanks guys - I wouldn’t have been able to it it myself :) the team was energized and very kind and I can’t recommend them more. Thanks!
    2021-04-29
    Bra service. Snabb återkoppling. Bra pris. Mycket bra utfört.
    2021-03-23
    Trevligt bemötande. Effektiva o snabba. Rent o snyggt👍
    2021-03-09
    Very professional service, high standard and punctual
    2021-03-03
    Vi var nöjda med visningsstädningen men uppskattade verkligen inte att det lämnades reklam från företaget på kylskåpet utan information om det. Lägenheten fotograferades efter städet inför försäljning av lägenheten och vi han inte upptäcka reklamen förens efteråt.
    2021-02-18
    Jag har tidigare anlitat städbyråer för flyttstäd i Göteborg och varit besviken varje gång då jag har fått antingen avslag på städningen, eller fått stå i flera timmar och städa själv efteråt. Greenstädbyrån AB däremot... Wow! Vilket team! Bästa flyttstäd i Göteborg.

Allt var kliniskt rent och fastighetsskötaren blev mycket positivt överraskad över hur noggrant allt städats. Det var ingen tvekan att slutbesiktningen godkändes. Kommunikationen var riktigt bra. Jättetrevliga och tillmötesgående, samt svarar även på SMS efter arbetstid (inget jag uppmuntrar till att man gör, men ett bevis på bra service).

Jag kommer att rekommendera Greenstädbyrån AB för flyttstäd i Göteborg till alla mina nära som ska flytta.
    2021-01-12
    Jag tyckte det var väldigt fint städat! De hade lite svårt att hitta så blev lite sena på morgonen men var trevliga och bad om ursäkt när de kom så det gjorde inget. Det var fint städat överallt, jag är nöjd.
    2020-12-30
    Excellent service!! Polite, punctual and professional. I am definitely recommending them and I will use their service again. Very satisfied!!
    2020-12-29
    Snabbt utfört och kunde efter mina önskemål 😁
    2020-12-24
    Flyttstädning bra bemötande. Rekommenderar gärna dom till andra
    2020-12-15
    Hade anlitats flyttstädning och blev bra bemött va personalen som gjorde ett grymt bra jobb till ett mycket rimligt pris. Rekommenderar Greenstädbyrån strakt!
    2020-12-11
    Ved var damm kvar på golvet och en fläck kvar på golvet i köket, lådor var ej urstädade
    Hej Karolin! Det är bara att beklaga, så ska det absolut inte gå till! Som kund hos oss har du alltid 10 dagar garanti. Ni skulle ha kontaktat oss så hade vi åtgärdat det med en gång. Vi ringer upp dig under dagen och se hur vi ska lösa detta? Med vänlig hälsning Greenstädbyrån. Greenstädbyrån AB
    2020-12-06
    Supertrevliga, proffsiga och välstädat! Jättenöjd!
    2020-11-27
    We chose greenstäd from a recommendation. They were very easy to deal with and provided a good service.
    2020-11-04
    Moving help service: very fast replies and efficient work
    2020-10-08
    Väldigt bra jobb. Alltid nöjd. Lätt att kommunicera med och professionella. Bra priser. Rekommenderas varmt!
    2020-10-06
    Best cleaning have had in a long time.. thanks again for that
    2020-09-30
    Paul and colleagues at Greenstädbyrån did an excellent job recently when we hired them to carry out our move-out clean. Paul was great at keeping in touch throughout the whole booking process and beyond. He was highly professional and him and his colleagues made the whole stressful process of moving out that little bit easier. The apartment was left gleaming! Would highly recommend Greenstädbyrån for all your cleaning needs.
    2020-09-14
    Snabb på att svara på mail och jättebra flyttstädning. Rekommenderas starkt!
    2020-09-10
    Flyttstäd av lägenhet. Supernöjd och kan varmt rekommendera Greenstädbyrån. Fint städat. Proffsiga, trevliga och smidiga att ha att göra med. Tummen upp!
    2020-09-10
    Gjorde en helt fantastisk flyttstädning! Så rent och fint!
    2020-09-09
    Flyttstäd Villa.

De gjorde ett toppenbra jobb med vår flyttstädning. 200m2 boarea och 100 m2 biarea.
    Efter en noggrann inspektion efteråt så kan jag säga att de som var här och städade gjorde ett fantastiskt bra jobb, det finns inget att anmärka på!!!

De påminde mig 2 dagar innan de kom och kommunikationen har också varit väldigt bra.
    Jag kan varmt rekommendera dem och tack till P**l för att du hörde av dig och att ni var så trevliga.

Brukar sällan skriva rekommendationer men ni gjorde ett så bra jobb så jag tar mig tid att göra det.
    Jag hör av mig när jag behöver er hjälp igen. Lycka till!
    2020-08-28
    Flyttstädningen var väldigt bra och kan varmt rekommendera greenstädbyrån
    2020-08-18
    Bokat storstädning och fönsterputs och är jättenöjda. Trevlig personal och det blev väldigt rent och fint. Kommer att boka igen.
    2020-08-05
    Dom kom samma dag som vi ringde och gjorde ett fantastiskt jobb med att rengöra lokalen vi hade.

Väldigt nöjd kund!
    2020-08-05
    Inget tvätt av väggar och kök stod det. Då tvättades ingen vägg eller tak i huvetaget..
    Hej Jonatan! Tack för att du hörde av dig till oss. Tvätt av väggar och tak i köket ingår ej vid flyttstädning men man kan tilläggsbeställa om du vill . De står i checklista som du fick från oss. Hoppas övriga städningen var till belåtenhet. Med Bästa Hälsningar Greenstädbyrån. Greenstädbyrån AB
  • Sarah C
    2020-07-29
    Fönsterputs var så grymt, jag andas fint i lägenheten nu. Jag rekommenderar starkt. 👌🏽
    2020-07-21
    Jag köpte flyttstäd av Greenstädbyrån. Kontakten var strålande, vänligt bemötande. Städpersonalen kom punktligt och städade skinande rent. Inga anmärkningar på slutbesiktningen. Rekommenderas varmt.
    2020-07-16
    Rent och fint. Dessutom dammat och torkat av hyllorna vilket jag inte är van vid från andra städföretag. Mycket glad och nöjd
    2020-07-15
    Helt klart över förväntan, kan rekommenderas varmt
    2020-07-12
    Flyttstäd av lägenhet. Utmärkt resultat.
    2020-07-06
    Hej
    Väldigt trevligt bemötande i telefon. Verkar vara väldigt hjälpsam och professionellt mot kund.
    2020-06-29
    Kanon bra! Trevliga och proffsiga
    2020-06-12
    Trevlig kontakt, bra service och väldigt proffsigt utfört städarbete och fönsterputs. Kan rekommenderas varmt!
    2020-06-08
    Mycket bra bemötande och mycket bra hemstädning!
    2020-05-31
    Super nice people, super clean flat, super good service! Highly recommended!
    2020-05-27
    Flyttstäd, superbra service! Kan varmt rekommendera.
    2020-05-24
    Bokade flyttstädning till min lägenhet på tre rum och kök. Fick jättefin service, snyggt och prydligt och inget slarv. Riktigt bra priser också. Kan varmt rekommendera Greenstädbyrån.
    2020-05-23
    Punktliga och otroligt effektiva tjejer som flyttstädade vårt hem skinande rent. Ugnen var så ren att den såg ut att aldrig ha blivit använd, likaså golvbrunnen i duschen. Kan varmt rekommendera Greenstädbyrån och kommer använda mig av deras tjänster i framtiden.
  • Rolando A
    2020-04-27
    Väldigt bra stor städning, ett städfirma att rekommendera.
    2020-04-17
    Jätte duktiga! hälsningar suzanna. Från mig 10 påeng.
    2020-04-02
    Flyttstädning av en lägenhet. Kommunikation var toppen från början till slut - från offert till utförande. Proffsiga, trevliga, punktliga.
    Hör av sig två dagar innan städningen på sin egen initiativ och bekräftar att de kommer. Rekommenderas!