Akut rut och städtjänst

Akut rut och städtjänst

Välkommen till Akut rut och städtjänst!

Behöver du städ- eller flyttjänster. Kontakta oss så får du prisförslag inom 30 minuter.

Flytthjälp & Flyttning.
Vi är företaget som valt att placera oss i Göteborg men hjälper dig med Flytthjälp i hela landet. Med lång erfarenhet inom branschen kan vi hjälpa dig med städtjänster varje vecka, varannan vecka eller per månad.

Vi är fast beslutna om att du som kund ska vara 100% nöjd efter att du har anlitat oss. Du kan därför vara trygg när du anlitar oss.

Läs vad 58 kunder tycker om Akut rut och städtjänst 2

2021-06-02
    Jag hade flyttstäd med Akut rut, det blev så fint. Jag tror aldrig lägenheten vart såhär ren, Inte ens när jag flyttade in!
    Tack för ditt härliga och ärliga omdöme Lycka till med ditt nya boende Akut rut och städtjänst
    2021-05-24
    Bokade flytthjälp och fick en snabb och smidig flytt!
    Kul att du är nöjd Tack för din rekommendation Naalisvaara M, det betyder mycket för oss Akut rut och städtjänst
    2021-05-23
    Hej
    Jag är helt över förväntan nöjd.
    Vilket jobb killarna gjorde!
    Proffsiga, trevliga o starka.

Ge dom löneförhöjning :)
    Sara
    Tack för din rekommendation Sara F, det betyder mycket för oss (( Kundnr 1140)) 15% återkommande kund Flytthjälp eller Flyttstädning Akut rut och städtjänst
    2021-05-11
    Flytthjälpen var snabb och effektiv!
    Tack för ditt omdöme Astera Lycka till med ditt nya boende Akut rut och städtjänst
  • Saad A
    2021-05-01
    Flexibla räddare i nöden! Behövde hjälp med flytt omgående och ringde flera ställen och ingen kunde hjälpa på kort varsel. Hade gett upp hoppet, när flyttkillarna svarade på mail och var otroligt hjälpsamma och flexibla. Ni lyckades få ihop vår något udda förfrågan på kort varsel. Tusen tack! =)
    Tack för ditt omdöme Saad Lycka till med ditt nya boende 👍🏼 Akut rut och städtjänst
    2021-04-30
    Beställde flytthjälp.
    Det va smidigt och enkelt att boka och fick bra servis, snabba på att kontakta. Jag behövde även flytta fram flytten 3 dagar vilket dom löste utan problem. Killarna kom på avtalad tid och satte igång direkt. Dom va mycket noga med mina möbler och plastade in känsliga möbler för att skydda. Killarna var mycket profisonela och snabba och gjorde verkligen ett kanon jobb.

Ja kan varmt rekommendera dem och är jag vid behöv av mer hjälp är dom dem första jag kontaktar.

Tack för ett kanon jobb👍 ni var verkligen grymma.
    WOW. Tack för ditt härliga och ärliga omdöme Kul att du är nöjd 😃är du nöjd så är vi nöjda. Lycka till med ditt nya boende. Akut rut och städtjänst
    2021-04-30
    Jag fick tipset om firman från mina mäklare som föredrar er hjälp vid storstädning säljobjekt.
    Nu behövde jag fönsterputs och er firma utförde alltsammans proffsigt.
    Putsaren var vänlig i sin framtoning och mjuk i hanterandet = inget söndrigt av prydnadssaker.
    Jag har just nu en annan firma som gör hemstädning men kommer att byta denna och be er om hjälpen istället.
    Otroligt fin firma.
    Kul att du är nöjd Tack för din rekommendation LISE, det betyder mycket för oss Akut rut och städtjänst
  • SHENYING Z
    2021-04-20
    Fantastisk!
    Mycket trevligt, snabbt och professionellt!
    Trevliga och duktiga killar.
    Tack för din rekommendation Zhang, det betyder mycket för oss (( Kundnr 1089)) 15% återkommande kund Flytthjälp eller Flyttstädning Akut rut och städtjänst
  • Clara Sabina Anna E
    2021-04-14
    Killarna jobbade väldigt snabbt och effektivt, rekommenderas varmt!
    Kul att du är nöjd Tack för din rekommendation Clara, det betyder mycket för oss (( Kundnr 1098)) 15% återkommande kund Flytthjälp eller Flyttstädning Akut rut och städtjänst
    2021-04-08
    Väldigt noggranna och flytten från två lägenheter till en gick på mindre än 3 timmar.
    Rekommenderas.
    Tack Samira för ditt härliga och ärliga omdöme Lycka till med ditt nya boende Akut rut och städtjänst
    2021-03-04
    Storstädning av lägenhet som var delvis möblerad. Blev väldigt väl bemött av städaren, det tog lite längre tid än väntat men resultatet var lysande!
    Kommer absolut anlita Akut Rut nästa gång jag behöver städhjälp!
    Tack Jonathan för ditt härliga och ärliga omdöme Lycka till Akut rut och städtjänst
    2021-02-08
    God service och bra bemötande.
    Tack Paniz Lycka till med ditt nya boende Akut rut och städtjänst
  • Melike C
    2021-02-05
    Prisvärt!!!
    Riktigt bra killar som snabbt löser din flytt. Dem är professionella och trevliga. Jag bokade även städ och måste säga wow riktigt bra städat överallt och det gick fort också! Rekommenderas starkt
    Tack Melike för ditt härliga och ärliga omdöme Lycka till med ditt nya boende Akut rut och städtjänst
    2021-02-04
    Väldigt bra flytt och städservice, andra gången jag använder dem ! rekommenderas starkt.
    Tack PETER för ditt härliga och ärliga omdöme Lycka till med ditt nya boende. Akut rut och städtjänst
    2021-01-26
    Beställde en flyttstädning. Fick ett väldigt snabbt och tillmötesgående svar. Överlämning av nycklar
    i samband med städningen sköttes jättesmidigt.
    Flyttstädningen var väldigt noggrant gjord i alla delar.

Kan rekommendera detta företag till vem som helst!
    Hej Kul att du är nöjd Tack för din rekommendation Charlotte, det betyder mycket för oss Akut rut och städtjänst
  • Malin Agneta H
    2020-12-28
    Tog hjälp med flytten. Jättetrevliga killar, effektiva och till ett betydligt lägre pris än andra vi kollade med. Supernöjda och rekommenderar dem varmt!
    Tack Malin för ditt härliga och ärliga omdöme Lycka till med ditt nya boende. gott nytt år Akut rut och städtjänst
    2020-12-16
    Fick hjälp med både flytt och städ, funkade mycket bra.
    Trevliga och duktiga killar.
    /Mats
    Tack Mats för ditt härliga och ärliga omdöme Lycka till med ditt nya boende. gott nytt år Akut rut och städtjänst
  • YUYI W
    2020-12-08
    Njuta med allt! Det gick jätte snabbt med min flyttning och flyttstädningen är jättebra.
    Tack för ditt härliga och ärliga omdöme Lycka till med ditt nya boende. Akut rut och städtjänst
    2020-11-13
    Fantastiskt service. Allt var bra, killar som hjälpte var snabba och effektiva. Jag kan definitivt rekommendera :)
    Tack för ditt omdöme Lycka till med ditt nya boende Akut rut och städtjänst
  • EMIL W
    2020-11-09
    Perfekt utfört jobb, kunde inte varit gjort bättre. Proffsig personal och väldigt service-minded. Rekommenderas starkt!
    Hej Tack för ditt omdöme och din tid. Det är fantastiskt att höra att din flytt gått så bra till! :) Jag hoppas att du trivs på din nya adress! Med vänliga hälsningar, Akut rut och städtjänst
    2020-10-31
    Gjorde ett kanonjobb med god hand och varsamhet med möblerna. Kan varmt rekommenderas!
    2020-10-29
    Mycket duktiga och effektiva flyttgubbar. Vi uppskattade att de kom i tid och utförde ett fantastiskt arbete. Vi anlitade samma företag även till städningen av lägenheten och de gjorde också ett grymt jobb!
    Tack HAIDER för ditt härliga och ärliga omdöme Lycka till med ditt nya boende. Akut rut och städtjänst
  • Martin Alexander A
    2020-10-28
    Riktigt bra snubbar som kom förbi o röjde vår 2:a på dryga timman o var precis färdiga till 3h. Nöjd med städningen med, mkt noggrant!
    Kul att du är nöjd Tack för din rekommendation Martin, det betyder mycket för oss Akut rut och städtjänst
    2020-10-01
    Min hyresvärd godkände städningen och var mkt nöjd.
    Tack för ditt omdöme Klas 🙏🏼 Lycka till med ditt nya boende 👍🏼 Akut rut och städtjänst
    2020-09-14
    Superbra städat, bästa städtjänst jag köpt! De har även varit flexibla i kontakten med mig som kund! Kan varmt rekommendera Akut rut och städtjänst.
    2020-09-10
    Killarna skötte jobbet väldigt bra och var väldigt försiktiga o noga. Dock ngt negativt var att dem inte var så kommunikativa.
    2020-09-09
    Duktiga killar och bra priser
    2020-07-26
    Mycket nöjd med allt !!
    Fantastiskt duktiga killar och bra pris.
    Rekommenderar verkligen !!
    2020-07-21
    Snabbt smidigt och försiktigt utförde killarna flytten! Inte en skråma på hus eller saker! Väldigt nöjd kund!
    2020-07-14
    Ansvarrull personalen
    Tillgänglig hela tiden
    2020-07-05
    Trevliga. Hjälpsamma, noggrann. Snabb.
    Rekommenderar alla
    2020-07-01
    Bokat städ hos de dagen innan jag behövde hjälp att städa nya lägenheten! 2 stabila killar rensade hela lägenheten och ganska trevliga så de gjorde mer än vad de behövde! Tog med sig skräp som jag ställde fram för att slänga själv! Behövde inte lyfta ett finger trots att jag hade flyttkartonger över allt! De rekommenderas starkt👌🏽👌🏽👌🏽
    2020-07-01
    Jättegulliga, trevliga och proffsiga flyttkillar som hjälpte mig med min flytt mellan Göteborg-Malmö. Måna om att allt skulle bli rätt och nogranna i arbetet.
    2020-05-10
    Beställde flytthjälp.
    Det fungerade jättesmidigt. De var väldigt proffsiga på
    att bära och packa in saker i lilla lastbilen.
    De var trevliga, lugna och hade bra kontroll på jobbet. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar dem.
    Bra pris också
    2020-04-30
    Har anlitat er för flytt av möbler,jättebra killar snabba o trevliga,har anlitat er för slutstädning av lgh,utan anmärkning.Jättenöjd.
    2020-04-30
    Proffsigt bemötande och väl utförda tjänster av både flytthjälp samt städ. Kan varmt rekommendera
    2020-03-31
    Snabb och lätt vid bokning, lever upp till namnet Akut rut då dom kunde komma dagen efter beställning. Mycket nöjd med städning och bemötande. Rekommenderar! 5/5
    2020-03-31
    Städtjänst var jättebra och med bra bemötande och åtgärder!

Det kommer jag att rekommendera!
    2020-03-31
    Top service, snabb svar, teävligt bemötande
  • MADANI M
    2020-03-29
    Vi mycket nöjda med akut rutt duktiga och trevliga personal
    2020-03-27
    Jag har bokat med företaget för flyttning och städa mitt hus mer än fem gånger, punktlighet och rimligt pris. Jag är säker på att jag vill kontakta dem nästa gång, en nöjd kund👍
    Tack för ditt meddelande Härligt Är du nöjd med oss Akut rut och städtjänst
  • JAWDAT K
    2020-03-27
    både städ och flytthjälp och var nöjd
    Tack för ditt meddelande Härligt Är du nöjd Akut rut och städtjänst
  • NAVID F
    2020-03-27
    Skulle aldrig anlita dessa igen!
    Jag ringde deras linje där ägaren svarade och gav mig ett pris.
    Därefter frågade jag flertal gånger om det va totalpriset, jag förtydligade också det är inte timpris för det har du skrivit i mailet? Då han svarar med nej, du betalar inte en krona mer än beloppet.

Först kommer dom sent, sen kommer inte städen utan flytt av misstag, dvs det tar ännu längre tid att lösa.
    Tillslut städar dom klart. Då vill dom plötsligt ha swish privat vilket jag inte godkänner, utan hänvisar till faktura.
    Då säger man ett helt annat belopp som är närmare 5x mer än ursprungliga priset.
    Dvs rakt emot överenskommelse!
    Ägaren ringer städarna och säger lämna inte lägenheten, kommer själv och börjar skrika.
    Tillslut lämnar dom när jag hotar att ringa polisen.

Det här är ett otroligt oseriöst bolag!
    Jag betalar mer än gärna för arbetet som är utfört och sagt från början men inte en krona mer.
    Dessutom anser jag inte att det är ok att vägra lämna en lägenhet eller börja skrika.
    Att säga ett pris men sedan höja efter arbete kallas bedrägeri!

Anlita EJ dessa!
    Tack för ditt omdöme. Vi tycker det är väldigt tråkigt att du inte blev nöjd med tjänsten och att du känner dig lurad vad gäller priset. För att undvika missförstånd skickar vi altid ut ett mejl med prisinformation, du kan kolla din e-post och se informationen. Du får gärna kontakta oss direkt per telefon så att vi kan reda ut situationen. Mvh Therése Akut rut och städtjänst
  • Lina B
    2020-03-12
    Hade både städ och flytthjälp och var super nöjd på alla plan :)
    2020-03-03
    En riktigt jobb.
    De gjorde min dag faktiskt när de gjorde städning på lägenheten.
    Stoooort tack
    2020-02-25
    Vi är jätte nöjda, väldigt duktiga, varmt rekommenderar.
  • Soudabeh H
    2020-02-24
    dem hjälpte till med flytten, dem var där i tid, alla saker var i bra skick efter flytten, även städningen var 5 stjärnigt, är väldigt nöjd!
    2020-02-20
    Det var mycket bra och snabbt fixat 👍
    2020-02-20
    Flyttstäd och flytt. Mycket nöjd med resultatet.
    2020-02-20
    Väldigt trevligt bemötande och noggranna!