HomeMaid i Göteborg

HomeMaid i Göteborg

En del av HomeMaid Ring 031-28 27 27 homemaid.se
3.9

Välkommen till HomeMaid i Göteborg! Vill du ha en professionell och personlig städhjälp i Göteborg med omnejd så har du kommit rätt. Vi ser till att lyfta bördan av att städa i vardagen från dina axlar. Hitta på nått kul. Utöva en sport som du länge funderat på att testa, käka en middag ute med vänner eller familj eller kom...

115 omdömen om HomeMaid i Göteborg

Linda A
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Jag blir väl bemött och får svar snabbt. Min förväntning är ett rent hus vilket jag får. Olesia städar bra och är noggrann. Jag har köpt hemstädning.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hejsan, tack för din fina återkoppling!

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Gunilla I
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Sedan våren 2021 har jag anlitat HomeMaid.. Jag har alltid blivit bemött på ett professionellt och trevligt sätt. På grund av min hälsa förväntade jag att få mitt hem välstädat. Så har det också gjorts med kompetent och positiv personal. Den tjänst jag köpt är städning varje vecka. Mina erfarenheter av HomeMaid är de bästa Jag kan därför varmt rekommendera dem. Med hälsning. Gunilla Ingvarsson

Annabella L
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Bra kvalitet på städning, bra kommunikation ibland städarna kommer 10-15 minuter senare (den första gång kom 45 minuter sen)

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Åke B
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Den tjänst jag beställt är precis vad jag vi ha.

Göran E
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Jag kontaktade HomeMaid efter rekommendationer i bekantskapskretsen. Jag fick snabbt ett förslag på innehåll och pris på en tjänst som var anpassat till mina behov. (Jag är blind på ett öga och behöver hjälp med att uppehålla hygienen i mitt hus speciellt badrum och kök).. Jag har städning varannan vecka för 2,5 timmar som innefattar de utrymmen som jag dagligdags använder. Jag utnyttjar timmar i tidbanken för en storstädning en gång per halvår. Jag har haft många olika städare under mina år som kund. Störst kontinuitet...

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Cecilia A
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Bra städning, bra bemötande från personalen, inklusive det administrativa.

Stefan S
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Duktig städare som gör det vi kommit överens om.

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Eva B
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Mycket trevligt bemötande från företaget. I stort sett nöjd med resultatet men lite beroende på vem som utför uppdraget. Stadning 95 procent Fönsterputs 100 procent

Barbro N

Bra!!,trevligt bemötande!!!!!!!!

Inger P
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Jag har köpt städning. Oftast är det samma kille som kommer! Han är trevlig och gör sitt jobb bra! Nöjd!

Anna-Karin J
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Levererar ett utmärkt arbete, pålitliga och ger det lilla extra! Rekommenderas!

Micke H
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Det har varit skiftande kvalitet över tid. Flera olika assistenter sedan starten för drygt 1,5 år sedan. Får bra återkoppling när jag sagt till och blivit positivt bemött, men med det sagt ändå lite skiftande kvalitet. Är väl bortskämd och förväntar mig samma resultat varje gång. Har städning var 4:e vecka.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hej, tack för din återkoppling! Ska föra vidare ditt omdöme till mina kollegor

Christina L
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Nu har jag samma personer som kommer och det är mycket bra. Bra utfört arbete och trevlig personal

Marita S
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Kontakten är bra och vi får information. Man frågar också om vi är nöjda.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hej, Tack för din fina återkoppling, kul att höra att du är nöjd:)

Marie B
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Jag har varit väldigt nöjd med min städning av Isaak och har nu fått en ny eftersom Isaak har slutat. Den nye städare har bara varit här en gång så jag har svårt att uttala mig om honom. Saknaden av Isaak är stor han städade fantastiskt bra och var väldigt rar och social.

Barbro J
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Kommer punktligt och gör ett fint jobb. Jag ber alltid att de skall skriva sina namn så jag vet vem som kommit. Tyvärr känner jag inte igen den som varit hos mig tidigare.

Ingrid P
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Kontakten med företaget är mycket god och de är alltid tillmötesgående och trevliga. Jag tycker inte att deras beskrivning av uppdraget motsvarar det man får. Tänker på avtorkning av vissa ytor såsom handledaren i trappan, kakel på toalett och dörrposter. Väldigt varierad kvalitet på utfört uppdrag beroende på vem som kommer hem och städar. Byter städare hela tiden och det är inte alltid som man får veta att det skett en ändring.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hej, Tack för din återkoppling! Ska förmedla detta till mina kollegor

Ann-christin Birgitta T
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Bemötandet var snabbt och trevligt då vi kontaktade företaget. Vi beställde storstädning och sedan veckostädning var fjärde vecka. Storstädningen var grundlig och med trevlig och kompetent personal. Veckostädningen sköts av en mycket ansvarsfull och noggrann städare som trots ett tungt jobb alltid har ett gott humör och som gör sitt allra bästa. Vi är mycket nöjda. Vi har noterat att det inte är det billigaste städbolaget men vi hoppas att de värnar om sin personal.

Wania A
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Positivt från allra första början Noga med att informera om, när ordinarie personal ej kan komma. Valde detta företag, efter som de har justa arbetsvillkor och avtalsenliga löner för de anställda. De har uppfyllt alla mina förväntningar! Rekommenderar gärna företaget!!

Gunnel K
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Har en fast städare som är så duktig och kunnig. Är mycket nöjd med honom

Bo H
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Tydlig, korrekt och trevlig kommunikation med företaget. Vi köper månadsstädning och är mycket nöjda med utförandet och att det är en fast representant som kommer.

Peter J
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Proffsig i bemötande av mig som kund såväl som städtjänster. I och med det så har Företaget har överträffat mina förväntningar.

Michael T
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Dom är mycket bra och man vet att får ett välstädat hem.

ANDERS F
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Städning 2 varannan vecka. Vi provade olika städfirmor utan att känna oss riktigt nöjda. Homemaid uppfyller våra förväntningar på en bra städfirma. Det positiva med Homemaid. Bemötandet Kvaliteten på städningen. Bra personal. Även ersättarna gör ett bra jobb

Anders W
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Jag har blivit väl bemött av HomeMaid i Göteborg. Vi har återkommande hemstädning varannan vecka och har dessutom köpt en omgång fönsterputs. HomeMaid svarar oftast snabbt och alltid konkret/koncist på mail. Möjligheten att kommunicera på svenska är bättre än jag förväntat mig. Den städpersonal som varit hemma hos oss är till viss del svensktalande och talar utmärkt engelska vilket gjort att kommunikationen fungerat bra. Städpersonalen sköter sitt uppdrag med noggrannhet och entusiasm vilket är det allra viktigaste. Det...

Åse T
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Jag är en sedan många år mycket nöjd kund till HomeMaid i Göteborg. Bekvämligheten i att ha professionell städning hemma är mycket värd för aktivt arbetsliv och fritid! Service från kontoret är alltid snabb och smidig och alla assistenter som varit hos oss gör ett fint jobb!

Ingvar M
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Vi är väldigt glada över att vi valde Home Mail som år städföretag. Dom är mycket noga med städningen,trevlig personal.osv

Anja S
Skrev om HomeMaid i Göteborg

väldigt trevlig bemötande, snabba svar och tydliga förklaringar. väldigt nöjd med utförandet också

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hejsan Anja, kul att höra att du är nöjd med oss, tusen tack!

Inga-lill F
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Mycket trevlig flicka på kontoret. Killen som städat 2 ggr också vänlig, trevlig. Städade till min belåtenhet.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Tack för din återkoppling, kul vi kunde göra dig nöjd !

Lillemor S
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Har blivit mycket bra bemött, och är mycket nöjda med er fönsterputs! Alltid bra service om man behöver ändra tid eller om det är något man vill ha info om.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hejsan Lillemor! Tack för din feedback, vi ser fram emot att städa hos er igen!

Bo N
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Beställning och kontakt med företaget fungerade bra. Efter noggrann granskning fanns det några saker som hade missats, men i stort var det bra.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hej Bo, så roligt att du är nöjd med vår tjänst! Vi ser fram emot att hjälpa er snart igen. Trevlig dag!

Marcato R
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Det var mycket bra! Snälla och hjälpsamma människor. Rekommendera till alla.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Tack snälla för din fina återkoppling, önskar en fin sommar🌞

Dennis G
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Nöjd men kom inte på avtalad tid.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hejsan Dennis, Kul att höra att du är nöjd med oss, ska meddela mina kollegor att komma på avtalstid nästa gång

Elin K
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Jag är missnöjd med deras bemötande efter att de hade sönder saker i vårt hem. Har förståelse för att saker händer. Men förväntar mig tydlighet och att de löser problem som uppstår. Nu fick vi själva både fixa och betala allt samt upplevde det riktigt dåligt med informationen. Hade bokat flyttstäd och utförandet i övrigt godkändes av köparen.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hejsan, Tack för din återkoppling! Ska föra vidare detta till mina kollegor,

Caroline C
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Hej, HomeMaid tvättar våra fönster. Vi vill dock alltid ha samma kille, Rahman, då han alltid levererar ett mycket gott resultat. Detta har vi tyvärr inte upplevt av andra medarbetare än Rahman. Skulle Rahman sluta hos HomeMaid kommer jag omgående att genomföra en prisjämförelse. De gånger jag har klagat hos HomeMaid har det agerat på ett föredömligt sätt.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hej, så glädjande att läsa att vi kan underlätta för er i er vardag! Vi blir mycket glada över er återkoppling och ska se till att er serviceassistent får ta del av hälsningen.

Christian N
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Grova missar i flyttstädningen, spisen var inte städad bl.a. Väldigt dålig kommunikation från HomeMaid i Göteborg trots löften att de skall återkomma, både från chef och receptionist. Rekommenderar inte!

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hej Christian, Tack för din återkoppling!

Gunvor A
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Haft storstädning. Nöjd med bemötande och utfört arbete.Dock missnöjd med fakturabehandlingen. Vid 2 olika tillfällen har fakturan kommit på avvägar eller inte kommit alls. Fått ringa och få kopia på fakturan.Detta har dragit ner det positiva betyget!

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hej Gunvor, tack för din återkoppling. Vi är glada över att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din fina feedback!

Mimmi K
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Bra! Förutom att ni glömde torka golven i kök och vardagsrum, samt missade torka av köksluckorna ordentligt. Annars bra👍

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hejsan, tack snälla för din återkoppling!

Ulf B
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Vänliga och duktiga fönsterputsare som gjorde ett gott jobb!

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hejsan, stort tack för din återkoppling! Att du som kund är nöjd med de tjänster vi utför är vårt viktigaste mål!

Angelica L
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Sjukt besviken på utförande och kommunikationen. Fick leta upp ett nytt städbolag för våra veckostädning.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hejsan, vad tråkigt att höra, hoppas att vi kan ge er en ny chans!

Katarina K
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Hej. Jag köpte en storstädning av 4 rum o kök. De skulle komma på morgonen men kom inte förrän kl 13. Då efter jag ringt och frågat var de var. Var otrevliga mot min värd. Det enda som var bra städat var köket. Resten var under all kritik. Jag fick själv städa om lägenheten själv eftersom den skulle besiktigas 2 dagar efterJag ringde o sa till. Fick bara 600 kr i rabatt. Under all kritik. Kommer aldrig att rekommendera eller anlita homemaid igen.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hej Katarina, tack för din återkoppling. Jag ska förmedla detta vidare till mina kollegor.

Sofia K
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Bra bemötande av både personal och ledning. Jag skulle vilja sätta både en tvåa och trea ihop. Resultatet på städningen blev tyvärr väldigt dåligt och den upplevelsen hade jag inte sedan tidigare av dem. Det fanns så många delar som inte blev gjorda och det var tyvärr väldigt tydliga områden som ej hade städats och dammats. Det blev en väldigt ytlig städning fast vi beställt storstädning. Jag blev besviken. Jag förväntade mig att det skulle bli rent och att städarna följde beskrivningen som företaget förmedlar som ska städas och bli rent.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hejsan Sofia, tack för din återkoppling, tråkigt arr höra att du inte blev helt nöjd med oss, hoppas vi kan göra dig nöjd nästa gång !

Sonja H
Skrev om HomeMaid i Göteborg

De stdafe inte bakom sängbord och andra möbler. Dammtissarna var kvar. Jag betalade dyra på har för en storsatsning och möbeltengörong. Det blev inte bättre städat än vad hemtjänsten gör

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hejsan, tack för din återkoppling! Jag ska föra vidare detta till mina kollegor i Göteborg

Ulla G
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Tillmötesgående och vänligt bemötande. Smidigt!

Svar från HomeMaid i Göteborg

stort tack för din återkoppling!

Lars E
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Bemött vänligt och korrekt, fick svar på mina frågor om vilken personal som förväntas städa. Överenskom om städning varannan onsdag klockan 1015,

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hejsan Lars, å roligt att ni är så nöjda med ert veckostäd! Vi älskar att underlätta vardagen för våra kunder och ser fram emot att städa hos er snart igen!

ÅSA K
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Utförd fönsterputs var enligt förväntan. Dvs. helt ok. Ung försynt person som t o m stängde dörren i det rum han jobbade i för att inte kyla ut resten av bostaden. Kommer inte anlita Homemaid igen pga. av deras rutiner kring offerering och fakturering. Fick göra en bankId-kvittens för en summa. Därefter kontaktades jag på telefon. Man hade glömt att räkna in avtorkning av karmar med 200 kr. Jag frågade om den summa jag fick var totalsumman och fick svar ja. Någon ny begäran om bankId-kvittens kom inte. Fakturan landade...

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hejsan, tråkigt att höra att du inte är nöjd med oss, tack för din återkoppling!

Karin M
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Homemaid är trevliga och tillmötesgående och dom gör ett bra städjobb //Karin

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hej Karin! Tusen tack för den fina återkopplingen, önskar dig ett gott nytt år!

Sara D
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Snabb och smidig avtalsprocess. Trevligt bemötande.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hej Sara! Tack snälla för din fina feedback!

Niklas B
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Bra städerskor. Dåliga rutiner för att boka om en städning m.m.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hej Niklas! Tack för feedbacken, detta ska självklart förmedlas vidare till mina kollegor i Göteborg!

Ellinor P
Skrev om HomeMaid i Göteborg

Är generellt nöjd med Homemaids tjänster.

Svar från HomeMaid i Göteborg

Hej Ellinor! Tusen tack för den fina återkopplingen, önskar dig ett gott nytt år!