Fröken Rut

Arsenalgatan 12 c, 411 20 Göteborg — Visa karta

I över fyra år har vi på Ruts städ utfört städ här i Göteborgområdet. Vårt mål är att ni som kund ska känna er trygg när ni lämnar ert hem i våra händer. Därför kommer alltid samma städpersonal när ni beställer hemstäd, gång efter gång.

Vi är en städfirma som alltid jobbar tryggt och säkert, och är försäkrade hos IF i upp till 10 miljoner kronor. Vi noggranna, pålitliga och effektiva. Vi har helt enkelt vad som krävs för att städningen ska hålla högsta kvalitet.

Vill ni prova vår hemstädning? Då får ni första städtillfället för halva priset om ni bokar upp två tillfällen. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 20 kunder tycker om Fröken Rut

• Joel W skrev om Fröken Rut
    Snabba på att svara och väldigt tillmötesgående. Blir rent och fint. Kan rekommenderas Läs mer
  • Johan S skrev om Fröken Rut
    Inga problem, snabbt jobb! Flyttstädning som blev godkänd av hyresvärd Läs mer
  • Linda M skrev om Fröken Rut
    Bra bemötande och de tar åt sig av den feedback som ges, och korrigerar om ngt inte är till belåtenhet. Nöjd! Läs mer
  • Lydia S skrev om Fröken Rut
    Professionellt bemötande och duktiga städerskor. Läs mer
  • Linda M skrev om Fröken Rut
    Snabba svar och ett professionellt bemötande. Strukturerat så som jag upplever det. Vi köper en veckovis städtjänst.
    Vi har däremot varit mindre nöjda med städningen. Men efter att påtalat detta hjälpte företaget till med ett byte av personal som gav ett mycket bättre städresultat. VI är mycket nöjda än så länge Läs mer
  • Yngve J skrev om Fröken Rut
    bra utfört, var bara tydlig med vad som ska göras Läs mer
  • Erik S skrev om Fröken Rut
    Fungerar smidigt i kontakten med Fröken Rut och städningen blir bra gjord. Läs mer
  • Pelle skrev om Fröken Rut
    Ett trevligt företag med som lever upp till våra förväntningar. Samma trevliga personal under ca två år med 4 timmas städning varannan vecka. Städningens utförs som förväntat. Vi kan rekommendera förtaget. Betyg med ett pluss i kanten. Läs mer
  • Erik B skrev om Fröken Rut
    Bra bemötande av kontaktperson på företaget vid två st flyttstäd. Bra resultat (iaf inga klagomål). Läs mer
  • Isabelle B skrev om Fröken Rut
    Kanon företag. Proffsigt utförda tjänster Läs mer
  • Lina J skrev om Fröken Rut
    Jättenöjda med Fröken Rut.
    Har städ varje vecka. Alltid lika duktiga och noggranna.
    Bra bemötande och trevlig personal
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om Fröken Rut
    Super bra! Flyttstädning som var helt perfekt genomförd! (Och då är vi väldigt noggranna). Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Fredrik O skrev om Fröken Rut
    Använde dem för flyttstädning. Snabbt svar, trevligt bemötande och ett bra jobb. Hade jag inte flyttat till annan ort så hade jag absolut använt dem igen. Läs mer
  • Therese J skrev om Fröken Rut
    Väldigt bra och pålitliga! Flexibla ang tider och man kan alltid lita på att det blir rent och snyggt! Läs mer
  • Rose-marie C skrev om Fröken Rut
    Jag har använt mig av flera städfirmor men tycker att Fröken Rut har varit den som fungerat bäst för mig. Tjejen som kommer till mig gör ett jättebra jobb och man kommer hem till ett gnistrande rent hem. Det har också funkat bra med avbeställning och temporära ändringar. Jag tycker alltid att jag blivit professionellt bemött och att företaget är tillmötesgående mot mig som kund.
    Jag kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Fröken Rut
    Helt perfekt städfirma. Håller tider, tydlig information och trevligt bemötande. Läs mer
  • Therese Q skrev om Fröken Rut
    Har från början haft en bra kontakt med Peter och är det något vi inte varit nöjda med så har vi löst det tillsammans Läs mer
  • Tiina L skrev om Fröken Rut
    Jätte nöjda! Bra med alltid samma städerska som alltid gör lika bra jobb. Läs mer
  • Carl B
    Carl B skrev om Fröken Rut
    Jag har haft fröken rut som städfirma i några år nu och är supernöjd. Alltid bra utfört arbete och punktliga med tider. Läs mer
  • Maria K skrev om Fröken Rut
    Bra bemötande, vilja att hitta en bra lösning för mig som kund. Ibland upplever jag att det är dålig kommunikation/projektledning internt hos Fröken Rut. De städtjejer som vi har är fantastiskt duktiga och jag är väldigt nöjd med deras jobb. De får betyg 5 medan projektledning mm får betyg 3. Läs mer

Arsenalgatan 12 c, 411 20 Göteborg