Fröken Rut

Kungsportavenyn 3, 411 31 Göteborg — Visa karta

I över fyra år har vi på Ruts städ utfört städ här i Göteborgområdet. Vårt mål är att ni som kund ska känna er trygg när ni lämnar ert hem i våra händer. Därför kommer alltid samma städpersonal när ni beställer hemstäd, gång efter gång.

Vi är en städfirma som alltid jobbar tryggt och säkert, och är försäkrade hos IF i upp till 10 miljoner kronor. Vi noggranna, pålitliga och effektiva. Vi har helt enkelt vad som krävs för att städningen ska hålla högsta kvalitet.

Vill ni prova vår hemstädning? Då får ni första städtillfället för halva priset om ni bokar upp två tillfällen. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 7 kunder tycker om Fröken Rut

• Therese J
    Therese J skrev om Fröken Rut
    Väldigt bra och pålitliga! Flexibla ang tider och man kan alltid lita på att det blir rent och snyggt!
  • Rose-marie C
    Rose-marie C skrev om Fröken Rut
    Jag har använt mig av flera städfirmor men tycker att Fröken Rut har varit den som fungerat bäst för mig. Tjejen som kommer till mig gör ett jättebra jobb och man kommer hem till ett gnistrande rent hem. Det har också funkat bra med avbeställning och temporära ändringar. Jag tycker alltid att jag blivit professionellt bemött och att företaget är tillmötesgående mot mig som kund.
    Jag kan verkligen rekommendera dem.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Fröken Rut
    Helt perfekt städfirma. Håller tider, tydlig information och trevligt bemötande.
  • Therese Q
    Therese Q skrev om Fröken Rut
    Har från början haft en bra kontakt med Peter och är det något vi inte varit nöjda med så har vi löst det tillsammans
  • Tiina L
    Tiina L skrev om Fröken Rut
    Jätte nöjda! Bra med alltid samma städerska som alltid gör lika bra jobb.
  • Carl B
    Carl B skrev om Fröken Rut
    Jag har haft fröken rut som städfirma i några år nu och är supernöjd. Alltid bra utfört arbete och punktliga med tider.
  • Maria K
    Maria K skrev om Fröken Rut
    Bra bemötande, vilja att hitta en bra lösning för mig som kund. Ibland upplever jag att det är dålig kommunikation/projektledning internt hos Fröken Rut. De städtjejer som vi har är fantastiskt duktiga och jag är väldigt nöjd med deras jobb. De får betyg 5 medan projektledning mm får betyg 3.

Kungsportavenyn 3, 411 31 Göteborg