Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Pro Home Service

Pro Home Service

Ringögatan 23, 417 07 Göteborg — Visa karta

Vi på Pro Home Service erbjuder alla typer av hushållsnära tjänster med serviceinriktad personal och professionalitet. Målet är att du ska få mer tid i vardagen för sådant du gillar!

Framförallt erbjuder vi olika städtjänster, men vi jobbar också med trädgårdsskötsel och fönsterputsning. För att du ska känna att du får precis vad du bett om använder sig vår personal av tydliga checklistor och vi utformar alltid tjänsten efter dina behov.

RUT- och ROT-avdrag gäller för alla våra tjänster och vi sköter all nödvändig rapportering. Att anlita oss är ett enkelt, tryggt och smidigt sätt för dig att få mer tid i vardagen!

Läs vad 17 kunder tycker om Pro Home Service

• Göran K
    Göran K skrev om Pro Home Service
    Punktliga, trevliga och väl genomfört - några små missar men det rättades snabbt till vid påpekande.
  • Yael F
    Yael F skrev om Pro Home Service
    Jag är mycket nöjd - allt fungerade superbra: bemötandet inkl speciella önskningar om byte av dag o nyckelinlämning, och perfekt städning trots problem med vatten!
  • Jennifer P
    Jennifer P skrev om Pro Home Service
    Rekommenderas verkligen! Trevlig personal och enkelt och smidigt på alla sätt! ! Återkommer gärna!
  • Mats W
    Mats W skrev om Pro Home Service
    Vi anlitade Pro Home Service för flyttstäd. Både vi och de nya ägarna är supernöjda! Toppklass på utfört uppdrag! Rekommenderas varmt!
  • John A
    John A skrev om Pro Home Service
    Superbra städning och bemötande. Vi har provat ett par andra städ firmor hemma innan men Pro Home Service överraskade oss och gjorde den bästa städningen vi har haft. Vi är supernöjda!!
  • Christiane F
    Christiane F skrev om Pro Home Service
    Vi hade lite bråttom att boka en storstädning av vårt nya hus några dagar innan jul, men Pro Home Service reagerade snabbt och proffsigt. Städningen var vi väldigt nöjda med och personalen både på kontoret och på plats var vänligt och serviceinriktat. Därför kan Pro Home Service varmt rekommenderas.
  • Elice S
    Elice S skrev om Pro Home Service
    Helt nöjd med flyttstädningen som jag beställde, flyttade till ett hus där flyttstädningen hade utförts av er och var helt nöjd med resultatet. Lämnade även ut era kontakt uppgifter till min mäklare/mäklarassistent då de frågade om jag kunde rekommendera någon städfirma. Så Tack för ett väl utfört arbete :-)
  • Bo S
    Bo S skrev om Pro Home Service
    Lätt att få en bild av kostnaden redan på hemsidan, tydlig information om vad som ingår i flyttstäd som var det vi beställde. Snabb återkoppling att förfrågan mottagits.Tyvärr blev det ett fel när offerten och bekräftelse skulle skickas. Trots två försök har vi fortfarande inte fått någon offert per mail. Tyvärr blev bemötande på telefon inte det bästa av en av era anställda, då det ifrågasattes om jag läst mina mail. Allt löstes dock till det bästa och vi är mycket nöjda med själva städningen. Trevliga tjejer som städade mycket bra och lämnade en skriftlig redogörelse efter sig.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Pro Home Service
    Jag tyckte att det var bra och serviceinriktad personal dom visste vad dom skulle göra.Ett väldigt fint utfört jobb.
    Jag kan mycket väl rekommendera dom.
  • Markus L
    Markus L skrev om Pro Home Service
    Bra bemötande vid både bokning och utförande, punktliga och ett väl utfört jobb.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Pro Home Service
    Anlita ALDRIG detta företaget!! Det värsta jag varit med om. Dom gör hälften av allt och säger sen att dom gjort det som ingår. Efter lite tjat och bildbevis går dom med på att åtgärda bristerna men gör det aldrig.
    Brister som fanns var: flugskit och spindelväv på golvet, ej avtorkad köksyta, fläckar på golvet, 3cm strimmor i nederkant på fönstrena och en del ej avtorkade element och fönsterkarmar. Fakturan är bestriden!
  • Olof H
    Olof H skrev om Pro Home Service
    Trevliga. Bra städat. Höll tiden.
  • Anna F
    Anna F skrev om Pro Home Service
    Mycket nöjd. Och dom kunde på kort varsel! Det var uppskattat.
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Pro Home Service
    Jag tycker att det var bra service och bra information.
  • Alban Q
    Alban Q skrev om Pro Home Service
    Jag är själv egen företagare och mycket kräsen när det gäller service. Men när det gäller detta företag så upfyller dom alla krav dels när det gäller utförandet av arbetet men även det fantastiskt trevliga bemötande jag fick av Susanne när hon kom för att påbörja arbetet i min bostad.
    susanne o gillar detta
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Pro Home Service
    Mycket bra service och är väldigt nöjd över resultatet, första gången jag anlitar hjälp och sannerligen inte sista. Rekommenderas verkligen!
  • Patrick S
    Patrick S skrev om Pro Home Service
    Beställde en flyttstädning och Susanne och Ida gjorde ett toppen jobb. Kommer använda mig av dessa igen om jag behöver en storstädning!
    susanne o gillar detta

Ringögatan 23, 417 07 Göteborg