DIN BUTLER GÖTEBORG AB

4.1

11 omdömen om DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Christine maria birgitta F
Skrev om DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Sofia Svarar snabbt och är väldigt tillmötesgående. Dom gör ett jätte bra jobb och jag kan varmt rekommendera Din butler för flyttstäd.

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Brad anders christofer L
Skrev om DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Fint städat, nöjd med resultatet :)

Carl D
Skrev om DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Bra utfört jobb, mycket trevlig personal och snabba svar vid bokning.

Svar från DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Hej Carl, Tack för din recension. Det glädjer oss att du blev så nöjd! Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Sofia, DIN BUTLER GÖTEBORG

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Jens M
Skrev om DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Snabbt, vänligt och proffsigt bemötande på mejl. Lika proffsigt i själva utförandet.

Svar från DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Hej Jens, Vi uppskattar din kommentar och det känns fantastiskt att läsa en sådan positiv recension. Vi prioriterar vår kundnöjdhet. Trevlig helg! Med vänliga hälsningar, Sofia, DIN BUTLER GÖTEBORG

Leonor A
Skrev om DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Jag anlitade din butler i november . De jag uppskattar med företaget är att man kan ha en konversation på Mail, de passar mig super bra . Blev super nöjd med städningen . Och tjejerna som var hos mig var super gulliga ❤️

Svar från DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Hej Leonor, Tack för din fina recension, vad glada vi blir! Hoppas vi hörs igen framöver! Med vänliga hälsningar, Sofia, DIN BUTLER GÖTEBORG

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

CELESTE E
Skrev om DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Anlitade Din Butler för ett flyttstäd. De ankom i god tid inför städningen och allt blev rent och snyggt som köparen också godkände. Drog över en aning på tiden men hellre det än att det blir halvdant gjort. Prisvärt. Rekommenderas!

Svar från DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Hej Celeste, Tack för din recension och vad kul att du blev nöjd med städningen! Hoppas vi hörs igen framöver! Med vänliga hälsningar, Sofia, DIN BUTLER GÖTEBORG

LUMINITA-ADINA D
Skrev om DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Mycket nöjd med flyttstädningen som DinButler utförde. Väldigt bra kontakt med Sofia på kontoret som gjorde sig tid och svarade på alla möjliga frågor jag hade. Teamet jobbade fokuserad och ville verkligen satsa på kvalitet och kundnöjdhet. Priset var också fördelaktig. Jag rekommenderar DinButler och är övertygad att använda deras tjänster i framtiden.

Svar från DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Hej Adina, Tusen tack för recensionen! Underbart att höra att du blev nöjd med flyttstädningen och vi ser fram emot att höra från dig snart igen. Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Sofia, DIN BUTLER GÖTEBORG

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
FEXHRIJE S
Skrev om DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Dom var och storstädade hos mig och jag blev jättenöjd. Superproffsiga och pålitliga. Jag kan varmt rekommendera DIN BUTLER GÖTEBORG.

Svar från DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Hej Fexhrije, Tack för din recension! Det glädjer oss att du blev så nöjd och tack för att du rekommenderar oss vidare till andra. Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Sofia, DIN BUTLER GÖTEBORG

Jonas Leif O
Skrev om DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Vi har nu haft hemstäd i tre månader och tjejerna gör ett fantastiskt jobb! Sofia på kontoret är också alltid trevlig och lösningsorienterad.

Svar från DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Hej Jonas, Tusen tack för din fina recension! Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Sofia, DIN BUTLER GÖTEBORG

Emelie Linnea Susanne G
Skrev om DIN BUTLER GÖTEBORG AB

mycket besviken med utfört arbete: hade missat att torka av flera områden (såsom kaffbryggare, lampor, hyllor mm), det var damm kvar på lister, hörn, under säng mm, skulle ha 3h städning men de gick efter halva tiden, kändes som de inte alls brydde sig

Svar från DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Hej Emelie, Vad tråkigt att du blev så missnöjd med hemstädningen, beklagar detta! I samband med bokningen meddelade vi att städtiden halveras pga. att vi alltid arbetar i städteam om två eller tre vilket innebär att vi inte gick efter halva tiden. Vi gjorde våra timmar som vi skulle delat på X antal personer. Vi beklagar samtliga missar och hade önskat att du hörde av dig till oss så att vi kunde komma och åtgärda de punkter som du hade att anmärka på men du valde att inte utnyttja städgarantin. Vad jag förstår var du...

NATALIA Z
Skrev om DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Jätte dåligt utfört arbete av företaget. Städningen var under all kritik- det lämnades damm på bokhyllor, lampor, dörrlister, badrumsspegeln och golvlister. Badrumsgolvet lämnades med dammråttorna under tvättställ och bakom toalettstolen. Aggressiv bemötande när jag kontaktade företaget efteråt. Dålig städning efteråt med! Rekommenderar inte det företaget!

Svar från DIN BUTLER GÖTEBORG AB

Hej Natalia, Tack för att du har tagit dig tid att skriva ett omdöme och dela med dig av din upplevelse! Vi ber ännu en gång om ursäkt för samtliga missar och uppskattar att du hörde av dig till oss efter upptäckten av dessa. Vi kom och åtgärdade samtliga punkter dagen efter och förklarade på plats att det var en hemstädning du köpte och inte en storstädning. I samband med bokningen skrev vi till dig att du behövde förbereda vissa saker innan vi kom, såsom exempelvis ta fram städmaterial och ha all städutrustning hemma...