Theresas Städ

Theresas Städ

Ring 031-51 89 49 theresasstad.se
4.3

Theresas Städ är Göteborgs mest prisvärda städfirma för privatpersoner, föreningar och företag! Vi erbjuder alla våra tjänster som abonnemang, på avtal eller vid enstaka tillfällen. Våra tjänster innefattar allt från hemstädning, flyttstädning, båtstädning, trädgårdsskötsel, kontorsstädning och trappstädning till byggstädning,...

26 omdömen om Theresas Städ

Helene S
Skrev om Theresas Städ

Vi är tyvärr väldigt missnöjda med Theresas städ som vi har anlitat som hemstäd varannan vecka. Det första städtillfället var städet exemplariskt utfört men efter det har det tyvärr fungerat sämre. Vid ett tillfälle var städet så illa utfört så de fick komma tillbaka och städa (utan extra kostnad). Tre gånger har de dessutom hört av sig EFTER utsatt tid för städ (via mejl) och sagt att de inte kan komma.

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Lena L
Skrev om Theresas Städ

fullständig katastrof. Personalen kunde ingen svenska alls och gjorde följaktligen inte det de var ombedda att göra. Boka aldrig städning hos detta företag om du vill vara nöjd med resultatet

Zlatko D
Skrev om Theresas Städ

Detta företag är inte seriöst avbokade vår flyttstädning kl 08:15 när dom skulle komma kl 09:00. Huset var sålt och företaget sa att ni får lösa något själva vi har fått avbokning och kan inte hjälpa er. Ett skämt. Service nivå noll

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

ANA SOFIA R
Skrev om Theresas Städ

Rekommenderar starkt Theresas Städ! Vi blev hastigt i behov utav städ då vår in house lokalvårdare tyvärr blev sjukskriven strax innan sommaren. Vi kontaktade då Theresas Städ som på kort varsel var tillgängliga och på plats, super flexibla och tillmötesgående våra behov och krav. Super trevlig personal och tålmodiga mot ibland snabba ändringar på kort varsel :)

Aðalsteinn H
Skrev om Theresas Städ

Jag anlitade Theresas Städ för flyttstäd. Trevligt bemötande. Bra resultat!

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Karl K
Skrev om Theresas Städ

Jag fick tag på Theresa på kort varsel för en flyttstäd bara 2 dagar efter samtalet, mitt i semestertider. Det löste sig galant, nyckellämning och återlämning löste sig bra även då jag inte själv kunde närvara vid återlämning. Theresa är trevlig att ha med att göra och överenskommelse på telefon/SMS hålls. Jag rekommenderar Theresas städ.

ROBIN E
Skrev om Theresas Städ

Ger min bästa rekommendation att anlita denna firma. Vi på Sistec AB Göteborg är väldigt nöjda gällande både resultatet av varje enskild städning och även med kontakten från Theresa själv till hennes personal där allting blir väldigt personligt och trevligt.

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
TUIJA L
Skrev om Theresas Städ

Tack för en jätte fin storstädning, kunde inte gjort de bättre själv. Allt dammades och torkaded av, badrummet va skinande rent till minsta detalj. Tack igen 🙏

MAX A
Skrev om Theresas Städ

Vi bokade en städning som var väldigt viktig då vi hade visning 2 dagar efter helgen. Först visste inte den första vi pratade med ifall dem gjorde städningar på helgen, vilket dem gjorde enligt deras hemsida. Efter mail och telefon korrespondens så fick vi tillslut bekräftat att dem skulle komma vid 10:00. Klockan är nu 16:00 och dem har varken hört av sig, knackat på eller ringt på klockan. Vi har ringt dem ca 10 ggr och dem har inte svarat en enda gång, och efter ca 2 timmar åkte vi till adressen dem uppgav på deras hemsida,...

Premthip Y
Skrev om Theresas Städ

They arrived at our house on time. They came with 4 people, it was so quick with that. They helped us clean the dirtiest and most annoying part of our apartment and our windows are so shinny, even our landlord complimented them. With the cheap price service, we felt unsure at first but after the result, it is worth what we paid. Last, they have a longer guarantee compared to other cleaning companies. :D

Svar från Theresas Städ

Thank you for your nice review, wish you all the best=)

Sarah L
Skrev om Theresas Städ

Trevligt och proffesionellt bemötande ! Riktigt fint städat och det var så rent när allt var klart! Rekommenderar starkt !

Svar från Theresas Städ

Tack Sarah för ditt fina omdöme =)

THERESE S
Skrev om Theresas Städ

Fantastiskt fin hemstädning och ett väldigt trevligt bemötande. Tack för ett skinande rent hem!

Tack Therese för ditt fina omdöme 🌸

Susanne S
Skrev om Theresas Städ

Personalen är helt underbar Man blir bemött fantastiskt Städningen dom gjorde var kanon För att inte tala om mina fönster så fina har dom aldrig varit. Så nu blir det Theresas städ varann vecka /Susanne

Tack Susanne för ditt underbara omdöme 🤗 🌸

Åsa Erika Ö
Skrev om Theresas Städ

Har flyttat ett stort antal gånger i mitt liv och jag har aldrig tidigare sett en så välgjord flyttstädning. Upplevde även bemötandet som mycket bra och de är flexibla, allt gick väldigt smidigt.

Åsa Erika Ö och Theresas Städ gillar detta
Svar från Theresas Städ

Tack Åsa för ditt helt fantastiska omdöme 🌺 Lycka till med erat nya boende.

Daniela S
Skrev om Theresas Städ

Mycket bra bemötande och riktigt nöjd med flyttstädningen!

Svar från Theresas Städ

Tack Daniela för ditt fina omdöme, önskar er en fortsatt fin sommar 🌞

ÅSA L
Skrev om Theresas Städ

Proffsigt, rent, snyggt och väldigt bra kommunikation hela tiden, dessutom värt varenda krona och lite till, Glad och Nöjd!

Tack Åsa för ditt fina omdöme🌺 Ha en underbar sommar och fortsatt semester 🌞

Pawel K
Skrev om Theresas Städ

Super städ firma. De utför ett professionellt arbete, snabbt och smidigt.

Svar från Theresas Städ

Tack Pawel för ditt omdöme 🌸 Lycka till i erat nya boende.

Kröli J
Skrev om Theresas Städ

Jag blev väldigt väl bemött, väldigt trevliga å fina å hjälpsamma , kan varmt rekomendera deras städ å vänlighet, så duktiga så jag kommer alltid i fortsättningen annlita dom!!

Tack Kröli för ditt super fina omdöme! Vi ses nästa vecka igen 🌸

Shivadeep M
Skrev om Theresas Städ

was very smooth, not much hassle. Easy to talk with and job was done very nice, on point!. I will surely take their help in future. I highly recommend this cleaning company!

Svar från Theresas Städ

Thank you for a nice rating 🌸 Hope moving in to you're new place went smooth.

Christian N

Trevliga och glada! Grymt resultat

Tack för ditt fina omdöme Christian 🤗

Christoffer K
Skrev om Theresas Städ

5 timmar grov städ med kommande fortsättning och löpande underhåll Förtroendegivande, flexibelt, enkelt, prisvärt, rent Städningen anpassas efter mina/husets behov Tack för hjälpen :)

Tack Christoffer för ditt fina omdöme. Ses nästa vecka ! 😊

Isabella L
Skrev om Theresas Städ

Hörde av mig angående storstädning, blev trevligt och proffesionellt bemött både på telefon och vid ankomst den bokade tiden. Mycket bra och välgjord städning där dem lämnade huset skinande rent. Märktes att de la tid på de små detaljerna som gör så stor skillnad. Kan inte mer än rekommendera Theresas Städ och ser redan fram emot nästa bokade städning hos mig.

Svar från Theresas Städ

Tack för ditt fina omdöme 🌸 gjorde våran helg !

Sofia L
Skrev om Theresas Städ

Mycket nöjd med städningen! Rekommenderas varmt! Trevligt bemötande och snabba svar! Anlitar gärna Theresas Städ igen!

Svar från Theresas Städ

Hej Sofia ! Tack för ditt fina omdöme 🌸 Ha en jätte fin fortsatt vecka!

Christoffer D
Skrev om Theresas Städ

Vi använder Theresas Städ två gånger i månaden för hemstäd, och har aldrig varit nöjdare med hemstäd än nu! Vi har testat både stora och små städbolag i flera år, men det är alltid något som inte funkar. Med Theresas Städ får man bra städ, snabb och trevlig service, bra dialog och kundkontakt, och det där lilla extra! Rekommenderas varmt! / Familjen Holmgren Axner

Svar från Theresas Städ

Tack för ditt fina omdöme 🌸 Önskar er en underbar helg !

Minna A
Skrev om Theresas Städ

Flyttstäd Kunnig och tillmötesgående personal Levererar vad de lovar och lite till. Smidigare flyttstäd får man leta efter, effektiva, kunniga och väldigt lyhörda för kundens önskemål. Lägenheten såg ut som ny efter deras besök. Mycket prisvärd! Kan varmt rekommendera! Tack!

Svar från Theresas Städ

Tack för ditt fina omdöme, värmde oerhört mycket.

Simon J
Skrev om Theresas Städ

Noggrann, trevlig och lätt att göra med.

Svar från Theresas Städ

Tack för ditt fina omdöme Simon