Daily hemservice

• 2020-04-01

Maja H skrev om Daily hemservice
    Jätteduktiga och noggranna!!! Kommer att anställa de igen! Läs mer
    2020-04-02 Daily hemservice svarar Maja H
    Tack så jättemycket för dina fina ord snälla Maja! Vi älskar att göra våra kunder nöjda och det gläder oss att du är en av dem :D
  • 2020-03-30

Johanna P skrev om Daily hemservice
    Superbra service och trevligt bemött! vid flyttstäd Väldigt nöjd :) Läs mer
    2020-03-30 Daily hemservice svarar Johanna P
    Hej Johanna,
    Tusen tack för ett bra och stark rekommendation
  • 2020-03-24

Elin Q skrev om Daily hemservice
    Jag använde Daily Hemservice för flyttstäd av lägenhet på 50kvm och är jättenöjd. Bra bemötande, snabb kommunikation och framförallt en ren lägenhet utan anmärkningar vid besiktning. Jag rekommenderar Daily hemservice för flyttstäd! Läs mer
  • 2020-03-16

Pablo S skrev om Daily hemservice
    Jag beställde en flyttstädning. Det jag fick var ett fantastiskt genuint och trevligt bemötande av Fekadu och hans medarbetare, samt en ren och fin lägenhet. Kvartersvärden inspekterade lägenheten direkt när de var klara och hittade inga anmärkningar.

Frågan kring flyttstädningen hade stressat mig väldigt mycket och jag är väldigt tacksam och nöjd över att Daily Hemservice gjorde ett så bra och professionellt jobb.

Jag rekommenderar de starkt! Läs mer
    2020-03-17 Daily hemservice svarar Pablo S
    Tack så jättemycket Pablo för din recension och dina fina ord! Det glädjer oss och motiverar oss att arbeta ännu hårdare.
  • Fredrik H

2020-03-13

Fredrik H skrev om Daily hemservice
    Hemstädning 3h-mkt nöjd med deras fina bemötande och städresultat. Litet minus för att de startat diskmaskin där de ställt in 2 glas som ej klarar det och sprack Läs mer
  • 2020-03-11

Sara E skrev om Daily hemservice
    Väldigt gott bemötande gällande vårt flyttstäd så det är vi mycket nöjd med.
    De hade mestadels gjort en väldigt bra städning, det som var städat var välstädat. Dock hade de dels missat ett helt köksskåp där jag själv fick städa ur efteråt, fläckar av medel som var kvar på bänkskivan i köket, golvet var smutsigt. Dörrarna inte dammtorkade. Tråkigt att behöva gå själv och eftersträva. Läs mer
  • Åsa M

2020-03-05

Åsa M skrev om Daily hemservice
    Vi köpte 2 timmars städ.
    Det var lätt att få kontakt och de var väldigt behjälpliga med tider. De till och med kunde hämta upp nyckeln på mitt jobb så någon av oss slapp vara hemma vid tidpunkten för städet.
    Men dessvärre vad städet ingen höjdare. Ett i mina ögon "slarv-städ". Hade jag själv städat i 2 timmar hade det blivit skinande rent. Det var inte dammsugit under sängen, de lyfte inte på grejor för att dammsuga eller våttorka. Kyl- och frys var flammiga och inte rena efter avtork. Läs mer
    2020-03-09 Daily hemservice svarar Åsa M
    Hej Åsa!
    Vi tackar för dina synpunkter och beklagar att vår städning inte uppfyllde dina förväntningar. Vår service är till för att göra kunderna så nöjda som möjligt och det hade underlättat samt uppskattas om denna feedback hade förmedlats vid det aktuella tillfället så vi hade haft möjlighet att åtgärda på plats.
  • 2020-03-03

Susanna L skrev om Daily hemservice
    Hemstädning 4 Tim varannan vecka
    Noggrann och mycket vänlig och service inriktad person som utförde arbetet
    Vi var mkt nöjda Läs mer
    2020-03-03 Daily hemservice svarar Susanna L
    Hej Susanna,
    Tusen tack för ett bra och stark rekommendation 🙏🏻
    Hälsning/Daily Hemservice

Stor tack🙏🏻
    Daily hemservice
  • 2020-02-06

Julia A skrev om Daily hemservice
    Bra att de kan komma på helger. Trevliga människor som gör bra jobb. Läs mer
    2020-02-06 Daily hemservice svarar Julia A
    Hej Julia
    Tack så jättemycket!!!
    Daily Hemservice
  • 2020-02-04

Håkan E skrev om Daily hemservice
    Bra jobb, flexibel inställning, snabb kommunikation. Läs mer
    2020-02-04 Daily hemservice svarar Håkan E
    Hej Håkan,