Putsa fönster i Huddinge

5 rekommenderade fönsterputsare i Huddinge kommun

• BRITT-INGER S
    BRITT-INGER S: Städade vårat hus på Dalarö, super bra städning, så nöjda. Bra pris, trevlig o proffsig personal.
  • Behöver du hjälp med Städ, Bygg eller Transport? Välkommen till oss på JCS Company!
    Carlos C
    Carlos C: Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!
  • Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Hans Thomas K
    Hans Thomas K: Fantastisk kvalitet på hemstädningen! Och mycket bra service! Rekommenderas varmt!
  • First Q Städ AB - Lev i en verklighet där ett proffs städar ditt hem!
    Lena K
    Lena K: Flyttstädning var deras första uppdrag vilket vi var nöjda med. Därefter regelbunden städning hemma. Trevliga människor ...
  • Välkommen till oss på Neonia AB. Vi städar rent och håller koll på dina hygienartiklar när du inte orkar.
    : Polering av golv i trapphus. Ett mycket bra bemötande och positiva personer. Allt blev mycket bra och vi blev inte störd...
Visa sida:

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte