Mrs.Clean AB

På Mrs.Clean AB arbetar vi sedan 2018 med att skapa en enklare och trivsammare vardag för våra kunder genom att tillhandahålla och utföra städtjänster. Vi tror på att vi och andra mår bättre när det är rent och att vi kan skapa trivsammare hem, mer inbjudande entréer och produktivare arbetsplatser.
Vi jobbar hårt för att behålla en hög kvalitet och servicenivå av våra tjänster både hos befintliga och nya kunder.
Vad vill du göra med din tid? Vi hoppas att vi kan hjälpa dig en bit på vägen genom att frigöra tid för dig samtidigt som vi bidrar till en inspirerande och hemtrevlig miljö.
Vårt mål är att sätta fokus på ditt behov och anpassa oss efter era önskemål .

Läs vad 5 kunder tycker om Mrs.Clean AB 2

• 2022-09-10 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande på alla sett och vis, städning bra och profisig utförd.
    Vi anlitar Mrs Clean för städning av vårt boende, och det har alltid varit mycket bra.
  • skrev om Mrs.Clean AB
    2022-09-08 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med städni ngen .Mycket fin och trevlig personal
    Tack , vi är nöjda när du är nöjd :)
    Tacka er som är våra kunder - tack vare er och era fina rekommendationer har Mrs.Celean vuxit fort.
  • 2022-09-02 Insamlad av företaget
    Rent och fint efter en 5 timmars städ. Smidigt med bokningen som var väldigt flexibel! Kan rekommenderas
    Hej Anton , tack för din feedback och du är alltid välkommen.
    Önskar dig fin helg .

Med vänlig hälsning Milana
  • 2022-08-31 Insamlad av företaget
    Ett mycket trevligt bemötande och väldigt professionellt sätt för städningen. Välstädat lägenhet, har inget att klaga på. Tack att ni finns 😊
    Tack för den fina feedbacken och välkommen åter :) . Mrs.Clean AB
  • 2022-08-31 Insamlad av företaget
    Hemstädning. Utmärkt service, lyhörd personal, anpassar sig efter kundens önskemål och behov. Ren och fin lgh varje gång.
    Tack och vi är glada att ha dig som kund . Mrs.Clean AB