Mrs Clean AB

Mrs Clean AB

Ring 0103-35 47 37 www.mrsclean.se

På Mrs.Clean AB arbetar vi sedan 2018 med att skapa en enklare och trivsammare vardag för våra kunder genom att tillhandahålla och utföra städtjänster. Vi tror på att vi och andra mår bättre när det är rent och att vi kan skapa trivsammare hem, mer inbjudande entréer och produktivare arbetsplatser. Vi jobbar hårt för att behålla...

7 omdömen om Mrs Clean AB

Tetiana Z
Skrev om Mrs Clean AB

Det såg ut som en helt annan lägenhet för det var så rent. Vi är så nöjda med både bemötande och utförandet. Trevliga, enkla att ha att göra med .

Mrs Clean gillar detta
Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Inger Margareta K
Skrev om Mrs Clean AB

Jag har städning och är mycket nöjd. Tjejen är punktlig och mycket duktig. Det enda är att hon inte pratar svenska eller engelska.

Mrs Clean gillar detta
Svar från Mrs Clean AB

Tack för din feedback , Vi uppskattar din feedback , som vi använder för att bli bättre och ge dig och våran kunder en så bra tjänst genom städning .

Martin K
Skrev om Mrs Clean AB

Mycket bra bemötande på alla sett och vis, städning bra och profisig utförd. Vi anlitar Mrs Clean för städning av vårt boende, och det har alltid varit mycket bra.

Mrs Clean och Ann-Sofie R gillar detta
Svar från Mrs Clean AB

Tack Martin , Vi är på Mrs.Clean AB mycket tacksamma för kunder som du och hoppas att du håller till oss i årtal framöver ! Tack igen

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Irma B
Skrev om Mrs Clean AB

Jag är mycket nöjd med städni ngen .Mycket fin och trevlig personal

Svar från Mrs Clean AB

Tack , vi är nöjda när du är nöjd :) Tacka er som är våra kunder - tack vare er och era fina rekommendationer har Mrs.Celean vuxit fort.

Anton B
Skrev om Mrs Clean AB

Rent och fint efter en 5 timmars städ. Smidigt med bokningen som var väldigt flexibel! Kan rekommenderas

Svar från Mrs Clean AB

Hej Anton , tack för din feedback och du är alltid välkommen. Önskar dig fin helg . Med vänlig hälsning Milana

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Soham K
Skrev om Mrs Clean AB

Ett mycket trevligt bemötande och väldigt professionellt sätt för städningen. Välstädat lägenhet, har inget att klaga på. Tack att ni finns 😊

Svar från Mrs Clean AB

Tack för den fina feedbacken och välkommen åter :) .

Thilini M
Skrev om Mrs Clean AB

Hemstädning. Utmärkt service, lyhörd personal, anpassar sig efter kundens önskemål och behov. Ren och fin lgh varje gång.

Svar från Mrs Clean AB

Tack och vi är glada att ha dig som kund .

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen