JCS Company AB

Välkommen till JCS Company AB!

Vi är ett familjeföretag som startade 2002 med endast 2 anställda. Idag är vi 12 anställda inom bolaget med siktet inställt på att bli ännu fler. Med passion för service kan vi på JCS Company hjälpa dig med allt inom flytt, städ och bygg.

Flytt: Flytthjälp och Transport av avfall.
Städning: Hemstädning, Kontorsstädning, Fönsterputs, Flyttstädning, Sanering mm.
Bygg: Byggrenovering, Rivning, Hantlangning, Grovstädning.

För oss står kvalitet i fokus och vi kan bistå med kompetent personal till dig som anlitar oss, såväl för privat som offentlig sektor. Vi tror på att ha en öppen kommunikation med alla våra kunder. Genom korta beslutsvägar och rak kommunikation ser vi till att slippa missförstånd. Varmt välkommen!

Läs vad 65 kunder tycker om JCS Company AB 2

2022-09-21 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med bemötande och lyhördhet, när vi behövde byta städdag. Städningen var till full belåtenhet. Kan rekommenderas.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Jag vart trevligt mött personalen var mycket kompetent jag köpte en städtjänst och blev mycket nöjd
    2022-08-01 Verifierad kund
    Very good and detailed cleaning. I recommend it 100%
  • Omar L
    skrev om JCS Company AB
    2022-07-14 Verifierad kund
    Duktiga på att göra sitt jobb.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och perfekt utfört.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Pålitlig företag jag rekommenderar de.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Proffsiga! Väldigt bra kommunikation med dom och fantastik resultat.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och jag är så nöjd över
    fönsterputsningen.
    Kommer absolut att anlita dom framöver igen.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Tyvärr allt för mycket fläckar i efterhand som inte syntes när inte solen låg på. Ser ut som dem borde bytt vatten lite oftare.
    Hej Lotti, vad tråkigt att du blev missnöjd. Vi har 100% nöjdhetsgaranti, vilket innebär att vi kommer tillbaka och åtgärdar felet under 24 timmar om du som kund inte känner dig helt nöjd med resultatet.
    En arbetsledare kommer att kontakta dig med förslag på en dag då vi kan komma. Mvh Veronica B.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Väl bemött både vid beställning och genomförande.
    Kunniga inom sitt område och smidiga att ha att göra med via mejl och på plats.
    Uppdraget var 4,5 timme städning efter stambyte i en tvåa. Fokus på fönsterputs och ytskikt i kök. En person tog uppdrag fönster och den andra ytskikt. Otroligt effektiva, kompetenta för denna typ av uppdrag dessutom flexibla och trevliga! Kan varmt rekommendera JCS Company AB och kommer att anlita dem igen om tillfälle ges.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Har för mina företags räkningar anlitat dem i över tio år och nu även anlitat dem för Brf's räkning. Bara bra att säga.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Seriöst företag med duktig och pålitlig personal.
    Färdigställer alltid entreprenaden till utsatt tid.
    Michael Köld
    Alpid AB
    2022-04-07 Verifierad kund
    Mycket bra utförd fönsterputsning. Trevlig personal
    2022-04-04 Verifierad kund
    Vi blev utmärkt bemötta och arbetet utfördes till full belåtenhet
    2022-04-04 Verifierad kund
    Fick snabbt kontakt med Daniel att boka in ett byggstäd efter en lägenhetsrenovering, där vi hade väldigt lite tid innan inflyttning. Hans Team gjorde ett fantastiskt arbete och gjorde så att vi kunde flytta in dagen efter. Jag kan varmt rekommendera JCS Company för snabb och proffsigt bemötande och noga utfört arbete. Vi är super nöjda!
    2022-03-29 Verifierad kund
    Snabba svar, flexibla med tider och bra utfört arbete.
    2022-03-07 Verifierad kund
    Väldigt trevlig bemötande och väl utfört arbete.
    2021-11-22 Verifierad kund
    Städning av en lägenhet varannan vecka.
    Dom har varit här 2 ggr och vi är jätte nöjda
    2021-11-17 Verifierad kund
    Smidigt, snabbt och väldigt trevligt bemötande
    2021-09-27 Verifierad kund
    Jättebra service och väldigt nöjd med utförd städning.
    2021-05-17 Verifierad kund
    Jag har vid tre tillfällen de senaste åren använt JCS för flytt. De har varit glada, trevliga, alltid i tid, tillmötesgående och hjälpsamma.

Jag rekommenderar dem varmt.

Yvonne Söderberg
    2021-05-06 Verifierad kund
    Jag har anlitat JCS Company för hemstädning i flera år. Det har fungerat utmärkt! De är dessutom pålitliga och flexibla när det behövs.
    2021-05-06 Verifierad kund
    Når upp till ens förväntningar utan problem!
    Hemstädning är superbra! Kan varmt rekommendera JCS COMPANY AB🙂
    2021-04-22 Verifierad kund
    JCS har en mycket bra städtjänst, väldigt trevlig och pålitlig personal, har anlitat dem utan avbrott i över 7 år!
    2021-04-22 Verifierad kund
    Jag har anlitat JCS för flyttning otaliga gånger genom åren både privat och via företaget. Det har varit både stora och små flyttar.

Här får man alltid supertrevligt bemötande, perfekt utförda tjänster och allt fungerar så smidigt och smärtfritt.

Bästa tänkbara flyttfirma! Så tacksam för all hjälp genom åren och kan verkligen rekommendera dem.
    /Suzanne
    2021-04-22 Verifierad kund
    Jag har använt mig av JCS Company för städning av min lägenhet i ett halvår. Jag är väldigt nöjd och tycker det blir väldigt fint. Väldigt prisvärt efter Rut och jag sparar mycket tid.

Väldigt bra bemötande och trevlig personal. Rekommenderar dom verkligen.
    2021-04-22 Verifierad kund
    Utmärkt service och supertrevlig bemötande.
    2021-04-20 Verifierad kund
    Jag köpte flyttstäd av en tvårummare. Jag har enbart positiva upplevelser av kontakten med JCS från första till sista kontakten. Det gick snabbt att få en tid som passade och jag är imponerad av hur glänsande ren lägenheten var.
    Jag kan varmt rekommendera JCS till alla som behöver städning utförd och kommer att vända mig till företaget igen vid behov.
    2021-04-05 Spontant omdöme
    Flexibla och utförde flytten felfritt! De stötte på problem med en stor möbel men lyckades få med den till vår stora glädje. Marcos är supertrevlig!
  • 2021-03-09 Spontant omdöme
    Jag kan varmt rekomendera JCS Company. Mycket professionella, hög service. Jobbade snabbt och effektivt. Dessutom trevliga!
  • Lisbeth B
    skrev om JCS Company AB
    2021-01-15 Spontant omdöme
    Flyttade bland annat ett tungt skåp.
    Utmärkt från början till slut. De kom snabbt, de jobbade snabbt och bra och var dessutom trevliga och tillmötesgående. Rekommenderar företaget!
  • 2021-01-02 Spontant omdöme
    Snabbt och effektivt. Mycket prisvärda. Supertrevliga
    2020-12-30 Spontant omdöme
    Superbra flytthjälp. Jättetrevligt bemötande och de är skickliga och effektiva. Har fått hjälp två gånger nu och det har varit lika bra båda tillfällena. Rekommenderas verkligen!
    2020-12-06 Spontant omdöme
    Jah tyckte att det är en bra firma. De förstår dig när du har en problem. Fick lära mig nya utmaningar.
    2020-10-05 Spontant omdöme
    Jag har köpt hemstädning vilket jag är väldigt nöjd med. Bra kontakt med företaget och bra detaljer i vad som ingick i tjänsten.

Kommer fortsätta ta hjälp av företaget för att underlätta min vardag.
    2020-10-02 Verifierad kund
    Anlitade dem som bärhjälp och de gjorde ett strålande jobb!
    2020-09-24 Verifierad kund
    Bortforsling av gamla resårmadrasser till återvinningen. Bra bemötande. Alla förväntningar infriades.
    2020-09-15 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda! Bra utfört arbete (flytt och magasinering); snabbt, effektivt och varsamt. Dessutom uppskattar vi att de var flexibla med tider.
    2020-09-14 Verifierad kund
    Flytt av bohag trevligt bemötande bra utfört arbete rekommenderas
    2020-09-09 Verifierad kund
    Vi fläck hjälp med en flytt. Vi är verkligen nöjda. JCS var professionella och snabba!
    2020-09-08 Verifierad kund
    Jag har anlitat JCS flera gånger i samband med flytt, både privat och med mitt företag. De ger alltid lika god service och engagemang varje gång. Jag är väldigt nöjd och vet alltid vart jag ska vända mig för hjälp. Litet som stort!
    Rekommenderar alltid till de jag känner.
    Suzanne
    2020-08-31 Spontant omdöme
    Bra service, trevlig personal!
    2020-07-23 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med flyttstädningen som utfördes på ett utomordentligt sätt. Vi kommer definitivt att använda deras tjänster igen.
    2020-05-12 Verifierad kund
    Snabb flytt. Flythjälp och flyttstäd
    Bra bemött
    2020-05-12 Verifierad kund
    Punktliga, proffsiga, väldigt trevliga!
    2020-05-11 Verifierad kund
    Allt okej, trevlig, duktig, snabb fast ordentligt utfört!
    Uppackning och montering av soffa samt bort transport av gammal soffa!
    2020-02-04 Verifierad kund
    Bara positivt, från bemötande i telefon till killarna som utförde flytten! Mina varmaste rekommendationer!
    2020-01-30 Verifierad kund
    Köpte tung bärhjälp av flygel. De kom i tid, var trevliga och proffsiga. Allt det du behöver och vill ha - pålitlighet och påhittighet. De löste uppgiften galant. Rekommenderas.
    2019-10-30 Spontant omdöme
    Alpid AB har anlitat JCS till slutstädning av våra ombyggnads projekt under fem års tid köpt städning för ca en miljon kr per år.
    Projekten har mestadels varit ombyggnader av kontorslokaler, restauranger samt butiker med lokalytor ifrån 200 m2 till 12 000 m2.
    Vi har även använt JCS till städuppdrag i säkerhetsklassade kontor.
    Som oftast i byggbranschen är det alltid stressigt i slutet av en entreprenad i de situationerna är JCS en väldigt bra samarbetspartner att lösa stressiga avslut med hög kvalité.
    JCS Ab personal är väldigt proffsig och lätt att samarbeta med och vill alltid lämna ifrån sig ett bra utfört arbete.
    Jag kan varmt rekommendera JCS AB.

Michael Köld
    Projektledare