JCS Company AB

Storvretsvägen 60, 142 34 Skogås — Visa karta

Välkommen till JCS Company!

Vi är ett familjeföretag som startade 2002 med endast 2 anställda. Idag är vi 20 anställda inom bolaget med siktet inställt på att bli ännu fler. Med passion för service kan vi på JCS Company hjälpa dig med allt inom transport, städ och bygg.

Transport - Flytthjälp, Tungtransport, Godstransport och Transport av avfall.
Städning - Hemstädning, Kontorsstädning, Fönsterputs, Flyttstädning, Sanering, Golvvård m.m
Bygg - Byggrenovering, Rivning, Hantlangning, Grovstädning.

För oss står kvalitet i fokus och vi kan bistå med kompetent personal till dig som anlitar oss, såväl för privat som offentlig sektor. Vi tror på att ha en öppen kommunikation med alla våra kunder. Genom korta beslutsvägar och rak kommunikation ser vi till att slippa missförstånd. Varmt välkommen!

Läs vad 16 kunder tycker om JCS Company AB

• 2019-10-30

Michael K skrev om JCS Company AB
    Alpid AB har anlitat JCS till slutstädning av våra ombyggnads projekt under fem års tid köpt städning för ca en miljon kr per år.
    Projekten har mestadels varit ombyggnader av kontorslokaler, restauranger samt butiker med lokalytor ifrån 200 m2 till 12 000 m2.
    Vi har även använt JCS till städuppdrag i säkerhetsklassade kontor.
    Som oftast i byggbranschen är det alltid stressigt i slutet av en entreprenad i de situationerna är JCS en väldigt bra samarbetspartner att lösa stressiga avslut med hög kvalité.
    JCS Ab personal är väldigt proffsig och lätt att samarbeta med och vill alltid lämna ifrån sig ett bra utfört arbete.
    Jag kan varmt rekommendera JCS AB.

Michael Köld
    Projektledare
    Alpid AB Läs mer
  • Carlos C

2019-10-23

Carlos C skrev om JCS Company AB
    Trevlig personal och bra service!
    Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat! Läs mer
  • 2019-10-23

Olle J skrev om JCS Company AB
    Man gav trygghet i att man visste vad uppdraget gällde. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-21

Matyas B skrev om JCS Company AB
    Snabb, smidig leverans, trevliga medarbetare och bra pris!
    Jag kan absolut rekommendera företaget på grund av min upplevelse. Läs mer
  • 2019-10-17

Hans-erik H skrev om JCS Company AB
    Jag anlitade Daniel och Veronica när jag hyrde ut mitt hus i Stockholm under sommaren på korttid via booking.com, och JCS städade efter varje gäst, och det var en av dom bästa erfarenheterna jag haft som kund.
    Dom skötte allt för jag bor utomlands och var inte ens hemma under hela sommaren.
    När sommaren var slut och 9 olika gäster hade bott i mitt hus så var betyget 9.8 i betyg totalt, men renlighet var 10 från varje gäst.
    Det är sällan man kan känna sig så trygg med att anlita någon men Daniel och Veronica är helt unika.
    Tack igen!!! Läs mer
    Hans-erik H gillar detta
  • 2019-09-25

Julia L skrev om JCS Company AB
    Lagning och målning av fasad. Tillmötesgående och flexibla. Väl genomfört. Läs mer
  • 2019-07-04

Marianne R skrev om JCS Company AB
    Har anlitat dem vid flera tillfällen och de är alltid lika tillmötesgående och positiva. Allt går att lösa med rätt inställning. De är flexibla, vänliga och kan arbeta riktigt hårt. Dessutom har de rimliga priser. Kan varmt rekommendera deras tjänster. Läs mer
  • 2019-06-27

Renato B skrev om JCS Company AB
    Seriös och ansvarsfull företag.
    Uppfyller kundens krav till fullo och dem har en professionell bemötande. Läs mer
  • 2019-06-05

Kent A skrev om JCS Company AB
    Vi köper byggstäd och andra städuppdrag samt byggnadsarbetstjänster från JCS Company. Bemötande från företagsledningen och dess anställda är alltid positivt och serviceinriktat. Och företaget lever helt klart upp till de förväntningar vi har på dem och gör alltid ett bra jobb. Läs mer

Anneli L skrev om JCS Company AB
    Fönsterputs bla av glasad balkong, ville slippa göra själv och hoppades att de fixade ytor jag inte når. Tyckte det var bra lite skådisar men inget jag kunde fixa till ,orkar eller vill inte klaga.
    Snabbt och bra trevlig service och bra bemötande. Läs mer
  • Lars-Eric S

2019-06-01

Lars-Eric S skrev om JCS Company AB
    Köpte tvätt av fönster inklusive inglasad balkong. Trevlig personal och glasklart resultat! Läs mer

Tonny G skrev om JCS Company AB
    Har bra kontakt med ägarna och arbetsledarna. De är trevliga.
    Hemstädningen fungerar bra.
    Företagsstädningen fungerar också bra
    Man kan lita på arbetarna att de försöker göra sitt bästa.
    Problemet är ofta språket. Många kan bara spanska. Läs mer

Ebicon A skrev om JCS Company AB
    Vi har varit kund hos JCS i 10 år - och nöjda. Läs mer
  • 2019-05-31

3pm-gruppen A skrev om JCS Company AB
    Har haft JCS som leverantör i många år, och de gör ett mycket bra jobb. Inget att klaga på, tvärtom rekommenderar jag dem utan förbehåll. Läs mer
  • 2019-05-30

Julia E skrev om JCS Company AB
    Har köpt fönsterputs m.m.i flera år och har genomgående varit mycket nöjd med arbetet och bemötandet. Läs mer
  • 2019-05-30

Ingrid A skrev om JCS Company AB
    Vi har sedan länge köpt städhjälp av JCS, som alltid är enkla att ha att göra med när man ska komma överens om vad som ska göras och när det ska göras. Det är en välskött familjeföretag, där det är tydligt att alla anställda känner ansvar för företaget. Det blir rent, det blir rätt, det blir bra. Läs mer

Storvretsvägen 60, 142 34 Skogås