JCS Company AB

JCS Company AB

Välkommen till JCS Company!

Vi är ett familjeföretag som startade 2002 med endast 2 anställda. Idag är vi 20 anställda inom bolaget med siktet inställt på att bli ännu fler. Med passion för service kan vi på JCS Company hjälpa dig med allt inom transport, städ och bygg.

Transport - Flytthjälp, Tungtransport, Godstransport och Transport av avfall.
Städning - Hemstädning, Kontorsstädning, Fönsterputs, Flyttstädning, Sanering, Golvvård m.m
Bygg - Byggrenovering, Rivning, Hantlangning, Grovstädning.

För oss står kvalitet i fokus och vi kan bistå med kompetent personal till dig som anlitar oss, såväl för privat som offentlig sektor. Vi tror på att ha en öppen kommunikation med alla våra kunder. Genom korta beslutsvägar och rak kommunikation ser vi till att slippa missförstånd. Varmt välkommen!

Läs vad 46 kunder tycker om JCS Company AB 2

2021-09-27
    Jättebra service och väldigt nöjd med utförd städning.
    2021-05-17
    Jag har vid tre tillfällen de senaste åren använt JCS för flytt. De har varit glada, trevliga, alltid i tid, tillmötesgående och hjälpsamma.

Jag rekommenderar dem varmt.

Yvonne Söderberg
    2021-05-06
    Jag har anlitat JCS Company för hemstädning i flera år. Det har fungerat utmärkt! De är dessutom pålitliga och flexibla när det behövs.
    2021-05-06
    Når upp till ens förväntningar utan problem!
    Hemstädning är superbra! Kan varmt rekommendera JCS COMPANY AB🙂
    2021-04-22
    JCS har en mycket bra städtjänst, väldigt trevlig och pålitlig personal, har anlitat dem utan avbrott i över 7 år!
    2021-04-22
    Jag har anlitat JCS för flyttning otaliga gånger genom åren både privat och via företaget. Det har varit både stora och små flyttar.

Här får man alltid supertrevligt bemötande, perfekt utförda tjänster och allt fungerar så smidigt och smärtfritt.

Bästa tänkbara flyttfirma! Så tacksam för all hjälp genom åren och kan verkligen rekommendera dem.
    /Suzanne
    2021-04-22
    Jag har använt mig av JCS Company för städning av min lägenhet i ett halvår. Jag är väldigt nöjd och tycker det blir väldigt fint. Väldigt prisvärt efter Rut och jag sparar mycket tid.

Väldigt bra bemötande och trevlig personal. Rekommenderar dom verkligen.
    2021-04-22
    Utmärkt service och supertrevlig bemötande.
    2021-04-20
    Jag köpte flyttstäd av en tvårummare. Jag har enbart positiva upplevelser av kontakten med JCS från första till sista kontakten. Det gick snabbt att få en tid som passade och jag är imponerad av hur glänsande ren lägenheten var.
    Jag kan varmt rekommendera JCS till alla som behöver städning utförd och kommer att vända mig till företaget igen vid behov.
    2021-04-05
    Flexibla och utförde flytten felfritt! De stötte på problem med en stor möbel men lyckades få med den till vår stora glädje. Marcos är supertrevlig!
    2021-03-09
    Jag kan varmt rekomendera JCS Company. Mycket professionella, hög service. Jobbade snabbt och effektivt. Dessutom trevliga!
  • Lisbeth B
    2021-01-15
    Flyttade bland annat ett tungt skåp.
    Utmärkt från början till slut. De kom snabbt, de jobbade snabbt och bra och var dessutom trevliga och tillmötesgående. Rekommenderar företaget!
    2021-01-02
    Snabbt och effektivt. Mycket prisvärda. Supertrevliga
    2020-12-30
    Superbra flytthjälp. Jättetrevligt bemötande och de är skickliga och effektiva. Har fått hjälp två gånger nu och det har varit lika bra båda tillfällena. Rekommenderas verkligen!
    2020-12-06
    Jah tyckte att det är en bra firma. De förstår dig när du har en problem. Fick lära mig nya utmaningar.
    2020-10-05
    Jag har köpt hemstädning vilket jag är väldigt nöjd med. Bra kontakt med företaget och bra detaljer i vad som ingick i tjänsten.

Kommer fortsätta ta hjälp av företaget för att underlätta min vardag.
    2020-10-02
    Anlitade dem som bärhjälp och de gjorde ett strålande jobb!
    2020-09-24
    Bortforsling av gamla resårmadrasser till återvinningen. Bra bemötande. Alla förväntningar infriades.
    2020-09-15
    Vi är jättenöjda! Bra utfört arbete (flytt och magasinering); snabbt, effektivt och varsamt. Dessutom uppskattar vi att de var flexibla med tider.
    2020-09-14
    Flytt av bohag trevligt bemötande bra utfört arbete rekommenderas
    2020-09-09
    Vi fläck hjälp med en flytt. Vi är verkligen nöjda. JCS var professionella och snabba!
    2020-09-08
    Jag har anlitat JCS flera gånger i samband med flytt, både privat och med mitt företag. De ger alltid lika god service och engagemang varje gång. Jag är väldigt nöjd och vet alltid vart jag ska vända mig för hjälp. Litet som stort!
    Rekommenderar alltid till de jag känner.
    Suzanne
    2020-08-31
    Bra service, trevlig personal!
    2020-07-23
    Vi är mycket nöjda med flyttstädningen som utfördes på ett utomordentligt sätt. Vi kommer definitivt att använda deras tjänster igen.
    2020-05-12
    Snabb flytt. Flythjälp och flyttstäd
    Bra bemött
    2020-05-12
    Punktliga, proffsiga, väldigt trevliga!
    2020-05-11
    Allt okej, trevlig, duktig, snabb fast ordentligt utfört!
    Uppackning och montering av soffa samt bort transport av gammal soffa!
    2020-02-04
    Bara positivt, från bemötande i telefon till killarna som utförde flytten! Mina varmaste rekommendationer!
    2020-01-30
    Köpte tung bärhjälp av flygel. De kom i tid, var trevliga och proffsiga. Allt det du behöver och vill ha - pålitlighet och påhittighet. De löste uppgiften galant. Rekommenderas.
    2019-10-30
    Alpid AB har anlitat JCS till slutstädning av våra ombyggnads projekt under fem års tid köpt städning för ca en miljon kr per år.
    Projekten har mestadels varit ombyggnader av kontorslokaler, restauranger samt butiker med lokalytor ifrån 200 m2 till 12 000 m2.
    Vi har även använt JCS till städuppdrag i säkerhetsklassade kontor.
    Som oftast i byggbranschen är det alltid stressigt i slutet av en entreprenad i de situationerna är JCS en väldigt bra samarbetspartner att lösa stressiga avslut med hög kvalité.
    JCS Ab personal är väldigt proffsig och lätt att samarbeta med och vill alltid lämna ifrån sig ett bra utfört arbete.
    Jag kan varmt rekommendera JCS AB.

Michael Köld
    Projektledare
    Alpid AB
  • Carlos C
    2019-10-23
    Trevlig personal och bra service!
    Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!
    2019-10-23
    Man gav trygghet i att man visste vad uppdraget gällde. Trevligt bemötande.
    2019-10-21
    Snabb, smidig leverans, trevliga medarbetare och bra pris!
    Jag kan absolut rekommendera företaget på grund av min upplevelse.
  • 2019-10-17
    Jag anlitade Daniel och Veronica när jag hyrde ut mitt hus i Stockholm under sommaren på korttid via booking.com, och JCS städade efter varje gäst, och det var en av dom bästa erfarenheterna jag haft som kund.
    Dom skötte allt för jag bor utomlands och var inte ens hemma under hela sommaren.
    När sommaren var slut och 9 olika gäster hade bott i mitt hus så var betyget 9.8 i betyg totalt, men renlighet var 10 från varje gäst.
    Det är sällan man kan känna sig så trygg med att anlita någon men Daniel och Veronica är helt unika.
    Tack igen!!!
    2019-09-25
    Lagning och målning av fasad. Tillmötesgående och flexibla. Väl genomfört.
    2019-07-04
    Har anlitat dem vid flera tillfällen och de är alltid lika tillmötesgående och positiva. Allt går att lösa med rätt inställning. De är flexibla, vänliga och kan arbeta riktigt hårt. Dessutom har de rimliga priser. Kan varmt rekommendera deras tjänster.
    2019-06-27
    Seriös och ansvarsfull företag.
    Uppfyller kundens krav till fullo och dem har en professionell bemötande.
    2019-06-05
    Vi köper byggstäd och andra städuppdrag samt byggnadsarbetstjänster från JCS Company. Bemötande från företagsledningen och dess anställda är alltid positivt och serviceinriktat. Och företaget lever helt klart upp till de förväntningar vi har på dem och gör alltid ett bra jobb.
    2019-06-01
    Fönsterputs bla av glasad balkong, ville slippa göra själv och hoppades att de fixade ytor jag inte når. Tyckte det var bra lite skådisar men inget jag kunde fixa till ,orkar eller vill inte klaga.
    Snabbt och bra trevlig service och bra bemötande.
  • Lars-Eric S
    2019-06-01
    Köpte tvätt av fönster inklusive inglasad balkong. Trevlig personal och glasklart resultat!
    2019-06-01
    Har bra kontakt med ägarna och arbetsledarna. De är trevliga.
    Hemstädningen fungerar bra.
    Företagsstädningen fungerar också bra
    Man kan lita på arbetarna att de försöker göra sitt bästa.
    Problemet är ofta språket. Många kan bara spanska.
    2019-06-01
    Vi har varit kund hos JCS i 10 år - och nöjda.
    2019-05-31
    Har haft JCS som leverantör i många år, och de gör ett mycket bra jobb. Inget att klaga på, tvärtom rekommenderar jag dem utan förbehåll.
    2019-05-30
    Har köpt fönsterputs m.m.i flera år och har genomgående varit mycket nöjd med arbetet och bemötandet.
    2019-05-30
    Vi har sedan länge köpt städhjälp av JCS, som alltid är enkla att ha att göra med när man ska komma överens om vad som ska göras och när det ska göras. Det är en välskött familjeföretag, där det är tydligt att alla anställda känner ansvar för företaget. Det blir rent, det blir rätt, det blir bra.