Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Huddinge B&B Städservice AB

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

B&B Service AB är ett dynamiskt och växande företag med ett brett utbud av tjänster inom städ och flytt. Vår ambition är att utveckla vår miljökompetens och främja en hållbar utveckling.
Professionell rengöring av hotell, banker, idrottshallar, butiker, kontor, villor och lägenheter ingår i vårt ordinarie program.Vi kan även stå till tjänst med bl a flytt-transport, flyttstädning, storstädning, trappstädning, golvvård, hemservice och trädgårdsservice. Vidare kan våra kunder få hjälp i hemmet med sysslor som strykning och fönsterputsning.
B&B är för det första mån om att anställa kompetenta medarbetare som är engagerade i sina arbetsuppgifter.
För att säkra och öka kvalitén i vårt arbete genomgår vår personal en kontinuerlig kompetensutveckling. Detta sker för att vi skall kunna tillgodose våra kunders förväntningar på högkvalitativa tjänster. För det andra är vi måna om moderna, miljövänliga städmetoder och rengöringsmedel för att vi känner ett ansvar för våra kunders närmiljö. En tredje viktig punkt i vår affärspolicy är ett personligt och vänligt bemötande och en snabb, tillförlitlig service. Vi ställer höga krav på oss själva för att uppnå vårt främsta mål: Kunden skall i alla lägen vara fullständigt nöjd med våra tjänster! Både privata och affärskunder kan räkna med perfekta resultat på basis av lång erfarenhet, kompetens och professionella kvalifikationer! Renhet på högsta nivå är kännetecknande för B&B.
Mer info under: www.bbstadservice.se och www.bbflyttservice.se

Välkommen till B&B Service AB!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 50 kunder tycker om B&B Städservice AB

• Lena G
    Lena G skrev om B&B Städservice AB
    Jag kan varmt rekommendera B&B Städservice AB. Vi har använt deras tjänster sedan 2010 och är vårt förstahandsval när det gäller all typ av städning. Trevligt bemötande, hög service och en minutiös noggrannhet. Läs mer
    2018-01-11 Borko K svarar Lena G
    2017-12-27 Borko K svarar Cissi M
    Hej Cissi,
  • Linda S
    Linda S skrev om B&B Städservice AB
    Vi anlitar B&B Städservice AB för städ av vårt kontor och har anlitat dom i många år då vi alltid har varit riktigt nöjda med deras service. De svarar snabbt och levererar alltid till 100 %. Vi rekommenderar dom starkt! Läs mer
    2017-12-27 Borko K svarar Linda S
    Hej Linda,
    Härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig.
  • Anna R
    Anna R skrev om B&B Städservice AB
    Suveränt kundbemötande. Flexibel med tider och alltid snabbt svar på telefon. Fått hjälp med flytt, flyttstädning och bortforsling av grejer. Alltid proffsigt bemötande och man kan lita på att arbetet blir väl utfört. Kommer garanterat anlita B&B vid nästa flytt igen! Läs mer
    2017-11-07 Borko K svarar Anna R
    Hej Anna,
    Det glädjer oss på B&B att du är nöjd och belåten.
    Tack för ditt positiva omdöme och välkommen äter!
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om B&B Städservice AB
    Enbart positiva saker att säga om B&B.
    Jag hörde av mig till dem och ville ha hjälp med både själva fysiska flytten, samt en fullständig flyttstädning.
    Flytten gick dessutom från Stockholm till Dalarna, så ett hyfsat stort projekt.

Jag fick:
    Trevligt bemötande. De var flexibla angående datum och tider. Väldigt bra priser. Men framförallt: ett mycket väl utfört arbete!
    Jag har flyttat och städat många gånger förut, och det känns synd att jag inte anlitat detta företag tidigare.
    Jag ger gärna mina varmaste rekommendationer.
    /Fredrik Läs mer
    2017-11-06 Borko K svarar Fredrik O
    Hej Fredrik,
    Det värmer alltid att få så positiva reaktioner som din!
    Vi försöker ständigt att göra vårt bästa och är mycket glada att få det bekräftat att vi har lyckats :)
  • Konny Ö
    Konny Ö skrev om B&B Städservice AB
    Hemstädning

Jätte bra bemötande och service och jätte bra städat Läs mer
    2017-10-19 Borko K svarar Konny Ö
    2017-10-10 Borko K svarar Anna P
    Hej Anna,
  • Johanna B
    Johanna B skrev om B&B Städservice AB
    Jag har anlitat B&B för flyttstädning och fönsterputsning. Trevligt bemötande och mycket rent. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-10-03 Borko K svarar Johanna B
    2017-10-02 Borko K svarar Filip A
    Hej Filip,
  • ann-christin m
    ann-christin m skrev om B&B Städservice AB
    Vi får hjälp av B&B Städservice med städning varannan vecka samt att vi beställer fönsterputs vid behov. Igår var det som en dröm att komma hem till huset där vi både hade fått huset städat, sängen bäddad samt samtliga fönster putsade! Vi är jättenöjda med den service som B&B Städservice. Läs mer
    2017-06-30 Borko K svarar ann-christin m
    Hej Ann-christin,
    Ditt omdöme om vårt arbete blev mycket uppskattat hos oss.
    Vi vill att du ska veta att vi gör allt vi kan för att fortsätta att leverera en lika god service även framöver!
  • Mikael Jåfs J
    Mikael Jåfs J skrev om B&B Städservice AB
    mycket bra
    trevligt bemötande
    trevlig personal städningen blev jättebra Läs mer
    2017-06-08 Borko K svarar Mikael Jåfs J
    Hej Mickael,
  • Niklas S
    Niklas S skrev om B&B Städservice AB
    Använt B&B flera gånger sedan 2012 för flyttstädning. Alltid blivit nöjd och kommer fortsätta använda dem i fortsättningen. Trevligt bemötande och upplevs väldigt proffsiga! Läs mer
    2017-06-02 Borko K svarar Niklas S
    Hej Niklas,
  • Patrick I
    Patrick I skrev om B&B Städservice AB
    Alltid trevliga och håller kontoret rent. Läs mer
    2017-06-01 Borko K svarar Patrick I
    Hej Patrick,
  • Cissi M
    Cissi M skrev om B&B Städservice AB
    Flexibla, jättebra och duktiga killar som hjälpte oss flytta möbler med kort varsel Läs mer
    2017-05-11 Borko K svarar Cissi M
    Hej Cissi,
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om B&B Städservice AB
    Anlitade B & B för flytt av två lägenheter. Vår erfarenhet var väldigt bra. De var punktliga, seriösa och trevliga att ha och göra med. Högsta betyg för en snabb och smidig flytt. Rekommenderar dem starkt. /Charlotte och Johnny Läs mer
    2017-05-08 Borko K svarar Charlotte L
    Hej Charlotte,

• Jenny S
    Jenny S skrev om B&B Städservice AB
    Haft äran att få mitt hem regelbundet städat av B&B i mer än tre år. Dessutom fått hjälp med storstädning, fönsterputs, flytt och flyttstädning. Är alltigenom nöjd med deras arbete och det jag ffa varit imponerad av är kommunikationen med personalen: B&B står för tillgänglighet, service och flexibilitet. Läs mer
    2017-05-04 Borko K svarar Jenny S
    Hej Jenny,
    Tack för ditt fina omdöme om B&B och vårt arbete! Vi blev alla mycket förtjusta när vi läste det och tänker fortsätta på samma sätt.

Allt gott
  • Sophia L
    Sophia L skrev om B&B Städservice AB
    Jag har alltid varit väldigt nöjd! De är flexibla, snabba och duktiga. Ibland har jag haft dålig framförhållning men det har alltid gått att lösa ändå. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-03-28 Borko K svarar Sophia L
    Hej Sophia,
    Så roligt att läsa att du är så nöjd med oss! Stor tack för att du delade med dig.
  • Per E
    Per E skrev om B&B Städservice AB
    Vi anlitade B&B Städservice AB för att flytta från två lägenheter till en gemensam villa. Därutöver utförde B&B Städservice AB flyttstädning i båda lägenheterna. B&B hanterade hela flytten mycket professionellt och effektivt sätt. Vi fick ett mycket gott bemötande av samtliga anställda och är mycket nöjda med B&B:s utförande. Vi kan varmt rekommendera B&B Städservice som flyttfirma. Läs mer
    2017-03-16 Borko K svarar Per E
    Hej Per!
  • Jenny K
    Jenny K skrev om B&B Städservice AB
    Vi anlitade B&B Stödservice för en bohagsflytt i mars 2017. Flytten gick väldigt bra och det kändes prisvärt. I anslutning till flytten beställde vi även flyttstädning som utfördes mycket bra.
    Vi är överlag mycket nöjda med det arbete som företaget utförde och personalens professionella och vänliga bemötande. Läs mer
    2017-03-16 Borko K svarar Jenny K
  • Christina K
    Christina K skrev om B&B Städservice AB
    Pålitliga, noga fått snabb hjälp Läs mer
    2017-03-08 Borko K svarar Christina K
    Hej Christina,
  • Andreas T
    Andreas T skrev om B&B Städservice AB
    Fantastisk hjälpsamma trots mina yra beskrivningar!
    Kommer alltid anlita dessa

Mvh Andreas Tönners Läs mer
    2017-02-27 Borko K svarar Andreas T
    Hej Andreas,

• Svante B
    Svante B skrev om B&B Städservice AB
    Snabbt, effektivt och utfört med högsta kvalitet. Arbetsledare och städare är också tillmötesgående och imponerande flexibla. Läs mer
    2017-02-24 Borko K svarar Svante B
    Hej Svante,

Trevlig helg
  • Dejan F
    Dejan F skrev om B&B Städservice AB
    Smidig flytt med tidpunktlig och trevlig personal.
    Varma rekommendationer Läs mer
    2017-02-22 Borko K svarar Dejan F
    Hej Dejan,

• Ingela B
    Ingela B skrev om B&B Städservice AB
    B&B Städservice fungerar mycket bra. De är mycket bra att ha att göra med och är väldigt service minded. Svarar snabbt och fixar direkt om det är något som inte riktigt blev som det var tänkt. Jag kan rekommendera B&B Städservice! Läs mer
    2017-02-22 Borko K svarar Ingela B
    Hej Ingela

Allt gott
  • Camilla L
    Camilla L skrev om B&B Städservice AB
    Det här var absolut den bästa städfirma jag anlitat. Både i form av bemötande och kvalitet på själva städningen. Ja, det här är rätt beslut om du sitter och väljer mellan olika firmor, lovar. Läs mer
    2017-02-20 Borko K svarar Camilla L
    Hej Camilla,
  • Monica O
    Monica O skrev om B&B Städservice AB
    Jag har fått ett snabbt och trevligt bemötande från både chefen och städpersonalen. De ger ett professionellt intryck med hemsida, avtal och kunskapsmässigt. Jag är nöjd med städningen som utförts. Läs mer
    2017-02-20 Borko K svarar Monica O
    Hej Monica,
    Tack för de positiva orden som du skrev om oss! Vi är mycket glada över ditt fina omdöme.
  • John E
    John E skrev om B&B Städservice AB
    Fönsterputs, har fungerat bra. Läs mer
    2017-02-20 Borko K svarar John E
    Hej John,
  • Karin H
    Karin H skrev om B&B Städservice AB
    Välfungerande och bra bemötande! Läs mer
    2017-02-20 Borko K svarar Karin H
    Hej Karin,
    Men så trevligt skrivet. Tack för att du delade med dig.
  • Patrik V
    Patrik V skrev om B&B Städservice AB
    Enkelt vid beställning, professionella, trevliga, snabba, gott och väldigt bra resultat, till ett bra pris! Läs mer
    2017-02-17 Borko K svarar Patrik V
    Hej Patrik!
  • Lars Andersson A
    Lars Andersson A skrev om B&B Städservice AB
    Kontors Städ jag är mycket nöjd Läs mer
    2017-02-17 Borko K svarar Lars Andersson A
    Hej Lars,
    härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig.
  • Fedra A
    Fedra A skrev om B&B Städservice AB
    Pålitliga, flexibla, trevliga. Läs mer
    2017-02-16 Borko K svarar Fedra A
    Hej Fedra,
    Toppen! Tack för din rekommendation !
  • Bengt B
    Bengt B skrev om B&B Städservice AB
    Jag är ägare till byggföretaget BENGT BORUP AB, och vi anlitar B&B Städservice sedan en lång tid. De städar våra lokaler/bodar vid våra byggen. Vi anlitar dom också för slutstädningar av våra byggda vindslägenheter samt andra projekt där det behövs städning. Vi är mycket nöjda med städföretaget, de har bra priser, de ställer upp när det behövs, även i akutfall, och har trevlig personal.
    Bengt Borup, BENGT BORUP AB Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Bengt B
    Hej Bengt!
    Dina positiva omdömen om oss ger oss vind i ryggen och samtidigt en förpliktelse att fortsätta jobba så att du och
    alla på BENGT BOROP AB kan känna sig nöjda med vårt arbete även i fortsättningen.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om B&B Städservice AB
    B&B utförde uppdraget väldigt väl. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Birgitta J
    Hej Birgitta,
    Toppen! Tack för att du delade med dig!
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om B&B Städservice AB
    Mycket bra och effektiv städningshjälp Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Charlotte L
    Hej Charlotte,
  • Niclas B
    Niclas B skrev om B&B Städservice AB
    Är nog Sveriges bästa och trevligaste städbolag som kan och vill hjälpa sin kund/er med god service och kunnande inom städning. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Niclas B
    Hej Nicklas
  • Carl T
    Carl T skrev om B&B Städservice AB
    Riktigt bra och proffsigt när man anlitar B B Städservice Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Carl T
    Hej Carl,
    Kul att höra att du är så nöjd! Tack för att du delade med dig!
  • Jenny W
    Jenny W skrev om B&B Städservice AB
    Vi har fått hjälp med städning. Det har varit toppenbra! Kvalité och bemötande/service är mycket bra. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Jenny W
  • Lea M
    Lea M skrev om B&B Städservice AB
    BB Städservice är lätta att nå och har jättetrevlig personal som vi har fullt förtroende för. Vi kan verkligen rekommendera Borko och hans team! Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Lea M
    Hej Lea,
    Toppen! Tack för att du delade med dig!
  • Johan E
    Johan E skrev om B&B Städservice AB
    Är mycket nöjd med Borko och personalen på B&B Städservice. Jag har använt dem i många år, både privat och professionellt. Fantastisk service och alltid gott bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Johan E
    Hej Johan,

att du är så nöjd med vår långåriga service hos dig gör oss glad och stolt! Att vi ska fortsätta att göra vårt bästa är en självklarhet för oss :-)
  • Monica J
    Monica J skrev om B&B Städservice AB
    Jag kan bara säga att jag fått jättefint bemötande när jag har utnyttjat B&B Städservice för fönstertvätt och flytt. Alltid lätt att nå och snabb service samt vänliga och ordentliga. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Monica J
    Hej Monica!

• Linda L
    Linda L skrev om B&B Städservice AB
    B&B är pålitliga, nogranna och flexibla. Samma personal kommer vis varje tillfälle och vid semester har man i god tid ordnat vikarie. Det är ordning och reda med personal och admin och städningen är tipp topp. Bättre städfirma går inte att finna. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Linda L
    Hej Linda,
    Vad kul att höra om att du känner dig nöjd med både administration och städning!!! Tack tack för din rekommendation.
  • johan h
    johan h skrev om B&B Städservice AB
    Städning av kontorslokaler.

Mycket gott bemötande vid kontakt med företaget.
    Väldigt duktig tjej som har hand om städningen i våra lokaler.
    Gör det lilla extra för att allt skall vara så bra som möjligt! Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar johan h
    Hej Johan!
  • Lisa  H
    Lisa H skrev om B&B Städservice AB
    B&B Städservice är den bästa städfirman. De är kompetenta, noggranna och flexibla! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Lisa H
    Hej Lisa,
    Dina positiva omdömen om oss ger oss "vind i ryggen" och samtidigt en förpliktelse att fortsätta jobba så att du kan känna dig nöjd med vårt arbete även i fortsättningen :-)

• Carl V
    Carl V skrev om B&B Städservice AB
    Vi anlitade B&B Städservice för veckostädning, fönsterputs under ca 4 årstid och även flyttstäd, vi är mycket nöjda!! /Carl & Anna i Järlasjö Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Carl V
    Hej Carl och Anna.
    Tack för era rekommendation.Härligt att Ni är så nöjd!
  • Joachim L
    Joachim L skrev om B&B Städservice AB
    Har haft B&B som leverantör av städtjänster i flera år och är väldigt nöjd. Bra bemötande och hög servicenivå. Kvaliteten på jobbet är också hög. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Joachim L
    Hej Joachim,

Trevlig vecka,
  • Anna-Maria P
    Anna-Maria P skrev om B&B Städservice AB
    Vi på CHG-MERIDIAN Sweden AB har haft B&B Städservice i 9 år nu. De städar en gång i veckan. Vi har alltid blivit trevligt bemötta med fantastisk god service. När vi har bett om hjälp med saker har vi alltid fått svaret "vi ordnar det"! Vi har alltid rent o fräscht på måndag morgon när vi kommer till arbetet. Läs mer
    2017-02-15 Borko K svarar Anna-Maria P
    Hej Anna-Maria,

vi på B&B är stolta och glada att vi har lyckats så bra med vår service på ert kontor under alla dessa 9 år!
    Naturligtvis kommer vi att göra vårt bästa för att tjänsterna förblir på samma nivå även i framtiden!

Bästa hälsningar,
  • Lotta R
    Lotta R skrev om B&B Städservice AB
    Väldigt nöjd med årliga återkommande fönsterputsning, mycket effektiva. Vid anlitande av bolaget för storstädning är vi också belåtna med utfört jobb och effektivitet. Läs mer
    2017-02-14 Borko K svarar Lotta R
    Hej Lotta,
    Roligt att du är nöjd med oss! Tack för din rekommendation.

Ha en fortsatt fin dag,
    Borko
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om B&B Städservice AB
    Vi har haft regelbunden hemstädning från B&B i mer än 5 år och "nöjda kunder" är verkligen något som de lever upp till. De är alltid måna om att vi som kund ska vara nöjda med jobbet de utför och efterfrågar regelbundet feedback på sina uppdrag. Läs mer
    2017-02-14 Borko K svarar Viktoria L
    Hej Viktoria,
    Tack för din rekommendation. Skönt att allt fungerar till belåtenhet!
    Vad glada vi blir att höra att du trivs med oss!
    Ha en fortsatt fin dag,
    Borko
  • Jessika L
    Jessika L skrev om B&B Städservice AB
    Får alltid respons på frågor och problem. Blir tagen på allvar och saker justeras. Läs mer
    2017-02-13 Borko K svarar Jessika L
    Hej Jessika,
    Tack för din rekommendation! Vad härligt att allt fungerar bra och att du är nöjd :-)

• Susanna K
    Susanna K skrev om B&B Städservice AB
    B&B Städservice har under flera år levererat en otroligt hög kvalité på sina tjänster. Både städning, flytt och transporter. Jag är otroligt nöjd och rekommenderar dem till alla! Läs mer
    2017-02-13 Borko K svarar Susanna K
    Hej Susanna,
    Tack för din rekommendation.Härligt att du är så nöjd!

Pyramidbacken 6, 141 75 Kungens kurva