B&B Städservice

B&B Service AB är ett dynamiskt och växande företag med ett brett utbud av tjänster inom städ och flytt. Vår ambition är att utveckla vår miljökompetens och främja en hållbar utveckling.
Professionell rengöring av hotell, banker, idrottshallar, butiker, kontor, villor och lägenheter ingår i vårt ordinarie program.Vi kan även stå till tjänst med bl a flytt-transport, flyttstädning, storstädning, trappstädning, golvvård, hemservice och trädgårdsservice. Vidare kan våra kunder få hjälp i hemmet med sysslor som strykning och fönsterputsning.

B&B är för det första mån om att anställa kompetenta medarbetare som är engagerade i sina arbetsuppgifter.
För att säkra och öka kvalitén i vårt arbete genomgår vår personal en kontinuerlig kompetensutveckling. Detta sker för att vi skall kunna tillgodose våra kunders förväntningar på högkvalitativa tjänster. För det andra är vi måna om moderna, miljövänliga städmetoder och rengöringsmedel för att vi känner ett ansvar för våra kunders närmiljö. En tredje viktig punkt i vår affärspolicy är ett personligt och vänligt bemötande och en snabb, tillförlitlig service. Vi ställer höga krav på oss själva för att uppnå vårt främsta mål: Kunden skall i alla lägen vara fullständigt nöjd med våra tjänster! Både privata och affärskunder kan räkna med perfekta resultat på basis av lång erfarenhet, kompetens och professionella kvalifikationer! Renhet på högsta nivå är kännetecknande för B&B.
Mer info under: www.bbstadservice.se och www.bbflyttservice.se

Välkommen till B&B Service AB!

Läs vad 105 kunder tycker om B&B Städservice 2

2021-12-02
    Proffsigt, rent, snabbt!
    Tack!
    Hej Lea,
    2021-07-01
    Proffsigt, smidigt, snabbt och lösningsorienterat. Precis så här man vill att en flyttfirma ska fungera.
    Hej David, Stor tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B B&B Städservice
    2021-06-30
    Har använt B&B städservice till både flytt, veckostädning och flyttstädning. Alltid trevlig och proffsigt bemötande, duktig personal och punktliga. Kommer alltid använda B&B för dessa tjänster och rekommenderar de starkt.
    Hej Sofie!
    2021-06-21
    Att anlita B&B för att städa varannan vecka var lätt mitt bästa beslut det här året.
    Känslan när man kommer hem till ett nystädat hem är fantastisk. Alltid välstädat och fint!
    Hej Algot!
    Så roligt att läsa att du är nöjd med oss!
    Hoppas du ska fortsätta vara lika nöjd.
  • Lena G
    2021-04-27
    Flyttstädat enl perfektion som vanligt👌🏼🥰
    Hej Lena,
    Det glädjer oss på B&B att du är nöjd och belåten :)
    2021-04-14
    Duktiga och enkla att samarbeta med.
    Hej Petter,
    2021-04-13
    Väldigt trevliga och tillmötesgående personal. Min flytt gick snabbt och smidigt!

Jag beställde även flyttstädning som de genomförde utan anmärkningar.

Sammanfattat gjordes ett utmärkt jobb och ett extra plus för att kunna få både flytt och städ i kombination!
    Hej Sandra, det glädjer oss på B&B att du är nöjd och belåten. Tack för ditt positiva omdöme! Allt gott önskar Borko på B&B B&B Städservice
    2021-03-03
    Väldigt god mottagande av personal.
    De var väldigt försiktiga kring flyttfrågan, där allt sköttes utmärkt.
    Försiktighet och detaljerat flytt & städ arbete leder till att detta företag får 5/5 i betyg!
    Hej Gabriel,
    Stor tack för din rekommendation!
    2021-02-24
    Jag har flyttat en del gånger i mitt liv. Jag träffade på B & B Städservice för några år sedan när jag flyttade. Nu var det dax igen och jag anlitade B & B Städservice ännu en gång och jag måste berömma dem ännu en gång! Ännu en gång är jag väldigt nöjd med min flytt, de skötte allt från att packa ner ALLT i mitt hem, bar ner det i lastbilen, körde mitt hem till min nya adress och bar in mitt hem. Sedan flyttstädade de. Som sagt är mycket nöjd med deras tjänster - de är lätta att ha att göra med, serviceminded, mycket duktiga och noga medarbetare, mycket snabba till humana priser!

Patrik - en mycket nöjd kund och jag rekommenderar dem och deras utmärkta tjänster
    Hej Patrik, Härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig. Allt gott, Borko på B&B B&B Städservice
    2021-02-23
    Efter 11 år med hemstädning är vi fortfarande lika nöjda som när B&B Städservice började hjälpa oss. Alltid 100% service, lyhörda och Nikola gör ett toppenjobb varje gång han är hos oss!
    Hej Viktoria! Vi är glada och stolta över att du är så nöjd med våra tjänster! Allt gott, Borko på B&B B&B Städservice
    2021-02-16
    Packning, flyttning, slängning, städning och fönsterputsning.
    Levererades vänligt, snabbt och helt perfekt.
    Bästa tjänst jag köpt!
    Hej Anna,
    2021-02-16
    Alltid skinande rent med B&B Städservice! Rekommenderas varmt.
    Hej David,
    2021-02-12
    Skinande rent hem. Rekommenderas👍🏻
    Hej Elin,
  • ELISABET C
    2021-02-01
    Otroligt bra jobbat! 🤩👏 Trots extremt smutsigt innan så fanns ett ljust skimmer kring alla ytor efteråt! Väldigt noggrant städat och trevlig personal!
    Hej Elisabet,
  • Christian K
    2021-02-01
    Mycket bra! Snabba, trevliga och omsorgsfulla.
    Alldeles för billigt!;-)
    Hej Christian,
    2021-02-01
    10/10 grymt bra och noggrann flyttstäd, rekommenderar!
    Hej Kevin,
    Tack för rekommendationen! Ditt omdöme om vårt arbete blev mycket uppskattat hos oss. Allt gott, Borko på B&B
    2021-01-28
    B&B Städservice utför städning i en större kontorsbyggnad som vi äger och förvaltar. Vi bytte till B&B då vi inte var nöjda med vår tidigare städfirma och är mycket nöjda med den service och kvalitet som vi idag får.
    Hej Martin,
    Så roligt att läsa att du är nöjd med oss!
    Hoppas Ni ska fortsätta vara lika nöjd :)
    Borko
    2021-01-15
    Mycket bra service, supernöjd varje gång B&B Städservice har varit förbi och städat. Kan starkt rekommendera detta företag
    Hej Dane,
    härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig.

• 2021-01-14
    Vi har anlitat B&B Städservice i många år och är verkligen nöjda med den service som vi får.
    Det är underbart att komma hem på torsdagarna när vårt stora hus har städats och luktar friskt och rent. En ren fröjd!
    Eftersom vi båda jobbar mycket så är det guld värt att få den service som B&B Städservice ger oss och kan istället lägga vår tid och energi på annat.
    Jag kan verkligen rekommendera dig att kontakta bolaget om du vill anlita ett städföretag för att få hjälp med städningen.
    Hej Ann-christin,

• 2020-10-30
    Vi blev rekommenderad B&B städservice av våra vänner. Vi är mycket nöjda med bemötandet, den tydliga offerten och jobbet som utfördes med trygghet och snabba fötter. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Borko och hans glada, duktiga och noga medarbetare. Tack för all hjälp
    Johanna & Tom
    Hej Johanna, tusen tack för de fina orden :)
  • 2020-10-24
    Vi kommer aldrig anlita BB Städservice igen och kan därför inte rekommendera detta företag. Vi känner oss lurade och administrationen är under all kritik gällande deras hantering av bemötande av önskemål.
    Hej,

Tack för att du tar dig tid att meddela oss vad du inte är nöjd med.
    Vi uppskattar all feedback och detta är absolut något vi bör se över.
    Med tanke på att jag pratade personligen och korresponderade med dig, var det verkligen oväntat att du hotade att filma oss på jobbet.
    Och jag bad dig att inte göra det för att du inte har någon rätt om du inte har ett tillstånd som är nödvändigt för att få filma.
    Våra kvinnliga medarbetare brukar byta kläde före och efter jobbet och vi var oroliga att du har en kamera i badrummet. Jag informerade dig personligen om att filma under arbete utan tillstånd är oacceptabelt!
    -Det andra problemet var att du ville säga upp avtalet utan att beakta uppsägningstiden, du var arg att vi höll fast vid kontraktet. Men som jag skrev till dig är vi ett seriöst företag och våra avtal är inga självändamål utan finns som garanti för kundens och våra anställdas trygghet och som hjälp i arbetsplaneringen…
    -Den tredje invändningen från din sida var 30 kr fakturaavgift (pappersfaktura) och vi löste det när du valde e-faktura.
    Mvh Borko
    2020-08-27
    Verifierad kundrelation
    Mycket bra bemötande, flexibla och lätta att ha att göra med. Ambitiösa städare som är måna om att kunden ska vara nöjd, vilket vi också är. Inte orimliga priser. Skulle absolut rekommendera BB städ!
  • 2020-08-24
    Jag har använt mig at B&B Städservice i flera år och kan bara ge dem det varmaste och högst betyg jag har att ge. Alltid supervänliga, effektiva, trevliga och tillmötesgående, och jobbet är alltid fantastiskt välskött. Varannan vecka kommer jag hem till del trevliga överraskningen (pga glömsk av mig) av en superfin lägenhet! Tack! <3
    Hej John,
    Ditt omdöme om vårt arbete blev mycket uppskattat hos oss.
    Vi vill att du ska veta att vi gör allt vi kan för att fortsätta att leverera en lika god service även framöver!
    2020-08-09
    Verifierad kundrelation
    Jag var i behov av flyttstädning och fick B&B rekommenderade till mig när jag började misströsta i utbudet jag hittat. Redan från första början fick vi en god kontakt och jag upplevde att de ställde alla de rätta frågorna så att jag kände mig trygg då detta var ett ganska komplicerad uppdrag.
    När vi sedan träffade slogs jag av den otroligt positiva teamkänslan i gänget jag mötte upp. Två minuter efter att jag öppnat dörren var arbetat redan igång. När köparna till huset sedan kom för att besiktning fanns det inte en enda sak att anmärka på och då var detta, som sagt, en rätt bökig städning. Både köparna och jag har visat intresset att få anlita B&B för veckostädning.
    Hej Ida,
    tack för dina värmande ord. Det gör oss glada att du är nöjd och får fint utförda städningar.
    Önskar dig en fin sommar :)
    2020-08-06
    Använde mig av B&B både med flyttstädning samt flytt. Super duktig personal som va väldigt service minded. Båda lägenheter super rena och fina!
    Hej Mattias!
    härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig :)
    2020-08-05
    Väldigt bra dialog med administrationen och nöjd med städning. Rekommenderas.
    2020-07-27
    Kontaktade B&B för flyttstädning av 1-rumslägenhet centralt
    i Stockholm. Proffesionellt bemötande och bra kommunikation.
    Och det inte minst viktiga, ett bra utfört jobb till ett rimligt pris.
    Mats Larsson, Kalmar.
    Hej Mats!
    2020-05-10
    Rekommenderar!

Vi anlitade B&B Städservice för ett flyttstäd. Resultatet blev en grundligt städad fantastiskt ren lägenhet på ett par timmar och för en rimlig kostnad.
    Kan absolut tänka mig att använda tjänsten igen!
    Hej Marijana!
    Det glädjer oss på B&B att du är nöjd och belåten :)
    2020-05-08
    Beställde fönsterputs och blev hur nöjd som helst! Professionella, trevliga och snabba. Blev jättefint! Kommer absolut vända mig till B&B städservice igen.
    Hej Anneli!
  • 2020-05-08
    Städning av kontorslokaler.

Vi har haft B&B i 9år nu.
    Mycket gott bemötande.
    Väldigt duktig städare som har hand om städningen i våra lokaler.
    Gör det lilla extra för att allt skall vara så bra som möjligt!
    2020-05-08
    Trevlig personal, snabba och väldigt flexibla.
    Kan starkt rekommendera både för städ och flytt.
  • MILOS R
    2020-04-04
    Genomgående en väldigt positiv upplevelse med snabb, trevlig och professionell service. Väldigt flexibla tidsmässigt också vilket var stort plus. Gör det inte heller sämre när priserna var rimliga och leveransen snabbare än utlovat.
    Kan varmt rekommendera B&B Städservice.
    Mile
    2019-12-27
    Vi har städning varannan vecka och är jättenöjda! Tack för utmärkt service! Prisvärt, noggrant och proffsigt. Rekommenderas!
    Hej Marianne,
  • 2019-11-21
    Fantastisk kvalitet på hemstädningen! Och mycket bra service! Rekommenderas varmt!
    Hej Hans Thomas!
    Det glädjer oss på B&B att du är nöjd och belåten.
    Tack för ditt positiva omdöme och välkommen äter!
    2019-11-07
    De utförde min flyttstädning med fantastiskt resultat och bemötande. Professionella från första kontakt och genom hela processen. Jag vill varmt rekommendera dem!
    Hej Annika,
  • 2019-11-06
    Vi har använt oss av B&B Städservice i över 4 år och är otroligt nöjda. Bra kundbemötande, fasta tider för städning, alltid trevlig personal och såklart suverän städning. Helt enkelt riktigt professionella, de löser våra vardagsproblem! Kan varmt rekommenderas! /Matilde
    Hej!
    Så kul att du är nöjd! Tack för rekommendationen.
  • Kenneth H
    2019-10-29
    - Städning -
    Vi har använd B&B Städservice i över ett år och är jättenöjda. Alltid bra städning och trevligt bemötande. Fantastisk personlig service genom en personal ledare som var med vid uppstart och alltid tillgänglig via mail och telefon. Vi har nyligen flyttat till en större lägenhet och det var enkelt att "ta med" B&B till vårt nya hem.

- Flytthjälp -
    B&B tilbyr även flytthjälp, som vi använda när vi flyttade. Vi betalade för två killar och en lastbil, men fick i realiteten 3. Allt gick snabbt och smidigt. Vi valde timpris (i stället för fast) och blev positivt överraskade då det gick snabbare än förväntad och de fakturerade för halvtimma i stället för påbörjad timma. Vi använde även B&B för flyttstädning med perfekt resultat.

Vi kan varmt rekommendera B&B Städservice. Stort tack!
    Kenneth och Stina
    Hej Kenneth!
  • 2019-05-16
    Vi har har använt B&B Städservice i många år och är väldigt nöjda. Bra städning och alltid trevligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera B&B Städservice!
    Hej Jocke,
  • 2019-05-16
    Fantastiska, engagerade och professionella!! Jag rekommenderar varmt B&B om ni söker efter en professionell flytt och städfirma!

Stort tack Borko
    Hej Jesper,
  • Ilhan Y
    2019-04-19
    Jag har hemstädning 2h varannan vecka. Det är alltid lika fridfullt att komma hem en städdag.

Personalen är både trevliga och kompetenta. Kvaliteten på städningen är väldigt bra och dom håller tiderna, vilket är viktigt för mig.
    Hej Ilhan,
    Så roligt att läsa att du är nöjd med oss! Hoppas du ska fortsätta vara lika nöjd.
    Borko
    2019-04-12
    Hej,
    Mycket pålitligt företag med trevlig och kunnig personal. Rekommenderas starkt!
    mvh
    Aalicia Blomberg
    Hej Alicia,
    2019-04-07
    Verifierad kundrelation
    Vi har varit abonnemangskunder i mer än fem år.
    Vi är supernöjd, både med produkterna och resultatet samt att B&B är så flexibla och hjälper oss med extra städning och fönsterputsning när vi så önskar! Rekommenderas!
    Hej Martin,
    2019-04-07
    Verifierad kundrelation
    Mkt nöjd ! Bra service och trevlig bemötande .
    Hej Jessica,
    2019-02-19
    Vi har anlitat B&B Städservice många gånger de stor städade efter bygg arbetet. De är flexibla, bra kvalitet ingen anmärkning på deras tjänster kan varmt rekommendera B&B Städservice
  • 2019-02-13
    B&B Städservice har städat våran kontor i nästan 2 år vi är väldigt nöjda med de. Kvaliteten är den bästa och allt blir utfört professionellt kan varmt rekommendera detta företag till alla andra.
  • AnnaKarin B
    2018-08-23
    Ett jättetack för en suverän storstädning!!! Helt otroligt effektiva och hela hemmet skiner😄
    Kan varmt rekommendera B&B Städservice AB
    Ett trevligt bemötande och snabb återkoppling.
    Hej Anna Karin
    2018-07-11
    Mkt nöjd med städning, packning och flytt!!
    Kan verkligen rekommenders detta företag!
    Hej Eva,
    Så kul att du är nöjd! Tack för rekommendationen.
  • David B
    2018-05-11
    Jag är mycket nöjd med B&B Städservice; ett väldigt trevligt och lika proffsigt gäng. Tack Borko för att ni håller en hög nivå i allt ni gör. Uppskattar också att ni är flexibla, odmjuka och att ni verkligen lyssnar och möter våra behov, samt att ni går "en extra mile" för att se till att vi är nöjda. Jag ser fram emot ett fortsatt gott samarbete. David Ban, Styrelsemedlem, Brf Morkullan i Stockholm.
    Hej David!
    Dina positiva omdömen om oss ger oss vind i ryggen och samtidigt en förpliktelse att fortsätta jobba så att du och
    alla på Brf Morkullan kan känna sig nöjda med vårt arbete även i fortsättningen.
    2018-05-09
    Trevlig kille som putsade fönstren noggrant med fint resultat!
    2018-04-23
    Vårstädning av hela lägenheten o fönsterputs Bemötandet mycket trevligt o korrekt .Våra förväntningar uppfylldes helt. Kommer att anlita er till vår o höststädning
    Hej Doris,