B&B Städservice

B&B Städservice

www.bbstadservice.se
  • BadgeSevenYears

B&B Service AB är ett dynamiskt och växande företag med ett brett utbud av tjänster inom städ och flytt. Allt som har med miljön att göra ligger oss varmt om hjärtat. Därför förbättrar vi ständigt vår kompetens inom området och arbetar helhjärtat för en hållbar utveckling. Professionell rengöring av hotell, banker, idrottshallar,...

132 omdömen om B&B Städservice

Sedan starten hos Reco 2017

Emma J
Skrev om B&B Städservice

Nöjd med städningen! Trevliga och tillmötesgående. Rekommenderar!

Hej Emma, Stor tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B

Eva E
Skrev om B&B Städservice

B&B Städservice är absolut i särklass! Vår lägenhet blir som ny varje gång de har putsat alla våra fönster. Vi har anlitat B&B varje år sedan 2020 och blir alltid lika nöjda. Nu senast idag! Tusen tack Borko och Boris! 🙏 Eva, på Södermalm

Svar från B&B Städservice

Hej Eva, Dina positiva omdömen om oss ger oss vind i ryggen! Tack för rekommendationen! mvh Borko

Adnan T
Skrev om B&B Städservice

Vi är mycket nöjda med städtjänsterna från detta företag. Ett pålitligt städbolag som verkligen förstår kundens behov. Rekommenderas varmt!

Hej Adnan, Stor tack för rekommendationen! Allt gott, Borko på B&B

Frans-Olof Magnus L
Skrev om B&B Städservice

B&B är mkt pålitliga och proffsiga på flytt och städ. Trevlig personal !

Hej Frans, Stort tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B

Carl-Johan W
Skrev om B&B Städservice

Borko och hans team på B&B har under många år prickfritt städat hemma i vår villa - alltid professionellt och med bra resultat. Vänliga och serviceinriktade medarbetare. I samband med flytt och flyttstädning visade de exceptionell flexibilitet och hjälpsamhet! Vi kan inte nog rekommendera dem till både städ och flytt!

Svar från B&B Städservice

Hej Carl-Johan, härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig! Allt gott, Borko

Mikael H

Lyhörda, uppfyller det vi kommit överens om. Jättebra resultat. 👍🏻

Hej Mikael, Stort tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B

Jenny S
Skrev om B&B Städservice

Jag har haft äran att ha B&B Städservice i över 10 års tid. De har ffa hjälpt mig med hemstädning, men också två flyttar och flyttstädning. Inte en enda gång har jag varit missnöjd. Servicen och flexibiliteten är oklanderlig och kvaliteten på arbetet är alltid den bästa. Tack för att ni gör mitt liv både lättare och renare!

Svar från B&B Städservice

Hej Jenny, härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig! Allt gott, Borko på B&B

Marie Louise A
Skrev om B&B Städservice

Hos B&B får man alltid ett trevligt bemötande De är så måna om att jag som kund ska vara nöjd och inget är omöjligt Jag har krångliga fönster som inte vem som helst kan putsa, men jag är så nöjd när B&B har tagit hand om fönsterputsen Jag har köpt storstädning och fönsterputs 1 gång/ år i flera år och aldrig varit missnöjd De är noga och när de har gjort grundligt rent går mina veckostädning ar mycket lättare Kan varmt rekommendera B&B Städservice Lollo

Hej Marie Louise, Stort tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B

Michel Z
Skrev om B&B Städservice

Jag vill varna för detta städbolag. Fick ett bra första intryck och anlitade dem vilket var en mardröm. Skrev kontrakt med dem, efter några ggr fick jag fakturor på dagar de inte varit hos mig vilket jag bestred och krävde en förklaring. Sa upp samarbetet, då kom det fler fakturor. Vi skall till rätten idag.

Svar från B&B Städservice

Hej Michael Zeghbi, Inget av det du skrev är sant ! Vi gick till domstol för att du inte ville uppfylla villkoren i kontraktet dvs uppsägningstiden. Du har inte betalat de två senaste fakturorna och då är det normalt att få ett krav från domstolen. mvh Borko

Susanne E
Skrev om B&B Städservice

B&B gjorde storstädning hos oss. Glänsande rent hem till bra pris, fint bemötande. Rekommenderar!

Hej Susanne, Stort tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B

W Mudalige Geeshani Jeewica F

"Vi på förskolan har haft förmånen att anlita B&B Städfirma i flera år nu, och vi kan med glädje säga att de erbjuder den bästa servicen. Deras dedikerade team har visat enastående professionalitet och effektivitet i sitt arbete, och vi är mycket nöjda med resultatet. B&B Städfirma har konsekvent visat på en hög standard när det kommer till rengöring och underhåll av våra lokaler. Deras personal är välutbildad, pålitlig och tar alltid extra hänsyn till våra specifika behov som förskola. De är även mycket noggranna med att...

Svar från B&B Städservice

Hej, Dina positiva omdömen om oss ger oss vind i ryggen och samtidigt en förpliktelse att fortsätta jobba så att du och alla på förskolan/skolan kan känna sig nöjda med vårt arbete även i fortsättningen. Allt gott önskar Borko på B&B

Erik Axel E
Skrev om B&B Städservice

Aldrig stött på några problem med B&B service, toppen både till privatpersoner och företag. Blixtsnabb återkoppling, tillmötesgående och personlig service, verkligen toppklass både på utfört arbete och kundservice 🌟

Svar från B&B Städservice

Hej, härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig! Allt gott, Borko på B&B

Carl Joachim Thorleif T
Skrev om B&B Städservice

Jag rekommenderar varmt BB städ service till alla som letar efter en pålitlig och kvalitativ städfirma. Du kommer inte att bli besviken! Priset för deras tjänster var rimligt och väl värt investeringen med tanke på det fantastiska resultatet. Jag känner mig verkligen nöjd och kommer definitivt att anlita BB städ service igen i framtiden.

Svar från B&B Städservice

Hej Carl, Tack för rekommendationen! Ditt omdöme om vårt arbete blev mycket uppskattat hos oss. Allt gott, Borko på B&B

Tora T
Skrev om B&B Städservice

Beställde storstädning och fönsterputs och kunde inte varit mer nöjd! Förutom att det blev otroligt rent och fint, lades också stor omtanke vid oväntade detaljer. Vänlig och enkel kontakt vid bokning.

Svar från B&B Städservice

Hej Tora, Det glädjer oss på B&B att du är nöjd och belåten. Allt gott, Borko på B&B

Maria G
Skrev om B&B Städservice

Städning varann vecka, så nöjd! Trevlig och proffsig personal.

Hej Maria, Stor tack för rekommendationen! Allt gott, Borko på B&B

Andres M
Skrev om B&B Städservice

Jättetrevliga och hjälpsamma killar! Det gick smidigt och snabbt, inget tjafs! Bra pris också. Rekommenderar.

Hej Andres, Stort tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B

Anita N
Skrev om B&B Städservice

Ett seriöst företag som sköter flytten åt dig smidigt. Jag hade tillgång till min lägenhet samma dag som inflytt och visste inte hur liten hissen var. Trots den lilla hissen med lägenhet högst upp i huset löste företaget flytten smidigt. Alla möbler kom fram repfria och hela. Även flyttstädningen i min förra lägenhet var professionell, klarade besiktningen utan den minsta anmärkningen. Rekommenderar starkt!

Svar från B&B Städservice

Hej Anita, härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig. Allt gott, Borko på B&B

Lars L
Skrev om B&B Städservice

Noggrannare är nog ingen Bussiga och tillmötesgående Vill verkligen ha nöjda kunder Och här är en - till Tack för en strålande fönsterputs Lars o Monica

Svar från B&B Städservice

Hej Lars o Monica, det glädjer oss på B&B att ni är nöjda. Tack för ditt positiva omdöme! Allt gott önskar Borko på B&B

Amanda N
Skrev om B&B Städservice

Toppen städ och bemötande. Fem av fem!

Hej Amanda, Stort tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B

Naser Z
Skrev om B&B Städservice

Bra bemötande,kunniga och trevliga personal.

Hej Naser, Stor tack för rekommendationen! Allt gott, Borko på B&B

ANNA S
Skrev om B&B Städservice

Blev rekommenderad företaget av en kollega. Övervägande positiv upplevelse med snabb återkoppling och otrolig servicemind. Anledningen till att jag sa upp var att det inte gick att ställa in städtillfället vid sjukdom, detta alltså då corona cirkulerar. Fick instruktion att stänga in mig i sovrummet så att städerskan inte skulle förlora arbetstillfället. Om ombokning eller avbeställning ej går pga. kort varsel hade jag gärna betalat passet ändå för att inte riskera att smitta någon vidare då det var oklart vad jag...

Svar från B&B Städservice

Hej Anna, Anledningen till att du sa upp dig var, så mycket vi minns, ditt bostadsbyte! Ett bevis på det är ditt byte av bostadsort och mejlkorrespondensen om detta som vi sparat. Under uppsägningstiden levererade vi våra tjänster på din nya adress, vilket inte var förutsett i kontraktet. Nu fick vi dock veta genom din kommentar att det tydligen fanns andra skäl. Angående ”instängningen i sovrummet”: Du ville avboka arbetspasset några minuter före vår ankomst, vilket är för kortfristigt för att vår anställd skulle kunna...

Tove N
Skrev om B&B Städservice

Jättefint flyttstädat, perfekt putsade fönster.

Hej, Stor tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B

Jaana P
Skrev om B&B Städservice

Bra bemötande. Svårt med kommunikationen då utövaren inte kunde så bra svenska. Det blev missförstånd. Vi hade en känslig balkongdörr som man måste öppna försiktigt för och kunna putsa emellan. Den pajade men den har varit trasig sedan tidigare. Hade haft reparatörer här tidigare samma vecka. Nu skyller vi inte detta på utövaren. Det var varmt och soligt så det var jobbigt för honom och putsa fönstren då man inte ser om det blir ränder. Det blev ok ändå med lite ränder.

Svar från B&B Städservice

Hej Jaana, tack för din feedback. Vad kul att du blev nöjd med fönsterputs! Angående "ränder" nästa gång du får gärna kontakta oss på nr 08-74 00 444 för att ta det vidare. Önskar dig en fin kväll Med vänlig hälsning, Borko på B&B.

CHRISTIAN A
Skrev om B&B Städservice

Hjälpte oss med både flytt samt städ. Utmärkt jobb vi är jätte nöjda med B&B och kommer anlita de framöver.

Svar från B&B Städservice

Hej Christian, Så roligt att läsa att du är nöjd med oss! Hoppas du ska fortsätta vara lika nöjd. Allt gott, Borko på B&B

MIRA H
Skrev om B&B Städservice

Hjälpte oss med allt vi behövde, gjorde ett jätte bra jobb och städade fläckfritt. Rekommenderar 5/5!

Svar från B&B Städservice

Hej Mira, härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig. Allt gott, Borko på B&B

EVA E
Skrev om B&B Städservice

Jag har anlitat B&B i flera år för fönsterputs och är alltid lika nöjd. De är väldigt noggranna och professionella och lägenheten känns som en annan lägenhet efteråt. Jag kan varmt rekommendera dem, de är utmärkta! Eva, Södermalm

Hej Eva, Stor tack för rekommendationen! Allt gott, Borko på B&B

Nina A
Skrev om B&B Städservice

Haft storstäd hemma, mycket bra resultat, punktlig och trevlig personal!

Svar från B&B Städservice

Hej Nina, härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig. Allt gott, Borko på B&B

Lea P
Skrev om B&B Städservice

Proffsigt, rent, snabbt! Tack!

Hej Lea, Tack för rekommendationen! Allt gott, Borko på B&B

David K
Skrev om B&B Städservice

Proffsigt, smidigt, snabbt och lösningsorienterat. Precis så här man vill att en flyttfirma ska fungera.

Hej David, Stor tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B

Sofie B
Skrev om B&B Städservice

Har använt B&B städservice till både flytt, veckostädning och flyttstädning. Alltid trevlig och proffsigt bemötande, duktig personal och punktliga. Kommer alltid använda B&B för dessa tjänster och rekommenderar de starkt.

Svar från B&B Städservice

Hej Sofie! Vi är glada och stolta över att du är så nöjd med våra tjänster! Allt gott, Borko på B&B

Algot H
Skrev om B&B Städservice

Att anlita B&B för att städa varannan vecka var lätt mitt bästa beslut det här året. Känslan när man kommer hem till ett nystädat hem är fantastisk. Alltid välstädat och fint!

Svar från B&B Städservice

Hej Algot! Så roligt att läsa att du är nöjd med oss! Hoppas du ska fortsätta vara lika nöjd. Allt gott, Borko på B&B

Lena G
Skrev om B&B Städservice

Flyttstädat enl perfektion som vanligt👌🏼🥰

Svar från B&B Städservice

Hej Lena, Det glädjer oss på B&B att du är nöjd och belåten :) Allt gott, Borko på B&B

Petter O
Skrev om B&B Städservice

Duktiga och enkla att samarbeta med.

Hej Petter, Tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B

Sandra H
Skrev om B&B Städservice

Väldigt trevliga och tillmötesgående personal. Min flytt gick snabbt och smidigt! Jag beställde även flyttstädning som de genomförde utan anmärkningar. Sammanfattat gjordes ett utmärkt jobb och ett extra plus för att kunna få både flytt och städ i kombination!

Svar från B&B Städservice

Hej Sandra, det glädjer oss på B&B att du är nöjd och belåten. Tack för ditt positiva omdöme! Allt gott önskar Borko på B&B

Gabriel G
Skrev om B&B Städservice

Väldigt god mottagande av personal. De var väldigt försiktiga kring flyttfrågan, där allt sköttes utmärkt. Försiktighet och detaljerat flytt & städ arbete leder till att detta företag får 5/5 i betyg!

Hej Gabriel, Stor tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B

Patrik V
Skrev om B&B Städservice

Jag har flyttat en del gånger i mitt liv. Jag träffade på B & B Städservice för några år sedan när jag flyttade. Nu var det dax igen och jag anlitade B & B Städservice ännu en gång och jag måste berömma dem ännu en gång! Ännu en gång är jag väldigt nöjd med min flytt, de skötte allt från att packa ner ALLT i mitt hem, bar ner det i lastbilen, körde mitt hem till min nya adress och bar in mitt hem. Sedan flyttstädade de. Som sagt är mycket nöjd med deras tjänster - de är lätta att ha att göra med, serviceminded, mycket duktiga...

Svar från B&B Städservice

Hej Patrik, Härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig. Allt gott, Borko på B&B

VIKTORIA L
Skrev om B&B Städservice

Efter 11 år med hemstädning är vi fortfarande lika nöjda som när B&B Städservice började hjälpa oss. Alltid 100% service, lyhörda och Nikola gör ett toppenjobb varje gång han är hos oss!

Svar från B&B Städservice

Hej Viktoria! Vi är glada och stolta över att du är så nöjd med våra tjänster! Allt gott, Borko på B&B

Anna S
Skrev om B&B Städservice

Packning, flyttning, slängning, städning och fönsterputsning. Levererades vänligt, snabbt och helt perfekt. Bästa tjänst jag köpt!

Svar från B&B Städservice

Hej Anna, Tack för rekommendationen! Ditt omdöme om vårt arbete blev mycket uppskattat hos oss. Allt gott, Borko på B&B

Per David T
Skrev om B&B Städservice

Alltid skinande rent med B&B Städservice! Rekommenderas varmt.

Hej David, Tack för rekommendationen! Allt gott, Borko på B&B

Elin T

Skinande rent hem. Rekommenderas👍🏻

Hej Elin, Tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B

ELISABET C
Skrev om B&B Städservice

Otroligt bra jobbat! 🤩👏 Trots extremt smutsigt innan så fanns ett ljust skimmer kring alla ytor efteråt! Väldigt noggrant städat och trevlig personal!

Svar från B&B Städservice

Hej Elisabet, Det glädjer oss på B&B att du är nöjd och belåten. Allt gott, Borko på B&B

Christian K
Skrev om B&B Städservice

Mycket bra! Snabba, trevliga och omsorgsfulla. Alldeles för billigt!;-)

Svar från B&B Städservice

Hej Christian, Härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig. Allt gott, Borko på B&B

KEVIN J
Skrev om B&B Städservice

10/10 grymt bra och noggrann flyttstäd, rekommenderar!

Svar från B&B Städservice

Hej Kevin, Tack för rekommendationen! Ditt omdöme om vårt arbete blev mycket uppskattat hos oss. Allt gott, Borko på B&B

Martin J
Skrev om B&B Städservice

B&B Städservice utför städning i en större kontorsbyggnad som vi äger och förvaltar. Vi bytte till B&B då vi inte var nöjda med vår tidigare städfirma och är mycket nöjda med den service och kvalitet som vi idag får.

Svar från B&B Städservice

Hej Martin, Så roligt att läsa att du är nöjd med oss! Hoppas Ni ska fortsätta vara lika nöjd :) Allt gott, Borko

Dane S
Skrev om B&B Städservice

Mycket bra service, supernöjd varje gång B&B Städservice har varit förbi och städat. Kan starkt rekommendera detta företag

Svar från B&B Städservice

Hej Dane, härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig. Allt gott, Borko på B&B

Ann-christin M
Skrev om B&B Städservice

Vi har anlitat B&B Städservice i många år och är verkligen nöjda med den service som vi får. Det är underbart att komma hem på torsdagarna när vårt stora hus har städats och luktar friskt och rent. En ren fröjd! Eftersom vi båda jobbar mycket så är det guld värt att få den service som B&B Städservice ger oss och kan istället lägga vår tid och energi på annat. Jag kan verkligen rekommendera dig att kontakta bolaget om du vill anlita ett städföretag för att få hjälp med städningen.

Svar från B&B Städservice

Hej Ann-christin, det glädjer oss på B&B att du är nöjd och belåten. Tack för ditt positiva omdöme! Allt gott önskar Borko på B&B

Johanna Louise Biljana Wagner F

Vi blev rekommenderad B&B städservice av våra vänner. Vi är mycket nöjda med bemötandet, den tydliga offerten och jobbet som utfördes med trygghet och snabba fötter. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Borko och hans glada, duktiga och noga medarbetare. Tack för all hjälp Johanna & Tom

Hej Johanna, tusen tack för de fina orden :) Borko på B&B

Carl Robert Ingvar P
Skrev om B&B Städservice

Vi kommer aldrig anlita BB Städservice igen och kan därför inte rekommendera detta företag. Vi känner oss lurade och administrationen är under all kritik gällande deras hantering av bemötande av önskemål.

Svar från B&B Städservice

Hej, Tack för att du tar dig tid att meddela oss vad du inte är nöjd med. Vi uppskattar all feedback och detta är absolut något vi bör se över. Med tanke på att jag pratade personligen och korresponderade med dig, var det verkligen oväntat att du hotade att filma oss på jobbet. Och jag bad dig att inte göra det för att du inte har någon rätt om du inte har ett tillstånd som är nödvändigt för att få filma. Våra kvinnliga medarbetare brukar byta kläde före och efter jobbet och vi var oroliga att du har en kamera i badrummet....

Linn H
Skrev om B&B Städservice

Mycket bra bemötande, flexibla och lätta att ha att göra med. Ambitiösa städare som är måna om att kunden ska vara nöjd, vilket vi också är. Inte orimliga priser. Skulle absolut rekommendera BB städ!

Hej! Tack för din rekommendation! Allt gott, Borko på B&B

John Bernhard S
Skrev om B&B Städservice

Jag har använt mig at B&B Städservice i flera år och kan bara ge dem det varmaste och högst betyg jag har att ge. Alltid supervänliga, effektiva, trevliga och tillmötesgående, och jobbet är alltid fantastiskt välskött. Varannan vecka kommer jag hem till del trevliga överraskningen (pga glömsk av mig) av en superfin lägenhet! Tack! <3

Svar från B&B Städservice

Hej John, Ditt omdöme om vårt arbete blev mycket uppskattat hos oss. Vi vill att du ska veta att vi gör allt vi kan för att fortsätta att leverera en lika god service även framöver! Allt gott önskar Borko på B&B