B&B Städservice

Pyramidbacken 6, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

B&B Service AB är ett dynamiskt och växande företag med ett brett utbud av tjänster inom städ och flytt. Vår ambition är att utveckla vår miljökompetens och främja en hållbar utveckling.
Professionell rengöring av hotell, banker, idrottshallar, butiker, kontor, villor och lägenheter ingår i vårt ordinarie program.Vi kan även stå till tjänst med bl a flytt-transport, flyttstädning, storstädning, trappstädning, golvvård, hemservice och trädgårdsservice. Vidare kan våra kunder få hjälp i hemmet med sysslor som strykning och fönsterputsning.

B&B är för det första mån om att anställa kompetenta medarbetare som är engagerade i sina arbetsuppgifter.
För att säkra och öka kvalitén i vårt arbete genomgår vår personal en kontinuerlig kompetensutveckling. Detta sker för att vi skall kunna tillgodose våra kunders förväntningar på högkvalitativa tjänster. För det andra är vi måna om moderna, miljövänliga städmetoder och rengöringsmedel för att vi känner ett ansvar för våra kunders närmiljö. En tredje viktig punkt i vår affärspolicy är ett personligt och vänligt bemötande och en snabb, tillförlitlig service. Vi ställer höga krav på oss själva för att uppnå vårt främsta mål: Kunden skall i alla lägen vara fullständigt nöjd med våra tjänster! Både privata och affärskunder kan räkna med perfekta resultat på basis av lång erfarenhet, kompetens och professionella kvalifikationer! Renhet på högsta nivå är kännetecknande för B&B.
Mer info under: www.bbstadservice.se och www.bbflyttservice.se

Välkommen till B&B Service AB!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 85 kunder tycker om B&B Städservice

• Carl Robert Ingvar P

2020-10-24

Carl Robert Ingvar P skrev om B&B Städservice
    Vi kommer aldrig anlita BB Städservice igen och kan därför inte rekommendera detta företag. Vi känner oss lurade och administrationen är under all kritik gällande deras hantering av bemötande av önskemål. Läs mer
  • 2020-08-27

Linn H skrev om B&B Städservice
    Mycket bra bemötande, flexibla och lätta att ha att göra med. Ambitiösa städare som är måna om att kunden ska vara nöjd, vilket vi också är. Inte orimliga priser. Skulle absolut rekommendera BB städ! Läs mer
    2020-09-01 Borko K svarar Linn H
  • 2020-08-24

John Bernhard S skrev om B&B Städservice
    Jag har använt mig at B&B Städservice i flera år och kan bara ge dem det varmaste och högst betyg jag har att ge. Alltid supervänliga, effektiva, trevliga och tillmötesgående, och jobbet är alltid fantastiskt välskött. Varannan vecka kommer jag hem till del trevliga överraskningen (pga glömsk av mig) av en superfin lägenhet! Tack! <3 Läs mer
    2020-08-24 Borko K svarar John Bernhard S
    Hej John,
    Ditt omdöme om vårt arbete blev mycket uppskattat hos oss.
    Vi vill att du ska veta att vi gör allt vi kan för att fortsätta att leverera en lika god service även framöver!
  • 2020-08-09

Ida K skrev om B&B Städservice
    Jag var i behov av flyttstädning och fick B&B rekommenderade till mig när jag började misströsta i utbudet jag hittat. Redan från första början fick vi en god kontakt och jag upplevde att de ställde alla de rätta frågorna så att jag kände mig trygg då detta var ett ganska komplicerad uppdrag.
    När vi sedan träffade slogs jag av den otroligt positiva teamkänslan i gänget jag mötte upp. Två minuter efter att jag öppnat dörren var arbetat redan igång. När köparna till huset sedan kom för att besiktning fanns det inte en enda sak att anmärka på och då var detta, som sagt, en rätt bökig städning. Både köparna och jag har visat intresset att få anlita B&B för veckostädning. Läs mer
    2020-08-10 Borko K svarar Ida K
    Hej Ida,
    tack för dina värmande ord. Det gör oss glada att du är nöjd och får fint utförda städningar.
    Önskar dig en fin sommar :)
  • 2020-08-06

Mattias N skrev om B&B Städservice
    Använde mig av B&B både med flyttstädning samt flytt. Super duktig personal som va väldigt service minded. Båda lägenheter super rena och fina! Läs mer
    2020-08-10 Borko K svarar Mattias N
    Hej Mattias!
    härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig :)
  • 2020-08-05

Lars F skrev om B&B Städservice
    Väldigt bra dialog med administrationen och nöjd med städning. Rekommenderas. Läs mer
    2020-08-05 Borko K svarar Lars F
  • 2020-07-27

Mats L skrev om B&B Städservice
    Kontaktade B&B för flyttstädning av 1-rumslägenhet centralt
    i Stockholm. Proffesionellt bemötande och bra kommunikation.
    Och det inte minst viktiga, ett bra utfört jobb till ett rimligt pris.
    Mats Larsson, Kalmar. Läs mer
    2020-07-28 Borko K svarar Mats L
    Hej Mats!
    härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig.
  • 2020-05-10

Marijana B skrev om B&B Städservice
    Rekommenderar!

Vi anlitade B&B Städservice för ett flyttstäd. Resultatet blev en grundligt städad fantastiskt ren lägenhet på ett par timmar och för en rimlig kostnad.
    Kan absolut tänka mig att använda tjänsten igen! Läs mer
    2020-05-11 Borko K svarar Marijana B
    Hej Marijana!
    Det glädjer oss på B&B att du är nöjd och belåten :)

Anneli H skrev om B&B Städservice
    Beställde fönsterputs och blev hur nöjd som helst! Professionella, trevliga och snabba. Blev jättefint! Kommer absolut vända mig till B&B städservice igen. Läs mer
    2020-05-11 Borko K svarar Anneli H
    Hej Anneli!

Dragana I skrev om B&B Städservice
    Städning av kontorslokaler.

Vi har haft B&B i 9år nu.
    Mycket gott bemötande.
    Väldigt duktig städare som har hand om städningen i våra lokaler.
    Gör det lilla extra för att allt skall vara så bra som möjligt! Läs mer
    2020-05-11 Borko K svarar Dragana I

Jonas K skrev om B&B Städservice
    Trevlig personal, snabba och väldigt flexibla.
    Kan starkt rekommendera både för städ och flytt. Läs mer
    2020-05-11 Borko K svarar Jonas K
  • MILOS R

2020-04-04

MILOS R skrev om B&B Städservice
    Genomgående en väldigt positiv upplevelse med snabb, trevlig och professionell service. Väldigt flexibla tidsmässigt också vilket var stort plus. Gör det inte heller sämre när priserna var rimliga och leveransen snabbare än utlovat.
    Kan varmt rekommendera B&B Städservice.
    Mile Läs mer
    2020-05-11 Borko K svarar MILOS R
    MILOS R, Borko K gillar detta
  • 2019-12-27

Marianne H skrev om B&B Städservice
    Vi har städning varannan vecka och är jättenöjda! Tack för utmärkt service! Prisvärt, noggrant och proffsigt. Rekommenderas! Läs mer
    2020-01-07 Borko K svarar Marianne H
    Hej Marianne,
  • Hans Thomas K

2019-11-21

Hans Thomas K skrev om B&B Städservice
    Fantastisk kvalitet på hemstädningen! Och mycket bra service! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-03 Borko K svarar Hans Thomas K
    Hej Hans Thomas!
    Det glädjer oss på B&B att du är nöjd och belåten.
    Tack för ditt positiva omdöme och välkommen äter!
  • 2019-11-07

Annika N skrev om B&B Städservice
    De utförde min flyttstädning med fantastiskt resultat och bemötande. Professionella från första kontakt och genom hela processen. Jag vill varmt rekommendera dem! Läs mer
    2019-12-03 Borko K svarar Annika N
    Hej Annika,
    Härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Tack för att du delade med dig.
  • 2019-11-06

Annie Matilde J skrev om B&B Städservice
    Vi har använt oss av B&B Städservice i över 4 år och är otroligt nöjda. Bra kundbemötande, fasta tider för städning, alltid trevlig personal och såklart suverän städning. Helt enkelt riktigt professionella, de löser våra vardagsproblem! Kan varmt rekommenderas! /Matilde Läs mer
    2019-12-03 Borko K svarar Annie Matilde J
  • Kenneth H

2019-10-29

Kenneth H skrev om B&B Städservice
    - Städning -
    Vi har använd B&B Städservice i över ett år och är jättenöjda. Alltid bra städning och trevligt bemötande. Fantastisk personlig service genom en personal ledare som var med vid uppstart och alltid tillgänglig via mail och telefon. Vi har nyligen flyttat till en större lägenhet och det var enkelt att "ta med" B&B till vårt nya hem.

- Flytthjälp -
    B&B tilbyr även flytthjälp, som vi använda när vi flyttade. Vi betalade för två killar och en lastbil, men fick i realiteten 3. Allt gick snabbt och smidigt. Vi valde timpris (i stället för fast) och blev positivt överraskade då det gick snabbare än förväntad och de fakturerade för halvtimma i stället för påbörjad timma. Vi använde även B&B för flyttstädning med perfekt resultat.

Vi kan varmt rekommendera B&B Städservice. Stort tack!
    Kenneth och Stina Läs mer
    2019-12-03 Borko K svarar Kenneth H
    Hej Kenneth!
  • Anders Joachim L

2019-05-16

Anders Joachim L skrev om B&B Städservice
    Vi har har använt B&B Städservice i många år och är väldigt nöjda. Bra städning och alltid trevligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera B&B Städservice! Läs mer
    2019-05-30 Borko K svarar Anders Joachim L
    Hej Jocke,
  • Jesper Juan Anders F

2019-05-16

Jesper Juan Anders F skrev om B&B Städservice
    Fantastiska, engagerade och professionella!! Jag rekommenderar varmt B&B om ni söker efter en professionell flytt och städfirma!

Stort tack Borko Läs mer
    2019-05-30 Borko K svarar Jesper Juan Anders F
    Hej Jesper,
  • Ilhan Y

2019-04-19

Ilhan Y skrev om B&B Städservice
    Jag har hemstädning 2h varannan vecka. Det är alltid lika fridfullt att komma hem en städdag.

Personalen är både trevliga och kompetenta. Kvaliteten på städningen är väldigt bra och dom håller tiderna, vilket är viktigt för mig. Läs mer
    2019-04-23 Borko K svarar Ilhan Y
    Hej Ilhan,
    Så roligt att läsa att du är nöjd med oss! Hoppas du ska fortsätta vara lika nöjd.
    Borko
  • 2019-04-12

Alicia B skrev om B&B Städservice
    Hej,
    Mycket pålitligt företag med trevlig och kunnig personal. Rekommenderas starkt!
    mvh
    Aalicia Blomberg Läs mer
    2019-04-12 Borko K svarar Alicia B
    Hej Alicia,
  • 2019-04-07

Martin M skrev om B&B Städservice
    Vi har varit abonnemangskunder i mer än fem år.
    Vi är supernöjd, både med produkterna och resultatet samt att B&B är så flexibla och hjälper oss med extra städning och fönsterputsning när vi så önskar! Rekommenderas! Läs mer
    2019-04-08 Borko K svarar Martin M

2019-04-08 Borko K svarar Jessica A
    Hej Jessica,
  • 2019-02-19

Palma Bygg skrev om B&B Städservice
    Vi har anlitat B&B Städservice många gånger de stor städade efter bygg arbetet. De är flexibla, bra kvalitet ingen anmärkning på deras tjänster kan varmt rekommendera B&B Städservice Läs mer
    2019-02-20 Borko K svarar Palma Bygg
  • Nepas kök och inredning

2019-02-13

Nepas kök och inredning skrev om B&B Städservice
    B&B Städservice har städat våran kontor i nästan 2 år vi är väldigt nöjda med de. Kvaliteten är den bästa och allt blir utfört professionellt kan varmt rekommendera detta företag till alla andra. Läs mer
    2019-02-13 Borko K svarar Nepas kök och inredning
  • AnnaKarin B

2018-08-23

AnnaKarin B skrev om B&B Städservice
    Ett jättetack för en suverän storstädning!!! Helt otroligt effektiva och hela hemmet skiner😄
    Kan varmt rekommendera B&B Städservice AB
    Ett trevligt bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
    2018-12-12 Borko K svarar AnnaKarin B
    Hej Anna Karin
  • 2018-07-11

Eva W skrev om B&B Städservice
    Mkt nöjd med städning, packning och flytt!!
    Kan verkligen rekommenders detta företag! Läs mer
    2018-08-07 Borko K svarar Eva W
    Hej Eva,
  • David B

2018-05-11

David B skrev om B&B Städservice
    Jag är mycket nöjd med B&B Städservice; ett väldigt trevligt och lika proffsigt gäng. Tack Borko för att ni håller en hög nivå i allt ni gör. Uppskattar också att ni är flexibla, odmjuka och att ni verkligen lyssnar och möter våra behov, samt att ni går "en extra mile" för att se till att vi är nöjda. Jag ser fram emot ett fortsatt gott samarbete. David Ban, Styrelsemedlem, Brf Morkullan i Stockholm. Läs mer
    2018-06-18 Borko K svarar David B
    Hej David!
    Dina positiva omdömen om oss ger oss vind i ryggen och samtidigt en förpliktelse att fortsätta jobba så att du och
    alla på Brf Morkullan kan känna sig nöjda med vårt arbete även i fortsättningen.
  • 2018-05-09

Mona I skrev om B&B Städservice
    Trevlig kille som putsade fönstren noggrant med fint resultat! Läs mer
    2018-05-10 Borko K svarar Mona I
  • 2018-04-23

Doris E skrev om B&B Städservice
    Vårstädning av hela lägenheten o fönsterputs Bemötandet mycket trevligt o korrekt .Våra förväntningar uppfylldes helt. Kommer att anlita er till vår o höststädning Läs mer
    2018-05-09 Borko K svarar Doris E
    Hej Doris,
  • 2018-04-04

Claudia B skrev om B&B Städservice
    B&B Städservice brukar bl a sköta min fönsterputs. Jag är gång på gång förvånad hur blanka alla dessa fönster blir på så otroligt kort tid! Proffs är vad de är, helt enkelt. Läs mer
    2018-04-09 Borko K svarar Claudia B
    Hej Claudia,
    så kul att du är nöjd! Tack för rekommendationen.
  • 2018-04-04

Reine J skrev om B&B Städservice
    Jag beställde en storstädning och sannerligen storstädat blev det!!
    jämfört med vad andra har gjort innan så var detta en klass för sig!
    nu skall dom komma på regelbunden basis med hemstädning, får se om dom gör ett lika bra jobb med det? Läs mer
    2018-04-09 Borko K svarar Reine J
    Hej Reine,
    Vad kul att höra om att du känner dig nöjd med storstädning!
    Vi ska fortsätta att göra vårt bästa är en självklarhet för oss :-)
    Allt gott önskar,
  • 2018-01-25

Ying C skrev om B&B Städservice
    We have had B&B cleaning service since end of 2017. We're very happy about their services. Borko and his staff are a very pleasant and professional team. Läs mer
    2018-01-28 Borko K svarar Ying C
    B&B cleaning service is happy to have you as one of our costumers!
    Thank you so much for your kind words.
  • 2018-01-21

Timmy L skrev om B&B Städservice
    Bra och norggan städning.
    Kan rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-01-23 Borko K svarar Timmy L
    Hej Timmy,
  • Amanda F

2018-01-18

Amanda F skrev om B&B Städservice
    Jag är så himla nöjd med B&B Städservice.
    Snabba svar via mail, precis som jag vill ha det.
    Företaget är mycket flexibla, som anpassade sig precis efter mitt schema och önskemål. Vi skapade ett anpassat avtal precis efter vad jag vill ha.
    Vid första tillfället gjorde dom ett grundstädning som var helt perfekt, jag har aldrig sett mitt hem så fint!
    Jag blev förvånad över att dom inte hade missat det lilla extra. Dom tog allt från golv till tak, med fönster och tilloch med min vind.
    Personalen är jätte trevliga och hälsar så glatt med mycket energi. Det känns som om personalen verkligen är mån om mig och mitt hem. Jag är även mycket nöjd med att företaget även erbjuder att handla städmaterial som jag saknar hemma.
    Jag kan inte meddela någon negativ feedback för att det har aldrig uppstått något.

Jag vill hälsa ett extra Tack till alla som är inblandade och har städat hemma hos mig.
    Med vänliga hälsningar
    Amanda & Christian Läs mer
    2018-01-23 Borko K svarar Amanda F
    Hej Amanda och Christian,
    Det var väldigt roligt att få ta del av er bedömning. Vi blev oerhört glada när vi läste den! Det är klart att en sådan recension sporrar oss att fortsätta att leverera lika omsorgsfulla tjänster även i fortsättningen. Stort tack även för att ni rekommenderade oss vidare!
  • Lena G

2018-01-03

Lena G skrev om B&B Städservice
    Jag kan varmt rekommendera B&B Städservice AB. Vi har använt deras tjänster sedan 2010 och är vårt förstahandsval när det gäller all typ av städning. Trevligt bemötande, hög service och en minutiös noggrannhet. Läs mer
    2018-01-11 Borko K svarar Lena G

2017-12-27 Borko K svarar Cissi Sanyogita M
    Hej Cissi,
  • 2017-12-12

Linda S skrev om B&B Städservice
    Vi anlitar B&B Städservice AB för städ av vårt kontor och har anlitat dom i många år då vi alltid har varit riktigt nöjda med deras service. De svarar snabbt och levererar alltid till 100 %. Vi rekommenderar dom starkt! Läs mer
    2017-12-27 Borko K svarar Linda S
    Hej Linda,
  • 2017-11-06

Anna R skrev om B&B Städservice
    Suveränt kundbemötande. Flexibel med tider och alltid snabbt svar på telefon. Fått hjälp med flytt, flyttstädning och bortforsling av grejer. Alltid proffsigt bemötande och man kan lita på att arbetet blir väl utfört. Kommer garanterat anlita B&B vid nästa flytt igen! Läs mer
    2017-11-07 Borko K svarar Anna R
    Hej Anna,
    Det glädjer oss på B&B att du är nöjd och belåten.
    Tack för ditt positiva omdöme och välkommen äter!
  • 2017-11-05

Fredrik O skrev om B&B Städservice
    Enbart positiva saker att säga om B&B.
    Jag hörde av mig till dem och ville ha hjälp med både själva fysiska flytten, samt en fullständig flyttstädning.
    Flytten gick dessutom från Stockholm till Dalarna, så ett hyfsat stort projekt.

Jag fick:
    Trevligt bemötande. De var flexibla angående datum och tider. Väldigt bra priser. Men framförallt: ett mycket väl utfört arbete!
    Jag har flyttat och städat många gånger förut, och det känns synd att jag inte anlitat detta företag tidigare.
    Jag ger gärna mina varmaste rekommendationer.
    /Fredrik Läs mer
    2017-11-06 Borko K svarar Fredrik O
    Hej Fredrik,
    Det värmer alltid att få så positiva reaktioner som din!
    Vi försöker ständigt att göra vårt bästa och är mycket glada att få det bekräftat att vi har lyckats :)
  • 2017-10-12

Konny Ö skrev om B&B Städservice
    Hemstädning

Jätte bra bemötande och service och jätte bra städat Läs mer
    2017-10-19 Borko K svarar Konny Ö
    Hej Konny,
    Jättekul att se att du är så nöjd med oss! Tack för din rekommendation!
  • 2017-10-08

Anna P skrev om B&B Städservice
    Fint bemötande. Professionellt och effektivt utförande. Mycket nöjda! Läs mer
    2017-10-10 Borko K svarar Anna P
    Hej Anna,
  • 2017-10-02

Johanna B skrev om B&B Städservice
    Jag har anlitat B&B för flyttstädning och fönsterputsning. Trevligt bemötande och mycket rent. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-10-03 Borko K svarar Johanna B

2017-10-02 Borko K svarar Filip A
    Hej Filip,
  • 2017-06-30

ann-christin m skrev om B&B Städservice
    Vi får hjälp av B&B Städservice med städning varannan vecka samt att vi beställer fönsterputs vid behov. Igår var det som en dröm att komma hem till huset där vi både hade fått huset städat, sängen bäddad samt samtliga fönster putsade! Vi är jättenöjda med den service som B&B Städservice. Läs mer
    2017-06-30 Borko K svarar ann-christin m
    Hej Ann-christin,
  • 2017-06-03

Mikael Jåfs J skrev om B&B Städservice
    mycket bra
    trevligt bemötande
    trevlig personal städningen blev jättebra Läs mer
    2017-06-08 Borko K svarar Mikael Jåfs J
    Hej Mickael,
  • 2017-06-01

Niklas S skrev om B&B Städservice
    Använt B&B flera gånger sedan 2012 för flyttstädning. Alltid blivit nöjd och kommer fortsätta använda dem i fortsättningen. Trevligt bemötande och upplevs väldigt proffsiga! Läs mer
    2017-06-02 Borko K svarar Niklas S
    Hej Niklas,
    Jättekul att se att du är så nöjd med oss! Tack för din rekommendation!
  • 2017-06-01

Patrick I skrev om B&B Städservice
    Alltid trevliga och håller kontoret rent. Läs mer
    2017-06-01 Borko K svarar Patrick I
    Hej Patrick,
  • 2017-05-08

Cissi M skrev om B&B Städservice
    Flexibla, jättebra och duktiga killar som hjälpte oss flytta möbler med kort varsel Läs mer
    2017-05-11 Borko K svarar Cissi M
    Hej Cissi,
  • Charlotte L

2017-05-07

Charlotte L skrev om B&B Städservice
    Anlitade B & B för flytt av två lägenheter. Vår erfarenhet var väldigt bra. De var punktliga, seriösa och trevliga att ha och göra med. Högsta betyg för en snabb och smidig flytt. Rekommenderar dem starkt. /Charlotte och Johnny Läs mer
    2017-05-08 Borko K svarar Charlotte L
    Hej Charlotte,