Vänners Städ & Service

Vänners Städ & Service

Ring 073-537 28 41 www.vannersstadservice.se

Välkommen till Vänners Städ & Service! Att ta tag i städningen är inte alltid något man ser fram emot. Men med oss på Vänners Städ & Service får du chansen att underlätta vardagen. Vi erbjuder professionella städtjänster i Stockholm och har över 25 års erfarenhet inom städbranschen. Vi kan hjälpa dig med allt från hemstäd,...

30 omdömen om Vänners Städ & Service

BRITT-INGER S
Skrev om Vänners Städ & Service

Städade vårat hus på Dalarö, super bra städning, så nöjda. Bra pris, trevlig o proffsig personal.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Britt! Va trevligt att höra att du är nöjd. Tusen tack för din fin rekommendation! Ha det bara bra! Firuta på Vänners Städ & Service

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1234 omdömen 4.7 av 1234 omdömen

Jöran B
Skrev om Vänners Städ & Service

Jag har beställt Flyttstäd från Vänners Städ. De gör en proffsig städning, huset ser ut som nytt nu. Rekommenderar företaget.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Jöran! Tack för din feedback! Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Agneta L
Skrev om Vänners Städ & Service

Vi har hemstädning varannan vecka och är jättenöjda. Personalen är alltid glada och gör ett super jobb. Rekommenderar företaget.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Agneta! Tack för rekommendationen! Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Janna O
Skrev om Vänners Städ & Service

Hej Vi har köpt städning varannan vecka från Vänners Städ. Trevlig personal, professionell service och väldigt bra städning. Rekommenderar företaget.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Janna, Tusen tack för din feedback. Ha det bara bra ! Antonio på Vänners Städ & Service AB

Annsofie N
Skrev om Vänners Städ & Service

Vi har köpt Flyttstädning. Utmärkt service från första kontakten med Vänners Städ & Service. Otroligt proffsiga och trevliga. Vi är så nöjda med hur allt gick. De gjorde verkligen ett toppen jobb! Rekommenderar varmt företaget.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Annsofie, Tack så jätte mycket för din fin omdöme. Ha det bara bra ! Antonion på Vänners Städ & Service AB

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Jenny K
Skrev om Vänners Städ & Service

Otroligt bra kommunikation via både e-post och telefon. Checklistan som de följer vid flyttstädning följdes till punkt och pricka, super bra städning, otroligt nöjd. Jätte bra bemötande och ett väldigt bra pris. Rekommenderar starkt.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Jenny, Tack för din feedback! Allt gott! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Johan E
Skrev om Vänners Städ & Service

Bra bemötande, snabba svar. Lätt att få kontakt. Trevlig städpersonal. Och jätte proffsigt städtjänster.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Johan! Tack för din rekommendation ! Ha det bra Firuta på Vänners Städ & Service AB

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2180 omdömen 4.7 av 2180 omdömen

Sara A
Skrev om Vänners Städ & Service

Jag beställde Flyttstädning, toppentrevliga noggranna personer som mötte alla förväntningar på vad en flyttstädning ska innehålla. Rekommenderar Vänners Städ & Service.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Sara! Tack för alla dina fina ord ! Ha det bra Firuta på Vänners Städ & Service AB

Peter C
Skrev om Vänners Städ & Service

Jätte trevligt bemötande och profetionelt .

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Peter, Tusen tack för din feedback. Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Lisa L
Skrev om Vänners Städ & Service

Vänners städ & service har städat hos oss under en längre tid och vi har alltid varit nöjda. De är noggranna , lätta att ha att göra med och gör det där lilla extra för att det ska bli rent, snyggt och hemtrevligt hos oss. Jag kan varmt rekommendera dem.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Lisa, Tusen tack för din fin omdöme. Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Gabriella G
Skrev om Vänners Städ & Service

Jag bestälde återkommande hemstädning.Supernöjda! Enkelt att ha kontakt med dem. Rekommanderar stark deras service ! 5 stjärnor .

Gabriella G och Firuta T gillar detta
Svar från Vänners Städ & Service

Hej Gabriella, Tack för din fin feedback. Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Johanna N
Skrev om Vänners Städ & Service

Städning varannan vecka. Vänners Städ & Service är vänliga, noggranna, effektiva och flexibla.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Johanna, Tack så jätte mycket för din varm feedback ! Allt gott ! Med vänliga hälsningar Firuta Tudorache på Vänners Städ & Service AB

Claudia P

Jättebra städ varje vecka.Tack

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Claudia, Tack för din feedback ! Allt gott ! Med vänliga hälsningar Firuta Tudorache på Vänners Städ & Service AB

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Cristian C
Skrev om Vänners Städ & Service

Mycket bra utfört jobb . Bra och tydlig info inför jobbet och stor flexibilitet med tider och nycklar för kundens bästa .

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Cristian, Tack så jätte mycket för din varm omdöme. Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Johnas H
Skrev om Vänners Städ & Service

Vi är mycket nöjda! Vi har städning varannan vecka och det är alltid bra gjort. Personalen är trevlig och man blir alltid bra bemött. Det är mycket värt det. Rekommenderas starkt

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Johnas, Tussen tack för din fin omdöme. Hälsningar Firuta på Vänners Städ & Service AB

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Ana Maria S
Skrev om Vänners Städ & Service

Jsg kontaktade företaget för att få fönsterna rengjorda. Deras svar var fullständigt med en del tillvalsmöjligheter. Jag som kund fick snabba svar och när bästellningen var gjord blev arbetet utfört proffsigt. Jag rekommenderar verkligen detta företag.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Ana, Vi är så glada att höra att ni är nöjda med oss ! Allt got ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Emanuil Sorin C
Skrev om Vänners Städ & Service

Toppen på alla sätt och vis ! Fantastisk Flyttstädning och städtjänst som rekommenderas starkt !

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Emanuil, Tack så mycket för feedback ! Allt got ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Lars N
Skrev om Vänners Städ & Service

Proffsiga och pålitliga, bra resultat och snyggt städat.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Lars, Tack för din rekommendation ! Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Veronica S
Skrev om Vänners Städ & Service

Jag vill varmt rekommendera Vänners Städ & Service som erbjuder kontinuitet beträffande personal, ett trevligt bemötande samt ett skinande resultat- varje gång!!

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Veronica, Tusen tack för din fin feedback ! Vänliga hälsningar ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Christian S
Skrev om Vänners Städ & Service

Vi har köpt hemstädning varannan vecka. Fantastisk trevliga och duktiga. Kommer alltid i tid och är klara på utsatt tid.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Christian, De var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerade bra.Tack för det! Vänliga hälsningar ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Gabriela Q
Skrev om Vänners Städ & Service

Bästa städ service!!! Tackar!!

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Gabriela, Tack för din feedback ! Vänliga hälsningar ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Peter H
Skrev om Vänners Städ & Service

Vänners städ & service är mycket pålitliga och utför ett riktigt bra jobb. Mycket trevligt bemötande och aldrig några problem.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Peter, Tusen tack för din rekommendation. Vad kul att du är nöjd! Vänliga hälsningar ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Andreea D
Skrev om Vänners Städ & Service

Super trävliga och hjälpsamma. Hjälpte oss att flytta samt hjälpte oss med stor städa den gamla lägenheten vi hadde. Alla våran grejer är intakta. Inget som har gåt sönder under flytten. Dem var jätte noga med allt och dem passade alla tider vi bestämde tillsamans med flytet. Bra pris till och med. Vi var jätte nöjda med allt. Rekommenderar verkligen.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Andreea, Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss ! Allt gott! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Charlotte H
Skrev om Vänners Städ & Service

Vi anlitar Vännerstäs för hemstädning varannan vecka. De är Professionella, pålitliga, trevliga, och noggranna och lämnar inte hemmet förrän de är nöjda. Bästa städfirman vi haft! Kan varmt Rekommenderar Vänners Städ!

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Charlotte, Tusen tack för de fina orden ! Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Susanne B
Skrev om Vänners Städ & Service

De är vänliga, pålitliga och kommer i tid. De är väldigt noggranna och gör det lilla extra. Dessutom har de varit mycket flexibla när vi har ahft behov av att byta städdag. Vi kan värmt rekommendera dem.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Susanne, Härligt att du är så nöjd med oss! Tusen tack för dina fina ord! Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Ana Maria C
Skrev om Vänners Städ & Service

Så tacksam för hjälpen vi fick med städningen, vi är jätte nöjda med deras städtjänster.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Ana, Tack så jätte mycket för din varm feedback ! Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Maud P
Skrev om Vänners Städ & Service

Vänners städ städar mitt hus med stor omsorg. De är noggranna, har ett trevligt bemötande och är alltid flexibla och hjälpsamma då något utöver det vanliga behövs.

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Maud, Tack så jätte mycket för din bästa omdöme ! Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Karin S
Skrev om Vänners Städ & Service

Fsntastiskt bra service och trevliga!

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Karin, Vi är jätte glada att du är nöjda med våra tjänster ! Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Madelene H
Skrev om Vänners Städ & Service

Mycket bra och proffsigt företag

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Madelene, Tack så jätte mycket för din feedback ! Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Marie Cecilia O
Skrev om Vänners Städ & Service

Jag har provat många städföretag. Vänners Städ & Service är absolut det bästa!

Svar från Vänners Städ & Service

Hej Marie, Tack för det! Det värmer att höra att du är så nöjd om oss! Allt gott ! Firuta på Vänners Städ & Service AB